abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102140088
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 15:27 schreef Typisch het volgende:

[..]

Vast een dikkere dan die van mij. :'(
Een Lexus ! Omdat Toyota te min is _O-
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_102140117
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 15:23 schreef Typisch het volgende:

[..]

Precies. Zoiets kun je gewoon niet meer serieus nemen, in het begin volgde ik het ook nog wel wat er gepost werd daar. Maar nu vind ik dat verspilde moeite, ik geniet wel gewoon van het Feyenoord van nu. oO<
Ook in dat lijstje staan genoeg punten die waar zijn. Het is ook weer debiel om te zeggen 'dat argument klopt niet, dus het zal allemaal wel onzin zijn'.

Helaas is dat wel de gedachtegang van veel mensen, waardoor de hele VG en (terechte) protesten tegen het beleid nooit goed van de grond zijn gekomen. Dat en nog genoeg andere dingen trouwens.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102140169
Als ze nou beginnen met de onzinnige punten niet op te sommen, is het gelijk wat geloofwaardiger.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_102140177
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 15:30 schreef Caland het volgende:
Helaas is dat wel de gedachtegang van veel mensen, waardoor de hele VG en (terechte) protesten tegen het beleid nooit goed van de grond zijn gekomen. Dat en nog genoeg andere dingen trouwens.
Ze hadden al die onzin dingen die niet te bewijzen zijn er uit moeten laten. Die dingen over buitenechtelijke relaties in die lijst en dergelijke. Gaat nergens over. Interesseert de meesten ook helemaal niet.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_102140179
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 15:30 schreef Caland het volgende:

[..]

Ook in dat lijstje staan genoeg punten die waar zijn. Het is ook weer debiel om te zeggen 'dat argument klopt niet, dus het zal allemaal wel onzin zijn'.

Dat hoor je mij ook niet zeggen, maar als een instantie een bepaald iemand van het een en ander beschuldigd wil ik graag lezen waarom. En dan wil ik niet moeten zoeken naar de punten die wel relevant zijn en welke niet. Daar heb ik dan gewoon geen zin meer in, snap je?
pi_102140201
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 15:32 schreef Muto het volgende:
Als ze nou beginnen met de onzinnige punten niet op te sommen, is het gelijk wat geloofwaardiger.
Dan kunnen ze meteen 3/4 schrappen.
Alleen het salaris van Been en Beenhakker zijn steekhoudende argumenten.

De rest zijn verzonnen zaken of zaken zonder bronvermelding en dus lariekoek.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_102140225
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 15:33 schreef Stokstaart het volgende:
Niks is verzonnen. Meeste is alleen niet te bewijzen.
Elite
Tegen TTIP
pi_102140274
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 15:33 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dan kunnen ze meteen 3/4 schrappen.
Alleen het salaris van Been en Beenhakker zijn steekhoudende argumenten.

Castaignos-contract, Coen Moulijn herdenking, ontbreken van veldverwarming, rijnmond-conflict. Veel dingen iig die wel te bewijzen zijn hoor.

Men had alleen een aantal kernpunten moeten pakken en to the point moeten blijven. De documentatie over Jacobs was nog wel zeer aardig vond ik. Daarna begon het een beetje niveau RTL-boulevard te krijgen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102140301
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 15:36 schreef Caland het volgende:

[..]

Castaignos-contract, Coen Moulijn herdenking, ontbreken van veldverwarming, rijnmond-conflict. Veel dingen iig die wel te bewijzen zijn hoor.

Men had alleen een aantal kernpunten moeten pakken en to the point moeten blijven. De documentatie over Jacobs was nog wel zeer aardig vond ik. Daarna begon het een beetje niveau RTL-boulevard te krijgen.
Castaignos was toch de schuld van Don Kameleon?
Groetjes, Ezio.
pi_102140364
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 15:36 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Meer van Van Benthem vind ik. Dat is degene die de constant wijzigende jurisprudentie inzake FIFA-reglementen en dergelijke moet bijhouden. Het was ook Van Benthem die ervan overtuigd was dat het contract van hem nog steeds rechtsgeldig was. Terwijl alle relevante bronnen het tegenovergestelde beweerden.

Het is ook dezelfde Van Benthem die nu beweert dat we geen poen voor De Guzman krijgen. Ik vraag me af of die man zich uberhaupt wel ingelezen heeft in de FIFA-reglementen of dat hij het gewoon doet met zijn HBO-diploma rechten. Zoja, dan ga ik over een jaar of 3 ook solliciteren. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102140371
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 15:34 schreef Happel het volgende:

[..]

Als je met zulke zware aantijgingen komt aan mensen verwachten we wel bewijzen.
Dus geen gekloot met cijfers en verzonnen berichten. Nu neigt het teveel naar een hetze.
Groetjes, Ezio.
pi_102140388
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 15:36 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Degene die het contract op wettelijke basis moet nakijken is verantwoordelijk.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_102140433
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 15:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Meer van Van Benthem vind ik. Dat is degene die de constant wijzigende jurisprudentie inzake FIFA-reglementen en dergelijke moet bijhouden. Het was ook Van Benthem die ervan overtuigd was dat het contract van hem nog steeds rechtsgeldig was. Terwijl alle relevante bronnen het tegenovergestelde beweerden.

Het is ook dezelfde Van Benthem die nu beweert dat we geen poen voor De Guzman krijgen. Ik vraag me af of die man zich uberhaupt wel ingelezen heeft in de FIFA-reglementen of dat hij het gewoon doet met zijn HBO-diploma rechten. Zoja, dan ga ik over een jaar of 3 ook solliciteren. :')
Is dat diezelfde gast die er voor gezorgd heeft dat toen allerlei prima sites opeens uit de lucht moesten worden gehaald?
Groetjes, Ezio.
pi_102140488
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 15:39 schreef Muto het volgende:

[..]

Degene die het contract op wettelijke basis moet nakijken is verantwoordelijk.
Maar Leo was wel de eindverantwoordelijke technische zaken. Ook over het functioneren van juristen en ander gespuis.
Zo'n TD valt dan wel onder de verantwoording van de AD, maar zaken als contracten verlengen heeft zo'n Gudde vrij weinig mee van doen toch?
Groetjes, Ezio.
pi_102140544
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 15:40 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Is dat diezelfde gast die er voor gezorgd heeft dat toen allerlei prima sites opeens uit de lucht moesten worden gehaald?
Ja. Met dat portretrecht en Feyenoord logo's enzo.
Was ik nog helemaal vergeten :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102140565
quote:
"De politie was zaterdag goed voorbereid", aldus Aboutaleb, "Het gebeurt vaker in Rotterdam dat de politie een wapen moeten trekken." De burgemeester blijft erbij dat het een goed besluit was om geen ME naar De Kuip te sturen. Dat had volgens hem als "een rode lap op een stier gewerkt".
WTF? Aboutaleb die iets verstandigs zegt? :{
pi_102140604
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 15:42 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Maar Leo was wel de eindverantwoordelijke technische zaken. Ook over het functioneren van juristen en ander gespuis.
Zo'n TD valt dan wel onder de verantwoording van de AD, maar zaken als contracten verlengen heeft zo'n Gudde vrij weinig mee van doen toch?
Je mag van Beenhakker niet verwachten dat hij die juridische kennis heeft. Die ging gewoon af op wat Van Benthem hem zei.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102140663
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 15:46 schreef Caland het volgende:

[..]

Je mag van Beenhakker niet verwachten dat hij die juridische kennis heeft. Die ging gewoon af op wat Van Benthem hem zei.
Maar waarom reken jij dat Gudde dan aan?
Groetjes, Ezio.
pi_102140690
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 15:48 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Maar waarom reken jij dat Gudde dan aan?
Omdat die uiteindelijk verantwoordelijk is voor het algemene beleid binnen een club (de titel zegt het al eigenlijk). Daar hoort ook een falende huisjurist bij.

En zoals ik al eerder zei, dit is niet het enige voorbeeld. Verre van.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102140710
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 15:34 schreef Happel het volgende:

[..]

Schandalig dat je tegenwoordig bewijzen nodig hebt ;(

Hoe weet je eigenlijk dat het niet verzonnen is als er geen bewijzen zijn :?

quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 15:36 schreef Caland het volgende:

[..]

Het zijn wel allemaal "kleinigheden" die niet in verhouding staan met de echte problemen waarin Feijenoord verkeerd en die (naar het schijnt) wel goed worden opgelost.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_102140777
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 15:49 schreef eight het volgende:

[..]

[..]

Het zijn wel allemaal "kleinigheden" die niet in verhouding staan met de echte problemen waarin Feijenoord verkeerd en die (naar het schijnt) wel goed worden opgelost.
naar het schijnt ja. Door ingrijpen van de KNVB.
Gudde blijft verantwoordelijk voor het groeien van de schulden, niet alleen, maar wel mede.
pi_102140794
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 15:49 schreef eight het volgende:

[..]

[..]

Mwah, kleinigheden. Een spits die je eigenlijk voor 15 miljoen hoort te verkopen loopt voor 2 de deur uit. Een club als Feyenoord die in de winter niet eens in staat is om te trainen. Een directie die spottend omgaat met de supportersherdenking van de grootste Feyenoorder ooit.

Ik noem dat geen kleinigheden, maar misschien staan we daar dan wel heel anders in.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 19 september 2011 @ 15:54:56 #24
321038 feeling_sinister
ABC-Always Be Closing
pi_102140904
quote:
KNVB: Feyenoord op weg naar categorie 2

Mogelijk komt Feyenoord binnen afzienbare termijn in categorie 2 van de KNVB, wat duidt op een verbetering van de financiële situatie. Dat stelt vandaag Bert van Oostveen, directeur betaald voetbal van de KNVB.

Momenteel zit de Rotterdamse club in categorie 1. Dat wil zeggen dat de situatie zorgwekkend is.

Van Oostveen: 'Feyenoord voert een verstandig beleid om weer financieel gezond te zijn. De KNVB, en in het bijzonder de licentiecommissie, constateert dat de club zich aan het goedgekeurde plan van aanpak houdt om weer in categorie 2 te komen.'
Bron
"Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
"Our first assignment is a documentary. They're like real movies but with ugly people."
"Well, I gotta go learn a bunch of people's names before I fire them."
pi_102141011
Moet het ook nog maar ff zien hoor.
Laatste meetmomentje is slechts een maand geleden en die was nog steeds negatief.
Groetjes, Ezio.
pi_102141068
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 15:57 schreef Stokstaart het volgende:
Moet het ook nog maar ff zien hoor.
Laatste meetmomentje is slechts een maand geleden en die was nog steeds negatief.
Meetmoment was in juni, bekendmaking was in augustus (meestal 2 maanden later.)
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_102141184
quote:
je mag toch maar 3 jaar in cat 1 zitten ?
pi_102141298
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 16:01 schreef macca728 het volgende:

[..]

je mag toch maar 3 jaar in cat 1 zitten ?
Yup, dit seizoen is het moment van de waarheid.
Elite
Tegen TTIP
pi_102141777
Is het al uitgelekt waar John en vrouw vanavond hun avondmaal gaan nuttigen ?
pi_102141943
quote:
6s.gif Op maandag 19 september 2011 16:15 schreef Paul-89 het volgende:
Is het al uitgelekt waar John en vrouw vanavond hun avondmaal gaan nuttigen ?
Helaas niet, ik zit met smart te wachten.
Schandalig dat ze dit niet tijdig communiceren
pi_102142116
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 15:44 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

WTF? Aboutaleb die iets verstandigs zegt? :{
Ik heb genoeg ME gezien anders?

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2011 16:23:44 ]
pi_102142156
quote:
Nog één hooligan vast voor rellen Rotterdam
Nederland • Geschreven door Novum op 19-09-2011 @ 16:19

Voor betrokkenheid bij de ongeregeldheden bij de Rotterdamse Kuip zaterdagavond zit maandag nog één Feyenoord-supporter vast. Hij wordt ervan verdacht vooral auto's te hebben vernield. Er is 'heel veel' beeldmateriaal en het onderzoek is in volle gang, meldt een woordvoerder van het Openbaar Ministerie.

De politie hield in totaal zeven verdachten aan, van wie er zes zaterdagavond weer werden vrijgelaten. Bij twee mannen die worden verdacht van openlijk geweld had dat anders gemoeten, aldus de zegsvrouw.

De dagvaarding die zij meekregen wordt ingetrokken. Ze worden niet opnieuw aangehouden, tenzij uit beelden blijkt dat ze meer hebben gedaan. De vier andere verdachten werden voor zaken als belediging opgepakt.

Feyenoord-fans hielden zaterdag voorafgaand aan de wedstrijd tegen De Graafschap een protestactie tegen het beleid van de club en probeerden het Maasgebouw bij het stadion binnen te stormen. Leden van de harde kern staken vuurwerk en fakkels af. De voordeur van het gebouw sneuvelde, waarna agenten hun wapen trokken en wisten te voorkomen dat ze het gebouw binnenkwamen.

De supportersvereniging van Feyenoord en de KNVB hebben de rellen scherp veroordeeld. Burgemeester van Rotterdam Ahmed Aboutaleb en Feyenoord-directeur Eric Gudde reageerden met afschuw en politiebonden lieten weten het supportersgeweld spuugzat te zijn. Een petitie waarin geweld wordt afgekeurd, is door ruim veertienduizend Feyenoord-supporters ondertekend.
pi_102142376
quote:
7s.gif Op maandag 19 september 2011 16:19 schreef eight het volgende:

[..]

Helaas niet, ik zit met smart te wachten.
Schandalig dat ze dit niet tijdig communiceren
Sanna is van ons ole ole :7
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 19 september 2011 @ 16:31:46 #34
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_102142438
Ik heb veel te weinig inhoudelijke kennis om er een oordeel over te geven. Maar het bericht dat cat 2 weer binnen bereik liggen en de sportieve prestaties geven toch hoop? Daarnaast zijn de dure contracten ook voor een groot deel weg. Ik vind de timing nogal vreemd om het nu echt helemaal uit de hand te laten lopen.
pi_102142611
Goh Feyenoord bovenaan :D ....lijkt wel een droom... :Y
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_102142648
quote:
10s.gif Op maandag 19 september 2011 16:36 schreef rubje het volgende:
Goh Feyenoord bovenaan :D ....lijkt wel een droom... :Y
We staan 4e hoor :@
Groetjes, Ezio.
  maandag 19 september 2011 @ 16:43:43 #37
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_102142882
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 16:24 schreef eight het volgende:

[..]

Dus eigenlijk hebben ze voornamelijk alleen de laffaards met een grote bek van de zijkant eruit gepikt? :')
  Moderator maandag 19 september 2011 @ 16:51:29 #38
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_102143200
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2011 01:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Njah, in dit geval werkte het prima. Maar je moet altijd wel blijven oppassen dat je niet te snel op te rigoreuze maatregelen overgaat.

De politie Rijnmond heeft nl. nogal een verleden als het gaat om buitenproportioneel optreden.
Alsof die hooligans niet buitenproportioneel optreden. :')

Buitensporig geweld dat is de enige taal die die malloten spreken.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 19 september 2011 @ 16:52:48 #39
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_102143273
Waar kan ik trouwens die petitie tekenen? :)
4045
onlogisch
pi_102143860
Stelletje kanslozen dat hier heel de dag maar zit te ouwehoeren. Ga werken ofzo

Verder is het natuurlijk een positief bericht van de KNVB maar 'op koers zijn' koop je niks voor. En natuurlijk weer 'toevallig' dat dit nieuws zo kort na afgelopen wedstrijd komt.
We zijn er nog lang niet.
pi_102144027
quote:
10s.gif Op maandag 19 september 2011 17:06 schreef Maastoren het volgende:
Stelletje kanslozen dat hier heel de dag maar zit te ouwehoeren. Ga werken ofzo
Afstuderen aan school ;(
pi_102144082
Groetjes, Ezio.
pi_102144092
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 17:10 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Afstuderen aan school ;(
Ik heb ook een huisgenoot die al een jaar bezig is met "afstuderen" :P

Misschien is het mogelijk om in de winterstop Castelen te huren van HSV? Hij is eindelijk weer een beetje in vorm maar speelt nog in het 2e
pi_102144121
quote:
Henk en Ingrid :D
pi_102144148
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 17:12 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Misschien is het mogelijk om in de winterstop Castelen te huren van HSV? Hij is eindelijk weer een beetje in vorm maar speelt nog in het 2e
Ja verstandig om een een speler te huren die 7 jaar geblesseerd is geweest. Geef dan gewoon je geld aan Jacobs. Die zorgt wel dat het dan ook verdwijnt.
pi_102144219
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 17:12 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Heb dalijk een opleiding van 5 jaar (BSc. + MSc.) in 3,5 jaar gedaan ;) Heb alleen een flink lakse begeleider op het moment ;(
pi_102144600
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 17:15 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Heb dalijk een opleiding van 5 jaar (BSc. + MSc.) in 3,5 jaar gedaan ;) Heb alleen een flink lakse begeleider op het moment ;(
Dit kan natuurlijk niet, wij Feyenoorders zijn toch allemaal palletsorteerders??
pi_102144646
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 16:24 schreef eight het volgende:

[..]

Caland hierbij het bewijs dat ons systeem niet werkt waar je me in het vorige deel om vroeg. Ongeveer 50 mensen bestormen het Maasgebouw 7 worden aangehouden en straks zullen er vast 3 stadionverbodjes van een jaar uitkomen. Nee in Nederland doen ze dat een stuk beter dan in Engeland!
pi_102144651
Vlaar ook aan de TwitterT: http://twitter.com/#!/RonVlaar4
pi_102144657
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 17:13 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Gut, wat ben jij een zielig hoopje mens.
Elite
Tegen TTIP
pi_102144762
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 17:26 schreef Maastoren het volgende:
Wat is twitter toch hopeloos.
  Moderator maandag 19 september 2011 @ 17:28:26 #52
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_102144768
Jullie de petitie al getekend? :)
4045
onlogisch
pi_102144781
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 17:26 schreef Maastoren het volgende:
Bedankt voor de tip.
pi_102144838
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 17:26 schreef Peak het volgende:

[..]

Caland hierbij het bewijs dat ons systeem niet werkt waar je me in het vorige deel om vroeg. Ongeveer 50 mensen bestormen het Maasgebouw 7 worden aangehouden en straks zullen er vast 3 stadionverbodjes van een jaar uitkomen. Nee in Nederland doen ze dat een stuk beter dan in Engeland!
Oh, het onderzoek is afgesloten en iedereen is al voor de rechter geweest? :') Pleurt toch op vent.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102144846
quote:
5s.gif Op maandag 19 september 2011 17:28 schreef onlogisch het volgende:
Viel je andere troll niet genoeg op?
  Moderator maandag 19 september 2011 @ 17:31:05 #56
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_102144890
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 17:30 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Viel je andere troll niet genoeg op?
Ik stel een vraag, is dat trollen? :{
4045
onlogisch
pi_102144896
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 17:28 schreef Antaris het volgende:

[..]

Wat is twitter toch hopeloos.
Vind ik niet. Hoe hadden we anders op de hoogte moeten blijven wat en waar Guidetti en z'n chick gaan eten?
pi_102144923
quote:
5s.gif Op maandag 19 september 2011 17:28 schreef onlogisch het volgende:
Nee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102144939
quote:
15s.gif Op maandag 19 september 2011 17:31 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik stel een vraag, is dat trollen? :{
Ik dacht van wel ja.
Maaar om je vraag te beantwoorden: nee. Wat is het nut? En we hebben nooit in categorie A gezeten.
pi_102144948
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2011 17:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee.
pi_102144984
quote:
11s.gif Op maandag 19 september 2011 17:24 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dit kan natuurlijk niet, wij Feyenoorders zijn toch allemaal palletsorteerders??
Ja, ik doe palletsorteerkunde :D :')
  Moderator maandag 19 september 2011 @ 17:37:17 #62
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_102145117
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 17:32 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ik dacht van wel ja.
Maaar om je vraag te beantwoorden: nee. Wat is het nut? En we hebben nooit in categorie A gezeten.
Ja, wat is het nut om een statement af te geven dat geweld niet de oplossing is. :') Laat ze het morgen maar weer doen toch?
4045
onlogisch
pi_102145148
quote:
15s.gif Op maandag 19 september 2011 17:37 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ja, wat is het nut om een statement af te geven dat geweld niet de oplossing is. :') Laat ze het morgen maar weer doen toch?
Ik vind dit geen statement. Elke mongool kan op een knopje drukken.
  maandag 19 september 2011 @ 17:39:06 #64
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_102145186
quote:
11s.gif Op maandag 19 september 2011 17:24 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

En palletbouwers, niet te vergeten.
pi_102145190
Ik ga de 6e weer eens na lange tijd een wedstrijd bezoeken, ditmaal samen met drie blonde, vrouwelijke, Spaanse collega's...

Ik weet niet of Ado dan eigenlijk wel zo'n goede keus is... :+
BFF met GGMM
  Moderator maandag 19 september 2011 @ 17:39:15 #66
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_102145194
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 17:38 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ik vind dit geen statement. Elke mongool kan op een knopje drukken.
Ja, elke mongool kan ook een raam ingooien.
4045
onlogisch
pi_102145243
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 17:13 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

"Het is onze verdienste" _O-
en dan raar opkijken dat ze niet serieus worden genomen ;(
pi_102145265
quote:

[..]

Kan ik elke dag wel een petitie tekenen. Tegen pedofielen, tegen vertragingen bij de NS, tegen Barbara Barend.

Verder vind ik het betoog nogal slap :') Tegen een negatief (kritisch) geluid? Openheid van zaken (welke?), categorie A?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102145281
superguidetti twitterde op maandag 19-09-2011 om 17:13:40 Playing "mulle" with @sannadahlstrom she want me to cutt my hair. Someone who know a good hair dresser? :) reageer retweet
  Moderator maandag 19 september 2011 @ 17:42:09 #70
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_102145298
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2011 17:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Kan ik elke dag wel een petitie tekenen. Tegen pedofielen, tegen vertragingen bij de NS, tegen Barbara Barend.

Verder vind ik het betoog nogal slap :') Tegen een negatief (kritisch) geluid? Openheid van zaken (welke?), categorie A?
Ja, waarom zou je je überhaupt nog druk maken om zaken, laat alles en iedereen maar de tyfus krijgen. Wat boeit het toch allemaal _O_
4045
onlogisch
pi_102145432
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2011 17:41 schreef Caland het volgende:

[..]

waar staat die tegen Barbara Barend?
pi_102145434
quote:
15s.gif Op maandag 19 september 2011 17:39 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ja, elke mongool kan ook een raam ingooien.
Klopt. Dat is wel een duidelijk statement
pi_102145465
quote:
10s.gif Op maandag 19 september 2011 17:42 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ja, waarom zou je je überhaupt nog druk maken om zaken, laat alles en iedereen maar de tyfus krijgen. Wat boeit het toch allemaal _O_
Ik ga me inderdaad niet druk maken om een internetpetitie tegen geweld :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 19 september 2011 @ 17:48:33 #74
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_102145547
Waar is onze vriend voice-over eigenlijk? :')

Die zal zijn genuanceerde mening ook wel weer klaar hebben liggen. Geniet ie soms nog van een ban ofzo?
4045
onlogisch
pi_102145625
quote:

[..]

verander het effe in categorie 1 ipv A
Zegt wel veel over hoe betrokken jullie zijn.
pi_102145659
quote:
5s.gif Op maandag 19 september 2011 17:48 schreef onlogisch het volgende:

Die zal zijn genuanceerde mening ook wel weer klaar hebben liggen. Geniet ie soms nog van een ban ofzo?
opgepakt eergisteren.
pi_102145709
FR1908Nieuws twitterde op maandag 19-09-2011 om 17:51:10 Medewerkers van #Feyenoord hebben vandaag gezamenlijk met elkaar gesproken over wat er zaterdag gebeurd is. Er heerste een droevige sfeer... reageer retweet
FR1908Nieuws twitterde op maandag 19-09-2011 om 17:51:56 ...vandaag binnen de club. Ook kleine kinderen waren aanwezig in het #Maasgebouw en hebben alles van dichtbij gezien. #Feyenoord reageer retweet
  Moderator maandag 19 september 2011 @ 17:53:04 #78
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_102145734
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 17:50 schreef macca728 het volgende:

[..]

verander het effe in categorie 1 ipv A
Zegt wel veel over hoe betrokken jullie zijn.
Waar moet ik wat over een categorie aanpassen vriend? :)
4045
onlogisch
pi_102145750
Wie zijn er eigenlijk overleden? :D
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102145804
quote:
5s.gif Op maandag 19 september 2011 17:53 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Waar moet ik wat over een categorie aanpassen vriend? :)
waar ik op reageer.
pi_102145835
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 17:52 schreef Maastoren het volgende:
FR1908Nieuws twitterde op maandag 19-09-2011 om 17:51:10 Medewerkers van #Feyenoord hebben vandaag gezamenlijk met elkaar gesproken over wat er zaterdag gebeurd is. Er heerste een droevige sfeer... reageer retweet
FR1908Nieuws twitterde op maandag 19-09-2011 om 17:51:56 ...vandaag binnen de club. Ook kleine kinderen waren aanwezig in het #Maasgebouw en hebben alles van dichtbij gezien. #Feyenoord reageer retweet
hebben die kleine kinderen ook die spreekkoren gehoord bij PSV-Ajax ?
Zielige tere zieltjes....
  Moderator maandag 19 september 2011 @ 17:56:41 #82
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_102145878
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 17:54 schreef macca728 het volgende:

[..]

waar ik op reageer.
Ik heb het nergens over een categorie? :')
4045
onlogisch
pi_102145980
quote:
10s.gif Op maandag 19 september 2011 17:56 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik heb het nergens over een categorie? :')
die petitie wel.
pi_102146000
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 17:55 schreef macca728 het volgende:

[..]

hebben die kleine kinderen ook die spreekkoren gehoord bij PSV-Ajax ?
Zielige tere zieltjes....
Al die kinderen moeten op zo'n tijdstip allang in bed liggen. En dat vak P(kindervak) zit ook maar heel de wedstrijd te schreeuwen en ballonnen richting het veld te gooien. Ongehoord
  Moderator maandag 19 september 2011 @ 17:59:40 #85
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_102146007
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 17:59 schreef macca728 het volgende:

[..]

die petitie wel.
Die heb ik dan ook niet geschreven.
4045
onlogisch
pi_102146091
quote:
5s.gif Op maandag 19 september 2011 17:48 schreef onlogisch het volgende:

Er zat nog 1 persoon vast voor onderzoek n.a.v. de bestorming van het Maasgebouw. ;)
pi_102146349
quote:
12s.gif Op maandag 19 september 2011 17:45 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Klopt. Dat is wel een duidelijk statement
Daar maak je maar één ding mee duidelijk (en dat is hier al voldoende gezegd).
pi_102146425
Vroeger kon dat nog gewoon potje knokken na de wedstrijd:

Groetjes, Ezio.
pi_102146723
Tsja vriendje Stokstaart. Heb ook het idee dat het allemaal wat overdreven wordt.

Vind het op de filmpjes eigenlijk wel meevallen. Valt niet goed te praten, maar heb het wel eens erger meegemaakt, ook voor het Maasgebouw. En dan hoorde je er heel even wat over die avond op het journaal en ging men weer over tot de orde van de dag. Nu lees ik termen als 'veldslag' en 'oorlogszone', tsja...

Volgens mij wordt er alleen nu zo'n drama van gemaakt omdat men het nodig vond om gelijk met hun pistooltjes te gaan zwaaien. Roept gelijk weer allerlei herinneringen op aan HvH en het staat natuurlijk wel kicke, zo'n foto op de voorpagina.

En dan die verhalen over mensen die nog steeds erg verdrietig zijn die in het Maasgebouw waren. Je ziet godverdomme heel dat Maasgebouw als ware ramptoeristen rondom dat trappenhuis staan schreeuwen en filmen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 19 september 2011 @ 18:30:48 #90
331734 JooB65
Bij nader inzien toch
pi_102147128
Het zijn toch ook een stelletje bosmongolen die de club kapot maken? Ik hoop echt dat ze ze allemaal oppakken en vastzetten. Stelletje hersenlozen.
Nou doe je het weer!
pi_102147207
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 18:30 schreef JooB65 het volgende:
Het zijn toch ook een stelletje bosmongolen die de club kapot maken? Ik hoop echt dat ze ze allemaal oppakken en vastzetten. Stelletje hersenlozen.
:Z
Groetjes, Ezio.
pi_102147220
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 18:30 schreef JooB65 het volgende:
Mwah ik vind nou niet dat Gudde en Van Well de bak in moeten maar gewoon weg bij de club zou al mooi zijn. ;)
pi_102147250
Van Well is toch betrokken geweest bij die bouwfraude? Misschien met terugwerkende kracht ofzo :7
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102147336
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 18:33 schreef Caland het volgende:
Van Well is toch betrokken geweest bij die bouwfraude? Misschien met terugwerkende kracht ofzo :7
ja
pi_102147359
quote:
In vergelijking met het slagveld van zaterdagavond was De Kuip twee dagen later een oase van rust. Spelers, trainers en met name de leidinggevenden van Feyenoord trachtten zo goed en zo kwaad als het ging voorrang te geven aan de orde van de dag.

In de wandelgangen van De Kuip viel nog wel het nodige te horen. De suggestie bijvoorbeeld van enkele politievakbonden om de thuisduels van Feyenoord voorlopig maar te verbieden totdat de clubleiding de problemen met de alom verfoeide hooligans heeft opgelost, werd als 'raar' afgedaan. De omgekeerde wereld, de politie als paraplu bij zonnig weer, zo viel hier en daar te beluisteren.

En dat was en is de bekerwedstrijd tegen AGOVV, dinsdag opnieuw op eigen veld. Met nieuwe rellen houdt eigenlijk niemand rekening, al is de staat van paraatheid na de uitwassen vlak voor het duel met De Graafschap (4-0) bij alle betrokken partijen hoger dan normaal.

Afgezien van hoofdcoach Ronald Koeman, die schoorvoetend instemde, was maandag bij Feyenoord eigenlijk niemand officieel beschikbaar voor commentaar. Ook algemeen directeur Eric Gudde niet.

De voormalige topambtenaar van de gemeente Rotterdam, die wat de harde supporterskern betreft zo snel mogelijk moet opstappen, knokt stug door en blijft ervan overtuigd dat het zowel in sportief als financieel opzicht goed komt met de Europese kampioen van 1970.

In de wandelgangen van De Kuip viel nog wel het nodige te horen. De suggestie bijvoorbeeld van enkele politievakbonden om de thuisduels van Feyenoord voorlopig maar te verbieden totdat de clubleiding de problemen met de alom verfoeide hooligans heeft opgelost, werd als 'raar' afgedaan. De omgekeerde wereld, de politie als paraplu bij zonnig weer, zo viel hier en daar te beluisteren.

Ook bij het optreden van de politie werden vraagtekens gezet. De protestmars van ongeveer 1000 betogers tegen het vermeende wanbeleid van de clubleiding vond onder begeleiding van agenten plaats en was goedgekeurd door burgemeester Ahmed Aboutaleb, die na de rellen nadrukkelijk op de grondwet wees.

Maar, zo viel bij Feyenoord te horen, risicovolle demonstraties van andere groeperingen in Nederland worden toch ook soms verboden? En waarom werden tientallen veelal benevelde en gedrogeerde hooligans bijna voor de deur van de Kuip min of meer 'afgeleverd' door de politie, op een wedstrijdavond nog wel?

Aboutaleb prees maandag voor de camera van RTL nogmaals het snelle ingrijpen van de politie en de mobiele eenheid. Hij vond ook dat Feyenoord intern de (supporters)zaken misschien wel beter onder controle zou moeten krijgen.

De belaagde Gudde hield wijselijk zijn mond. 'Overal hoor ik meningen en reacties. Daar wil ik eerst een goed beeld van hebben, voordat ik zelf weer naar buiten treed.' (ANP/Redactie)
AD
_O-
pi_102147433
Ah, voice-over is dus redacteur bij het AD.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102147553
2005 was veel erger met die rellen. En toen trokken ze ook geen vuurwapen.
Groetjes, Ezio.
pi_102147681
Is het zo erg dat ze hun dienstwapen trokken dan?

Wordt echt zwaar opgeblazen dit.
pi_102147731
quote:
19s.gif Op maandag 19 september 2011 18:44 schreef TheGreatHooD het volgende:

Dit inderdaad.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  maandag 19 september 2011 @ 18:46:24 #100
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_102147780
quote:

Nee. Maar de vraag is meer waarom de pers dit zo enorm opblaast allemaal.
Ik denk juist doordat men wapens heeft getrokken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102147791
quote:

Je hebt de beelden toch ook gezien?
Groetjes, Ezio.
pi_102147954
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 18:46 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee. Maar de vraag is meer waarom de pers dit zo enorm opblaast allemaal.
Ik denk juist doordat men wapens heeft getrokken.
Feit is wel dat politie dezer dagen steeds sneller naar het vuurwapen gaat grijpen. Wat IMO echt een kwalijke zaak is. Straks krijgen we Amerikaanse praktijken hier.
Het feit dat het zo opgeblazen wordt heeft ook wel te maken met het feit dat de camera er zo dicht op zat.

quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 18:46 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Je hebt de beelden toch ook gezien?
Ik heb de beelden gezien. Volgens mij is het er wel eens wat ruiger en feller aan toe gegaan.
  maandag 19 september 2011 @ 18:50:48 #103
331734 JooB65
Bij nader inzien toch
pi_102147956
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 18:33 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

:Z
Whatever....
Nou doe je het weer!
  maandag 19 september 2011 @ 18:51:57 #104
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_102147999
Ach, waar lullen we ook over. Was hartstikke gezellig man zaterdag in het Maasgebouw.

sannadahlstrom twitterde op maandag 19-09-2011 om 16:48:59 @luukfr12 I have just been here 2 games but i can se #Feyenoord is a big happy family and I feel comfortable here! reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 19 september 2011 @ 18:54:20 #105
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_102148097
nou john van de heuvel wilt ook even zijn zegje doen straks bij boulevard ding..

[ Bericht 20% gewijzigd door napoleonfour op 19-09-2011 18:59:27 ]
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_102149328
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 18:36 schreef Maastoren het volgende:

[..]

_O-
quote:
19s.gif Op maandag 19 september 2011 18:50 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Feit is wel dat politie dezer dagen steeds sneller naar het vuurwapen gaat grijpen. Wat IMO echt een kwalijke zaak is. Straks krijgen we Amerikaanse praktijken hier.
Het feit dat het zo opgeblazen wordt heeft ook wel te maken met het feit dat de camera er zo dicht op zat.
Dat de politie eerder hun vuurwapen trekt kun je hun niet verwijten. Het is gewoon een logisch gevolg op het toenemende geweld richting politieagenten en hulpverleners.

De verslaggeving van de media is meestal overdreven en deze rellen een slagveld noemen is daar een schoolvoorbeeld van.
Dat de hooligans gedrogeerd waren is aannemelijk, welk mens doet nou zoiets nuchter?
pi_102149479
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 19:20 schreef eight het volgende:

[..]

[..]

Dat de hooligans gedrogeerd waren is aannemelijk, welk mens doet nou zoiets nuchter?
Aannemelijk volgens jou maar niet bewezen. Maakt ook niet uit of ze allemaal een nakkie hadden genomen of heel de dag sinas hadden gedronken.
pi_102149663
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 19:20 schreef eight het volgende:

[..]

[..]

Dat de politie eerder hun vuurwapen trekt kun je hun niet verwijten. Het is gewoon een logisch gevolg op het toenemende geweld richting politieagenten en hulpverleners.

Maar dan werk je wel weer in de hand dat deze 'supporters' op een gegeven moment ook 'betere' hulpmiddelen uit de kast halen waardoor ze weer quitte staan tegen de politie. Dan ben je nog vele malen verder van huis.
pi_102149925
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 17:31 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Vind ik niet. Hoe hadden we anders op de hoogte moeten blijven wat en waar Guidetti en z'n chick gaan eten?
pi_102150320
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 19:23 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Aannemelijk volgens jou maar niet bewezen.
Heb je helemaal gelijk in. Waarom kijk je wel zo tegen een artikel van het AD aan, maar slik je de berichtgevingen van LN als zoete koek :?
pi_102150526
quote:
10s.gif Op maandag 19 september 2011 19:38 schreef eight het volgende:

[..]

Heb je helemaal gelijk in. Waarom kijk je wel zo tegen een artikel van het AD aan, maar slik je de berichtgevingen van LN als zoete koek :?
jij doet toch hetzelfde.
pi_102150809
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 19:40 schreef macca728 het volgende:

[..]

jij doet toch hetzelfde.
Juist niet. Het AD claimt dat de meeste hooligans gedrogeerd waren als een feit, ik schaal het terug naar aannemelijk.
pi_102151379
quote:
10s.gif Op maandag 19 september 2011 19:38 schreef eight het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik de berichtgeving van LN slik als zoete koek? Ook naar hen ben ik kritisch.
pi_102152037
Mensen die dit goed praten door te zeggen dat het vroeger erger was. :')
pi_102152944
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 20:07 schreef Typisch het volgende:
Mensen die dit goed praten door te zeggen dat het vroeger erger was. :')
Ja en dan?
Groetjes, Ezio.
pi_102153580
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 18:11 schreef Stokstaart het volgende:
Vroeger kon dat nog gewoon potje knokken na de wedstrijd:

lekker!
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  maandag 19 september 2011 @ 20:43:54 #117
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_102154229
Megastad FM, wat een puike beslissing was dat zeg _O_.

Klasse Gudde.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  maandag 19 september 2011 @ 20:44:15 #118
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_102154247
Goh, verrassend. Had ik nou echt niet zien aankomen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102154291
Geen radio luisteren op internet:')
pi_102154300
4000 luisteraars haha op Zuid niet eens te ontvangen

lekker gedaan ja, naar het geld kan je fluiten Gudde
pi_102154336
megastad :')
Hell To The Liars
pi_102154341
Ik heb altijd ontvangst na wedstrijden.
  maandag 19 september 2011 @ 20:48:06 #123
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_102154460
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 20:45 schreef Muto het volgende:
Ik heb altijd ontvangst na wedstrijden.
Ik ook wel ja. Maar ik begin dat meestal spontaan in mezelf te krassen door de muziekkeuze.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102154579
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 20:48 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik ook wel ja. Maar ik begin dat meestal spontaan in mezelf te krassen door de muziekkeuze.
Inderdaad. Maar dat was met de Franse muziek op Rijnmond niet beter.
  maandag 19 september 2011 @ 20:52:11 #125
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_102154744
Rijnmond paste in ieder geval nog wel eens de muziekkeuze aan naar het spel van Feyenoord.

Maargoed, de interviews op Rijnmond zijn/waren sowieso altijd veel beter verzorgd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102154824
kijken of Rijnmond nog wil betalen....
pi_102154901
een klein gedeelte sissende geluiden maakt tegen ajax. zelfs mensen die meestal normaal zijn gaan helemaal los :) sorry maar bij dat soort wedstrijden gaat mijn lichtje soms uit
Hell To The Liars
pi_102155020
Als Feyenoord moeite krijgt met AGOVV lach ik letterlijk zo hard dat alle Rotterdamse hooligans omkijken wat de fuck er aan de hand is.
  maandag 19 september 2011 @ 20:58:52 #129
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_102155160
Derksen heeft een keer zo gelijk _O_
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_102155179
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 20:56 schreef Tchock het volgende:
Als Feyenoord moeite krijgt met AGOVV lach ik letterlijk zo hard dat alle Rotterdamse hooligans omkijken wat de fuck er aan de hand is.
Zo zo.
  maandag 19 september 2011 @ 20:59:25 #131
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_102155203
quote:
Ajax doet moeilijk tegen amateurploegen in de beker, Feyenoord pleurt AZ,Twente en PSV eruit.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_102155210
quote:
nou wij zullen jou niet horen hoor als jij thuis op de zolderkamer de samenvatting kijkt op veronica
Hell To The Liars
pi_102155244
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind VI geen zak aan zonder van der gijp.
pi_102155253
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
heel erg gelijk.
pi_102155271
Vormertje wil dus heel graag naar Feyenoord, zal wel rondkomen. Al hebben we dan wel erg veel middenvelders. :P
pi_102155355
De wedstrijdverslagen op Megastad zijn goed te pruimen, geen muziek en allerlei amateurwedstrijdjes er tussendoor.
Maar in Schiedam kost het al pijn en moeite om de zender zonder geruis op de radio te krijgen.
Stadsradio Rotterdam is ook failliet gegaan, Megastad gaat misschien ook die kant op, want nauwelijks luisteraars.
  maandag 19 september 2011 @ 21:02:19 #137
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_102155386
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 21:00 schreef Paul-89 het volgende:
Vormertje wil dus heel graag naar Feyenoord, zal wel rondkomen. Al hebben we dan wel erg veel middenvelders. :P
Ahmadi en Bakkal zullen wel vertrekken na dit seizoen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 19 september 2011 @ 21:08:42 #138
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_102155797
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 21:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Ahmadi en Bakkal zullen wel vertrekken na dit seizoen.
Bakkal geven we niet gewoon een contract van drie jaar?
pi_102155956
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2011 20:59 schreef Droopie het volgende:

[..]

nou wij zullen jou niet horen hoor als jij thuis op de zolderkamer de samenvatting kijkt op veronica
- Ik heb geen zolderkamer
- Ik kijk geen samenvatting op Veronica
- Je zult me inderdaad waarschijnlijk niet horen.

1 uit 3, jammer. Volgende keer beter!
pi_102155967
quote:
Respect voor Jacobs dat hij zo keurig blijft..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_102155981
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 21:01 schreef WethouderHekking het volgende:
De wedstrijdverslagen op Megastad zijn goed te pruimen, geen muziek en allerlei amateurwedstrijdjes er tussendoor.
Maar in Schiedam kost het al pijn en moeite om de zender zonder geruis op de radio te krijgen.
Stadsradio Rotterdam is ook failliet gegaan, Megastad gaat misschien ook die kant op, want nauwelijks luisteraars.
Ze hebben geen geld meer dus waarschijnlijk wel.
pi_102156001
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 20:59 schreef Euribob het volgende:

[..]

Ajax doet moeilijk tegen amateurploegen in de beker, Feyenoord pleurt AZ,Twente en PSV eruit.
Geloof ik niets van. Ik denk dat Feyenoord, AZ en PSV er als eerste uit gaan, op die volgorde.

edit: Als eerste van de toppers dus, niet als eerste van iedereen ( :') )
  maandag 19 september 2011 @ 21:14:39 #143
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_102156177
quote:
9s.gif Op maandag 19 september 2011 21:08 schreef Euribob het volgende:

[..]

Bakkal geven we niet gewoon een contract van drie jaar?
Ik denk zelf dat Bakkal niet echt op een langer verblijf hier zit te wachten. Die kan lekker ergens voor het tekengeld en een dik salaris gaan. Heeft toch een aardig CV, ex-international.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102156216
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 21:11 schreef Tchock het volgende:

[..]

Geloof ik niets van. Ik denk dat Feyenoord, AZ en PSV er als eerste uit gaan, op die volgorde.
zucht... obvious ajaxfan is obvious
Hell To The Liars
pi_102156239
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 21:11 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik zou er geld op inzetten.
pi_102156249
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2011 21:15 schreef Droopie het volgende:

[..]

zucht... obvious ajaxfan is obvious
Ik ben absoluut geen Ajaxfan. Ze hebben in de zomer wel wat leuke spelers aangetrokken, maar verder heb ik er niets mee.
pi_102156260
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2011 21:15 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik zou er geld op inzetten.
zie edit ;(
pi_102156262
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 21:14 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik denk zelf dat Bakkal niet echt op een langer verblijf hier zit te wachten. Die kan lekker ergens voor het tekengeld en een dik salaris gaan. Heeft toch een aardig CV, ex-international.
Idd, Bakkal die gaat naar transfervrij buitenland na dit seizoen.
Zonde, goeie spelert.
Groetjes, Ezio.
pi_102156377
Bakkal bevalt prima, rustig, goed inzicht, goede pass en diepgang. :)
pi_102156380
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 21:14 schreef Caland het volgende:

[..]

mwah een goed seizoen spelen, daarna 6 ton verdienen is toch leuker dan pak em beet everton of stuttgart. kijk naar ruiz zit nu op de bank
Hell To The Liars
pi_102156499
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 21:16 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik ben absoluut geen Ajaxfan. Ze hebben in de zomer wel wat leuke spelers aangetrokken, maar verder heb ik er niets mee.
nou voor wie ben je dan, twente. zoniet lach ik je zowiezo al uit
Hell To The Liars
pi_102156530
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2011 21:19 schreef Droopie het volgende:

[..]

nou voor wie ben je dan, twente. zoniet lach ik je zowiezo al uit
Jij lacht iedereen uit die niet voor Feyenoord, Twente of Ajax is? Wat is dat nou voor mentaliteit :')
  maandag 19 september 2011 @ 21:22:47 #153
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_102156689
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 21:20 schreef Tchock het volgende:

[..]

Jij lacht iedereen uit die niet voor Feyenoord, Twente of Ajax is? Wat is dat nou voor mentaliteit :')
Je bent een troll, das sowieso al het lachen waard.
pi_102156714
je mag best tof komen doen in een feyenoord topic, maar dan moet je wel met een team komen waar je trots op kan zijn (az mag ook nog)
Hell To The Liars
pi_102156735
quote:
7s.gif Op maandag 19 september 2011 21:22 schreef Euribob het volgende:

[..]

Je bent een troll, das sowieso al het lachen waard.
Vergaande conclusies hier. Ik ben een troll omdat ik zeg dat het ongehoord is dat een club als Feyenoord moeite zou hebben met AGOVV, het lachterje van de eerste divisie?
pi_102156788
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2011 21:23 schreef Droopie het volgende:
je mag best tof komen doen in een feyenoord topic, maar dan moet je wel met een team komen waar je trots op kan zijn (az mag ook nog)
Ik doe niet tof, ik geef mijn mening over voetbal. En Feyenoord zie ik niet zo snel PSV, Twente of AZ er uit gooien zoals net werd beweerd. AZ wel, PSV met een stunt en Twente niet.
  maandag 19 september 2011 @ 21:27:18 #157
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_102156976
Twente thuis voor de beker, altijd appeltje eitje.

quote:
Vormer volgend seizoen naar Feyenoord.

Ruud Vormer verruilt het aan einde van het seizoen hoogstwaarschijnlijk Roda JC voor Feyenoord. Althans, dat beweert Johan Derksen vanavond in het tv-programma Voetbal International.

De 23-jarige middenvelder is na dit seizoen transfersvrij en staat in de belangstelling van diverse club. Interesse van Standard Luik, Lokomotiv Moskou en een Turkse club wimpelde de bij AZ begonnen voetballer reeds af.

Ook het Italiaanse Parma heeft, na een tip van oud-ploeggenoot Pelle, een oogje laten vallen op Vormer.

Martin van Geel, technisch manager van de Rotterdammers, werkte de afgelopen seizoenen in dezelfde functie bij Roda JC met Vormer en kent de Noord-Hollander goed.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102157077
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 21:24 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik doe niet tof, ik geef mijn mening over voetbal. En Feyenoord zie ik niet zo snel PSV, Twente of AZ er uit gooien zoals net werd beweerd. AZ wel, PSV met een stunt en Twente niet.
zonder de volgende loting te weten geef je een domme mening en in het verkeerde topic. om te provoceren??
Hell To The Liars
pi_102157230
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2011 21:28 schreef Droopie het volgende:

[..]

zonder de volgende loting te weten geef je een domme mening en in het verkeerde topic. om te provoceren??
Ik zie in de TT staan AGOVV en ik zeg dat Feyenoord daar absoluut geen moeite mee mag hebben. Domme mening waar?
  maandag 19 september 2011 @ 21:34:53 #160
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_102157524
Deze mail is trouwens vandaag verzonden naar de businessclub. Daar waar Feyenoord blijkbaar niet denkt aan al dat tuig op die blauwe stoeltjes wil ik hem jullie toch niet onthouden.

quote:
Zeer gewaardeerde Feyenoord-relatie,

Mogelijk was u er zelf bij en anders heeft u zonder twijfel inmiddels meegekregen dat een groep van circa 50 relschoppers zich afgelopen zaterdag met geweld toegang trachtte te verschaffen tot het Maasgebouw en hier ook vernielingen aanrichtte. Optreden van onze stewards en van de politie voorkwam dat deze mensen toegang kregen tot het Maasgebouw, maar niettemin was voor veel bezoekers en personeelsleden sprake van een beangstigende ervaring.

Wij betreuren de gebeurtenissen van zaterdagavond uiteraard ten zeerste. Zij vormen een enorme smet op een prachtige voetbalavond, een avond waarop ons Feyenoord zich mede dankzij uw steun en die van dik 40.000 goedwillende supporters verzekerde van een toppositie op de ranglijst.

Inmiddels hebben wij van zeer velen van u steunbetuigingen gekregen. Dit hart onder de riem, alsmede het vandaag door de KNVB uigebrachte bericht dat Feyenoord op de goede weg is en daarbij alle steun verdient, sterkt ons in onze mening dat we de ingezette koers moeten vervolgen.

Wij, clubleiding en alle personeelsleden, willen bij deze laten weten dat wij alles wat binnen onze mogelijkheden ligt zullen doen, om er voor te zorgen dat incidenten als deze zich niet meer voordoen. Uiteraard zullen wij ook nimmer wijken voor dergelijke agressie, maar willen wij juist samen met u blijven bouwen aan de toekomst van onze schitterende club.

Morgen (dinsdag, 19.45 uur) staat er met het bekertreffen tegen AGOVV gelukkig weer een voetbalwedstrijd op het programma. Wij zien er naar uit u dan al weer persoonlijk te mogen verwelkomen.

Tot slot kunnen wij ons voorstellen dat u naar aanleiding van wat er zaterdag gebeurd is nog vragen of opmerkingen heeft. U kunt daarvoor in eerste instantie terecht bij uw vaste contactpersoon bij Feyenoord, het beste kunt u dat bij voorkeur doen per e-mail.

Met vriendelijke groet,

Directie en medewerkers Feyenoord Rotterdam
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102157584
de opmerking over hooligans, maar ik maak.geen woorden meer vuil over jou.
Hell To The Liars
pi_102157737
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 21:34 schreef Caland het volgende:
Deze mail is trouwens vandaag verzonden naar de businessclub. Daar waar Feyenoord blijkbaar niet denkt aan al dat tuig op die blauwe stoeltjes wil ik hem jullie toch niet onthouden.

[..

] tevens hopen wij dat uw auto allrisk verzekerd was en uw autospiegelsnel gerepareerd wordt
Hell To The Liars
pi_102157749
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2011 21:35 schreef Droopie het volgende:
de opmerking over hooligans, maar ik maak.geen woorden meer vuil over jou.
Ik weet ook dat jullie de acties bij het Maasgebouw veroordelen, sorry als ik je op je tenen heb getrapt door die nep-fans te noemen. Sorry! :* Voor een voetbaldiscussie moet ik dus gek genoeg niet in het Feyenoordtopic zijn :{
  maandag 19 september 2011 @ 21:42:11 #164
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_102158000
Inderdaad. Voetbal :r
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 19 september 2011 @ 21:42:35 #165
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_102158035
BREKEND:

sannadahlstrom twitterde op maandag 19-09-2011 om 21:41:05 In the resturant #barendbeer with @superguidetti just ordered some spare ribs and a t-bone steak :) reageer retweet
De beren dus vandaag weer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102158087
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 21:42 schreef Caland het volgende:
BREKEND:

sannadahlstrom twitterde op maandag 19-09-2011 om 21:41:05 In the resturant #barendbeer with @superguidetti just ordered some spare ribs and a t-bone steak :) reageer retweet
Gadverdamme.
  maandag 19 september 2011 @ 21:43:34 #167
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102158095
quote:
BREKEND:

Ik zie hier wel een website in. Reviews van horecagelegenheden in Rotterdam door Mr. en Mrs. Guidetti _O_ .
2000 light years from home
pi_102158159
quote:
BREKEND:

Ik dacht dat je als topsporter een bepaald dieet moet volgen. Guidetti eet elke avond bij Vapianos of een ander restaurant. Straks krijgen we een nieuwe Van Beukering ;(
  maandag 19 september 2011 @ 21:44:34 #169
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_102158165
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 21:43 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik zie hier wel een website in. Reviews van horecagelegenheden in Rotterdam door Mr. en Mrs. Guidetti _O_ .
Ben benieuwd of ze al een keer naar bar/restaurant Stockholm zijn gegaan op de oude haven. Kan je ook heel goed eten daar. :9 Zal het morgen eens twitteren ofzo :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 19 september 2011 @ 21:45:23 #170
20758 Stringer
You have a nice day
pi_102158215
Feyenoord komt op bezoek morgen :)
"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
pi_102158242
quote:
BREKEND:

hmmmm. lekkah lekkah, maar met 8 ton zou ik ergens eten
Hell To The Liars
pi_102158420
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2011 21:45 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat Guidetti niet zoveel met zijn geld doet
pi_102158426
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 21:44 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Ik dacht dat je als topsporter een bepaald dieet moet volgen. Guidetti eet elke avond bij Vapianos of een ander restaurant. Straks krijgen we een nieuwe Van Beukering ;(
Nee joh, dat zal echt wel meevallen. Het zal ook per persoon verschillen. Sommige mensen kunnen gewoon alles eten en aankomen doen ze niet.
  maandag 19 september 2011 @ 21:49:30 #174
268260 Dr.Mikey
pi_102158483
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2011 21:45 schreef Droopie het volgende:

[..]

haha die suggestie stuurde ik hem voribe week lol.
R.I.P DTS.
  maandag 19 september 2011 @ 21:50:08 #175
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_102158529
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 21:44 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Hij traint het er zo weer af :'). Er wordt immers meer getrained dan onder Been.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  maandag 19 september 2011 @ 21:50:22 #176
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_102158542
22.00 op Nieuwsuur, item over Feijenoord. Over het wanbeleid. Kijkje van de andere kant, dus van de mensen die tegen deze directie zijn.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 19 september 2011 @ 21:50:46 #177
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_102158576
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 21:50 schreef Happel het volgende:
22.00 op Nieuwsuur, item over Feijenoord. Over het wanbeleid.
Wie gaat het woord doen? Toch niet weer Van Dorp he.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 19 september 2011 @ 21:54:55 #178
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_102158836
quote:
15s.gif Op maandag 19 september 2011 21:50 schreef Caland het volgende:

[..]

Wie gaat het woord doen? Toch niet weer Van Dorp he.
Het is iemand die dichter op het vuur zit. Geen bekende mensen i.i.g.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 19 september 2011 @ 21:56:00 #179
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_102158918
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 21:54 schreef Happel het volgende:

[..]

Ah, beter.

Van Cuilemborg is flink pissed trouwens. :') Geeft zelfs Rijnmond de schuld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102158985
quote:
BREKEND:

Ik kan rustig slapen. _O_
pi_102159189
Vormer is wel een slimme aankoop.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_102159280
Nou eerst BS op tv.
Geven jullie even een teken als het begint? :+
  maandag 19 september 2011 @ 22:02:16 #183
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_102159305
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 22:00 schreef ValHallen het volgende:
Vormer is wel een slimme aankoop.
Staat nog niks op Feyenoord.nl hoor.
pi_102159344
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 22:02 schreef Euribob het volgende:

[..]

Staat nog niks op Feyenoord.nl hoor.
Bericht van Caland, aantal posts terug. Nog niet zeker trouwens.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  maandag 19 september 2011 @ 22:05:09 #185
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_102159480
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 22:02 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Bericht van Caland, aantal posts terug. Nog niet zeker trouwens.
Zag ik ook hoor, maar dat was eigenlijk een quote van Derksen. Derksen heb niet altijd gelijk.
Ga nergens van uit tot het op Feyenoord.nl staat.
  maandag 19 september 2011 @ 22:09:00 #186
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_102159756
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 21:50 schreef Happel het volgende:
22.00 op Nieuwsuur, item over Feijenoord. Over het wanbeleid. Kijkje van de andere kant, dus van de mensen die tegen deze directie zijn.
Schakel net in, is het al geweest?
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_102159768
Wist trouwens niet dat shirts spotgoedkoop worden nadat ze een seizoen oud zijn.

Heb het thuis en uitshirt samen voor 40 euro bestelt. Die van 2006 begon een beetje versleten te raken en ik heb geen 70 euro over voor die van 2011-2012
pi_102159989
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 22:09 schreef PIETR het volgende:

[..]

Denk half 11 pas.
  maandag 19 september 2011 @ 22:12:52 #189
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_102159991
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 22:09 schreef PIETR het volgende:

[..]

Nog niet. Is ook een programma van een uur zie ik net, dus weet niet wanneer het komt.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 19 september 2011 @ 22:13:50 #190
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_102160049
Morgen hopelijk bij rust met 3 goals voor en dan Achahbar erin brengen. Tot januari zoveel mogelijk laten spelen en dan een 4-jarig contract voorleggen *O*
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102160089
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 22:13 schreef Caland het volgende:
Morgen hopelijk bij rust met 3 goals voor en dan Achahbar erin brengen. Tot januari zoveel mogelijk laten spelen en dan een 6-jarig contract voorleggen *O* *O*
pi_102160178
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 21:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Ah, beter.

Van Cuilemborg is flink pissed trouwens. :') Geeft zelfs Rijnmond de schuld.
Waar staat dat?
  maandag 19 september 2011 @ 22:18:40 #193
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_102160349
Twitter.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 19 september 2011 @ 22:19:29 #194
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_102160394
Nieuwsuur sport: 22:40
Met nog een stel andere items dus het zal een paar minuten Feyenoord zijn, meer niet.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_102160580
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 22:18 schreef Caland het volgende:
Twitter.
Uh, vaag. Totaal gemist.
pi_102160589
ik zag volgens mij rutger van pownednews ook gisteren, dus die verwacht ik om 2230 op ned3
Hell To The Liars
pi_102161007
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 21:54 schreef Happel het volgende:

[..]

ben benieuwd
pi_102161125
lol op ned3
Hell To The Liars
  maandag 19 september 2011 @ 22:35:36 #199
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_102161336
Die Voice-over. :')
Elite
Tegen TTIP
pi_102161531
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 22:35 schreef Happel het volgende:
die is toch voor het bestuur ?? haha
pi_102161570
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 22:35 schreef Happel het volgende:
?
  maandag 19 september 2011 @ 22:39:45 #202
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_102161585
Ik krijg niks van hem :'(

Wat een teringprogramma is dat nieuwsuur zeg.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102161685
Zie je, viel allemaal best mee!
  maandag 19 september 2011 @ 22:41:19 #204
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_102161700
Wel goed glas trouwens, die deur.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102161715
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 22:39 schreef Caland het volgende:

Wat een teringprogramma is dat nieuwsuur zeg.
zeg dat wel. ze noemen die hooligans gewoon feijenoordsupporters.
  maandag 19 september 2011 @ 22:42:09 #206
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_102161752
Weer die HvH vergelijking :r
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102161793
Wie zal dit zijn?
pi_102161809
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 22:41 schreef Caland het volgende:
Wel goed glas trouwens, die deur.
Kan de fabrikant niet sponsor worden van Feyenoord ofzo? 'Zelfs relschoppers komen bij u niet binnen!' :')
pi_102162087
Ron Vlaar :Y
pi_102162170
nou nou, dat was indrukwekkend ;( ;(
  maandag 19 september 2011 @ 22:48:46 #211
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_102162180
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 22:39 schreef Caland het volgende:
Hij is schattig man. Geeft mij o.a. de schuld van zaterdag. :')
Elite
Tegen TTIP
  maandag 19 september 2011 @ 22:49:02 #212
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_102162201
Oké wie van ons was die Mark _O- al kwam'ie toch wel redelijk intelligent over.
  maandag 19 september 2011 @ 22:49:21 #213
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_102162219
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 22:48 schreef eight het volgende:
nou nou, dat was indrukwekkend ;( ;(
Wel een aardige palletsoorteerder, hč. :*

quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 22:49 schreef Dekatria het volgende:
Oké wie van ons was die Mark _O- al kwam'ie toch wel redelijk intelligent over.
Wat valt er dan om te lachen?
Elite
Tegen TTIP
pi_102162268
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 22:49 schreef Happel het volgende:

[..]

Wel een aardige palletsoorteerder, hč. :*
Hij kwam goed over idd
  maandag 19 september 2011 @ 22:50:09 #215
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_102162280
Wel weer een kansloze itemconclusie weer, mensen zijn schijnbaar niet in staat het sportieve los ervan te zien.
  maandag 19 september 2011 @ 22:50:46 #216
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_102162320
Ik heet wel Mark. Maar was het niet :+
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 19 september 2011 @ 22:51:33 #217
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_102162383
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 22:49 schreef Happel het volgende:
Wat valt er dan om te lachen?
Zag er toch wel een beetje heel erg jong uit, vind je niet ;)
pi_102162397
Hoe lekker simpel ook, "ja en desnoods moet de burgemeester maar zorgen dat er gesprekken komen!"

Beide partijen vertrouwen elkaar niet, komt toch niets uit..
  maandag 19 september 2011 @ 22:52:40 #219
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_102162465
Ik vind het overigens wčl een lichtpuntje in zekere zin dat de politie er nou genoeg van heeft, en vindt dat men in gesprek moet. Dwangmiddel tegen de struisvogelpolitiek van het bestuur.
  maandag 19 september 2011 @ 22:53:11 #220
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_102162495
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 22:51 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Zag er toch wel een beetje heel erg jong uit, vind je niet ;)
Welbespraakt studentikoos mannetje inderdaad.
Elite
Tegen TTIP
pi_102162542
Wel een bagger item trouwens. Nieuwsuur vraagt niet eens om een reactie van het bestuur.
  Moderator maandag 19 september 2011 @ 23:00:41 #222
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_102163043
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 22:53 schreef eight het volgende:
Wel een bagger item trouwens. Nieuwsuur vraagt niet eens om een reactie van het bestuur.
De reactie van het bestuur werd wel genoemd, en verder werd het ook vanuit meerdere kanten belicht. Ze hebben maar een paar minuten hč. Vond het best evenwichtig gedaan.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_102163465
Ze lieten inderdaad nu wel een keer de andere kant van het verhaal zien.
pi_102165099
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:00 schreef Gert het volgende:

[..]

De reactie van het bestuur werd wel genoemd, en verder werd het ook vanuit meerdere kanten belicht. Ze hebben maar een paar minuten hč. Vond het best evenwichtig gedaan.
Nee, reactie bestuur werd niet genoemd. Kijk maar terug: http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1111517 begint op 39:50
Supporter mark, justitie,politiebond, Koeman en Vlaar kwamen aan het woord.

Over de kritiek van mark is blijkbaar geen reactie gevraagd. Een gemiste kans als je het mij vraagt want hij haalt 2 punten aan waar veel supporters zich over ergeren.
  maandag 19 september 2011 @ 23:53:46 #226
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_102165698
Tsja, 1 punt iig is geen enkel excuus voor (Moulijn herdenking). Uitgebreide reactie over SSF zou ik ook wel eens willen horen ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 20 september 2011 @ 00:04:41 #227
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_102166029
Achahbar morgren weer bij de selectie, hopelijk een half uurtje voor hem bij een 3-0 voorsprong oid.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_102166161
Een jongen als Clasie kun je ook rust geven en gewoon Mokotjo opstellen.
  dinsdag 20 september 2011 @ 00:13:49 #229
321382 vandermar
pi_102166291
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 00:09 schreef Paul-89 het volgende:
Een jongen als Clasie kun je ook rust geven en gewoon Mokotjo opstellen.
Ik denk dat Koeman aan automatismen vast wil houden, misschien maar beter ook. Alleen Fernandez komt er in ipv Leerdam.
RvP; Feyenoord
pi_102166455
Achja in de rust wisselen kan natuurlijk ook. :P
  Moderator dinsdag 20 september 2011 @ 00:35:21 #231
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_102166774
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:37 schreef eight het volgende:

[..]

Nee, reactie bestuur werd niet genoemd. Kijk maar terug: http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1111517 begint op 39:50
Supporter mark, justitie,politiebond, Koeman en Vlaar kwamen aan het woord.

Over de kritiek van mark is blijkbaar geen reactie gevraagd. Een gemiste kans als je het mij vraagt want hij haalt 2 punten aan waar veel supporters zich over ergeren.

Het wordt inderdaad niet genoemd (het bestuur heeft in andere media wel laten weten zich gesteund te voelen door het statement van de knvb).

Het zou goed zijn als het bestuur over een aantal zaken duidelijkheid gaat geven. En dan bedoel ik niet dat gedoe met Moulijn of met die meneer Mandemakers. Maar o.a. over het miljoen, en die statuten bij de KvK.

Ik denk overigens niet dat het een 'gemiste kans' is van Nieuwsuur. Ze zullen waarschijnlijk om een reactie gevraagd hebben, maar bot hebben gevangen. (uiterlijk) Volgende maand komt er duidelijkheid over de financiële situatie, zo is beloofd. Ben benieuwd. :)
  dinsdag 20 september 2011 @ 00:48:48 #232
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_102167050
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:53 schreef Caland het volgende:
Tsja, 1 punt iig is geen enkel excuus voor (Moulijn herdenking).
Maar daar waren de spelers ook zeer triest bezig. Toen had Vlaar ook zijn mond open moeten doen en gewoon naar de begrafenis moeten gaan.. Dus waarom dan alleen de directie hierover aanpakken?
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  dinsdag 20 september 2011 @ 00:56:09 #233
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_102167181
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 september 2011 00:48 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Maar daar waren de spelers ook zeer triest bezig. Toen had Vlaar ook zijn mond open moeten doen en gewoon naar de begrafenis moeten gaan.. Dus waarom dan alleen de directie hierover aanpakken?
Ging niet eens om de uitvaart, maar over de herdenking 's avonds bij De Kuip.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 20 september 2011 @ 07:36:02 #234
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_102169014
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 22:42 schreef Caland het volgende:
Weer die HvH vergelijking :r
ook daar waren veel meelopers. Heb het idee dat er tegenwoordig vele alleen maar meelopen. En vandaar kan de politie ze ook zo moeilijk pakken.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_102169051
quote:
Ed de Goeij: Ik zou nooit met een hoofddeksel spelen

Na de angstaanjagende blessures van Przemyslaw Tyton en Maarten Stekelenburg afgelopen weekeinde laaide in de voetbalwereld meteen de discussie op over een beschermend hoofddeksel voor doelmannen. Keeperstrainer Ed de Goeij zou er niet aan beginnen. Het zit volgens de voormalige sluitpost van Oranje alleen maar in de weg.

'Ik zou het nooit doen en ik denk dat dat voor de meeste keepers geldt. Het is een belemmering. Je gaat ervan zweten en dat ding kan in beweging komen', aldus De Goeij, die momenteel de doelmannen van RKC Waalwijk traint. Hij werkte eerder bij Chelsea met de Tsjech Petr Cech die al jaren met hoofdbescherming speelt. 'Toen ik er zat, had hij dat nog niet. Dat kwam door een botsing. Zijn schedel is op een bepaalde plek iets dunner dan normaal, dus hij moet er wel mee spelen.'

De 44-jarige De Goeij heeft zelf nooit een dergelijke situatie meegemaakt. Een gebroken middenvoetsbeentje is het ergste leed dat hem is overkomen. Angst kende hij nooit in het doel, maar ook De Goeij schrok zich rot toen Tyton zo lang op de grond lag in het Philips Stadion. 'Als je die blik van hem ziet, gaat dat niet in de koude kleren zitten. Hij mag natuurlijk van geluk spreken dat het slechts een zware hersenschudding is. Ik dacht eigenlijk dat het veel erger zou zijn, al kan een getrainde sportman natuurlijk sneller herstellen.'

De Goeij weet dat dergelijke botsingen niet van de laatste tijd zijn. Het kan altijd gebeuren volgens de man uit Gouda. Bovendien zijn keepers kwetsbaar omdat ze met het hoofd naar de bal gaan en het tegen de voeten van de spelers moeten opnemen. De Goeij hamert er bij zijn keepers dan ook op om zichzelf te beschermen. 'Dat kan door je knie uit te steken en met je vuist ballen weg te stompen.'

De situatie van Tyton zal volgens De Goeij niet voor angst zorgen bij de 'gemiddelde' doelman. 'Je moet hier niet te lang bij stilstaan.' Toch kan de voormalig speler van Sparta, Feyenoord, Chelsea en Stoke City begrip opbrengen voor de discussie over de hoofdbescherming. 'Het gaat om de veiligheid van spelers. Misschien moet een keeper wel de keuze hebben om bescherming te dragen.'
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ddeksel-spelen.dhtml
Zo en als Edje dat zegt .... ! ^O^ _O_
Hoop dat die gast nog een keer terug komt bij Feyenoord in een of andere rol. Goeie kerel wel.
Groetjes, Ezio.
pi_102169165
FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 20-09-2011 om 07:49:42 Opstelling #Feyenoord: Lamprou; Martins Indi,Vlaar,de Vrij,Fernandez; Clasie,El Ahmadi, Mokotjo; Cisse,Guidetti(mits fit),Fernandez #feyago reageer retweet
Toch wel een aantal wijzigingen. Trouwens, Indi en Dani staan andersom.
  dinsdag 20 september 2011 @ 08:21:12 #237
124676 RobertoCarlos
pi_102169433
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 07:41 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Hoop dat die gast nog een keer terug komt bij Feyenoord in een of andere rol. Goeie kerel wel.
Hmm.. maar over het belangrijkste heeft ie het niet... namelijk dat verdediger en keeper goed communiceren en elkaar coachen om dergelijke botsingen te voorkomen.
  dinsdag 20 september 2011 @ 08:22:25 #238
124676 RobertoCarlos
pi_102169448
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 07:55 schreef Muto het volgende:
FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 20-09-2011 om 07:49:42 Opstelling #Feyenoord: Lamprou; Martins Indi,Vlaar,de Vrij,Fernandez; Clasie,El Ahmadi, Mokotjo; Cisse,Guidetti(mits fit),Fernandez #feyago reageer retweet
Ik hoop dat dit niet klopt..... team zit nu net in een goeie flow...laten we nu niet een bekerwedstrijd gaan onderschatten
pi_102169468
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 september 2011 08:22 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Ik hoop dat dit niet klopt..... team zit nu net in een goeie flow...laten we nu niet een bekerwedstrijd gaan onderschatten
Je zal ook de rest van je team enigzins tevreden moeten houden.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  dinsdag 20 september 2011 @ 08:25:11 #240
124676 RobertoCarlos
pi_102169491
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 08:23 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Je zal ook de rest van je team enigzins tevreden moeten houden.
tuurlijk, maar moet dat nu? Doe dat dan als je met 3-0 voorstaat bij AGOVV
pi_102169714
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 september 2011 08:25 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

tuurlijk, maar moet dat nu? Doe dat dan als je met 3-0 voorstaat bij AGOVV
Ja beetje raar om opeens met Lamprou te gaan spelen, Indi begrijp ik wel.
pi_102169718
quote:
Dick van Well: Mensen creëren hun eigen waarheid

Dick van Well ligt al maandenlang onder vuur bij een deel van de Feyenoord-aanhang, die hem ziet als het gezicht van het oude beleid. De president-commissaris van de Rotterdamse club geeft antwoord. 'Mensen creëren vaak hun eigen waarheid. Maar dat is niet dé waarheid.'

Waarom doet u dit nog?
Dick van Well: 'In mijn kantoor hangt een spreuk die ik koester. 'Losing is not an option', staat erop. Ik ben geen type dat opgeeft of wegloopt. Feyenoord moet weer een club worden die gezond naar de toekomst kan. Daar werken we keihard aan.'

Voelt u daarin ook een soort morele verplichting? Onder uw bewind kampte Feyenoord op het dieptepunt met een schuld van 43 miljoen euro.
'Als er al iets is misgegaan, zit hem dat in het feit dat we een aantal dure spelers hebben gehaald toen we nog niet wisten dat we, alles bij elkaar, een kleine tien miljoen euro moesten afrekenen als gevolg van een belastingzaak die al jaren liep. Geld, dat we vervolgens moesten lenen tegen zeven procent rente. We kozen noodgedwongen voor een schikking, omdat alle experts het erover eens waren dat het de verstandigste optie was. Hadden we dat niet gedaan, dan was de claim nog veel hoger uitgevallen en hadden we bovendien in één keer moeten betalen - en dat konden we niet.'

U zegt: 'als er al iets is misgegaan'. Maar het ís toch faliekant misgegaan? Die belastingzaak is één ding, maar jullie gokten ook op peperdure spelers zonder restwaarde.
'Ook het scenario dat we geen sportief succes zouden halen, is meegewogen in alle rekenmodellen vooraf. Op dat moment wísten we wat er vanaf Varkenoord aan zat te komen aan erg goede jeugdspelers. Vijf jaar geleden had technisch directeur Peter Bosz het al over Leroy Fer en al die anderen. We gingen voor ervaring, maar óók heel nadrukkelijk voor de jeugd. Maar het punt was dat juist in die periode de transfermarkt instortte. Spelers die kort daarvoor voor miljoenen werden verkocht, bleven nu zitten waar ze zaten. En ook daarbuiten zakte de economie in elkaar en liepen voor alle clubs de tv-inkomsten sterk terug.'

Heeft u zich ooit onveilig gevoeld in uw functie?
'Nee hoor, dat valt heel erg mee.'

En die spandoeken en protesten, rond het stadion en op internet?
'Leuk is het niet als ze met een doodskist voor de hoofdingang staan, dat lijkt me logisch. Of ik lees wat er allemaal op internet staat? Soms krijg ik wat mee, maar lang niet alles. Dat is niet omdat het me niet interesseert wat supporters vinden, maar omdat je simpelweg geen beleid kunt maken wanneer je je laat leiden door al die meningen. Mijn taak is om het schip op koers te houden, niet om het te laten schipperen. Ik respecteer ieders mening, maar mensen creëren ook vaak hun eigen waarheid. Ze gooien geruchten, waarheden, verkeerde aannames en halve waarheden op één grote berg en destilleren daaruit hun waarheid. Maar dat betekent niet dat dat ook dé waarheid is.'

Hoe staat Feyenoord er voor bij de volgende jaarcijfers?
'Wij zullen in de zomer van 2012, zoals gepland, voor honderd procent zeker de gevarencategorie 1 verlaten. Over afgelopen seizoen zullen we nog een verlies draaien, maar dat was voorzien. We moeten over dit seizoen zwarte cijfers schrijven en begrotingsdiscipline tonen. Dat zal ook gebeuren. De schuld is inmiddels minimaal gehalveerd. Afgelopen zomer was op transfergebied natuurlijk zeer winstgevend. We hebben met Castaignos, Wijnaldum, Fer en de jeugdspelers Rekik en Aké bruto ruim dertien miljoen opgehaald. Dat is voor een belangrijk deel het werk van Martin van Geel en Eric Gudde. Die hebben het samen fantastisch uitonderhandeld. Vakwerk.'

Het interview in AD Sportwereld met Dick van Well had plaats vier dagen vóórdat voor de ingang van het Maasgebouw hevige rellen uitbraken. 'Anders had ik dit interview waarschijnlijk helemaal niet gegeven', zegt Van Well nu. 'Ik wilde graag antwoord geven op vragen over het beleid van Feyenoord. Maar niet als een soort verantwoording voor wat er zaterdag is gebeurd. Van het geweld distantieer ik me, in alle opzichten.'

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)eigen-waarheid.dhtml
Gelukkig creëert dickie zelf niet zijn eigen waarheid of zo :)
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 20 september 2011 @ 08:45:06 #243
124676 RobertoCarlos
pi_102169813
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 08:40 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Uh.... 'dickie'? :? ;)
pi_102169873
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 september 2011 08:45 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Uh.... 'dickie'? :? ;)
Ja en dan?
Klojo die met zijn kompanen de club bijna de nek heeft omgedraaid en achteraf doodleuk de schuld aan de belastingdienst geeft.
Groetjes, Ezio.
pi_102169954
quote:
5s.gif Op dinsdag 20 september 2011 08:47 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ja en dan?
Klojo die met zijn kompanen de club bijna de nek heeft omgedraaid en achteraf doodleuk de schuld aan de belastingdienst geeft.
Wat heeft het instorten van de transfermarkt er nu mee te maken ??

Wilde hij Makaay en Hofland voor vele miljoenen doorverkopen ??
pi_102169973
Het ligt dus eigenlijk aan alles en iedereen maar vooral niet aan hem.

Ik denk dat dat nog het meeste steekt bij iedereen. Dat nog steeds niet één persoon zich verantwoordelijk voelt voor het hele fiasco. En dan raar opkijken dat er een aantal boos worden.
pi_102170003
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 08:51 schreef macca728 het volgende:

[..]

Inderdaad.
Allemaal spelers met niet of nauwelijks restwaarde.
Maar het ligt aan de hele wereld behalve aan de gasten. Geen fractie zelfkritiek of iets wat er maar op lijkt. Niks.
Groetjes, Ezio.
pi_102170042
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 08:53 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Inderdaad.
Allemaal spelers met niet of nauwelijks restwaarde.
Maar het ligt aan de hele wereld behalve aan de gasten. Geen fractie zelfkritiek of iets wat er maar op lijkt. Niks.
Echt hč, was per definitie al een kansloos plan, ze hebben gewoon roulette gespeeld en alles op zwart gezet, als Feyenoord kampioen werd kwam het allemaal goed, zo niet, nou ja, je weet hoe we er voor staan.
pi_102170105
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 08:51 schreef macca728 het volgende:

[..]

Dat hele verhaal slaat nergens op man.

Alsof die jeugd die we toen hadden lopen voor miljoenen naar het buitenland zou zijn gegaan :')

Dit interview geeft mooi aan wat er mis is op het moment.
pi_102170168
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 08:55 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Echt hč, was per definitie al een kansloos plan, ze hebben gewoon roulette gespeeld en alles op zwart gezet, als Feyenoord kampioen werd kwam het allemaal goed, zo niet, nou ja, je weet hoe we er voor staan.
En dan gewoon doodleuk zeggen 'gegokt en verloren' (Jacobs) maar vervolgens niet direct conclusies trekken en doodleuk jaren bij de club blijven zitten...
Wat dat betreft zit je als supporter constant in de spagaat. Aan de ene kant verafschuw je het geweld en de simplistische redeneringen van bepaalde supportersgroepen. Aan de andere kant deugen dit soort figuren ook van geen kant.
Groetjes, Ezio.
pi_102170182
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 09:01 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

En dan gewoon doodleuk zeggen 'gegokt en verloren' (Jacobs) maar vervolgens niet direct conclusies trekken en doodleuk jaren bij de club blijven zitten...
Wat dat betreft zit je als supporter constant in de spagaat. Aan de ene kant verafschuw je het geweld en de simplistische redeneringen van bepaalde supportersgroepen. Aan de andere kant deugen dit soort figuren ook van geen kant.
Ben het 100% met je eens.
  dinsdag 20 september 2011 @ 09:05:42 #252
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_102170261
Die van Well snapt er echt geen kloot van. :N
Elite
Tegen TTIP
pi_102170329
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 07:55 schreef Muto het volgende:
Goed om even wat te rouleren.
  dinsdag 20 september 2011 @ 09:09:42 #254
268260 Dr.Mikey
pi_102170364
quote:
gisyer ook bij pownews. De echte supporters over die coke idioten van zaterdag.
R.I.P DTS.
pi_102170459
Dick van Well blijft zitten koste wat het kost om het nieuwe stadion te mogen bouwen namens zijn bouwbedrijf Dura Vermeer.
  dinsdag 20 september 2011 @ 09:45:43 #256
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_102171305
3 - 0 wordt het vanavond gok ik. EL 2 zend het uit :Y
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_102171381
Iemand de column van Willem Vissers van vandaag in de VK al digitaal tegengekomen?
  dinsdag 20 september 2011 @ 10:22:10 #258
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_102172194
quote:
'Op camerabeelden veel nieuwe en jonge gezichten'
Geschreven op 2011-09-20 om 07:51:05 | Bekeken: 4050 | Reacties: 22 | Foto: OrangePictures | Bron: AD.nl

Ouders van relschoppers die zaterdagavond het Feyenoordstadion bestormden, moeten hun kinderen aangeven bij de politie. Die oproep doet de Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb vandaag in het AD. De politie maakt fanatiek jacht op de daders.

De burgemeester noemt het 'ondenkbaar' dat ouders of bekenden van de zestig relschoppers van niets weten, omdat het vooral om tieners lijkt te gaan. 'Ze moeten iets hebben gemerkt en hun verantwoordelijkheid nemen. Als ouders weten dat hun kinderen naar Feyenoord gaan, moeten ze naar dit incident vragen. Blijken ze betrokken, dan verwachten we ze samen op het politiebureau.'

Strandrellen
Nog zeker vijftig relschoppers zijn voortvluchtig. De vijf opgepakte hooligans zijn jongeren van 19 en 20 jaar. Slechts één van hen werd eerder opgepakt voor geweld rond voetbalwedstrijden. Geen van allen was betrokken bij de strandrellen in Hoek van Holland in 2009.

Op de goede camerabeelden die de politie maakte, zijn volgens rechercheurs opvallend veel 'nieuwe en jonge gezichten' te zien. Aboutaleb zegt dat komende dagen meer arrestaties worden verricht aan de hand van die beelden.

'Idioten'
Hij weigert wedstrijden van Feyenoord te verbieden of te verplaatsen. 'Ik zwicht niet voor een paar idioten. Zo denken mijn agenten er ook over, net als die 45.000 echte supporters. Ik ben fanatieker dan ooit. Dit is een probleem van de Feyenoordfamilie, die moet dit oplossen. Maar als de openbare orde weer in gevaar komt, zullen we er staan. En als agenten het nodig vinden om hun wapen te gebruiken, moeten ze dat doen. Ik ben het zat.'

Aboutaleb wijst kritiek op het politieoptreden van de hand. Uit een eerste analyse blijkt dat de agenten die hun wapen moesten trekken, binnen 17 seconden werden ontzet door de mobiele eenheid.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 20 september 2011 @ 10:24:48 #259
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_102172269
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 09:49 schreef nomnom het volgende:
Iemand de column van Willem Vissers van vandaag in de VK al digitaal tegengekomen?
quote:
‘Gudde weet blijkbaar niet dat hij fans tot waanzin drijft’

Wie de moeite neemt te lezen in de geschriften van Lunatic News, een fanzine over Feyenoord dat ook op internet verschijnt, blijft al gauw hangen bij de kop ‘Eric Gudde drijft supporters tot waanzin’.

Het artikel verscheen op 18 september en reageert op een opmerking van directeur Gudde na afloop van de rellen van zaterdag bij de Kuip, voor het duel met De Graafschap. Doodsbange agenten voelden zich toen dermate bedreigd dat ze het dienstpistool trokken om de razende fans op afstand te houden bij een bestorming van het Maasgebouw.

De vrij algemene reactie is: opsporen en straffen dat tuig. Dat is een goed advies. Maar alleen daarmee zijn de problemen niet opgelost. Integendeel.

Gudde opperde dat het toch goed gaat met Feyenoord. Hij snapt niet waarom dit allemaal gebeurt. Alleen al die opmerking doet sommige fans trillen van woede. Dat Feyenoord nu op een toppositie in de eredivisie staat en dat het langzaam beter gaat met de financiële situatie, speelt helemaal geen rol. De schrijvers vragen zich af of Gudde ‘boter op het hoofd heeft, een bord voor zijn kop of een hele bunker voor zijn taas’.

Dan volgt een opsomming van ongeveer honderd (100!) klachten over de directeur, diens beleid of gevolgen van zijn beleid. Soms zijn de grieven ogenschijnlijk klein, over het te laat verschijnen van de directie bij de herdenking van Coen Moulijn bijvoorbeeld.

Soms zijn ze juist groot en veelomvattend. Ze gaan over organisatorische wanorde, persoonlijke voorkeuren, censuur bij op het oog onschuldige spandoeken (‘clubliefde is Fer te zoeken’, toen Leroy Fer aangaf naar FC Twente te willen vertrekken), of de weigering in te gaan op een aanbod van supporters om de veldverwarming op het trainingscomplex Varkenoord te betalen.

De opsomming is schier eindeloos: het ontbreken van een plan B bij het afblazen van de nieuwbouw van het stadion. Lafheid van Gudde om tijdig op te treden toen de spelersgroep uitgekeken was op Mario Been, verrijking van directieleden met bonussen. Of anders wel het verbreken van de band met RTV Rijnmond.

Ook is er sprake van te grote invloed van de sponsorgroep Vrienden van Feyenoord voor een relatief te lage financiële inbreng en de onduidelijke bestemming van geld in de vereniging Supporters Steunen Feyenoord. Fans konden voor minimaal een tientje lid worden en het faillissement helpen afwenden. Een grote groep vindt gewoon dat Gudde weg moet, en dat is ook nog zo als Feyenoord over vijf weken drie punten voorstaat op Ajax. Ze eisten eerder dat financieel man Jacobs vertrok. Dat is inmiddels gebeurd.

Natuurlijk is het schandalig dat al dan niet doorgesnoven fans directieleden terroriseren, maar dat wil niet zeggen dat kritiek niet terecht kan zijn. In de mars liepen minimaal duizend man mee, hoewel andere schattingen veel hoger zijn. Dat zijn lang niet allemaal hooligans. Dat zijn ook personen met een clubhart, die de club hebben zien marginaliseren, die het niet meer kunnen aanzien.

Met het bestraffen van degenen die zaterdag de grens overschreden, is de band tussen Gudde en een deel van de fanatieke supporters niet hersteld. Sterker nog: hij drijft ze tot waanzin.
Elite
Tegen TTIP
pi_102172415
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 10:24 schreef Happel het volgende:

[..]

[..]

eindelijk een journalist die verder kijkt.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_102172582
Goed stuk.
pi_102173040
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 10:24 schreef Happel het volgende:

[..]

[..]

Ah, thanks.

Al had ik er meer van verwacht.
  dinsdag 20 september 2011 @ 11:01:36 #263
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_102173297
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 08:40 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ga je toch niet menen dit. Gewoon weer doodleuk je kop in het zand steken.

'We wisten dit niet, we wisten dat niet, we hadden er wel rekening mee gehouden maar toch ging de club praktisch failliet, de belastingdienst blabla'

Man man man. Het zou iemand sieren als ze gewoon eens een keer zeggen 'ja, er zijn inderdaad grove fouten gemaakt'. :N
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102175029
Mensen die op twitter flirten met de vriendin van Guidetti _O-
pi_102175208
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 12:05 schreef Tito_Makani het volgende:
Wie doet dat ? :P
pi_102175296
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 12:05 schreef Tito_Makani het volgende:
Wat een ei ben je dan _O-
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 20 september 2011 @ 12:25:51 #267
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_102175577
Hehehe, Fer moet morgen met Twente naar VV Zwaluwen (Vlaardingen) en wordt thuisgelaten.

Toeval. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 20 september 2011 @ 13:00:02 #268
268260 Dr.Mikey
pi_102176633
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 10:22 schreef Happel het volgende:

[..]

mooi
R.I.P DTS.
  dinsdag 20 september 2011 @ 13:13:51 #269
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_102177046
Vanavond maar weer eens de Kuip aandoen :)
pi_102177378
Wat een prijzen voor een wedstrijd tegen AGOVV. :')
pi_102177542
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 13:25 schreef Paul-89 het volgende:
47,50 voor een normaal plekje. :')
pi_102177573
quote:
19s.gif Op dinsdag 20 september 2011 13:29 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

47,50 voor een normaal plekje. :')
huh ?

Het hoogste wat ik zie is 30.
pi_102178202
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 10:36 schreef Paul-89 het volgende:
Goed stuk.
LN heeft blijkbare een sterke medestander gevonden.
Willem Vissers is een zeer goede journalist en de Volkskrant is misschien wel de beste krant van Nederland.
Hij schrijft zoals LN zou moeten schrijven.
pi_102178288
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 13:52 schreef eight het volgende:

[..]

LN heeft blijkbare een sterke medestander gevonden.
Willem Vissers is een zeer goede journalist en de Volkskrant is misschien wel de beste krant van Nederland.
Hij schrijft zoals LN zou moeten schrijven.
Ik vind het vooral goed dat hij ook nog even benadrukt dat er nog duizend(en) mensen meeliepen in die mars die geen geweld gebruikten maar zich wel grote zorgen maken over de club.

Dat 'vergaten' erg veel mensen van de media even.
pi_102178448
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 13:55 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik vind het vooral goed dat hij ook nog even benadrukt dat er nog duizend(en) mensen meeliepen in die mars die geen geweld gebruikten maar zich wel grote zorgen maken over de club.

Dat 'vergaten' erg veel mensen van de media even.
Die van Gelder had het zondagavond over een groep van 1000 relschoppers. Ik kan me daar echt kwaad om maken.

Lees je in of hou gewoon je mond. Journalisten zijn tegenwoordig zo slecht ingevoerd...
  dinsdag 20 september 2011 @ 15:02:05 #276
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_102180503
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 14:00 schreef nomnom het volgende:
Lees je in of hou gewoon je mond. Journalisten zijn tegenwoordig zo slecht ingevoerd...
En tegelijkertijd zijn de gevolgen vaak weer verstrekkend :{
pi_102180841
De stad in. Bier drinken. Ik zeg 5-1 vanavond ^O^
pi_102181059
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 15:10 schreef Maastoren het volgende:
De stad in. Bier drinken. Ik zeg 5-1 vanavond ^O^
8-0 zou meer in verhouding zijn :P
Groetjes, Ezio.
pi_102181692
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 15:17 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

8-0 zou meer in verhouding zijn :P
Ik zou liever vanavond een baggerwedstrijd met een kleine overwinning zien, zodat de heren goed gemotiveerd tegen de kaasklappers beginnen.
BFF met GGMM
pi_102182918
Lamprou in de goal! Dat is wel fijn voor hem.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_102183267
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:05 schreef Cara het volgende:
Lamprou in de goal! Dat is wel fijn voor hem.
Ik zie hem ook altijd erg meeleven met de selectie, altijd vrolijk.
  dinsdag 20 september 2011 @ 16:40:56 #282
321382 vandermar
pi_102184461
Ex keeper van ajax is Lamprou :P Het enige manco bij hem is dat hij zo klein is, wanneer hij langer was geweest was hij denk ik ook 1e keeper geweest. Hij is 1.76 ongeveer en dat is gewoon heel erg klein voor een keeper op dit niveau.
RvP; Feyenoord
pi_102185470
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:13 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik zie hem ook altijd erg meeleven met de selectie, altijd vrolijk.
Echt dat irritante mannetje van de groep, maar irritant op een leuke manier :9
pi_102185559
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:40 schreef vandermar het volgende:
Ex keeper van ajax is Lamprou :P Het enige manco bij hem is dat hij zo klein is, wanneer hij langer was geweest was hij denk ik ook 1e keeper geweest. Hij is 1.76 ongeveer en dat is gewoon heel erg klein voor een keeper op dit niveau.
Die lengte is voor een keeper gewoon funest. Vrijwel onmogelijk om bij een topclub een basisplaats te krijgen.
pi_102185795
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 12:25 schreef Caland het volgende:
Hehehe, Fer moet morgen met Twente naar VV Zwaluwen (Vlaardingen) en wordt thuisgelaten.

Toeval. _O-
Hey, de Zwaluwen is een hele fatsoenlijke club, hier doen we dat soort dingen niet :P
pi_102185988
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:15 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Hey, de Zwaluwen is een hele fatsoenlijke club, hier doen we dat soort dingen niet :P
Als oud-zwaluwen lid moet ik hiermee instemmen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_102185996
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 13:25 schreef Paul-89 het volgende:
quote:
Voor de bekerwedstrijd van aanstaande dinsdag tussen Feyenoord en AGOVV Apeldoorn zijn nog voldoende kaarten beschikbaar. Supporters kunnen tot op de wedstrijddag toegangskaarten aanschaffen tegen prijzen vanaf 17,50 euro. Seizoenkaarthouders hebben tijdens de eerste thuiswedstrijd in het bekertoernooi gratis toegang tot De Kuip.
Ik vind de prijzen wel redelijk eerlijk gezegd.
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:45:16 #288
321382 vandermar
pi_102186985
Begint het kwart voor 8 of kwart voor 9? eredivisielive.nl meldt kwart voor 9 maar op feyenoord.netwerk staat kwart voor 8.
RvP; Feyenoord
  Moderator dinsdag 20 september 2011 @ 17:46:08 #289
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_102187017
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:45 schreef vandermar het volgende:
Begint het kwart voor 8 of kwart voor 9? eredivisielive.nl meldt kwart voor 9 maar op feyenoord.netwerk staat kwart voor 8.
Kwart voor 8, zo naar de kuip dus 8-)
4045
onlogisch
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:48:22 #290
321382 vandermar
pi_102187108
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:46 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Kwart voor 8, zo naar de kuip dus 8-)
Ja ik zie het ook net maar ze zetten het wat mongolisch neer op eredivisie live website.
RvP; Feyenoord
  dinsdag 20 september 2011 @ 18:19:04 #291
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102188366
Ik moet tot 20:00 werken owowow :(.
2000 light years from home
pi_102189200
hopen dat er een stream is want ik werk gewoon.. maar lijkt me sterk voor deze pot?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_102190466
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 07:41 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Nee...dat moeten we niet hopen. :')
pi_102190535
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:42 schreef Cara het volgende:
hopen dat er een stream is want ik werk gewoon.. maar lijkt me sterk voor deze pot?
Er is iig een eredivisie live-stream, maar daar moet je voor betalen. Misschien is er iemand zo vriendelijk die via sopcast te delen, maar vrees ook 't ergste ja.
pi_102190696
Opstelling Feyenoord: Lamprou; D. Fernández, De Vrij, Vlaar, Martins Indi; El Ahmadi, Bakkal, Mokotjo; Cabral, G. Fernandez en Cissé.

Wisselspelers: Mulder, Ramsteijn, Clasie, Van Haaren, Schaken en Achahbar
:)
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:19:37 #296
269692 Divje
brr brr patapim
pi_102190786
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:13 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Er is iig een eredivisie live-stream, maar daar moet je voor betalen. Misschien is er iemand zo vriendelijk die via sopcast te delen, maar vrees ook 't ergste ja.
13th Stream als 't goed is :)
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_102190847
Ik vind het ook maar raar dat Veronica dit doet. Mis RTL7 wel met de uitzendingen :{
pi_102192632
Al 1-0 door Cisse
  dinsdag 20 september 2011 @ 20:03:31 #299
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_102192780
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Al 1-0 door Cisse
Lolwut, geen gezeik dat we de hele tijd moeten billenknijpen?
pi_102193167
Beetje freewheelend zo. Slechte passes wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')