quote:
Hier krijgen ze ook veel afwisseling qua voerquote:Op maandag 19 september 2011 15:19 schreef Bluezz het volgende:
Katten gaan in de herfst, winter, minder naar buiten, dus eten ook wat minder Saar.
De kleine gaat lekker de tuin inquote:Op maandag 19 september 2011 15:19 schreef Bluezz het volgende:
Katten gaan in de herfst, winter, minder naar buiten, dus eten ook wat minder Saar.
Ik merk dat hier ookquote:Op maandag 19 september 2011 15:22 schreef Sarabi het volgende:
Ja maar dit zijn kittens die nog nooit naar buiten zijn gegaan
(Stiekem maak ik me ook wel zorgen, maar goed ze eten wel maar niet zo snel als normaal)
We wisselen hier hard en zacht voer om-en-om af.quote:Op maandag 19 september 2011 15:25 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is het voordeel van harde brokjes tov zacht voedsel bij katten of is er geen voordeel?
Het is beter voor de tanden ja. Er zit ook alles in, net in als blikvoer, maar je betaalt geen water.quote:Op maandag 19 september 2011 15:25 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is het voordeel van harde brokjes tov zacht voedsel bij katten of is er geen voordeel?
We hebben het geld wel maar ik vind het moeilijk om er voor te kiezen om iets te kopen ipv te sparen.quote:Op maandag 19 september 2011 15:53 schreef Bluezz het volgende:
Slecht als in geen geld of qua verantwoording?
Die potloden zijn echt heel leuk!quote:Op maandag 19 september 2011 15:19 schreef Bluezz het volgende:
Heerlijk gefietst en een megagroot schetsblok gekocht met felle kleuren voor bij de superleuke kleurpotloden van fairtrade voor Babi J.(we gaan er wo-middag naar toe)
Je zou het kunnen doen als een vriendin van mij, samen met je vriend afspreken hoeveel je van je maandelijkse budget kan/mag gebruiken voor echt iets voor/van jezelf.quote:Op maandag 19 september 2011 15:55 schreef Sarabi het volgende:
We hebben het geld wel maar ik vind het moeilijk om er voor te kiezen om iets te kopen ipv te sparen.
Behalve dingen die echt nodig zijn
Ja hequote:Op maandag 19 september 2011 15:56 schreef krakkemieke het volgende:
Die potloden zijn echt heel leuk!
Dat is wel een goede tipquote:Op maandag 19 september 2011 15:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je zou het kunnen doen als een vriendin van mij, samen met je vriend afspreken hoeveel je van je maandelijkse budget kan/mag gebruiken voor echt iets voor/van jezelf.
Zulke woorden mag ik niet zeggen van mijn moeder.quote:
Sparenquote:Op maandag 19 september 2011 15:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We hebben het geld wel maar ik vind het moeilijk om er voor te kiezen om iets te kopen ipv te sparen.
Behalve dingen die echt nodig zijn
Zo voelde ik me een jaar geleden ook.quote:Op maandag 19 september 2011 16:12 schreef LieLie het volgende:
Ik heb reuzehonger! En ik moet hier (afstudeerplek) best wel heel erg wennen, dus het is niet zo erg gezellig nog en ik voel me een beetje 'lost' en onzeker nog. Maar goed, zal wel komen
Zakgeldquote:
Foei Samquote:Op maandag 19 september 2011 16:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zakgeldmaar idd een handige manier van werken: alles op 1 rekening en dan ieder een rekening voor persoonlijke dingetjes. Wil dat hier eigenlijk ook instellen maar men werkt niet helemaal mee
Zo klinkt het weer stomquote:Op maandag 19 september 2011 16:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zakgeldmaar idd een handige manier van werken: alles op 1 rekening en dan ieder een rekening voor persoonlijke dingetjes. Wil dat hier eigenlijk ook instellen maar men werkt niet helemaal mee
Wij hebben ook 1 grote (nou ja groot) berg, wel zo handig en makkelijk.quote:Op maandag 19 september 2011 16:40 schreef Sarabi het volgende:
Zo klinkt het weer stom
Wij willen juist van 2 rekeningen naar 1 rekening gaan
Ik snap dat je je klote voelt, wachten duurt lang en is rot in deze situatiequote:Op maandag 19 september 2011 16:03 schreef krakkemieke het volgende:
Zulke woorden mag ik niet zeggen van mijn moeder.![]()
Dus: op van de zenuwen en dus doodmoe. Dus ipv te stofzuigen ben ik stoom af wezen blazen bij een vriendin. Echt fijn dat ze dicht in de buurt woont.
En vanochtend nog de oncologieverpleegkundige gebeld. Die gaat kijken of ze meer info over de operatie en erna kan vinden. Ook fijn!
Wij hebben 3 rekeningenquote:Op maandag 19 september 2011 16:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo klinkt het weer stom
Wij willen juist van 2 rekeningen naar 1 rekening gaan
Het was weer een gevalletje: de verpleegkundige weet wat je nodig hebt. Ik belde in eerste instantie niet voor info, maar ze gaat er wel achteraan.quote:Op maandag 19 september 2011 16:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik snap dat je je klote voelt, wachten duurt lang en is rot in deze situatie
Das een goeie, ze bestaanquote:Op maandag 19 september 2011 16:51 schreef krakkemieke het volgende:
Het was weer een gevalletje: de verpleegkundige weet wat je nodig hebt. Ik belde in eerste instantie niet voor info, maar ze gaat er wel achteraan.
Hadden wij ook. Onhandig, steeds dat overboeken op een huishoudrekening.quote:
Ik ben eerlijk gezegd nog geen slechte tegengekomen.quote:
Nja dat overboeken gaat automatisch.. merk ik niets vanquote:Op maandag 19 september 2011 17:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Hadden wij ook. Onhandig, steeds dat overboeken op een huishoudrekening.
Nu gewoon 1 rekening waarop alle schulden staan.
Ik zal het eens besprekenquote:Op maandag 19 september 2011 16:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij hebben ook 1 grote (nou ja groot) berg, wel zo handig en makkelijk.
Enige nadeel is wat jij noemt : als je iets voor jezelf koopt is dat gezamenlijk geld, vind je dat moeilijk dan spreek je dus een bedragje af wat je lekker voor jezelf hebt en je vriend mag zich dan natuurlijk ook niet bemoeien met hoe je het besteedt.
En andersom
Toon es wat leiderschap, TAV.quote:Op maandag 19 september 2011 17:23 schreef TAV74 het volgende:
Organiseren met vrijwilligers die het verschil tussen vrijwillig en vrijblijvend niet snappen is frustrerend...
quote:Op maandag 19 september 2011 17:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Toon es wat leiderschap, TAV.
quote:
Niet in mijn vrije tijdquote:Op maandag 19 september 2011 17:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Toon es wat leiderschap, TAV.
Ja, maar het ging niet over de handbalquote:Op maandag 19 september 2011 18:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je bent toch niet voor niks voorzitter?
Oh sorry.quote:Op maandag 19 september 2011 19:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, maar het ging niet over de handbalDaar weet ik ook wel op wie ik wel en niet kan bouwen.
quote:
Vertel!quote:Op maandag 19 september 2011 21:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik was onder de douche al leuke grapjes aan het bedenken voor als er nu nog niets geplaatst was
Sterkte Zet!quote:Op maandag 19 september 2011 21:29 schreef z80 het volgende:
morgen even ruzie maken met de ing.
het stelletje ****@**** gaan eenzijdig mijn hypotheek aanpassen en natuurlijk niet in mijn voordeel.
eens kijken of ik zonder boeterente van deze hypotheek af kan komen.
Nouja, het resultaat van het bedenken was niet zo denderend, maar ik had toch wat te doen zoquote:
Ja, beetje jammer. Het leeft nog.quote:Op maandag 19 september 2011 21:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nouja, het resultaat van het bedenken was niet zo denderend, maar ik had toch wat te doen zo
Mijn beste was:
In de categorie dode topics presenteer ik u vanavond: de CUL SC!
/dontgiveupyourdayjob
Balen dat gezeurquote:Op maandag 19 september 2011 21:29 schreef z80 het volgende:
morgen even ruzie maken met de ing.
het stelletje ****@**** gaan eenzijdig mijn hypotheek aanpassen en natuurlijk niet in mijn voordeel.
eens kijken of ik zonder boeterente van deze hypotheek af kan komen.
Tuurlijk ken ik diequote:
Dat is niet echt mijn ding, maar wel tof dat ik een liedje krijgquote:
Het is ook niet echt mijn muziek. Maar ik snapte toen al dat het iets heel nieuws was.quote:Op maandag 19 september 2011 21:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat is niet echt mijn ding, maar wel tof dat ik een liedje krijg
Óóit.. Komt er een moment dat je het merkt.. Maar wanneer dat is..quote:Op maandag 19 september 2011 21:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, dat was de eerste échte lesavond. Maar wat ik nu precies geleerd heb is een raadsel
Ik heb iig een studiemaatjequote:Op maandag 19 september 2011 21:58 schreef LieLie het volgende:
[..]
Óóit.. Komt er een moment dat je het merkt.. Maar wanneer dat is..
Ik merk dat ook met mensen in de sc....quote:Op maandag 19 september 2011 21:58 schreef LieLie het volgende:
[..]
[quote]Op maandag 19 september 2011 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb iig een studiemaatjeIk kwam haar de vorige keer al beneden in de hal tegen net als mij op zoek waar we heen moesten en toen zijn we naast elkaar gaan zitten, hebben gemaild en we blijken van de zelfde soort vakanties te houden
en haar man fotografeert. Nou ja, klikt wel dus, vandaag ook weer en het is alsof we elkaar al jaren kennen
Ze moest wel erg lachen toen ik opmerkte dat ik 6 was toen zij afstudeerde
altijd leuk dat soort plagerijtjes
Hahaquote:Op maandag 19 september 2011 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb iig een studiemaatjeIk kwam haar de vorige keer al beneden in de hal tegen net als mij op zoek waar we heen moesten en toen zijn we naast elkaar gaan zitten, hebben gemaild en we blijken van de zelfde soort vakanties te houden
en haar man fotografeert. Nou ja, klikt wel dus, vandaag ook weer en het is alsof we elkaar al jaren kennen
Ze moest wel erg lachen toen ik opmerkte dat ik 6 was toen zij afstudeerde
altijd leuk dat soort plagerijtjes
Action?quote:Op maandag 19 september 2011 22:04 schreef LieLie het volgende:
Wie o wie heeft een goede tip voor een messenmagneetstrip?
Die wil papaLie wel op zijn verjaardag, maar ik heb niet zo'n zin om daar 40 euro aan uit te geven, dat kan vast ook goedkoper en heb ik meer voor een mooie kookboeken
Nee lijkt me ook niet, ik had dat het laatste jaar Havo een beetje..quote:Op maandag 19 september 2011 22:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hahadat is wel leuk ja! Toen ik geschiedenis deed had ik niemand in de klas, dat is echt niet leuk
Ik kreeg een goed mes voor 40 gulden destijds. Ik dacht dat het goedkoper moest?quote:
Het gaat om het ophangsysteem, niet de messen zelfquote:Op maandag 19 september 2011 22:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik kreeg een goed mes voor 40 gulden destijds. Ik dacht dat het goedkoper moest?
quote:Op maandag 19 september 2011 22:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het gaat om het ophangsysteem, niet de messen zelf
Dat kan je overal kopen!quote:Op maandag 19 september 2011 22:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het gaat om het ophangsysteem, niet de messen zelf
Ik heb een heel grote pepermolen te geef....quote:Op maandag 19 september 2011 22:16 schreef LieLie het volgende:
Ik heb eentje gezien van 25 ongeveer, volgens mij hebben ze die ook bij Oldenhof in Zwolle, vrijdag daar maar even kijken
Hm?quote:Op maandag 19 september 2011 22:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb een heel grote pepermolen te geef....
Die van ons is perfect en komt gewoon van de Ikea.quote:Op maandag 19 september 2011 22:16 schreef LieLie het volgende:
Ik heb eentje gezien van 25 ongeveer, volgens mij hebben ze die ook bij Oldenhof in Zwolle, vrijdag daar maar even kijken
Oh, die is mooi strak! Hij 'plakt' echt goed?quote:Op maandag 19 september 2011 22:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Die van ons is perfect en komt gewoon van de Ikea.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00110353
Waarom niet? Piet is ook Aldi fanquote:Op maandag 19 september 2011 22:38 schreef LieLie het volgende:
Oh jongens, als het zelfs de goedkeuring van Piet kan krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |