hier ben ik het niet zo mee eens...ze zitten samen in de relatie en hebben samen seks. Misschien ligt het wel aan de kwaliteit, maar goed dan moet ze wel haar mond open trekken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 07:18 schreef bart1977 het volgende:
Uitstellen dat feest, je moet eerst rust in de tent krijgen. Straks zijn de uitnodigingen verstuurd, en dan zit je er mee.
En luister 'es: het is haar probleem, zij is de enige die het kan oplossen. Jij hoeft je niet druk te maken. Hou in je hoofd een termijn aan, bijv.: 3, 4 maanden, en dan kijk je of je verbetering ziet. Zoniet, dan is de relatie toch wel voorbij, mijns inziens.
Omdat het echt niet zo simpel ligt... wrsch houdt ze wel van je, of vindt ze je iig heel erg lief en wil ze je niet kwijt en snapt ze zelf ook niet goed waarom ze dan minder zin heeft in sex.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:31 schreef Henk8719 het volgende:
Bedankt voor de reacties.
Beide punten zijn bij mij wel opgekomen. Ik ga uiteraard afwachten of de pil verschil maakt. Toch vraag ik mij af of dit mijn twijfels wel geheel zal wegnemen. (als het uberhoud al helpt).
Één ding weet ik wel zeker. Ze houd van mij en wil me absoluut niet kwijt, daarover heb ik geen twijfels. Ik ben echter bang dat zij het niet zo'n probleem zou vinden om zonder sex verder te gaan. Uiteraard gaat zoiets op lange termijn nooit goed en is dit iets wat ik ook absoluut zelf niet wil.
Kan iemand mij uitleggen waarom vrouwen niet gewoon eerlijk kunnen zeggen wat ze daadwerkelijk voelen en denken? ...
ja ze moeten het verbieden, minstens 10 jaar een relatie is verplicht!quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:13 schreef Lienekien het volgende:
Hoe oud zijn jullie en waarom willen jullie na twee jaar relatie al trouwen? Wonen jullie nu samen?
Je moet het in de context zien.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ze moeten het verbieden, minstens 10 jaar een relatie is verplicht!
Ze wil toch stoppen? Staat in de OP.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:18 schreef Stokstaart het volgende:
Wat ik niet goed begrijp, en ergens ook niet eerlijk vind van haar is dat ze zelf niet het initiatief neemt om een andere pil te nemen of desnoods te stoppen.
ik weet niet eens wat het woord context betekent.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je moet het in de context zien.
Maar is dat voor of nadat TS er over is gaan 'klagen' ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze wil toch stoppen? Staat in de OP.
Nee, omdat je niet kan neuken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:19 schreef Re het volgende:
dus omdat er misschien wat farmacologische en/of psychische problematiek achter een facet van een relatie (een belangrijke, dat wel) zit, moet je je huwelijk maar uitstellen?... met die instelling is dat dan misschien maar beter ja...
dat is hetzelfde maar dan met stoere internet praat...quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee, omdat je niet kan neuken.
ook zo leuk als je je pa die het verafschuwt en je ma die zich erop verheugde moet gaan vertellen dat "we niet gaan trouwen.. want we nuecken niet meer"quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:19 schreef Re het volgende:
dus omdat er misschien wat farmacologische en/of psychische problematiek achter een facet van een relatie (een belangrijke, dat wel) zit, moet je je huwelijk maar uitstellen?... met die instelling is dat dan misschien maar beter ja...
Is dat heel relevant?quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar is dat voor of nadat TS er over is gaan 'klagen' ?
Gewoon helder samengevat. Zo'n heel verhaal is echt nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:23 schreef Re het volgende:
[..]
dat is hetzelfde maar dan met stoere internet praat...
Natuurlijk is dat relevant.quote:
Misschien ging ze ervan uit dat het ook weer beter zou kunnen worden. En misschien wordt het dat ook wel. Dat weet je niet. Enfin, TS wist ook al langer dat er wat aan de hand was. Het is alleen nu pas echt besproken. Ik zou daar niet allerlei conclusies over het meisje aan verbinden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat relevant.
Zoekt dat meisje zelf naar oplossingen of wil ze van het gezeik van TS af zijn i.v.m. het aanstaande huwelijk?
Toch wel vrij essentieel als je van plan bent de rest van je leven met iemand te delen.
Denk je dat echt?quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:19 schreef Re het volgende:
Daarom is het wel enorm belangrijk om dat eerst uit te zoeken voor je elkaar de ringen geeft.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien ging ze ervan uit dat het ook weer beter zou kunnen worden. En misschien wordt het dat ook wel. Dat weet je niet. Enfin, TS wist ook al langer dat er wat aan de hand was. Het is alleen nu pas echt besproken. Ik zou daar niet allerlei conclusies over het meisje aan verbinden.
Vandaar ook mijn vraag waarom ze zo snel al trouwplannen hebben.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daarom is het wel enorm belangrijk om dat eerst uit te zoeken voor je elkaar de ringen geeft.
Dat gaat zo'n olifant in de kamer worden waarvan beide net doet alsof hij er niet is als je niet oppast. Denk niet dat de relatie bestaansrecht heeft voor je het oplost, dus dan moet je ook niet gaan trouwen. Ik bedoel, van mijn part gaan ze een open relatie aan ofzo, zolang je het maar aanpakt voor je het ja-woord zegt, anders heeft dat toch ook geen waarde?quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:19 schreef Re het volgende:
Ik heb ervaring met een soortgelijke situatie. Goed dat je nu al nadenkt over de latere consequenties. De meeste vrouwen kunnen prima zonder sex (jarenlang zelfs) maar voor mannen ligt dat anders. Dat gaat een hel worden waar je je niet aan kunt onttrekken en wat je hele leven gaat beheersen. Als dit zo doorgaat is het onvermijdelijk dat je op een gegeven moment vreemdgaat of naar de rosse buurt met de bijbehorende schuldgegevoelens.quote:Ik ben echter bang dat zij het niet zo'n probleem zou vinden om zonder sex verder te gaan. Uiteraard gaat zoiets op lange termijn nooit goed en is dit iets wat ik ook absoluut zelf niet wil.
kijk, de wil moet er natuurlijk zijn om het te willen oplossen, dat staat natuurlijk buiten kijf, maar als je er aan wilt werken waarom niet? het op voorhand al gelijk afschrijven van de erlatie is ook een manier, maar zo zul je wel meer problemen tegenkomen in je leven en om dan telkens die afweging te maken of je nog wel verder wil lijkt me ook vermoeiendquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Denk je dat echt?
Ik zal niet ontkennen dat de pil voor sommige vrouwen echt geen stimulator is (dé reden dat ik ook geen hormoon anti-conceptie) meer slik, maar als het in het begin van de relatie wel goed gegaan is, dan is 2 jaar wel heel erg snel voor een seksleven van een net beginnend stelletje om helemaal stil te komen te liggen.
Ok, mss ben ik een slechte raadgever, want het is mij dus echt tweer keer exact op die manier vergaan. Prima relaties verder, vrijwel nooit ruzies, kabbelde leuk voort en toch mist er iets...
Het speelt al langer zoals Lienekien zegt, en er kan best meer aan de hand zijn, en het kan ook vast nog wel beter gaan, maar toch zou ik echt heel goed na gaan denken als TS zijnde of trouwen echt handig is om nu te doen.
Het lijkt me een beter alternatief om te wachten met de bruiloft in plaats van scheiden na een jaar omdat het gewoon niet werkt. De wil om het te laten werken is namelijk (natuurlijk) geen garantie dat het ook daadwerkelijk gaat werken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:11 schreef Re het volgende:
[..]
kijk, de wil moet er natuurlijk zijn om het te willen oplossen, dat staat natuurlijk buiten kijf, maar als je er aan wilt werken waarom niet?
Niet trouwen is gelijk aan de relatie op voorhand afschrijven.quote:het op voorhand al gelijk afschrijven van de erlatie is ook een manier, maar zo zul je wel meer problemen tegenkomen in je leven en om dan telkens die afweging te maken of je nog wel verder wil lijkt me ook vermoeiend
Hoe staat zij er tegenover om te trouwen met een 'maatje' ? Vind zij het zelf echt een probleem dat de sex verdwenen, of vind zij het een probleem omdat jij het er moeilijk mee hebt? Ik zou beginnen met die vragen eens goed opgelost te kijgen, en dan bepalen of de relatie, en zeker een huwelijk enige kans nog heeft!quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:16 schreef Henk8719 het volgende:
Dit maakt mij allemaal nogal onzeker. Wij passen zeer goed bij elkaar maar ik wil niet met een "maatje" het huwelijk in maar met een volwaardig partner. Ik ben er niet van overtuigd dat ze nog steeds daadwerkelijk aangetrokken is tot mij en ik weet niet hoe ik erachter moet komen of dit nou wel of niet zo is.
Mjah, dan moet ze wel een oplossing willen vinden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 07:39 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hier ben ik het niet zo mee eens...ze zitten samen in de relatie en hebben samen seks. Misschien ligt het wel aan de kwaliteit, maar goed dan moet ze wel haar mond open trekken.
Bespreek je twijfels met je partner. En als dat nu al niet gaat zou ik het huwelijk afblazen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:16 schreef Henk8719 het volgende:
Ik moest voornamelijk even mijn verhaal kwijt
Groeten Henk.
Daar is een volgknopje voor.quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:59 schreef Brighteyes het volgende:
TS post vast allang mee onder zijn eigen account. Kan je het topic mooi blijven volgen zonder dat je met je kloon in hoeft te loggen.
Denk dat het voor veel vrouwen belangrijk is dat ze zich aangetrokken voelen tot diegene waarmee het seksen gebeurt en daarnaast ook dat ze zichzelf aantrekkelijk voelen, als het 1 van die dingen ontbreekt gaat de lol er snel vanaf, vooral voor vrouwen terwijl sommige mannen misschien meer iets hebben in de zin van ''als ik het maar kan doen'' en het dus meer om de daad zelf gaat. Dit is natuurlijk behoorlijk gegeneraliseerd en het zal voor iedereen anders zijn maar het kan zijn dat het speelt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:31 schreef Henk8719 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom vrouwen niet gewoon eerlijk kunnen zeggen wat ze daadwerkelijk voelen en denken? ...
Is toch helemaal niet gezegd dat zoiets blijvend is?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:07 schreef Cracka-ass het volgende:
Als je partner veel minder dan normaal, zeer zelden zin heeft in seks. Is dat voor iemand die niet aseksueel is wel een probleem. Hoe wil je dat overwinnen? Dat is niet te overwinnen. Dan wordt seks iets met tegenzin van de andere partij, gezellig!
Exact.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is toch helemaal niet gezegd dat zoiets blijvend is?
Jezus man, wat afgrijselijk herkenbaar en confronterend. Heb het zelf ook, moet je nou huis hypotheek en relatie opgeven voor zoiets..maar het went inderdaad nooit.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:23 schreef DeIngenieur het volgende:
Shit, arme kerel... lotgenoot hier. Relatie van bijna 4 jaar, waarvan de laatste 3 jaar sex-starved.
<knip heel verhaal>
Je faalt dus al ruim 2,5 jaar?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:23 schreef DeIngenieur het volgende:
Shit, arme kerel... lotgenoot hier. Relatie van bijna 4 jaar, waarvan de laatste 3 jaar sex-starved.
Jij faalt in de meest basale zaken zoals beleefdheid in inlevingsvermogen. Oprotten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je faalt dus al ruim 2,5 jaar?
Beste bijdrage tot nu toe. Op een of andere manier dringt de wake-up-call niet door, ik heb dat zelf ook meegemaakt. Terwijl de boodschap van haar kant toch echt over- en overduidelijk is: ik hoef jouw niet in bed.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:23 schreef DeIngenieur het volgende:
Het overkomt je.. ze heeft ineens even geen zin, jij als lieve, welopgevoede gentleman accepteert dat
ziehier al een flink pijnpuntquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:40 schreef bart1977 het volgende:
Zoek alsjeblieft een vrouw die je liefde kan geven, want mijn heilige overtuiging is: zonder liefde kan geen mens leven.
Ontkennen dat seks belangrijk is in een relatiequote:Op dinsdag 20 september 2011 16:44 schreef simmu het volgende:
[..]
ziehier al een flink pijnpunt
lieve schat, seks is niet gelijk aan liefde. gewoon helemaal niet.
en mywat klinken sommigen hier intriest en gefrustreerd zeg
Dat doet ze ook helemaal niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:48 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Ontkennen dat seks belangrijk is in een relatie
sangdrax (mijn man) doet dit:quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:55 schreef speknek het volgende:
Ik denk wel dat ze het echt menen. Zin in seks wordt goeddeels gereguleerd door testosteron, dus het is een hormonale kwestie. Heb je te weinig testosteron, heb je geen zin in seks. De status van je relatie hoeft daar niet per se iets mee te maken hebben.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:50 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat doet ze ook helemaal niet.
Simmu is wel even wat slimmer dan de meesten hier. Denken dat seks gelijk is aan liefde..
Als seks dan niet gelijk is aan liefde, en je hebt je partner lief, waarom zou je dan niet af en toe je partner die je lief hebt een plezier kunnen doen? Zelf niet de behoefte voelen wil toch niet per definitie zeggen dat je het tegen je zin in gaat doen? Je kunt toch ook je voldoening halen uit het feit dat je degene die je liefhebt pleziert?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:57 schreef simmu het volgende:
andere vraag dan mr ing: zou je er werkelijk gelukkiger van worden als je vriendin/vrouw seks met je heeft omdat ze zich onder druk gezet voelt door jou?
Absoluut niet! dat is juist het laatste wat ik zou willen. Ze heeft dat in het verleden ook wel gedaan, dan doet ze het dus puur voor mij en dat voel je als man echt wel. Dit is niet leuk + niet vol te houden voor haar.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:57 schreef simmu het volgende:
andere vraag dan mr ing: zou je er werkelijk gelukkiger van worden als je vriendin/vrouw seks met je heeft omdat ze zich onder druk gezet voelt door jou?
Hmmzzz... heb ik ook wel meegemaakt, dan zegt ze dingen als 'ik geniet van jouw genot' enzo.. en believe me.. hoe lief dat ook is qua intentie. tis een vrij grote afknapper als je je realiseert dat je 'pity sex' krijgt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:03 schreef Coelho het volgende:
[..]
Als seks dan niet gelijk is aan liefde, en je hebt je partner lief, waarom zou je dan niet af en toe je partner die je lief hebt een plezier kunnen doen? Zelf niet de behoefte voelen wil toch niet per definitie zeggen dat je het tegen je zin in gaat doen? Je kunt toch ook je voldoening halen uit het feit dat je degene die je liefhebt pleziert?
Maar is dat dan omdat mevrouw tijdens de daad alleen aan boodschappenlijstjes ligt te denken en dus op dat moment niet meer is dan een warm gat waar jij je kunstje op mag doen? Ik bedoel, ondanks dat ze misschien uit zichzelf niet spontaan zin krijgen, kan het tegelijkertijd zo zijn dat ze wel genieten van de seks an sich en daar ook voldoening uit haalt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:07 schreef DeIngenieur het volgende:
Hmmzzz... heb ik ook wel meegemaakt, dan zegt ze dingen als 'ik geniet van jouw genot' enzo.. en believe me.. hoe lief dat ook is qua intentie. tis een vrij grote afknapper als je je realiseert dat je 'pity sex' krijgt.
tsja. je kan nu eenmaal niet alles hebben. je wil graag seks en je wil dat zij dat vanzelf en uit zichzelf doet en het helemaal gaaf vind (ook al heeft zij er om welke reden dan ook geen trek in). dat moet toch haast wel misgaan dan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:07 schreef DeIngenieur het volgende:
[..]
Hmmzzz... heb ik ook wel meegemaakt, dan zegt ze dingen als 'ik geniet van jouw genot' enzo.. en believe me.. hoe lief dat ook is qua intentie. tis een vrij grote afknapper als je je realiseert dat je 'pity sex' krijgt.
Man, complimenten voor je post. Ik heb voor mijn huidige relatie in dezelfde situatie gezeten en die relatie is compleet in mineur geëindigd omdat het gebrek aan seks letterlijk tussen ons in stond. Het erge is dat je compleet aan jezelf gaat twijfelen. Je denkt dat je een oversektste klootzak bent die alleen aan zichzelf denkt. Vrouwen doen het zeker niet expres, maar aan de man ligt het ook niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:23 schreef DeIngenieur het volgende:
Het overkomt je.. ze heeft ineens even geen zin, jij als lieve, welopgevoede gentleman accepteert dat, na een paar maanden realiseer je je dat het wel erg weinig wordt en gooit er eens een balletje over op.. mevrouw beloofd beterschap en het gaat eventjes iets beter..
Twee weken later ben je weer terug bij af, maar je wilt niet blijven zeiken, dus je probeert op je eigen manier dingen op te lossen.. romantische avondjes, kadootjes, bloemen aan het werk, etc... Werkt in het begin een beetje, maar een kleine maand verder is het weer niets.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:44 schreef simmu het volgende:
[..]
Voor een man betekent seks liefde. Vrouwen kunnen wel onderscheid tussen de twee maken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:50 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat doet ze ook helemaal niet.
Simmu is wel even wat slimmer dan de meesten hier. Denken dat seks gelijk is aan liefde..
nah, koop ik niet. niet zolang prostitutie nog altijd booming business isquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:46 schreef Culthit. het volgende:
[..]
[..]
Voor een man betekent seks liefde. Vrouwen kunnen wel onderscheid tussen de twee maken.
Ik denk dat ze er niks over zeggen, omdat het niet goed in woorden valt uit te drukken. Passie is iets, waar je:quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:51 schreef DeIngenieur het volgende:
@bart1977: Wat denk jij dat er in die hersenpannetjes omgaat? Ik heb haar meerdere malen rechtstreeks gevraagd of ze me niet meer aantrekkelijk vond en volgens haar vond ze me nog steeds even aantrekkelijk als altijd, maar 'voelde ze gewoon niet meer voor seks'..
Is dit een keiharde leugen van hun kant? of ervaren ze het werkelijk zo en hebben ze gewoon niet door wat ze met je doen als man?
Ik neem echt aanstoot aan deze vraag. Ik lees het, alsof er een mening achter zit, zo van: "Waarom zeur je over te weinig sex? Het resultaat zou alleen maar zijn dat ze het tegen haar zin doet!"quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:57 schreef simmu het volgende:
Ik ga niet de definitie-strijd voeren, maar inderdaad, het is ook intriest en gefrustreerd. Passie is weg, maar ik moet er niet over zeuren.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:44 schreef simmu het volgende:
[..]
Right.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:46 schreef Culthit. het volgende:
[..]
[..]
Voor een man betekent seks liefde. Vrouwen kunnen wel onderscheid tussen de twee maken.
Tja, of je leest het topic even door natuurlijk. Maar hierover is inderdaad geen sprake van discussie omdat het verschil tussen twee of vijf jaar geen garantie biedt. Maar het is meer dan eens opgemerkt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:02 schreef MouzurX het volgende:
Niemand discussieert over het punt dat ze na 2 jaar al gaan trouwen?
Das echt wel heel snel zeg, doe eens 5 jaar voordat je gaan trouwen.
Wat ik zeg: (het wordt opgemerkt, maar) eigenlijk verder niet over discussieert.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:12 schreef Staal het volgende:
[..]
Tja, of je leest het topic even door natuurlijk. Maar hierover is inderdaad geen sprake van discussie omdat het verschil tussen twee of vijf jaar geen garantie biedt. Maar het is meer dan eens opgemerkt.
Het gaat om beschikbaarheid.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:05 schreef simmu het volgende:
[..]
nah, koop ik niet. niet zolang prostitutie nog altijd booming business is
Nee, het zit niet tussen de oren maar tussen de benen. Wat voor de vrouw liefde betekent, bestaat bij de man niet. Met andere woorden, seks = liefde (voor de man).quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:55 schreef Staal het volgende:
[..]
Right..
Seks zit te allen tijde tussen je oren en heeft werkelijk waar geen fuck met liefde te maken.
Onzinquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:14 schreef Culthit. het volgende:
[..]
Nee, het zit niet tussen de oren maar tussen de benen. Wat voor de vrouw liefde betekent, bestaat bij de man niet. Met andere woorden, seks = liefde (voor de man).
Natuurlijk wel. De ene vrouw heeft meer status (= geen afgelikte boterham en is mooi) dan de ander.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
OnzinNet alsof het voor een man niet uitmaakt of hij een of ander sletje neukt of de vrouw van zijn leven.
Nee, maar begin gerust.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat ik zeg: (het wordt opgemerkt, maar) eigenlijk verder niet over discussieert.
Kom jij uit de jaren vijftig?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:14 schreef Culthit. het volgende:
[..]
Het gaat om beschikbaarheid.
[..]
Nee, het zit niet tussen de oren maar tussen de benen. Wat voor de vrouw liefde betekent, bestaat bij de man niet. Met andere woorden, seks = liefde (voor de man).
De mannelijke seksualiteit is anders dan de vrouwelijke. De natuur houdt geen rekening met culturele tendensen.quote:
Seks is lust en die lust zit voornamelijk tussen de oortjes en in het neusje.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:30 schreef Culthit. het volgende:
[..]
De mannelijke seksualiteit is anders dan de vrouwelijke. De natuur houdt geen rekening met culturele tendensen.
Jij mag je schoolgeld terugvragen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Seks is lust en die lust zit voornamelijk tussen de oortjes en in het neusje.
Nee, ik heb nooit bij Goedele Liekens in de klas gezeten,quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:33 schreef Culthit. het volgende:
[..]
Jij mag je schoolgeld terugvragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |