Zo werkt 't helaas niet hequote:iemand anders mag de volgende vraag doen mits correct
Is goed, maar de vraag beantwoorden betekent dat je ook een nieuwe moet stellenquote:Op maandag 19 september 2011 20:30 schreef LompeHork het volgende:
Killer Clown, hij trad ook op, op kinderfeestjes voor zover ik weet (iemand anders mag de volgende vraag doen mits correct).
Vooruit dan maar.quote:Op maandag 19 september 2011 20:31 schreef Yankee het volgende:
[..]
Is goed, maar de vraag beantwoorden betekent dat je ook een nieuwe moet stellen
stand #2416:quote:Op maandag 19 september 2011 20:30 schreef LompeHork het volgende:
Killer Clown, hij trad ook op, op kinderfeestjes voor zover ik weet (iemand anders mag de volgende vraag doen mits correct).
Correct!quote:
ff de puntenstand copy-pasten en Aalbers een puntje geven Horkiequote:
Karel Martel jep. Dit was de vader van Pepijn III, ook wel bekend als Pepijn de Korte. Hij wist veel gebied te veroveren.quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 21:00 schreef Baszh het volgende:
Dit weet ik echt alleen omdat eerder vandaag een vraag over Karel Marter was
Echt waar? Heb de laatste tijd AKQ niet gevolgd, dus sorry daarvoor.quote:Op maandag 19 september 2011 21:00 schreef ß het volgende:
Wat een toeval. nog nooit van die man gehoord, en vandaag 2x.
stand #2416:quote:
uiteraardquote:
quote:
Weet ik, ben zelf ook PSV'erquote:Op maandag 19 september 2011 21:31 schreef ScottTracy het volgende:
Druiloor, druiloor... wel mooi drie keer topscorer van de Eredivisie.
quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 21:48 schreef ScottTracy het volgende:
Dit is toch geen algemene kennis, stelletje geeks.
Daar heb je wel een punt, ja.quote:Op maandag 19 september 2011 21:48 schreef ScottTracy het volgende:
Dit is toch geen algemene kennis, stelletje geeks.
Ik vroeg de organisaties - fnatic, SK gaming, mousesports = goedquote:Op maandag 19 september 2011 21:48 schreef LompeHork het volgende:
fnatic, SK.rapha, Z4muz, Mouz.fox, srs.av3k en Fox.
Is al dat Quake toch nog ergens goed voor geweest(hoop ik dan, spelfouten onder voorbehoud)
Ik snap je redenatiequote:
Dichtbij genoeg, het is de Māori naam voor een berg. Het ligt hier:quote:
Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu-Zuid.quote:Op maandag 19 september 2011 21:56 schreef LompeHork het volgende:
Hoewel ik het zelf toch liever op "algemenere" kennis hou
Welke stad ligt er ten zuiden van Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu?
da's het treinstationquote:Op maandag 19 september 2011 22:18 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu-Zuid.
quote:Op maandag 19 september 2011 22:30 schreef LompeHork het volgende:
Hypatia wellicht? Hoewel de film dan nogal surrealistisch overkomt
Als ik de boeken lees, lijkt het niet echt op de film, door al die referenties kwam ik er maar niet op, erg storend zelfs!quote:Op maandag 19 september 2011 22:32 schreef outtayourleague het volgende:
[ afbeelding ]
[..]viel het kwartje nu ineens
quote:Op maandag 19 september 2011 22:18 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu-Zuid.
quote:Op maandag 19 september 2011 22:44 schreef LompeHork het volgende:
A Heinz
B Garfield
C Azrael
D Dikkie Dik
Ken je Heinz niet?!quote:
Correct, bedankt achtergrond-tv, voor deze vraagquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nieuwe vraag komt- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
door oneindig laagland gaan. Marsman!quote:Op maandag 19 september 2011 22:58 schreef outtayourleague het volgende:
Denkend aan Holland
zie ik breede rivieren...
...maak de zin af!
die is goed!quote:
hier mist nog één essentieel woordquote:Op maandag 19 september 2011 23:20 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
door oneindig laagland gaan. Marsman!
quote:
Hm, ik kan ze wel wat moeilijker makenquote:Op maandag 19 september 2011 23:41 schreef outtayourleague het volgende:
a. top cat
b. felix
c. musti
d. sylvester
quote:
- een stad in België
- een gemeente in de Noorse provincie Buskerud
- een tokkelinstrument
- een toestel om mee te hijsen of te trekken
- een machine om vliegtuigen mee te lanceren
- een sterrenbeeld genoemd naar het muziekinstrument
traag door oneindig laagland gaanquote:Op maandag 19 september 2011 22:58 schreef outtayourleague het volgende:
Denkend aan Holland
zie ik breede rivieren...
...maak de zin af!
stand #2416:quote:Op maandag 19 september 2011 23:57 schreef outtayourleague het volgende:
sont dan?
ik haal ze altijd door elkaar
quote:Op maandag 19 september 2011 23:58 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
traag door oneindig laagland gaan
rijen ondenkbaar ijle populieren
als hoge pluimen
aan de einder staan
en in de geweldige
ruimte bezonken
de boerderijen
verspreid door het land
boomgroepen, dorpen, kerken en olmen
in een weids verband
De lucht hangt er laag
en de zon wordt er langzaam
in grijze veelkleurige dampen gesmoord
en de stem van het water
met zijn eeuwige rampen
wordt in alle gewesten
gevreesd en gehoord
Hendrik Marsman
en het gedicht heet: Herinnering aan Holland![]()
(niet denkend aan Holland)
pas geleden het honderdjarig jubileum van de ontdekking: 24 juli 1911 geloof ik, door Hiram Binghamquote:
één van mijn leivelingsgedichten. Daarom heb ik het maar uit het hoofd geleerd, dan heb je hem altijd bij je ^_^quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:00 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
stand #2416:
4 LompeHork
1 Aalbers
2 Baszh
2 ß
7 outtayourleague
2 Yankee
4 Scotttracy
2 Flitspaal
1 Wasknijper21
quote:
Die vent heeft een column in de Volkskrant, en hij wordt echt altijd zooo door het slijk gehaald door zijn volgersquote:
Hoe heet het? Op dequote:Alles kan ik verdragen,
het verdorren van bonen,
stervende bloemen, het hoekje
aardappelen kan ik met droge ogen
zien rooien, daar ben ik
werkelijk hard in.
Maarin september,
Net geplant, slap nog,
In vochtige bedjes, nee.
nèt nietquote:
Dat vind ik nou ook! Als je net geen punt haalt, okee, maar als je zelf buiten de poedelpunten valt is het wel heel erg treurigquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:21 schreef Baszh het volgende:
Een seconde te laat voor een poedelpunt, tijd voor poedel-poedelpunten
Goed dat je er bentquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:35 schreef outtayourleague het volgende:
ketamine zou mijn eerste gok zijn
Je schijnt er ook vreselijk brak wakker van te worden na een narcose. In Afrika heb ik het ze nog zien gebruiken. Alhoewel anesthesisten beweren dat het weer op de weg terug is.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:40 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Goed dat je er bent![]()
Ken een paar gasten die dat weleens recreatief gebruiken, schijnt echt totaal bizar te zijn...
vast welquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:53 schreef Wasknijper21 het volgende:
Zo te zien heeft ie ook een potje ketamine op zijn nachtkastje staan
was al bang dat het antwoord toch weer moest komen van iemand met een geboortejaar van voor 1990quote:
Penaltyquote:
dat je dat nog wistquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:08 schreef Wasknijper21 het volgende:
Naar het schijnt hadden ze een bovengemiddelde interesse voor landschaps(her)inrichting
Zo zie je maar dat Feyenoord-supporters van alle tijden zijnquote:
Ik kan niet anders dan dit antwoord volledig goedkeuren.quote:
En dat willen ze nu weer doen, zó domquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:16 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
Ik kan niet anders dan dit antwoord volledig goedkeuren.
Terecht. Zodra je een vraag ziet verschijnen op je beeld, beuk die toetsen uit je keyboard, voor je het weet heb je weer 2 poedelpunten aan de broek.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:24 schreef outtayourleague het volgende:
had het niet helemaal gelezen
zo doe ik het tenminstequote:Op dinsdag 20 september 2011 01:27 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
Terecht. Zodra je een vraag ziet verschijnen op je beeld, beuk die toetsen uit je keyboard, voor je het weet heb je weer 2 poedelpunten aan de broek.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:27 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
Terecht. Zodra je een vraag ziet verschijnen op je beeld, beuk die toetsen uit je keyboard, voor je het weet heb je weer 2 poedelpunten aan de broek.
Poedelpuntenquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:27 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
moi aussiquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:32 schreef Wasknijper21 het volgende:
Ik vrees dat wij het antwoord schuldig moeten blijven, waarde Ontbieder
Nee man, hoe kom je daar nou bijquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:34 schreef Wasknijper21 het volgende:
ja, ja! Je bent zeker weer aan het schaken, he?![]()
Hij welquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:36 schreef outtayourleague het volgende:
pff nou iig weer een poedelpunt ')
Als je die als vrouw op je onderrug hebt, heet het ook wel een reetgeweiquote:
doe dat nou niet cusrief! Dat kost veelste veel tijd.quote:
Of een tramp stampquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:48 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Als je die als vrouw op je onderrug hebt, heet het ook wel een reetgewei
En dat zeg je tegen de man met 11 puntenquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:48 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
doe dat nou niet cusrief! Dat kost veelste veel tijd.![]()
stand #2416:
4 LompeHork
1 Aalbers
2 Baszh
3 ß
11 outtayourleague
2 Yankee
4 Scotttracy
2 Flitspaal
4 Wasknijper21
2 theSummoner
1 Mark
Tja ik zag het ook alquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:49 schreef theSummoner het volgende:
[..]
En dat zeg je tegen de man met 11 punten
Lebbis omschreef dat ooit eens als: "na tien jaar lijkt wel alsof er een rat boven je reet is doodgeslagen, flof"quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:48 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Als je die als vrouw op je onderrug hebt, heet het ook wel een reetgewei
Nou, moet jij niet nog es twee weken op vakantiequote:Op dinsdag 20 september 2011 01:50 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
Tja ik zag het ook al![]()
Hoe kan het nou dat hij nog niet bovenaan staat
quote:
quote:
wat zou daar de lol van zijnquote:
Ze is in ieder geval niet Chineesquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:58 schreef Wasknijper21 het volgende:
Ik had geen idee dat ze Brits was?
quote:
and the pingpong is on...quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:17 schreef Wasknijper21 het volgende:
Dat was trouwens best een specifieke vraag. Het is dat ik van taal en (middeleeuwse) geschiedenis houdt. Wist je dat nog tot in de 17e eeuw op de Krim een Germaanse taal gesproken werd? Krimgotisch heette dat geloof ik
quote:
quote:
quote:GMLS TN
LVK
TLF NPLN
HLLNB RGN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe wordt in de volksmond een inwoner van Alkmaar ook wel genoemd?
Die zijn alvast goed.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:04 schreef LompeHork het volgende:
Groningen, Den Helder, Rotterdam en ...eh...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |