Die pepers zijn tofquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, tis een gave bos, rode gerbera's en rode pepertjes zitten er in!!!
Ja ik ook, het zijn echt mn lievelingsoutfitsquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ja ik zag volgens mij wel eentje op de kiek, maar wel omdat ik het wist.
Ik vind die strepenpakkies zo fashionable![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:49 schreef pgrferrari het volgende:
Laat die lelleke PSV glazen maar in Eindhoven
Ik drink het ook nooitquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:51 schreef Pisces29 het volgende:
Laat dat pisbier sowieso maar in de winkel liggen
Dat is al een tijdje. Mijn broer heeft al een setje aan mij gegevenquote:
Als je het zo noemt, past het wel bij jou hoor PIScesquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:51 schreef Pisces29 het volgende:
Laat dat pisbier sowieso maar in de winkel liggen
Ik drink alles, behalve het Pisbierquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik drink het ook nooit![]()
Wat drink jij Pi?
Ik Jupiler of Palm (soms Dobbel Palm)
Ik drink niet heel veel pils, toch meestal wat specialer zoals abdijbiertjes, of bier als Palm, of bockbier.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik drink het ook nooit![]()
Wat drink jij Pi?
Ik Jupiler of Palm (soms Dobbel Palm)
Nee, dan had het Paaisbier moeten zijnquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je het zo noemt, past het wel bij jou hoor PISces
Heinekenquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik drink alles, behalve het Pisbier(behalve op Stratumseind, dan moet je wel
).
Zelf kopen is Heineken. Anders Grolsch. Anders Palm, en anders Jupiler.
Mooiquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:56 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe heten die witte bloemen?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:56 schreef Lutte het volgende:
Bavaria is het enige wat ik gedoogDe rest is echt niet te doen, met als toppunt
Jupiler
. Neh, bier is niks voor mij
Als je Amsterdam al saai vindt dan zit er al een kink in de kabel Pgrquote:
Das een leuke naam voor een bloem, simpel en treffendquote:
Zeer schoon zeker!quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das een leuke naam voor een bloem, simpel en treffend
Amsterdam vindt ik idd niet veel aanquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je Amsterdam al saai vindt dan zit er al een kink in de kabel Pgr
Waar ben je geweest in het weekend?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Amsterdam vindt ik idd niet veel aan![]()
Welke smôak?quote:
Amsterdamquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar ben je geweest in het weekend?
Oeh is dat een aanrader? Uiensoepquote:
Ik ga het je zo laten wetenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh is dat een aanrader? Uiensoep
Vond er anders weinig bijzonders aan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:02 schreef oh-oh het volgende:
Pgr, echt, dan ben je niet op de goede plaatsen geweest en ligt het aan jou en niet aan Amsterdam
Ik ga echt niet meer vragen wat je gedaan hebtquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vond er anders weinig bijzonders aan.
Ik had een tijd terug een uiensoep-uit-zak, ik dacht dat ik slootwater dronk, volgens mij is weinig uiensoep kant-en-klaar lekker, maar ik ben benieuwd! Eerst proeven voor je stuurtquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga het je zo laten weten![]()
Of zal ik gewoon een zakje sturen?
Je bent welkom en dan kunnen we met de honden wandelen bij de Karpendonkse plasquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:11 schreef oh-oh het volgende:
Londen, daar kan ik niet vaak genoeg heen![]()
Amsterdam vind ik ook altijd leuk, net als Leiden, Delft en Utrecht![]()
En Texel en Noordwijk![]()
Ik heb een hekel aan Eindhoven en Den Haag, maar ik zou eigenlijk wel nog eens naar Eindhoven moeten, want de tijd dat ik daar vaak kwam vanwege mn vriendje toen en mn zusje die daar studeerde is echt al heeeeeeeeeeel lang geleden
Als je dat niet weet is volgens mij geen enkele plek leukquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:13 schreef oh-oh het volgende:
Die vriendin van mij die Amsterdam ook niks vond vond het na een dagje met mij dus wel echt leuk, ze wist gewoon telkens net niet waar ze heen moest bleek
Psies jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je dat niet weet is volgens mij geen enkele plek leuk
Ik ga m onthouden voor volgend jaar, als het weer lekker weer is, want die plas leek me echt leuk!quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent welkom en dan kunnen we met de honden wandelen bij de Karpendonkse plas![]()
Honden liever niet binnen eigenlijk, want 1 huisgenoot heeft Astma..
Daarom was Rome zo geweldig!quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je dat niet weet is volgens mij geen enkele plek leuk
Giethoorn, Putten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:13 schreef oh-oh het volgende:
Giethoorn, daar komt Billy vandaan, naja dat deel van Putten
Kan ook Drenthe hoor, maar iig die kant opquote:
Putten, jij bent in de war met Voorne-Putten denk ikquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Giethoorn, Putten.![]()
Giethoorn ligt toch ergens in Overijssel en Putten is toch een eiland nabij Dordrecht- Rotterdam. Daar bij Hendrik-Ido-Ambacht?
Maar dat is helemaal links van Zuid-Hollandquote:
Ja, bij Kel aan de overkant zit wat zij noemt die hallelujakeetquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:23 schreef Pisces29 het volgende:
Putten in Gelderland is ook al dat vreselijke CU hoekje
Ik heb wel eens bekenden in die hoek gehad, nou als wij op zondagochtend terug van het stappen kwamen hield moeke haar kinderen de hand voor de ogen als wij langs liepen en zij naar de kerk gingen, ik heb echt nog nooit zoiets gezien.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, bij Kel aan de overkant zit wat zij noemt die hallelujakeet
Dit is ook het enige volk dat mij rebels maaktquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:32 schreef oh-oh het volgende:
Maar Kel en dr familie, dat zijn echt de rebellen van de straat haha.
Whehequote:Op dinsdag 20 september 2011 16:36 schreef oh-oh het volgende:
en met kapotte kleren ( van die stervensdure designspijkerbroeken met gaten).
Whut?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Pisc. Dat H$5ne*k^n kan echt niet hoor.
Whehe, andere mode nog toenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:43 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Hier was ze nog lang geen 18 geloof ik
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:52 schreef oh-oh het volgende:
Vaduz, step away from the booz please!!!!!!!!!!!!!
Ik drink alles Vaduschna, zolang je me geen pisbier schenkt! Oh wacht...quote:
Oke stuur maar door!quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:53 schreef oh-oh het volgende:
Pis, die soep, ik weet t niet.
Hijs niet vies maar ook niet achterlijk lekker of zo.
Je mag zelf oordelen, alleen moet je dan wel de code checken binnen in t zakkie en als je wint kom ik cashen
Wát een KUTHOER is dat zeg!quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:55 schreef oh-oh het volgende:
Die kutQwea deed voor me mee, won en hield m zelf, hoeresnol dat ze dr is
Ik heb van van die opvliegers hè, meid.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:52 schreef oh-oh het volgende:
Vaduz, step away from the booz please!!!!!!!!!!!!!
quote:
Je maakt de scherpe week volquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb van van die opvliegers hè, meid.
Echt he, ik hoop dat dr oren van dr kop rottenquote:
Ik ook. En dat ze aids krijgtquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt he, ik hoop dat dr oren van dr kop rotten![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook. En dat ze aids krijgtSmerige kutsnol is het.
JA!quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook. En dat ze aids krijgtSmerige kutsnol is het.
Raak verkoudenquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
JA!
Tis dat we niet mogen doodwensen, want anders he![]()
Bosquote:
Watskebeurt en welke leeftijd? Etterende pubers?quote:
Oeh, hebben ze dan ook een spannende setting of een kek blauw zeiltje?quote:Op woensdag 21 september 2011 09:23 schreef oh-oh het volgende:
Boh, zondag ga ik naar de hondenshow hier en nu kreeg ik gisteren een flyer, ze hebben een fotowedstrijd met als thema kind en hond.
Kat in het bakkie zou je denken he.
Maar ik kan natuurlijk niet kiezen
Neheeeee, je moet je eigen foto meebrengen en inleveren en dan win ik een cameraquote:Op woensdag 21 september 2011 12:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh, hebben ze dan ook een spannende setting of een kek blauw zeiltje?
Und, gekauft???quote:Op woensdag 21 september 2011 14:35 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh, ze hebben witte marshmallow fluff bij de Appie
Nee, was ff een broodje scoren tijdens de lunch. Haal hem morgen op als ik boodschappen ga doenquote:Op woensdag 21 september 2011 15:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Und, gekauft???
Das die die ik ook heb!
Ooh ja die mot ik ookquote:Op woensdag 21 september 2011 14:35 schreef Pisces29 het volgende:
Hoest bij de tandarts gegaan, ben je nu klaar of moet je nog?quote:
Ik zag ook PATATsaus staan. Ik krijg het mijn strot bijna niet uitquote:Op woensdag 21 september 2011 14:35 schreef Pisces29 het volgende:
Wat voor smaak is dat dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zag ook PATATsaus staan. Ik krijg het mijn strot bijna niet uit
Oh ik snap hem nu pasquote:
Grijs/blauwe kinderlaarsjes voor de winter. Die pop heeft 2 kanten, zoals op de bovenste foto, zie ik net pas. Hij is echt tofquote:Op woensdag 21 september 2011 16:01 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooooh die pop
Wat voor schoenen kocht je????
Geen idee, zag wel volgens mij iets met uien op de flesjes staan, maar ik heb er niet echt naar gekeken..quote:Op woensdag 21 september 2011 15:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat voor smaak is dat dan?Een verkapte mayo?
In de TAL sc, waar bijna iedereen van hier ook kwam, was er altijd de friet-patat discussie eigenlijk.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:22 schreef oh-oh het volgende:
Of ben je echt zo anaal over die friet / patat kwestie?
Ach ja die patat-friet kwestie vind ik ook vreselijk. Maar die patatsaus komt op mij wel over als het opvoeren van die discussie, want er is al fritessaus. Maar tja friet of patat, Het staat alletwee in de Dikke van Dale, dus zal het mij worst wezen wie er friet en wie er patat zegt.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:22 schreef oh-oh het volgende:
Ah tof Pis!!
Bos, je maakt toch een grapje he?
Of ben je echt zo anaal over die friet / patat kwestie?
Ik wilde eigenlijk vragen of je daar echt zo autistisch over doet, maar dat is een beetje lomp he![]()
![]()
![]()
Oh ja, dat wil ik eigenlijk al de hele tijd vragen, wat vind jij ervan, dat mensen autisme vaak als soort van bijvoeglijk naamwoord gebruiken voor bepaalde eigenschappen, terwijl ze helemaal niet autistisch zijn?
Ervaar jij dat als kwetsend?
Moet je er dan een nummer bij geven. Doe mij maar frietje met 19! ?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:48 schreef Pisces29 het volgende:
Over patatekes gesproken, in België een frietje halen en dan 20 soorten sauzen hebben om op je patat te pompen
Nee, je pompt zelf bij de bakkenquote:Op woensdag 21 september 2011 16:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moet je er dan een nummer bij geven. Doe mij maar frietje met 19! ?
Ja ik vind het altijd moeilijk om die grens te bepalen, maar ik merk dat ik het zelf ook vaak gebruik, en nu hier bv dan weer niet, vanwege jou.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ja die patat-friet kwestie vind ik ook vreselijk. Maar die patatsaus komt op mij wel over als het opvoeren van die discussie, want er is al fritessaus. Maar tja friet of patat, Het staat alletwee in de Dikke van Dale, dus zal het mij worst wezen wie er friet en wie er patat zegt.
En over dat autisme. Ach in sommige zaken wel. Bijvoorbeeld als iemand zegt die alles op stapeltjes wil hebben, die dan zegt dat is nou de autist in me. Ja dat mag van mij wel.
Maar soms wordt er wel denigrerend over gedaan en daar kan ik minder goed tegen..
Uhhuhquote:
Eg nie!quote:Op woensdag 21 september 2011 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik neem je mee in de tussenstand Lut!
Ik denk dat ik 't enige patatje ben
OH! En Zwabs ook denk ik, one, two, trioquote:
Op een staart?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:13 schreef Lutte het volgende:
Ja man
En dat dus.. Dat zit gewoon kei hendig! Haar op een staart, niemand die je ziet
Whehehhehequote:Op woensdag 21 september 2011 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
Lut, ik heb gister de Action peach gelakt, ik voel me net Bassie
Met 2 laagjes is het best oke spul voor die prijs!quote:Op woensdag 21 september 2011 22:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
WhehehheheVind je de nagellak wel fijn, los van de kleur?
Stalen Bosjequote:Op donderdag 22 september 2011 09:20 schreef Bos81 het volgende:
Net weer even naar de bloedbank geweest.
Ik heb een HB van 11. Volgens die verpleegster ben ik een man van staal
Verander je nick in staalborstel81!quote:Op donderdag 22 september 2011 09:20 schreef Bos81 het volgende:
Net weer even naar de bloedbank geweest.
Ik heb een HB van 11. Volgens die verpleegster ben ik een man van staal
Ik vond em leuk ja! Ik moest goed nadenken en hoopte alsnog dat ik de eerste zou zijn.quote:
Killing in the Namequote:Op donderdag 22 september 2011 12:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind alles van haar leuk behalve dat jetlagged drama van laatst![]()
JAHAAAAAAAAAA RATM nu![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat je me riepquote:
Excuse me?quote:Op donderdag 22 september 2011 16:04 schreef koekjestrommel1 het volgende:
oh-oh, jij moet echt een gigantische oven hebben!
Ik vond/vind de oude muziek ook vaak beter.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind de muziek uit de 90's echt beduidend beter dan die van nu.
De 80's zijn ff leuk en gaan weer vervelen, maar de 90's mogen blijven van mij
Misschien heeft hij naar de TT gekeken en denkt ie dat cupcakes XL zijnquote:
Lekker Bos, is het daar ook zulk mooi weer?quote:Op donderdag 22 september 2011 16:20 schreef Bos81 het volgende:
EN net even weer naar de Karpendonkse plas geweest, heb denk ik wel een half uur tot drie kwartier op een bankje gezeten en wat gelezen/gepuzzeld
Oh ik ben nu ook wel nieuwsgierig geworden naar die plek!quote:Op donderdag 22 september 2011 16:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh goddelijk Bos
Ik ga zometeen ergens eten in de stad met een vriend en de honden, en dan gaan we naar de st. Pietersberg wandelen.
Laatst was ik naar de markt om met een groep mensen en honden handtekeningen voor het behoud van het losloopgebied aan te bieden aan de burgemeester, maar ik was er dus nog nooit geweest, straks maar es ff zien of dat wel de moeite is
Het weer is prima, af en toe wel een windje. Maar het was echt wel prima.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker Bos, is het daar ook zulk mooi weer?
Hier was het net prachtig in het park en bij de kinderboerderij, ik was veel te warm gekleed
Anders ik welquote:Op donderdag 22 september 2011 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik ben nu ook wel nieuwsgierig geworden naar die plek!
quote:Op donderdag 22 september 2011 19:21 schreef Lutte het volgende:
Pff ik sta echt op instorten.. Die nieuwe school is het zo niet
Hij is te klein, verkeerd ingedeeld, gangen zijn veeeel te smal, te weinig trappen (vijf maar je mag er drie niet gebruiken), de borden doen het niet, de schoolsite waarop bijna alle opdrachten staan ligt er te pas en te onpas uit, lessen van veertig minuten waarvan de helft opgaat aan dringen op de gangen en inklokken wat niet werkt, geen stoelen of tafels in de kantine, stoelen in de lokalen waar iedereen rugpijn van krijgt, negen tussenuren en er is geen mediatheek meer dus ik zit zes klokuren in de week op school en het enige wat ik kan doen is staan in de kantine en vandaag werden we ook nog de kantine uitgeschopt.
Mentor: ga dan huiswerk maken in je tussenuren! Ja waaaaar, staand in de kantine?!?! Oh wacht daar moesten we uit
Rector ontkent dat de school te klein is maar er komen toch noodlokalen, we moeten vanaf over een week zelf de school poetsen en dit is nog maar het begin.
Leuk, een nieuwe school, maar bouw hem dan als een school en niet als een onhandig kunstwerkje vol loze plekken, leuk dat nieuwe leren maar zorg dan dat er computers zijn en de site bereikbaar is en vooral leuk, die nieuwe systemen, maar zorg dat ze werken en wil niet alles gelijk in week één invoeren.. Iets met bomen en een bos.
GrrrrrIk ben echt verdrietig nu, we moeten ons examen halen maar alle lessen gaan naar de klote vanwege de nieuwe school.
Ik heb er nog niemand positief over gehoord, zelfs de leraren niet, of beter: juist de leraren nietquote:Op donderdag 22 september 2011 19:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Nee, dit is inderdaad niet prettig. Maar ervaren meer leerlingen dit zo, Ik neem aan van wel.
Wat een falers die architecten en die mensen die het goedgekeurd hebben..
Lokale krant? Waarom niet gewoon meteen landelijk maken..quote:Op donderdag 22 september 2011 20:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit moet naar de lokale krant Lut.
Echt, verdrietig worden door deze omstandigheden... Schandelijke school. Sterkte Lutje, snel weer positief zijn.
Schrijf anoniem een brief naar Vaduz, Die kent vast wel wat journalistieken insteken..quote:Op donderdag 22 september 2011 20:16 schreef Lutte het volgende:
De rector heeft een week geleden in de lokale krant de school nog de hemel ingeprezenDag erna alle leraren lachen met die krant in handen, zij zijn het ook met ons eens
En publiciteit zoeken is geeneens een slecht plan, alleen niemand heeft natuurlijk zin om dat te doen en zeker niet in je examenjaar, je moet de school toch een beetje te vriend houden
Heb nu wat tips tegen stress gevonden, staan wel wat handige dingen bij!
Oja dat moet ik ook nog doen! *stressmodus aan*quote:Op donderdag 22 september 2011 20:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Schrijf anoniem een brief naar Vaduz, Die kent vast wel wat journalistieken insteken..
Wat leuk Bos, mooi compliment over je kaartje, dat iemand wilt swappenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:21 schreef Bos81 het volgende:
Vandaag is een postcrossing kaart van mij aangekomen in Finland. Zij heeft hem gescand en geupload.
Kreeg ik daarna een bericht van iemand die die kaart zo mooi vond en of ik nog kaarten in die stijl had en dus met haar wilde "direct Zwappen
Even netjes op gereageerd
Ik zapte er even langs. Wat een sukkels zijn het ook. Die ene met zijn Brooklyn shirt aan de Westcoastquote:Op donderdag 22 september 2011 22:05 schreef oh-oh het volgende:
Whahahaha die rappertjes weer![]()
Ik was zenuwachtig, ik had nog nooit gespeeddate, of geblinddate, of uberhaupt gedate![]()
Joh!
Nou dat viel me een beetje tegen, hij kreeg niet eens tikkenquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zapte er even langs. Wat een sukkels zijn het ook. Die ene met zijn Brooklyn shirt aan de Westcoast
Nee, okee. Maar dat kwam misschien door de camera's die erbij waren. Zonder camera's was er een begrafenis/crematie geweest.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dat viel me een beetje tegen, hij kreeg niet eens tikken
Ja, ik had er bewust Zwap van gemaakt ipv Swap..quote:Op donderdag 22 september 2011 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk Bos, mooi compliment over je kaartje, dat iemand wilt swappen![]()
Ja jammer, ik was ff om de hoek gaan pissen als ik die crew geweest was die daarbij wasquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, okee. Maar dat kwam misschien door de camera's die erbij waren. Zonder camera's was er een begrafenis/crematie geweest.
Mohhhhhhh gertjequote:Op vrijdag 23 september 2011 10:24 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Oeh Spice Girls![]()
Wij motten zo weer vlaai eten
Whehe, een heel rijtje staandquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:26 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vier mannen hadden Kees gisteren keihard gedumpt voor een lekkerder wijf
GEweldigquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:26 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vier mannen hadden Kees gisteren keihard gedumpt voor een lekkerder wijf
Vast en zeker vernoemd naar Kees ui Flodder of niet?quote:
Yups , en Sjon ook naar Sjon uit Flodderquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vast en zeker vernoemd naar Kees ui Flodder of niet?
Is er dan ook een Sjakie? Of heb je die ooit al gehad?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yups , en Sjon ook naar Sjon uit Flodder
Ik heb een tijd terug ooit een discogs account aangemaakt, maar ja ik heb alles al in Rate Your Music staan. Niet echt zin in om nog een keer 500 cd's toe te voegen. Of ik moet een planning maken, van per dag even 7 cd's er in zetten ofzo..quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:39 schreef DeZwabber het volgende:
de meeste cd's heb ik gehaald in 2009 denk ik, maar ze komen uit alle jaren zo' n beetje. Moet m' n discogs maar eens updaten, meer dan de helft van m' n platen staat er niet in, en een hoop cd's ook nog niet.
Autumn Storm heet het toch? Vorig jaar ook wel gehad ja. Prima inderdaad..quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:43 schreef Lutte het volgende:
Bos! Ik heb nu de herfstthee van pickwick, echt te lekker. Vanille met kaneel en appel
Jup! Vind hem erg geslaagd ja!quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Autumn Storm heet het toch? Vorig jaar ook wel gehad ja. Prima inderdaad..
whehe, ik heb nog lang niet zoveel cd's, nu een stuk of 100 of zo, en een stuk of 60 LP'squote:Op vrijdag 23 september 2011 20:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb een tijd terug ooit een discogs account aangemaakt, maar ja ik heb alles al in Rate Your Music staan. Niet echt zin in om nog een keer 500 cd's toe te voegen. Of ik moet een planning maken, van per dag even 7 cd's er in zetten ofzo..
Dat geldt voor omdraaien ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:58 schreef oh-oh het volgende:
Haha cool Bos, en slim van dat teletekst, alleen zou je ze dan ook niet bij de interviewtjes al moeten zien eigenlijk!
Die Guy was geweldig
Hoeveel betaal je dan tegenwoordig voor een LP?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehe, ik heb nog lang niet zoveel cd's, nu een stuk of 100 of zo, en een stuk of 60 LP's
CD's zijn duur
Verschilt, alles tussen 15 en 40 euro, de meeste zitten echter tussen de 20 en de 30.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je dan tegenwoordig voor een LP?
Okee.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Verschilt, alles tussen 15 en 40 euro, de meeste zitten echter tussen de 20 en de 30.
Ja, een hoop cd's die ik heb heb ik ook in de aanbieding gehaald, uitgezonderd een paar speciale edities van muziek die speciaal voor me is.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee.
Ik let wel op de prijs voor cd's hoor. Ga bijna nooit boven de 9 euro.
De ienemienemutte--approach al geprobeerd?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil zoooooooo graag mn cd collectie es uitdunnen, maar wat een monsterklus zeg
Je hebt mijn adresquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil zoooooooo graag mn cd collectie es uitdunnen, maar wat een monsterklus zeg
quote:
Altijd leuk als je onverwachts leuke muziek vind voor een prikkiequote:Op vrijdag 23 september 2011 23:14 schreef Bos81 het volgende:
Ik was vandaag voor het eerst van mijn leven in de Bijenkorf. Ging eigenlijk kijken voor ansichtkaarten voor het postcrossing gebeuren. Maar de muziek was op dezelfde etage en ik kon het dus niet laten.
4 cd's voor 25 Euro.
(Santana-Moonflower, Joni Mitchell - Blue, Earth and Fire - Atlantis en Elton John - Yelllow Brick Road).
Ik had Charlie niet zo goed verwachtquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:19 schreef oh-oh het volgende:
En Pi, ik heb wel wat gemist geloof ik, maar ook wel wat gezien![]()
Guy en Charlie waren goei!
Ik was een keer in een cd zaak en had een cd van de Black Crowes uit gezocht. Die verkoper keek zo en zei: Volgens mij ligt er een 2-cd pakket van hun voor 1 euro meer. Oh dat had ik niet gezien. Dus hij loopt naar de B en pakt die er uit. Ik zei dus, ja doe dan die maar.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Altijd leuk als je onverwachts leuke muziek vind voor een prikkie
Mijn vaste CD-boer is inmiddels genoeg op de hoogte van mijn smaak om af en toe wat leuks aan te wijzen dat voor 5 euro de deur uit moet
Is hij nog bij Tanja Jess? wiki zegt van wel, maar ik weet niet zekerquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had Charlie niet zo goed verwacht
Getrouwd ja, 2 kinderenquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is hij nog bij Tanja Jess? wiki zegt van wel, maar ik weet niet zeker
Zonder baard niet persé, met baard en shirtjes een beetje welquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:30 schreef Bos81 het volgende:
En ik was ook een keer in een andere zaak, en ik had er een paar uitgekozen. Wat metal-rock achtig en die verkoper zei toen. " ik dacht al dat je ongeveer die smaak had" Tja het zal mijn baardje en kapsel wel een beetje zijn.
Ben toch wel duidelijk een Rocker in mijn uiterlijk, of niet?
Koentjequote:
Als je verhuisd heb je ook wel genoeg tentjes in de buurt voor muziekspul of kom je daar nu al?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De ienemienemutte--approach al geprobeerd?
Die zijn er genoeg inderaadquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je verhuisd heb je ook wel genoeg tentjes in de buurt voor muziekspul of kom je daar nu al?
Kuikentjequote:
Whehe, ja daar kun je genoeg kopenquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die zijn er genoeg inderaad
En ik kreeg op m' n kop van dinges omdat ik nog nooit in een van die tentjes was geweest![]()
Vervolgens heeft ze me de Velvet binnengeduwdDaar Plastic Beach van de Gorillaz en Opiate van Tool op vinyl gehaald
Ja goed hier, hoest met jou? VOH was best leuk voor een 1e afleveringquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kuikentje
Hoe gaat het met je?
heb het niet helemaal gezien, TVOH was goed?
klopt, ik zag laatste 20 min. en ik vond het best goedquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja goed hier, hoest met jou? VOH was best leuk voor een 1e aflevering
Okee,quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zonder baard niet persé, met baard en shirtjes een beetje wel
staat Pisc op FBquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee,
Ik heb gisteren een nieuwe up to date foto op facebook gezet. Ik weet niet of je die via Oh-Oh kan zien?
Vooral dat concurrentie gedoe tussen Roel en Nick en Simon blijftquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, ik zag laatste 20 min. en ik vond het best goed
Met mij gaat het best aardig, erg drukke week gehad opw erk though
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |