Holy fuck... Dat was mij niet opgevallen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:05 schreef Wereldpijn het volgende:
[ afbeelding ]
Wat was Mike exact van plan toen hij zelf werd neergeschoten?
Dat kan natuurlijk gewoon zo zijn! Maar je weet niet wat het plan van Gustavo was.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:24 schreef Norrage het volgende:
Hij ziet geloof ik gewoon zijn belager, wil die neerschieten maar is te laat... niks meer dan dat?
Okay. Los Pollos Hermanos, morgen 19:00u, tafel zes bij de grote plant links.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:00 schreef Mirel het volgende:
Laten we die discussie niet op Fok voeren
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:24 schreef Norrage het volgende:
Hij ziet geloof ik gewoon zijn belager, wil die neerschieten maar is te laat... niks meer dan dat?
Mike is Walt uit de toekomst.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:00 schreef Mirel het volgende:
Laten we die discussie niet op Fok voeren
Nah, er zitten wel meer rare en grappige toevalligheden in de serie, alleen was je die misschien vergeten omdat het nu al een hele rits afleveringen serieus was.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:55 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Dat kan. Ik vond het vooral slecht geacteerd, belachelijk toevallig en meer een sketchje voor een C-serie waar je een bandje met hysterisch lachende Japanners onder plakt.
Als ze van die verhaallijn afwijken doen ze dat doorgaans gelukkig op een stuk indrukwekkendere manier.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:11 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Okay. Los Pollos Hermanos, morgen 19:00u, tafel zes bij de grote plant links.
Ik neem aan dat je vandaag bedoelt, want ik zit al in de auto op het parkeerterrein met een verrekijker, maar ik zie vooralsnog alleen wat dikke Amerikanen en de auto van Gustavo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:11 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Okay. Los Pollos Hermanos, morgen 19:00u, tafel zes bij de grote plant links.
Mwa, het kan een deus ex machina zijn, dat is inderdaad altijd wat flauw: de hele situatie zou dan verzonnen zijn om Walt geen geld genoeg meer te laten hebben om zijn deluxe-Hoover-ding te laten kopen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:28 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Daar zit hem hem nou net in. Persoonlijk vind ik dat juist helemaal niet sterk geschreven en een teleurstellende afwikkeling van een personage als je naar het niveau van de rest van BB kijkt.
Maargoed, zo zijn er vast ook mensen die er vreselijk om gelachen hebben en het geniaal vonden. Not me.
ROFL is meer toepasselijkquote:Op zondag 2 oktober 2011 10:56 schreef Daskaar het volgende:
titel voor het volgende topic moet zijn "Hadji's Quick Vanish"
Als je BB bedoelt: 50/50. Alleen als ik er nog echt zin in heb en niet te moe ben. Anders kijk ik het liever vanmiddag.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:09 schreef Boze_Appel het volgende:
Gaan er nog mensen wakkerblijven voor BD?
Ja, BB, streepje gemistquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:21 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Als je BB bedoelt: 50/50. Alleen als ik er nog echt zin in heb en niet te moe ben. Anders kijk ik het liever vanmiddag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |