abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102189582
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, ze ruiken bloed.
Overigens gaat het hen helemaal niet om moslims, maar om linkschen.
Als het hen ging om de linkschen, dan hadden ze wel voor een verbod op joop.nl gepleit.
Allah Al Watan Al Malik
pi_102189657
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als ie blijft rammelen, dan hebben ze pech gehad. Er valt weinig anders door te drukken, al dan niet vanwege internationale verdragen en wetgeving. Wat mij betreft is dit verbod dan ook een mooi bot voor een blaffende hond. Zuur voor die 150 dames, zoals ik al eerder zei, maar misschien dat hierdoor de zogenaamde Islamiseringsangst wel drastisch minder wordt.
Kom kom, niet zo naief. Die angst verdwijnt pas als de laatste moslim het land heeft verlaten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_102189683
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Omdat er een groep populisten in Nederland is die dag in dag uit de angst voor moslims aanwakkert, en daarbij generalisatie, ad hominems en andere drogredenen niet uit de weg gaat.
Er zijn al genoeg drogredeneringen voor het dragen van gelaatsbedekkende kleding, zoals hier in meer dan 5 topics naar voren is gekomen, daarbij kwam ook generalisatie en populisme naar voren ;)
pi_102189758
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:54 schreef Clan het volgende:

[..]

Er zijn al genoeg drogredeneringen voor het dragen van gelaatsbedekkende kleding, zoals hier in meer dan 5 topics naar voren is gekomen, daarbij kwam ook generalisatie en populisme naar voren ;)
Er komen eigenlijk weinig of geen redenen voorbij voor het dragen van gelaatsbedekkende kleding, daar draait het ook niet om. Wel voldoende argumenten tegen een verbod van overheidszijde hierop.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 20 september 2011 @ 18:58:23 #80
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_102189853
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Kom kom, niet zo naief. Die angst verdwijnt pas als de laatste moslim het land heeft verlaten.
Wat Wilders, zoals gezegd, helemaal niet wil. Zijn hele basis zou verdwijnen. Dus eigenlijk zouden we alle moslims moeten vragen te vertrekken, Wilders verdwijnt, en alle Nederlandse moslims kunnen terug :P
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_102189872
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Naief is pas als je er vanuit gaat dat mensen in dit land angst hebben voor andere religies, volgens mij is er helemaal geen angst in dit land voor religies, maar hebben religieuzen en symphatisanten van deze religieuzen en religies in het algemeen angst voor beleid wat er wordt gemaakt door dit kabinet en hun gedoogpartner.
pi_102189883
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:56 schreef du_ke het volgende:

[..]

Er komen eigenlijk weinig of geen redenen voorbij voor het dragen van gelaatsbedekkende kleding, daar draait het ook niet om. Wel voldoende argumenten tegen een verbod van overheidszijde hierop.
Allah Al Watan Al Malik
pi_102189910
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:58 schreef Clan het volgende:

[..]

Naief is pas als je er vanuit gaat dat mensen in dit land angst hebben voor andere religies, volgens mij is er helemaal geen angst in dit land voor religies, maar hebben religieuzen en symphatisanten van deze religieuzen en religies in het algemeen angst voor beleid wat er wordt gemaakt door dit kabinet en hun gedoogpartner.
Werkelijk? Waar zie jij dan de grootschalige protesten van deze religieuzen/religies tegen dit soort maatregelen? Je bent nu dingen aan het omdraaien.
Allah Al Watan Al Malik
pi_102189953
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:56 schreef du_ke het volgende:

[..]

Vrijheid, geen betutteling van de overheid, kou in de winter, dat zijn al drie redenen die ik al voorbij heb zien komen ;)
pi_102189965
quote:

[..]

Maar natuurlijk. Een complete partij is gebouwd op het fundament dat 'de islamisering van Nederland' heet, maar volgens Clan hebben bepaalde lieden geen angst voor de islam. Zo'n Hofstadtgruppe heeft bijvoorbeeld geen vrees voor de zogenaamde tsunami van islamisering. Hij is uit zichzelf gewoon een tikkeltje opgefokt en militant.
pi_102190064
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:59 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Werkelijk? Waar zie jij dan de grootschalige protesten van deze religieuzen/religies tegen dit soort maatregelen? Je bent nu dingen aan het omdraaien.
Ik zie heel veel protest op dit forum van mensen tegen die 'komende' maatregelen, deze mensen omschrijf ik als: symphatisanten, ik kan niet anders concluderen waarom deze mensen zich zo druk maken om zo'n 150 mensen die ze niet kennen en blijkbaar ook nooit zien.
pi_102190119
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:03 schreef Clan het volgende:

[..]

Ik zie heel veel protest op dit forum van mensen tegen die 'komende' maatregelen, deze mensen omschrijf ik als: symphatisanten, ik kan niet anders concluderen waarom deze mensen zich zo druk maken om zo'n 150 mensen die ze niet kennen en blijkbaar ook nooit zien.
Hmmm, nu draai je het toch echt om. Want aan de andere kant zijn er blijkbaar mensen die zich zo druk maken om burqa's dat dit verbod er wel komt.
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:05:18 #88
66444 Lord_Vetinari
pi_102190167
quote:

[..]

Het concept 'principe' is je uiteraard vreemd.
pi_102190189
quote:

[..]

Werkelijk, dus als je tegen een verbod bent symphatiseer je automatisch met de 150 boerkadraagsters. Maar goed, protest op dit forum is kennelijk al genoeg om te claimen dat religieuzen angst hebben voor het beleid van dit kabinet (wat overigens niet eens zo heel gek zo zijn, gezien hun anti-islamitische inslag.) Er wordt speciale wetgeving gemaakt om de 150 gewaden een halt toe te roepen, van wie is de angst nu werkelijk afkomstig...
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:05:57 #90
66444 Lord_Vetinari
pi_102190200
quote:

[..]

Goh, gek he?

Als er iets uit dit soort topics en uitlatingen als de jouwe blijkt, is het wel dat het met het geschiedenis-onderwijs in dit land droeviger gesteld is dan ik gedacht had.
pi_102190258
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Het concept 'principe' is je uiteraard vreemd.
Uiteraard. Want als je tegen dit verbod bent, dan ben je een dhimmy.
pi_102190363
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar natuurlijk. Een complete partij is gebouwd op het fundament dat 'de islamisering van Nederland' heet, maar volgens Clan hebben bepaalde lieden geen angst voor de islam. Zo'n Hofstadtgruppe heeft bijvoorbeeld geen vrees voor de zogenaamde tsunami van islamisering. Hij is uit zichzelf gewoon een tikkeltje opgefokt en militant.
Je doet overkomen alsof Hofstadtgruppe spreekt voor al die mensen die positief staan tegenover dit verbod.

Ik neem aan dat je over de PVV praat als je het hebt over een partij met een volledig fundament van Islamesering. Ik denk dat je het program van de PVV niet gelezen hebt, daarnaast is een heel groot deel van de vroeger aanhang van de PvdA ( de arbeiders ) overgestapt naar de PVV omdat de PVV zich sterker maakt voor de arbeider ( denk ook mar eens aan de pensioensleeftijd ) dan de PvdA de afgelopen 25 jaar heeft gedaan, wat jij doet is al deze mensen ineens anti islam maken, terwijl dat maar één van de punten is uit het program.
pi_102190426
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:05 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Werkelijk, dus als je tegen een verbod bent symphatiseer je automatisch met de 150 boerkadraagsters. Maar goed, protest op dit forum is kennelijk al genoeg om te claimen dat religieuzen angst hebben voor het beleid van dit kabinet (wat overigens niet eens zo heel gek zo zijn, gezien hun anti-islamitische inslag.) Er wordt speciale wetgeving gemaakt om de 150 gewaden een halt toe te roepen, van wie is de angst nu werkelijk afkomstig...
As je voor een verbod bent ben je automatisch ook voor het gedogen van al die zaken die binnen de criminele sfeer liggen, want daar gaat het met name om, iig bij de VVD.
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:11:50 #94
66444 Lord_Vetinari
pi_102190469
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:09 schreef Clan het volgende:

[..]

Je doet overkomen alsof Hofstadtgruppe spreekt voor al die mensen die positief staan tegenover dit verbod.

Ik neem aan dat je over de PVV praat als je het hebt over een partij met een volledig fundament van Islamesering. Ik denk dat je het program van de PVV niet gelezen hebt, daarnaast is een heel groot deel van de vroeger aanhang van de PvdA ( de arbeiders ) overgestapt naar de PVV omdat de PVV zich sterker maakt voor de arbeider ( denk ook mar eens aan de pensioensleeftijd ) dan de PvdA de afgelopen 25 jaar heeft gedaan, wat jij doet is al deze mensen ineens anti islam maken, terwijl dat maar één van de punten is uit het program.
Oh ja, die befaamde pensioenleeftijd. Die 65 zou blijven en dat was een breekpunt. Althans, totdat Henk en Ingrid, blij dansend, op Wilders gestemd hadden en erop rekenden dat hijn dit in de onderhandelingen zou winnen, want het was een breekpunt. Helaas. Reeds op de avond van de verkiezingsdag was de pensioenleeftijd ineens geen breekpunt meer.
pi_102190470
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:10 schreef Clan het volgende:

[..]

As je voor een verbod bent ben je automatisch ook voor het gedogen van al die zaken die binnen de criminele sfeer liggen, want daar gaat het met name om, iig bij de VVD.
Ik kan hier geen chocola van maken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_102190515
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:09 schreef Clan het volgende:

[..]

Jij hebt de laatste jaren onder een steen geleefd? Sorry hoor, maar er woedt een vrij stevige discussie over de islam in ons land. En die is veelal ingegeven door de angst voor de zogenaamde islamisering van Nederland/het westen. En ja, ik heb het PVV-program gelezen. Hoe denk je dat ik bij mijn conclusies kom? Of wil je ontkennen dat Wilders met enige regelmaat rept over de dreiging die uitgaat van de islam. Sterker, volgens mij noemde hij het beoogde burqaverbod nog een overwinning op de islamisering.
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:14:55 #97
66444 Lord_Vetinari
pi_102190607
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Sterker, volgens mij noemde hij het beoogde burqaverbod nog een overwinning op de islamisering.
Dat dus. En vergeet niet, dat Wilders helemaal niet praatte over deze wet als 'verbod op gezichtsbedekking'. Volgens Wilders heeft deze wet maar 1 doel en dat is het verbieden van de boerka om de islamisering te stoppen.

Dus hou asjeblieft op met dat schijnheilige gejank over 'het is geen boerkaverbod het gaat om alle gezichtsbedekking' want dat is gewoon gelul.
pi_102190680
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:00 schreef Clan het volgende:

[..]

Vrijheid, geen betutteling van de overheid, kou in de winter, dat zijn al drie redenen die ik al voorbij heb zien komen ;)
Toch eerder argumenten tegen een verbod dan voor gelaatsbedekkende kleding ;)
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_102190751
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als het hen ging om de linkschen, dan hadden ze wel voor een verbod op joop.nl gepleit.
Dan moeten ze alle weblogs verbieden.
I´m back.
pi_102190753
Ik zie hier heel andere angst dan angst voor de islam _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')