abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102166356
Hoi allemaal,

Ik zit met een aantal twijfels en ik hoop dat er hier mensen zijn die mij serieuze meningen cq inzichten kunnen geven over mijn twijfels.

Ik heb een langdurige relatie met mijn huidige vriendin, we zijn nu 2 jaar bij elkaar en we willen 15 december gaan trouwen. Ik hou en geef erg om haar en persoonlijk denk ik dat zij de ware is voor mij (anders ga je uiteraard ook niet trouwen...)

Echter kwam ik er 2 weken geleden achter dat zij geen sexuele interesse meer heeft in mij. Ze heeft al langere tijd geen zin in sex en ik moest altijd hiertoe ook altijd het initiatief nemen. Het gaat nu zelfs zo ver dat het niet meer zonder hulpmiddel kan.

Volgens haar is haar libido momenteel extreem laag en is dat de reden dat ze geen zin meer in sex had de laatste weken (of wellicht zelfs wel maanden?). Ze vermoedt (of verteld mij dit) dat het veroorzaakt word door de pil en daar wil ze nu dan ook mee stoppen om te zien of het verbeterd. Ze verzekert mij echter wel dat ze nog steeds aangetrokken is tot mij, maar dat ze alleen geen zin heeft in sex door haar lage libido.

Dit maakt mij allemaal nogal onzeker. Wij passen zeer goed bij elkaar maar ik wil niet met een "maatje" het huwelijk in maar met een volwaardig partner. Ik ben er niet van overtuigd dat ze nog steeds daadwerkelijk aangetrokken is tot mij en ik weet niet hoe ik erachter moet komen of dit nou wel of niet zo is. Aangezien de effecten van de pil niet meteen effect hebben kan het ook nog wel even duren voordat ik weet of dit de boosdoener is.

Aangezien we ook al over een korte periode gaan trouwen wordt ik ook radeloos over wat ik hier mee moet. Ik moest voornamelijk even mijn verhaal kwijt en misschien dat er hier mensen zijn die waardevolle inzichten kunnen geven, want ik weet niet wat ik hier nu verder mee moet.

Groeten Henk.

[ Bericht 94% gewijzigd door Crutch op 20-09-2011 18:34:18 ]
  dinsdag 20 september 2011 @ 00:20:49 #2
8369 speknek
Another day another slay
pi_102166453
Laat haar inderdaad proberen een tijdje met de pil te stoppen. Na een maand zou er zeker verschil moeten zijn. Zo niet, is er inderdaad wel reden voor zorg, en daar zou ik wel stellig in zijn. Als zij het niet natuurlijk krijgt dan moet ze maar wat meer d'r best doen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_102166514
Kut is dit. Ik hoop voor je dat het aan de pil ligt. Ik heb dit ook gekend bij mijn ex-vriendin. Ik wilde ook nooit sex meer met haar. Achteraf kan ik alleen maar de conclusie trekken dat ik haar niet meer "aantrekkelijk" genoeg meer vond en me niet meer aangetrokken voelde tot haar op die manier. Ik wil je niet bang maken, maar hou er rekening mee dat het 1 van de oorzaken zou kunnen zijn.

Succes.
pi_102166689
Bedankt voor de reacties.

Beide punten zijn bij mij wel opgekomen. Ik ga uiteraard afwachten of de pil verschil maakt. Toch vraag ik mij af of dit mijn twijfels wel geheel zal wegnemen. (als het uberhoud al helpt).

Één ding weet ik wel zeker. Ze houd van mij en wil me absoluut niet kwijt, daarover heb ik geen twijfels. Ik ben echter bang dat zij het niet zo'n probleem zou vinden om zonder sex verder te gaan. Uiteraard gaat zoiets op lange termijn nooit goed en is dit iets wat ik ook absoluut zelf niet wil.

Kan iemand mij uitleggen waarom vrouwen niet gewoon eerlijk kunnen zeggen wat ze daadwerkelijk voelen en denken? ...

[ Bericht 92% gewijzigd door Crutch op 20-09-2011 18:34:41 ]
pi_102166840
Pijnlijke situatie. Even afwachten hoe het zonder de pil is. Als het nog steeds hetzelfde is zal ik er goed over nadenken en goed met haar er over praten. Want sex is gewoon heel belangrijk in een relatie. Als je geen sex heb, lijkt het meer op een broer zus relatie en dat wil je volgens mij niet. Iig sterkte ermee!
  dinsdag 20 september 2011 @ 00:43:18 #6
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_102166947
Na 2 jaar relatie trouwen, waar ben je in godsnaam mee bezig vriend?
De hormonen zijn nog niet uit je benen en je weet t al zeker?

Het kan aan de pil liggen, maar het kan ook niet. Makkelijk excuus en kordaat antwoord van een vrouw die met haar (lust)gevoelens in de knoop ligt. Trouwdatum geprikt of niet, dit is iets dat moet worden opgelost voordat je die ring omschuift. Want weet één ding, als er lichamelijk geen aantrekking meer is gaan ze twijfelen, net zoals jij ook doet.
pi_102168900
Uitstellen dat feest, je moet eerst rust in de tent krijgen. Straks zijn de uitnodigingen verstuurd, en dan zit je er mee.

En luister 'es: het is haar probleem, zij is de enige die het kan oplossen. Jij hoeft je niet druk te maken. Hou in je hoofd een termijn aan, bijv.: 3, 4 maanden, en dan kijk je of je verbetering ziet. Zoniet, dan is de relatie toch wel voorbij, mijns inziens.
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
  dinsdag 20 september 2011 @ 07:39:46 #8
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_102169037
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 07:18 schreef bart1977 het volgende:
Uitstellen dat feest, je moet eerst rust in de tent krijgen. Straks zijn de uitnodigingen verstuurd, en dan zit je er mee.

En luister 'es: het is haar probleem, zij is de enige die het kan oplossen. Jij hoeft je niet druk te maken. Hou in je hoofd een termijn aan, bijv.: 3, 4 maanden, en dan kijk je of je verbetering ziet. Zoniet, dan is de relatie toch wel voorbij, mijns inziens.
hier ben ik het niet zo mee eens...ze zitten samen in de relatie en hebben samen seks. Misschien ligt het wel aan de kwaliteit, maar goed dan moet ze wel haar mond open trekken.
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_102169200
Niet gaan trouwen. Straks zit je met een vrouw die je niet in staat is in je behoeften te voorzien.
Doodongelukkig kun je daardoor worden.

En wat mensen zeggen van: uitstellen. Is geen optie. Je hebt best kans dat je de komende maanden dan wel plezier geeft, maar enkele tijd na het huwelijk niet meer.

Ooit zo'n vriendinnetje gehad en ondanks alle gesprekken is dat nooit goedgekomen. Pil heeft ook maar een marginale uitwerking op het libido.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_102169288
Zo snel al trouwen?
pi_102169313
Ik heb ook een maandje of 2 helemaal geen zin gehad, maar dat ging vanzelf over. En dat was écht niet omdat ik me niet meer tot hem aangetrokken voelde. Het was meer dat alles zo 'normaal' werd (was op vakantie, dus dan zie je elkaar 24/7). Nu het normale leven weer is begonnen gaat het prima :) en vaak zit het in haar hoofd, maar gaat misschien vanzelf weer weg, als je haar er niet teveel over laat nadenken. En stoppen met de pil is natuurlijk ook een goed idee, haha.
  dinsdag 20 september 2011 @ 08:36:43 #12
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_102169642
Ik maak uit je reactie met haar op dat je dit wel enigzins met haar hebt besproken, immers zij geeft aan dat haar libido ontzettend laag is. Mag ik vragen wat jij met haar besproken hebt, en maak haar in ieder geval heel erg kenbaar waar jij mee zit en probeer er achter te komen wat er veranderd is in jullie relatie waardoor dit nu zo is. Immers, als ze de pil al 4 jaar slikt lijkt het me raar dat dit nu pas merkbaar is.
En ik wil geen ruiten in gooien, maar ik zou wel aangeven dat deze manier van seks niet het soort is wat je de rest van je leven met haar gaat willen, hoe geweldig jullie het ook samen hebben, je post maakt duidelijk dat wat je nu met haar hebt, niet is wat jij in je vrouw zoekt.

Ik moet bekennen dat deze situatie er ook een is waar ik zelf doodsbang voor ben :(

Wat bedoel je trouwens precies met
" Ze heeft al langere tijd geen zin in sex en ik moest altijd hiertoe ook altijd het initiatief nemen. Het gaat nu zelfs zo ver dat het niet meer zonder hulpmiddel kan. "
Je bedoelt dat het zonder glijmiddel niet lukt?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  dinsdag 20 september 2011 @ 08:40:11 #13
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102169706
iemand vindt dit leuk op facebook...
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 20 september 2011 @ 08:49:18 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102169903
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 00:31 schreef Henk8719 het volgende:
Bedankt voor de reacties.

Beide punten zijn bij mij wel opgekomen. Ik ga uiteraard afwachten of de pil verschil maakt. Toch vraag ik mij af of dit mijn twijfels wel geheel zal wegnemen. (als het uberhoud al helpt).

Één ding weet ik wel zeker. Ze houd van mij en wil me absoluut niet kwijt, daarover heb ik geen twijfels. Ik ben echter bang dat zij het niet zo'n probleem zou vinden om zonder sex verder te gaan. Uiteraard gaat zoiets op lange termijn nooit goed en is dit iets wat ik ook absoluut zelf niet wil.

Kan iemand mij uitleggen waarom vrouwen niet gewoon eerlijk kunnen zeggen wat ze daadwerkelijk voelen en denken? ...
Omdat het echt niet zo simpel ligt... wrsch houdt ze wel van je, of vindt ze je iig heel erg lief en wil ze je niet kwijt en snapt ze zelf ook niet goed waarom ze dan minder zin heeft in sex.

Jajaja, been there, done that, got the t-shirt... twice...

Ik hoop voor haar dat het probleem als sneeuw voor de zon verdwijnt als ze stopt met de pil, maar ik denk eig dat dat niet gaat gebeuren. Ten slotte had ze in het begin van jullie relatie wel zin in sex. En toen was ze ook aan de pil.

Heel eerlijk gezegd zou ik als ik jou was heeeeeeel goed bij mezelf te raden gaan. Haar idd nu vragen te stoppen met de pil (en dan zelf HEEL voorzichtig en echt consequent met condooms aan de slag gaan!!!!) om te zien of het verbetert, en dat zou echt na 1-2 maanden max al zo moeten zijn. Is het niet zo, dan zou ik geloof ik dat huwelijk toch nog even uitstellen.

Dit lijkt mij niet de juiste basis om een huwelijk mee te starten. :N
pi_102170085
Zijn er verder nog dingen met haar aan de hand TS?

Ik heb in een relatie van 3 jaar ook een periode gehad dat ik geen zin had (ongeveer 2 maanden) en toen zat ik in een depressie; dat ging weer over en daarna was het gewoon weer als vanouds.

En inderdaad, wacht maar even met n huwelijk starten.. Eerst kijken wat er nu werkelijk tussen jullie of met haar aan de hand is.
  dinsdag 20 september 2011 @ 09:13:02 #16
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_102170431
Hoe oud zijn jullie en waarom willen jullie na twee jaar relatie al trouwen? Wonen jullie nu samen?
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 20 september 2011 @ 09:14:53 #17
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102170472
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 09:13 schreef Lienekien het volgende:
Hoe oud zijn jullie en waarom willen jullie na twee jaar relatie al trouwen? Wonen jullie nu samen?
ja ze moeten het verbieden, minstens 10 jaar een relatie is verplicht!
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 20 september 2011 @ 09:17:10 #18
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_102170535
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 09:14 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ja ze moeten het verbieden, minstens 10 jaar een relatie is verplicht!
Je moet het in de context zien.
pi_102170574
Wat ik niet goed begrijp, en ergens ook niet eerlijk vind van haar is dat ze zelf niet het initiatief neemt om een andere pil te nemen of desnoods te stoppen.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 20 september 2011 @ 09:19:23 #20
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_102170586
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 09:18 schreef Stokstaart het volgende:
Wat ik niet goed begrijp, en ergens ook niet eerlijk vind van haar is dat ze zelf niet het initiatief neemt om een andere pil te nemen of desnoods te stoppen.
Ze wil toch stoppen? Staat in de OP.
  dinsdag 20 september 2011 @ 09:19:33 #21
262 Re
Kiss & Swallow
pi_102170590
dus omdat er misschien wat farmacologische en/of psychische problematiek achter een facet van een relatie (een belangrijke, dat wel) zit, moet je je huwelijk maar uitstellen?... met die instelling is dat dan misschien maar beter ja...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 20 september 2011 @ 09:20:40 #22
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102170612
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 09:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je moet het in de context zien.
ik weet niet eens wat het woord context betekent.
Een gedicht over Maanvis
pi_102170627
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 09:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ze wil toch stoppen? Staat in de OP.
Maar is dat voor of nadat TS er over is gaan 'klagen' ?
Groetjes, Ezio.
pi_102170648
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 september 2011 09:19 schreef Re het volgende:
dus omdat er misschien wat farmacologische en/of psychische problematiek achter een facet van een relatie (een belangrijke, dat wel) zit, moet je je huwelijk maar uitstellen?... met die instelling is dat dan misschien maar beter ja...
Nee, omdat je niet kan neuken.
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 20 september 2011 @ 09:23:24 #25
262 Re
Kiss & Swallow
pi_102170685
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 september 2011 09:21 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Nee, omdat je niet kan neuken.
dat is hetzelfde maar dan met stoere internet praat...
  dinsdag 20 september 2011 @ 09:23:28 #26
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102170688
quote:
ook zo leuk als je je pa die het verafschuwt en je ma die zich erop verheugde moet gaan vertellen dat "we niet gaan trouwen.. want we nuecken niet meer"
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 20 september 2011 @ 09:23:30 #27
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_102170690
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 september 2011 09:21 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Maar is dat voor of nadat TS er over is gaan 'klagen' ?
Is dat heel relevant?
pi_102170775
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 september 2011 09:23 schreef Re het volgende:

[..]

dat is hetzelfde maar dan met stoere internet praat...
Gewoon helder samengevat. Zo'n heel verhaal is echt nergens voor nodig.
En om even inhoudelijk te reageren lijkt geen seks in je relatie mij toch echt wel een dragend argument om e.e.a. uit te stellen tot je antwoorden hebt?

Zeker als je zelf die behoefte wel hebt doe je jezelf anders enorm te kort en is het vragen om moeilijkheden .

Tenzij het iets tijdelijks is wat louter door de pil komt. Maar het kan net zo goed een onderdeel zijn van een veel groter probleem.
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 20 september 2011 @ 09:30:31 #29
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102170885
eigenlijk wel frappant, als je er zo over nadenkt doet die pil echt errug goed zijn werk en dan wil ze er vanaf. arme pil :)
Een gedicht over Maanvis
pi_102170970
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 09:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Is dat heel relevant?
Natuurlijk is dat relevant.
Zoekt dat meisje zelf naar oplossingen of wil ze van het gezeik van TS af zijn i.v.m. het aanstaande huwelijk?

Toch wel vrij essentieel als je van plan bent de rest van je leven met iemand te delen.
Groetjes, Ezio.
pi_102171106
Tja gewoon even een goed gesprek.
Zeggen dat je graag met haar wil trouwen, maar dat je op deze manier voor het fysieke deel van de relatie een bijvrouw gaat zoeken. Ik zou haar iig duidelijk maken dat jij intimiteit en sex een belangrijk deel van de relatie vindt en zelfs een breekpunt.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  dinsdag 20 september 2011 @ 09:39:04 #32
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_102171126
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 september 2011 09:33 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat relevant.
Zoekt dat meisje zelf naar oplossingen of wil ze van het gezeik van TS af zijn i.v.m. het aanstaande huwelijk?

Toch wel vrij essentieel als je van plan bent de rest van je leven met iemand te delen.
Misschien ging ze ervan uit dat het ook weer beter zou kunnen worden. En misschien wordt het dat ook wel. Dat weet je niet. Enfin, TS wist ook al langer dat er wat aan de hand was. Het is alleen nu pas echt besproken. Ik zou daar niet allerlei conclusies over het meisje aan verbinden.
  dinsdag 20 september 2011 @ 09:40:27 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102171154
quote:
Denk je dat echt?
Ik zal niet ontkennen dat de pil voor sommige vrouwen echt geen stimulator is (dé reden dat ik ook geen hormoon anti-conceptie) meer slik, maar als het in het begin van de relatie wel goed gegaan is, dan is 2 jaar wel heel erg snel voor een seksleven van een net beginnend stelletje om helemaal stil te komen te liggen.

Ok, mss ben ik een slechte raadgever, want het is mij dus echt tweer keer exact op die manier vergaan. Prima relaties verder, vrijwel nooit ruzies, kabbelde leuk voort en toch mist er iets...

Het speelt al langer zoals Lienekien zegt, en er kan best meer aan de hand zijn, en het kan ook vast nog wel beter gaan, maar toch zou ik echt heel goed na gaan denken als TS zijnde of trouwen echt handig is om nu te doen.
pi_102171193
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 09:39 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Misschien ging ze ervan uit dat het ook weer beter zou kunnen worden. En misschien wordt het dat ook wel. Dat weet je niet. Enfin, TS wist ook al langer dat er wat aan de hand was. Het is alleen nu pas echt besproken. Ik zou daar niet allerlei conclusies over het meisje aan verbinden.
Daarom is het wel enorm belangrijk om dat eerst uit te zoeken voor je elkaar de ringen geeft.
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 20 september 2011 @ 09:42:34 #35
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_102171219
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 09:41 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Daarom is het wel enorm belangrijk om dat eerst uit te zoeken voor je elkaar de ringen geeft.
Vandaar ook mijn vraag waarom ze zo snel al trouwplannen hebben.
  dinsdag 20 september 2011 @ 09:47:22 #36
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_102171341
Uitstellen, uitstellen, uitstellen, voordat je echt het gevoel hebt dat je niet meer terug kan. Als haar libido niet terug komt heb je immers een probleem. En dan kan je vriendin nog zo lief zijn en zoveel van je houden, dat gaat gezeik opleveren.

Zorg ook dat het haar probleem is. Dat klinkt raar, maar voor iemand zonder libido wordt het makkelijk te denken dat de ander maar het werk moet doen ofzo, of dat de ander juist te vaak wil. Zo werkte het iig bij een vorige relatie bij mij.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_102171402
@henk

Ik denk dat je gewoon met haar moet gaan praten erover, jij zit ermee en vindt sex een belangrijk onderdeel van je relatie. dit probleem moet je samen oplossen, want als zij zegt dat ze geen libido heeft, ja dat vind ik persoonlijk echt een kut antwoord. libido is echt iets verzonnen. het gaat toch om de aanraking en sfeer die je schept. je kan niet altijd afwachten totdat je denkt ik heb zin in seks. zin kan je gewoon maken. dus ik zeg erover praten en niet genoegen nemen met ik heb geen zin omdat ik geen zin heb antwoord (libido shizzle medizzle) . het beste is om gewoon ruzie te krijgen, en dan wel weer vrede te maken. dan heb ik altijd wel goede seks.maar een relatie is inderdaad 50/50 en nu al trouwen, hahahaha.
  dinsdag 20 september 2011 @ 09:53:15 #38
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_102171473
quote:
Dat gaat zo'n olifant in de kamer worden waarvan beide net doet alsof hij er niet is als je niet oppast. Denk niet dat de relatie bestaansrecht heeft voor je het oplost, dus dan moet je ook niet gaan trouwen. Ik bedoel, van mijn part gaan ze een open relatie aan ofzo, zolang je het maar aanpakt voor je het ja-woord zegt, anders heeft dat toch ook geen waarde?
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_102171786
quote:
Ik ben echter bang dat zij het niet zo'n probleem zou vinden om zonder sex verder te gaan. Uiteraard gaat zoiets op lange termijn nooit goed en is dit iets wat ik ook absoluut zelf niet wil.
Ik heb ervaring met een soortgelijke situatie. Goed dat je nu al nadenkt over de latere consequenties. De meeste vrouwen kunnen prima zonder sex (jarenlang zelfs) maar voor mannen ligt dat anders. Dat gaat een hel worden waar je je niet aan kunt onttrekken en wat je hele leven gaat beheersen. Als dit zo doorgaat is het onvermijdelijk dat je op een gegeven moment vreemdgaat of naar de rosse buurt met de bijbehorende schuldgegevoelens.

Ik heb helaas geen oplossing voor je maar kan je alleen heel veel sterkte wensen.
Newton is dood, Einstein is overleden en ik voel me ook niet lekker..
pi_102171906
die pil is idd killing voor je seksleven. vraag maar aan mijn man :')
tuurlijk is het voor iedereen anders, maar hier had de pil wel degelijk zo'n enorme invloed. dus het kan prima dat wanneer de pil weggaat, de lust weer terugkomt (hou er wel rekening mee dat het een paar maanden kan duren eer dat die hormonentroep uit het lijf is)

om nu je trouwen uit te stellen vind ik wat kort door de bocht. het lijkt me wel een zinvol plan om het in de openheid te houden! zij heeft geen zin en jij wel. dat is een probleem en dient dus opgelost te worden, op welke manier dan ook die voor jullie werkt.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 20 september 2011 @ 10:11:33 #41
262 Re
Kiss & Swallow
pi_102171914
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 09:40 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Denk je dat echt?
Ik zal niet ontkennen dat de pil voor sommige vrouwen echt geen stimulator is (dé reden dat ik ook geen hormoon anti-conceptie) meer slik, maar als het in het begin van de relatie wel goed gegaan is, dan is 2 jaar wel heel erg snel voor een seksleven van een net beginnend stelletje om helemaal stil te komen te liggen.

Ok, mss ben ik een slechte raadgever, want het is mij dus echt tweer keer exact op die manier vergaan. Prima relaties verder, vrijwel nooit ruzies, kabbelde leuk voort en toch mist er iets...

Het speelt al langer zoals Lienekien zegt, en er kan best meer aan de hand zijn, en het kan ook vast nog wel beter gaan, maar toch zou ik echt heel goed na gaan denken als TS zijnde of trouwen echt handig is om nu te doen.
kijk, de wil moet er natuurlijk zijn om het te willen oplossen, dat staat natuurlijk buiten kijf, maar als je er aan wilt werken waarom niet? het op voorhand al gelijk afschrijven van de erlatie is ook een manier, maar zo zul je wel meer problemen tegenkomen in je leven en om dan telkens die afweging te maken of je nog wel verder wil lijkt me ook vermoeiend
pi_102172433
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 september 2011 10:11 schreef Re het volgende:

[..]

kijk, de wil moet er natuurlijk zijn om het te willen oplossen, dat staat natuurlijk buiten kijf, maar als je er aan wilt werken waarom niet?
Het lijkt me een beter alternatief om te wachten met de bruiloft in plaats van scheiden na een jaar omdat het gewoon niet werkt. De wil om het te laten werken is namelijk (natuurlijk) geen garantie dat het ook daadwerkelijk gaat werken.
quote:
het op voorhand al gelijk afschrijven van de erlatie is ook een manier, maar zo zul je wel meer problemen tegenkomen in je leven en om dan telkens die afweging te maken of je nog wel verder wil lijkt me ook vermoeiend
Niet trouwen is gelijk aan de relatie op voorhand afschrijven. :?

Een slechte seksuele relatie zou ik overigens niet scharen onder 'meer problemen in je leven'. Het is imo essentieel voor een liefdes relatie. Anders zou ik wel gaan trouwen met mijn beste vriend. :')
  dinsdag 20 september 2011 @ 10:38:55 #43
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_102172645
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 00:16 schreef Henk8719 het volgende:
Dit maakt mij allemaal nogal onzeker. Wij passen zeer goed bij elkaar maar ik wil niet met een "maatje" het huwelijk in maar met een volwaardig partner. Ik ben er niet van overtuigd dat ze nog steeds daadwerkelijk aangetrokken is tot mij en ik weet niet hoe ik erachter moet komen of dit nou wel of niet zo is.
Hoe staat zij er tegenover om te trouwen met een 'maatje' ? Vind zij het zelf echt een probleem dat de sex verdwenen, of vind zij het een probleem omdat jij het er moeilijk mee hebt? Ik zou beginnen met die vragen eens goed opgelost te kijgen, en dan bepalen of de relatie, en zeker een huwelijk enige kans nog heeft!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_102174417
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 07:39 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

hier ben ik het niet zo mee eens...ze zitten samen in de relatie en hebben samen seks. Misschien ligt het wel aan de kwaliteit, maar goed dan moet ze wel haar mond open trekken.
Mjah, dan moet ze wel een oplossing willen vinden.

Anyway, TS, als je toekomstige vrouw ermee aan de slag wil: het is uiteraard zo'n veel-voorkomend probleem dat er bergen documentatie over te vinden zijn (link: psychologytoday.com).

Persoonlijk zou ik het hele trouwen annuleren. Niet voor eventjes, maar voor altijd. Houd jullie allebei scherp. En dat is wel nodig, want bij mevrouw zelf gaat geen lampje branden wanneer jij altijd het initiatief moet nemen.
  dinsdag 20 september 2011 @ 11:52:46 #45
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_102174681
TS blijft wel heel stil.
  dinsdag 20 september 2011 @ 11:59:08 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102174853
TS post vast allang mee onder zijn eigen account. Kan je het topic mooi blijven volgen zonder dat je met je kloon in hoeft te loggen. :P
  dinsdag 20 september 2011 @ 12:08:25 #47
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_102175098
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 00:16 schreef Henk8719 het volgende:
Ik moest voornamelijk even mijn verhaal kwijt
Groeten Henk.
Bespreek je twijfels met je partner. En als dat nu al niet gaat zou ik het huwelijk afblazen.
Groeten, Staal.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  dinsdag 20 september 2011 @ 12:08:59 #48
42366 Staal
pi_102175121
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 11:59 schreef Brighteyes het volgende:
TS post vast allang mee onder zijn eigen account. Kan je het topic mooi blijven volgen zonder dat je met je kloon in hoeft te loggen. :P
Daar is een volgknopje voor.
Un certain jeune homme
pi_102175975
Is het niet gewoon verstandiger om eens met een huisarts te gaan praten? Zeker als je een medische oorzaak vermoedt. Mocht het libido niet terugkomen, dan kun je nog naar een sextherapeut toegaan. Als het allemaal niet werkt dan betekent het wellicht dat je beter elkaars vrienden moet worden en een sexuele relatie bij iemand anders moet zoeken.
pi_102176474
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 00:31 schreef Henk8719 het volgende:
Denk dat het voor veel vrouwen belangrijk is dat ze zich aangetrokken voelen tot diegene waarmee het seksen gebeurt en daarnaast ook dat ze zichzelf aantrekkelijk voelen, als het 1 van die dingen ontbreekt gaat de lol er snel vanaf, vooral voor vrouwen terwijl sommige mannen misschien meer iets hebben in de zin van ''als ik het maar kan doen'' en het dus meer om de daad zelf gaat. Dit is natuurlijk behoorlijk gegeneraliseerd en het zal voor iedereen anders zijn maar het kan zijn dat het speelt.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_102176496
Is het probleem hier niet een verschillend verwachtingspatroon ipv een gebrek aan libido? Iedereen gaat er altijd maar van uit dat zin iets is wat partners doorlopend moeten hebben, maar volgens mij heeft de een nou eenmaal meer behoefte aan sex dan de ander. Dat heeft niks met de partner te maken, maar met aanleg. Of er dan maar meteen iets psychisch of farmaceutisch mis moet zijn, ik denk het niet. Maar ja, de sociale druk he, we moeten het allemaal 3x per week doen, anders zijn we abnormaal...

Je moet je samen met je partner afvragen of jullie tot een consensus kunnen komen waar je je allebei in kunt vinden. Of dat nou 1x per maand een geweldige avond is of 3x in de week snel op de keukentafel, dat maakt niet uit. Als beiden er maar achter staan.

Ik ga niet roepen dat je je huwelijk af moet blazen, maar als je dit niet samen kunt overwinnen, hoe ga je dan samen om met de echte grote tegenslagen in het leven? ja, ik besef me dat niet neuken voor de FOK pubers de grootste tegenslag van hun leven is
pi_102176858
Als je partner veel minder dan normaal, zeer zelden zin heeft in seks. Is dat voor iemand die niet aseksueel is wel een probleem. Hoe wil je dat overwinnen? Dat is niet te overwinnen. Dan wordt seks iets met tegenzin van de andere partij, gezellig!
  dinsdag 20 september 2011 @ 13:08:53 #53
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_102176890
quote:
13s.gif Op dinsdag 20 september 2011 13:07 schreef Cracka-ass het volgende:
Als je partner veel minder dan normaal, zeer zelden zin heeft in seks. Is dat voor iemand die niet aseksueel is wel een probleem. Hoe wil je dat overwinnen? Dat is niet te overwinnen. Dan wordt seks iets met tegenzin van de andere partij, gezellig!
Is toch helemaal niet gezegd dat zoiets blijvend is?
pi_102176933
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 13:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Is toch helemaal niet gezegd dat zoiets blijvend is?
Exact.

Dus lijkt het me voor TS handig om te onderzoeken voordat je gaat trouwen.
pi_102177050
2 Jaar relatie is soberso een cruciale fase. Ik denk dat je de feestelijkheden beter af kan blazen, vriend...
  dinsdag 20 september 2011 @ 15:23:26 #56
333568 DeIngenieur
days are numbers
pi_102181281
Shit, arme kerel... lotgenoot hier. Relatie van bijna 4 jaar, waarvan de laatste 3 jaar sex-starved.

Het overkomt je.. ze heeft ineens even geen zin, jij als lieve, welopgevoede gentleman accepteert dat, na een paar maanden realiseer je je dat het wel erg weinig wordt en gooit er eens een balletje over op.. mevrouw beloofd beterschap en het gaat eventjes iets beter..
Twee weken later ben je weer terug bij af, maar je wilt niet blijven zeiken, dus je probeert op je eigen manier dingen op te lossen.. romantische avondjes, kadootjes, bloemen aan het werk, etc... Werkt in het begin een beetje, maar een kleine maand verder is het weer niets.

Tegen die tijd ben je al makkelijk een jaartje verder en realiseer je je dat je behoorlijk gestoord begint te worden. Zelfs de 60 jarige, obese schoonmaakster begint interessant te worden, dus je praat deze keer echt serieus met vriendin.
Na wat beschuldigingen van 'oversekst zijn' etc.. erkent ze dat er een probleem is en worden er concrete stappen genomen, stoppen met pil, meer sporten, soms zelfs libidoverhogende middelen gebruiken... en ja.. 't werkt weer even, maar een paar weken later is het weer close to zero en merk je dat ze steeds geirriteerder wordt als je erover praat.

Tijd vliegt.. somehow beeindig je de relatie niet, want all in all is het best gezellig en comfortable samen en heel, heel langzamerhand verander je in een miezerig mannetje. Een mannetje dat geen initiatief tot seks meer neemt.. Een mannetje dat deep down aan zichzelf en z'n eigen aantrekkelijkheid begint te twijfelen, een mannetje dat bevestiging van zijn mannelijkheid gaat zoeken in flirten met andere vrouwen...

En dan, jaren later, zit je ineens op het punt dat JIJ je niet meer aangetrokken voelt tot je vrouw/vriendin en alles ineens kapot is.
Dat is waar ik nu zit.. in een soort schaduw van een relatie, een soort versleten ballon die elk moment uit elkaar kan spatten.

Pil, stress, vermoeidheid.. pfff.. al die factoren spelen ook in het begin van een relatie en dan neuken ze je blauw.. in the end zijn ze gewoon niet meer (op die manier) geinteresseerd in je, maar willen ze de relatie, stabiliteit, etc.. niet kwijt.

Ik hoop voor je dat ik ernaast zit, maar heb er de afgelopen jaren veel over gelezen en heb het zelden goed zien komen.

Anderen hebben het al gezegd.. cancel dat huwelijk en probeer dit ding eerst te fixen, echt.. ik kan niet genoeg benadrukken hoe ontzettend deze issue je leven kan gaan beheersen.
pi_102181690
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 15:23 schreef DeIngenieur het volgende:
Shit, arme kerel... lotgenoot hier. Relatie van bijna 4 jaar, waarvan de laatste 3 jaar sex-starved.
<knip heel verhaal>
Jezus man, wat afgrijselijk herkenbaar en confronterend. Heb het zelf ook, moet je nou huis hypotheek en relatie opgeven voor zoiets..maar het went inderdaad nooit.

Het allerergste is als je geconfronteerd wordt met relaties die wel een goede sexuele verhouding onderling hebben. Je bent gewoon razend jaloers als je dat hoort/leest..

Wordt op een gegeven moment een obessie, kan bijna aan niets anders meer denken.

Sterkte man..
Newton is dood, Einstein is overleden en ik voel me ook niet lekker..
pi_102183929
quote:
Je faalt dus al ruim 2,5 jaar?
pi_102184361
quote:
13s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:28 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Je faalt dus al ruim 2,5 jaar?
Jij faalt in de meest basale zaken zoals beleefdheid in inlevingsvermogen. Oprotten.
pi_102184438
quote:
Het overkomt je.. ze heeft ineens even geen zin, jij als lieve, welopgevoede gentleman accepteert dat
Beste bijdrage tot nu toe. Op een of andere manier dringt de wake-up-call niet door, ik heb dat zelf ook meegemaakt. Terwijl de boodschap van haar kant toch echt over- en overduidelijk is: ik hoef jouw niet in bed.

Zoek alsjeblieft een vrouw die je liefde kan geven, want mijn heilige overtuiging is: zonder liefde kan geen mens leven.
pi_102184587
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:40 schreef bart1977 het volgende:

Zoek alsjeblieft een vrouw die je liefde kan geven, want mijn heilige overtuiging is: zonder liefde kan geen mens leven.
ziehier al een flink pijnpunt

lieve schat, seks is niet gelijk aan liefde. gewoon helemaal niet.
en my :X wat klinken sommigen hier intriest en gefrustreerd zeg :o
  dinsdag 20 september 2011 @ 16:48:45 #62
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_102184774
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:44 schreef simmu het volgende:

[..]

Ontkennen dat seks belangrijk is in een relatie :')
  dinsdag 20 september 2011 @ 16:50:12 #63
42366 Staal
pi_102184828
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:48 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Ontkennen dat seks belangrijk is in een relatie :')
Dat doet ze ook helemaal niet.

Simmu is wel even wat slimmer dan de meesten hier. Denken dat seks gelijk is aan liefde. :').
Un certain jeune homme
  dinsdag 20 september 2011 @ 16:51:26 #64
333568 DeIngenieur
days are numbers
pi_102184872
Tsja.. elke observer kan zich alleen maar afvragen: 'waarom pikken die kerels dit zo lang?'
Ik denk dat dit niet 100% te begrijpen is zonder dat je het zelf hebt meegemaakt. Vergeet niet dat het ondanks alles je lieve meisje is, die ook gewoon lieve dingen tegen je zegt en met/voor je doet, je groeit naar elkaar toe, bent niet voor niets bij elkaar.
Onervaren als je bent denk je dat het iets tijdelijks is en neem je je voor geen sexobsessed kereltje te zijn, je geeft haar tijd en ruimte.

Is het fixable? I don't think so, niet meer nadat het officieel een issue is geworden. Het is een te beladen onderwerp geworden en iets wat ontspannen en spontaan moet zijn is dat niet meer.

@bart1977: Wat denk jij dat er in die hersenpannetjes omgaat? Ik heb haar meerdere malen rechtstreeks gevraagd of ze me niet meer aantrekkelijk vond en volgens haar vond ze me nog steeds even aantrekkelijk als altijd, maar 'voelde ze gewoon niet meer voor seks'..
Is dit een keiharde leugen van hun kant? of ervaren ze het werkelijk zo en hebben ze gewoon niet door wat ze met je doen als man?
  dinsdag 20 september 2011 @ 16:55:45 #65
8369 speknek
Another day another slay
pi_102185045
Ik denk wel dat ze het echt menen. Zin in seks wordt goeddeels gereguleerd door testosteron, dus het is een hormonale kwestie. Heb je te weinig testosteron, heb je geen zin in seks. De status van je relatie hoeft daar niet per se iets mee te maken hebben.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_102185130
andere vraag dan mr ing: zou je er werkelijk gelukkiger van worden als je vriendin/vrouw seks met je heeft omdat ze zich onder druk gezet voelt door jou?
  dinsdag 20 september 2011 @ 16:58:22 #67
333568 DeIngenieur
days are numbers
pi_102185166
Natuurlijk zijn liefde en seks niet hetzelfde, ik ben er echter wel van overtuigd dat seks een belangrijk onderdeel is van de beleving van die liefde binnen een relatie. Incompatibiliteit op dat gebied is absolutely killing voor de relatie.

Intriest en gefrustreerd.. tsja... ;-)
Het is vrij triest om je langzamerhand te realiseren dat de vrouw waarvan je zielsveel houdt niet meer geinteresseerd in je is op die manier. Het zijn geen schone wonden, maar een gestaag druppelen van gif en het veroorzaakt meer emotionele schade dan je zou denken.

En tsja.. wat mister_white zegt.. het wordt na een tijdje een soort obsessie, moeilijk om er nog relaxed mee om te gaan.. et voila.. ineens ben je onderdeel van het probleem :)
pi_102185235
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:55 schreef speknek het volgende:
Ik denk wel dat ze het echt menen. Zin in seks wordt goeddeels gereguleerd door testosteron, dus het is een hormonale kwestie. Heb je te weinig testosteron, heb je geen zin in seks. De status van je relatie hoeft daar niet per se iets mee te maken hebben.
sangdrax (mijn man) doet dit: *O* *O* O+ O+ :P :P ^O^ :Y) *O* *O*
elke maand zo rond mijn eisprong :D die weet mijn cyclus beter dan ik :') (overigens neuken we wel vaker dan rond die eisprong hoor ;) ook met kleine kindjes in huis. ook dat lukt nog wel)

seksdrive is nu eenmaal zoals vrijwel alles in je lichaam een hormonenkwestie. als daar een inbalans zit kan dus een libido kompleet inkakken ja.
pi_102185269
quote:
13s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:50 schreef Staal het volgende:

[..]

Simmu is wel even wat slimmer dan de meesten hier. Denken dat seks gelijk is aan liefde. :').
:*
pi_102185345
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:57 schreef simmu het volgende:
andere vraag dan mr ing: zou je er werkelijk gelukkiger van worden als je vriendin/vrouw seks met je heeft omdat ze zich onder druk gezet voelt door jou?
Als seks dan niet gelijk is aan liefde, en je hebt je partner lief, waarom zou je dan niet af en toe je partner die je lief hebt een plezier kunnen doen? Zelf niet de behoefte voelen wil toch niet per definitie zeggen dat je het tegen je zin in gaat doen? Je kunt toch ook je voldoening halen uit het feit dat je degene die je liefhebt pleziert?

Wat ik wel vreemd zou vinden is wanneer dergelijke vrouwen zeggen dat ze geen behoefte/libido hebben en vervolgens wel 3x per week masturberen. Maar het zou me niks verbazen dat ze ook maanden zonder seks en/of masturbatie kunnen. En ja, op de een of andere manier lijkt dat vaker voor te komen bij vrouwen dan bij mannen. Dus toch testosteron bepaald?
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:03:14 #71
333568 DeIngenieur
days are numbers
pi_102185348
quote:
Absoluut niet! dat is juist het laatste wat ik zou willen. Ze heeft dat in het verleden ook wel gedaan, dan doet ze het dus puur voor mij en dat voel je als man echt wel. Dit is niet leuk + niet vol te houden voor haar.
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:04:01 #72
333568 DeIngenieur
days are numbers
pi_102185375
Waar is Henk eigenlijk?
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:07:10 #73
333568 DeIngenieur
days are numbers
pi_102185506
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:03 schreef Coelho het volgende:

[..]

Als seks dan niet gelijk is aan liefde, en je hebt je partner lief, waarom zou je dan niet af en toe je partner die je lief hebt een plezier kunnen doen? Zelf niet de behoefte voelen wil toch niet per definitie zeggen dat je het tegen je zin in gaat doen? Je kunt toch ook je voldoening halen uit het feit dat je degene die je liefhebt pleziert?

Hmmzzz... heb ik ook wel meegemaakt, dan zegt ze dingen als 'ik geniet van jouw genot' enzo.. en believe me.. hoe lief dat ook is qua intentie. tis een vrij grote afknapper als je je realiseert dat je 'pity sex' krijgt.
pi_102185823
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:07 schreef DeIngenieur het volgende:

Hmmzzz... heb ik ook wel meegemaakt, dan zegt ze dingen als 'ik geniet van jouw genot' enzo.. en believe me.. hoe lief dat ook is qua intentie. tis een vrij grote afknapper als je je realiseert dat je 'pity sex' krijgt.
Maar is dat dan omdat mevrouw tijdens de daad alleen aan boodschappenlijstjes ligt te denken en dus op dat moment niet meer is dan een warm gat waar jij je kunstje op mag doen? Ik bedoel, ondanks dat ze misschien uit zichzelf niet spontaan zin krijgen, kan het tegelijkertijd zo zijn dat ze wel genieten van de seks an sich en daar ook voldoening uit haalt.

Om maar een hele platte vergelijking te maken, als je Nieuwsuur met Clairy Polak zit te kijken, ben je normaliter niet opgewonden, maar als je tegelijkertijd de hand aan je zelf slaat zou het zo maar kunnen dat dat geilheid alsnog komt opzetten en je ook klaarkomt.
pi_102185846
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:07 schreef DeIngenieur het volgende:

[..]

tsja. je kan nu eenmaal niet alles hebben. je wil graag seks en je wil dat zij dat vanzelf en uit zichzelf doet en het helemaal gaaf vind (ook al heeft zij er om welke reden dan ook geen trek in). dat moet toch haast wel misgaan dan.

maarruh, kijk je er zelf ook niet een klein beetje negatief tegenaan nu? je kan ipv afknappen op het idee 'pity sex' ook denken dat ze je blijkbaar genoeg lief heeft om seks met je te hebben terwijl zij daar zelf helemaal geen behoefte aan heeft.
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:23:08 #76
333568 DeIngenieur
days are numbers
pi_102186103
Natuurlijk... ik kon helemaal warm worden van het idee dat m'n lieve meisje iets waar ze momenteel totaal geen zin in had toch deed, omdat ze wist dat ik er behoefte aan had. Ik hou van haar en op zulke momenten realiseer je je weer hoe ontzettend lief je haar vindt en hoe belangrijk ze voor je is..

Dit is 1 vd redenen dat je zolang bij iemand blijft.. wat je je echter wel moet realiseren is dat het in the end NIET genoeg is. Seks is iets wat je samen moet beleven, samen genot uit moet halen, dat kan niet (te) lang uit evenwicht blijven.
pi_102186338
quote:

Het overkomt je.. ze heeft ineens even geen zin, jij als lieve, welopgevoede gentleman accepteert dat, na een paar maanden realiseer je je dat het wel erg weinig wordt en gooit er eens een balletje over op.. mevrouw beloofd beterschap en het gaat eventjes iets beter..
Twee weken later ben je weer terug bij af, maar je wilt niet blijven zeiken, dus je probeert op je eigen manier dingen op te lossen.. romantische avondjes, kadootjes, bloemen aan het werk, etc... Werkt in het begin een beetje, maar een kleine maand verder is het weer niets.

Man, complimenten voor je post. Ik heb voor mijn huidige relatie in dezelfde situatie gezeten en die relatie is compleet in mineur geëindigd omdat het gebrek aan seks letterlijk tussen ons in stond. Het erge is dat je compleet aan jezelf gaat twijfelen. Je denkt dat je een oversektste klootzak bent die alleen aan zichzelf denkt. Vrouwen doen het zeker niet expres, maar aan de man ligt het ook niet.

Als een vrouw bij een man weggaat omdat hij haar niet bevredigt dan vind iedereen dat logisch. Girlpower, nobody's wife, helemaal prima. Nou, andersom is dat ook zo. Bij mijn vrouw heb ik het vanaf het 1e moment helder gemaakt, voor mij is seks belangrijk. Hoeft niet debiel vaak, hoeft niet heel spectaculair en rare eisen heb ik volgens mij ook niet. Maar wel regelmatig en passievol, de meeste mannen hebben dat simpelweg nodig en als je 1x per maand een mercybeurt krijgt dan gaat je zelfbeeld compleet naar de tering.
  dinsdag 20 september 2011 @ 18:35:37 #78
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_102188956
Originele OP en reactie hersteld.
Je moeder is een hamster
pi_102191011
Mijn partner heeft in een zware depressie gezeten en in die tijd was de seks ook ver te zoeken, en toen waren we nog niet zo lang samen, dat maakt het lastig en soms voelde ik mezelf een enorme nymfomane, toen heb ik duidelijk gemaakt dat het voor mij wel een belangrijk onderdeel is, en dat ik snap dat hij geen libido had door de depressie maar dat hij nog wel lichamelijk contact kon zoeken, want dat was ook ver te zoeken, en dan voel je je enorm afgewezen, Daarna knapte het wel op, en konden we gewoon samen tegen elkaar aan liggen zonder dat hij gelijk dacht te moeten presteren, Ik heb nu eenmaal een soms schreeuwend libido en gelukkig gaat het tegenwoordig weer een stuk beter! Praten is in deze een absoluut sleutelwoord!!
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:28:17 #80
349307 yes_no_maybe
Not tottaly sure
pi_102191102
Hoop voor je dat het helpt :Y
Everything seems to be different.
pi_102191967
quote:

[..]

quote:
13s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:50 schreef Staal het volgende:

[..]

Voor een man betekent seks liefde. Vrouwen kunnen wel onderscheid tussen de twee maken.
pi_102192859
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:46 schreef Culthit. het volgende:

[..]

[..]

Voor een man betekent seks liefde. Vrouwen kunnen wel onderscheid tussen de twee maken.
nah, koop ik niet. niet zolang prostitutie nog altijd booming business is
pi_102200841
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:51 schreef DeIngenieur het volgende:
@bart1977: Wat denk jij dat er in die hersenpannetjes omgaat? Ik heb haar meerdere malen rechtstreeks gevraagd of ze me niet meer aantrekkelijk vond en volgens haar vond ze me nog steeds even aantrekkelijk als altijd, maar 'voelde ze gewoon niet meer voor seks'..
Is dit een keiharde leugen van hun kant? of ervaren ze het werkelijk zo en hebben ze gewoon niet door wat ze met je doen als man?
Ik denk dat ze er niks over zeggen, omdat het niet goed in woorden valt uit te drukken. Passie is iets, waar je:
• als het goed is, geen woorden aan hoeft te besteden
• als het fout is, geen woorden aan hoeft te besteden, omdat het gebrek eraan al genoeg zegt: "ik heb geen behoefte aan intimiteit met jou"
pi_102201153
quote:
Ik neem echt aanstoot aan deze vraag. Ik lees het, alsof er een mening achter zit, zo van: "Waarom zeur je over te weinig sex? Het resultaat zou alleen maar zijn dat ze het tegen haar zin doet!"

Correct me if I'm wrong, natuurlijk.
pi_102201393
quote:

[..]

Ik ga niet de definitie-strijd voeren, maar inderdaad, het is ook intriest en gefrustreerd. Passie is weg, maar ik moet er niet over zeuren.

Dan blijven er weinig mogelijkheden over, het is echt een dilemma. Je houdt van iemand, je wilt alles doen voor diegene, maar die iemand ontkent het probleem of toont geen oplossings-gezindheid. Terwijl dat probleem zo overduidelijk midden in de kamer staat.
  dinsdag 20 september 2011 @ 22:55:00 #86
42366 Staal
pi_102201693
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:46 schreef Culthit. het volgende:

[..]

[..]

Right. :').

Seks zit te allen tijde tussen je oren en heeft werkelijk waar geen fuck met liefde te maken.

Waar is onze Henk inderdaad? Ik mis een beetje het vertellen over het samen actief naar een oplossing te zoeken. Er is sprake van twijfel over een huwelijk en die twijfel lijkt een beetje onder de mat te liggen. Hou er mee op als je je twijfels al niet eens kunt bespreken.

Het gaat hier over een week of twee qua libidoverlaging. De twijfel is of dit niet wat eerder aan de gang zou zijn. Gevalletje koude voetjes misschien? Terecht trouwens, twee jaar en dan zoveel beloftes.
Un certain jeune homme
  dinsdag 20 september 2011 @ 22:55:57 #87
42366 Staal
pi_102201755
Hoe gaat het met je vriendin, Bartje?
Un certain jeune homme
pi_102202068
Niemand discussieert over het punt dat ze na 2 jaar al gaan trouwen?
Das echt wel heel snel zeg, doe eens 5 jaar voordat je gaan trouwen.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  dinsdag 20 september 2011 @ 23:12:18 #89
42366 Staal
pi_102202572
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 september 2011 23:02 schreef MouzurX het volgende:
Niemand discussieert over het punt dat ze na 2 jaar al gaan trouwen?
Das echt wel heel snel zeg, doe eens 5 jaar voordat je gaan trouwen.
Tja, of je leest het topic even door natuurlijk. Maar hierover is inderdaad geen sprake van discussie omdat het verschil tussen twee of vijf jaar geen garantie biedt. Maar het is meer dan eens opgemerkt.
Un certain jeune homme
pi_102202643
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 september 2011 23:12 schreef Staal het volgende:

[..]

Tja, of je leest het topic even door natuurlijk. Maar hierover is inderdaad geen sprake van discussie omdat het verschil tussen twee of vijf jaar geen garantie biedt. Maar het is meer dan eens opgemerkt.
Wat ik zeg: (het wordt opgemerkt, maar) eigenlijk verder niet over discussieert.
pi_102202668
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:05 schreef simmu het volgende:

[..]

nah, koop ik niet. niet zolang prostitutie nog altijd booming business is
Het gaat om beschikbaarheid.

quote:
10s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:55 schreef Staal het volgende:

[..]

Right. :').

Seks zit te allen tijde tussen je oren en heeft werkelijk waar geen fuck met liefde te maken.

Nee, het zit niet tussen de oren maar tussen de benen. Wat voor de vrouw liefde betekent, bestaat bij de man niet. Met andere woorden, seks = liefde (voor de man).
pi_102202906
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 23:14 schreef Culthit. het volgende:

[..]

Nee, het zit niet tussen de oren maar tussen de benen. Wat voor de vrouw liefde betekent, bestaat bij de man niet. Met andere woorden, seks = liefde (voor de man).
Onzin :') Net alsof het voor een man niet uitmaakt of hij een of ander sletje neukt of de vrouw van zijn leven.
pi_102203009
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 september 2011 23:19 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Onzin :') Net alsof het voor een man niet uitmaakt of hij een of ander sletje neukt of de vrouw van zijn leven.

Natuurlijk wel. De ene vrouw heeft meer status (= geen afgelikte boterham en is mooi) dan de ander.
  dinsdag 20 september 2011 @ 23:25:14 #94
42366 Staal
pi_102203132
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 september 2011 23:13 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Wat ik zeg: (het wordt opgemerkt, maar) eigenlijk verder niet over discussieert.
Nee, maar begin gerust. ^O^ .

Ik vind het niet zo interessant. Maar je hebt wel een punt omdat namelijk blijkt dat er in die twee jaar sinds veertien dagen ineens libidoprobleempjes zijn zo voor het huwelijk maar die niet zo makkelijk bespreekbaar lijken te zijn binnen die relatie. Ze lijken niet zo goed te kunnen praten.

Vraag me ook af of die fanatiekelingen die zeggen dat seks hun leven is en schrijven dat hun ego er mee staande wordt gehouden het later niet bijzonder moeilijk zullen vinden als hun piemel misschien eens dienst weigert. Is er dan ook sprake van gebrek aan liefde? Of speelt er iets fysieks of misschien iets anders tussen de oren waar zomaar misschien een oplossing voor te vinden is? Of moet je dat defect dan maar meteen in zijn geheel lozen? Wat als iemand kanker krijgt? Lozen?
Un certain jeune homme
  dinsdag 20 september 2011 @ 23:26:15 #95
42366 Staal
pi_102203174
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 23:14 schreef Culthit. het volgende:

[..]

Het gaat om beschikbaarheid.

[..]

Kom jij uit de jaren vijftig?
Un certain jeune homme
pi_102203326
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 september 2011 23:26 schreef Staal het volgende:

[..]

Kom jij uit de jaren vijftig?
De mannelijke seksualiteit is anders dan de vrouwelijke. De natuur houdt geen rekening met culturele tendensen.
  dinsdag 20 september 2011 @ 23:32:25 #97
42366 Staal
pi_102203415
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 23:30 schreef Culthit. het volgende:

[..]

De mannelijke seksualiteit is anders dan de vrouwelijke. De natuur houdt geen rekening met culturele tendensen.
Seks is lust en die lust zit voornamelijk tussen de oortjes en in het neusje.
Un certain jeune homme
pi_102203466
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 23:32 schreef Staal het volgende:

[..]

Seks is lust en die lust zit voornamelijk tussen de oortjes en in het neusje.
Jij mag je schoolgeld terugvragen.
  dinsdag 20 september 2011 @ 23:38:26 #99
42366 Staal
pi_102203644
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 23:33 schreef Culthit. het volgende:

[..]

Jij mag je schoolgeld terugvragen.
Nee, ik heb nooit bij Goedele Liekens in de klas gezeten,

Jij komt hier aan met dat seks voor mannen liefde is.
Maar dat blijft onzin. Seks is bonding, zeker in een relatie maar het heeft niet absoluut met liefde te maken. Voor mannen niet en opgelegd voor vrouwen gelukkig ook niet meer. Lust moet je los zien van liefde.
Un certain jeune homme
pi_102203652
Ben jij een man culthit?

Zo nee: praat dan niet over iets waar je geen verstand van hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')