De officiele websitequote:Het nieuwe seizoen van So You Think You Can Dance heeft zijn kickoff zondag 28 augustus.
De jury Jan Kooijman, Euvgenia Parakhina, Marco Gerris en Dan Karaty zijn weer op zoek naar het beste danstalent van Nederland en Belgie. Dit talent wordt op de proef gesteld door de meest uitdagende choreografieen en bijzondere dansen. An en Dennis zullen ook dit najaar de dansers bijstaan SYTYCD!
quote:Op zondag 18 september 2011 21:00 schreef Anonymousz het volgende:
sorry dat ik geen nieuwe topic maakte
Ik wens je dansmariekes toe!quote:Op zondag 18 september 2011 21:00 schreef Anonymousz het volgende:
quote:Op zondag 18 september 2011 21:00 schreef Anonymousz het volgende:
Zie de OP.quote:
jacob wie?quote:
?quote:
quote:
True.quote:
ik ga ff opzoekenquote:Op zondag 18 september 2011 21:07 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Jacob, die lange breakdancer van twee seizoenen geleden. Kan geen filmpje vinden op Youtube.
ik heb liever hiphopquote:
Dat was een held. En kwam best ver in bootcamp, steeds dance for lifequote:Op zondag 18 september 2011 21:07 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Jacob, die lange breakdancer van twee seizoenen geleden. Kan geen filmpje vinden op Youtube.
Ik poppingquote:
popping en hiphop zijn me favo'squote:
Jammer dat die ene gast Gilberto of zoiets niet op TV is geweest..quote:Op zondag 18 september 2011 21:11 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
popping en hiphop zijn me favo's
quote:Op zondag 18 september 2011 21:19 schreef CyberJesus het volgende:
Wat doe je in het dagelijkse leven?
Skeeleren
Kort en pittig dit dat.quote:
Cee kon dat ook in Tilburg, maar neeeeeeee.quote:
Ja jammer he...quote:Op zondag 18 september 2011 21:26 schreef Anonymousz het volgende:
te veel moderne dansers en weinig hiphoppers/poppings
eensquote:Op zondag 18 september 2011 21:26 schreef Cinderella_Man het volgende:
Blijft toch een toffe gozer die Jan
ik zag haar netquote:
True thatquote:Op zondag 18 september 2011 21:28 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
zien er zo een stuk leuker uit
Zijzelf ook niet.quote:Op zondag 18 september 2011 21:29 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Ja ik herkende haar niet direct volledig gekleed.
Voor het fapmateriaal?quote:
en ze is dooooorquote:
En alle mannen ejaculerenquote:
Sowiesoquote:
Sowiesoquote:
Enoraquote:
quote:Op zondag 18 september 2011 21:30 schreef Chuphinh het volgende:
Monteur en jamy joy door. De rest niet denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |