Een plaswekker heeft zeker zin. Ze gaan al af bij een druppeltje, en dan ga je gauw plassen. Eerst wellicht niet, maar het gaat om het trainen van het lichaam dat het wakker wordt als er geplast moet worden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:31 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik vraag me bij die dingen af of ze nut hebben. Voordat deze af gaat moet je tenslotte al geplast hebben.
[..]
Nee, met het eten rond 18.00 nog een half bekertje en daarna niks meer. Voor het slapen gaan (19.30/20.00) moet hij weer plassen.
Is zwemles tegenwoordig met regenjas aan? Ik weet nog dat mijn moeder vroeger een dunne linnen broek en een dun tshirt voor mij gemaakt had toen ik met kleren aan moest zwemmen. Maar goed, dat is inmiddels meer dan 25 jaar geleden...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:30 schreef chacama het volgende:
Fleur gaat vandaag oefenen met kleren aan zwemmen voor C. Ben benieuwd hoe het gaat met een regenjas aan.
quote:Kleding-eisen diplomazwemmen zwemdiploma C
Bij het diplomazwemmen voor het zwemdiploma C dient de kleding te bestaan uit:
Badkleding
T-shirt, blouse of hemd met lange mouwen
Lange broek (lange broeken die naadloos aansluiten op de huid zijn niet toegestaan)
Regen/windjack (bedoeld wordt een jack met lange mouwen, dat vaak is vervaardigd uit een soort nylon)
Schoenen (plastic, leren en sportschoenen zijn toegestaan; schoenen zonder echte zool zijn niet toegestaan)
Inderdaad zeg, dat valt niet mee.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:27 schreef Sjeen het volgende:
Het is tegenwoordig wel vrij pittig, dat zwem ABC
Kan ie Christan daar ook eens van overtuigen, van die huiswerkplanning?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 07:47 schreef Muks het volgende:
Mag ik even trots zijn op mijn 12 jarige puber die na 6 weken gewoon zelf zijn huiswerkplanning maakt (vond net een briefje op zijn bureau voor de vakantie, zodat ie wat vooruit kan werken, dat ga ik toch maar even iets dimmen denk ik) , mooie cijfers (7-8-9) haalt en elke dag 2 uur fietst ?
En hij is zo heerlijk puber !
Yep, nog steedds droge voeten. Gisteravond was wat vervelend, want crisis binnen het bedrijf waar hub werkt enzo nadat er een sluis doorbrak. Vandaag is weer wat rustiger, hoewel het vanmorgen enorm geregend heeft. We blijven maar gewoon afwachten. De garage is wel uitgeruimd, en we hebben een soort van plan mocht het plotseling beginnen te stijgen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:03 schreef Sjeen het volgende:
Lekker zo'n goede berichten op school GoaxingHebben jullie nog steeds droge voeten? Ik hoorde op het nieuws dat mensen aan het hamsteren geslagen waren. Toch best een beetje akelig, lijkt me...
wij hadden A en B verplicht gesteld, hij vond er heulemaal nix aan dus C alleen als ie t dan toch nog wilde, maar neequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 07:47 schreef Muks het volgende:
Zwemles : zo blij dat ik daar vanaf ben, A en B vonden we hier zat.
Wanneer moet ze afzwemmen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:30 schreef Sjeen het volgende:
Amber alweer bijna zes
Ik kom even heel trots zijn hier... Isa zwom gisteren tot drie keer toe het zwembad het over de dwarse weg, geloof niet dat het gat nog problemen gaat opleveren
Mja... De communicatie van het zwembad houdt niet echt overquote:
Ik kocht veel kleine dingen en 1 wat groter waar ze echt iets aan hadden, de rest was dan binnen een maand/2 maanden al weer vertrokken richting vuilnisbak, want action/zeeman/wibra/knutsel. Ook kregen ze standaard een lekkere dikke pyjama, sloffen, handschoenen muts en sjaal (deze dan in de schoen) en ze kregen altijd een spel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:10 schreef Sjeen het volgende:
Door het wensenlijstjestopic dat ik net zag, kwam er weer een gedachte op hier...
Ik heb het gevoel dat mijn huis dichtgroeit met speelgoed... ik zou niet weten waarom ik met Sinterklaas weer een nieuwe lading eraan moet toevoegen. Hoe kijken jullie er eigenlijk tegen aan?
Een flanellen pyjama, dat vind ik een goed idee! Ik kan me herinneren dat ik vroeger ook zulke dingen kreeg met sinterklaas. En een spel vind ik ook een leuk idee... eens kijken bij bol.com voor monoploy oid.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:13 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik kocht veel kleine dingen en 1 wat groter waar ze echt iets aan hadden, de rest was dan binnen een maand/2 maanden al weer vertrokken richting vuilnisbak, want action/zeeman/wibra/knutsel. Ook kregen ze standaard een lekkere dikke pyjama, sloffen, handschoenen muts en sjaal (deze dan in de schoen) en ze kregen altijd een spel.
We hebben Cas verteld hoe het zit, maar het enige wat ie zei was dat ie het niet wilde horen, want dan kreeg hij geen kadootje meer. Ik heb beloofd dat hij nog kadootjes krijgt. Wat weet ik nog niet.
En dan geloven ze hier ook nog heilig in de kerstman, en zijn ze anderhalve maand na kerst alweer jarigquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:25 schreef Sjeen het volgende:
Er zijn gewoon echt veel te veel cadeaumomenten in een jaar en te veel mensen die zich willen uitleven met cadeau's op haar
sjeen, mee eens hoorquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:10 schreef Sjeen het volgende:
Door het wensenlijstjestopic dat ik net zag, kwam er weer een gedachte op hier...
Ik heb het gevoel dat mijn huis dichtgroeit met speelgoed... ik zou niet weten waarom ik met Sinterklaas weer een nieuwe lading eraan moet toevoegen. Hoe kijken jullie er eigenlijk tegen aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |