1 mr_anonimousquote:
Geen balsport.quote:
Nee meer trappen en klappen dan worpen en klemmen.quote:
Dat is trappen en klappen en worpen en klemmen.quote:
Komt in de richting....quote:
Zlatan heeft een zwarte band in deze sport. Vandaar ook die athletische sprongen en gruwelijke overtredingen van hem.quote:
Wat dacht je van Jeruzalem? Daar zijn ze ook naast elkaar te vindenquote:Op zondag 18 september 2011 21:04 schreef Dr..Evil het volgende:
Op onderstaande foto staan een moskee en synagoge naast elkaar. Dit is de enige plek ter wereld waar dat het geval is. Waar is dit? (stad of land)
[ afbeelding ]
In Sarajevo ookquote:Op zondag 18 september 2011 21:08 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Wat dacht je van Jeruzalem? Daar zijn ze ook naast elkaar te vinden
Een enorm hek is geen beveiliging?quote:Op zondag 18 september 2011 21:10 schreef Dr..Evil het volgende:
Niet direct naast mekaar, daar staat een minstens een grote muur tussen. (en veel beveiliging)
quote:
AKQ 2414quote:
mistel of vogellijm waren ook juiste antwoordenquote:
In de States?quote:
Ik denk wel meer, uit mijn hoofd een stuk of 16quote:Op zondag 18 september 2011 21:53 schreef FireFox1 het volgende:
Er bestaat toch ook een plaatsje Springfield?
Shit, krijg ik nu een poedelprijs?quote:
DragonFodder +1quote:
De gouden schaamhaar voor de persoon die zich dood moet schamen en de Naar Pearl Opticiens toegaan zou een goede actie zijn award.quote:Op zondag 18 september 2011 21:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Shit, krijg ik nu een poedelprijs?
Waarom moet ik mij schamen?quote:Op zondag 18 september 2011 21:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De gouden schaamhaar voor de persoon die zich dood moet schamen en de Naar Pearl Opticiens toegaan zou een goede actie zijn award.
Omdat je de vraag niet goed las.quote:
Nee. Koud.quote:
Kut, je heb gelijkquote:Op zondag 18 september 2011 22:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Omdat je de vraag niet goed las.
quote:
Je dacht dat 2 man paraat had dat er 16 Springfields in de USA zijn?quote:
Vond het al zo vreemdquote:Op zondag 18 september 2011 22:07 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Je dacht dat 2 man paraat had dat er 16 Springfields in de USA zijn?
quote:
Dit overkomt je ook wel eens?quote:
Ramona staat niet in de tekstquote:
AKQ 2414quote:
Of oliebollenkraam Ritsiebieritsiebaquote:
Omgekeerde Bukkake?quote:
Nee niks seksueels.quote:
Nee maar wel logisch idd.quote:Op zondag 18 september 2011 22:19 schreef lubje25 het volgende:
een vechtsport? Ik weet wie de vraag stelt
Ja een Japans ritueel.....quote:
Min of meer wel maar niet echt positief.quote:Op zondag 18 september 2011 22:20 schreef Dr..Evil het volgende:
als ik het omdraai kom ik op e must I buy, hebbedingetje?
Sorta...quote:
Een gebruik van de Yakuza idd maar niet tattoo's.quote:
quote:
quote:
Wel Europa, maar beide antwoorden fout.quote:
dat was ook mijn volgende gok geweestquote:
quote:
AKQ 2414quote:De vlag van Denemarken is rood met een wit Scandinavisch Kruis. Zij wordt ook Dannebrog genoemd, Deens voor Deense banier of Deens doek. De Deense vlag is de oudste nationale vlag ter wereld die nog steeds in gebruik is: de oudste onbetwistbare bron stamt uit de 14e eeuw. Het ontwerp van de Dannebrog is overgenomen door de andere Noordse landen: Zweden, Noorwegen, Finland en IJsland. Tijdens de unie met Noorwegen (1536-1814) was de Deense vlag ook de vlag van Noorwegen en bleef dat met toevoeging van de leeuw uit het Noorse wapen tot 1821, toen dat land zijn huidige vlag aannam.
AKQ 2414quote:
quote:
quote:
quote:
ook nietquote:Op zondag 18 september 2011 23:38 schreef Wasknijper21 het volgende:
Opper-Oostenrijk? (weet Duitse benamig niet)
of gewoon Stiermarkenquote:
we hebben weer een poedelpuntquote:
correctquote:
lolquote:Op zondag 18 september 2011 23:47 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
we hebben weer een poedelpunt
AKQ 2414quote:
quote:
heel mooi maar wat heeft dat met de Merovingers te maken?quote:Op zondag 18 september 2011 23:56 schreef outtayourleague het volgende:
[..]en ik had nog een mooie hint achtergehouden:
I love French wine, like I love the French language. I have sampled every language, French is my favorite. Fantastic language. Especially to curse with. Nom de dieu de putain de bordel de merde de saloperie de connard d'enculé de ta mère. It's like wiping your arse with silk. I love it.
Precies waar ik ook aan dachtquote:
ouiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AKQ, favoriete topics: taal, geschiedenis, topografie, sport algemeen, klassieke muziek, Rusland, schaken, de knorrepos
Er is een fles wijn uitgeloofd, voor degene die het RIVO een knorrepos bezorgt.
quote:Op maandag 19 september 2011 00:05 schreef Wasknijper21 het volgende:
Mijn antwoord geef ik vastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
AKQ 2414quote:
zat hier niet een AZC?quote:
quote:
Ah.quote:
Tja, als iemand het kan weten...quote:
wat een nare (maar mooie) film is dat...quote:
quote:is de naam van een groep ceremoniële dansen van de Maori's uit Nieuw-Zeeland. Door middel van deze dans probeert men de goden (voorvaderen) aan te roepen.
Waarschijnlijk de bekendsteis de Ka Mate, die al jarenlang door het Nieuw-Zeelandse rugbyteam, de All Blacks, vóór het begin van iedere wedstrijd wordt uitgevoerd.
quote:
Welk nummer en van wie?quote:Reluctantly crouched at the starting line,
engines pumping and thumping in time.
the green light flashes, the flags go up.
churning and burning, they yearn for the cup.
they deftly maneuver and muscle for rank,
fuel burning fast on an empty tank.
quote:he's going
he's going for speed.
she's all alone
all alone in her time of need.
because he's racing and pacing and plotting the course,
he's fighting and biting and riding on his horse,
he's going
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nieuwe vraag
Benin
Bolivia
Ivoorkust
Monaco
Nauru
Nederland
Republiek China (Taiwan)
Tanzania
Zwitserland
Willekeurig rijtje landen? Vast niet: wat hebben deze landen met elkaar gemeen?- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
AKQ 2414quote:Op maandag 19 september 2011 01:39 schreef ScottTracy het volgende:
Regeringszetel is niet de hoofdstad?
+ Meldquote:
Cake -The Distancequote:Op maandag 19 september 2011 01:21 schreef outtayourleague het volgende:
hoop dat iemand m kent
[..]
Welk nummer en van wie?
quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 01:55 schreef lubje25 het volgende:
Cake isJammer dat zo weinig mensen het kennen/je het zelden hoort
Draai het regelmatig op mijn werk
meer dan één autoriteit?quote:Op maandag 19 september 2011 01:52 schreef Dr..Evil het volgende:
Ook maar een lijstje landen dan:
Andorra
Costa Rica
Haiti
IJsland
Mauritius
Monaco
Panama
Samoa
Wat is de overeenkomst tussen deze landen?
dat dacht ik ook jaquote:
AKQ 2414quote:
welke Britse band?quote:Asleep in the Back (2001)
Cast of Thousands (2003)
Leaders of the Free World (2005)
The Seldom Seen Kid (2008)
Build a Rocket Boys! (2011)
quote:
die zou zeggen: "maar, 'oe noemde gijlie da dan?"quote:Op maandag 19 september 2011 02:34 schreef lubje25 het volgende:
Amai, waar is banaan als je m nodig hebt
quote:
AKQ 2414quote:
dat zou natuurlijk helemaal niet mogenquote:
Ah heel gek was mijn antwoord nietquote:Op maandag 19 september 2011 02:56 schreef Dr..Evil het volgende:
Normaal gesproken zijn koninklijke huwelijken in de Nieuwe Kerk in Amsterdam, maar die werd op dat moment gerestaureerd, dus vond het huwelijk in een nabijgelegen kerk plaats.
quote:
Ja, en wasknijper is offline.quote:Op maandag 19 september 2011 03:19 schreef lubje25 het volgende:
En als ik dat zeg valt het natuurlijk stil
quote:
die's van pearl jamquote:
AKQ 2414quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |