Ja een Japans ritueel.....quote:

Min of meer wel maar niet echt positief.quote:Op zondag 18 september 2011 22:20 schreef Dr..Evil het volgende:
als ik het omdraai kom ik op e must I buy, hebbedingetje?

Sorta...quote:

Een gebruik van de Yakuza idd maar niet tattoo's.quote:

quote:

quote:
Wel Europa, maar beide antwoorden fout.quote:

dat was ook mijn volgende gok geweestquote:

quote:
AKQ 2414quote:De vlag van Denemarken is rood met een wit Scandinavisch Kruis. Zij wordt ook Dannebrog genoemd, Deens voor Deense banier of Deens doek. De Deense vlag is de oudste nationale vlag ter wereld die nog steeds in gebruik is: de oudste onbetwistbare bron stamt uit de 14e eeuw. Het ontwerp van de Dannebrog is overgenomen door de andere Noordse landen: Zweden, Noorwegen, Finland en IJsland. Tijdens de unie met Noorwegen (1536-1814) was de Deense vlag ook de vlag van Noorwegen en bleef dat met toevoeging van de leeuw uit het Noorse wapen tot 1821, toen dat land zijn huidige vlag aannam.

AKQ 2414quote:

quote:

quote:

quote:
ook nietquote:Op zondag 18 september 2011 23:38 schreef Wasknijper21 het volgende:
Opper-Oostenrijk? (weet Duitse benamig niet)

of gewoon Stiermarkenquote:

we hebben weer een poedelpuntquote:

correctquote:

lolquote:Op zondag 18 september 2011 23:47 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
we hebben weer een poedelpunt

AKQ 2414quote:

quote:

heel mooi maar wat heeft dat met de Merovingers te maken?quote:Op zondag 18 september 2011 23:56 schreef outtayourleague het volgende:
[..]en ik had nog een mooie hint achtergehouden:
I love French wine, like I love the French language. I have sampled every language, French is my favorite. Fantastic language. Especially to curse with. Nom de dieu de putain de bordel de merde de saloperie de connard d'enculé de ta mère. It's like wiping your arse with silk. I love it.

Precies waar ik ook aan dachtquote:

ouiquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AKQ, favoriete topics: taal, geschiedenis, topografie, sport algemeen, klassieke muziek, Rusland, schaken, de knorrepos
Er is een fles wijn uitgeloofd, voor degene die het RIVO een knorrepos bezorgt.

quote:Op maandag 19 september 2011 00:05 schreef Wasknijper21 het volgende:
Mijn antwoord geef ik vastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite

AKQ 2414quote:

zat hier niet een AZC?quote:

quote:

Ah.quote:

Tja, als iemand het kan weten...quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |