Alles op zijn tijd! en geniet ervan zou ik zeggen, straks kun je geen vriendenboekje meer zienquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:37 schreef Deepfreeze het volgende:
vriendenboekjes, zakgeld...![]()
We zijn vandaag pas toe aan de eerste speel-date
Oeh.. dat brengt wat herinneringen bij me bovenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:06 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Ze hebben heerlijk gespeeld, en meiske wou ook niet naar huis toen moeder haar kwam halen.
Hier heb ik Maud vorige week ook nog onder het bed bij een vriendje weg moeten slepen (dat staat we heel raar). Die wilde ook niet mee. En toen ik dus zei: dat blijf je maar hier... iets dat het altijd doet, hoorde ik heel zachtjes van onder het bed vandaan komen..... dat wil ik ook! Tja, daar sta je dan als moeder.... maar goed ik kon het er ook niet kwalijk nemen. Vriendje woont op een boerderij en ze hebben kippen... zo ongeveer Mauds lievelings dier.... Dus afgesproken dat ze in de vakantie mag gaan logeren en helpen op de boerderij!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:15 schreef Cooki het volgende:
Dank voor alle welkomst woorden en smilies
[..]
Oeh.. dat brengt wat herinneringen bij me bovenThomas wilde ook nooit naar huis en zijn vriendjes ook niet... scenes! ...
genant.. echt...
![]()
![]()
Toen we laatst een weekend weg waren, was daar ook een moeder met een kindje van anderhalf, wat me vreselijk aan oudste deed denken. We hadden een heel leuk gesprek en dat was een van de dingen die opkwamen: we waren allebei een beetje jaloers op ouders waarbij dat werkte. Die in de supermarkt zeiden "mama gaat nu weg. Daahaaaag", en waarbij de kinderen dan op slag mee kwamen rennen. Dat heeft bij mij dus nooit gewerkt. Mijn kinderen zwaaiden dan "ja dag mam!", en liepen de andere kant uitquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:36 schreef chacama het volgende:
En toen ik dus zei: dat blijf je maar hier... iets dat het altijd doet, hoorde ik heel zachtjes van onder het bed vandaan komen..... dat wil ik ook!
Awwquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:32 schreef livelink het volgende:
Het voelde wel even als een cadeautje om hem een dagje zo thuis te hebben.
ach wat ontzettend jammer van z'n tand, buuv. ik kan me je rotgevoel goed voorstellen hierover (en over hoe 't ging). maar fijn dat het zo netjes gerepareerd kon worden. hopelijk blijft dat zo mooi.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:02 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, groot hè, 6. En het meest balen is (vind ik, maar ik blijk een tandenpurist) dat het een stukje van zijn blijvende gebit is. en ook nog zijn voortand
Ach het repareren zie je niks van. gelukkig!
eet ik ook niet lekker. Die neemt extra mee voor op school, eet ie daar verder.
Nog wel ja, maar ik ben gisteren wel gaan hamsteren. School ligt er slecht bij, daar is weinig speling. De meeste klassen liggen wel een eind omhoog, maar de bibliotheek ligt juist in een kuil. Die hebben ze de afgelopen dagen leeggehaald. Onze buurt kon beter, maar zeker ook slechter, en ons huis ligt nog eens anderhalve meter boven straatniveau. Afgezien van de keuken, maar daar ben ik toch niet zo dol opquote:
Jeetje zeg, dat is lief!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik zag net dat meikes juf mij een smsje had gestuurd om half tien!
Nee, nog steeds op dezelfde school. Die eigenlijk ook helemaal niet ver weg ligt, maar hartje stad, en dat betekent 's morgens heel vroeg op pad (zij dus..... ik stop ze in de bus en blijf lekker thuisquote:Op woensdag 12 oktober 2011 07:09 schreef trui het volgende:
brr, dat klinkt wel wat eng spannend, gao! hopelijk valt 't mee en was het hamsteren niet nodig. en zitten je kinderen nu op een school dichterbij huis dan toen ik er was?
Ik vraag me bij die dingen af of ze nut hebben. Voordat deze af gaat moet je tenslotte al geplast hebben.quote:
Nee, met het eten rond 18.00 nog een half bekertje en daarna niks meer. Voor het slapen gaan (19.30/20.00) moet hij weer plassen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Coelho, drinkt hij nog veel in de avond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |