Verstopt onder een plamuur laag make-upquote:
Misschien laterquote:
quote:
Een rare website waar bb sletjes elkaar berichtjes sturen zoals: ik wil je nooit meer kwijt sgatjequote:
BlackBerryquote:
Dit. Ik weet niet wat ik me moet voorstellen bij een blackberry slet.quote:Op maandag 19 september 2011 17:47 schreef mymoodfentje het volgende:
Bestaat er serieus zoiets als een BB slet ? ik word oudbreezersletjes zijn nog net van mijn generatie
Doe maar niet.quote:
Een Chimeid met een blackberry. Als je niet weet wat dat is: Een associaal, wannabe marokkaans meisje, met een nickleson jas, uggs, en een blackberry in haar hand.quote:Op maandag 19 september 2011 17:47 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Dit. Ik weet niet wat ik me moet voorstellen bij een blackberry slet.
Oneens, ieder wijf met anorexia is achterlijk.quote:Op maandag 19 september 2011 17:42 schreef FreakyStyley het volgende:
Even voor de duidelijkheid, nu moet niet iedereen met anorexia op dit forum denken dat ik jullie allemaal achterlijk vind, maar het gaat hier gewoon om de combinatie van alles.
is een chi meid per definitie Marokkaans?quote:Op maandag 19 september 2011 17:49 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Een Chimeid met een blackberry. Als je niet weet wat dat is: Een associaal, wannabe marokkaans meisje, met een nickleson jas, uggs, en een blackberry in haar hand.
Nee niet altijd, maar ze proberen er op te lijken.quote:Op maandag 19 september 2011 17:50 schreef maickeltje het volgende:
[..]
is een chi meid per definitie Marokkaans?
trollquote:Op maandag 19 september 2011 17:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oneens, ieder wijf met anorexia is achterlijk.
Dus ze dragen een hoofddoek?quote:Op maandag 19 september 2011 17:50 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Nee niet altijd, maar ze proberen er op te lijken.
Nee, want niet ieder Marokkaans meisje draagt een hoofddoek. Maar je zit maar te trollen neem ik aan.quote:
Eenschquote:Op maandag 19 september 2011 17:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En dit geldt voor iedereen met een BlackBerry natuurlijkquote:Op maandag 19 september 2011 17:49 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Een Chimeid met een blackberry. Als je niet weet wat dat is: Een associaal, wannabe marokkaans meisje, met een nickleson jas, uggs, en een blackberry in haar hand.
Nee joh, anorexia is juist hartstikke tof swa!quote:Op maandag 19 september 2011 18:16 schreef Phantomesse het volgende:
Een meisje is dik, besluit daar iets aan te doen en opeens is dat verschrikkelijk ofzo?
Natuurlijk is het niet tof, maar ze is in ieder geval wel afgevallen. Die anorexia gaat vanzelf wel weer weg, dat is een fase. Maar om zo af te gaan geven eropquote:Op maandag 19 september 2011 18:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee joh, anorexia is juist hartstikke tof swa!
Ben je dik?quote:Op maandag 19 september 2011 18:21 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet tof, maar ze is in ieder geval wel afgevallen. Die anorexia gaat vanzelf wel weer weg, dat is een fase. Maar om zo af te gaan geven eropAls je een bb hebt (die ik overigens niet heb) ben je meteen een slet, lekker kortzichtig
![]()
Dat meisje was harstikke onzeker over zichzelf en zit nu waarschijnlijk wat beter in haar vel, laat d'r lekker. Niet om anorexia goed te praten maar ik vind dit topic niet heel geloofwaardig gezien de TS de zaken nogal lijkt te overdrijven.
Ik heb ook geen anorexia overigens, ik heb het tegenovergesteldeIk feed mezelf voor die extra massa
![]()
Neequote:
Gelukkig want van dat soort wijver word ik ziek. Dat is toch niet leuk, ik wil ook wat hebben om naar te kijken. Als ik iemand met het lichaam van een 8 jaar jongetje wil pakken dan... uhm wacht sorry vergeet wat ik zei!quote:Op maandag 19 september 2011 18:25 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
NeeIk was veel te dun dus ik ben aan gaan komen, en nu ben ik vrouwelijk. Niet zo'n lopende kledinghanger met cup AA.
Ik voel jequote:Op maandag 19 september 2011 18:21 schreef Phantomesse het volgende:
Ik heb ook geen anorexia overigens, ik heb het tegenovergesteldeIk feed mezelf voor die extra massa
![]()
Sorry, ik doe alleen bazenquote:
Inderdaadquote:Op maandag 19 september 2011 18:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Gelukkig want van dat soort wijver word ik ziek. Dat is toch niet leuk, ik wil ook wat hebben om naar te kijken. Als ik iemand met het lichaam van een 8 jaar jongetje wil pakken dan... uhm wacht sorry vergeet wat ik zei!
Hmmm, ietsje lagerquote:
quote:
Haha, heb ik welquote:
Weet ik niet precies, al een tijdje terug iemand mij even laten unbannen. Kom zo af en toe langs om te lurken en in actieve buien ook te posten.quote:Op maandag 19 september 2011 18:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sinds wanneer ben je terug op FOK! trouwens?
Vreemd man dat ze zo geworden is. Idioot.quote:Op maandag 19 september 2011 18:54 schreef Mpj het volgende:
Terechte klacht. Vroeger (ik was 12/13) was er ook 'n nerd meisje die we altijd pestten (ook puisten op haar rug!!) en nu heeft ze anorexia en is opgenomen in een kliniek. Zag ik haar laatst lopen op een festival; BB in de hand, uggs aan, zogenaamd stylo maar zag d'r niet uit zo dun, benen leken wel takken!
Praten we over dezelfde?
Zo worden de meeste anorexia patiënten nu ik lees wat hier allemaal staquote:Op maandag 19 september 2011 18:54 schreef Mpj het volgende:
Terechte klacht. Vroeger (ik was 12/13) was er ook 'n nerd meisje die we altijd pestten (ook puisten op haar rug!!) en nu heeft ze anorexia en is opgenomen in een kliniek. Zag ik haar laatst lopen op een festival; BB in de hand, uggs aan, zogenaamd stylo maar zag d'r niet uit zo dun, benen leken wel takken!
Praten we over dezelfde?
Wat moesten je ouders toen trots op je zijn geweest , loserquote:Op maandag 19 september 2011 18:54 schreef Mpj het volgende:
Praten we over dezelfde?
Hoezo toen? Was groep 8, dan denk je er niet over na dat het mogelijke schade mee kan brengen; dan wil je simpelweg ''stoer'' zijn. Dat meisje is altijd gepest, ook op de middelbare (VMBO) als ik verhalen zo hoor, helaas.quote:Op maandag 19 september 2011 18:58 schreef HSG het volgende:
[..]
Wat moesten je ouders toen trots op je zijn geweest , loser
quote:Op maandag 19 september 2011 18:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zo worden de meeste anorexia patiënten nu ik lees wat hier allemaal sta
quote:Op maandag 19 september 2011 19:00 schreef Jahr00n het volgende:
niks mis met nice dunne smatjes beter dan die dikken ja
quote:Op maandag 19 september 2011 19:00 schreef Jahr00n het volgende:
niks mis met nice dunne smatjes beter dan die dikken ja
Deze onwetendenquote:
jij plakt al gouw die stempeltje van anorexia ja bij meesten valt het altijd wel mee en zijn gewoon prima nice gewichtquote:
Ik heb nog liever dikke chicks, echt.quote:Op maandag 19 september 2011 19:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Veel neuk-plezier met skeletten
en doe ff rustig aan voordat je iets breekt
Ah joh, magere latten zijn ook mooi. Voor je weet strijk je je leuter langs haar ribben. Hoor je dezelfde geluiden als bij een Xylofoon. Dan is de seks niet alleen lekker en prettig maar ook nog eens muzikaal.quote:Op maandag 19 september 2011 19:09 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik heb nog liever dikke chicks, echt.
Nou, dat ook weer niet, stel je voor: meisjes A B en C.quote:Op maandag 19 september 2011 19:09 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik heb nog liever dikke chicks, echt.
quote:Op maandag 19 september 2011 19:11 schreef HSG het volgende:
[..]
Ah joh, magere latten zijn ook mooi. Voor je weet strijk je je leuter langs haar ribben. Hoor je dezelfde geluiden als bij een Xylofoon. Dan is de seks niet alleen lekker en prettig maar ook nog eens muzikaal.
Wat is dat voor een kut vergelijking. 40, 58 of 200.quote:Op maandag 19 september 2011 19:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, dat ook weer niet, stel je voor: meisjes A B en C.
Ze zijn alle 3: 1.70 lang. A weegt 40 kilo, B weegt 58 kilo en C weegt 200 kilo, dan lijkt mij logisch om meisje B te kiezen
Nu ga je wel meteen uit van uitersten. 40 en 200quote:Op maandag 19 september 2011 19:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ze zijn alle 3: 1.70 lang. A weegt 40 kilo, B weegt 58 kilo en C weegt 200 kilo, dan lijkt mij logisch om meisje B te kiezen
gewoon ff voor de duidelijkheidquote:Op maandag 19 september 2011 19:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nu ga je wel meteen uit van uitersten. 40 en 200
1.70 en 200 kilo dan istie dood hequote:Op maandag 19 september 2011 19:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eerder bedoelde dat hij liever een meid van 1.70 m en 85 kilo heeft dan een meid van 1.70 m en 40 kilo.quote:Op maandag 19 september 2011 19:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
gewoon ff voor de duidelijkheid
Yes. Ik vind echt dunne meisjes totaal niet aantrekkelijk. Iemand van 85 kilo vind ik dan gewoon aantrekkelijker, Angel.quote:Op maandag 19 september 2011 19:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eerder bedoelde dat hij liever een meid van 1.70 m en 85 kilo heeft dan een meid van 1.70 m en 40 kilo.
wrm Angel? Ik ben niet dik hčquote:Op maandag 19 september 2011 19:21 schreef Mpj het volgende:
[..]
Yes. Ik vind echt dunne meisjes totaal niet aantrekkelijk. Iemand van 85 kilo vind ik dan gewoon aantrekkelijker, Angel.
Hahaha, dat bedoel ik ook niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 september 2011 19:29 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hahaha, dat bedoel ik ook niet.
Kijk; dit vind ik al te dun/onaantrekkelijk omdat er in mijn ogen geen enkele verhoudingen zijn (veel te dun en gewoon niet vrouwelijk als je kijkt naar de borsten/heupen) maar ik denk dat de meeste mannen én vrouwen zoiets weer helemaal geweldig vinden.Thankgod, EINDELIJK een man die verdomme niet op dat megan fox iets geilt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Kijk; dit vind ik al te dun/onaantrekkelijk omdat er in mijn ogen geen enkele verhoudingen zijn (veel te dun en gewoon niet vrouwelijk als je kijkt naar de borsten/heupen) maar ik denk dat de meeste mannen én vrouwen zoiets weer helemaal geweldig vinden.De smaak van deze manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou Megan wel doen though
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
[..]
Kijk; dit vind ik al te dun/onaantrekkelijk omdat er in mijn ogen geen enkele verhoudingen zijn (veel te dun en gewoon niet vrouwelijk als je kijkt naar de borsten/heupen) maar ik denk dat de meeste mannen én vrouwen zoiets weer helemaal geweldig vinden.Ik vind haar mooi, lang&dun.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf zou ik niet zo dun willen zijn(misschien zodat ik weer lkkr veel kan eten)
Maar mooi is ze zeker wel![]()
waar the fuck heb jij het opeens weer over? En waar slaat het op dat mensen tussen 12-18 niks ergs mee kunnen maken? Oké, er zijn kutjes die dat zeggen, maar er zijn ook mensen die echt iets ergnstig mee hebben gemaakt!quote:Op maandag 19 september 2011 19:36 schreef Bartcoah het volgende:
Meisjes van 13 tot 18 zijn allemaal labiel. Stuk voor stuk.
Ja nee met antwoorden zoals:
Ik ben 16 jaar maar ik heb al kk veel meegemaakt in mijn leven
Ga alsjeblieft weg meid.
Die zien waarschijnlijk hun eerste flesje Bacardi breezer als een hele levenservaring.
Ik hang niet met die kleine meisjes van ze verstoren me zone.
Waarom? Je kan niks vasthoudenquote:Op maandag 19 september 2011 19:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
De smaak van deze man
Ik zou Megan wel doen though
Klopt. Maar toch straalt ze seks uit.quote:Op maandag 19 september 2011 19:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom? Je kan niks vasthouden
Is de vrouw van Wiz Khalifa toch? Lekker wijfquote:Op maandag 19 september 2011 19:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Klopt. Maar toch straalt ze seks uit.
Alhoewel dit natuurlijk nog beter is
[ afbeelding ]
Amber Rose ja. Kloptquote:Op maandag 19 september 2011 19:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is de vrouw van Wiz Khalifa toch? Lekker wijf
Ik doe niet kinderachtig? Ik geef mijn mening, het spijt mij ik had moeten zeggen dat 8/10 meisjes tussen 13-18 labiel zijn. Zijn natuurlijk ook een paar bij die dat niet zijn. Je moet wel eerlijk toegeven dat als je in jouw klas kijkt dat je te veel meisjes ziet die echt *facepalm* waard zijn.quote:Op maandag 19 september 2011 19:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]Jij bent ouder dan 18, maar jij doet ook nog steeds kinderachtig
dat zegt al genoeg toch?!
Aah jij bent er ook zo eentje.quote:Op maandag 19 september 2011 18:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
En dit geldt voor iedereen met een BlackBerry natuurlijk
[..]
Kijk; dit vind ik al te dun/onaantrekkelijk omdat er in mijn ogen geen enkele verhoudingen zijn (veel te dun en gewoon niet vrouwelijk als je kijkt naar de borsten/heupen) maar ik denk dat de meeste mannen én vrouwen zoiets weer helemaal geweldig vinden.Die middelste valt wel mee toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Oké, ja, uitzonderingen bestaan zeker, en ja idd, bitches zijn er altijdquote:Op maandag 19 september 2011 19:55 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik doe niet kinderachtig? Ik geef mijn mening, het spijt mij ik had moeten zeggen dat 8/10 meisjes tussen 13-18 labiel zijn. Zijn natuurlijk ook een paar bij die dat niet zijn. Je moet wel eerlijk toegeven dat als je in jouw klas kijkt dat je te veel meisjes ziet die echt *facepalm* waard zijn.
Of geef je mij nou heel erg ongelijk? Aan het niveau van middelbare scholen ligt het niet.
quote:Op maandag 19 september 2011 20:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, ja, uitzonderingen bestaan zeker, en ja idd, bitches zijn er altijd
maar jij zei opeens: haten op Bartcoah
en dat sloeg echt nergens op
maar verder heb je wel gelijk hoor
Jij denkt dat anorexia wel 'even over gaat'.quote:Op maandag 19 september 2011 18:21 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet tof, maar ze is in ieder geval wel afgevallen. Die anorexia gaat vanzelf wel weer weg, dat is een fase. Maar om zo af te gaan geven eropAls je een bb hebt (die ik overigens niet heb) ben je meteen een slet, lekker kortzichtig
![]()
Dat meisje was harstikke onzeker over zichzelf en zit nu waarschijnlijk wat beter in haar vel, laat d'r lekker. Niet om anorexia goed te praten maar ik vind dit topic niet heel geloofwaardig gezien de TS de zaken nogal lijkt te overdrijven.
![]()
Maar is ze nou doenbaarder geworden of juist niet?quote:Op maandag 19 september 2011 20:20 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Jij denkt dat anorexia wel 'even over gaat'.En maar 'een fase' is.
Je weet denk ik niet dat een groot deel van alle mensen die het hebben hun hele leven problemen houden met anorexia? En beseft ook niet dat het niet gewoon wat afvallen is, maar dat het zo ver gaat dat je nu haar ribben kunt tellen? Dat gaat wel wat verder dan afvallen. Maarja, neem het jezelf niet kwalijk, want vrouwen = naďef.
Hij heeft eigenlijk wel gelijk. Al die bb sletjes zeggen inderdaad altijd dat ze al "kanker veel hebben meegemaakt". Iemand die 'veel heeft meegemaakt' zou dat nooit zo zeggen. Toont gewoon aan hoe dom die meisjes zijn...quote:Op maandag 19 september 2011 19:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
waar the fuck heb jij het opeens weer over? En waar slaat het op dat mensen tussen 12-18 niks ergs mee kunnen maken? Oké, er zijn kutjes die dat zeggen, maar er zijn ook mensen die echt iets ergnstig mee hebben gemaakt!
wtf boeit dat nou weer? Anorexia is ernstig, en de helft zitten hier maar wat te lullen of ze doenbaar isquote:Op maandag 19 september 2011 20:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar is ze nou doenbaarder geworden of juist niet?
Nee, het is eerder een lopend skelet geworden.quote:Op maandag 19 september 2011 20:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar is ze nou doenbaarder geworden of juist niet?
Het blijft toch wel een belangrijke factorquote:Op maandag 19 september 2011 20:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
wtf boeit dat nou weer? Anorexia is ernstig, en de helft zitten hier maar wat te lullen of ze doenbaar is
ja Oké, 9 uit de 10 zijn idd dom kutjes die dat zeggen, maar uitzonderingen bestaan&sommige mensen hebben wel wat mee gemaakt. En verder: ik denk dat sommige BB sletjes idd veel problemen hebben thuis, en daarom zoeken ze aandacht door rond te neuqen enzoquote:Op maandag 19 september 2011 20:25 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Hij heeft eigenlijk wel gelijk. Al die bb sletjes zeggen inderdaad altijd dat ze al "kanker veel hebben meegemaakt". Iemand die 'veel heeft meegemaakt' zou dat nooit zo zeggen. Toont gewoon aan hoe dom die meisjes zijn...
voor mannen misschien wel jaquote:Op maandag 19 september 2011 20:27 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Het blijft toch wel een belangrijke factor
Trollin' bro.quote:
Dit.quote:Op maandag 19 september 2011 17:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Bij nader inzien dit.quote:
Gewoon voor de statistieken.quote:Op maandag 19 september 2011 20:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
wtf boeit dat nou weer? Anorexia is ernstig, en de helft zitten hier maar wat te lullen of ze doenbaar is
Oké, daar heb je gelijk in, maar de meeste anorexia patiënten blijven voor altijd onzeker, dus het maakt niet zo veel uit wat anderen denkenquote:Op maandag 19 september 2011 20:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Gewoon voor de statistieken.
Maar zonder gein het is best wel belangrijk, want ze kreeg anorexia omdat ze zichzelf lelijk vond toch? Dus als ze er door de anorexia beter uit is gaan zien is haar missie geslaagd en is de klacht onterecht.
wtf, wrm?quote:Op maandag 19 september 2011 20:38 schreef FreakyStyley het volgende:
Ik heb dit topic trouwens even doorgestuurd aan haar
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 19 september 2011 20:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, daar heb je gelijk in, maar de meeste anorexia patiënten blijven voor altijd onzeker, dus het maakt niet zo veel uit wat anderen denken
Echt? Want dat vind ik best wel zielig voor haar eigenlijk.quote:Op maandag 19 september 2011 20:38 schreef FreakyStyley het volgende:
Die kapselquote:Op maandag 19 september 2011 19:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Klopt. Maar toch straalt ze seks uit.
Alhoewel dit natuurlijk nog beter is
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
Ze moet godverdomme maar een met haar neus bot op de feiten gedrukt worden!!!111!!!1quote:
ik denk niet dat het lukt, maar su6quote:Op maandag 19 september 2011 20:41 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Ze moet godverdomme maar een met haar neus bot op de feiten gedrukt worden!!!111!!!1
Ik denk dat het lezen van dit topic alleen maar negatieve effecten kan hebben.quote:Op maandag 19 september 2011 20:41 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Ze moet godverdomme maar een met haar neus bot op de feiten gedrukt worden!!!111!!!1
Ik heb het niet doorgestuurdquote:Op maandag 19 september 2011 20:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik denk dat het lezen van dit topic alleen maar negatieve effecten kan hebben.
Ik herinner me vaag iets over dat je mensen met anorexia niet op hun anorexia moet wijzen, maar gewoon alles ervan moet negeren omdat juist die aandacht ze een goed gevoel geeft. En uit praktijkervaring kan ik je vertellen dat je bb sletjes met een dikke laag make-up zoveel mogelijk moet negeren omdat het allemaal aandachtshoeren zijn.
Ja, ik heb een BlackBerry. Slet dat ik ben! Nickelson jas bontkraagje alles jwz.quote:
Jijquote:
Nadat ik verschillende naakt pics van Amber Rose heb gezien moet ik mijn mening wijzigenquote:Op maandag 19 september 2011 21:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
JijDaarnaast is het dat kapsel.
Mensen met anorexia zien zichzelf vaak nog steeds als te dik, ook al wegen ze nog maar 35 kilo.quote:Op maandag 19 september 2011 20:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Gewoon voor de statistieken.
Maar zonder gein het is best wel belangrijk, want ze kreeg anorexia omdat ze zichzelf lelijk vond toch? Dus als ze er door de anorexia beter uit is gaan zien is haar missie geslaagd en is de klacht onterecht.
Of zo subtiel (maar wel hard genoeg zodat ze het kan horen) tegen een maat zeggen "zo hee check die vetkwabben, ik zou er m'n hond nog vanaf trappen"quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:19 schreef john243 het volgende:
Zeg tegen haar 'je bent wel stevig gebouwd zeg'
Als hij het over de puist had en niet over de slet, dan kan dat gewoon.quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:33 schreef JeMoeder het volgende:
Nickelson is pauper, maar schrijf het dan wel goed. En verder, hoe kan een zij als een hij uit elkaar knallen?
Taalkundige VMBO faal TS
Hij had het over puisten, dus die vlieger gaat ook niet op.quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:36 schreef Henno het volgende:
[..]
Als hij het over de puist had en niet over de slet, dan kan dat gewoon.
quote:Op maandag 19 september 2011 20:38 schreef FreakyStyley het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2011 20:41 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
TS faaltquote:Op maandag 19 september 2011 20:51 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Ik heb het niet doorgestuurdMaar kan me moeilijk inhouden als ik die nieuwe foto's zie vandaag
Niet zozeer achterlijk, maar wel een steekje los in de bovenkamerquote:Op maandag 19 september 2011 17:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee hoor, blackberry volk is al erg genoeg als ze geen nickelson jas met bontkraag dragen.quote:Op maandag 19 september 2011 21:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, ik heb een BlackBerry. Slet dat ik ben! Nickelson jas bontkraagje alles jwz.
Ja maar dat is iets te dik, je kunt ook beter iets te dun zijn dan dat je obesitas hebt. Maar kan je beter anorexia of obesitas hebben, dat is de vraag.quote:Op maandag 19 september 2011 23:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Mensen met anorexia zien zichzelf vaak nog steeds als te dik, ook al wegen ze nog maar 35 kilo.
Je kunt nog beter iets te dik zijn dan anorexia hebben. En dan bedoel ik dus echt anorexia en niet van die vrouwen die alleen maar een crashdieet volgen.
wat is dezequote:
Nee, niemand heeft veel meegemaakt. Een soldaat in Vietnam heeft veel meegemaakt. Iemand die een bomaanslag heeft overleeft heeft veel meegemaakt. Iemand die ontvoerd is geweest en zijn moeder voor zijn eigen ogen de keel doorgesneden heeft gezien heeft veel meegemaakt.quote:Op maandag 19 september 2011 20:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
ja Oké, 9 uit de 10 zijn idd dom kutjes die dat zeggen, maar uitzonderingen bestaan&sommige mensen hebben wel wat mee gemaakt. En verder: ik denk dat sommige BB sletjes idd veel problemen hebben thuis, en daarom zoeken ze aandacht door rond te neuqen enzo
quote:Op maandag 19 september 2011 17:47 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Dit. Ik weet niet wat ik me moet voorstellen bij een blackberry slet.
eh, Chi-meid staat voor Chinese meidquote:Op maandag 19 september 2011 17:49 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
das een man.quote:
Om zo een zekerheid in de toekomst te hebben. Mocht hij nou niet scoren met de overige visjes in de oceaan dan heeft hij nog altijd een reserve om op terug te vallenquote:Op woensdag 21 september 2011 10:50 schreef jnnz het volgende:
als je haar toch al niet boeiend vond waarom zou je je dan met haar bezig houden
Dat is 'huilen' op een zeer zeurderige manier.quote:Op woensdag 21 september 2011 08:54 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
ng met BB/Bacardi Breezer. men schat haar leeftijd op 14
[ afbeelding ]
wat is deze
Of ze gaat er dood aan.quote:Op maandag 19 september 2011 18:21 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet tof, maar ze is in ieder geval wel afgevallen. Die anorexia gaat vanzelf wel weer weg, dat is een fase.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |