dat is een hele leuke websitequote:Op vrijdag 23 september 2011 13:48 schreef Deepfreeze het volgende:
Appelsap, ik zou ook eerder teruggaan dan. Het klinkt toch wel alsof hij zelf ook wel wil, maar het gewoon niet gaat. Dat is ook wel sneu..
Leuk zeg, zo'n boekbespreking. En paul van loon is echt tof. En dat zeg ik niet alleen omdat mijn man zijn website heeft gemaakt
Nee hoor lady.quote:
Is zo'n tangle niks voor hem, lady-wrb?quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:07 schreef lady-wrb het volgende:
de geodriehoek zit hier standaard in een mapje aan de binnenkant van de agenda.
luca moet van mij voordat hij gaat slapen zijn tas inpakken, zodat hij niet 's ochtends met een duf hoofd of met haast de boel bij elkaar hoeft te harken.
wij hebben weer een ander probleem. luca moet altijd ergens mee 'frutselen' dat kan de ene keer een totaal versnipperde gum opleveren, of een leeggeniete nietmachine en dit keer dus een uit elkaar gefrutselde passer, waarbij ook nog eens stukjes verdwenen zijn.
ik ga zo maar eens wat passers inslaan, want het zal echt niet bij deze ene keer blijven
http://www.geefmede5.eu/a(...)=273:tangle&catid=48quote:
voor thuis is het misschien wat. honderdduizend nietjes uit zijn slaapkamervloerkleed halen is niet echt een pretjequote:Op vrijdag 30 september 2011 08:28 schreef livelink het volgende:
Ik moest ook meteen aan de Tangle denken, Lady. Maar dat is natuurlijk wel pestgevoelig. Dan kan hij wellicht beter zijn gum versnipperen of zijn passer uit elkaar halen.
kneedgum is echt heel kutterig uit kleding te halen en zo, als er een friemeletje tussen een plooi op schoot valt en dan in de stof gesmeerd/gedrukt wordt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:42 schreef Rewimo het volgende:
Bestaat kneedgum nog? Misschien is dat iets voor op school?
Edit: ja dus, bij Intertoys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |