quote:
Hier krijgen ze ook veel afwisseling qua voerquote:Op maandag 19 september 2011 15:19 schreef Bluezz het volgende:
Katten gaan in de herfst, winter, minder naar buiten, dus eten ook wat minder Saar.
De kleine gaat lekker de tuin inquote:Op maandag 19 september 2011 15:19 schreef Bluezz het volgende:
Katten gaan in de herfst, winter, minder naar buiten, dus eten ook wat minder Saar.
Ik merk dat hier ookquote:Op maandag 19 september 2011 15:22 schreef Sarabi het volgende:
Ja maar dit zijn kittens die nog nooit naar buiten zijn gegaan
(Stiekem maak ik me ook wel zorgen, maar goed ze eten wel maar niet zo snel als normaal)
We wisselen hier hard en zacht voer om-en-om af.quote:Op maandag 19 september 2011 15:25 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is het voordeel van harde brokjes tov zacht voedsel bij katten of is er geen voordeel?
Het is beter voor de tanden ja. Er zit ook alles in, net in als blikvoer, maar je betaalt geen water.quote:Op maandag 19 september 2011 15:25 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is het voordeel van harde brokjes tov zacht voedsel bij katten of is er geen voordeel?
We hebben het geld wel maar ik vind het moeilijk om er voor te kiezen om iets te kopen ipv te sparen.quote:Op maandag 19 september 2011 15:53 schreef Bluezz het volgende:
Slecht als in geen geld of qua verantwoording?
Die potloden zijn echt heel leuk!quote:Op maandag 19 september 2011 15:19 schreef Bluezz het volgende:
Heerlijk gefietst en een megagroot schetsblok gekocht met felle kleuren voor bij de superleuke kleurpotloden van fairtrade voor Babi J.(we gaan er wo-middag naar toe)
Je zou het kunnen doen als een vriendin van mij, samen met je vriend afspreken hoeveel je van je maandelijkse budget kan/mag gebruiken voor echt iets voor/van jezelf.quote:Op maandag 19 september 2011 15:55 schreef Sarabi het volgende:
We hebben het geld wel maar ik vind het moeilijk om er voor te kiezen om iets te kopen ipv te sparen.
Behalve dingen die echt nodig zijn
Ja hequote:Op maandag 19 september 2011 15:56 schreef krakkemieke het volgende:
Die potloden zijn echt heel leuk!
Dat is wel een goede tipquote:Op maandag 19 september 2011 15:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je zou het kunnen doen als een vriendin van mij, samen met je vriend afspreken hoeveel je van je maandelijkse budget kan/mag gebruiken voor echt iets voor/van jezelf.
Zulke woorden mag ik niet zeggen van mijn moeder.quote:
Sparenquote:Op maandag 19 september 2011 15:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We hebben het geld wel maar ik vind het moeilijk om er voor te kiezen om iets te kopen ipv te sparen.
Behalve dingen die echt nodig zijn
Zo voelde ik me een jaar geleden ook.quote:Op maandag 19 september 2011 16:12 schreef LieLie het volgende:
Ik heb reuzehonger! En ik moet hier (afstudeerplek) best wel heel erg wennen, dus het is niet zo erg gezellig nog en ik voel me een beetje 'lost' en onzeker nog. Maar goed, zal wel komen
Zakgeldquote:
Foei Samquote:Op maandag 19 september 2011 16:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zakgeldmaar idd een handige manier van werken: alles op 1 rekening en dan ieder een rekening voor persoonlijke dingetjes. Wil dat hier eigenlijk ook instellen maar men werkt niet helemaal mee
Zo klinkt het weer stomquote:Op maandag 19 september 2011 16:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zakgeldmaar idd een handige manier van werken: alles op 1 rekening en dan ieder een rekening voor persoonlijke dingetjes. Wil dat hier eigenlijk ook instellen maar men werkt niet helemaal mee
Wij hebben ook 1 grote (nou ja groot) berg, wel zo handig en makkelijk.quote:Op maandag 19 september 2011 16:40 schreef Sarabi het volgende:
Zo klinkt het weer stom
Wij willen juist van 2 rekeningen naar 1 rekening gaan
Ik snap dat je je klote voelt, wachten duurt lang en is rot in deze situatiequote:Op maandag 19 september 2011 16:03 schreef krakkemieke het volgende:
Zulke woorden mag ik niet zeggen van mijn moeder.![]()
Dus: op van de zenuwen en dus doodmoe. Dus ipv te stofzuigen ben ik stoom af wezen blazen bij een vriendin. Echt fijn dat ze dicht in de buurt woont.
En vanochtend nog de oncologieverpleegkundige gebeld. Die gaat kijken of ze meer info over de operatie en erna kan vinden. Ook fijn!
Wij hebben 3 rekeningenquote:Op maandag 19 september 2011 16:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo klinkt het weer stom
Wij willen juist van 2 rekeningen naar 1 rekening gaan
Het was weer een gevalletje: de verpleegkundige weet wat je nodig hebt. Ik belde in eerste instantie niet voor info, maar ze gaat er wel achteraan.quote:Op maandag 19 september 2011 16:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik snap dat je je klote voelt, wachten duurt lang en is rot in deze situatie
Das een goeie, ze bestaanquote:Op maandag 19 september 2011 16:51 schreef krakkemieke het volgende:
Het was weer een gevalletje: de verpleegkundige weet wat je nodig hebt. Ik belde in eerste instantie niet voor info, maar ze gaat er wel achteraan.
Hadden wij ook. Onhandig, steeds dat overboeken op een huishoudrekening.quote:
Ik ben eerlijk gezegd nog geen slechte tegengekomen.quote:
Nja dat overboeken gaat automatisch.. merk ik niets vanquote:Op maandag 19 september 2011 17:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Hadden wij ook. Onhandig, steeds dat overboeken op een huishoudrekening.
Nu gewoon 1 rekening waarop alle schulden staan.
Ik zal het eens besprekenquote:Op maandag 19 september 2011 16:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij hebben ook 1 grote (nou ja groot) berg, wel zo handig en makkelijk.
Enige nadeel is wat jij noemt : als je iets voor jezelf koopt is dat gezamenlijk geld, vind je dat moeilijk dan spreek je dus een bedragje af wat je lekker voor jezelf hebt en je vriend mag zich dan natuurlijk ook niet bemoeien met hoe je het besteedt.
En andersom
Toon es wat leiderschap, TAV.quote:Op maandag 19 september 2011 17:23 schreef TAV74 het volgende:
Organiseren met vrijwilligers die het verschil tussen vrijwillig en vrijblijvend niet snappen is frustrerend...
quote:Op maandag 19 september 2011 17:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Toon es wat leiderschap, TAV.
quote:
Niet in mijn vrije tijdquote:Op maandag 19 september 2011 17:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Toon es wat leiderschap, TAV.
Ja, maar het ging niet over de handbalquote:Op maandag 19 september 2011 18:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je bent toch niet voor niks voorzitter?
Oh sorry.quote:Op maandag 19 september 2011 19:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, maar het ging niet over de handbalDaar weet ik ook wel op wie ik wel en niet kan bouwen.
quote:
Vertel!quote:Op maandag 19 september 2011 21:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik was onder de douche al leuke grapjes aan het bedenken voor als er nu nog niets geplaatst was
Sterkte Zet!quote:Op maandag 19 september 2011 21:29 schreef z80 het volgende:
morgen even ruzie maken met de ing.
het stelletje ****@**** gaan eenzijdig mijn hypotheek aanpassen en natuurlijk niet in mijn voordeel.
eens kijken of ik zonder boeterente van deze hypotheek af kan komen.
Nouja, het resultaat van het bedenken was niet zo denderend, maar ik had toch wat te doen zoquote:
Ja, beetje jammer. Het leeft nog.quote:Op maandag 19 september 2011 21:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nouja, het resultaat van het bedenken was niet zo denderend, maar ik had toch wat te doen zo
Mijn beste was:
In de categorie dode topics presenteer ik u vanavond: de CUL SC!
/dontgiveupyourdayjob
Balen dat gezeurquote:Op maandag 19 september 2011 21:29 schreef z80 het volgende:
morgen even ruzie maken met de ing.
het stelletje ****@**** gaan eenzijdig mijn hypotheek aanpassen en natuurlijk niet in mijn voordeel.
eens kijken of ik zonder boeterente van deze hypotheek af kan komen.
Tuurlijk ken ik diequote:
Dat is niet echt mijn ding, maar wel tof dat ik een liedje krijgquote:
Het is ook niet echt mijn muziek. Maar ik snapte toen al dat het iets heel nieuws was.quote:Op maandag 19 september 2011 21:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat is niet echt mijn ding, maar wel tof dat ik een liedje krijg
Óóit.. Komt er een moment dat je het merkt.. Maar wanneer dat is..quote:Op maandag 19 september 2011 21:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, dat was de eerste échte lesavond. Maar wat ik nu precies geleerd heb is een raadsel
Ik heb iig een studiemaatjequote:Op maandag 19 september 2011 21:58 schreef LieLie het volgende:
[..]
Óóit.. Komt er een moment dat je het merkt.. Maar wanneer dat is..
Ik merk dat ook met mensen in de sc....quote:Op maandag 19 september 2011 21:58 schreef LieLie het volgende:
[..]
[quote]Op maandag 19 september 2011 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb iig een studiemaatjeIk kwam haar de vorige keer al beneden in de hal tegen net als mij op zoek waar we heen moesten en toen zijn we naast elkaar gaan zitten, hebben gemaild en we blijken van de zelfde soort vakanties te houden
en haar man fotografeert. Nou ja, klikt wel dus, vandaag ook weer en het is alsof we elkaar al jaren kennen
Ze moest wel erg lachen toen ik opmerkte dat ik 6 was toen zij afstudeerde
altijd leuk dat soort plagerijtjes
Hahaquote:Op maandag 19 september 2011 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb iig een studiemaatjeIk kwam haar de vorige keer al beneden in de hal tegen net als mij op zoek waar we heen moesten en toen zijn we naast elkaar gaan zitten, hebben gemaild en we blijken van de zelfde soort vakanties te houden
en haar man fotografeert. Nou ja, klikt wel dus, vandaag ook weer en het is alsof we elkaar al jaren kennen
Action?quote:Op maandag 19 september 2011 22:04 schreef LieLie het volgende:
Wie o wie heeft een goede tip voor een messenmagneetstrip?
Die wil papaLie wel op zijn verjaardag, maar ik heb niet zo'n zin om daar 40 euro aan uit te geven, dat kan vast ook goedkoper en heb ik meer voor een mooie kookboeken
Nee lijkt me ook niet, ik had dat het laatste jaar Havo een beetje..quote:Op maandag 19 september 2011 22:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hahadat is wel leuk ja! Toen ik geschiedenis deed had ik niemand in de klas, dat is echt niet leuk
Ik kreeg een goed mes voor 40 gulden destijds. Ik dacht dat het goedkoper moest?quote:
Het gaat om het ophangsysteem, niet de messen zelfquote:Op maandag 19 september 2011 22:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik kreeg een goed mes voor 40 gulden destijds. Ik dacht dat het goedkoper moest?
quote:Op maandag 19 september 2011 22:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het gaat om het ophangsysteem, niet de messen zelf
Dat kan je overal kopen!quote:Op maandag 19 september 2011 22:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het gaat om het ophangsysteem, niet de messen zelf
Ik heb een heel grote pepermolen te geef....quote:Op maandag 19 september 2011 22:16 schreef LieLie het volgende:
Ik heb eentje gezien van 25 ongeveer, volgens mij hebben ze die ook bij Oldenhof in Zwolle, vrijdag daar maar even kijken
Hm?quote:Op maandag 19 september 2011 22:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb een heel grote pepermolen te geef....
Die van ons is perfect en komt gewoon van de Ikea.quote:Op maandag 19 september 2011 22:16 schreef LieLie het volgende:
Ik heb eentje gezien van 25 ongeveer, volgens mij hebben ze die ook bij Oldenhof in Zwolle, vrijdag daar maar even kijken
Oh, die is mooi strak! Hij 'plakt' echt goed?quote:Op maandag 19 september 2011 22:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Die van ons is perfect en komt gewoon van de Ikea.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00110353
Waarom niet? Piet is ook Aldi fanquote:Op maandag 19 september 2011 22:38 schreef LieLie het volgende:
Oh jongens, als het zelfs de goedkeuring van Piet kan krijgen
Viel het op dat ik geen advies vroeg aan Piet?quote:Op maandag 19 september 2011 22:38 schreef LieLie het volgende:
Oh jongens, als het zelfs de goedkeuring van Piet kan krijgen
Ik 'ken' je als kritisch op kwaliteit, dus dan is dat een goed tekenquote:Op maandag 19 september 2011 22:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom niet? Piet is ook Aldi fan
quote:Op maandag 19 september 2011 22:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Viel het op dat ik geen advies vroeg aan Piet?
Hij plakt superquote:Op maandag 19 september 2011 22:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Die van Ikea plakt goed, niet geweldig, maar goed genoeg.
Voldoet prima, inderdaad.quote:Op maandag 19 september 2011 22:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Die van Ikea plakt goed, niet geweldig, maar goed genoeg.
Boven de 100 kilo kan ie niet aan hoor.quote:Op maandag 19 september 2011 22:53 schreef Bluezz het volgende:
Hij plakt superIk hang jou er zo aan heur
quote:Op maandag 19 september 2011 22:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Boven de 100 kilo kan ie niet aan hoor.
Klinkt als HBOquote:Op maandag 19 september 2011 21:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, dat was de eerste échte lesavond. Maar wat ik nu precies geleerd heb is een raadsel
Dat blijkt! Van Chowchows wist ik het, van IJsberen niet.. Die zie ik niet zo vaak hun tong uitstekenquote:Op maandag 19 september 2011 23:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
IJsberen hebben blauwe tongen.
HBO+ danquote:
Leuk!quote:Op maandag 19 september 2011 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat een dag steerquote:Op maandag 19 september 2011 23:48 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, gegeten bij ex danspartner die binnenkort naar buitenland gaat verhuizen voor studie, Zouk gedanst + inschrijving - leuke nieuwe danspartner gecharterd - en daarna naar een vermakelijke cabaretvoorstelling van m'n oude toneelvereniging. Veel mensen die ik een jaar niet gezien had waren verbaasd dat ik 'mager' geworden was ('liposuctie, Steer??') dus m'n ego ook weer een broodnodig schouderklopje gekregen. Oh, en volgende week uit eten met stipjes, zin in.
Morgen weer een dag.
/nachtboek
Dat heet tegenwoordig 'professionele master' maar is idd een post-HBOquote:
oei sterkte...quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:46 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Weer op kantoor. Een half dagje coordineren vandaagDaarna naar de tandarts voor deel 2 van de wortelkanaalbehandeling
Sterkte voor de konijnen bij die gemene dierenartsquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
oei sterkte...
hier ook een soort 'wortelkanaalbehandeling' in de planning: de konijnen moeten voor hun halfjaarlijkse enting naar de dierenarts![]()
Och, gelukkig voelen zij er meestal niets vanquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sterkte voor de konijnen bij die gemene dierenarts
Ik ben een roadtour aan het plannen. Half november ben ik weer eens een hele week thuis, tot die tijd nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 08:38 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, licht zeurende hoofdpijnBen toch wat druk in mijn hoofd met alle perikelen richting volgend jaar (herinrichten en andere functie), moet nog een hoop afgestemd en beslist worden.
Vervang het bloem door amandelmeelquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo eens 2 appeltaarten bakkeneentje iig met dadels en bosbessen als opleukertje, de ander kan ik nog iets anders mee doen. Kom nu niet verder dan met noten en rozijnen.. Iemand een ander idee wat lekker is??
NJa leuk, maar waar haal ik dat hier in het dorp?quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vervang het bloem door amandelmeel
Mja, ze noemen HBO tegenwoordig ook 'professional university' in het Engels op de een of andere manierquote:Op dinsdag 20 september 2011 08:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat heet tegenwoordig 'professionele master' maar is idd een post-HBOVind master wel een stuk stoerder klinken dus gebruik ik gewoon die term
Amandelen malen in de blender/keukenmachine?quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
NJa leuk, maar waar haal ik dat hier in het dorp?
HBO is idd de 'professional' tak, professional bachelors degree en ik heb straks een professional masters degree. En van de Uni heet het 'academisch'.. snap het wel, het is op deze manier makkelijker uit te leggen in het buitenland want ik wist nooit goed hoe ik HBO moest uitleggen aan overzeese familie en nu welquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, ze noemen HBO tegenwoordig ook 'professional university' in het Engels op de een of andere manierEnorme afbreuk aan de Nederlandse term 'universiteit' maar ach
Rozijnen hóren in een echte appeltaartquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vind opleukers als Dadels, bosbessen, krenten en rozijnen maar niets. Een appeltaart moet naar appels smaken.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een hekel aan krenten en rozijnen in appeltaart en bijna iedereen stopt ze er in, bah bah bah. En ik lust ze wel hoor, alleen alsjeblieft niet in appeltaart.
En al die domme HBO'ers maken daar dankbaar gebruik van op de internationale marktquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:32 schreef borisz het volgende:
Universiteit is een beschermde term. University niet
Dat hóórtquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een hekel aan krenten en rozijnen in appeltaart en bijna iedereen stopt ze er in, bah bah bah. En ik lust ze wel hoor, alleen alsjeblieft niet in appeltaart.
Nietes, HBO-ers zijn net zo slimquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, ze noemen HBO tegenwoordig ook 'professional university' in het Engels op de een of andere manierEnorme afbreuk aan de Nederlandse term 'universiteit' maar ach
Iedereen is toch net zo slim als een anderquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Iedereen is toch net zo slim als een ander![]()
* PdeHoog zoekt dekking!
Waarom zou het niet pijnloos zijnquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoop tegen beter weten in dat het bij jou ook pijnloos zal zijn..
IQ is een illusiequote:Op dinsdag 20 september 2011 09:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Iedereen is toch net zo slim als een ander![]()
* PdeHoog zoekt dekking!
En de verdovingsprikken dan? Die doen bij mij altijd verrotte pijn..quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom zou het niet pijnloos zijnTandarts verdooft eerst en er zit geen pijn of acute ontsteking verder. Die is al weggewerkt vorige maand
Ja. Hard he om te horenquote:
Vorige keer had ik daar heel geen last van eigenlijkquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En de verdovingsprikken dan? Die doen bij mij altijd verrotte pijn..
Maar goed, in dat geval heb ik geen medelijden met je![]()
Nja bloedprikken doet bij mij vaak al enorm veel pijn, dus het kan ook iets met mijn perspectief als hypersenstief persoon te maken hebbenquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vorige keer had ik daar heel geen last van eigenlijkMaar wel tof dat je medelijden met me had
't Is nog altijd beter dan amandelspijs in je appeltaartquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:31 schreef Isabeau het volgende:
Oeh! Dat is ook een goed ideequote:Op dinsdag 20 september 2011 09:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
't Is nog altijd beter dan amandelspijs in je appeltaart
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oeh! Dat is ook een goed idee![]()
Jij hoeft het toch niet te eten?quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh
Ik kan me er niets bij voorstellen, maar ik denk dat ik eens ga uitzoeken wie er in dat panel zat...quote:Tijdens de test zijn verschillende soorten zetsystemen aangeboden, namelijk Freshbrew en Instant. Merk X heeft met haar Instant koffie de smaaktest ruimschoots gewonnen
quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:53 schreef TAV74 het volgende:
Ok, soms lees je dingen die je echt niet begrijpt 9over de aanbesteding van koffieautomaten):
[..]
Ik kan me er niets bij voorstellen, maar ik denk dat ik eens ga uitzoeken wie er in dat panel zat...
quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:56 schreef borisz het volgende:
Instant koffie. Lekker een tweede hans bakkie leut
quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:56 schreef borisz het volgende:
Instant koffie. Lekker een tweedehands bakkie leut
Ook een mobiele tikkert of nietquote:
Ik kom om in de taartappels, dus de appeltaart staat hier ook in de planning. Iemand nog suggesties?quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:25 schreef FutureFairytale het volgende:
appeltaart met rozijnen, kaneel en spijs
Beterquote:Op dinsdag 20 september 2011 10:38 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi. Dat waren alle kaakchirurg perikelen. Deze ging inderdaad een stuk makkelijker. Die man bleef maar praten en op een gegeven moment hield hij een kies omhoog
.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:38 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi. Dat waren alle kaakchirurg perikelen. Deze ging inderdaad een stuk makkelijker. Die man bleef maar praten en op een gegeven moment hield hij een kies omhoog
.
Ik maak een notenversie met amandelen en walnoten (en rozijnen) naast de versie met dadels en bessenquote:Op dinsdag 20 september 2011 11:00 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Vork; hazelnoten, am spijs en rozijntjes!
Nja er gaat genoeg suiker en zo door om het zoet te houdenquote:Op dinsdag 20 september 2011 11:34 schreef FutureFairytale het volgende:
walnoten vind ik persoonlijk iets te bitter. wil mijn taart toch graag zoet houden.
Mooi zo!quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:38 schreef Anthraxx het volgende:
.
Dat kost jou weinig moeite.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:19 schreef Bluezz het volgende:
En Peeke, sterkte! Ik vond het erg meevallen, en die prik, ach even verstand op 0
Vooral dat laatstequote:Op dinsdag 20 september 2011 12:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mooi zo!
En Peeke, sterkte! Ik vond het erg meevallen, en die prik, ach even verstand op 0
als admin kun je daar wel bij hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:06 schreef Den_Haag het volgende:
Grrr, mensen die echt niks van IT snappen en niet weten dat een my documents een prive folder is waar ik niks in kan zetten
Behalve als ze het thuis in 'My documents' hebben opgeslagen en het dan ineens tot hun grote verbazing op hun werk niet meer terug vindenquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
als admin kun je daar wel bij hoor
Yep, maar om daar nou 1GB te gaan stallen. Meestal is dat wel afgeschermd/beperkt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
als admin kun je daar wel bij hoor
Ben nog nooit een hond tegengekomen die niet stinktquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja want iedereen die ik spreek en geen hond heeft vind Sam wel stinken![]()
Misschien ligt het aan de definitie van het woord 'stinken', maar Sam stinkt gewoon niet. Hij ruikt een beetje naar hond, gezonde hond, en dat stink niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben nog nooit een hond tegengekomen die niet stinkt
Heel veel honden stinken ook hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:44 schreef Stereotomy het volgende:
Ja okee misschien, maar ik vind 'generiek hond' richting categorie stink gaan
Kijk ik straks terug. Eerst college over lease accounting.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:46 schreef Stereotomy het volgende:
Enniewee, Borisz heb je de troonrede gelezen en heb je een mening + samenvatting pls?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Kijk ik straks terug. Eerst college over lease accounting.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ben nog nooit een hond tegengekomen die niet stinkt
wanneer reken je de afschrijving mee op je balans?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Kijk ik straks terug. Eerst college over lease accounting.
Dat zal het waarschijnlijk zijnquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan de definitie van het woord 'stinken', maar Sam stinkt gewoon niet. Hij ruikt een beetje naar hond, gezonde hond, en dat stink niet.
En allemaal weer geconfronteerd met de wanorganisatie van de onderwijsinstellingenquote:
Wat wil je daarmee zeggenquote:Nooit te oud om meer kennis op te doen.
Wel lekker op tijd in ieder gevalquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:07 schreef FutureFairytale het volgende:
ik krijg mail; of ik 15 jan wil invallen met tennis voor iemandik heb trouwens geen idee wat ik eten moet vnv. Heeft iemand een leuk idee? Ga vnv ff naar de AH.
Ligt eraan wat ik aan trekquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:09 schreef FutureFairytale het volgende:
vallen je blauwe ogen zo erg op dan dat t invloed heeft op je pakjes?
vond t al zo gekquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ik aan trek
Met een blauw topje vallen ze wel op
Niet dat het verder echt uit maakt
De standaardteksten van Rutte maar dan uitgesproken door Bea.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:46 schreef Stereotomy het volgende:
Enniewee, Borisz heb je de troonrede gelezen en heb je een mening + samenvatting pls?
Sjaquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:01 schreef borisz het volgende:
De standaardteksten van Rutte maar dan uitgesproken door Bea..
Ik hoor echt Rutte maar dan met een Bea accentquote:
Je bent er veel tijd mee kwijt! Maar het hoort erbij toch?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, huiswerk voor cursus van mijn werk grotendeels klaar! Laatste stukje maar even samen met iemand doen.. Wat een werk! Ben bijna 2 uur bezig geweesten dan ben ik nog handig met computers, arme digibetische collega's.. die gaan het hier zwaar mee krijgen
Nou.. dit is eigenlijk de eerste cursus die we doen waar zó veel 'huiswerk' bij zit, dat is niet gebruikelijk bij ons. Meestal ben je tijdens de sessies druk en hoef je daar buiten niet heel erg veel meer te doen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je bent er veel tijd mee kwijt! Maar het hoort erbij toch?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:15 schreef golfer het volgende:
Zo. Lekkere cantharellen-, honing-mosterdsaus alvast gemaakt.
Met lekker verse cantharellen er doorheen.
Straks gebakken aardappeltjes met gesmoorde tuinboontjes en voor mij gegrilde lamssatébrokken erbij en voor B. köfte erbij.
Ik heb mijn vrije uren deze week dus voor een groot deel niet in de studie kunnen stekenquote:
Klinkt heerlijkquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:15 schreef golfer het volgende:
Zo. Lekkere cantharellen-, honing-mosterdsaus alvast gemaakt.
Met lekker verse cantharellen er doorheen.
Straks gebakken aardappeltjes met gesmoorde tuinboontjes en voor mij gegrilde lamssatébrokken erbij en voor B. köfte erbij.
Ook al een mooie blauwe plek?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:57 schreef PdeHoog het volgende:
Damn, mijn wang voelt ff beurs aanHopen dat het asap over gaat.
Dat is toch gewoon een debat wat ze 100x herhalen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:06 schreef Stereotomy het volgende:
Pfff, miljoenennota debat gevolgd. Lekker zooitje weer.
Mwoah. Een ring om je vinger voelt raarquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:13 schreef Stereotomy het volgende:
Mja
Begint het getrouwde leventje al een beetje te wennen, Annie?
Laat het over je heen komen en denk vooral aan jezelf. Het project gaat echt wel door zonder jequote:Op dinsdag 20 september 2011 17:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
aan de ene kant trappel ik om ermee door te gaan en aan de andere kant zie ik er wel een beetje tegenop wat er op me afkomt![]()
Dat is ook zo maar er wordt wel van me verwacht dat ik nog heel veel rooster in ga vullen, training ga volgen en mensen ga trainen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:20 schreef PdeHoog het volgende:
Laat het over je heen komen en denk vooral aan jezelf. Het project gaat echt wel door zonder je
Zolang de pijn blijft zoals-ie nu, is het goed houdbaar. Beetje zeurderig maar bijzonder goed leefbaarquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:23 schreef Bluezz het volgende:
Neem je lekker genoeg ontstekingsremmende pijnstilling!
Dat klopt helemaalquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:31 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, de Hongaarse vrouw van Wilders
Ben wel benieuwd hoe veel zij thuis Wilders opstookt eigenlijk.De geschiedenis leert dat vrouwen achter de man stiekem toch een grote vinger in de pap hebben.
quote:
Mooi zo!quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:38 schreef PdeHoog het volgende:
Zolang de pijn blijft zoals-ie nu, is het goed houdbaar. Beetje zeurderig maar bijzonder goed leefbaarGeen pijnstilling nodig
quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Den Kaas is laat thuis, ik had m al lang verwacht. Een uur geleden zeker. Maar ik heb mijn mobieltje in het huis laten liggenEn een vaste telefoon hebben we niet
Opsporing verzocht afbelt.quote:
Wat is dat voor soort boek? Zie het wel eens genoemd worden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:28 schreef Sarabi het volgende:
Na goede verhalen over het Beck's dieetoplossing boek in de Dieetclub heb ik het toch maar eens besteld
Er moet toch een knop om
Een 'dieet'boek dat zich richt op cognitieve gedragstherapiequote:Op dinsdag 20 september 2011 21:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wat is dat voor soort boek? Zie het wel eens genoemd worden.
En waarom een knop om?
Oké, ben benieuwd wat je er van vindt. En wel goed dat je er mee aan de slag gaat, is beter dan de grens van 'een beetje' meer voor jezelf te blijven verleggen, wat ook een flink tijdje heb volgehoudenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een 'dieet'boek dat zich richt op cognitieve gedragstherapie
en waarom een knop om, omdat na al die jaren afvallen het op dit moment helemaal niet meer wil lukken
Het is 3 jaar gelukt om op gewicht te blijven maar nu komt er langzaam steeds weer iets bij
Ik ben ook erg benieuwd, want normaal heb ik een hekel aan die zelfhulpboeken, maar wie weetquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oké, ben benieuwd wat je er van vindt. En wel goed dat je er mee aan de slag gaat, is beter dan de grens van 'een beetje' meer voor jezelf te blijven verleggen, wat ook een flink tijdje heb volgehouden
Maar je weet wel hoe het werkt, dus dan kun je vast die switch weer maken.
Dat kan ik me goed voorstellen ja. Kan er ook niet teveel over zeggen, want ik moet er nog aan beginnenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben ook erg benieuwd, want normaal heb ik een hekel aan die zelfhulpboeken, maar wie weet
En die switch maken, ik weet het niet........op gewicht blijven is gewoon niet zo leuk & makkelijk als afvallen en ik zie het op dit moment ook echt niet zitten
Enige stimulans is dat ik weet dat ik in januari in een buikdansoutfit moet optreden die nog bloter is dan de vorige keer (maar dan moet ik weer zien te voorkomen dat ik ga crashen)
Komt vast ook wel goed met jouquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen ja. Kan er ook niet teveel over zeggen, want ik moet er nog aan beginnen
Mnou, 96 kilo bij 1.75m vind ik wel al aan de ernstige kant, maar valt relatief gezien wel mee misschien.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Komt vast ook wel goed met jouje hebt nooit echt ernstig overgewicht gehad toch?
Achja vanaf morgen ben ik ook weer positiefen als het niet lukt kom ik jullie er wel mee lastig vallen (wil dat niet meer in Dieetclub of Slank doen)
97 kilo bij 1.82 hier.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:53 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mnou, 96 kilo bij 1.75m vind ik wel al aan de ernstige kant, maar valt relatief gezien wel mee misschien.
Dan ben je goed bezig nuquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:53 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mnou, 96 kilo bij 1.75m vind ik wel al aan de ernstige kant, maar valt relatief gezien wel mee misschien.
wow, petje af zeg!quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:55 schreef Sarabi het volgende:
Dan ben je goed bezig nu
Ik kwam van 108 bij 1.68 af (op 15 jarige leeftijd)
Ja, best welquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan ben je goed bezig nu
Ik kwam van 108 bij 1.68 af (op 15 jarige leeftijd)
En dat is zo jammer......je zag er vast geweldig uit!quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
wow, petje af zeg!
Op mijn 15e was ik 70 kilo of zo en vond ik mezelf moddervet
Als ik nu terug kijk op foto's zie ik een sportief gebouwde meid die er absoluut niet dik of mollig uitzietquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:59 schreef Sarabi het volgende:
En dat is zo jammer......je zag er vast geweldig uit!
Tja beetje jammer dat het nu weer 80 is (waar het ooit 70 is geweest)quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:59 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, best wel![]()
En dat is wel knap dan! (het resultaat dan)
Kom ik donderdag?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:07 schreef PdeHoog het volgende:
BedtijdIk neem nog ff een kookboekje mee om wat recepten uit te zoeken voor donderdag als er een dame komt eten
Dan toch die knop maar omquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tja beetje jammer dat het nu weer 80 is (waar het ooit 70 is geweest)
Een dame?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:07 schreef PdeHoog het volgende:
BedtijdIk neem nog ff een kookboekje mee om wat recepten uit te zoeken voor donderdag als er een dame komt eten
Nou, geen idee? Je zou nog steeds een keer komen maar ik hoor niks meerquote:
Whehehehe...had je gedroomdquote:
Ahh de ontbijtkoekliefhebberquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, geen idee? Je zou nog steeds een keer komen maar ik hoor niks meerIn dit geval komt er een mede-3voor12-ster en tevens FOK!-ster
Moet nog een beetje lijntechnisch verantwoord zijn ook trouwens
Anders krijg ik zometeen het halve dieettopic over me heen
Ainsley snel & slank!quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, geen idee? Je zou nog steeds een keer komen maar ik hoor niks meerIn dit geval komt er een mede-3voor12-ster en tevens FOK!-ster
Moet nog een beetje lijntechnisch verantwoord zijn ook trouwens
Anders krijg ik zometeen het halve dieettopic over me heen
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahh de ontbijtkoekliefhebber
Succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |