Is Ut - Asd te kort om het interessant te krijgen?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:25 schreef greavy het volgende:
Binnenkort nog een verhaal over een dienst naar Eindhoven
Er wordt voornamelijk Utrecht-Zwolle en Utrecht-Eindhoven gelopen. Beide diensten worden getracht - sowieso weekenden - elk met 2 man te lopen.
Utrecht-Arnhem een paar treinen, net als Utrecht-Amsterdam
Met personeel bedoel ik hier de Stewards (de Railcateraars)quote:Op donderdag 22 september 2011 19:49 schreef b2py het volgende:
Personeel op van wat? Je bericht is beetje onduidelijk?
Hee, een spoormaatje uit koekstad. Kom langs, er is bierquote:Op donderdag 22 september 2011 20:11 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Achja, het houdt je van de straat he
Omdat ik die ¤5,50 fout had, moet die ¤7 ook ¤8 worden. Had m'n bericht daar beide keren een euro verkeerd getyptquote:Op donderdag 22 september 2011 20:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
6,50+1,50=8,00 niet 7,00
Verder verbaast het mij nog hoeveel je verkoopt!
heb je nog een link van je site/maps kaartje?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:07 schreef greavy het volgende:
Joepie. De eerste 170 verkortingen zijn ingevoerd. Nog 600 te gaan.
Zal nog ff duren voor alles er in staat
Bunnik ookquote:Op donderdag 22 september 2011 21:09 schreef b2py het volgende:
Je bloemendaal Google Maps link is verkeerdZiet er verder echt heel nice uit!
Wat is verkeerd aan die link? Bloemendaal komt bij mij toch echt uit bij station Bloemendaal.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:09 schreef b2py het volgende:
Je bloemendaal Google Maps link is verkeerdZiet er verder echt heel nice uit!
Oké, dank uquote:Op donderdag 22 september 2011 21:48 schreef bork het volgende:
Bunnik is goed, ik zal alles van Blauwkapel wel naar je mailen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |