Volgens mij was die witte wijvenauto voor Walt bestemd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:31 schreef planethugo het volgende:
en als je uitgedroogd in de woestijn achtergelaten wordt is logisch nadenken ook niet meer zo logisch
quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Volgens mij was die witte wijvenauto voor Walt bestemd.
Ook zo mooi gedaanquote:
Jij bent baas, Breaking Bad en VIquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:01 schreef Wereldpijn het volgende:
Aan dat tijdelijke 'ziekenhuisje' in Mexico zie je maar weer eens wat voor een sluwe baas Gus is.
De laatste twee episodes moeten haast wel geniaal worden. Can't wait!
Het was zijn eigen auto, die daar natuurlijk prima door een ander heengereden kan zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Volgens mij was die witte wijvenauto voor Walt bestemd.
Ook nog. En nog een x-aantal series.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:02 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Jij bent baas, Breaking Bad en VI
Ook nog Dexter?
Vetquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:05 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Ook nog. En nog een x-aantal series.
ik ook ergensquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:21 schreef Marloes het volgende:
Ik hoop/denk dat Jesse Gus alsnog gaat vermoorden ofzo
Seizoen 4 valt geenszins tegen.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:50 schreef =HellFire= het volgende:
Zondag begonnen, eerste seizoen uit, nu bezig met seizoen 2, net eerste episode gezien. Als de kriteken op Metacritic kloppen, is season 4 het beste wat er momenteel op televisie is... ik ben zeeeeeeeeer benieuwd. Vooralsnog fantastische serie, hou er van.En nu maar snel doorkijken zodat ik niet continu met spoilers geconfronteerd word.
Ik dacht heel even dat zij daar een uur stonden. Gus is facking baas. En hij doet me denken aan iemand met Joods bloed, weet niet waarom.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:11 schreef planethugo het volgende:
dat einde was wel geweldig gefilmd. Dat uitzoomen, die muziek, de spanning (ik dacht dalijk wordt skyler neergeschoten of getrapt en landt ze op walt)...
ook dat shot met gus en walt in de woestijn met die wolken. prachtig
Na seizoen twee ga je elke keer dat kleine muziekje horen als je aan iets tofs denktquote:
Dat zal er dan wel mee te maken hebben dat als hij zeer sporadisch iemand een glas wijn aanbiedt, hij het maar voor 1/8 vol schenkt.quote:Op woensdag 28 september 2011 03:37 schreef Schenkstroop het volgende:
En hij doet me denken aan iemand met Joods bloed, weet niet waarom.
De typische blanke man bestaat ook echt, fucking faler.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:23 schreef Schenkstroop het volgende:
Walt speelt de rol van een blanke man vootreffelijk. Altijd denken ten alle tijden invloed te kunnen uitoefenen op anderen op de situatie of iets te zeggen hebt. Nu ligt Walt een kruipgat onder hert huis. Heerlijk dit.
quote:Op woensdag 28 september 2011 20:23 schreef Schenkstroop het volgende:
Walt speelt de rol van een blanke man vootreffelijk. Altijd denken ten alle tijden invloed te kunnen uitoefenen op anderen op de situatie of iets te zeggen hebt. Nu ligt Walt een kruipgat onder hert huis. Heerlijk dit.
Hij speelt de loser, zoals jij die in het echt bent?quote:Op woensdag 28 september 2011 20:23 schreef Schenkstroop het volgende:
Verrassing, hij is blank...quote:Op woensdag 28 september 2011 20:23 schreef Schenkstroop het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:02 schreef Schenkstroop het volgende:
Die reactiesNu achteraf zo doen, ik heb je wel vaker zulke reacties zien postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I want to bla bla bla
Die reactiesNou moet je het niet omdraaien, het ging om jouw reactie..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, weer ontopic..quote:Op woensdag 28 september 2011 21:13 schreef ChickenMan het volgende:
Dat gesprek tussen Skyler en Ted. Dat zij dacht dat hij haar wou afpersen. Zo geniaal gedaan.
Hoi, dat heten stuiptrekkingenquote:Op woensdag 28 september 2011 21:33 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik dacht juist dat hi nog niet dood was omdat zijn vingers nog bewogen. Wel een beetje teveel toeval dan. Ze laten hem rennen naar de voordeur en hij glijd uit...
Die reactiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, maar dat betekent dat Skyler dr "mulah" terugkrijgt!quote:
heb je de laatste aflevering wel gezien?!quote:Op woensdag 28 september 2011 21:39 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Oh, maar dat betekent dat Skyler dr "mulah" terugkrijgt!
Die gast was nog niet vertrokken met die cheque (dacht ik)quote:Op woensdag 28 september 2011 21:39 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
heb je de laatste aflevering wel gezien?!
Was trouwens een kist (dacht ik)quote:Op woensdag 28 september 2011 21:39 schreef tjoptjop het volgende:
Je hoorde ook duidelijk iets knakken toen Ted tegen die muur opklapte. Die is echt wel dood hoor.
die hebben ze later alsnog verstuurd vertelden ze later aan saulquote:Op woensdag 28 september 2011 21:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Die gast was nog niet vertrokken met die cheque (dacht ik)
Ah damnit. Hij is toch dood door een ongeluk. bad move..quote:Op woensdag 28 september 2011 21:43 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
die hebben ze later alsnog verstuurd vertelden ze later aan saul
dus.. t geld zou anders nog op zijn rekening staan en alsnog geïnd worden door de belastingdienstquote:Op woensdag 28 september 2011 21:44 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ah damnit. Hij is toch dood door een ongeluk. bad move..
quote:Op donderdag 29 september 2011 08:16 schreef NoCigar het volgende:
Dit moet ik hebben:
http://www.amazon.com/rev(...)&nodeID&tag&linkCode
en bovendien zou men het bedrijf alsnog controleren en dan duikt de naam van Skyler op die ze gaan onderzoeken. De vraag is of het met de plotselinge dood van Beneke niet alsnog iemand denkt dat dit zaakje stinkt: opeens een erfenis waarmee de schuld afbetaald kon wordenquote:Op woensdag 28 september 2011 21:46 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dus.. t geld zou anders nog op zijn rekening staan en alsnog geïnd worden door de belastingdienst
De gemiddelde autistische Chinees had zich zowel geestelijk als lichamelijk nog 1,5 jaar kapot gewerkt voor een hongerloontje om vervolgens aan de gevolgen van longkanker te sterven achter zijn pc?quote:Op woensdag 28 september 2011 20:23 schreef Schenkstroop het volgende:
Walt speelt de rol van een blanke man vootreffelijk. Altijd denken ten alle tijden invloed te kunnen uitoefenen op anderen op de situatie of iets te zeggen hebben. Nu ligt Walt in een kruipgat onder hert huis. Heerlijk dit.
Juist mooi. Hij glijdt uit over het nieuwe taptijtje dat ie van z'n nieuwe poen gekocht heeft (ipv de belastingdienst te betalen). Karma is a bitchquote:Op woensdag 28 september 2011 21:33 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik dacht juist dat hi nog niet dood was omdat zijn vingers nog bewogen. Wel een beetje teveel toeval dan. Ze laten hem rennen naar de voordeur en hij glijd uit...
quote:Op donderdag 29 september 2011 08:16 schreef NoCigar het volgende:
Dit moet ik hebben:
http://www.amazon.com/rev(...)&nodeID&tag&linkCode
En ik dacht bij de eerste keer dat hij struikelde, dat het per ongeluk gebeurde, en ze het gewoon in de aflevering lieten zitten.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Juist mooi. Hij glijdt uit over het nieuwe taptijtje dat ie van z'n nieuwe poen gekocht heeft (ipv de belastingdienst te betalen). Karma is a bitch
iddquote:Op donderdag 29 september 2011 23:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Juist mooi. Hij glijdt uit over het nieuwe taptijtje dat ie van z'n nieuwe poen gekocht heeft (ipv de belastingdienst te betalen). Karma is a bitch
Ik vind het juist wel heel erg goed bij de serie passen. Af een toe een beetje een lullige, lollige of opvallende afwijking van de serieuze verhaallijnquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:46 schreef Wereldpijn het volgende:
Niet erg sterk en passend bij het karakter van de serie om het op zo'n knullige wijze met Ted te laten aflopen imo.
Dat kan. Ik vond het vooral slecht geacteerd, belachelijk toevallig en meer een sketchje voor een C-serie waar je een bandje met hysterisch lachende Japanners onder plakt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel heel erg goed bij de serie passen. Af een toe een beetje een lullige, lollige of opvallende afwijking van de serieuze verhaallijn
vind ik ook. dit is wel een erg toevallige gebeurtenis.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:46 schreef Wereldpijn het volgende:
Niet erg sterk en passend bij het karakter van de serie om het op zo'n knullige wijze met Ted te laten aflopen imo.
De meeste ongelukken gebeuren toch in huis?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:55 schreef planethugo het volgende:
[..]
vind ik ook. dit is wel een erg toevallige gebeurtenis.
iemand die wegrent, uitglijdt en zijn nek breekt tegen een kast komt bij mij thuis niet zo veel voor andersquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:56 schreef Jivis het volgende:
[..]
De meeste ongelukken gebeuren toch in huis?
Het is hier ook pas 2 keer gebeurd.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:00 schreef planethugo het volgende:
[..]
iemand die wegrent, uitglijdt en zijn nek breekt tegen een kast komt bij mij thuis niet zo veel voor anders
hier ook 2 keer, 1ste keer probeerde ik t lijk in een badkuip te laten oplossenquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:01 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Het is hier ook pas 2 keer gebeurd.
Ik heb laatst bij de groothandel voor de zekerheid ook nog even een paar liter hydrofluoric acid meegenomen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:10 schreef planethugo het volgende:
[..]
hier ook 2 keer, 1ste keer probeerde ik t lijk in een badkuip te laten oplossen
Al zou je ook nog kunnen zeggen dat het dan extra knullig is om even later er weer over te vallen, maar het toevallige zit hem er vooral in dat hij uitgerekend op dat moment de enorme pech heeft dat hij zijn nek breekt. In verreweg de meeste gevallen staat iemand na zo'n val binnen een minuut weer op.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:38 schreef MikeyMo het volgende:
Zo toevallig was het niet, je zag hem eerder in de aflevering ook al struikelen over het tapijt. Ik vroeg me toen al af; zou dat gewoon een foutje zijn en dat de acteur in karakter bleef zodat ze het uiteindelijk hebben laten zitten of zou het opzet zijn...
Nou ja, de laatste scene met Ted gaf het antwoord
En als ie was opgestaan had Walt of iemand anders hem paar dagen later omgelegd.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:42 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Al zou je ook nog kunnen zeggen dat het dan extra knullig is om even later er weer over te vallen, maar het toevallige zit hem er vooral in dat hij uitgerekend op dat moment de enorme pech heeft dat hij zijn nek breekt. In verreweg de meeste gevallen staat iemand na zo'n val binnen een minuut weer op.
Juist wel, eerst werd het struikel-kleedje subtiel geïntroduceerd en vervolgens in alle paniek rent hij weg en struikelt hij op dramatische wijze..quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:46 schreef Wereldpijn het volgende:
Daar zit hem hem nou net in. Persoonlijk vind ik dat juist helemaal niet sterk geschreven en een teleurstellende afwikkeling van een personage als je naar het niveau van de rest van BB kijkt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:26 schreef Grimmson het volgende:
[..]
Juist wel, eerst werd het struikel-kleedje subtiel geïntroduceerd en vervolgens in alle paniek rent hij weg en struikelt hij op dramatische wijze..
Ieder z'n ding, toch?quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:28 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Daar zit hem hem nou net in. Persoonlijk vind ik dat juist helemaal niet sterk geschreven en teleurstellend als je de rest van BB ziet.
Maargoed, zo zijn er vast ook mensen die er vreselijk om gelachen hebben en het geniaal vonden. Not me.
Weinig?quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:29 schreef epicbeardman het volgende:
Lachen is goed voor je plus het kan al zo weinig in de serie!
Nou ja het is één drama geen komedie.quote:
Goede black humor kan dan wel weer erg komisch zijn. Bijv. die bathtub-scene.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:33 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nou ja het is één drama geen komedie.
Idd. Zoals die blik van Walt @ 3:15 en later rond 4:20 de uitleg, waarom het toch niet zo'n goed idee was.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:46 schreef tjoptjop het volgende:
idd, ik ben wel van de zwarte humor. Daarnaast zijn het vooral de kleine dingetjes/details waar ik wel om kan grinniken.
De buurt checken net als Pinkman?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:05 schreef Wereldpijn het volgende:
[ afbeelding ]
Wat was Mike exact van plan toen hij zelf werd neergeschoten?
Holy fuck... Dat was mij niet opgevallen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:05 schreef Wereldpijn het volgende:
[ afbeelding ]
Wat was Mike exact van plan toen hij zelf werd neergeschoten?
Dat kan natuurlijk gewoon zo zijn! Maar je weet niet wat het plan van Gustavo was.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:24 schreef Norrage het volgende:
Hij ziet geloof ik gewoon zijn belager, wil die neerschieten maar is te laat... niks meer dan dat?
Okay. Los Pollos Hermanos, morgen 19:00u, tafel zes bij de grote plant links.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:00 schreef Mirel het volgende:
Laten we die discussie niet op Fok voeren
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:24 schreef Norrage het volgende:
Hij ziet geloof ik gewoon zijn belager, wil die neerschieten maar is te laat... niks meer dan dat?
Mike is Walt uit de toekomst.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:00 schreef Mirel het volgende:
Laten we die discussie niet op Fok voeren
Nah, er zitten wel meer rare en grappige toevalligheden in de serie, alleen was je die misschien vergeten omdat het nu al een hele rits afleveringen serieus was.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:55 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Dat kan. Ik vond het vooral slecht geacteerd, belachelijk toevallig en meer een sketchje voor een C-serie waar je een bandje met hysterisch lachende Japanners onder plakt.
Als ze van die verhaallijn afwijken doen ze dat doorgaans gelukkig op een stuk indrukwekkendere manier.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:11 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Okay. Los Pollos Hermanos, morgen 19:00u, tafel zes bij de grote plant links.
Ik neem aan dat je vandaag bedoelt, want ik zit al in de auto op het parkeerterrein met een verrekijker, maar ik zie vooralsnog alleen wat dikke Amerikanen en de auto van Gustavo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:11 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Okay. Los Pollos Hermanos, morgen 19:00u, tafel zes bij de grote plant links.
Mwa, het kan een deus ex machina zijn, dat is inderdaad altijd wat flauw: de hele situatie zou dan verzonnen zijn om Walt geen geld genoeg meer te laten hebben om zijn deluxe-Hoover-ding te laten kopen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:28 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Daar zit hem hem nou net in. Persoonlijk vind ik dat juist helemaal niet sterk geschreven en een teleurstellende afwikkeling van een personage als je naar het niveau van de rest van BB kijkt.
Maargoed, zo zijn er vast ook mensen die er vreselijk om gelachen hebben en het geniaal vonden. Not me.
ROFL is meer toepasselijkquote:Op zondag 2 oktober 2011 10:56 schreef Daskaar het volgende:
titel voor het volgende topic moet zijn "Hadji's Quick Vanish"
Als je BB bedoelt: 50/50. Alleen als ik er nog echt zin in heb en niet te moe ben. Anders kijk ik het liever vanmiddag.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:09 schreef Boze_Appel het volgende:
Gaan er nog mensen wakkerblijven voor BD?
Ja, BB, streepje gemistquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:21 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Als je BB bedoelt: 50/50. Alleen als ik er nog echt zin in heb en niet te moe ben. Anders kijk ik het liever vanmiddag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |