Heb je ook een aantal "Hip pocket lessons" voor het geval de plannen veranderen?quote:Op maandag 19 september 2011 09:58 schreef Thaboel het volgende:
Pfff me eerste lesvoorbereiding gemaakt. Zo gelijk lesgeven. Best lachen
Hoi.quote:
Waarom sta je dan 's nachts op!?quote:Op maandag 19 september 2011 11:06 schreef ErwinRommel het volgende:
Best fijn om maandag eens vrij te zijn
Oa ritme. Sta normaal altijd al voor 0600 opquote:
Da's wel een erg ruim begrip.quote:Op maandag 19 september 2011 11:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Oa ritme. Sta normaal altijd al voor 0600 op
Was online om m'n uren-declaratie ff te doen welke ik gisteren vergat. Kon toch niet meer slapen. naderhand wel weer bedje ingedokenquote:Op maandag 19 september 2011 11:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's wel een erg ruim begrip.
Zo vroeg als vanochtend heb ik je nog niet gezien.
Werken Ellan, werkenquote:Op maandag 19 september 2011 11:12 schreef EllaN het volgende:
Maandag!
Wat staat er allemaal op de planning voor deze week?
Crosspost.quote:Op maandag 19 september 2011 11:33 schreef ErwinRommel het volgende:
Voor hen die het nog eens willen zien
[Kijktip!] Zwarte soldaten donderdag 31 oktober 22.55 uur Nederland 2
Post uit C&H.quote:Op maandag 19 september 2011 11:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Had jij die al gepost? Niet gezien
Na ja, zal wel. In elk geval weer een reminder voor hen die het willen zienquote:
Eensch.quote:Op maandag 19 september 2011 11:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Na ja, zal wel. In elk geval weer een reminder voor hen die het willen zien
Breek me de bek er niet over open. man man, echt gigantisch druk heb ik het daarquote:Op maandag 19 september 2011 11:48 schreef Nibb-it het volgende:
Je hebt het wel druk in C&H hè, Rommel?
quote:Op maandag 19 september 2011 11:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Breek me de bek er niet over open. man man, echt gigantisch druk heb ik het daar
Vroegah, toen ik daar ook al modje was was het soms wel eens rellen. Maar die tijden zijn schijnbaar voorbijquote:
L_V is nu een goede gast.quote:Op maandag 19 september 2011 11:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vroegah, toen ik daar ook al modje was was het soms wel eens rellen. Maar die tijden zijn schijnbaar voorbij
Lord Vetenari was toen mijn mede modje. Ik was het vaak oneens met hemquote:
Daarom schrijf ik ook nu.quote:Op maandag 19 september 2011 11:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lord Vetenari was toen mijn mede modje. Ik was het vaak oneens met hem
RJP is de SC.quote:Op maandag 19 september 2011 12:02 schreef Nibb-it het volgende:
C&H wordt steeds rustiger, een paar maanden geleden waren er bijna dagelijks nieuwe topics
Dat Shoah-topic loopt wel aardig, maar dat komt vooral door de TS die blijft bumper. Verder is er nog RJP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |