quote:Op zondag 18 september 2011 20:11 schreef jna het volgende:
En natuurlijk ook wat geld voor Tante Lien
Ik voel me niet schuldig.quote:Op zondag 18 september 2011 20:11 schreef jna het volgende:
En natuurlijk ook wat geld voor Tante Lien
Boeiend, gewoon doneren.quote:Op zondag 18 september 2011 20:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik voel me niet schuldig.
Mijn geld is al naar de Belastingdienst, dus moet je het daar maar even opvragen.quote:
De mijne ook, maar goed het is voor een goed doel.. Nog meer rijbanen op de A4 graagquote:Op zondag 18 september 2011 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn geld is al naar de Belastingdienst, dus moet je het daar maar even opvragen.
Wat heb ik daar aan? Doe maar een tolvrije tunnel.quote:Op zondag 18 september 2011 21:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De mijne ook, maar goed het is voor een goed doel.. Nog meer rijbanen op de A4 graag
Thanks!quote:Op zondag 18 september 2011 21:11 schreef Californium het volgende:
eens met TT!
Congrats PB
mega SOG moment
quote:Op zondag 18 september 2011 21:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Thanks!
Zo herkenbaar.. alleen dan tijdens werk
oh.quote:Op zondag 18 september 2011 21:14 schreef Californium het volgende:
Luccie![]()
En het mag niet want het moet morgen af zijn en heb morgen college dus kan er morgen niet aan werken
Moet 1 A4 typen over kanker en ik ben op 1/4quote:Op zondag 18 september 2011 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh.Hoeveel moet je nog dan?
Vergroot je het lettertype.quote:Op zondag 18 september 2011 21:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Moet 1 A4 typen over kanker en ik ben op 1/4
quote:Op zondag 18 september 2011 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vergroot je het lettertype.
Oh, dan tel dit maar als een cadeau.quote:Op zondag 18 september 2011 21:08 schreef PieterBas het volgende:
woohoo naamtopic![]()
Dat is al weer een tijdje geleden
Net goed, tuig.quote:
Watskeburt?!?quote:
Ze zouden verboden moeten worden.. Weg met het hoger onderwijsquote:
Laat dat maar aan Halbe overquote:Op zondag 18 september 2011 21:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ze zouden verboden moeten worden.. Weg met het hoger onderwijs![]()
Rick Astley en Lee Towers stonden ietwat te hard opquote:
quote:
WAT IS DAAR MIS MEE?!?!!!quote:
Wanneer breng jij weer eens muziek uit man!quote:Op maandag 19 september 2011 15:17 schreef Houniet het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111!
Wie is de gelukkige?quote:Op maandag 19 september 2011 15:17 schreef Houniet het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111!
hahaquote:
Ik geef ook bijles!quote:
HOOR JE DAT JNA?! JE MAG BIJ BRAVEBART WEL IN DE TENT DUIKEN!!!quote:
WAT EEN BUITENKANSJE!!!quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
HOOR JE DAT JNA?! JE MAG BIJ BRAVEBART WEL IN DE TENT DUIKEN!!!
Weekje vrij.quote:
Ohh.quote:
Sokken aanhouden!quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:53 schreef jna het volgende:
[..]
Welk tentje is het? Zeker die ene waar 2 voeten uitsteken?
Hoi.quote:
You're welcome.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:35 schreef Isdatzo het volgende:
Ik kom even mijn beschermengeltje bedanken.
Pas nou op.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:35 schreef Isdatzo het volgende:
Ik kom even mijn beschermengeltje bedanken.
Gisteren ook al Placebo - Pure Morning...quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:56 schreef PieterBas het volgende:
Draaien ze op 3FM The Prodigy met Firestarter.. sta je muurvast in de file![]()
199999999quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gisteren ook al Placebo - Pure Morning...
Was deze nou uit 99 of uit 2000?
Nog nooit geweest.quote:Op woensdag 21 september 2011 07:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Vandaag naar De Efteling.
Wtfquote:Op woensdag 21 september 2011 01:09 schreef jna het volgende:
Iets voor jou tante? www.candyjapan.com
Awesomequote:Op woensdag 21 september 2011 01:09 schreef jna het volgende:
Iets voor jou tante? www.candyjapan.com
Die Japanners zijn mij te raar. Dikke kans dat je gesuikerde walvissperma krijgt ofzoquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 10:17 schreef jna het volgende:
[..]
Die Japanners zijn mij te raar. Dikke kans dat je gesuikerde walvissperma krijgt ofzo
Gewoon op kortingsacties wachten en zomers gaanquote:
De efteling in de zomerquote:Op woensdag 21 september 2011 11:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon op kortingsacties wachten en zomers gaan
Het trekt me totaal niet.quote:
Yeahquote:
Vooral Vogelrokquote:Op woensdag 21 september 2011 12:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
YeahAchtbanen in het donker geeft ze toch een hele nieuwe dimensie
Idd, die is 's avonds niet te vergelijken met overdagquote:
Ja, dat is de Eiffeltoren ook. Je punt?quote:Op woensdag 21 september 2011 12:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, die is 's avonds niet te vergelijken met overdag
Je mist m'n punt, maar daar kan jij niks aan doenquote:Op woensdag 21 september 2011 12:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat is de Eiffeltoren ook. Je punt?
quote:
Jawel hoor. Maar alles is anders in het donker, dat wil niet zeggen dat ik het zoveel leuker vind om dan wel te gaan.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je mist m'n punt, maar daar kan jij niks aan doen
Deze week hopelijk! Ben erg drukquote:Op maandag 19 september 2011 17:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wanneer breng jij weer eens muziek uit man!
Jullie.quote:
Waarom kan ik dat nummer dan verdumme niet kiezen op 3FMquote:
Hallo!quote:
Ik weet niet wat mij agressiever zou maken, bij dit nummer.. een lege A4, of een overvolle A4..quote:
quote:
Een nieuwe update blijkbaar.quote:
Het is nog niet bij iedereen doorgevoerdquote:Op woensdag 21 september 2011 21:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Zijn de veranderingen zo erg dan? Of gebruik ik het te weinig om verschil te zien?
Kakquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:07 schreef jna het volgende:
Oh wacht, die grap kan ik niet meer maken bij piles
Zondag alquote:
Nicequote:Op woensdag 21 september 2011 22:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Zondag alZit hier al 3 dagen
En ja, dat bevalt uitstekendAl is het maar omdat de supermarkt hier tegenover zit, in plaats van 5km verder
Tram en metro op 900 meter, bushalte voor de deurquote:Op woensdag 21 september 2011 22:17 schreef jna het volgende:
[..]
Nice![]()
Zit je ook een beetje goed qua OV? Wel zo handig als je naar het centrum moet.
dddddddddddddd!quote:
quote:
Henkquote:
quote:
Ze vinden je liedjes namelijk wel leuk hier in Zweden dus wou ze weer eens wat nieuws laten horen! ;-)quote:Op woensdag 21 september 2011 16:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Deze week hopelijk! Ben erg druk.
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ze vinden je liedjes namelijk wel leuk hier in Zweden dus wou ze weer eens wat nieuws laten horen! ;-)
Ik probeer je hier een beetje door te laten komen he!quote:Op woensdag 21 september 2011 23:36 schreef Houniet het volgende:
[..]![]()
!
Ik moet eigenlijk ook tijd maken.
Morgenavond heb ik tot nu toe niets.
Ho Ho!quote:
Facebook?quote:Op donderdag 22 september 2011 00:10 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb een Zweed in mijn jaar zitten en ze is daaaaaaamn mooi!!!!
Eerlijk zal ik niets delen!quote:
Bestaan er dan ook lelijke zweedsen?quote:Op donderdag 22 september 2011 00:10 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb een Zweed in mijn jaar zitten en ze is daaaaaaamn mooi!!!!
Mja, ze zit weleens te FB-en tijdens college, maar ik heb nog niet kunnen zien wat dr FB isquote:
Jaquote:Op donderdag 22 september 2011 00:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Bestaan er dan ook lelijke zweedsen?![]()
![]()
![]()
ik zie ze hier jammergenoeg ook lopen... maar nagenoeg alle lelijke zweedsen hebben wel echt een probleem met overgewicht...quote:Op donderdag 22 september 2011 00:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaDaar was ik na een week wel achter
ik heb in een jaar tijd meer dan 1000 liter benzine verbruikt... ik wil niet eens weten wat ik daar voor had kunnen kopen...quote:Op donderdag 22 september 2011 00:24 schreef Isdatzo het volgende:
Sinds 29 augustus heb ik 637.75 euro aan benzine uitgegeven volgens excel en mijn internetbankieren.
Kak.
Ik wist dat 't veel was maar dit gaat een beetje te furrr. Het wordt echt tijd dat we een huis in Utrecht gaan huren.
Klopt. Of gewoon een grafhoofd...quote:Op donderdag 22 september 2011 00:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zie ze hier jammergenoeg ook lopen... maar nagenoeg alle lelijke zweedsen hebben wel echt een probleem met overgewicht...
400 liter benzinequote:Op donderdag 22 september 2011 00:24 schreef Isdatzo het volgende:
Sinds 29 augustus heb ik 637.75 euro aan benzine uitgegeven volgens excel en mijn internetbankieren.
Kak.
Ik wist dat 't veel was maar dit gaat een beetje te furrr. Het wordt echt tijd dat we een huis in Utrecht gaan huren.
die vergeet ik gewoon liever... kijk alleen naar knappe zweedsen!quote:Op donderdag 22 september 2011 00:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt. Of gewoon een grafhoofd...
Mja, het is wel motor en auto gecombineerd. Met de auto doe ik iets van 1:17, motor 1:10 denk ik.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
400 liter benzineDat is meer dan 5000 km
Omdat dat zo hoortquote:Op donderdag 22 september 2011 08:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Waarom was ik al om tien over zes wakker vanmorgen?
Ceesquote:
quote:
Tisser?quote:
Werken jij!quote:Op donderdag 22 september 2011 15:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Vakantiemoment
Afwasmachine draait, bier staat koud, zon schijnt. Wat een leven
Helaas wel ja...quote:Op donderdag 22 september 2011 00:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Bestaan er dan ook lelijke zweedsen?![]()
![]()
![]()
Ik had ze nog een kans gegeven. Maar wat doen ze ermee...quote:Op donderdag 22 september 2011 23:11 schreef Isdatzo het volgende:
Dat deed ik al vanaf het begin.
Daar moet je je als land toch voor schamen.
Jij wil niet dat ik goedemorgenquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:12 schreef Piles het volgende:
Distantieert iedereen zich nu van dit topic?
Wat vervelend nou.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:04 schreef Piles het volgende:
Waar zit die Bart eigenlijk? Ik bier kopen
Nu zit ik het al een hele week zelf maar op te drinken...
Bart is een beetje druk met studiequote:Op vrijdag 23 september 2011 19:04 schreef Piles het volgende:
Waar zit die Bart eigenlijk? Ik bier kopen
Nu zit ik het al een hele week zelf maar op te drinken...
Als er nou 1 smoes is die ik niet geloof...quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bart is een beetje druk met studie
Ik distantieer mij van de gehele tweede kamer.. Een stelletje kleuters zijn het, niet alleen Wilders of Cohen.. Verdomme ga het land eens leiden!quote:Op donderdag 22 september 2011 23:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik distantieer mij van dit kabinet.
Whehe, nou het is toch echt zoquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Als er nou 1 smoes is die ik niet geloof...
Hoe is het afgelopen met dat herexamen trouwens, wat je paar weken terug had
Draai ik ondertussen het laatste flesje Grolsch open
Is die unit neergestort in Zeeuwland?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:33 schreef jna het volgende:
Luc, heb jij de mysterieuze knal ook gehoord?
Ja, maar dat is eigenlijk pas vannacht. Sinds vanmorgen kunnen we namelijk terug in de tijd lees ik overalquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is die unit neergestort in Zeeuwland?!
Ja, geniaalquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:39 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, maar dat is eigenlijk pas vannacht. Sinds vanmorgen kunnen we namelijk terug in de tijd lees ik overal
Sowieso elk antwoord op tentamens betwisten als ie fout wordt gerekendquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, geniaalJe zou maar natuurkunde studeren atm, dan kan je ook wel inpakken
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:42 schreef jna het volgende:
Weet je wat pas leuk zou zijn. Als dat ding neerstort op CERN en alle onderzoeksresultaten verloren gaan
TBBT blijft immer een goede serie. Zelfs zonder natuurkunde.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:47 schreef jna het volgende:
TBBT is dan opeens ook een heel slechte serie
Knal? Welke knal?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:33 schreef jna het volgende:
Luc, heb jij de mysterieuze knal ook gehoord?
Niet gehoord of ik dacht dat het bij de game hoorde die ik aan het spelen was.quote:
Weet je wel hoe veel moeite die knal heeft gedaan om daar te komen!quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:56 schreef Bravebart het volgende:
Goh verrassend, Luc heeft de knal geluctord...
Ja, disrespectvolquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:03 schreef jna het volgende:
[..]
Weet je wel hoe veel moeite die knal heeft gedaan om daar te komen!
Ahaaaaa!quote:RITTHEM - Op het strand bij Ritthem is een betonnen caisson ontploft. Dat is de oorzaak van de knal die gisteren in grote delen van Zeeland is gehoord.
Mie breur en ik gaan zelf pizza bouwenquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:38 schreef Piles het volgende:
Boodschappen
Onderweg maar eens bedenken wat ik vanavond weer eens ga eten
Paar maanden geleden ook gedaanquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mie breur en ik gaan zelf pizza bouwen
Mja, we gaan een soort carbonara proberen te bouwen en 1 met vissssquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Paar maanden geleden ook gedaan![]()
Tip: gooi er weinig vulling opDie van mij was behoorlijk (te) zwaar
Carbonara heb ik van de week op, zo'n pot van de C1000. Niet te etenquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, we gaan een soort carbonara proberen te bouwen en 1 met vissss
Huh wat?quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Carbonara heb ik van de week op, zo'n pot van de C1000. Niet te eten
Die van c1000 is idd niet lekker. Die van grand italia welquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Carbonara heb ik van de week op, zo'n pot van de C1000. Niet te eten
Misschien dat ik het over een paar weken weer aan durfquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Die van c1000 is idd niet lekker. Die van grand italia wel
Die is smerig jaquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht weer eens wat anders dan tomatensaus
Penny!!! Penny!!! Penny!!!quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]Alleen zit al die zooi ondergronds
[..]
TBBT blijft immer een goede serie. Zelfs zonder natuurkunde.
Ik ben een paar 'mogguh''s vergeten, dus dat moet ik inhalen.quote:
quote:
Ok dan mag hetquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:33 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik ben een paar 'mogguh''s vergeten, dus dat moet ik inhalen.
WAT?!quote:
Ja, heel erg lekkerquote:
Thuisbezorgd.nlquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:47 schreef Piles het volgende:
Waarom is er hier nergens een normale snackbar te vinden
Er was een goeie, die is dus tijdelijk dicht. En verder niks in de buurtAlleen maar pizzeria's en dat soort onzin.
Oh, ik schrok al.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, heel erg lekkerMaar niet nu
Dan maar een stukje fietsen (alsof ik dat nog niet genoeg gedaan had)
Herkenbaar, soms is dat zo'n gedoe.quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:09 schreef Bravebart het volgende:
Faal van de dag; deeg in de koelkast laten rijzen ipv op een warme plek zoals moest_ Da werkt nie hè!
Mwa, het stond gewoon in het recept, maar mijn broertje kan niet lezen blijkbaarquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:15 schreef Lithia het volgende:
[..]
Herkenbaar, soms is dat zo'n gedoe.
In Amsterdam zitten en janken dat er geen snackbars zijnquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:47 schreef Piles het volgende:
Waarom is er hier nergens een normale snackbar te vinden
Er was een goeie, die is dus tijdelijk dicht. En verder niks in de buurtAlleen maar pizzeria's en dat soort onzin.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:09 schreef Bravebart het volgende:
Faal van de dag; deeg in de koelkast laten rijzen ipv op een warme plek zoals moest_ Da werkt nie hè!
Ik zat al te denken "Hè, koelkast. Nou ja, zal wel kloppen"quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:09 schreef Bravebart het volgende:
Lijkt me een behoorlijk terechte klacht andersquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
In Amsterdam zitten en janken dat er geen snackbars zijn
Mwa, sommige dingen moeten juist weer wel rijzen in de koelkastquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zat al te denken "Hè, koelkast. Nou ja, zal wel kloppen"
Ik ging 'even' bij Schiphol kijken (=8km heen en 8km terug). Kwam uit op 30km totaalquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:24 schreef Isdatzo het volgende:
Het was vandaag goei weer [ afbeelding ] .
Mmh ja, dat is ook alleen rond Schipholquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:37 schreef Piles het volgende:
http://www.bezoekbas.nl/ en dan Vliegverkeer in Zicht. Die is wel het meest compleet denk ik.
BAS wordt aangeleverd door Luchtverkeersleiding Nederland, en is gebaseerd op werkelijke (operationele) radargegevens volgens mij.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh ja, dat is ook alleen rond SchipholHoe tracken ze dat eigenlijk? Is het ook maar wat gokken zoals bij die treinentracker of slaat dit wel ergens op?
Jaaaaaaquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:48 schreef Piles het volgende:
[..]
BAS wordt aangeleverd door Luchtverkeersleiding Nederland, en is gebaseerd op werkelijke (operationele) radargegevens volgens mij.
Casper e.d. zijn ook gebaseerd op werkelijke radargegevens, maar dan een speciale module. Deze module is niet verplicht, en wijkt ook nog wel eens af van de werkelijkheid. Daarom lijkt het soms alsof vliegtuigen naast de baan landen en je zit lang niet alle vliegtuigen.
Misschien is dit nog wat voor je? http://www.flightradar24.com/
quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:56 schreef Isdatzo het volgende:
Ajax veel sterker, beter schieten ze ff op met de 2-0. Lucky twente de hele tijd.
Krijg je dit:quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:23 schreef Bravebart het volgende:
Ja en dan gaan de vogelknuffelaars weer miepen dat de vleugels de veugels kapot maken
onder de douche zekerquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:12 schreef Bravebart het volgende:
Ajax speelt geen voetbal Fiets, maar goddelijk balspel
faalajaxquote:
niets in amsterdammmmquote:
Kap toch met janken man, Ajax is al 81 jaar lucky, dus als Ajacied ben je nu echt de laatste om dat te zeggenquote:
Schaal in Amsterdam. Vorig seizoen, dit seizoen, volgend seizoen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
niets in amsterdammmm
Wat een onzinquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kap toch met janken man, Ajax is al 81 jaar lucky, dus als Ajacied ben je nu echt de laatste om dat te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |