abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 september 2011 @ 09:23:28 #26
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102170688
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 september 2011 09:19 schreef Re het volgende:
dus omdat er misschien wat farmacologische en/of psychische problematiek achter een facet van een relatie (een belangrijke, dat wel) zit, moet je je huwelijk maar uitstellen?... met die instelling is dat dan misschien maar beter ja...
ook zo leuk als je je pa die het verafschuwt en je ma die zich erop verheugde moet gaan vertellen dat "we niet gaan trouwen.. want we nuecken niet meer"
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 20 september 2011 @ 09:23:30 #27
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_102170690
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 september 2011 09:21 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Maar is dat voor of nadat TS er over is gaan 'klagen' ?
Is dat heel relevant?
The love you take is equal to the love you make.
pi_102170775
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 september 2011 09:23 schreef Re het volgende:

[..]

dat is hetzelfde maar dan met stoere internet praat...
Gewoon helder samengevat. Zo'n heel verhaal is echt nergens voor nodig.
En om even inhoudelijk te reageren lijkt geen seks in je relatie mij toch echt wel een dragend argument om e.e.a. uit te stellen tot je antwoorden hebt?

Zeker als je zelf die behoefte wel hebt doe je jezelf anders enorm te kort en is het vragen om moeilijkheden .

Tenzij het iets tijdelijks is wat louter door de pil komt. Maar het kan net zo goed een onderdeel zijn van een veel groter probleem.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 20 september 2011 @ 09:30:31 #29
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102170885
eigenlijk wel frappant, als je er zo over nadenkt doet die pil echt errug goed zijn werk en dan wil ze er vanaf. arme pil :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102170970
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 09:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Is dat heel relevant?
Natuurlijk is dat relevant.
Zoekt dat meisje zelf naar oplossingen of wil ze van het gezeik van TS af zijn i.v.m. het aanstaande huwelijk?

Toch wel vrij essentieel als je van plan bent de rest van je leven met iemand te delen.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_102171106
Tja gewoon even een goed gesprek.
Zeggen dat je graag met haar wil trouwen, maar dat je op deze manier voor het fysieke deel van de relatie een bijvrouw gaat zoeken. Ik zou haar iig duidelijk maken dat jij intimiteit en sex een belangrijk deel van de relatie vindt en zelfs een breekpunt.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  dinsdag 20 september 2011 @ 09:39:04 #32
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_102171126
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 september 2011 09:33 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat relevant.
Zoekt dat meisje zelf naar oplossingen of wil ze van het gezeik van TS af zijn i.v.m. het aanstaande huwelijk?

Toch wel vrij essentieel als je van plan bent de rest van je leven met iemand te delen.
Misschien ging ze ervan uit dat het ook weer beter zou kunnen worden. En misschien wordt het dat ook wel. Dat weet je niet. Enfin, TS wist ook al langer dat er wat aan de hand was. Het is alleen nu pas echt besproken. Ik zou daar niet allerlei conclusies over het meisje aan verbinden.
  dinsdag 20 september 2011 @ 09:40:27 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102171154
quote:
dus omdat er misschien wat farmacologische en/of psychische problematiek achter een facet van een relatie (een belangrijke, dat wel) zit, moet je je huwelijk maar uitstellen?... met die instelling is dat dan misschien maar beter ja...
Denk je dat echt?
Ik zal niet ontkennen dat de pil voor sommige vrouwen echt geen stimulator is (dé reden dat ik ook geen hormoon anti-conceptie) meer slik, maar als het in het begin van de relatie wel goed gegaan is, dan is 2 jaar wel heel erg snel voor een seksleven van een net beginnend stelletje om helemaal stil te komen te liggen.

Ok, mss ben ik een slechte raadgever, want het is mij dus echt tweer keer exact op die manier vergaan. Prima relaties verder, vrijwel nooit ruzies, kabbelde leuk voort en toch mist er iets...

Het speelt al langer zoals Lienekien zegt, en er kan best meer aan de hand zijn, en het kan ook vast nog wel beter gaan, maar toch zou ik echt heel goed na gaan denken als TS zijnde of trouwen echt handig is om nu te doen.
pi_102171193
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 09:39 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Misschien ging ze ervan uit dat het ook weer beter zou kunnen worden. En misschien wordt het dat ook wel. Dat weet je niet. Enfin, TS wist ook al langer dat er wat aan de hand was. Het is alleen nu pas echt besproken. Ik zou daar niet allerlei conclusies over het meisje aan verbinden.
Daarom is het wel enorm belangrijk om dat eerst uit te zoeken voor je elkaar de ringen geeft.
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 20 september 2011 @ 09:42:34 #35
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_102171219
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 09:41 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Daarom is het wel enorm belangrijk om dat eerst uit te zoeken voor je elkaar de ringen geeft.
Vandaar ook mijn vraag waarom ze zo snel al trouwplannen hebben.
  dinsdag 20 september 2011 @ 09:47:22 #36
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_102171341
Uitstellen, uitstellen, uitstellen, voordat je echt het gevoel hebt dat je niet meer terug kan. Als haar libido niet terug komt heb je immers een probleem. En dan kan je vriendin nog zo lief zijn en zoveel van je houden, dat gaat gezeik opleveren.

Zorg ook dat het haar probleem is. Dat klinkt raar, maar voor iemand zonder libido wordt het makkelijk te denken dat de ander maar het werk moet doen ofzo, of dat de ander juist te vaak wil. Zo werkte het iig bij een vorige relatie bij mij.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_102171402
@henk

Ik denk dat je gewoon met haar moet gaan praten erover, jij zit ermee en vindt sex een belangrijk onderdeel van je relatie. dit probleem moet je samen oplossen, want als zij zegt dat ze geen libido heeft, ja dat vind ik persoonlijk echt een kut antwoord. libido is echt iets verzonnen. het gaat toch om de aanraking en sfeer die je schept. je kan niet altijd afwachten totdat je denkt ik heb zin in seks. zin kan je gewoon maken. dus ik zeg erover praten en niet genoegen nemen met ik heb geen zin omdat ik geen zin heb antwoord (libido shizzle medizzle) . het beste is om gewoon ruzie te krijgen, en dan wel weer vrede te maken. dan heb ik altijd wel goede seks.maar een relatie is inderdaad 50/50 en nu al trouwen, hahahaha.
  dinsdag 20 september 2011 @ 09:53:15 #38
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_102171473
quote:
Dat gaat zo'n olifant in de kamer worden waarvan beide net doet alsof hij er niet is als je niet oppast. Denk niet dat de relatie bestaansrecht heeft voor je het oplost, dus dan moet je ook niet gaan trouwen. Ik bedoel, van mijn part gaan ze een open relatie aan ofzo, zolang je het maar aanpakt voor je het ja-woord zegt, anders heeft dat toch ook geen waarde?
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_102171786
quote:
Ik ben echter bang dat zij het niet zo'n probleem zou vinden om zonder sex verder te gaan. Uiteraard gaat zoiets op lange termijn nooit goed en is dit iets wat ik ook absoluut zelf niet wil.
Ik heb ervaring met een soortgelijke situatie. Goed dat je nu al nadenkt over de latere consequenties. De meeste vrouwen kunnen prima zonder sex (jarenlang zelfs) maar voor mannen ligt dat anders. Dat gaat een hel worden waar je je niet aan kunt onttrekken en wat je hele leven gaat beheersen. Als dit zo doorgaat is het onvermijdelijk dat je op een gegeven moment vreemdgaat of naar de rosse buurt met de bijbehorende schuldgegevoelens.

Ik heb helaas geen oplossing voor je maar kan je alleen heel veel sterkte wensen.
Newton is dood, Einstein is overleden en ik voel me ook niet lekker..
pi_102171906
die pil is idd killing voor je seksleven. vraag maar aan mijn man :')
tuurlijk is het voor iedereen anders, maar hier had de pil wel degelijk zo'n enorme invloed. dus het kan prima dat wanneer de pil weggaat, de lust weer terugkomt (hou er wel rekening mee dat het een paar maanden kan duren eer dat die hormonentroep uit het lijf is)

om nu je trouwen uit te stellen vind ik wat kort door de bocht. het lijkt me wel een zinvol plan om het in de openheid te houden! zij heeft geen zin en jij wel. dat is een probleem en dient dus opgelost te worden, op welke manier dan ook die voor jullie werkt.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 20 september 2011 @ 10:11:33 #41
262 Re
Kiss & Swallow
pi_102171914
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 09:40 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Denk je dat echt?
Ik zal niet ontkennen dat de pil voor sommige vrouwen echt geen stimulator is (dé reden dat ik ook geen hormoon anti-conceptie) meer slik, maar als het in het begin van de relatie wel goed gegaan is, dan is 2 jaar wel heel erg snel voor een seksleven van een net beginnend stelletje om helemaal stil te komen te liggen.

Ok, mss ben ik een slechte raadgever, want het is mij dus echt tweer keer exact op die manier vergaan. Prima relaties verder, vrijwel nooit ruzies, kabbelde leuk voort en toch mist er iets...

Het speelt al langer zoals Lienekien zegt, en er kan best meer aan de hand zijn, en het kan ook vast nog wel beter gaan, maar toch zou ik echt heel goed na gaan denken als TS zijnde of trouwen echt handig is om nu te doen.
kijk, de wil moet er natuurlijk zijn om het te willen oplossen, dat staat natuurlijk buiten kijf, maar als je er aan wilt werken waarom niet? het op voorhand al gelijk afschrijven van de erlatie is ook een manier, maar zo zul je wel meer problemen tegenkomen in je leven en om dan telkens die afweging te maken of je nog wel verder wil lijkt me ook vermoeiend
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_102172433
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 september 2011 10:11 schreef Re het volgende:

[..]

kijk, de wil moet er natuurlijk zijn om het te willen oplossen, dat staat natuurlijk buiten kijf, maar als je er aan wilt werken waarom niet?
Het lijkt me een beter alternatief om te wachten met de bruiloft in plaats van scheiden na een jaar omdat het gewoon niet werkt. De wil om het te laten werken is namelijk (natuurlijk) geen garantie dat het ook daadwerkelijk gaat werken.
quote:
het op voorhand al gelijk afschrijven van de erlatie is ook een manier, maar zo zul je wel meer problemen tegenkomen in je leven en om dan telkens die afweging te maken of je nog wel verder wil lijkt me ook vermoeiend
Niet trouwen is gelijk aan de relatie op voorhand afschrijven. :?

Een slechte seksuele relatie zou ik overigens niet scharen onder 'meer problemen in je leven'. Het is imo essentieel voor een liefdes relatie. Anders zou ik wel gaan trouwen met mijn beste vriend. :')
  dinsdag 20 september 2011 @ 10:38:55 #43
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_102172645
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 00:16 schreef Henk8719 het volgende:
Dit maakt mij allemaal nogal onzeker. Wij passen zeer goed bij elkaar maar ik wil niet met een "maatje" het huwelijk in maar met een volwaardig partner. Ik ben er niet van overtuigd dat ze nog steeds daadwerkelijk aangetrokken is tot mij en ik weet niet hoe ik erachter moet komen of dit nou wel of niet zo is.
Hoe staat zij er tegenover om te trouwen met een 'maatje' ? Vind zij het zelf echt een probleem dat de sex verdwenen, of vind zij het een probleem omdat jij het er moeilijk mee hebt? Ik zou beginnen met die vragen eens goed opgelost te kijgen, en dan bepalen of de relatie, en zeker een huwelijk enige kans nog heeft!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_102174417
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 07:39 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

hier ben ik het niet zo mee eens...ze zitten samen in de relatie en hebben samen seks. Misschien ligt het wel aan de kwaliteit, maar goed dan moet ze wel haar mond open trekken.
Mjah, dan moet ze wel een oplossing willen vinden.

Anyway, TS, als je toekomstige vrouw ermee aan de slag wil: het is uiteraard zo'n veel-voorkomend probleem dat er bergen documentatie over te vinden zijn (link: psychologytoday.com).

Persoonlijk zou ik het hele trouwen annuleren. Niet voor eventjes, maar voor altijd. Houd jullie allebei scherp. En dat is wel nodig, want bij mevrouw zelf gaat geen lampje branden wanneer jij altijd het initiatief moet nemen.
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
  dinsdag 20 september 2011 @ 11:52:46 #45
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_102174681
TS blijft wel heel stil.
  dinsdag 20 september 2011 @ 11:59:08 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102174853
TS post vast allang mee onder zijn eigen account. Kan je het topic mooi blijven volgen zonder dat je met je kloon in hoeft te loggen. :P
  dinsdag 20 september 2011 @ 12:08:25 #47
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_102175098
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 00:16 schreef Henk8719 het volgende:
Ik moest voornamelijk even mijn verhaal kwijt
Groeten Henk.
Bespreek je twijfels met je partner. En als dat nu al niet gaat zou ik het huwelijk afblazen.
Groeten, Staal.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  dinsdag 20 september 2011 @ 12:08:59 #48
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_102175121
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 11:59 schreef Brighteyes het volgende:
TS post vast allang mee onder zijn eigen account. Kan je het topic mooi blijven volgen zonder dat je met je kloon in hoeft te loggen. :P
Daar is een volgknopje voor.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_102175975
Is het niet gewoon verstandiger om eens met een huisarts te gaan praten? Zeker als je een medische oorzaak vermoedt. Mocht het libido niet terugkomen, dan kun je nog naar een sextherapeut toegaan. Als het allemaal niet werkt dan betekent het wellicht dat je beter elkaars vrienden moet worden en een sexuele relatie bij iemand anders moet zoeken.
pi_102176474
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 00:31 schreef Henk8719 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom vrouwen niet gewoon eerlijk kunnen zeggen wat ze daadwerkelijk voelen en denken? ...
Denk dat het voor veel vrouwen belangrijk is dat ze zich aangetrokken voelen tot diegene waarmee het seksen gebeurt en daarnaast ook dat ze zichzelf aantrekkelijk voelen, als het 1 van die dingen ontbreekt gaat de lol er snel vanaf, vooral voor vrouwen terwijl sommige mannen misschien meer iets hebben in de zin van ''als ik het maar kan doen'' en het dus meer om de daad zelf gaat. Dit is natuurlijk behoorlijk gegeneraliseerd en het zal voor iedereen anders zijn maar het kan zijn dat het speelt.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')