Maar jij mag dat gewoon.quote:Op maandag 19 september 2011 17:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
![]()
![]()
:$:$:$:$:$:$::$:$:$:$:$:$
quote:Op maandag 19 september 2011 17:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
![]()
![]()
:$:$:$:$:$:$::$:$:$:$:$:$
nee. Vanochtend bevroor ik op mn fietsquote:Op maandag 19 september 2011 17:32 schreef Boterbartje het volgende:
Best wel lekker weer vandaag he?
Vreemd weer, het is soms heel mooi en soms koud en soms regen.quote:Op maandag 19 september 2011 17:32 schreef Boterbartje het volgende:
Best wel lekker weer vandaag he?
Kan je er niet tegen dat wij gewoon een laptop mogen hebben in de les?quote:Op maandag 19 september 2011 17:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Laptop op middelbare school? wat heb jij dan voor pauperschool?__!!1!
wel relaxed man
Bij ons heeft elke docent al een iPad.quote:Op maandag 19 september 2011 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
over een paar jaar hebben de scholen ipads
quote:Op maandag 19 september 2011 17:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan je er niet tegen dat wij gewoon een laptop mogen hebben in de les?
quote:Op maandag 19 september 2011 17:40 schreef Intronic het volgende:
[..]
Bij ons heeft elke docent al een iPad.
quote:Op maandag 19 september 2011 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
over een paar jaar hebben de scholen ipads
quote:Eerste Kamer vervangt gedrukte Kamerstukken door iPad
13 september 2011
De Eerste Kamer distribueert met ingang van 13 september 2011 haar vergaderstukken via een tablet naar de 75 senatoren. Bij aanvang van de eerste vergadering na het zomerreces ontvingen de Kamerleden een iPad met een applicatie (App) die speciaal voor de Eerste Kamer is ontworpen. Met dit eigentijdse communicatiemiddel kunnen de Kamerleden de volledige informatiestroom van agenda's, wetsvoorstellen, Kamercorrespondentie en andere vergaderstukken raadplegen en beheren.
De Eerste Kamer der Staten-Generaal is daarmee de eerste van alle parlementaire huizen in Europa die volledig overschakelt op digitale informatievoorziening. Meerdere parlementen elders in Europa overwegen om hun documentenstroom verder te digitaliseren, maar de Nederlandse Senaat heeft de primeur bij de overstap naar digitaal vergaderen met ondersteuning van een tablet.
Met deze stap breekt de Eerste Kamer met een historie van bijna 200 jaar verspreiding van wetsontwerpen, brieven van de regering, verslagen en andere vergaderstukken in gedrukte vorm. Al deze post is wekelijks goed voor duizenden pagina's aan drukwerk per Kamerlid, dat tot nu toe met een koerier werd bezorgd op de huisadressen van de Kamerleden. Sinds nationale parlementen ook hun oordeel mogen geven over beleidsvoorstellen van de Europese Unie, is deze hoeveelheid Kamerpost nog verder gegroeid. De 75 senatoren kunnen alle documenten voortaan direct raadplegen op hun iPad en aantekeningen plaatsen bij vergaderstukken. Vanuit de agenda kan direct worden 'gelinkt' naar de nationale en Europese dossiers. Verwacht wordt dat na een fase van gewenning het overgrote deel van de senatoren uitsluitend de iPad zal gebruiken.
Senaat liep vaker voorop met digitale innovatie
De senatoren kregen de iPads, die het eigendom blijven van de Kamer, uitgereikt voorafgaand aan de eerste plenaire vergadering na het zomerreces. De Griffier van de Eerste Kamer mr. G.J.A. (Geert Jan) Hamilton noemde in een korte toespraak de invoering van de tablet een markant moment in de geschiedenis van de Eerste Kamer. "De Senaat kampt soms met een imago van 'stoffigheid', maar naast kwaliteit en zorgvuldigheid staan ook efficiënt werken en transparantie hoog in het vaandel. Daarom liep de Eerste Kamer steeds voorop waar het gaat om digitale informatievoorziening en snelle communicatie." De Griffier wees er op dat de Eerste Kamer ook in voorgaande decennia snel was met de introductie van nieuwe communicatiemiddelen, zoals de ontsluiting van Kamerstukken via internet sinds 1994 en de lancering van een gebruiksvriendelijke website in 1997. De websites van de Eerste Kamer zijn vanwege hun grote toegankelijkheid meermalen in de prijzen gevallen.
De Voorzitter van de Eerste Kamer mr. G.J. (Fred) de Graaf startte de nieuwe werkwijze met twee officiële handelingen. Eerst onthulde hij een kunstwerk van kunstenaar Jos van den Berg en grafisch vormgever Cees van Rutten. Het betreft een reliëf, gesneden uit plakken gelijmde Kamerstukken. De creatie draagt de titel 'Pre-iPad Parliament', en markeert de omschakeling van de gedrukte naar de digitale vergaderorde. Vervolgens stelde hij de nieuwe Eerste Kamer-App in werking.
Bedrijfszeker en duurzaam
De introductie van de iPad volgt na een zorgvuldige voorbereiding, waarbij software is ontwikkeld voor een efficiënt beheer van agenda's en complete dossiers van wetsvoorstellen. Het besluit is mede genomen uit overwegingen van duurzaamheid en besparing van kosten. Ook praktische voordelen, zoals efficiënte archivering en het doorlopend actualiseren van agenda's en bestanden spelen een belangrijke rol.
De Eerste Kamer heeft het systeem ontwikkeld in samenwerking met het Kennis- en Exploitatiecentrum Officiële Overheidspublicaties (onderdeel van stichting ICTU) en PDC Informatie Architectuur. De applicatie zelf is ontworpen en geleverd door ICT-dienstverlener Sogeti. De App is tijdens het zomerreces uitvoerig getest. Daarbij bleek dat de elektronische verspreiding van Kamerstukken zowel efficiënt, bedrijfszeker als betrouwbaar is. De draadloze communicatie wordt ondersteund met 21 WiFi-zenders, waarmee het monumentale gebouw van de Eerste Kamer begin september is uitgerust.
Met het systeem dat nu operationeel is, loopt de Eerste Kamer voorop met de toepassing van technologie in het kader van de papierloze overheid. Met de introductie van de tablet en de ontwikkeling van de App is een investering gemoeid van ¤148.000,-. Dit bedrag wordt al in het eerste jaar grotendeels terugverdiend door een structurele vermindering van printkosten en koeriersdiensten van de Eerste Kamer. Deze bedragen ¤142.686,- (prijspeil 2010). Op termijn kan de besparing op de vaste lasten van de Kamer verder toenemen, zo stelde Griffier Hamilton in zijn toelichting op het project.
Leraren hadden bij ons een absentie briefje die ze in moeten leveren aan het eind van de dagquote:Op maandag 19 september 2011 17:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
Bij ons op school hebben de leraren allemaal een laptop, voornamelijk bedoeld om de absentie door te nemen enzo
Leerlingen mogen ook een laptop gebruiken in de les
Ik mag internetten en muziek luisteren op mijn mobiel, hebben ze geen problemen mee.quote:Op maandag 19 september 2011 17:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
Bij ons hadden leraren een koffertje en in elk lokaal een computer waar ze hun eigen harde schijf aan konden koppelen. Tevens geen laptops, ipads, ipods, telefoons en mp3's toegestaan op schoolToen ik zei dat het op een concentratiekamp leek werden mijn ouders alweer gebeld.
MAAR NU BEN IK VRIJ
Bij ons mocht dat echt niet maar aangezien ik al status "speciaal" had deed ik het gewoon en als ze er wat van zeiden gewoon negeren of naar de aula lopen. Tevens zeggen dat je het wegdoet en verder gaan was een goedequote:Op maandag 19 september 2011 17:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik mag internetten en muziek luisteren op mijn mobiel, hebben ze geen problemen mee.
en aan het eind van de les kijkt de docent: Bartje jij hebt het niet afgemaakt!quote:Op maandag 19 september 2011 17:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Bij ons mocht dat echt niet maar aangezien ik al status "speciaal" had deed ik het gewoon en als ze er wat van zeiden gewoon negeren of naar de aula lopen. Tevens zeggen dat je het wegdoet en verder gaan was een goede
dynamitequote:Op maandag 19 september 2011 17:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen weet ik de naam niet meer.
Leraren zeiden; we hebben de hoop al opgegeven.quote:Op maandag 19 september 2011 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en aan het eind van de les kijkt de docent: Bartje jij hebt het niet afgemaakt!
quote:Op maandag 19 september 2011 17:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Leraren zeiden; we hebben de hoop al opgegeven.
We hadden wel computers op de gang en had leraren die zeiden; Bartje, moet jij niet even op de computer kijken of een krabbel hebt op hyves ofzoiets? Bartje;'"nee hoezo, ik kijk wel op mobiel" Nee hup je verstoord hier toch alleen maar de les, je hebt geen eens boeken.. maar geen frikadellen gaan halen! en dan mocht ik in de aula koffie drinken, 30cent goeie koffie enzo!
jhaha ik dacht eerst eckte muisquote:Op maandag 19 september 2011 17:49 schreef aight1 het volgende:
M'n muis ligt in andere kamer maja zit wel goed hier maar heb muis ook nodig wat nu
Alsnog je muis halen?quote:Op maandag 19 september 2011 17:49 schreef aight1 het volgende:
M'n muis ligt in andere kamer maja zit wel goed hier maar heb muis ook nodig wat nu
nee die heb ik al hierquote:Op maandag 19 september 2011 17:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jhaha ik dacht eerst eckte muis
quote:Op maandag 19 september 2011 17:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Leraren zeiden; we hebben de hoop al opgegeven.
We hadden wel computers op de gang en had leraren die zeiden; Bartje, moet jij niet even op de computer kijken of een krabbel hebt op hyves ofzoiets? Bartje;'"nee hoezo, ik kijk wel op mobiel" Nee hup je verstoord hier toch alleen maar de les, je hebt geen eens boeken.. maar geen frikadellen gaan halen! en dan mocht ik in de aula koffie drinken, 30cent goeie koffie enzo!
Was echt genietenquote:
Lokken met kaas eins1!1!quote:Op maandag 19 september 2011 17:49 schreef aight1 het volgende:
Ah sla die zemmelquote:Op maandag 19 september 2011 17:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Minn kat heeft me gekratst nu 3 krassen op me arm
Op gegeven moment ging iedereen uit 5/6v langs de grote tafels in de gang want ik zat er gewoon elk uurquote:
Dat spul krijg ik dus echt nooit door mn strotquote:
Ik welllllllllllquote:Op maandag 19 september 2011 17:52 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat spul krijg ik nooit door mn strot.
Nee, man. Geen tijd en ik heb nog teveel games hier liggen die ik nog moet spelenquote:Op maandag 19 september 2011 17:51 schreef Rezania het volgende:
@Spouwer
Heb je Oblivion al gespeeld?
ja maar ik mag dat ik heb 3 uur geslapen tering tyfus insomniaquote:Op maandag 19 september 2011 17:53 schreef Intronic het volgende:
Energy. Zie die kut koters van 8 al weer voor me, stoer energy halen je weet toch. Sterven waarschijnlijk op hun 20e.
ik had zaterdag nog redbulll gehaald jwzquote:Op maandag 19 september 2011 17:53 schreef Intronic het volgende:
Energy. Zie die kut koters van 8 al weer voor me, stoer energy halen je weet toch. Sterven waarschijnlijk op hun 20e.
Ik woon vlakbij de Jumbo. Uit het raam zie ik ze langslopenquote:Op maandag 19 september 2011 17:53 schreef Intronic het volgende:
Eentje kan ook wel, maar van die mensen die 4/5 van die blikken naar binnen knallenquote:Op maandag 19 september 2011 17:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja maar ik mag dat ik heb 3 uur geslapen tering tyfus insomnia
Altijd als ik eens wat boodschappen haal voor mn ma dan zie je altijd weer kinderen bij de kassa staan. blikkie energie en een zak chips erbijquote:Op maandag 19 september 2011 17:53 schreef Intronic het volgende:
Spaghettivreterquote:Op maandag 19 september 2011 17:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
Frikandelbroodjes en energydrink
Als een baasquote:Op maandag 19 september 2011 17:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
Frikandelbroodjesquote:Op maandag 19 september 2011 17:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2011 17:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2011 17:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, man. Geen tijd en ik heb nog teveel games hier liggen die ik nog moet spelenMaar ooit ga ik er aan beginnen. Dan zeg ik het al eventjes
Okequote:Op maandag 19 september 2011 17:58 schreef aight1 het volgende:
Soms wou ik gewoon in Vietnam geboren zijn en elke dag loempia's eten
quote:Op maandag 19 september 2011 17:58 schreef aight1 het volgende:
maja aan de andere kant zou ik dan geel zijn met rare ogen dus is minpunt
Of je bouwt een tentje op naast de loempiakraamquote:Op maandag 19 september 2011 17:58 schreef aight1 het volgende:
Ik in Somalië goede afvalkuur.quote:Op maandag 19 september 2011 17:58 schreef aight1 het volgende:
Naar wat angers ruikt het danquote:Op maandag 19 september 2011 17:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee me bovenlip ruikt naar iets angers
Wat dan?quote:Op maandag 19 september 2011 17:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee me bovenlip ruikt naar iets angers
Ga bij onze AH wonen, zit loempiaboer. Geen gele spleetogen nodig.quote:Op maandag 19 september 2011 17:58 schreef aight1 het volgende:
niet als je een groot glas hebtquote:Op maandag 19 september 2011 17:59 schreef aight1 het volgende:
als je kauwgum op rand van glas plakt dan ruikt je drinken gwn naar mint terwijl fanta is
Oeh, mag ik een likje?quote:
jawel maar je ziet hem nietquote:
opdrinkenquote:Op maandag 19 september 2011 18:01 schreef Boterbartje het volgende:
He ik heb korstje opengekrabd nu heb ik bloed
Nee iel want het gaat door m'n baard heen lopen enzo dus ik doe gewoon papier tegenaan enzoquote:
koekepeer hihiquote:
Ja anders at ik hem nietquote:Op maandag 19 september 2011 18:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
koekepeer hihi
was het lekker?
Snap ik ook wel. Maar die ouders hebben echt geen idee wat ze doen, tegen de tijd dat ik met pensioen kan zijn er alleen maar kauwgumkrabbers overquote:Op maandag 19 september 2011 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
de meeste jongeren vallen buiten een groepje en daar willen ze zich weer bij laten horen door 'stoer doen'
Nu kan ik een opmerking maken, maar ja...quote:Op maandag 19 september 2011 18:00 schreef Roburtt het volgende:
pfff, ben gewoon te moet om te fappen
Wat?quote:Op maandag 19 september 2011 18:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
die eet je niet schat
is lipbalsem
jaa lipsmackers hebben allemaal smaken zoals skittles, coca cola, bubblegumquote:Op maandag 19 september 2011 18:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat?lipbalsem van skittles? Wat is deze?
een postquote:Op maandag 19 september 2011 18:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat?lipbalsem van skittles? Wat is deze?
Dat is echt nastyquote:Op maandag 19 september 2011 18:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jaa lipsmackers hebben allemaal smaken zoals skittles, coca cola, bubblegum
wat voor bubblegum smaakquote:Op maandag 19 september 2011 18:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jaa lipsmackers hebben allemaal smaken zoals skittles, coca cola, bubblegum
Mag ik ook een hapje?quote:Op maandag 19 september 2011 18:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
echt niet ik eet mn eigen lippen op zo lekker
quote:Op maandag 19 september 2011 18:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
die eet je niet schat
is lipbalsem
Oke, nu volg ik het niet meer.quote:Op maandag 19 september 2011 18:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
echt niet ik eet mn eigen lippen op zo lekker
soms wel enzo, met boter en zout en suikerquote:
hihihiquote:Op maandag 19 september 2011 18:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Oke, nu volg ik het niet meer.
Je typt te snel meid.quote:Op maandag 19 september 2011 18:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Omg soms reageer ik echt dom.
Hahahaquote:Op maandag 19 september 2011 18:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Omg soms reageer ik echt dom.
Transgender?quote:Op maandag 19 september 2011 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
mijn vriend Bertha de Konijn vindt ze lekker
doe hem naar buitenquote:
lekker jagen enzoquote:
Ja maar ik ben bang dat hem iets overkomt.quote:Op maandag 19 september 2011 18:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
lekker jagen enzo
als hij nu buiten gaat kanhij snachts bij jou op bed, lekker warm op de voeten
Oh, dat ken ik. Issie buiten, wil ie naar binnen en als hij binnen is, wil ie weer naar buitenquote:
daarom zeg ik dat je met 'm een blokkie om moet lopenquote:Op maandag 19 september 2011 18:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar ik ben bang dat hem iets overkomt.
is het een dikkerd? dan kan hij ook lijnenquote:Op maandag 19 september 2011 18:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mijn kat lijkt beetje op die.
Maar goed idee ja die lijn
quote:Op maandag 19 september 2011 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
is het een dikkerd? dan kan hij ook lijnen
Maar ik beloof dat ik het zacht doe ik ben geen ruwe bijterquote:
ja beetje hij heeft vetlaagquote:Op maandag 19 september 2011 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
is het een dikkerd? dan kan hij ook lijnen
al eens op de weegschaal geflikkerd?quote:Op maandag 19 september 2011 18:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja beetje hij heeft vetlaag
Neequote:Op maandag 19 september 2011 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
al eens op de weegschaal geflikkerd?
Dikke katten zijn ook mooier vind ikquote:Op maandag 19 september 2011 18:11 schreef aight1 het volgende:
Sommige mensen hebben dikke katten omdat die dat mooier vinden dan dunne katten zag ik laatst
homotrollquote:Op maandag 19 september 2011 18:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wat is deze
Fotoboek van Roeliewoelie
Zoals sommige dikke mensen liever dik zijn omdat ze dat mooi vinden.quote:Op maandag 19 september 2011 18:11 schreef aight1 het volgende:
Sommige mensen hebben dikke katten omdat die dat mooier vinden dan dunne katten zag ik laatst
ja dat bedoel ikquote:Op maandag 19 september 2011 18:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dikke katten zijn ook mooier vind ik
niet te dik
maar dunne zijn lelijk
pics van katquote:Op maandag 19 september 2011 18:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dikke katten zijn ook mooier vind ik
niet te dik
maar dunne zijn lelijk
nee die eten gewoon te veel omdat ze gulzig zijnquote:Op maandag 19 september 2011 18:11 schreef Intronic het volgende:
[..]
Zoals sommige dikke mensen liever dik zijn omdat ze dat mooi vinden.
quote:Op maandag 19 september 2011 18:09 schreef Intronic het volgende:
Wat is Armin toch een baas. Hij mag best mijn handtekening hebben.
quote:Op maandag 19 september 2011 18:09 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar ik beloof dat ik het zacht doe ik ben geen ruwe bijter
ooh sorry niet gezien.quote:Op maandag 19 september 2011 18:12 schreef Dalando het volgende:
Marokip waarom antwoord jij niet
[..]
gierquote:Op maandag 19 september 2011 18:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ooh sorry niet gezien.
ja maar deel liever niet
HET IS KAD OF POUSquote:
kijk ik deel dan weer ik ben geen nederlanderquote:Op maandag 19 september 2011 18:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
heb ik van nederlanders overgenomen
grapjeee
ja maarja sommige dingen....quote:Op maandag 19 september 2011 18:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
kijk ik deel dan weer ik ben geen nederlander
quote:Op maandag 19 september 2011 18:14 schreef Intronic het volgende:
Huski's en Duitse Herders.
[ afbeelding ]
Echt prachtig.
JAquote:
en jij eet lippen dus dat is jou voedsel dus die mag ik dan ook wel. bednaktquote:Op maandag 19 september 2011 18:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja maarja sommige dingen....
je mag wel al mn voedsel
oke dan mag 'tquote:Op maandag 19 september 2011 18:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
JA
[..]
en jij eet lippen dus dat is jou voedsel dus die mag ik dan ook wel. bednakt
* Dalando neemt een hapje van MarokkaanseKip's lippenquote:
FLUPPELMUUUUUUUUUUUUTSquote:
* Boterbartje plaatst puber/12jarige reactiequote:Op maandag 19 september 2011 18:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
[me=Dalando]neemt een hapje van MarokkaanseKip's lippen
[/me]
best lekker
dan zijn wij je homies en ben jij de bitch johquote:Op maandag 19 september 2011 18:19 schreef coban het volgende:
Hey bitches its ya homie cobann.
Maar ik ben een meisje.
lekker hequote:Op maandag 19 september 2011 18:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
[me=Dalando]neemt een hapje van MarokkaanseKip's lippen
[/me]
best lekker
Een pic van een kleine dikke hond voor jou dan:quote:
nonnenhont?quote:Op maandag 19 september 2011 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie weten dat mijn nonnenhont de beste is?
heeeeeeeeeeyquote:Op maandag 19 september 2011 18:19 schreef coban het volgende:
Maar ik ben een meisje.
Ja.quote:Op maandag 19 september 2011 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Coban.quote:Op maandag 19 september 2011 18:19 schreef coban het volgende:
Maar ik ben een meisje.
Pics?quote:Op maandag 19 september 2011 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
newb achtigquote:Op maandag 19 september 2011 18:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
wat vinden jullie nou van de mijne dan
Ik wil geen bitch zijnnnquote:Op maandag 19 september 2011 18:20 schreef Dalando het volgende:
[..]
dan zijn wij je homies en ben jij de bitch joh
Sorry, maar ik vind dat soort honden niet mooi.quote:Op maandag 19 september 2011 18:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
wat vinden jullie nou van de mijne dan
Holy crap dies dikquote:Op maandag 19 september 2011 18:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een pic van een kleine dikke hond voor jou dan:
[ afbeelding ]
leuckquote:Op maandag 19 september 2011 18:22 schreef Boterbartje het volgende:
wat vinden jullie nou van mijn pous?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JE HEBT HAAR TOCH NIET...?quote:
Dankjequote:
pimp tas daar in de achtergrontquote:
Nee jullie negeren mij steeds en ik snap niet waaromquote:
Jij bent ook lievvvv maar het is hier drukquote:Op maandag 19 september 2011 18:23 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee jullie negeren mij steeds en ik snap niet waarom![]()
ik vind iedereen lief
DANKJE KIP VOND DIE VAN JOU OOK MOOIquote:
ja mijn kat heet bruno en jouwe?quote:Op maandag 19 september 2011 18:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
DANKJE KIP VOND DIE VAN JOU OOK MOOI
maar niet iedereen jouquote:Op maandag 19 september 2011 18:23 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee jullie negeren mij steeds en ik snap niet waarom![]()
ik vind iedereen lief
ALEXquote:Op maandag 19 september 2011 18:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja mijn kat heet bruno en jouwe?
Ok is deze ook niet lief danquote:Op maandag 19 september 2011 18:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij bent ook lievvvv maar het is hier druk
het is pous of kadquote:
Pouzen zijn gaafquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |