Is toch veel te ver weg man! Doe maar eens een toer regelen, zodat je ook naar het zuiden komtquote:Op maandag 19 september 2011 12:49 schreef The_Dean het volgende:
15 oktober in Zero, Dokkum, samen met Spyker
20 oktober in Iduna, Drachten, samen met Dimaeon
Komt allen
quote:3voor12 schreef:
Het Zeeuws-Vlaamse Zebrapad sluit de avond af met punk. Geen maatschappij kritische statements, maar funpunk om maar punk te zijn. Het gebrek aan talent wordt tactisch verbloemd door alle meegenomen fans het podium op te trekken. Een feestje is het wel, maar muzikaal is het deze avond onwaardig.
dan voel je je wel genaktquote:
Hmmm, er zou een tour van gemaakt kunnen worden.quote:Op maandag 19 september 2011 13:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is toch veel te ver weg man! Doe maar eens een toer regelen, zodat je ook naar het zuiden komt
Het ten zuiden van Dokkumquote:
Oke, daar heb je misschien een punt, maar dat is persoonlijk, ik vind het niet zo erg.quote:Op maandag 19 september 2011 14:41 schreef brother52 het volgende:
Ik weet het niet hoor maar ik vind ze juist erg slecht. Op die eerste foto zit veel te veel reflectie en de tweede is absoluut niet scherp....
Dimaeon hebben wij ook ooit eens mee gespeeld, was toen best een grappig bandje. Beethe Opeth-achtig, met een zanger die op Bosbeetle lijkt (leest u mee?)quote:Op maandag 19 september 2011 12:49 schreef The_Dean het volgende:
15 oktober in Zero, Dokkum, samen met Spyker
20 oktober in Iduna, Drachten, samen met Dimaeon
Komt allen
Wowwowquote:Op maandag 19 september 2011 14:34 schreef Iemand91 het volgende:
Op gitaarnet heeft ene Lobbert een paar ontzettend gave foto's geplaatst zeg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Bron.
Ah thanks! Van de week eens even scoren bij de lokale gitaarboer.quote:Op maandag 19 september 2011 21:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Vochtig doekje is gewoon prima
Voor de rest van de gitaar gebruik ik dit spul
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 september 2011 18:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dimaeon hebben wij ook ooit eens mee gespeeld, was toen best een grappig bandje. Beethe Opeth-achtig, met een zanger die op Bosbeetle lijkt (leest u mee?)
Iedereen checkt meteen je fobo voor resemblancequote:Op maandag 19 september 2011 21:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]zangerts die op mij lijken
![]()
oh en nee ik lees niet mee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hmmm misschien moet ik iets aan mijn uiterlijk gaan doen
Ja sorry, het is ook niet helemaal 100%, maar moest er op de een of andere manier toen wel aan denkenquote:Op maandag 19 september 2011 21:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]zangerts die op mij lijken
![]()
oh en nee ik lees niet mee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hmmm misschien moet ik iets aan mijn uiterlijk gaan doen
Ik dezequote:Op maandag 19 september 2011 21:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Vochtig doekje is gewoon prima
Voor de rest van de gitaar gebruik ik dit spul
[ afbeelding ]
Misschien iets voor Cynic, die shred je kapot.quote:Op maandag 19 september 2011 22:30 schreef brother52 het volgende:
Bandje leeft nog![]()
Goed gesprek gehad met de bassist en de andere gitarist is opgestapt.
Eens kijken hoe we het nu met de solo's gaan doen...
Ik denk niet dat hij daar op zit te wachten...quote:Op maandag 19 september 2011 22:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Misschien iets voor Cynic, die shred je kapot.
Joah, maar klanten vinden het altijd erg leuk als ze hem schoon en shiny terug krijgenquote:Op maandag 19 september 2011 22:49 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
die van mij zitten onder het zweet, as en vet. Rock n roll!
Same here! Mijn gibson heeft nog nooit geglimd!quote:Op maandag 19 september 2011 22:49 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
die van mij zitten onder het zweet, as en vet. Rock n roll!
Maar die is toch ook mat van zichzelf?quote:Op maandag 19 september 2011 23:01 schreef KaMo het volgende:
[..]
Same here! Mijn gibson heeft nog nooit geglimd!
quote:Op maandag 19 september 2011 23:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar die is toch ook mat van zichzelf?
Nope, in Equote:Op maandag 19 september 2011 23:41 schreef brother52 het volgende:
.013? Heb je hem in A gestemd of zo?
Nou ik moet zeggen je wangen kleuren leuk bij je poloquote:Op maandag 19 september 2011 23:50 schreef KaMo het volgende:
Net webcam getest, stond te kijken van de goede kwaliteit
Dus ik kan ook multicam gitaarcovers gaan maken
Het is een blousequote:Op maandag 19 september 2011 23:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen je wangen kleuren leuk bij je polo
Je draagt vrouwenkleren?quote:
Ik dacht dat het met korte mouwen een blouse heette?quote:
Nee, dat is een overhemd met korte mouwen. Een blouse is voor vrouwenquote:Op dinsdag 20 september 2011 08:00 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik dacht dat het met korte mouwen een blouse heette?
Weer wat geleerd!
tanktop, like a boss.quote:
in de zomer wel lekkerquote:
+1quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Nee man dat kan echt niet, nouja als je aan de Jersey Shore zit misschien
Ohquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Nee man dat kan echt niet, nouja als je aan de Jersey Shore zit misschien
Moeten wij je helpen door wat leuke gitaren te showen hier?quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Als ik woensdag die fender kwijt ben, ben ik zo'n 1000 euro rijken door verkoop aan gitaren, dat wil ik eignelijk opsparen, maar nu komt het tricky moment om het niet gelijk aan een andere gitaar uit te geven
Wat heb je verder voor een gear dan? Betreft Amps en Pedals en anders eventueel Microfoon of Midi Keyboards?quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Als ik woensdag die fender kwijt ben, ben ik zo'n 1000 euro rijken door verkoop aan gitaren, dat wil ik eignelijk opsparen, maar nu komt het tricky moment om het niet gelijk aan een andere gitaar uit te geven
Kopen. kan je mooi die SD's daarin zetten en die EC1000 goedkoop aan mij verpatsen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:47 schreef Dribbel_ het volgende:
http://gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=148034
Godver en dan komt ook echt precies nu deze advertentie naar boven drijven
Met dat geld zou ik de KRK's verkopen en Adams voor terug komen (maar dat is persoonlijk, maar Adam!) MXL wegdoen en een betere kopen en misschien een tweede mic erbij zodat je zang en gitaar mooier in 1 keer kan opnemen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb naast die strat dan nog 3 gitaren.
LTD EC1000 met Seymour Duncans
LTD EC1000 met EMGS
LTD H500
LAG akoestische gitaar
Een Peavy Valveking buizentop
Marshall 2x12 kast eronder
Een Line6 pod HD300
Dikke computer voor al m'n muzieksoftware
Twee keer KRK rp8 studio monitoren
Sinn7 10 inch studio woofer
Saffire usb interface
MXL condensator mic
En volgens mij vergeet ik nog wel iets
Ik doe niks heel speciaal met die KRK's dus voor mij hier heeft dat weinig voordelen. Die MXL gebruik ik alleen voor akoestische gitaar, aangezien ik niet kan zingen heb ik ook geen tweede nodig. Zanger van m'n band heeft een hele goeie daarvoor dus die geburiken we voor de zangquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:56 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Met dat geld zou ik de KRK's verkopen en Adams voor terug komen (maar dat is persoonlijk, maar Adam!) MXL wegdoen en een betere kopen en misschien een tweede mic erbij zodat je zang en gitaar mooier in 1 keer kan opnemen.
En natuurlijk een klasieke gitaar erbij zodat je bijna alles kan
quote:
Dan kun je mijn aanbevelingen beter negerenquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik doe niks heel speciaal met die KRK's dus voor mij hier heeft dat weinig voordelen. Die MXL gebruik ik alleen voor akoestische gitaar, aangezien ik niet kan zingen heb ik ook geen tweede nodig. Zanger van m'n band heeft een hele goeie daarvoor dus die geburiken we voor de zang![]()
Klassieke gitaar heb ik gehad maar bleef aan de muur hangen net als die Fender dus die kan de deur ook weer uit
Dat gaat me nog meer geld kostenquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:58 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Dan kun je mijn aanbevelingen beter negeren![]()
Misschien iets super geks erbij kopen zoals een EHX Hog?Die wil ik namelijk
tis dat ik er geen geld voor heb, anders zou die H500 wel heel aanlokkelijk zijnquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou even peilen dan maar he, als ik die Eclipse heb gaan er twee LTD's de verkoop in.
EC1000 SW
[ afbeelding ]
H500
[ afbeelding ]
Wat ben ik blij dat ik links ben. Anders had het mij weer veel geld gekost....quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou even peilen dan maar he, als ik die Eclipse heb gaan er twee LTD's de verkoop in.
EC1000 SW
[ afbeelding ]
H500
[ afbeelding ]
Hoeveel zou je vragen voor die H500?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja die H500 is echt een supergave gitaar, wordt nu niet meer gemaakt in die serie en die LTD's van een paar jaar terug zijn echt heeeele fijne gitaren
Het is inderdaad wel een beetje speelgoed, maar dat octaaf geluid wat eruit komt is al zo vet!quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat gaat me nog meer geld kosten
Ja aan zoiets heb ik zitten dneken maar dat is meer speelgoed wat ik niet veel zou gebruiken. Zat te kijken ook voor een midi element op m'n gitaar, lijkt me heel gaaf. Maarja hoevaak ga je dat nou gebruiken....
Marktplaats stylo,quote:
Gewoon te koop zetten. 2e hands markt is al redelijk kloten... en wie weet zit er net iemand in de buurt die er eentje wilquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:41 schreef BurnaBoy het volgende:
ik denk dat ik mijn LC ook maar ga proberen te verkopen.
Leuke gitaar hoor maar heb em niet nodig. Niet nu iig.![]()
Maar moet daar nog ff mee wachten omdat al die handelaren enzo
Nog krapaan twee uurquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:42 schreef brother52 het volgende:
Oh ja, ik moet nog op een LC bieden.
Of is die veiling al afgelopen?
Ja maar ik woon 1 uur van van apeldoorn af. met de fiets.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gewoon te koop zetten. 2e hands markt is al redelijk kloten... en wie weet zit er net iemand in de buurt die er eentje wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |