Bij de rabo kost het ook geen geld voor rabo-klanten.quote:Op zondag 18 september 2011 19:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Losgeld storten bij Rabo kost wel geld. Bij ABN inderdaad niet. Daar hebben ze ook een soort omgekeerde pinautomaat. Die eet papiergeldhele belevenis al zeg ik het zelf
Ik weet alleen dat het een heel gedoe was met alle losgeld wat we voor de vierdaagse kregen en dat we toen met incasso's zijn gaan werken met. De ouderraad ( goedkoper) maar hoe dat precies zit met spaarpotjes....quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:29 schreef Brighteyes het volgende:
Dat kan wel kloppen, we storten zo eens in het jaar de varkentjes leeg.
En aangezien Sasha 4 wordt...
Hier zijn de lokale ondernemers altijd dolgelukkig met de scholen die hun potjes met kleingeld komen ruilen. Scheelt ons een berg kosten met het halen van kleingeld bij de bank.....quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat het een heel gedoe was met alle losgeld wat we voor de vierdaagse kregen en dat we toen met incasso's zijn gaan werken met. De ouderraad ( goedkoper) maar hoe dat precies zit met spaarpotjes....
Sasha alweer bijna 4tjonge!
och jaa, het ging om Nienke al! (ik had steeds maar in m'n hoofd dat dat nog een heel klein dreumesje was en dat Tijn nu bijna naar school ging maar dat is natuurlijk onzin.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:49 schreef E.T. het volgende:
Met Nienke kom ik ook stiekem al om de hoek gluren![]()
Na veel overleg, observeren, nog meer overleg tussen alle betrokken partijen etc. is besloten dat Nienke op 1 november start in groep 1. (ze is dan 3jr en 8mnd). (overigens geheel op initiatief van de basisschool)
Ze is er ook echt aan toe en sociaal/emotioneel is ze er meer dan aan toe.
Wel vreemd voor iedereen. Voor het eerst dat ze op school een 'peuter' hebben en voor mij vreemd dat ik 4 maanden eerder 'kinderloos' ben.
Oudste kwam hier vorig jaar zo'n 30 cm groter terug van een nachtje kamp. Echt niet normaal, hoeveel ze gegroeid was, juist doordat bleek dat ze niemand nodig had gehadquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Maargoed..het idee van 3 dagen z`n eigen boontjes een beetje doppen en geen vertrouwd iemand als in ouders of opa&oma waar hij iets aan kan vragen..ik vind het spannend.
1 november begint ze in principe gewoon direct in groep 1 en dan na de zomervakantie groep 2.quote:Op woensdag 21 september 2011 09:26 schreef Grijs het volgende:
E.T., jullie hebben het wel getroffen met die school, zeg! Hoelang gaat Nienke straks kleuteren?
Lijkt me prima geregeld, hopelijk gaat het niet nog sneller...quote:Op woensdag 21 september 2011 09:31 schreef E.T. het volgende:
[..]
1 november begint ze in principe gewoon direct in groep 1 en dan na de zomervakantie groep 2.![]()
Einde groep 1 en einde groep 2 zijn natuurlijk wel evaluatie-momenten om te kijken of ze inderdaad mee kan naar de volgende groep of dat we toch niet versnellen in de kleuterklas![]()
Ik heb het idee dat versnellen in de kleuterklas, en dus bij je klasgenootjes blijven, minder belastend is dan echt halverwege een jaar naar een andere klas gaan. (groep 1 en 2 zitten hier bij elkaar).
Zo is het denk ik ook wel, dat hij er van leert en groeitquote:Op woensdag 21 september 2011 05:00 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Oudste kwam hier vorig jaar zo'n 30 cm groter terug van een nachtje kamp. Echt niet normaal, hoeveel ze gegroeid was, juist doordat bleek dat ze niemand nodig had gehadDaar was trouwens ook het hele kamp op ontworpen. Ze hadden o.a. een hindernisbaan, waarbij ze had bedacht dat ze bij het meest onneembare obstakel, een muur van 1.80 hoog, de rest van de kinderen eroverheen kon helpen door ze op haar schouders te dragen. Kennelijk was vooral het feit dat ze dat met de jongens kon (en dat de jongens haar ook nodig hadden) erg baandoorbrekend
Maanden later stond in haar zelfreflectie in haar rapport dat ze dat het meest opvallende van het afgelopen halfjaar had gevonden.
Dat had ik ookquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:30 schreef trui het volgende:
och jaa, het ging om Nienke al! (ik had steeds maar in m'n hoofd dat dat nog een heel klein dreumesje was en dat Tijn nu bijna naar school ging maar dat is natuurlijk onzin.![]()
Hier is het vooral druk, en voor Pepijn allemaal erg ongrijpbaar en spannend.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:17 schreef chacama het volgende:
P_iglet, hoe gaat het bij jullie? Verhuizing, werk, school, baby?
Geniet er maar even van!quote:Op woensdag 21 september 2011 16:34 schreef p_iglet het volgende:
Hij is wat minder cognitief bezig nu, maar op zich is daar niets mis mee als dat tijdelijk even iets minder hard gaat. En dat hij dagelijks om 6 uur wakker is en flink wat meer behoefte heeft aan verstand op nul en doelloos tv kijken, tsja dat is dan maar even zo.
dat is een hele leuke websitequote:Op vrijdag 23 september 2011 13:48 schreef Deepfreeze het volgende:
Appelsap, ik zou ook eerder teruggaan dan. Het klinkt toch wel alsof hij zelf ook wel wil, maar het gewoon niet gaat. Dat is ook wel sneu..
Leuk zeg, zo'n boekbespreking. En paul van loon is echt tof. En dat zeg ik niet alleen omdat mijn man zijn website heeft gemaakt
Nee hoor lady.quote:
Is zo'n tangle niks voor hem, lady-wrb?quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:07 schreef lady-wrb het volgende:
de geodriehoek zit hier standaard in een mapje aan de binnenkant van de agenda.
luca moet van mij voordat hij gaat slapen zijn tas inpakken, zodat hij niet 's ochtends met een duf hoofd of met haast de boel bij elkaar hoeft te harken.
wij hebben weer een ander probleem. luca moet altijd ergens mee 'frutselen' dat kan de ene keer een totaal versnipperde gum opleveren, of een leeggeniete nietmachine en dit keer dus een uit elkaar gefrutselde passer, waarbij ook nog eens stukjes verdwenen zijn.
ik ga zo maar eens wat passers inslaan, want het zal echt niet bij deze ene keer blijven
http://www.geefmede5.eu/a(...)=273:tangle&catid=48quote:
voor thuis is het misschien wat. honderdduizend nietjes uit zijn slaapkamervloerkleed halen is niet echt een pretjequote:Op vrijdag 30 september 2011 08:28 schreef livelink het volgende:
Ik moest ook meteen aan de Tangle denken, Lady. Maar dat is natuurlijk wel pestgevoelig. Dan kan hij wellicht beter zijn gum versnipperen of zijn passer uit elkaar halen.
kneedgum is echt heel kutterig uit kleding te halen en zo, als er een friemeletje tussen een plooi op schoot valt en dan in de stof gesmeerd/gedrukt wordt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:42 schreef Rewimo het volgende:
Bestaat kneedgum nog? Misschien is dat iets voor op school?
Edit: ja dus, bij Intertoys
daar is nog een topic over. Heeft LB eens gestart... het ware verhaal achter de logeerbeer!quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:37 schreef MeNicole2 het volgende:
Mikael is de tweede dus staat nog weinig in. Zal ik in dat schrift maar gewoon eerlijk zijn
Schoolvriendinnetje van dochterlief is afgelopen donderdag aangereden door een vrachtwagen en gistermorgen overledenquote:
Haha ja ik weet dat het in OUD soms not-done is, maar ik ben erg voor expliciet trots zijn op je kroostquote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:40 schreef Moonah het volgende:
Ik zet even een zonnebril op Gaox, je glimt zó!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |