Ik ben baas, dus ik moet moderator worden.quote:Op maandag 19 september 2011 21:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sowieso als je die argumenten af en toe leest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pareltjes ja.
quote:Op maandag 19 september 2011 21:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben baas, dus ik moet moderator worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pareltjes ja.
"Ja, hij heeft gevoel voor humor, en hij is wel chill."
Ok.
Ja. Dus dat inderdaad.quote:Op maandag 19 september 2011 21:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
"Ja, hij heeft gevoel voor humor, en hij is wel chill."
Ok.
Dat heb ik nooit gezegd natuurlijkquote:Op maandag 19 september 2011 21:11 schreef coban het volgende:
Dus mijn topic voor dimens en lh was niet goed?
quote:Op maandag 19 september 2011 21:11 schreef coban het volgende:
Dus mijn topic voor dimens en lh was niet goed?
Dit dus.quote:Op maandag 19 september 2011 21:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd natuurlijk![]()
Nu ben je echt gedegradeerdquote:Op maandag 19 september 2011 21:12 schreef Plastic_zak het volgende:
ConscienceNL moet ook mod worden.
Nee.quote:Op maandag 19 september 2011 21:12 schreef Plastic_zak het volgende:
ConscienceNL moet ook mod worden.
Snel terug kijken dan, het was weer een pareltje afgelopen donderdagquote:Op maandag 19 september 2011 21:12 schreef BBQSausage het volgende:
Shiiiit, kom ik er net achter dat ik de 2e aflevering van Holland in da hood helemaal heb gemist!
Terugkijken! Was tofquote:Op maandag 19 september 2011 21:12 schreef BBQSausage het volgende:
Shiiiit, kom ik er net achter dat ik de 2e aflevering van Holland in da hood helemaal heb gemist!
Oke want ik dacht dat argumenten als: "ze zijn droog" heel goed waren en gelukkig zijn ze goedgekeurd door jouquote:Op maandag 19 september 2011 21:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd natuurlijk![]()
Een wat?quote:Op maandag 19 september 2011 21:13 schreef Rezania het volgende:
Omg, ik kom er net achter dat ik de hele dag met een lucky pluk heb rondgelopen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |