Is toch veel te ver weg man! Doe maar eens een toer regelen, zodat je ook naar het zuiden komtquote:Op maandag 19 september 2011 12:49 schreef The_Dean het volgende:
15 oktober in Zero, Dokkum, samen met Spyker
20 oktober in Iduna, Drachten, samen met Dimaeon
Komt allen
quote:3voor12 schreef:
Het Zeeuws-Vlaamse Zebrapad sluit de avond af met punk. Geen maatschappij kritische statements, maar funpunk om maar punk te zijn. Het gebrek aan talent wordt tactisch verbloemd door alle meegenomen fans het podium op te trekken. Een feestje is het wel, maar muzikaal is het deze avond onwaardig.
dan voel je je wel genaktquote:
Hmmm, er zou een tour van gemaakt kunnen worden.quote:Op maandag 19 september 2011 13:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is toch veel te ver weg man! Doe maar eens een toer regelen, zodat je ook naar het zuiden komt
Het ten zuiden van Dokkumquote:
Oke, daar heb je misschien een punt, maar dat is persoonlijk, ik vind het niet zo erg.quote:Op maandag 19 september 2011 14:41 schreef brother52 het volgende:
Ik weet het niet hoor maar ik vind ze juist erg slecht. Op die eerste foto zit veel te veel reflectie en de tweede is absoluut niet scherp....
Dimaeon hebben wij ook ooit eens mee gespeeld, was toen best een grappig bandje. Beethe Opeth-achtig, met een zanger die op Bosbeetle lijkt (leest u mee?)quote:Op maandag 19 september 2011 12:49 schreef The_Dean het volgende:
15 oktober in Zero, Dokkum, samen met Spyker
20 oktober in Iduna, Drachten, samen met Dimaeon
Komt allen
Wowwowquote:Op maandag 19 september 2011 14:34 schreef Iemand91 het volgende:
Op gitaarnet heeft ene Lobbert een paar ontzettend gave foto's geplaatst zeg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Bron.
Ah thanks! Van de week eens even scoren bij de lokale gitaarboer.quote:Op maandag 19 september 2011 21:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Vochtig doekje is gewoon prima
Voor de rest van de gitaar gebruik ik dit spul
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 september 2011 18:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dimaeon hebben wij ook ooit eens mee gespeeld, was toen best een grappig bandje. Beethe Opeth-achtig, met een zanger die op Bosbeetle lijkt (leest u mee?)
Iedereen checkt meteen je fobo voor resemblancequote:Op maandag 19 september 2011 21:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]zangerts die op mij lijken
![]()
oh en nee ik lees niet mee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hmmm misschien moet ik iets aan mijn uiterlijk gaan doen
Ja sorry, het is ook niet helemaal 100%, maar moest er op de een of andere manier toen wel aan denkenquote:Op maandag 19 september 2011 21:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]zangerts die op mij lijken
![]()
oh en nee ik lees niet mee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hmmm misschien moet ik iets aan mijn uiterlijk gaan doen
Ik dezequote:Op maandag 19 september 2011 21:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Vochtig doekje is gewoon prima
Voor de rest van de gitaar gebruik ik dit spul
[ afbeelding ]
Misschien iets voor Cynic, die shred je kapot.quote:Op maandag 19 september 2011 22:30 schreef brother52 het volgende:
Bandje leeft nog![]()
Goed gesprek gehad met de bassist en de andere gitarist is opgestapt.
Eens kijken hoe we het nu met de solo's gaan doen...
Ik denk niet dat hij daar op zit te wachten...quote:Op maandag 19 september 2011 22:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Misschien iets voor Cynic, die shred je kapot.
Joah, maar klanten vinden het altijd erg leuk als ze hem schoon en shiny terug krijgenquote:Op maandag 19 september 2011 22:49 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
die van mij zitten onder het zweet, as en vet. Rock n roll!
Same here! Mijn gibson heeft nog nooit geglimd!quote:Op maandag 19 september 2011 22:49 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
die van mij zitten onder het zweet, as en vet. Rock n roll!
Maar die is toch ook mat van zichzelf?quote:Op maandag 19 september 2011 23:01 schreef KaMo het volgende:
[..]
Same here! Mijn gibson heeft nog nooit geglimd!
quote:Op maandag 19 september 2011 23:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar die is toch ook mat van zichzelf?
Nope, in Equote:Op maandag 19 september 2011 23:41 schreef brother52 het volgende:
.013? Heb je hem in A gestemd of zo?
Nou ik moet zeggen je wangen kleuren leuk bij je poloquote:Op maandag 19 september 2011 23:50 schreef KaMo het volgende:
Net webcam getest, stond te kijken van de goede kwaliteit
Dus ik kan ook multicam gitaarcovers gaan maken
Het is een blousequote:Op maandag 19 september 2011 23:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen je wangen kleuren leuk bij je polo
Je draagt vrouwenkleren?quote:
Ik dacht dat het met korte mouwen een blouse heette?quote:
Nee, dat is een overhemd met korte mouwen. Een blouse is voor vrouwenquote:Op dinsdag 20 september 2011 08:00 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik dacht dat het met korte mouwen een blouse heette?
Weer wat geleerd!
tanktop, like a boss.quote:
in de zomer wel lekkerquote:
+1quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Nee man dat kan echt niet, nouja als je aan de Jersey Shore zit misschien
Ohquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Nee man dat kan echt niet, nouja als je aan de Jersey Shore zit misschien
Moeten wij je helpen door wat leuke gitaren te showen hier?quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Als ik woensdag die fender kwijt ben, ben ik zo'n 1000 euro rijken door verkoop aan gitaren, dat wil ik eignelijk opsparen, maar nu komt het tricky moment om het niet gelijk aan een andere gitaar uit te geven
Wat heb je verder voor een gear dan? Betreft Amps en Pedals en anders eventueel Microfoon of Midi Keyboards?quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Als ik woensdag die fender kwijt ben, ben ik zo'n 1000 euro rijken door verkoop aan gitaren, dat wil ik eignelijk opsparen, maar nu komt het tricky moment om het niet gelijk aan een andere gitaar uit te geven
Kopen. kan je mooi die SD's daarin zetten en die EC1000 goedkoop aan mij verpatsen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:47 schreef Dribbel_ het volgende:
http://gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=148034
Godver en dan komt ook echt precies nu deze advertentie naar boven drijven
Met dat geld zou ik de KRK's verkopen en Adams voor terug komen (maar dat is persoonlijk, maar Adam!) MXL wegdoen en een betere kopen en misschien een tweede mic erbij zodat je zang en gitaar mooier in 1 keer kan opnemen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb naast die strat dan nog 3 gitaren.
LTD EC1000 met Seymour Duncans
LTD EC1000 met EMGS
LTD H500
LAG akoestische gitaar
Een Peavy Valveking buizentop
Marshall 2x12 kast eronder
Een Line6 pod HD300
Dikke computer voor al m'n muzieksoftware
Twee keer KRK rp8 studio monitoren
Sinn7 10 inch studio woofer
Saffire usb interface
MXL condensator mic
En volgens mij vergeet ik nog wel iets
Ik doe niks heel speciaal met die KRK's dus voor mij hier heeft dat weinig voordelen. Die MXL gebruik ik alleen voor akoestische gitaar, aangezien ik niet kan zingen heb ik ook geen tweede nodig. Zanger van m'n band heeft een hele goeie daarvoor dus die geburiken we voor de zangquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:56 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Met dat geld zou ik de KRK's verkopen en Adams voor terug komen (maar dat is persoonlijk, maar Adam!) MXL wegdoen en een betere kopen en misschien een tweede mic erbij zodat je zang en gitaar mooier in 1 keer kan opnemen.
En natuurlijk een klasieke gitaar erbij zodat je bijna alles kan
quote:
Dan kun je mijn aanbevelingen beter negerenquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik doe niks heel speciaal met die KRK's dus voor mij hier heeft dat weinig voordelen. Die MXL gebruik ik alleen voor akoestische gitaar, aangezien ik niet kan zingen heb ik ook geen tweede nodig. Zanger van m'n band heeft een hele goeie daarvoor dus die geburiken we voor de zang![]()
Klassieke gitaar heb ik gehad maar bleef aan de muur hangen net als die Fender dus die kan de deur ook weer uit
Dat gaat me nog meer geld kostenquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:58 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Dan kun je mijn aanbevelingen beter negeren![]()
Misschien iets super geks erbij kopen zoals een EHX Hog?Die wil ik namelijk
tis dat ik er geen geld voor heb, anders zou die H500 wel heel aanlokkelijk zijnquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou even peilen dan maar he, als ik die Eclipse heb gaan er twee LTD's de verkoop in.
EC1000 SW
[ afbeelding ]
H500
[ afbeelding ]
Wat ben ik blij dat ik links ben. Anders had het mij weer veel geld gekost....quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou even peilen dan maar he, als ik die Eclipse heb gaan er twee LTD's de verkoop in.
EC1000 SW
[ afbeelding ]
H500
[ afbeelding ]
Hoeveel zou je vragen voor die H500?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja die H500 is echt een supergave gitaar, wordt nu niet meer gemaakt in die serie en die LTD's van een paar jaar terug zijn echt heeeele fijne gitaren
Het is inderdaad wel een beetje speelgoed, maar dat octaaf geluid wat eruit komt is al zo vet!quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat gaat me nog meer geld kosten
Ja aan zoiets heb ik zitten dneken maar dat is meer speelgoed wat ik niet veel zou gebruiken. Zat te kijken ook voor een midi element op m'n gitaar, lijkt me heel gaaf. Maarja hoevaak ga je dat nou gebruiken....
Marktplaats stylo,quote:
Gewoon te koop zetten. 2e hands markt is al redelijk kloten... en wie weet zit er net iemand in de buurt die er eentje wilquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:41 schreef BurnaBoy het volgende:
ik denk dat ik mijn LC ook maar ga proberen te verkopen.
Leuke gitaar hoor maar heb em niet nodig. Niet nu iig.![]()
Maar moet daar nog ff mee wachten omdat al die handelaren enzo
Nog krapaan twee uurquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:42 schreef brother52 het volgende:
Oh ja, ik moet nog op een LC bieden.
Of is die veiling al afgelopen?
Ja maar ik woon 1 uur van van apeldoorn af. met de fiets.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gewoon te koop zetten. 2e hands markt is al redelijk kloten... en wie weet zit er net iemand in de buurt die er eentje wil
Hmmmm, dan ben ik waarschijnlijk nog onderweg naar huis.quote:
Nee, ik ben hier voor vandaag al weer veel te lang geweest.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:51 schreef The_Dean het volgende:
Of je blijft ff op je werk hangen. Westone is ook leuk.
Dat is het juist, ik wil mijn geld niet kwijt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:55 schreef The_Dean het volgende:
Voor de collectie. Kwaliteit is sowieso prima. Anders koop je een Tele/Jazzmaster voor me, als je zo graag geld kwijt wil
Yep, en daarom ga ik dus uiteindelijk ook niet bieden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik snap nog steeds niet zo goed wat dat gehype met die LC's nou is. Ik vind het leuke gitaartjes, en ze zijn het geld ook zeker waard. Maar het is en blijft een budget lijn en dat merk/voel/hoor je ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door Iemand91 op 20-09-2011 18:32:55 ]
quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:15 schreef Iemand91 het volgende:
Hmm, ik vind zo'n butterscotch Tele ook erg verleidelijk, heb er ook wel zat geld voor maar heb denk ik liever toch zo'n 'oude'(?) ****burst Les Paul. Wel ERUG verleidelijk ook zo'n mooie tele.
Ik bied wel op een alt saxofoon![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]Handig, dat de eindtijden van die veilingen verschillend zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor hoeveel?,,/
zo'n tele is verdomd verleidelijkquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:48 schreef Griebus het volgende:
Had een bod gedaan op een spitfire, overboden. Laat het maar zo, wie weet komt er nog een laatste veiling
Gefeliciteerd Dribbel_!![]()
quote:
Welke?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:53 schreef Godtje het volgende:
Ik geloof dat ik net een gitaar heb gekocht bij Daan's Auction![]()
Ik kan 4 akkoorden spelen.
Ik snap die site niet. Weet zeker dat ik geboden heb dat zie ik ook in mijn bid history maar zie hem niet in My lots staan.quote:
dat dus. blijven prulgitaartjes als je ze vergelijkt met het orgineel waar ze op gebasseerd zijnquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik snap nog steeds niet zo goed wat dat gehype met die LC's nou is. Ik vind het leuke gitaartjes, en ze zijn het geld ook zeker waard. Maar het is en blijft een budget lijn en dat merk/voel/hoor je ook.
Lekker wijf dus ik teken er voor.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Doet me een beetje aan rihanna denken
[ afbeelding ]
Hij glimt wel mooi ja
Ik na zeven jaar nog steeds.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Met 4 akkoorden kan je al een hoopNa een jaar spelen kon ik alleen nog maar powerchords
Ik op een butterscotch tele, ooit nog geboden (vorige veiling) op een Les Paul, maar achteraf vond ik die LP ook te veel glimmen, en te duur (hoewel ze voor aardig wat meer verkocht worden op marktplaats e.d.)quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:03 schreef Godtje het volgende:
Ik had trouwens eerst op deze geboden maar die werd vanochtend overboden en toen vond ik hem te duur worden.
[ afbeelding ]
Lastig in te schatten zonder het nummer te kunnen horenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:13 schreef Cynic het volgende:
Eén van de nummers die ik met mijn "eigen" bandje heb opgenomen komt niet zo goed uit de verf als de andere vijf. Heb de drums en de bas laten staan en ben nu de gitaarpartijen opnieuw aan het schrijven. Best lastig, maar het klinkt nu al wel veel beter, veel krachtiger vooral. Heb alleen nog een heel stuk voor de brug waar nog iets mee moet gebeuren, misschien een enorme solo ofzo?
Langer oefenen, je zet jezelf onder druk en let er veel te veel op zodra je de camera aanzet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:16 schreef Sloeber94 het volgende:
Godverdomme nou doe ik het eerste deel van de solo van Child in time steeds goed.. Wil ik het gaan opnemen, steeds maar foutjes...
Wie wil het hoe dan ook toch horen?
Ik heb ook naar de marktwaarde gekeken. Deze zou ik in elk geval voor dezelfde prijs kwijt moeten kunnen. Als ik dus spijt krijg dan kan die weer huppa er uit.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:16 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik op een butterscotch tele, ooit nog geboden (vorige veiling) op een Les Paul, maar achteraf vond ik die LP ook te veel glimmen, en te duur (hoewel ze voor aardig wat meer verkocht worden op marktplaats e.d.)
Okay bijna gaat hij (technisch gezien, voor mijn doen) perfectquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:17 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Langer oefenen, je zet jezelf onder druk en let er veel te veel op zodra je de camera aanzet.
Probeer te relaxen en tegelijkertijd te blijven focussen.
De akkoorden zijn Am|C|Em|Dquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:17 schreef Dribbel_ het volgende:
We willen het alleen horen als jij denkt dat het goed genoeg is om te posten
[..]
Lastig in te schatten zonder het nummer te kunnen horen
Op welke snelheid, en clean of drive of maakt het niet uit? Ga ik morgen eens kijkenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
De akkoorden zijn Am|C|Em|D
Dan weet je het wel toch?
quote:
Nee maar bij trivium, is dat wel facking vetquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Er is niks anders aan een 7 snarige solo dan een 6 snarige in 99% van de gevallen
echte bazen spelen solo's op hun 4 snarige banjoquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee maar bij trivium, is dat wel facking vet
En als je het echt baas wil hebben, meshuggah met 8-snarige technische solo's
Meneertje pietlut![]()
Trivium doet het toch welquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Doelde meer op het feit dat die 7e snaar je zo'n 4 extra lagen tonen geeft tegenover een 6 snaar. En die lage tonen zus je in je solo toch niet gebruiken
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:10 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
echte bazen spelen solo's op hun 4 snarige banjo
[ afbeelding ]
Nee, hoe harder hoe beterquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:15 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
is het trouwens slecht dat ik mn 50watt plexi te zacht vind gaan in de oefenruimte?
Dat vind ik van mijn 100 watt buizenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:15 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
is het trouwens slecht dat ik mn 50watt plexi te zacht vind gaan in de oefenruimte?
klopt, die 50watt marshall gaat harder dan mn 100watt twin, en die gaat op zijn beurt weer harder dan de 50w orange, zelfs als de twin op 25w staat (volg je het nog)quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Nu lijkt het alsof ik alleen commentaar zit te geven
Maar wattage zegt weer helemaal niks over volume
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:21 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
zou het wellicht schelen als ik op een 4x12 ga spelen ipv 2x12?
Soleren op die onderste 2 snaren?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Trivium doet het toch wel
En meshuggah met 8 snaren
Nee niet alleen, maar die gebruiken ze erbij.quote:
Nee die drummer had het ontzettend druk, dus ze waren nog bezig een datum te prikken. Ondertussen maar die liedjes spelen enzo en Disturbed - Hell instuderen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb je trouwens al auditie gedaan ?
Moet denk ik wel lukken, ik kan het nummer wat ze het liefst hadden dat ik kende kan ik zo goed als helemaal al spelen alleen nog wat meer tijd erin steken. Ze zoeken geen supertechnische lead gitarist dus de liedjes die ze spelen hebben niet echt lastige solo's.quote:
Dat is waar.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:48 schreef The_Dean het volgende:
Och, niet iedereen op Marktplaats weet van Daan's bestaan af
Oh, dat zou kunnenquote:Op woensdag 21 september 2011 07:59 schreef Zorro het volgende:
Geweest dan, ik geloof niet dat ze het nog zo goed met elkaar kunnen vinden.
(Over Don Felder en The Eagles dan he)
quote:Op woensdag 21 september 2011 01:42 schreef Iemand91 het volgende:
Zo, wie moet er nog een originele 1957 Gibson Les Paul Goldtop? Of één uit 1952 Of een Standard uit 1960?
Een ES 355 uit 1966 misschien? Of toch maar een 1955 Strat?Zo, iemand hoopt makkelijk geld te verdienen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
Zijn die nep o.i.d. dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 10:04 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Zo, iemand hoopt makkelijk geld te verdienen.
Dat ligt eraan hoeveel je eraan kan/wil verdienen. Er staan de laatste tijd wel héél veel LC's te koop op MP.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:06 schreef Godtje het volgende:
Leuk en aardig zo een gitaar op de veiling kopen maar.....
Dan heb ik ook een versterker nodig.
Iemand tips?
Of gelijk op marktplaats doorverkopen?
Nou, als die gitaren echt vintage zijn, zoals hij beweert, dan gaan ze niet voor deze bedragen (1.650 - 1.800 euro) weg, eerder het vijf of zesvoudige. En dat i.c.m. het belabberde Nederlands - 'dit is een zeer wenselijk vintage stuk' (lees: Google Translate) doet me vermoeden dat het niet helemaal zuiver op de graat is.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:24 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Zijn die nep o.i.d. dan?Ik zie het grappige niet
Ik heb een Indie gekocht geen LC. Gekocht voor 220 ex kosten dus kom ik totaal uit op 300.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:10 schreef Griebus het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoeveel je eraan kan/wil verdienen. Er staan de laatste tijd wel héél veel LC's te koop op MP.
Dat denk ik ook! Of een Peavey Windsor volledig buizenquote:Op woensdag 21 september 2011 11:46 schreef brother52 het volgende:
Ik denk dat hij wel een LC top kan gebruiken...
Waarom verkoop je die gitaren? Die witte heb je toch nog maar net?quote:Op woensdag 21 september 2011 00:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo ff spam :
[TK] LTD EC1000 Snow White
[TK] Supervette Electrische Gitaar (LTDH500)
Awesome! Vanavond maar weer een uurtje oefenenquote:Op woensdag 21 september 2011 11:16 schreef Flamengo28 het volgende:
hallo
We hadden ff gejamed in het Vondelpark toen het nog OK weer was
Hope you like it!
Petrucci , Gilbert en zo nog veel meerquote:
Petrucci - Flight of the bumblebeequote:Op woensdag 21 september 2011 12:32 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Petrucci , Gilbert en zo nog veel meer
Jij leest wel mee zie ik wel.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:23 schreef mr-green het volgende:
[..]
Waarom verkoop je die gitaren? Die witte heb je toch nog maar net?
Of welke gitaar wil je nu kopen
QFTquote:
Gewoon bellen dat je met het geld in de hand op de stoep staat. Een bod op Marktplaats zegt niks, dat weet je zelf ookquote:Op woensdag 21 september 2011 12:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Ohhh crap dik overboden op m'n ESP
zeker weten.. regel jij de zonquote:Op woensdag 21 september 2011 12:24 schreef Cid het volgende:
[..]
Awesome! Vanavond maar weer een uurtje oefenen
De zon is er wel hoor.quote:
www.snowworld.nlquote:
Ik mag niet op de piste met mijn auto. Snowboarden kan ik nog niet.quote:
Met sneeuwkettingen of winterbanden toch wel?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik mag niet op de piste met mijn auto. Snowboarden kan ik nog niet.
Stuur het dan maar door aan mij!quote:Op woensdag 21 september 2011 20:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo en de strat verkocht
Heb nu een vermogen aan cash hier liggenBeter fikt m'n huis niet af
Psst Menn0 .....quote:Op woensdag 21 september 2011 21:07 schreef -Menn0- het volgende:
Waarom raak ik die Truckster maar niet kwijt?!'t is niet eerlijk
Vooruit, ben jij de uitzondering die daar wel beter van wordtquote:
Nicequote:Op woensdag 21 september 2011 22:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Geen idee van die Tbone dingen
Altijd leuk zo'n Facebook voor de flat
[ afbeelding ]
geniaalquote:Op woensdag 21 september 2011 22:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Geen idee van die Tbone dingen
Altijd leuk zo'n Facebook voor de flat
[ afbeelding ]
Geweldig inderdaad!quote:
Ik weet dat jullie mij nu haten, homo pop muziek. Maar toch./quote:Op woensdag 21 september 2011 22:12 schreef guitarist het volgende:
Hey Menno, ik heb een te fout popliedje geschreven en opgenomen. (met drums en alles) Maar ik wil ergens nog iets van een mannenstem er in hebben, kun jij wat bedenken?
Like.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:45 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie mij nu haten, homo pop muziek. Maar toch./
(het is trouwens nog geen mix, dit is mixdown aan het einde van de eerste opname dag, het mixen moet nog gebeuren dus)
http://dl.dropbox.com/u/11887964/ThingsWeUsedToHave.mp3
De albums werden wel iets minder, hoewel het laatste weer behoorlijk goed is.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:18 schreef Griebus het volgende:
Ik vond ze wel steeds minder goed worden met de jaren
Nog nooit echt goed naar geluisterd zeker?quote:
Arggh... nu moet ik weer Little Man trapped in a box kijken...quote:Op woensdag 21 september 2011 22:48 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Geweldig inderdaad!
Let's jam a little bit!
No, I've gotta go, you're weird.
Ik denk het niet, toen R.E.M. Hun hitjes hadden was hij nog geen eens geboren! ;Dquote:Op donderdag 22 september 2011 10:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nog nooit echt goed naar geluisterd zeker?
Hou sowieso niet van dat soort muziek zou je moeten wetenquote:Op donderdag 22 september 2011 10:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nog nooit echt goed naar geluisterd zeker?
Dat maakt niet uit. Ik luister ook naar Hendrix en the Beatles....quote:Op donderdag 22 september 2011 13:30 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik denk het niet, toen R.E.M. Hun hitjes hadden was hij nog geen eens geboren! ;D
omdat dat dan ook bazenmuziek is on te spelen.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Ik luister ook naar Hendrix en the Beatles....
Je hoeft er ook niet van te houden, maar alleenquote:Op donderdag 22 september 2011 13:40 schreef genakt het volgende:
[..]
Hou sowieso niet van dat soort muziek zou je moeten weten
Het "kunnen waarderen". ;Dquote:Op donderdag 22 september 2011 14:28 schreef Dribbel_ het volgende:
"Verstand" hebben van muziek vind ik sowieso altijd een superkrom iets
Maar daarom kan het nog wel goed zijn! ;-)quote:Op donderdag 22 september 2011 14:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Blijft een kwestie van smaak, ik kan Genakt zijn muziek ook absoluut niet waarderen, dat is precies hetzelfde dat hij REM ook niet kan waarderen
Volgens mij waren zijn woordenquote:Op donderdag 22 september 2011 14:55 schreef guitarist het volgende:
[..]
Maar daarom kan het nog wel goed zijn! ;-)
Ik vind Dream Theater verschrikkelijk om naar te luisteren, maar ik kan niet zeggen dat het slecht is. ;-)
Ik waardeer wat dat betreft alle muziek waar een gitaarpartij inzit wel, omdat ik toch wel alle technieken wil kunnen ook al hou ik niet van de betreffende muziekstijl. Zoals tokkelen op akoestische gitaar enzo, ik gebruik het echt nooitquote:Op donderdag 22 september 2011 14:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Volgens mij waren zijn woorden
"ik hou er niet van"dat lijkt me prima kunnen
Nopequote:Op donderdag 22 september 2011 15:12 schreef Svyatagor het volgende:
Hey dribbel, had jij dat midikeyboard nou nog te koop?
Dus bijvoorbeeld iets als:quote:Op donderdag 22 september 2011 15:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nope![]()
Ik hou juist va melodieuze muziek of wat lekker beukt, rockt, chill is in zn eenvoud enz.
Als ik pink floyd hoor vind ik dat echt weer vreselijk
Klopt, maar ik reageerde hierop:quote:Op donderdag 22 september 2011 14:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Volgens mij waren zijn woorden
"ik hou er niet van"dat lijkt me prima kunnen
quote:
http://www.thomann.de/nl/alesis_io_dock.htmquote:Op donderdag 22 september 2011 16:11 schreef Griebus het volgende:
Welk type USB interface voor PC raden jullie aan? Ik zou het liefst iets willen wat ook op de ipad past maar dat is er volgens mij nog niet.
Pink Floyd.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nope![]()
Ik hou juist va melodieuze muziek of wat lekker beukt, rockt, chill is in zn eenvoud enz.
Als ik pink floyd hoor vind ik dat echt weer vreselijk
Ja ik vind het gewoon pure rotherrie sorryquote:Op donderdag 22 september 2011 16:07 schreef guitarist het volgende:
[..]
Klopt, maar ik reageerde hierop:
[..]
Maar kan je die Alesis dan ook op PC aansluiten?quote:Op donderdag 22 september 2011 16:15 schreef KaMo het volgende:
[..]
http://www.thomann.de/nl/alesis_io_dock.htm
Maar ik raad gewoon een Fast Track aan, heeft altijd prima gewerkt bij mij
Midi in en out dus ik denk het wel. Pin me er niet op vast trouwens.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:19 schreef Griebus het volgende:
[..]
Maar kan je die Alesis dan ook op PC aansluiten?
veel sexierquote:Op donderdag 22 september 2011 17:18 schreef Captainp00face het volgende:
Witte slagplaat van me Road Worm (jaja) vervangen.
[ afbeelding ]
Wel sexier dan een witte, toch?
http://www.m-audio.com/products/en_us/FastTrack.htmlquote:Op donderdag 22 september 2011 16:11 schreef Griebus het volgende:
Welk type USB interface voor PC raden jullie aan? Ik zou het liefst iets willen wat ook op de ipad past maar dat is er volgens mij nog niet.
Ik heb hier thuis nog een Cakewalk UA-1G interface liggen. Werkt goed met Guitar Rig 4 maar ik gebruik dat eigenlijk nooit.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:11 schreef Griebus het volgende:
Mooi hoor!quote:Op donderdag 22 september 2011 17:18 schreef Captainp00face het volgende:
Witte slagplaat van me Road Worm (jaja) vervangen.
[ afbeelding ]
Wel sexier dan een witte, toch?
zou voor de nieuwe focusrites gaan. Ik heb zelf de scarlet 18i6 besteld, maar er zijn ook eenvoudigere uitvoeringen vanquote:Op donderdag 22 september 2011 16:11 schreef Griebus het volgende:
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb de saffire usb 6 2 sporen met fantoomvoedying en midi ideaal ding en.goeie kwaliteit
Die zijn beide van Focusrite, is daar nog een essentieel verschil tussen? Hoef dan niet de 18in versie, 2 is misschien wel genoeg.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:39 schreef savale het volgende:
[..]
zou voor de nieuwe focusrites gaan. Ik heb zelf de scarlet 18i6 besteld, maar er zijn ook eenvoudigere uitvoeringen van
[ afbeelding ]
Niet overwogen, maar dat komt ook doordat ik eigenlijk alleen voor een mic preamp aan het zoeken was om te beginnen met opnemen. Zo doende op die Fast Track gekomenquote:Op donderdag 22 september 2011 20:10 schreef Griebus het volgende:
Die ioDock heeft inderdaad midi out via usb, wat wel interessant is.
Wat betreft die fasttrack, waarom geen line6 pod studio? Hebben jullie die ook overwogen en zo ja wat gaf de doorslag om voor de fasttrack te kiezen?
Op Canvas nu.quote:20 Jaar Grunge: Classic albums en Nirvana: Concert
Classic Albums: Nirvana Nevermind. In 1991 kwam Nirvana met zijn album Nevermind. We zien hoe het album tot stand is gekomen, welke invloed het album had en waarom het tot heden een mijlpaal in de rockgeschiedenis blijft. Aansluitend: Nirvana: Live at Reading. Concert.
Veel paradiso-beeldenquote:
Heb ik ook al tijden! Goed ding, alleen nu vervangen door een Alesis met 8 tracksquote:Op donderdag 22 september 2011 19:06 schreef Spelvout het volgende:
[..]
http://www.m-audio.com/products/en_us/FastTrack.html
Heb ik sinds een paar weken. Werkt prima !
Omdat je bij de Line6 ook betaald voor de software, die ik niet ging gebruiken!quote:Op donderdag 22 september 2011 20:10 schreef Griebus het volgende:
Die ioDock heeft inderdaad midi out via usb, wat wel interessant is.
Wat betreft die fasttrack, waarom geen line6 pod studio? Hebben jullie die ook overwogen en zo ja wat gaf de doorslag om voor de fasttrack te kiezen?
Verdomd. Nu je het zegt. Kwam me al zo bekend voor.quote:
Legendarisch optreden, volgens mij in 90 of 91, heb wel eens mensen gesproken die erbij waren. Er is een hele goede bootleg van, één van de eerste cd's die ik van mijn krantenwijk kocht.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Verdomd. Nu je het zegt. Kwam me al zo bekend voor.
Was in '91 volgens mij. Diezelfde week speelden ze ook in Vera.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:09 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Legendarisch optreden, volgens mij in 90 of 91, heb wel eens mensen gesproken die erbij waren. Er is een hele goede bootleg van, één van de eerste cd's die ik van mijn krantenwijk kocht.mooie tijden. Ik had ook kaartjes voor ahoy in 94, maar daar kwam een shotgun tussen.
Nee, het hele idee van 2 ORIGINELE Queen leden, die een Tribute band willen starten met ANDERE mensen, en dan wèl de vette shit van Queen I/II en Sheer Heart Attack gaan spelen gaat mijn pet te boven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |