Ik ben baas, dus ik moet moderator worden.quote:Op maandag 19 september 2011 21:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sowieso als je die argumenten af en toe leest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pareltjes ja.
quote:Op maandag 19 september 2011 21:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben baas, dus ik moet moderator worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pareltjes ja.
"Ja, hij heeft gevoel voor humor, en hij is wel chill."
Ok.
Ja. Dus dat inderdaad.quote:Op maandag 19 september 2011 21:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
"Ja, hij heeft gevoel voor humor, en hij is wel chill."
Ok.
Dat heb ik nooit gezegd natuurlijkquote:Op maandag 19 september 2011 21:11 schreef coban het volgende:
Dus mijn topic voor dimens en lh was niet goed?
quote:Op maandag 19 september 2011 21:11 schreef coban het volgende:
Dus mijn topic voor dimens en lh was niet goed?
Dit dus.quote:Op maandag 19 september 2011 21:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd natuurlijk![]()
Nu ben je echt gedegradeerdquote:Op maandag 19 september 2011 21:12 schreef Plastic_zak het volgende:
ConscienceNL moet ook mod worden.
Nee.quote:Op maandag 19 september 2011 21:12 schreef Plastic_zak het volgende:
ConscienceNL moet ook mod worden.
Snel terug kijken dan, het was weer een pareltje afgelopen donderdagquote:Op maandag 19 september 2011 21:12 schreef BBQSausage het volgende:
Shiiiit, kom ik er net achter dat ik de 2e aflevering van Holland in da hood helemaal heb gemist!
Terugkijken! Was tofquote:Op maandag 19 september 2011 21:12 schreef BBQSausage het volgende:
Shiiiit, kom ik er net achter dat ik de 2e aflevering van Holland in da hood helemaal heb gemist!
Oke want ik dacht dat argumenten als: "ze zijn droog" heel goed waren en gelukkig zijn ze goedgekeurd door jouquote:Op maandag 19 september 2011 21:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd natuurlijk![]()
Een wat?quote:Op maandag 19 september 2011 21:13 schreef Rezania het volgende:
Omg, ik kom er net achter dat ik de hele dag met een lucky pluk heb rondgelopen.![]()
Zeker, zeker, dat moet wel meegenomen worden in de selectie.quote:Op maandag 19 september 2011 21:13 schreef coban het volgende:
[..]
Oke want ik dacht dat argumenten als: "ze zijn droog" heel goed waren en gelukkig zijn ze goedgekeurd door jou
Zo'n plukje haren dat omhoog staat terwijl de rest gewoon ligt.quote:
Is er een ladder dan?quote:Op maandag 19 september 2011 21:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
idd, weer een flinke stap naar beneden op de respectladder.
quote:Op maandag 19 september 2011 21:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Snel terug kijken dan, het was weer een pareltje afgelopen donderdag
Ok ok, ga ik nu doen!quote:
Waar sta ik nu?quote:Op maandag 19 september 2011 21:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Had hij de bodem dan nog niet bereikt?quote:Op maandag 19 september 2011 21:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De bodem is nu echt bereiktquote:Op maandag 19 september 2011 21:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mensen die geen hoofddoek dragenquote:Op maandag 19 september 2011 21:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo'n plukje haren dat omhoog staat terwijl de rest gewoon ligt.
quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 21:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Had hij de bodem dan nog niet bereikt?
Dit dus.quote:
Geen last van gelukkig, wellicht een idee om hier even te kijken:quote:
Ik vind het klote. Maar monopoly en zovty zijn geen mod he.quote:Op maandag 19 september 2011 21:15 schreef Ragboer het volgende:
Die SamX is een kutwijf zeg. Dankzij haar ben ik geen mod van MIS geworden. Dat wijffie heeft nergens verstand van, gewoon constant stukken kopiëren van Crimesite en dergelijke. Maak ik eens een echt goed topic, zegt ze van: "Daar heb ik wel eens van gehoord".
Stomme kut, ik heb godverdomme 250 true crime boeken staan, volg al het misdaadnieuws binnen- en buitenland, ben lid van meerdere fora, heb meer posts op FOK! en ben man. En alsnog kiest men dat wijf. Kuthoer...Sorry dat ik het zeg.
Het ergste was nog dat ze een binnen 2 dagen dat ze mod was een topic van mij is MIS sloot, dat topic had al 220 posts ofzo, wat veel voor MIS is. En begint ze zelf zo'n topic, met bijna exact dezelfde inhoud en sluit ze die van mij. Waarom? Dat ze snel mod af mag zijn, Monopoly en zovty zijn betere mods.
Op dat soort mannen word ik verliefd.quote:Op maandag 19 september 2011 21:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mannen die een hoofddoek dragen.![]()
Altijd positief bekijken toch.quote:Op maandag 19 september 2011 21:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nu kan ik alleen nog maar stijgen.
Potentiële liefdeskanidaat voor jou dan:quote:Op maandag 19 september 2011 21:18 schreef coban het volgende:
[..]
Op dat soort mannen word ik verliefd.
caramelkoffie ?quote:Op maandag 19 september 2011 21:18 schreef coban het volgende:
Mijn caramelkoffie is op iemand maak nieuwe voor me en wel nu.
RT @Kakpizza Nu een of andere slowchat bijwonen #retards #fok #udowuquote:Op maandag 19 september 2011 21:20 schreef Kakpizza het volgende:
Nu een of andere slowchat bijwonen #retards #fok #udowu
Zeker zo'n bekeerde PvdA'erquote:Op maandag 19 september 2011 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Potentiële liefdeskanidaat voor jou dan:
[ afbeelding ]
Omggggquote:Op maandag 19 september 2011 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Potentiële liefdeskanidaat voor jou dan:
[ afbeelding ]
Ik begon serieus te lezen.quote:Op maandag 19 september 2011 21:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen last van gelukkig, wellicht een idee om hier even te kijken:
http://www.oudheiloo.nl/histws.html
quote:Op maandag 19 september 2011 21:20 schreef Kakpizza het volgende:
Nu een of andere slowchat bijwonen #retards #fok #udowu
Twitter.quote:Op maandag 19 september 2011 21:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
RT @Kakpizza Nu een of andere slowchat bijwonen #retards #fok #udowu
RT @Rezania Twitterquote:
Nee, nu zit er een slotje op de ladder.quote:Op maandag 19 september 2011 21:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nu kan ik alleen nog maar stijgen.
JE WAS ER AAN BEGONNEN?!quote:Op maandag 19 september 2011 21:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels ook al mee gestopt.
Aight en ik zijn al heel lang getrouwd. En jij met MK heb ik gehoord?quote:Op maandag 19 september 2011 21:22 schreef Ragboer het volgende:
OMG coban, jij en aight. hihi
Hihi, mijn kippetje omgggggg.....![]()
![]()
![]()
![]()
twitter:De_West_Fries twitterde op maandag 19-09-2011 om 21:23:48@udowu Lekker wat mensen op de kast aan het jagen #FOK! #Jemoeder reageer retweet
Inderdaad, status op Facebook is veel handiger dan Twitter.quote:Op maandag 19 september 2011 21:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
maar vorige week m'n account verwijderd, zat er amper nog op
Zit nu alleen nog op Facebook
Ik vond het wel interessant, totdat ik er achter kwam dat je dat met een andere bedoeling had gepost.quote:
@aight1 hey #gaatlekkerhierinudowuquote:
Het spijt mij!quote:Op maandag 19 september 2011 21:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vond het wel interessant, totdat ik er achter kwam dat je dat met een andere bedoeling had gepost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 september 2011 21:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het spijt mij!
Rebels hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
quote:Op maandag 19 september 2011 21:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het spijt mij!
Oké, dan is hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HIER STAAT NIET(S)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. goed.
Haat aan mensen die dit doen op Facebook.quote:Op maandag 19 september 2011 21:26 schreef Kakpizza het volgende:
Ah godver. Dacht ik dat ik een soort hype had bedacht. #depressie #herkenbaartweet #fml
De liefde tussen mij en MK is zo diep en puur. Zoveel liefde heb ik nog nooit gevoeld. Het voelt zo goed... *zucht*quote:Op maandag 19 september 2011 21:23 schreef coban het volgende:
[..]
Aight en ik zijn al heel lang getrouwd. En jij met MK heb ik gehoord?
quote:Op maandag 19 september 2011 21:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
Haat aan mensen die dit doen op Facebook.
Oké, bedankt voor het melden!quote:Op maandag 19 september 2011 21:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik had hst maar ik ben mn acccount vergeten
Het viel tegen.quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 21:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oké, dan is hetJa, rot jij eens even snel op, hup, dit topic uit dit dat. Huil huil, ik ga je via DM allemaal verwensingen doen. Boehoehoe, kinderachtig etc.SPOILER: HIER STAAT NIET(S)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. goed.
Was dit het antwoord waar je op hoopte?
Omg prachtig dit. Je hebt gewoon moslimmeisje gehosseld. Wel marokkaan maar toch. Bravoquote:Op maandag 19 september 2011 21:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
De liefde tussen mij en MK is zo diep en puur. Zoveel liefde heb ik nog nooit gevoeld. Het voelt zo goed... *zucht*
Ja.quote:Op maandag 19 september 2011 21:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, rot jij eens even snel op, hup, dit topic uit dit dat. Huil huil, ik ga je via DM allemaal verwensingen doen. Boehoehoe, kinderachtig etc.
Was dit het antwoord waar je op hoopte?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Dat kan met hyves ookquote:Op maandag 19 september 2011 21:28 schreef Boterbartje het volgende:
Facebook is baas want je kunt ook filmpjes enzo delen
quote:Op maandag 19 september 2011 21:29 schreef Ragboer het volgende:
HET IS JE BOI RAGBOER JAJAJAJA JE BAAS ZONDER HYVES ZONDER FACEBOOK ZONDER TWITTER ZONDER PING ZONDER WHATSAPP MAAR MET FOK-ACCOUNT EN SWAG IN DE CLUBZ.
KRIK KRIK NIET HATENG
-XXX- XOXOXOXO JE BOI RAGBOERsicke spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
hallon hallon erg leul he nou ki cha weer greotjens ans en de kidsquote:Op maandag 19 september 2011 21:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, bedankt voor het melden!Kusjes en Knuffels!
![]()
XXX Ingrid
hyvesquote:
HET IS JE BOI RAGBOER JAJAJAJA JE BAAS ZONDER HYVES ZONDER FACEBOOK ZONDER TWITTER ZONDER PING ZONDER WHATSAPP MAAR MET FOK-ACCOUNT EN SWAG IN DE CLUBZ.
KRIK KRIK NIET HATENG
-XXX- XOXOXOXO JE BOI RAGBOERDie spoiler bevat waarhedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ragboer
KRIK KRIK NIET HATENG
-XXX- XOXOXOXO JE BOI RAGBOERIk ga alleen haten op je overmatig hoofdletter gebruik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
3 gok ik.quote:Op maandag 19 september 2011 21:30 schreef aight1 het volgende:
even kijken hoeveel vrienden ik nog op hyves heb
Een van de terechte klachten.quote:Op maandag 19 september 2011 21:30 schreef Boterbartje het volgende:
sorry maar hyves met facebook vergelijken. hyves is alleen nationaal en kut en kinderachtig. lijkt net lego land met die kleurtjes man
Nou, inderdaad. Wat een drama toen.quote:Op maandag 19 september 2011 21:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat een liefde hier, in dit topic. Vroeger, toen het hier nog een zandbak was...
Welterusten.quote:Op maandag 19 september 2011 21:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even douchen en dan ga ik maar eens lekker vroeg slapen.![]()
GA NIET HATEN OP RGBOER ALS JE AAN HEM KOMT DAN KOM JE AAN MY ONE LOVE VOOR MYN HOMIES EN MYN MATTIES EN MYN MAN TFOEquote:Op maandag 19 september 2011 21:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga alleen haten op je overmatig hoofdletter gebruik.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Welke?quote:Op maandag 19 september 2011 21:32 schreef Flippiee het volgende:
Ik twijfel of ik een topic zal kicken.
Dan trek ik er 2 jaar van af.quote:Op maandag 19 september 2011 21:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Maar maar, ik heb hem al verwijderd, al twee jaar ofzo!![]()
haha net als een bbqsausagequote:Op maandag 19 september 2011 21:32 schreef coban het volgende:
[..]
Dan trek ik er 2 jaar van af.
MAAR BRANDEN ZUL JE
Ik ben dan ook een bbqworstje, die mogen branden.quote:Op maandag 19 september 2011 21:32 schreef coban het volgende:
[..]
Dan trek ik er 2 jaar van af.
MAAR BRANDEN ZUL JE
quote:Op maandag 19 september 2011 21:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een bbqworstje, die mogen branden.
quote:
GMTAquote:Op maandag 19 september 2011 21:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Autist zijn.quote:Op maandag 19 september 2011 21:33 schreef Rezania het volgende:
Overmatig gebruik van hoofdletters.
Geen gebruik van hoofdletters.
Users die alleen deze extremen kennen.
Ik zal er geen TR van maken.quote:Op maandag 19 september 2011 21:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dan doe jij het straks maar dit topic is van juni 2011
ja ik ben heel blijquote:
Ik beloof dat ik hem niet ga kicken.quote:Op maandag 19 september 2011 21:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dan doe jij het straks maar dit topic is van juni 2011
Yesquote:Op maandag 19 september 2011 21:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik zal er geen TR van maken.
quote:
Ik heb ook een bbqworstje, maar die mag niet branden.quote:Op maandag 19 september 2011 21:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Maar dan mis ik mijn mattieforlifequote:Op maandag 19 september 2011 21:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
DMquote:Op maandag 19 september 2011 21:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik beloof dat ik hem niet ga kicken.
Ik heb een curryworst.quote:Op maandag 19 september 2011 21:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb ook een bbqworstje, maar die mag niet branden.
Jouw mama is een wijze vrouwquote:Op maandag 19 september 2011 21:38 schreef coban het volgende:
Mijn mama vindt mij een gefaalde huisvrouw.
ben je dat niet dan?quote:Op maandag 19 september 2011 21:38 schreef coban het volgende:
Ben je ook, je zit namelijk de hele dag op FOK!quote:Op maandag 19 september 2011 21:38 schreef coban het volgende:
Kloptquote:Op maandag 19 september 2011 21:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jouw mama is een wijze vrouw
Thanks.quote:
Ja, inderdaad.quote:
prima oplossing, IK ZEG DOEN!quote:Op maandag 19 september 2011 21:41 schreef coban het volgende:
[..]
Thanks.
Wrm koken? Aight en ik en onze 11.5 kinderen (van lompehork gekregen) eten als volgt:
Koelkast open: 13.5 krukjes ervoor en dan eruit eten.
Geen afwas geen gedoe geen schoonmaken. Gewoon makkelijk.
Dat bedoel ik, ik schenk jullie gewoon zomaar kinderen.quote:Op maandag 19 september 2011 21:41 schreef coban het volgende:
[..]
Thanks.
Wrm koken? Aight en ik en onze 11.5 kinderen (van lompehork gekregen) eten als volgt:
Yepyepquote:Op maandag 19 september 2011 21:41 schreef coban het volgende:
[..]
Thanks.
En vol koolhydraten!quote:Op maandag 19 september 2011 21:41 schreef coban het volgende:
[..]
Thanks.
ben jij die ene meest linkse op deze foto?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Och sorry
In sommige landen eten ze kinderen als ritueel als het regenseizoen begint.quote:Op maandag 19 september 2011 21:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Je kan ook je kinderen opeten als je echt honger heb (of is dat onethisch?)
quote:Op maandag 19 september 2011 21:43 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
ben jij die ene meest linkse op deze foto?nee 2e van rechtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Kan gebeuren.quote:Op maandag 19 september 2011 21:43 schreef coban het volgende:
Ik heb aardappels aangefikt. Ze smaken nu naar kampvuuraardappels.
quote:Op maandag 19 september 2011 21:43 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
ben jij die ene meest linkse op deze foto?Kijk hoe knapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja manquote:Op maandag 19 september 2011 21:47 schreef Integraalfiets het volgende:
[ afbeelding ]
ik vond het heeeeeeel kreaatiev dat dezen menschen dit doen
damnquote:Op maandag 19 september 2011 21:47 schreef Integraalfiets het volgende:
[ afbeelding ]
ik vond het heeeeeeel kreaatiev dat dezen menschen dit doen
pff k ben er pasquote:Op maandag 19 september 2011 21:48 schreef Rezania het volgende:
Nou, ik ga slapen, welterusten en slaap lekker iedereen.
Trusten.quote:Op maandag 19 september 2011 21:48 schreef Rezania het volgende:
jij wilt vast wel een leuk plaatje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Och sorry
Ja, ik ga echt niet wakker blijven voor één user.quote:
Nu al żquote:Op maandag 19 september 2011 21:48 schreef Rezania het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2011 21:49 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
jij wilt vast wel een leuk plaatje!En jij ziet zelf niet dat dat hartstikke nep is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
beledigent.quote:Op maandag 19 september 2011 21:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik ga echt niet wakker blijven voor één user.
je meenthetquote:Op maandag 19 september 2011 21:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En jij ziet zelf niet dat dat hartstikke nep is?
En ikke danquote:Op maandag 19 september 2011 21:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik ga echt niet wakker blijven voor één user.
Nee, voor jou doe ik helemaal niks meer sinds ik niet meer je mattie 4 life ben.quote:
Ditquote:
Nu op NL3quote:Op maandag 19 september 2011 21:53 schreef aight1 het volgende:
welke zender en hoelaat komt dat neonletters
Jij bent toch gewoon mijn mattie?quote:Op maandag 19 september 2011 21:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, voor jou doe ik helemaal niks meer sinds ik niet meer je mattie 4 life ben.
wat is deze?quote:
Ja, maar niet meer 4 life.quote:
Heb je hem al gehosseld voor me?quote:Op maandag 19 september 2011 21:54 schreef utopie het volgende:
Ik ben verlieft op het meisje van de olie-bolleh-kraam rietsiepiee rietsiepaa rietsieboem
Moest je maar tag doen bij mijquote:Op maandag 19 september 2011 21:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar niet meer 4 life.Die titel heeft BBQsausage gejat.
hidh?quote:Op maandag 19 september 2011 21:55 schreef BBQSausage het volgende:
Neonletters kan ik nu niet kijken, ik kijk nu Hidh
Waarom hate bro?quote:
Is het geschikt voor kinderen en ouderen?quote:Op maandag 19 september 2011 21:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tfoe, een van de meest beestigste programma's ooit
Nee.quote:Op maandag 19 september 2011 21:55 schreef coban het volgende:
[..]
Moest je maar tag doen bij mij
Heb jij abo?
Nou, bij conservatief ingestelde mensen kan het wel in het verkeerde keelgat schietenquote:Op maandag 19 september 2011 21:56 schreef coban het volgende:
[..]
Is het geschikt voor kinderen en ouderen?
Je blijft wel mijn mattie hoor.quote:
Seksistisch?quote:Op maandag 19 september 2011 21:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nou, bij conservatief ingestelde mensen kan het wel in het verkeerde keelgat schieten
Daarin staat dat we matties 4 life zijn, dan moet je er maar twee nemen.quote:Op maandag 19 september 2011 21:58 schreef coban het volgende:
[..]
Je blijft wel mijn mattie hoor.
Jij bent mijn mattie van die post die jij altijd quote
Ook goedquote:Op maandag 19 september 2011 21:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daarin staat dat we matties 4 life zijn, dan moet je er maar twee nemen.
Hoezo dat? Ik gebruik gewoon nederlandse woordenquote:Op maandag 19 september 2011 21:58 schreef coban het volgende:
[..]
Seksistisch?
Weetje ik zoek gwn op van jou begrijp ik niks
Niet boos worden ik moet huilenquote:Op maandag 19 september 2011 22:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik gebruik gewoon nederlandse woorden. Maar goed, je moet het zelf een keertje kijken
Ik begreep er echt niks helemaal van.quote:Op maandag 19 september 2011 22:03 schreef Spouwerranger het volgende:
De russische versie van rtl boulevard
De Nederlandse versie.quote:Op maandag 19 september 2011 22:03 schreef Spouwerranger het volgende:
De russische versie van rtl boulevard
quote:Op maandag 19 september 2011 21:59 schreef coban het volgende:
[..]
Ook goed
Of BBQ maybe moet je nog iets extras toevoegen aan mijn tag
Ach, komt van zelfquote:Op maandag 19 september 2011 22:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik begreep er echt niks helemaal van.
touchéquote:
Omdat ik ooit tegen rez zei dat hij mijn mattie 4 life wasquote:
En dan met Ursula de heksquote:Op maandag 19 september 2011 22:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
De Zeemeerman. Die shit is aan.
kijktvonline.nlquote:
quote:Op maandag 19 september 2011 22:15 schreef Spouwerranger het volgende:
As the world turnsAls aids een televisieprogramma was
quote:Op maandag 19 september 2011 22:15 schreef Spouwerranger het volgende:
As the world turnsAls aids een televisieprogramma was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |