Het is een leuk type negert inderdaad. Kan me wel voorstellen dat ze verliefd is.quote:
mij ook en ik zou het ook echt niet gelijk goed vinden dat ze gingquote:Op zondag 18 september 2011 21:00 schreef Karina het volgende:
Dat lijkt me ook zo vreemd, dat je dochter zo ver weg gaat, naar een man die je nog nooit hebt ontmoet.
ze had de verkeerde malariapillen, zoiets zeiden ze net...quote:Op zondag 18 september 2011 20:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
inderdaad. Dat is toch het 1e wat je in je koffer doet als je naar zo'n land gaat!
Ik dacht dat pa hem één keertje heel even had gezien, maar toen keek hij hem niet aan. Maar dat zou ook best via skype geweest kunnen zijn of zo.quote:Op zondag 18 september 2011 21:00 schreef Karina het volgende:
Dat lijkt me ook zo vreemd, dat je dochter zo ver weg gaat, naar een man die je nog nooit hebt ontmoet.
Ze hebben hem ontmoet want de vader had het er in het begin van het programma over dat hij zo moeilijk vond dat Akim hun niet aankeek.quote:Op zondag 18 september 2011 21:00 schreef Karina het volgende:
ik heb nog geen internetcafé gezienquote:Op zondag 18 september 2011 21:01 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik dacht dat pa hem één keertje heel even had gezien, maar toen keek hij hem niet aan. Maar dat zou ook best via skype geweest kunnen zijn of zo.
Ik dacht dat ze net zei dat ze hem nog nooit hadden ontmoet.quote:Op zondag 18 september 2011 21:01 schreef Staal het volgende:
[..]
Ze hebben hem ontmoet want de vader had het er in het begin van het programma over dat hij zo moeilijk vond dat Akim hun niet aankeek.
de ouders hadden elkaar nog nooit ontmoet, hij had haar vader wel al een keer gezienquote:Op zondag 18 september 2011 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze net zei dat ze hem nog nooit hadden ontmoet.
dat denk ik ook ja.quote:Op zondag 18 september 2011 21:03 schreef Karina het volgende:
Hij schrikt zich kapot. Hij denkt: dat hoor ik te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |