Johquote:Op zondag 18 september 2011 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die top 5's blijven onzinnig
BBQ tips waren wel handig.quote:Op zondag 18 september 2011 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die top 5's blijven onzinnig
Zeuren over vakantie terwijl ze van drugsgeld op vakantie gaanquote:
aarsjaal!quote:
Ze was ook in een andere aflevering jaquote:Op zondag 18 september 2011 22:10 schreef Autodrop het volgende:
Waar heb ik die reisleidster eerder gezien?
Bij De Klusjemannen ook, toch?quote:Op zondag 18 september 2011 22:10 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ze was ook in een andere aflevering ja
Vind ik ook, Rob is grappig.quote:Op zondag 18 september 2011 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vind Rob chiller dan Alberto
Oh deed ze haar benen wijd dan?quote:
Ik ga helemaal stuk wat een gast!quote:Op zondag 18 september 2011 22:12 schreef shiftknop het volgende:
die gast met dat petje en rasta hahhahaaaa
Beter als Nederlanders die 24/7 zitten te klagen omdat er geen Frikandelen in het restaurant zijn.quote:Op zondag 18 september 2011 22:12 schreef Kwalberto het volgende:
Je zal met die gasten in een hotel zitten
dik ge DDoSD ondetussenquote:
Camping de Berk wordt KAPOTGEMAAKT door ALberto.quote:Op zondag 18 september 2011 22:13 schreef Injetta het volgende:
Ach hemel . Weer die camping De Berckt...
Daar ga je dus met goed fatsoen toch niet meer boeken na dit seizoen?
kankerviool dat ie is!quote:Op zondag 18 september 2011 22:14 schreef Palomar het volgende:
[..]
Camping de Berk wordt KAPOTGEMAAKT door ALberto.
Ik vind m geniaalquote:Op zondag 18 september 2011 22:14 schreef Karina het volgende:
Oh dit is ook zo irritant, Ali B en die andere.
je kan veel zeggen, maar da zwembad zit er we puik uit!quote:Op zondag 18 september 2011 22:14 schreef missU het volgende:
hier nog als topcamping aangebodenhttp://www.vacansoleil.nl(...)XNp6sCFcSDDgodTFa53Q
Nog zo'n topcamping van vacancesoleil.quote:Op zondag 18 september 2011 22:14 schreef missU het volgende:
hier nog als topcamping aangebodenhttp://www.vacansoleil.nl(...)XNp6sCFcSDDgodTFa53Q
Wat klinkt dat, uh raar.quote:Op zondag 18 september 2011 22:15 schreef Studiotje het volgende:
"een echte kinderboerderij met geiten, bokken, een ezel en nog veel meer dieren die lekker geknuffeld en geaaid mogen worden."
Een fantastische camping dus!quote:Midden in de Maasvallei, tussen de talrijke kastelen en landgoederen van het Limburgse Baarlo ligt het unieke Recreatiepark De Berckt.
Een fantastische zwemparadijs mét waterglijbaan, stroomversnelling, hotwhirlpool, recreatieve sauna, Turks stoombad en zonnebank is natuurlijk geweldig. Er is een apart kinderbad met Ed’s Piratenschip. Daar kunnen we ons de hele dag wel vermaken! Daarnaast prachtige speelvoorzieningen, een geweldige entertainment en de uitstekende kwaliteit van het park.
Op De Berckt vindt u ook een gevarieerd aanbod aan verblijfsmogelijkheden. Of u nu uw eigen kampeermiddel mee wilt nemen, juist genieten wilt van het gemak van een luxe comforthome, chalet of een compleet ingerichte Oostappen Groep Vakantietent, het kan allemaal!
Van supermarkt tot snackbar en van ijscorner tot bruin café met gezellig terras. En natuurlijk een eetcafé waar u met uw gezin een heerlijke maaltijd voorgeschoteld krijgt. U leest het, we hebben overal aan gedacht
Samen zorgen wij ervoor dat elke familie de vakantie van hun leven heeft!
Nieuw in 2011: een echte kinderboerderij met geiten, bokken, een ezel en nog veel meer dieren die lekker geknuffeld en geaaid mogen worden.
jij bedreef meteen de liefde met je konijn en geitquote:Op zondag 18 september 2011 22:15 schreef Studiotje het volgende:
"een echte kinderboerderij met geiten, bokken, een ezel en nog veel meer dieren die lekker geknuffeld en geaaid mogen worden."
Dus geen neppe kinderboerderij.quote:Nieuw in 2011: een echte kinderboerderij met geiten, bokken, een ezel en nog veel meer dieren die lekker geknuffeld en geaaid mogen worden.
quote:Op zondag 18 september 2011 22:16 schreef missU het volgende:
http://www.campingmening.nl/meningen.php?cid=23674
quote:Polencamping.
Vreselijk.
Het is dat het gratis was, maar dat was eigenlijk nog teveel.
quote:jongejonge, het is me uit verschillende beoordelingssites duidelijk geworden dat er al minstens 3 jaar over dit park geklaagd wordt!!
Ik ben er eens geweest omdat ik er wilde gaan zwemmen (ik woon in de buurt) en besloot wat vragen te stellen over het park zelf. Receptiemedewerkster (die vanavond in beeld was...) zei letterlijk dat het een polencamping is.
Vroeger was het een prachtige camping, maar het is me al snel duidelijk geworden dat daar niks meer van over is. Mensen, spendeer je geld alsjeblieft aan een ander park, er zijn er genoeg in deze omgeving!!
quote:Wij Hebben Van 1975 Tot 1987 Op De Berckt Een Vaste Sta Caravan Gehad Nu Wilde We Dit Jaar Weer Eens Een 3 Weken Terug Naar De Camping Waar Voor Ons Alles Begon Jeetje Wat Een Ravage Is Het Daar Geworden Het Was Voor Net Of We In Polen Waren Snap Niet Wat Mensen Daar Nog Komen Doen In Dat Vies Onderkomen Bosgebied Ja De Eerste Paden Om De Receptie Gaat Wel Maar Verder Het Park Op Jeetje Wat Een Toestand Zeg Overal Zijn Ze Aan Het Werk Met Graaf Machine's Ligt Heel Veel Glas Op Paden En Rondom De Stacaravan's Nee We Hebben Besloten Om Het Wat Verder Op Te Zoeken We Hebben Geboekt Bij De Heldense Bossen Zeker Na Het Kijken Van TV Programma Red Mijn Vakantie Bij De Heldense Bossen Bent U Op Een Goed Park Daar Is Het Wel Schoon Netjes Verzorgde Paden Duidelijke Wegwijs Borden En Betaalbaar Kortom Daar Krijg U Eer Voor Uw Geld
quote:Hier ga je niet voor je plezier Heen..
Heel dag komen er hordes polen voorbij drijven die je je vreten uit de bek zitten te kijken.. ben je lekker mee! Ik ga liever gewoon dood!
En dan het sanitair... Hier word je al helemaal vrolijk van ... Er lopen nog net geen kakkerlakken! Wat ranzig.. en de rest is ook in een hele slordige staat.
Conclusie: het is hier leuk .. pole only dan..
Monique zelf denk ikquote:Op zondag 18 september 2011 22:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
Super vakantie
vaste gast
Geen MyZoover profiel
Waardering
9,0
Ligging
10,0
Service
8,0
Prijs / kwaliteit
7,0
Kindvriendelijk
10,0
Activiteiten
8,0
Onderkomens
9,0
Eetgelegenheden
5,0
5-9-2011 Als vaste gast wil ik even toevoegen hoe dat de camping er enkele jaren geleden erbij lag!!
Zeer slecht onderhouden en veel afbraak caravans.
Het begint er met de jaren goed uit te zien.
Sinds dat Monique de manager is gaat het zienderogen voorruit dat is anderen niet gelukt voor die tijd,ze steekt er ook heel veel uren in.
De camping bestaat nu uit splinternieuwe caravans die door de gasten geheel uitgeleefd worden!!
Voetballen in de nieuwe caravans is hier normaal bij de gasten.
We hopen hier nog vele mooie jaren als vaste gast te staan
Dit moet wel iemand van dat park zelf zijn geweest
Wat een verschillende meningen staan er opquote:Op zondag 18 september 2011 22:16 schreef missU het volgende:
http://www.campingmening.nl/meningen.php?cid=23674
4 de lulz1quote:
http://www.campingmening.nl/meningen.php?cid=23674quote:'t is dat er veel chicks in het zwembad te hosselen waren, voor de rest volkomen vervelend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |