SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Ik denk dat ze het 2e elftal erin gooien. Tussen PSV, Twente en Madrid kunnen ze wel rust gebruiken.quote:Op maandag 19 september 2011 14:07 schreef Urquhart het volgende:
Traditiegetrouw verwacht ik gewoon dat Noordwijk op voorsprong komt
Hopelijk mag Lodeiro een hele wedstrijd spelen. Ik wil hem wel weer eens aan het werk zien. En Cilissen zal wel keepen.quote:Op maandag 19 september 2011 14:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het 2e elftal erin gooien. Tussen PSV, Twente en Madrid kunnen ze wel rust gebruiken.
Cillissen keept inderdaad, zal dat ook het gehele bekertoernooi doen. Gok dat Ligeon voor Van der Wiel spelen gaat. Ooijer speelt denk ik voor Alderweireld, Vertonghen blijft staan, die zal weer in ritme willen komen omdat hij toch een aanzienlijk deel van de voorbereiding en competitie gemist heeft. Op links verwacht ik Blind.quote:Op maandag 19 september 2011 14:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hopelijk mag Lodeiro een hele wedstrijd spelen. Ik wil hem wel weer eens aan het werk zien. En Cilissen zal wel keepen.
Sigthorsson had wat last van een blessure.quote:Op maandag 19 september 2011 15:12 schreef Komakie het volgende:
Ik vond Bulykin het gisteren helemaal niet zo slecht doen.
Zijn goal was goed, maar ik vond hem in het veldspel ook helemaal niet slecht.
Op zich snapte ik de wissel van De Boer niet, maar het pakte gelukkig goed uit.
Sighthorsson scheen te hebben aangegeven dat hij zich niet meer zo fit voelde.quote:Op maandag 19 september 2011 15:12 schreef Komakie het volgende:
Op zich snapte ik de wissel van De Boer niet, maar het pakte gelukkig goed uit.
Middenveld om van te watertanden. Enoh voetbalt alleen niet zo goed mee, maar zijn onverzettelijkheid op het middenveld is wel een pluspunt natuurlijk.quote:Op maandag 19 september 2011 14:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Cillissen keept inderdaad, zal dat ook het gehele bekertoernooi doen. Gok dat Ligeon voor Van der Wiel spelen gaat. Ooijer speelt denk ik voor Alderweireld, Vertonghen blijft staan, die zal weer in ritme willen komen omdat hij toch een aanzienlijk deel van de voorbereiding en competitie gemist heeft. Op links verwacht ik Blind.
Middenveld zal wel bestaan uit Serero, Enoh en Lodeiro en de aanval uit Ozbiliz, Bulykin en Lukoki
Dan krijg je dus
Ozbiliz - Bulykin - Lukoki
Lodeiro - Enoh - Serero
Blind - Vertonghen - Ooijer - Ligeon
Cillissen
Misschien dat de verdediging wat anders staat, bijvoorbeeld: Koppers - Blind - Ooijer - Ligeon
Eens. Hij loopt tenminste niet te veel met de bal. Kan nog wel eens in de basis verschijnen na een tijdje.quote:Op maandag 19 september 2011 15:12 schreef Komakie het volgende:
Lol Buly in de basis. Hoe is het met je?quote:Op maandag 19 september 2011 15:20 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Eens. Hij loopt tenminste niet te veel met de bal. Kan nog wel eens in de basis verschijnen na een tijdje.
Dat laatste hoeft er niet bij, maar dat is bij Fok vaak 'leuk' he. Ach ja, ik ga gewoon beargumenteren waarom ik Bulykin wel in de basis zie spelen.quote:Op maandag 19 september 2011 15:21 schreef J2T het volgende:
[..]
Lol Buly in de basis. Hoe is het met je?
En precies daarom hadden we dus die extra spits nodig, wat volgens een aantal hier totaal niet nodig was. Sigthorsson is erg blessuregevoelig en De Jong was weer eens een hele wedstrijd onzichtbaar. Zonder Bulykin hadden we de wedstrijd gewoon verloren.quote:Op maandag 19 september 2011 15:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Sighthorsson scheen te hebben aangegeven dat hij zich niet meer zo fit voelde.
Klopt, ik heb de komst van Bulykin vanaf het begin al toegejuichdquote:Op maandag 19 september 2011 16:02 schreef Devz het volgende:
[..]
En precies daarom hadden we dus die extra spits nodig, wat volgens een aantal hier totaal niet nodig was. Sigthorsson is erg blessuregevoelig en De Jong was weer eens een hele wedstrijd onzichtbaar. Zonder Bulykin hadden we de wedstrijd gewoon verloren.
Hij stond zeker 21 keer toevallig op de goede plek vorig seizoen?quote:Op maandag 19 september 2011 16:34 schreef ShaoliN het volgende:
Ik vind Buly echt een lompe koe. Die moet toevallig op de goede plek staan. Leuk om achter de hand te hebben, maar laat hem maar zoveel mogelijk op de bank.
Toevallig op de goede plek zijn is een belangrijke kwaliteit van een spits. Zie Huntelaar bijvoorbeeld..quote:Op maandag 19 september 2011 16:34 schreef ShaoliN het volgende:
Ik vind Buly echt een lompe koe. Die moet toevallig op de goede plek staan. Leuk om achter de hand te hebben, maar laat hem maar zoveel mogelijk op de bank.
Eredivisie Live.quote:Op maandag 19 september 2011 16:36 schreef Ferdii het volgende:
wordt het ook nog ergens uitgezonden?
Niet toevallig dus.quote:Op maandag 19 september 2011 16:36 schreef Devz het volgende:
[..]
Toevallig op de goede plek zijn is een belangrijke kwaliteit van een spits. Zie Huntelaar bijvoorbeeld..
Hij had vorig jaar de ideale vleugelspeler in Verhoek. Hij hoefde zijn dikke kop alleen maar richting doel te slepen en de rest ging vanzelf. Dat is opzich ook een kwaliteit, maar ik denk dat hij daar bij Ajax minder ver mee komt.quote:Op maandag 19 september 2011 16:35 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij stond zeker 21 keer toevallig op de goede plek vorig seizoen?
Ach, hij heeft ons in één wedstrijd in ieder geval al één punt opgeleverd die je anders had verloren. Niet slecht voor een 'gratis' speler.quote:Op maandag 19 september 2011 16:38 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hij had vorig jaar de ideale vleugelspeler in Verhoek. Hij hoefde zijn dikke kop alleen maar richting doel te slepen en de rest ging vanzelf. Dat is opzich ook een kwaliteit, maar ik denk dat hij daar bij Ajax minder ver mee komt.
En nu Boerrigter, Ebcilio (quote:Op maandag 19 september 2011 16:38 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hij had vorig jaar de ideale vleugelspeler in Verhoek. Hij hoefde zijn dikke kop alleen maar richting doel te slepen en de rest ging vanzelf. Dat is opzich ook een kwaliteit, maar ik denk dat hij daar bij Ajax minder ver mee komt.
Dat is waar. En het is een back up natuurlijk.quote:Op maandag 19 september 2011 16:39 schreef Devz het volgende:
[..]
Ach, hij heeft ons in één wedstrijd in ieder geval al één punt opgeleverd die je anders had verloren. Niet slecht voor een 'gratis' speler.
quote:Ajax-opponent Lyon ziet Gourcuff opnieuw afhaken
19/09/2011 17:27
Yoann Gourcuff (25) moet zijn rentree bij Olympique Lyon voor onbepaalde tijd uitstellen. De spelmaker van de Franse grootmacht had stiekem gehoopt zondag een bijdrage te kunnen leveren tijdens de topper tegen Olympique Lyon (2-0 zege). Maar een dag daarvoor kreeg Gourcuff tijdens een training met de reserveploeg opnieuw last van zijn linkerenkel waaraan hij in juli werd geopereerd.
'Maar deze blessure staat los van zijn operatie', stelt een balende trainer Rémi Garde. 'Het kapsel van zijn enkel is een beetje ontstoken. Momenteel ziet het er niet naar uit dat het echt alarmerend is…' Niettemin zal Gourcuff langer dan voorspeld ontbreken bij Olympique Lyon. De thuiswedstrijd tegen Ajax in de Champions League op 2 november zal de Franse international normaliter moeten halen.
Als gevolg van zijn enkelproblemen kwam Gourcuff nog geen enkele keer in actie dit seizoen. Zijn laatste officiële optreden dateert van 1 mei van dit jaar.
Het was niet best wat hij liet zien.quote:Op maandag 19 september 2011 16:42 schreef Gramulanion het volgende:
Zou hij doelen op de wedstrijd van gister.twitter:
En dat zegt een zaakwaarnemer.quote:Lens: 'De Boer is niet eerlijk en onbetrouwbaar'
19/09/2011 18:43
Mounir El Hamdaoui (foto) is bij Ajax op een zijspoor beland. De Marokkaanse aanvaller zag afgelopen transferperiode een vertrek afketsen. Inmiddels is de speler niet meer welkom bij de groepstraining van hoofdtrainer Frank de Boer. Diens zaakwaarnemer Sigi Lens is des duivels over de handelswijze van de Amsterdamse club.
'Hier wordt moedwillig getracht een mooie carričre om zeep te helpen', aldus Lens in gesprek met NUsport. 'Het is een grof schandaal. Hem inschrijven voor de Champions League, blijven roepen hoe goed Mounir niet is, allemaal schijnbewegingen met maar één doel: zijn marktwaarde hoog houden, zodat Ajax bij een eventuele transfer nog flink aan hem kon verdienen.'
Lens heeft geen goed woord over voor De Boer. 'Hij is niet eerlijk en onbetrouwbaar. Hij blijft maar herhalen hoe belangrijk Mounir voor Ajax is, maar hij voegt niet de daad bij het woord. Laat hij nou gewoon zeggen dat hij Mounir niet mag, dat deze jongen niet om sportieve, maar om persoonlijke redenen is teruggezet naar Jong Ajax. Dan ben je tenminste een flinke vent.'
Dacht ik ook al.quote:Op maandag 19 september 2011 19:09 schreef Caland het volgende:
Vond het al vreemd dat een speler van PSV dat zei
Is natuurlijk wel familie jaquote:Op maandag 19 september 2011 19:09 schreef Caland het volgende:
Vond het al vreemd dat een speler van PSV dat zei
Nu is Ajax wederom 2 mil kwijtquote:Op maandag 19 september 2011 19:28 schreef Pedroso het volgende:
Meneer denkt dat ie gratis de deur uit mag. Eerst de boel saboteren en zich maanden ziek melden (met een salaris van 1,8 miljoen) en dan gaan huilen dat Ajax hem niet laat gaan.
Zo werkt het natuurlijk niet.
Het is een redelijke spits, zo lang hij maar niet hoeft te lopen, want daar is hij niet zo goed in. Een goede voorzet van de zijkant of een bal in de voeten kan hij prima mee overweg.quote:Op maandag 19 september 2011 16:34 schreef ShaoliN het volgende:
Plus nog zijn salariseisen in de onderhandelingen. Als Mounir weg had gewild, dan was het beklonken. Maar ze zullen zich wel onmogelijk hebben gemaakt.quote:Op maandag 19 september 2011 19:28 schreef Pedroso het volgende:
Meneer denkt dat ie gratis de deur uit mag. Eerst de boel saboteren en zich maanden ziek melden (met een salaris van 1,8 miljoen) en dan gaan huilen dat Ajax hem niet laat gaan.
Zo werkt het natuurlijk niet.
Sowieso wilde hij meer geld dan andere ploegen wilden betalen. Udinese haakte gelijk af omdat meneer 1.5 miljoen netto wilde gaan verdienen. Fors meer dus nog dan wat hij al bij Ajax deed.quote:Op maandag 19 september 2011 20:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Plus nog zijn salariseisen in de onderhandelingen. Als Mounir weg had gewild, dan was het beklonken. Maar ze zullen zich wel onmogelijk hebben gemaakt.
Wil de Sa en Lukoki wel aan het werk zien.quote:Frank de Boer heeft dinsdagmiddag zijn selectie bekendgemaakt voor het bekerduel van woensdagavond (18:45 uur) tegen Noordwijk. Jasper Cillessen zal het doel verdedigen, terwijl De Boer meer wijzigingen in petto heeft.
De volledige selectie is als volgt:
Jasper Cillessen
Jeroen Verhoeven
Gregory van der Wiel
Toby Alderweireld
Jan Vertonghen
Daley Blind
André Ooijer
Theo Janssen
Derk Boerrigter
Aras Özbiliz
Christian Eriksen
Thulani Serero
Jody Lukoki
Dmitri Bulykin
Siem de Jong
Nicolas Lodeiro
Ricardo van Rhijn
Lesley de Sa
quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon Jong Ajax laten spelen inclusief Aissati en El Hamdaoui.
En dan verliezen, dat zal hun marktwaarde goed doenquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon Jong Ajax laten spelen inclusief Aissati en El Hamdaoui.
+ Marcelo die geschorst is.quote:Real Madrid zonder Pepe en Coentrăo tegen Ajax
Pepe en Fábio Coentrăo (foto) staan voorlopig aan de kant door een spierblessure. De twee Portugezen van Real Madrid missen om die reden waarschijnlijk ook het Champions League-treffen met Ajax.
Zowel Pepe als Coentrăo hield aan de zondag met 1-0 verloren wedstrijd tegen Levante een spierblessure over, zo bleek uit onderzoek aan dag na het duel.
Trainer José Mourinho kan woensdag tegen Racing Santander sowieso geen beroep doen op de twee Portugezen, die naar verwachting enkele weken buitenspel staan.
Een en ander heeft tot gevolg dat Pepe en Coentrăo ook over een week verstek moeten laten gaan als Ajax op bezoek gaat bij Real Madrid. Voor beide clubs is het de tweede wedstrijd in de Champions League van dit seizoen.
Real klopte in de eerste (uit)wedstrijd Dinamo Zagreb met 0-1, terwijl Ajax tegen het Franse Olympique Lyon bleef steken op 0-0.
HW, wil je aub. VBL mod worden?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan verliezen, dat zal hun marktwaarde goed doen.
Onmogelijk, ik heb een veels te rood-witte Ajaxbrilquote:
Tegenwind voor Happelquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onmogelijk, ik heb een veels te rood-witte Ajaxbril.
Er zouden er echt een paar een hartverzakking krijgen als ik hier mod zou worden, mijn meningen zijn nou niet echt populair hierquote:
Nee hoor, leef je uitquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:55 schreef Catch22- het volgende:
ik dacht dat je al VBL mod was.
dan hoef ik me dus voortaan niet in te houden.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, leef je uit.
Gelijk krijg ik toch altijd wel.
Heb je ons middenveld zondag gezien? Compleet ingestort, omdat Eriksen rechtsbuiten moest spelen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, leef je uit.
Gelijk krijg ik toch altijd wel.
Heb je de Eriksen gezien (ik had een jetlag, heb de hele nacht EL opgehad met de herhaling) op 2-3 leuke passjes heeft ie alleen maar balverlies geleden, duels verloren en tegen de keeper aangeschoten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je ons middenveld zondag gezien? Compleet ingestort, omdat Eriksen rechtsbuiten moest spelen.
Hoi, leef je uit, de grens trekken wij mods welquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:55 schreef Catch22- het volgende:
ik dacht dat je al VBL mod was.
dan hoef ik me dus voortaan niet in te houden.
Negeer hem aub.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je ons middenveld zondag gezien? Compleet ingestort, omdat Eriksen rechtsbuiten moest spelen.
Hmm, jammer. Dan maar hopen dat hij Anita opstelt en geen Blind.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:43 schreef Catch22- het volgende:
Boilesen staat er zes weken naast...
Is "Jood" en "Boer" echt hetzelfde?quote:"Fans Ajax vinden 'Joden' hetzelfde als 'boeren'"
http://www.voetbalprimeur(...)lfde_als_boeren.html
Ajax en de stichting Bestrijding Antisemitisme hebben een andere kijk op het gebruik van het woord ‘Joden’ op de tribunes. Dat stelt een woordvoerder van de Amsterdamse club in Metro.
De BAN heeft een kort geding aangespannen tegen de Amsterdamse club. Deze zal op 17 oktober dienen. Inhoudelijk lijken de Amsterdammers het niet eens met de stichting, bijvoorbeeld over het gebruik van het woord.
"De grens van Ajax en de stichting ligt duidelijk anders", stelt een woordvoerder van de club. "De club keurt absoluut alle vormen van discriminatie af. Ajax beoordeelt spreekkoren volgens de normen van de KNVB: als kwetsend, massaal of aanhoudend." Ajax stelt dat hun fans het woord als geuzennaam zien. "Een Ajax-fan die 'Jood' roept, vinden de supporters hetzelfde als PSV-fan die 'boeren' roept."
Burgemeester Eberhard van der Laan staat pal achter Ajax. Een woordvoerder van de burgervader stelt de dagvaarding "onterecht" te vinden. Van der Laan is volgens eigen zeggen al jaren bezig de kwetsende spreekkoren tegen te gaan.
Rosales is de snelste niet, dat kan Blind wel. Veel mensen zien in hem een speler van Topklasse-niveau maar hij kan wel degelijk een stuk meer. Heeft alleen als grote minpunt dat hij de draaicirkel van een kleine bus heeft en zo traag is als een trekker. Daarom is hij als back vaak niet geschikt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hmm, jammer. Dan maar hopen dat hij Anita opstelt en geen Blind.
Ja, dat is het.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:34 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Is "Jood" en "Boer" echt hetzelfde?
Nee. Want over boeren mag je terug zingen wat je wilt, met Joden moet je altijd voorzichtig zijn, zie ook ADO afgelopen seizoen. Fans van Ajax hebben dus blijkbaar een beschermde c.q. voorkeurspositie. Voor het zingen van "We gaan op Boerenjacht" na ADO-PSV waren hoogstwaarschijnlijk geen straffen uitgedeeld...
Oproepen tot geweld is per definitie not done. Dus je vergelijking slaat als een lul op een duitser.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:34 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Nee. Want over boeren mag je terug zingen wat je wilt, met Joden moet je altijd voorzichtig zijn, zie ook ADO afgelopen seizoen. Fans van Ajax hebben dus blijkbaar een beschermde c.q. voorkeurspositie. Voor het zingen van "We gaan op Boerenjacht" na ADO-PSV waren hoogstwaarschijnlijk geen straffen uitgedeeld...
Joden hebben ook een andere geschiedenis en over boeren wordt sowieso al anders gesproken. Dingen als "Boeren aan het gas" zul je natuurlijk niet horen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:34 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik vond Blind in het centrum heel aardig spelen aan het begin van het seizoen en ik denk dat hij als verdedigende middenvelder ook nog best uit de voeten kan. Voor een linksachter is hij inderdaad te langzaam.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, dat is het.
Er wordt ook nimmer negatief gesproken als de tribunes deinen onder het gespring van 'wie niet springt die is(g)een jood. Anders is het inderdaad wanneer er gesproken wordt over 'joden aan het gas' of 'op jodenjacht gaan'. Want daar kwets je wel degelijk een grote groep mee, ook al wordt het misschien niet in die context bedoelt.
Ik neem aan dat je dit verschil zelf ook wel in kan zien
De geschiedenis van "De Joden" heeft weinig tot niets te maken met de fans die nu bij Ajax op de tribune zitten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
Joden hebben ook een andere geschiedenis en over boeren wordt sowieso al anders gesproken. Dingen als "Boeren aan het gas" zul je natuurlijk niet horen.
Was wel op de training, alleen liep ie alleen maar rondjes.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:35 schreef Pedroso het volgende:
Hoe is het met Anita eigenlijk ?
Die kreeg vandaag toch ook een MRI scan ? Hopelijk valt het mee en kan ie zaterdag tegen Twente spelen.
Dat is natuurlijk wel lachwekkend. Dus de supporters moeten maar een andere naam verzinnen, omdat er een stelletje randebielen zijn die zich niet kunnen gedragen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:03 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
De geschiedenis van "De Joden" heeft weinig tot niets te maken met de fans die nu bij Ajax op de tribune zitten.
Ik vind het prima dat Ajacieden zich Joden noemen, maar dan moet er een keus gemaakt worden:
1) De term Joden wordt losgekoppeld van de historische context (wat praktisch onmogelijk is) en alle andere fans mogen vanaf nu liedjes zingen als "Alle Joden Zijn Homo" zonder dat iemand daar moeilijk over doet.
2) De harde kern van Ajax zoekt een andere naam. De Barbapappa's bijvoorbeeld. Wie niet springt is geen Barbapappa, dat werk.
Je bent een beetje wereldvreemd.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:03 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
De geschiedenis van "De Joden" heeft weinig tot niets te maken met de fans die nu bij Ajax op de tribune zitten.
Ik vind het prima dat Ajacieden zich Joden noemen, maar dan moet er een keus gemaakt worden:
1) De term Joden wordt losgekoppeld van de historische context (wat praktisch onmogelijk is) en alle andere fans mogen vanaf nu liedjes zingen als "Alle Joden Zijn Homo" zonder dat iemand daar moeilijk over doet.
2) De harde kern van Ajax zoekt een andere naam. De Barbapappa's bijvoorbeeld. Wie niet springt is geen Barbapappa, dat werk.
Geen acht slaan op de geschiedenis van joden in europa, dat is pas wereldvreemd.quote:
Komt lengte tekort, komt fysiek tekort, gaat duels in als een dansmarieke, is aanvallend noch verdedigend sterk op de backpositie, dekt constant lucht/aan de verkeerde kant...quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Rosales is de snelste niet, dat kan Blind wel. Veel mensen zien in hem een speler van Topklasse-niveau maar hij kan wel degelijk een stuk meer. Heeft alleen als grote minpunt dat hij de draaicirkel van een kleine bus heeft en zo traag is als een trekker. Daarom is hij als back vaak niet geschikt.
Stuur De Boer een mailtje.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Komt lengte tekort, komt fysiek tekort, gaat duels in als een dansmarieke, is aanvallend noch verdedigend sterk op de backpositie, dekt constant lucht/aan de verkeerde kant...
Opbouwen en de voetballende oplossing vinden kan hij overigens wel redelijk, maar daar blijft het bij. Begrijp niet wat hij nog bij Ajax 1 doet.
Ik ben het eigenlijk wel grotendeels met je eens hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je de Eriksen gezien (ik had een jetlag, heb de hele nacht EL opgehad met de herhaling) op 2-3 leuke passjes heeft ie alleen maar balverlies geleden, duels verloren en tegen de keeper aangeschoten.
Maar ik zal er verder over ophouden, begin maar niet meer over Eriksen tegen mij, das beter voor iedereen.
Volgens mij heeft er nog nooit iemand moeilijk gedaan over liedjes als alle joden zijn homo. Het gaat om dingen als Hamas, die in mijn ogen toch een duidelijke verwijzing hebben. Dat er bij Ado ophef ontstond, kwam meer door de spelers en trainer die meededen. Ik denk dat het anders niet eens in het nieuws was gekomen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:03 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat vind ik van De Jong ook al lange tijd.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:10 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Stuur De Boer een mailtje.
Ben het volledig met je eens hoor. Blind gaat het niet redden bij Ajax en het is onbegrijpelijk dat hij er nog zit.
Helaas luistert Frankie zelf niet naar mij.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:10 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Stuur De Boer een mailtje.
Ben het volledig met je eens hoor. Blind gaat het niet redden bij Ajax en het is onbegrijpelijk dat hij er nog zit.
De Jong speelt dit seizoen ook als een pannenkoek ja. Levert iedere bal in en handelt te traag. De techniek en het overzicht bezit hij wel, eveneens weet hij zonder bal goed te bewegen en diep te gaan, maar dit seizoen is er barweinig van terecht gekomen. Speelt behoorlijk middelmatig en verdient onder ons uiteraard het respect en krediet vanwege de afgelopen twee seizoenen, en natuurlijk vooral de kampioensdoelpunten (want zo emotioneel zijn we wel). Maar dit krediet behoort hij ook niet altijd te houden...kom op Siem..weer presteren.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:18 schreef Devz het volgende:
[..]
Dat vind ik van De Jong ook al lange tijd.
Ik zal het nog één keer proberen uit te leggen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:06 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel lachwekkend. Dus de supporters moeten maar een andere naam verzinnen, omdat er een stelletje randebielen zijn die zich niet kunnen gedragen?
Dat is goed om te horen. Soms voel ik me een roepende in de woestijn. Maar ja: de voetbalwereld is nu eenmaal vrij dor, droog en onvruchtbaar als het op logisch redeneren en gezond verstand aankomt. Af een toe een oase van emotie, maar dan heb je het wel weer gehad...quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:14 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik ben het eigenlijk wel grotendeels met je eens hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajax krijgt unieke structuur na akkoord met clubiconenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lesley de Sa: 'Plek bij selectie geeft vertrouwen'
VIDEO"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Klopt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:18 schreef Devz het volgende:
[..]
Dat vind ik van De Jong ook al lange tijd.
Wellicht moet je je knappe vriendin of vrouw meenemen, ( mits je die hebt off course ) wellicht raakt De Boer dan zo 'van slag' dat hij hetgeen wat jij zegt in overweging neemt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:25 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Helaas luistert Frankie zelf niet naar mij.
De Jong presteerde goed met een Pantelic voor hem. Dicht bij Pantelic voetballen. Pantelic kaatste, De Jong kreeg ruimte en maakte het af.quote:De Jong speelt dit seizoen ook als een pannenkoek ja. Levert iedere bal in en handelt te traag. De techniek en het overzicht bezit hij wel, eveneens weet hij zonder bal goed te bewegen en diep te gaan, maar dit seizoen is er barweinig van terecht gekomen. Speelt behoorlijk middelmatig en verdient onder ons uiteraard het respect en krediet vanwege de afgelopen twee seizoenen, en natuurlijk vooral de kampioensdoelpunten (want zo emotioneel zijn we wel). Maar dit krediet behoort hij ook niet altijd te houden...kom op Siem..weer presteren.
Schandequote:Op woensdag 21 september 2011 18:07 schreef Leonos het volgende:
[..]
Pfft, heb ik niet
Naja, zaterdag dan maar weer
31213 opstellingquote:Op woensdag 21 september 2011 18:02 schreef BobW het volgende:
Opstelling Ajax: Cillessen; Ooijer, Alderweireld, Vertonghen, Blind; Serero, De Jong, Lodeiro; Lukoki, Bulykin, Özbiliz.
Wissels: Verhoeven, Van der Wiel, Eriksen, Janssen, Boerrigter, Van Rhijn, De Sa.
Opstelling vv Noordwijk: Amezrine; Van vliet, De ridder, Akerboom, Bartlema, Goncalves; Hoogkamer, Mertens, Blonk; Leonard, Faouzi.
Wissels: Meurs, Molee, Kogeldans, Van der zijden, Braun, Stuifbergen, Van der vlucht, Van heemsbergen.
Prima.
Onderschatten moeten we niet doen. Kozakken Boys - Ajax kan ik me nog al te goed herinneren.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:28 schreef honkeytonk het volgende:
Ziet er gevaarlijk uit hoor... Die opstelling van Noordwijk
Ik ookquote:Op woensdag 21 september 2011 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onderschatten moeten we niet doen. Kozakken Boys - Ajax kan ik me nog al te goed herinneren.
Van Heemsbergen is anders levensgevaarlijk in de 16.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:28 schreef honkeytonk het volgende:
Ziet er gevaarlijk uit hoor... Die opstelling van Noordwijk
Ik kan dit gewoon niet serieus nemenquote:Op woensdag 21 september 2011 18:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Van Heemsbergen is anders levensgevaarlijk in de 16.
Dan weet jij als geen ander hoe gevaarlijk die Van Heemsbergen is. Noordwijk heeft al een bod van Real Madrid en Chelsea ontvangen.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Nigga. Ik heb naast dat veld van Noordwijk genoeg wedstrijden gespeeld in die zaal voor korfbal
Een paar miljoen zeker?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan weet jij als geen ander hoe gevaarlijk die Van Heemsbergen is. Noordwijk heeft al een bod van Real Madrid en Chelsea ontvangen.
Ga er regelmatig eens kijken. Maar hij is niet zo heel bijzonder.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan weet jij als geen ander hoe gevaarlijk die Van Heemsbergen is. Noordwijk heeft al een bod van Real Madrid en Chelsea ontvangen.
Aldus de trainer van Noordwijk!quote:"Wat zijn de zwakke punten dan?"
"Van ons verraad ik ze niet, en de tegenstander heeft ze niet."
quote:Op woensdag 21 september 2011 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga er regelmatig eens kijken. Maar hij is niet zo heel bijzonder.
Even serieus. Die gast kan best een balletje trappen maar 100% zeker niet goed genoeg voor Eredivisiequote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 18:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Aldus de trainer van Noordwijk!
Ajax heeft geen zwakke plekken dus
Dat zullen 9 van 11 spelers van Noordwijk niet zijnquote:Op woensdag 21 september 2011 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even serieus. Die gast kan best een balletje trappen maar 100% zeker niet goed genoeg voor Eredivisie
joa. Maar ik verwacht eerder dat streekgenoot Rijnsburgse Boys kampioen wordtquote:Op woensdag 21 september 2011 18:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat zullen 9 van 11 spelers van Noordwijk niet zijn
Klopt, iedereen die zegt dat Lodeiro, Serero, Ozbiliz of Lukoki in de basis thuis hoort is niet goed wijsquote:Op woensdag 21 september 2011 19:09 schreef Devz het volgende:
Leuk dat Lukoki een actie kan maken, maar hij heeft de meest beroerde voorzet die ik ooit gezien heb. Heb je helemaal niets aan dus.
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:10 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Klopt, iedereen die zegt dat Lodeiro, Serero, Ozbiliz of Lukoki in de basis thuis hoort is niet goed wijs
Echt zielig.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:25 schreef FireFox1 het volgende:
Toch wel zielig dat het van afstandsschot moet komen ipv een vlot lopende aanval
Serero is baas.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Is toch zo? Ze zijn allen niet beter dan iemand die nu op het veld staat.
Dat ben ik al de hele tijd aan het doen. Pot van 3x niksquote:Op woensdag 21 september 2011 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ok... tijd om de wedstrijd op de achtergrond aan te zetten en iets anders te gaan doen.
Het doet bijna pijn aan je ogenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat ben ik al de hele tijd aan het doen. Pot van 3x niks
Bijna. De Jong.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:33 schreef msnk het volgende:
Net thuis. Staat het al 0-10? Wie hebben er gescoord?
Doe je altijd al.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat ben ik al de hele tijd aan het doen. Pot van 3x niks
Idd, nu je het zegtquote:Op woensdag 21 september 2011 19:30 schreef Dven het volgende:
En we zijn niet eerst op achterstand gekomen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Tering zeg, wat gaat het belabberd.
De Sa lijkt wel op QWOP
http://www.foddy.net/Athletics.html
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Tering zeg, wat gaat het belabberd.
De Sa lijkt wel op QWOP
http://www.foddy.net/Athletics.html
Moet je hier niet zeggen hij schijnt namelijk ook een geweldig WK te hebben gespeeld in die 20 minuten met 2 gele kaartenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:51 schreef Devz het volgende:
Wat is Lodeiro slecht zeg, die hadden we afgelopen zomer ook wel gewoon kunnen verkopen.
0-1 is toch echt slecht ofniet dan?quote:
obvious troll...quote:Op woensdag 21 september 2011 19:59 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
0-1 is toch echt slecht ofniet dan?
Die 'B' jongens willen zich toch ook bewijzen.
Als je ziet dat PSV met 8-0 wint...
Eigenlijk niet. Of speelde PSV in de beste opstelling?quote:
hihi.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:59 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
0-1 is toch echt slecht ofniet dan?
Die 'B' jongens willen zich toch ook bewijzen.
Als je ziet dat PSV met 8-0 wint...
Ik na vandaag niet meer.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
Toch leuk dat de Sa ook scoort na z'n wat ongelukkige start. Ik heb sinds vorig seizoen hoge verwachtingen van hem
Dat beslis jij snel zegquote:Op woensdag 21 september 2011 20:09 schreef Devz het volgende:
[..]
Ik na vandaag niet meer.
Weer niet de nul trouwens
omdat Drank de Boer mss geen goede trainer isquote:Op woensdag 21 september 2011 20:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Waarom heeft Ajax zoveel moeite om te voetballen de laatste tijd? Als je ze gele shirts aan had gedaan en zou zeggen dat het Roda JC was had ik het ook geloofd.
Tegenstanders zijn gewoon te slecht. Wacht maar tot de CL knock out-fasequote:Op woensdag 21 september 2011 20:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Waarom heeft Ajax zoveel moeite om te voetballen de laatste tijd? Als je ze gele shirts aan had gedaan en zou zeggen dat het Roda JC was had ik het ook geloofd.
Idd, Drank de Boer kan er niks van.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:15 schreef vincerusso het volgende:
[..]
omdat Drank de Boer mss geen goede trainer is
Dat hebben ze nooit geleerd in de opleiding tot nu toe . Overzicht en slimheid etc.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:16 schreef Devz het volgende:
Lukoki heeft echt totaal geen kijk op het spelletje, ziet geen enkele medespeler staan en krijgt die bal daar al helemaal niet.
Zijn tweeling broer Donald is ook al niks.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Idd, Drank de Boer kan er niks van.
Krijgt de bal anders vaak al prima voor hoor.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:16 schreef Devz het volgende:
Lukoki heeft echt totaal geen kijk op het spelletje, ziet geen enkele medespeler staan en krijgt die bal daar al helemaal niet.
Ik heb al zijn goede voorzetten geturfd, maar zit nog steeds met een leeg papiertje voor me.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Krijgt de bal anders vaak al prima voor hoor.
Als je wat vaker wedstrijden van de jeugd zou zijn dan had je geweten dat dit flauwekul isquote:Op woensdag 21 september 2011 20:18 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Dat hebben ze nooit geleerd in de opleiding tot nu toe . Overzicht en slimheid etc.
Hopelijk kunnen Jonk en Bergkamp het rotzooitje nog redden.
Vrees voor Sa dat die een 2de egocilio word
Jeugd is best makkelijk als je alles wint . nog altijd een heel groot verschil met volwassenenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je wat vaker wedstrijden van de jeugd zou zijn dan had je geweten dat dit flauwekul is
ja man goed argumentquote:Op woensdag 21 september 2011 20:24 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Jeugd is best makkelijk als je alles wint . nog altijd een heel groot verschil met volwassenen
wederom een goed argument waarom de Sa een 'tweede egocilio' wordtquote:Op woensdag 21 september 2011 20:29 schreef vincerusso het volgende:
[..]
De tijden dat oa Kluivert in 1 keer doorbrak is voorbij hoor
Ook niet zo dat alles gewonnen wordt natuurlijk. En zelfs als ze alles winnen dan komt dat dus door klasse. Lukoki en De Sa laten in de jeugd genoeg zien en het is duidelijk dat die echt nog wel van waarde gaan worden voor Ajax.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:24 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Jeugd is best makkelijk als je alles wint . nog altijd een heel groot verschil met volwassenen
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
wederom een goed argument waarom de Sa een 'tweede egocilio' wordt
Brutil Hose, Kevin Bobson, Mitchell Pique, Quido Lanzaat, Lorenzo Ebecilioquote:Op woensdag 21 september 2011 20:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Ook niet zo dat alles gewonnen wordt natuurlijk. En zelfs als ze alles winnen dan komt dat dus door klasse. Lukoki en De Sa laten in de jeugd genoeg zien en het is duidelijk dat die echt nog wel van waarde gaan worden voor Ajax.
Boere ben ik niet zo fan van, al heeft hij wel veel kwaliteiten wat betreft het afmakenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik wil ligeon nog weleens in Ajax 1 zien, zal vast wel gebeuren. Geldt ook voor Boere en Klaassen
En wat wil je met dit rijtje zeggen?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:35 schreef vincerusso het volgende:
[..]
[..]
Brutil Hose, Kevin Bobson, Mitchell Pique, Quido Lanzaat, Lorenzo Ebecilio
Dat ze faalden. Brutil Hosé ken ik trouwens persoonlijkquote:Op woensdag 21 september 2011 20:38 schreef Dven het volgende:
[..]
En wat wil je met dit rijtje zeggen?
Ongeschonden? Je raakt Ozbiliz misschien opnieuw kwijt en je laat aan de rest van Nederland zien dat de reserves niet kunnen voetballenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:37 schreef Devz het volgende:
Nouja redelijk ongeschonden naar de volgende ronde zullen we maar zeggen.
Daar zou ik ook mee te koop lopen.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat ze faalden. Brutil Hosé ken ik trouwens persoonlijk
Dit. Ajax draait nog helemaal niet lekker.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ongeschonden? Je raakt Ozbiliz misschien opnieuw kwijt en je laat aan de rest van Nederland zien dat de reserves niet kunnen voetballen
Lijkt me toch redelijk geschonden
Ozbiliz???quote:Op woensdag 21 september 2011 20:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ongeschonden? Je raakt Ozbiliz misschien opnieuw kwijt en je laat aan de rest van Nederland zien dat de reserves niet kunnen voetballen
Lijkt me toch redelijk geschonden
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:38 schreef bianconeri het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom Ajax zo fantastisch wordt gevonden dit seizoen?
Ze spelen helemaal niet zo mooi voetbal, niet erg aanvallend of wat ook.
Zeker het spelersmateriaal van Ajax is echt bagger, wat al genoeg over de eredivisie zegt.
Sowieso die voorhoede: Boerrigter, de Jong en Suljemani?????
Wat is dat voor kansloze voorhoede!!!!
Over de linksback al helemaal niet gesproken, net als de andere verdedigers die ontzettend opgehemeld worden ten onrechte.
Dat.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:50 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dit. Ajax draait nog helemaal niet lekker.
Hij zoekt de weg naar het trollenbos.quote:
Eens of oneens?quote:
Eens. Ik vind het ook nog niks.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:57 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Eens of oneens?
Verdediging is ruk. Theo word misbruikt.. de voorhoede is aardig.
Ja, dat ze niet de toekomst hebben gehad die hen voorspeld werd. Maar dat dat wel eens gebeurd daar ontkom je niet aan. Net zo goed als dat spelers die in de jeugd niet zo opvallen opeens prima spelers voor het eerste elftal worden.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat ze faalden. Brutil Hosé ken ik trouwens persoonlijk
Verdediging is uitstekend, loopt op het moment alleen niet zo.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:57 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Eens of oneens?
Verdediging is ruk. Theo word misbruikt.. de voorhoede is aardig.
Niemand vind Ajax fantastisch op dit moment. Spelersmateriaal is daarentegen zeer zeker niet bagger. En hoe kom je in vredesnaam bij die voorhoede?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:38 schreef bianconeri het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom Ajax zo fantastisch wordt gevonden dit seizoen?
Ze spelen helemaal niet zo mooi voetbal, niet erg aanvallend of wat ook.
Zeker het spelersmateriaal van Ajax is echt bagger, wat al genoeg over de eredivisie zegt.
Sowieso die voorhoede: Boerrigter, de Jong en Suljemani?????
Wat is dat voor kansloze voorhoede!!!!
Over de linksback al helemaal niet gesproken, net als de andere verdedigers die ontzettend opgehemeld worden ten onrechte.
Ja, daarom reageerde ik niet eens op hemquote:Op woensdag 21 september 2011 21:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Niemand vind Ajax fantastisch op dit moment. Spelersmateriaal is daarentegen zeer zeker niet bagger. En hoe kom je in vredesnaam bij die voorhoede?
Waar heb ik het over gemis, ik heb het over geschonden.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ozbiliz???
Nou sorry hoor maar als het gemis van Ozbiliz al iets ergs zou zijn voor Ajax dan is het niveau daar wel heel bedroevend!! Die vent kan helemaal niet voetballen zeg, Ajax onwaardig(maar ja daar lopen er wel erg veel van rond vandaag de dag).
Dat doen ze al jaren niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:50 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dit. Ajax draait nog helemaal niet lekker.
Ozbiliz is zeker een groot talent ja. Ongelofelijk snel, technisch en doelgericht. Lijkt er in het eerste echter niet uit te komen, maar dat groeit nog welquote:Op woensdag 21 september 2011 21:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waar heb ik het over gemis, ik heb het over geschonden.
En tevens vind ik Ozbiliz beter dan Ebecilio
Stug ploegie. Stonden ook best wel goed.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Ajax speelde erg goed, op één kans na niks weggegeven tegen, toch wel een hele lastige tegenstander.
Het hele punt is dat deze wedstrijd niet serieus is, maar ajax het wel weer klaarspeelt om zijn doel niet schoon te houden. Als dat zelfs tegen amateurs niet lukt, dan is dat wel een probleem.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
mensen die deze wedstrijd serieus nemen!
Als Mounir weg is, oké, maar niet 2 mocro's aub.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:30 schreef msnk het volgende:
[..]
Je weeetssss. Beetje duur, dat dan weer wel.
3.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als Mounir weg is, oké, maar niet 2 mocro's aub.
Lukte tegen Lyon wel, dus komt goed.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:43 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het hele punt is dat deze wedstrijd niet serieus is, maar ajax het wel weer klaarspeelt om zijn doel niet schoon te houden. Als dat zelfs tegen amateurs niet lukt, dan is dat wel een probleem.
Ja, maar hoequote:Op woensdag 21 september 2011 21:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lukte tegen Lyon wel, dus komt goed.
Komt goed, komt goed.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:46 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja, maar hoe
Tegen Lyon speelde ajax een heel ander spelletje, waarin dominantie vaak ver te zoeken was. Dat is in de eredivisie over het geheel wel anders.
quote:‘Hij staat weer op het trainingsveld en zal donderdag opnieuw worden getest’, zei De Boer. ‘Ik heb hem voor zaterdag nog niet afgeschreven.’ De Boer kan een fitte Sulejmani goed gebruiken. Aras Ozbiliz, de tweede optie voor de rechterflank, viel woensdagavond tijdens het bekerduel met Noordwijk (3-1) weer geblesseerd uit. ‘Hij heeft een flinke tik op zijn enkel gehad’, sprak hij. ‘Vrijdag weten we waarschijnlijk pas meer.’
Ajax was tegen Lyon dominanter dan ze waren in een aantal eredivisie wedstrijden hoor... Al ligt dat wel aan de huidige vorm ben ik bang iets wat bij Twente gelukkig ook ver te zoeken is.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:46 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja, maar hoe
Tegen Lyon speelde ajax een heel ander spelletje, waarin dominantie vaak ver te zoeken was. Dat is in de eredivisie over het geheel wel anders.
Hoho! Semi-profs!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:43 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het hele punt is dat deze wedstrijd niet serieus is, maar ajax het wel weer klaarspeelt om zijn doel niet schoon te houden. Als dat zelfs tegen amateurs niet lukt, dan is dat wel een probleem.
Enige van Sulejmani is dat hij ontzettend veel verdedigend werk verricht, maar dat lijkt me niet de hoofdtaak van een rechtsbuiten. Oh, en hij is ontzettend handig bij een uitbraak of counter.quote:
Ik durf te wedden dat het inderdaad BSB isquote:
Hij gaf link aan mijquote:Op donderdag 22 september 2011 00:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat het inderdaad BSB is
Tjah, als het echt zo erg is....quote:
Het ligt nooit aan de Marokkanen zelf héquote:Op donderdag 22 september 2011 00:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Tjah, als het echt zo erg is....
.. Is het dan misschien toch genetisch.
oh dan telt het niet natuurlijkquote:Op woensdag 21 september 2011 21:46 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja, maar hoe
We spelen thuis hč ;-)quote:Op donderdag 22 september 2011 19:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Geen tegendoelpunt? Jij bent grappig!
FireFox1 is ook heel erg grappigquote:Op donderdag 22 september 2011 19:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Geen tegendoelpunt? Jij bent grappig!
Hihiquote:Op donderdag 22 september 2011 19:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
FireFox1 is ook heel erg grappig
Dan pleegde je gisteren bijna zelfmoordquote:Op donderdag 22 september 2011 19:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Met minder dan 5-0 zal ik zwaar teleurgesteld zijn.
Neuh. Hier heb je een verklaring:quote:Op donderdag 22 september 2011 19:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan pleegde je gisteren bijna zelfmoord
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Tegenstanders zijn gewoon te slecht. Wacht maar tot de CL knock out-fase
Heheh lol.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Neuh. Hier heb je een verklaring:
[..]
Kon ik maar zo optimistisch zijnquote:Op donderdag 22 september 2011 19:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Neuh. Hier heb je een verklaring:
[..]
0-4?? minstens 1-4quote:Op donderdag 22 september 2011 23:52 schreef msnk het volgende:
Roda
0-4 moet prima te doen zijnNiet te veel krachten verbruiken. Stel de B'tjes maar op.
Ja, dat ging gisteren ook zo goedquote:Op donderdag 22 september 2011 23:52 schreef msnk het volgende:
Roda
0-4 moet prima te doen zijnNiet te veel krachten verbruiken. Stel de B'tjes maar op.
Hoe jij er nou toch steeds bij komt dat Lukoki zijn man niet voorbij komt? Is een uitstekend talent, die vroeger teerde op zijn snelheid. Afgelopen jaar heeft hij echter bewezen erg gegroeid te zijn, helaas was dit in de wedstrijd van gister minder te zien maar alsnog etaleerde hij dat hij toekomstig basisspeler bij Ajax wordt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat ging gisteren ook zo goed.
Lodeiro heeft zeker 5-6 keer een pass naar de tegenstander gegeven, en die Lukoki heeft ook niets bij Ajax te zoeken man, die kwam echt niets voorbij.
En als Levante met 1-0 van Madrid kan winnen kan Ajax met 5-0 winnenquote:Op vrijdag 23 september 2011 00:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als Noordwijk er 1 kan maken, kan real Madrid er 20 maken
Waarom mag ik van een talent niet verwachten dat hij tegen semi-profs een beetje goed speelt? Hij zou dit soort wedstrijden met beide handen moeten aangrijpen om FdB te overtuigen van zijn kwaliteiten door zo'n timmerman helemaal zoek te spelen, hij is toch zo goed?quote:Op vrijdag 23 september 2011 01:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe jij er nou toch steeds bij komt dat Lukoki zijn man niet voorbij komt? Is een uitstekend talent, die vroeger teerde op zijn snelheid. Afgelopen jaar heeft hij echter bewezen erg gegroeid te zijn, helaas was dit in de wedstrijd van gister minder te zien maar alsnog etaleerde hij dat hij toekomstig basisspeler bij Ajax wordt.
Dat is dus expres zo geplanned door de KNVB om de competitie spannend te houden, de topclubs spelen tijdens europese wedstrijden tegen elkaar..quote:Op vrijdag 23 september 2011 01:24 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wel fijn dat je 3 dagen na Twente alweer tegen Madrid mag voetballen
Zit verder ook geen verschil tussen op dinsdag tegen Madridquote:Op vrijdag 23 september 2011 01:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dus expres zo geplanned door de KNVB om de competitie spannend te houden, de topclubs spelen tijdens europese wedstrijden tegen elkaar..
Nee, joh, dat is geen competitievervalsing, hoe kom je erbij?.
Ik vind het ook achterlijk, maar goed, ikl heb de KNVB nog nooit op iets verstandigs kunnen betrappen...quote:Op vrijdag 23 september 2011 01:32 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Zit verder ook geen verschil tussen op dinsdag tegen Madrid
of op donderdag tegen Legia warchau![]()
Aan de andere kant moeten we wel blij zijn met de CL maar het is wel veel ineens.
Heeft niets met het hand boven het hoofd houden te maken. Er zijn er ook zat waarvan je inderdaad direct kan zeggen dat ze het niet gaan redden maar dat is bij Lukoki simpelweg niet het geval. Allereerst speelde hij zo slecht nog niet en zelfs als hij dit deed dan hoef je daarom nog niet gelijk je oordeel klaar te hebben staan. Alles wat niet direct bevalt wegdoen, dat is pas belachelijk. Doe je dat niet dan had je alleen vandaag de dag al Assaidi en Elia in de basis staan. Maarja, in de jeugd waren het omhoog gevallen ego'tjes die niet perfect presteerdenquote:Op vrijdag 23 september 2011 01:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom mag ik van een talent niet verwachten dat hij tegen semi-profs een beetje goed speelt? Hij zou dit soort wedstrijden met beide handen moeten aangrijpen om FdB te overtuigen van zijn kwaliteiten door zo'n timmerman helemaal zoek te spelen, hij is toch zo goed?
Dat eeuwige handje boven het hoofd houden van omhoog gevallen jochies met een te groot ego, DAT snap ik niet....
Ik ga er maar van uit dat je een grapje maakt!quote:Op vrijdag 23 september 2011 01:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dus expres zo geplanned door de KNVB om de competitie spannend te houden, de topclubs spelen tijdens europese wedstrijden tegen elkaar..
Nee, joh, dat is geen competitievervalsing, hoe kom je erbij?.
Gelukkig kan je als je dinsdag speelt weer veel langer uitrusten voor de volgende wedstrijd dan wanneer je op donderdag speelt. Heft elkaar allemaal weer op!quote:Op vrijdag 23 september 2011 01:32 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Zit verder ook geen verschil tussen op dinsdag tegen Madrid
of op donderdag tegen Legia warchau![]()
Aan de andere kant moeten we wel blij zijn met de CL maar het is wel veel ineens.
Dit is het tussenjaar, zodat het niet extreem opvalt dat Ajax de gemakkelijkste loting krijgt ;-)quote:Op vrijdag 23 september 2011 06:04 schreef Devv het volgende:
De samenzweringstheorieën over verwarmde balletjes en vooropgezette loting kunnen ook weer de ijskast in.
Deze selectie is toch niet breed genoeg om op 3 fronten mee te spelen en niet goed genoeg voor de CL, die beker gewoon laten gaan, hebben we er al genoeg van, gewoon concentreren op Eredivisie en CL als een leuke ervaring zien met misschien een incidenteel succesjequote:Op vrijdag 23 september 2011 09:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit is het tussenjaar, zodat het niet extreem opvalt dat Ajax de gemakkelijkste loting krijgt ;-)
Nonsens, die beker moet je gewoon willen winnen. Nationale titels hebben we er ook al genoeg van en CL-bekers hebben we ook al genoeg. Ons maar gaan fixeren op de intertoto?quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:44 schreef Tarado het volgende:
+
[..]
Deze selectie is toch niet breed genoeg om op 3 fronten mee te spelen en niet goed genoeg voor de CL, die beker gewoon laten gaan, hebben we er al genoeg van, gewoon concentreren op Eredivisie en CL als een leuke ervaring zien met misschien een incidenteel succesje
Die beker is uitstekend om jongens wat rust te geven en andere jongens hun kansen te gunnen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Nonsens, die beker moet je gewoon willen winnen. Nationale titels hebben we er ook al genoeg van en CL-bekers hebben we ook al genoeg. Ons maar gaan fixeren op de intertoto?
Jouw reactie lijkt me wat meer nonsens maar goed, het is maar wat je belangrijk vindt en wat dan ook nog haalbaar isquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Nonsens, die beker moet je gewoon willen winnen. Nationale titels hebben we er ook al genoeg van en CL-bekers hebben we ook al genoeg. Ons maar gaan fixeren op de intertoto?
Mag ik je erop wijzen dat Lodeiro vijf keer iemand voor het doel heeft gezet?quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat ging gisteren ook zo goed.
Lodeiro heeft zeker 5-6 keer een pass naar de tegenstander gegeven, en die Lukoki heeft ook niets bij Ajax te zoeken man, die kwam echt niets voorbij.
Als topclub moet je altijd de intentie hebben om de dubbel te pakken. Gelukkig denkt Ajax daar zelf ook zo over.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jouw reactie lijkt me wat meer nonsens maar goed, het is maar wat je belangrijk vindt en wat dan ook nog haalbaar is
Niet dat we ooit in de buurt komen van hun verdediging maar oke.quote:Defensieve zorgen Real Madrid in aanloop naar duel met Ajax
Laatste update: 23 september 2011 13:27 info
AMSTERDAM - Real Madrid kan dinsdag in het Champions League-duel met Ajax wellicht geen beroep doen op Ricardo Carvalho.
Foto: ANP
De Portugees heeft last van een lichte hersenschudding en zal zaterdag sowieso niet in actie komen in de competitiewedstrijd tegen Rayo Vallecano. Carvalho liep de blessure woensdag op tegen Racing Santander (0-0).
Vanwege spierblessures mist Real tegen Ajax in elk geval de verdedigers Fabio Coentrăo en Pepe. De middenvelders Hamit Altintop en Nuri Sahin zitten al langer in de ziekenboeg.
De ‘Koninklijke’ probeert zich de komende week te herstellen van het puntenverlies tegen Levante (1-0) en Santander.
Waarom deden de meesten dat dan niet?quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:56 schreef Catch22- het volgende:
Tegen een amateur is vrij lopen natuurlijk ietsje makkelijker he
Ik dus ook, maar ik blijf misschien tegen beter weten in geloven in de posts van users als Contador. Toch vind ik hem ook erg teleurstellen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:57 schreef j0rdiiii het volgende:
Lodeiro, elke wedstrijd die ik hem heb zien spelen speelde die waardeloos.
+ Marcelo die geschorst isquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
Niet dat we ooit in de buurt komen van hun verdediging maar oke.
Lijkt me logisch dat de prioriteit bij de competitie ligt en om echt een topclub te zijn heb je ook een topselectie nodig, daar ontbreekt er nog wel een beetje aanquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Als topclub moet je altijd de intentie hebben om de dubbel te pakken. Gelukkig denkt Ajax daar zelf ook zo over.
omdat ze niet gemotiveerd waren.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:01 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Waarom deden de meesten dat dan niet?
quote:De Boer: "FC Twente terecht bovenaan
Frank de Boer kijkt uit naar de clash met koploper FC Twente. De Ajax-trainer hoopt dat zijn ploeg meer aan voetballen komt dan afgelopen weekend tegen PSV (2-2).
Wout Stravers
AMSTERDAM
In Eindhoven kwam Ajax, op een fase in de eerste helft na, amper aan voetballen toe. "Tegen PSV waren de mensen die normaal goed aan de bal zijn, niet goed aan de bal", aldus De Boer vrijdag. "Dan wordt het een lastig verhaal en kom je moeilijk tot je eigen spel."
Een belangrijke rol is daarin weggelegd voor Theo Janssen. De Boer voerde deze week een gesprek met de voormalig speler van Twente. Dat ging over de dominantie van Janssen in het elftal van Ajax. "Er waren ook andere aspecten, maar dat houden we tussen ons. De discussie rond hem stoort me niet. Ik denk dat Theo ook dominanter wil spelen. Daar ligt zijn kwaliteit."
"De tegenstander wil hem echter ook niet aan de bal komen, dus dan wordt het moeilijker. Dan moeten anderen het voortouw daarin nemen", aldus De Boer, die een lastig duel verwacht tegen Twente. "Ze staan bovenaan en doen het goed. Twente speelt nog niet heel sprankelend, maar elke wedstrijd wordt vrij makkelijk gewonnen. Kan je nagaan als ze ook nog goed gaan spelen."
"Ik vind dat Twente terecht bovenaan staat", vervolgt De Boer. "Met Co Adriaanse hebben ze een coach met een schat aan ervaring. Hij gaat zaterdag zijn vijfhonderdste wedstrijd in. Daar heb ik als trainer heel veel respect voor." De Boer hoopt op een wedstrijd zoals de Johan Cruijff Schaal, eerder dit seizoen. "Daar hield ik een bevredigend gevoel aan over. We speelden dominant, alleen benutten we de kansen toen niet. Dat is hun kracht, zij kunnen dodelijk zijn voorin. Janko is altijd gevaarlijk en Luuk de Jong doet het fantastisch. Het is een degelijk team, maar wij zijn zeker niet bang."
bron: voetbalprimeur.nl
Gebeurt nu sowieso niet denk ik, omdat Anita op de plek van Boilesen moet gaan spelen. Of hij zet Enoh in de basis.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:25 schreef andre347 het volgende:
[..]
De Jong eruit en Theo vooruitschuiven.
Ik zou zeggen zoek eerdere posts maar op, verscheidene users hebben hun voorspelling gisteren al gepostquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:49 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Wat is jullie voorspelling vanavond!?
1-1
ik nog niet 3-1quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik zou zeggen zoek eerdere posts maar op, verscheidene users hebben hun voorspelling gisteren al gepost
DAT ZIJN LEUGENAARS,ALLEMAALquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik zou zeggen zoek eerdere posts maar op, verscheidene users hebben hun voorspelling gisteren al gepost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |