Verstopt onder een plamuur laag make-upquote:
Misschien laterquote:
quote:
Een rare website waar bb sletjes elkaar berichtjes sturen zoals: ik wil je nooit meer kwijt sgatjequote:
BlackBerryquote:
Dit. Ik weet niet wat ik me moet voorstellen bij een blackberry slet.quote:Op maandag 19 september 2011 17:47 schreef mymoodfentje het volgende:
Bestaat er serieus zoiets als een BB slet ? ik word oudbreezersletjes zijn nog net van mijn generatie
Doe maar niet.quote:
Een Chimeid met een blackberry. Als je niet weet wat dat is: Een associaal, wannabe marokkaans meisje, met een nickleson jas, uggs, en een blackberry in haar hand.quote:Op maandag 19 september 2011 17:47 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Dit. Ik weet niet wat ik me moet voorstellen bij een blackberry slet.
Oneens, ieder wijf met anorexia is achterlijk.quote:Op maandag 19 september 2011 17:42 schreef FreakyStyley het volgende:
Even voor de duidelijkheid, nu moet niet iedereen met anorexia op dit forum denken dat ik jullie allemaal achterlijk vind, maar het gaat hier gewoon om de combinatie van alles.
is een chi meid per definitie Marokkaans?quote:Op maandag 19 september 2011 17:49 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Een Chimeid met een blackberry. Als je niet weet wat dat is: Een associaal, wannabe marokkaans meisje, met een nickleson jas, uggs, en een blackberry in haar hand.
Nee niet altijd, maar ze proberen er op te lijken.quote:Op maandag 19 september 2011 17:50 schreef maickeltje het volgende:
[..]
is een chi meid per definitie Marokkaans?
trollquote:Op maandag 19 september 2011 17:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oneens, ieder wijf met anorexia is achterlijk.
Dus ze dragen een hoofddoek?quote:Op maandag 19 september 2011 17:50 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Nee niet altijd, maar ze proberen er op te lijken.
Nee, want niet ieder Marokkaans meisje draagt een hoofddoek. Maar je zit maar te trollen neem ik aan.quote:
Eenschquote:Op maandag 19 september 2011 17:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oneens, ieder wijf met anorexia is achterlijk.
En dit geldt voor iedereen met een BlackBerry natuurlijkquote:Op maandag 19 september 2011 17:49 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Een Chimeid met een blackberry. Als je niet weet wat dat is: Een associaal, wannabe marokkaans meisje, met een nickleson jas, uggs, en een blackberry in haar hand.
Nee joh, anorexia is juist hartstikke tof swa!quote:Op maandag 19 september 2011 18:16 schreef Phantomesse het volgende:
Een meisje is dik, besluit daar iets aan te doen en opeens is dat verschrikkelijk ofzo?
Natuurlijk is het niet tof, maar ze is in ieder geval wel afgevallen. Die anorexia gaat vanzelf wel weer weg, dat is een fase. Maar om zo af te gaan geven eropquote:Op maandag 19 september 2011 18:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee joh, anorexia is juist hartstikke tof swa!
Ben je dik?quote:Op maandag 19 september 2011 18:21 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet tof, maar ze is in ieder geval wel afgevallen. Die anorexia gaat vanzelf wel weer weg, dat is een fase. Maar om zo af te gaan geven eropAls je een bb hebt (die ik overigens niet heb) ben je meteen een slet, lekker kortzichtig
![]()
Dat meisje was harstikke onzeker over zichzelf en zit nu waarschijnlijk wat beter in haar vel, laat d'r lekker. Niet om anorexia goed te praten maar ik vind dit topic niet heel geloofwaardig gezien de TS de zaken nogal lijkt te overdrijven.
Ik heb ook geen anorexia overigens, ik heb het tegenovergesteldeIk feed mezelf voor die extra massa
![]()
Neequote:
Gelukkig want van dat soort wijver word ik ziek. Dat is toch niet leuk, ik wil ook wat hebben om naar te kijken. Als ik iemand met het lichaam van een 8 jaar jongetje wil pakken dan... uhm wacht sorry vergeet wat ik zei!quote:Op maandag 19 september 2011 18:25 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
NeeIk was veel te dun dus ik ben aan gaan komen, en nu ben ik vrouwelijk. Niet zo'n lopende kledinghanger met cup AA.
Ik voel jequote:Op maandag 19 september 2011 18:21 schreef Phantomesse het volgende:
Ik heb ook geen anorexia overigens, ik heb het tegenovergesteldeIk feed mezelf voor die extra massa
![]()
Sorry, ik doe alleen bazenquote:
Inderdaadquote:Op maandag 19 september 2011 18:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Gelukkig want van dat soort wijver word ik ziek. Dat is toch niet leuk, ik wil ook wat hebben om naar te kijken. Als ik iemand met het lichaam van een 8 jaar jongetje wil pakken dan... uhm wacht sorry vergeet wat ik zei!
Hmmm, ietsje lagerquote:
quote:
Haha, heb ik welquote:
Weet ik niet precies, al een tijdje terug iemand mij even laten unbannen. Kom zo af en toe langs om te lurken en in actieve buien ook te posten.quote:Op maandag 19 september 2011 18:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sinds wanneer ben je terug op FOK! trouwens?
Vreemd man dat ze zo geworden is. Idioot.quote:Op maandag 19 september 2011 18:54 schreef Mpj het volgende:
Terechte klacht. Vroeger (ik was 12/13) was er ook 'n nerd meisje die we altijd pestten (ook puisten op haar rug!!) en nu heeft ze anorexia en is opgenomen in een kliniek. Zag ik haar laatst lopen op een festival; BB in de hand, uggs aan, zogenaamd stylo maar zag d'r niet uit zo dun, benen leken wel takken!
Praten we over dezelfde?
Zo worden de meeste anorexia patiënten nu ik lees wat hier allemaal staquote:Op maandag 19 september 2011 18:54 schreef Mpj het volgende:
Terechte klacht. Vroeger (ik was 12/13) was er ook 'n nerd meisje die we altijd pestten (ook puisten op haar rug!!) en nu heeft ze anorexia en is opgenomen in een kliniek. Zag ik haar laatst lopen op een festival; BB in de hand, uggs aan, zogenaamd stylo maar zag d'r niet uit zo dun, benen leken wel takken!
Praten we over dezelfde?
Wat moesten je ouders toen trots op je zijn geweest , loserquote:Op maandag 19 september 2011 18:54 schreef Mpj het volgende:
Praten we over dezelfde?
Hoezo toen? Was groep 8, dan denk je er niet over na dat het mogelijke schade mee kan brengen; dan wil je simpelweg ''stoer'' zijn. Dat meisje is altijd gepest, ook op de middelbare (VMBO) als ik verhalen zo hoor, helaas.quote:Op maandag 19 september 2011 18:58 schreef HSG het volgende:
[..]
Wat moesten je ouders toen trots op je zijn geweest , loser
quote:Op maandag 19 september 2011 18:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zo worden de meeste anorexia patiënten nu ik lees wat hier allemaal sta
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |