Ze moet godverdomme maar een met haar neus bot op de feiten gedrukt worden!!!111!!!1quote:

ik denk niet dat het lukt, maar su6quote:Op maandag 19 september 2011 20:41 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Ze moet godverdomme maar een met haar neus bot op de feiten gedrukt worden!!!111!!!1

Ik denk dat het lezen van dit topic alleen maar negatieve effecten kan hebben.quote:Op maandag 19 september 2011 20:41 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Ze moet godverdomme maar een met haar neus bot op de feiten gedrukt worden!!!111!!!1

Ik heb het niet doorgestuurdquote:Op maandag 19 september 2011 20:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik denk dat het lezen van dit topic alleen maar negatieve effecten kan hebben.
Ik herinner me vaag iets over dat je mensen met anorexia niet op hun anorexia moet wijzen, maar gewoon alles ervan moet negeren omdat juist die aandacht ze een goed gevoel geeft. En uit praktijkervaring kan ik je vertellen dat je bb sletjes met een dikke laag make-up zoveel mogelijk moet negeren omdat het allemaal aandachtshoeren zijn.
 Maar kan me moeilijk inhouden als ik die nieuwe foto's zie vandaag
 Maar kan me moeilijk inhouden als ik die nieuwe foto's zie vandaag  

Ja, ik heb een BlackBerry. Slet dat ik ben! Nickelson jas bontkraagje alles jwz.quote:
Jijquote:
 Daarnaast is het dat kapsel.
 Daarnaast is het dat kapsel.

Nadat ik verschillende naakt pics van Amber Rose heb gezien moet ik mijn mening wijzigenquote:Op maandag 19 september 2011 21:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
JijDaarnaast is het dat kapsel.

Mensen met anorexia zien zichzelf vaak nog steeds als te dik, ook al wegen ze nog maar 35 kilo.quote:Op maandag 19 september 2011 20:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Gewoon voor de statistieken.
Maar zonder gein het is best wel belangrijk, want ze kreeg anorexia omdat ze zichzelf lelijk vond toch? Dus als ze er door de anorexia beter uit is gaan zien is haar missie geslaagd en is de klacht onterecht.

Of zo subtiel (maar wel hard genoeg zodat ze het kan horen) tegen een maat zeggen "zo hee check die vetkwabben, ik zou er m'n hond nog vanaf trappen"quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:19 schreef john243 het volgende:
Zeg tegen haar 'je bent wel stevig gebouwd zeg'

Als hij het over de puist had en niet over de slet, dan kan dat gewoon.quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:33 schreef JeMoeder het volgende:
Nickelson is pauper, maar schrijf het dan wel goed. En verder, hoe kan een zij als een hij uit elkaar knallen?
Taalkundige VMBO faal TS

Hij had het over puisten, dus die vlieger gaat ook niet op.quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:36 schreef Henno het volgende:
[..]
Als hij het over de puist had en niet over de slet, dan kan dat gewoon.

quote:Op maandag 19 september 2011 20:38 schreef FreakyStyley het volgende:
Ik heb dit topic trouwens even doorgestuurd aan haar
quote:Op maandag 19 september 2011 20:41 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
TS faaltquote:Op maandag 19 september 2011 20:51 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Ik heb het niet doorgestuurdMaar kan me moeilijk inhouden als ik die nieuwe foto's zie vandaag

Niet zozeer achterlijk, maar wel een steekje los in de bovenkamerquote:Op maandag 19 september 2011 17:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oneens, ieder wijf met anorexia is achterlijk.

Nee hoor, blackberry volk is al erg genoeg als ze geen nickelson jas met bontkraag dragen.quote:Op maandag 19 september 2011 21:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, ik heb een BlackBerry. Slet dat ik ben! Nickelson jas bontkraagje alles jwz.
Ja maar dat is iets te dik, je kunt ook beter iets te dun zijn dan dat je obesitas hebt. Maar kan je beter anorexia of obesitas hebben, dat is de vraag.quote:Op maandag 19 september 2011 23:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Mensen met anorexia zien zichzelf vaak nog steeds als te dik, ook al wegen ze nog maar 35 kilo.
Je kunt nog beter iets te dik zijn dan anorexia hebben. En dan bedoel ik dus echt anorexia en niet van die vrouwen die alleen maar een crashdieet volgen.

wat is dezequote:

Nee, niemand heeft veel meegemaakt. Een soldaat in Vietnam heeft veel meegemaakt. Iemand die een bomaanslag heeft overleeft heeft veel meegemaakt. Iemand die ontvoerd is geweest en zijn moeder voor zijn eigen ogen de keel doorgesneden heeft gezien heeft veel meegemaakt.quote:Op maandag 19 september 2011 20:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
ja Oké, 9 uit de 10 zijn idd dom kutjes die dat zeggen, maar uitzonderingen bestaan&sommige mensen hebben wel wat mee gemaakt. En verder: ik denk dat sommige BB sletjes idd veel problemen hebben thuis, en daarom zoeken ze aandacht door rond te neuqen enzo

quote:Op maandag 19 september 2011 17:47 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Dit. Ik weet niet wat ik me moet voorstellen bij een blackberry slet.

?
 ?

eh, Chi-meid staat voor Chinese meidquote:Op maandag 19 september 2011 17:49 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Een Chimeid met een blackberry. Als je niet weet wat dat is: Een associaal, wannabe marokkaans meisje, met een nickleson jas, uggs, en een blackberry in haar hand.

das een man.quote:

Om zo een zekerheid in de toekomst te hebben. Mocht hij nou niet scoren met de overige visjes in de oceaan dan heeft hij nog altijd een reserve om op terug te vallenquote:Op woensdag 21 september 2011 10:50 schreef jnnz het volgende:
als je haar toch al niet boeiend vond waarom zou je je dan met haar bezig houden

Dat is 'huilen' op een zeer zeurderige manier.quote:Op woensdag 21 september 2011 08:54 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
ng met BB/Bacardi Breezer. men schat haar leeftijd op 14
[ afbeelding ]
wat is deze

Of ze gaat er dood aan.quote:Op maandag 19 september 2011 18:21 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet tof, maar ze is in ieder geval wel afgevallen. Die anorexia gaat vanzelf wel weer weg, dat is een fase.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |