Die wordt dan op 200K gewaardeerd. Feitelijk onjuist, maar ja.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:00 schreef tjoptjop het volgende:
Wat is dan de hypotheekschuld? ¤200k of ¤80k?
74 %quote:Op woensdag 21 september 2011 20:30 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Hoeveel % van de woningen is daar een koopwoning?
Het was dan ook geen echte vraagquote:Op woensdag 21 september 2011 23:04 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Die wordt dan op 200K gewaardeerd. Feitelijk onjuist, maar ja.
Dus als iemand een stelling poneert, moet ik gaan zoeken of die überhaupt ook maar ergens op gebaseerd is?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:04 schreef Jane het volgende:
Blijkbaar is je Google weer eens stuk, dat je deze vraag stelt i.p.v. ff te zoeken.
Je reageert op een grafiek van RTL die PBerends postte.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:07 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dus als iemand een stelling poneert, moet ik gaan zoeken of die überhaupt ook maar ergens op gebaseerd is?
Ja. En?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:12 schreef Jane het volgende:
Je reageert op een grafiek van RTL die PBerends posste.
Yep, en je huisbaas heeft er ook volkomen schijt aan, die verhoogd gewoon hoor.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:33 schreef michaelmoore het volgende:
Volgens jaar gaat het besteedbaar inkomen 5- 10% onderuit
Jongens er gaat fors geknepen worden en dat weet de bank ook
ach over 6 jaar dan mag ik los, en gaan ik naar Frankrijk.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:40 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Yep, en je huisbaas heeft er ook volkomen schijt aan, die verhoogd gewoon hoor.
Heb je daar je hele leven voor gewerkt?quote:Op donderdag 22 september 2011 02:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
wijntjes proeven en petanque en veel wandelen
Spreek voor jezelf. Mijn inkomen gaat met 12% vooruit dit jaar, daar kan Rutte niet tegenop bezuinigen. Het gezinsinkomen gaat zelfs met 45% vooruit, omdat mijn partner gaat werken. Daar kan zelfs griekenland niet tegenop bezuinigenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:33 schreef michaelmoore het volgende:
Volgens jaar gaat het besteedbaar inkomen 5- 10% onderuit
7%?quote:Op donderdag 22 september 2011 07:24 schreef Scorpie het volgende:
Dit jaar 33% vooruit gegaan, volgend jaar 7% loonsverhoging
MichaelMoore wist ons te melden dat onze piemels collectief met 5-10% gaan krimpen dit jaar. Kennelijk ben jij het daar mee eens dan?quote:Op donderdag 22 september 2011 08:21 schreef Basp1 het volgende:
Is het grote piemels vergelijken wederom aan de gang.
Ik denk dat hij het in dat geval eerder bij het rechte eind heeft dan de individuele voorbeelden van jullie 2en. Of de krimp dan 2 % of 5% is zou over te twisten zijn maar zoals de algemene veranderingen nu op tafel liggen zit er voor henk en ingrid geen groei in.quote:Op donderdag 22 september 2011 08:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
MichaelMoore wist ons te melden dat onze piemels collectief met 5-10% gaan krimpen dit jaar. Kennelijk ben jij het daar mee eens dan?
2-5% lijkt mij al een héél stuk realistischer dan 5-10%. Is nogal een verschil he. Ik besef prima dat mijn individuele geval niet representatief is voor het gemiddelde, maar dat was het punt ook niet.quote:Op donderdag 22 september 2011 08:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het in dat geval eerder bij het rechte eind heeft dan de individuele voorbeelden van jullie 2en. Of de krimp dan 2 % of 5% is zou over te twisten zijn maar zoals de algemene veranderingen nu op tafel liggen zit er voor henk en ingrid geen groei in.
Precies. Ik heb net mijn pa een email gestuurd dat ik vana 2012 weer zakgeld verwacht. Betalen moeten die BB's!quote:Op donderdag 22 september 2011 08:39 schreef Basp1 het volgende:
Maar zoals we lezen uit de woorden van MM kunnen we de BB nog flink gaan uitkleden al die nietsnutten die met een eindloon stelsel met pensioen zijn gegaan.
Als in jouw beleving de grote van je piemel afhankelijk is van je inkomen dan kan ik me voorstellen dat jij blij bent met je toename van 12%quote:Op donderdag 22 september 2011 08:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
MichaelMoore wist ons te melden dat onze piemels collectief met 5-10% gaan krimpen dit jaar. Kennelijk ben jij het daar mee eens dan?
In de analogie de we hier bezigen héb jij niet eens een piemel, dus waar bemoei je je meequote:Op donderdag 22 september 2011 09:12 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Als in jouw beleving de grote van je piemel afhankelijk is van je inkomen dan kan ik me voorstellen dat jij blij bent met je toename van 12%
Er word hier toch alleen maar slap geluld, misschien moet je eens met hardere argumenten swaffelenquote:Op donderdag 22 september 2011 09:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
In de analogie de we hier bezigen héb jij niet eens een piemel, dus waar bemoei je je mee
Hoelang zat ie al in de draft?quote:Op donderdag 22 september 2011 09:55 schreef pberends het volgende:
Huizenmarkt stort in; Funda naar 250.000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |