Is toch helemaal niet gezegd dat zoiets blijvend is?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:07 schreef Cracka-ass het volgende:
Als je partner veel minder dan normaal, zeer zelden zin heeft in seks. Is dat voor iemand die niet aseksueel is wel een probleem. Hoe wil je dat overwinnen? Dat is niet te overwinnen. Dan wordt seks iets met tegenzin van de andere partij, gezellig!
Exact.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is toch helemaal niet gezegd dat zoiets blijvend is?
Jezus man, wat afgrijselijk herkenbaar en confronterend. Heb het zelf ook, moet je nou huis hypotheek en relatie opgeven voor zoiets..maar het went inderdaad nooit.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:23 schreef DeIngenieur het volgende:
Shit, arme kerel... lotgenoot hier. Relatie van bijna 4 jaar, waarvan de laatste 3 jaar sex-starved.
<knip heel verhaal>
Je faalt dus al ruim 2,5 jaar?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:23 schreef DeIngenieur het volgende:
Shit, arme kerel... lotgenoot hier. Relatie van bijna 4 jaar, waarvan de laatste 3 jaar sex-starved.
Jij faalt in de meest basale zaken zoals beleefdheid in inlevingsvermogen. Oprotten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je faalt dus al ruim 2,5 jaar?
Beste bijdrage tot nu toe. Op een of andere manier dringt de wake-up-call niet door, ik heb dat zelf ook meegemaakt. Terwijl de boodschap van haar kant toch echt over- en overduidelijk is: ik hoef jouw niet in bed.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:23 schreef DeIngenieur het volgende:
Het overkomt je.. ze heeft ineens even geen zin, jij als lieve, welopgevoede gentleman accepteert dat
ziehier al een flink pijnpuntquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:40 schreef bart1977 het volgende:
Zoek alsjeblieft een vrouw die je liefde kan geven, want mijn heilige overtuiging is: zonder liefde kan geen mens leven.
Ontkennen dat seks belangrijk is in een relatiequote:Op dinsdag 20 september 2011 16:44 schreef simmu het volgende:
[..]
ziehier al een flink pijnpunt
lieve schat, seks is niet gelijk aan liefde. gewoon helemaal niet.
en mywat klinken sommigen hier intriest en gefrustreerd zeg
Dat doet ze ook helemaal niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:48 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Ontkennen dat seks belangrijk is in een relatie
sangdrax (mijn man) doet dit:quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:55 schreef speknek het volgende:
Ik denk wel dat ze het echt menen. Zin in seks wordt goeddeels gereguleerd door testosteron, dus het is een hormonale kwestie. Heb je te weinig testosteron, heb je geen zin in seks. De status van je relatie hoeft daar niet per se iets mee te maken hebben.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:50 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat doet ze ook helemaal niet.
Simmu is wel even wat slimmer dan de meesten hier. Denken dat seks gelijk is aan liefde..
Als seks dan niet gelijk is aan liefde, en je hebt je partner lief, waarom zou je dan niet af en toe je partner die je lief hebt een plezier kunnen doen? Zelf niet de behoefte voelen wil toch niet per definitie zeggen dat je het tegen je zin in gaat doen? Je kunt toch ook je voldoening halen uit het feit dat je degene die je liefhebt pleziert?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:57 schreef simmu het volgende:
andere vraag dan mr ing: zou je er werkelijk gelukkiger van worden als je vriendin/vrouw seks met je heeft omdat ze zich onder druk gezet voelt door jou?
Absoluut niet! dat is juist het laatste wat ik zou willen. Ze heeft dat in het verleden ook wel gedaan, dan doet ze het dus puur voor mij en dat voel je als man echt wel. Dit is niet leuk + niet vol te houden voor haar.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:57 schreef simmu het volgende:
andere vraag dan mr ing: zou je er werkelijk gelukkiger van worden als je vriendin/vrouw seks met je heeft omdat ze zich onder druk gezet voelt door jou?
Hmmzzz... heb ik ook wel meegemaakt, dan zegt ze dingen als 'ik geniet van jouw genot' enzo.. en believe me.. hoe lief dat ook is qua intentie. tis een vrij grote afknapper als je je realiseert dat je 'pity sex' krijgt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:03 schreef Coelho het volgende:
[..]
Als seks dan niet gelijk is aan liefde, en je hebt je partner lief, waarom zou je dan niet af en toe je partner die je lief hebt een plezier kunnen doen? Zelf niet de behoefte voelen wil toch niet per definitie zeggen dat je het tegen je zin in gaat doen? Je kunt toch ook je voldoening halen uit het feit dat je degene die je liefhebt pleziert?
Maar is dat dan omdat mevrouw tijdens de daad alleen aan boodschappenlijstjes ligt te denken en dus op dat moment niet meer is dan een warm gat waar jij je kunstje op mag doen? Ik bedoel, ondanks dat ze misschien uit zichzelf niet spontaan zin krijgen, kan het tegelijkertijd zo zijn dat ze wel genieten van de seks an sich en daar ook voldoening uit haalt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:07 schreef DeIngenieur het volgende:
Hmmzzz... heb ik ook wel meegemaakt, dan zegt ze dingen als 'ik geniet van jouw genot' enzo.. en believe me.. hoe lief dat ook is qua intentie. tis een vrij grote afknapper als je je realiseert dat je 'pity sex' krijgt.
tsja. je kan nu eenmaal niet alles hebben. je wil graag seks en je wil dat zij dat vanzelf en uit zichzelf doet en het helemaal gaaf vind (ook al heeft zij er om welke reden dan ook geen trek in). dat moet toch haast wel misgaan dan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:07 schreef DeIngenieur het volgende:
[..]
Hmmzzz... heb ik ook wel meegemaakt, dan zegt ze dingen als 'ik geniet van jouw genot' enzo.. en believe me.. hoe lief dat ook is qua intentie. tis een vrij grote afknapper als je je realiseert dat je 'pity sex' krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |