Ik vind het eigenlijk wel in lijn met Archipelago? Beetje een mix tussen het poppy geluid van bv Winged Life met het experimentele sferische van Palo Santo?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:11 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik vind het een heel andere sound dan de afgelopen drie cd's. Wat rauwere geluiden en tevens wat meer pop-achtig. Zelf vinden ze trouwens ook dat het een heel ander geluid
Ja, dat het wat meer pop-achtig is merk je wel.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:11 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik vind het een heel andere sound dan de afgelopen drie cd's. Wat rauwere geluiden en tevens wat meer pop-achtig. Zelf vinden ze trouwens ook dat het een heel ander geluid
Mjah, daar kan ik me op zich wel in vinden eigenlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:18 schreef Breach het volgende:
Toch apart. Shearwater is mijn favoriete band en ik vind The Golden Archipelago echt het aller- allerbeste. Maar niemand schijnt die mening te delen
Ik vond het bij DWDD eigenlijk al niksquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:55 schreef Norrage het volgende:
Nog niemand die tangarine heeft opgepakt? Ik vind het echt een verfrissend goed vrolijk winterweer albummagistraal georchestreerd
Ken ze nauwelijks idd, eens doenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hey Norrage. Ik merk tot mijn schrik op, dat jij nog nooit iets van The Walkabouts hebt gedraaid.
Foei! Gaat dat eens snel doen!
Ben 'm ook maar gaan luisteren. Jammer dat Chris zoveel zingtquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Prima verzamelaar om erin te komen, enjoy.
Nee hoor, jij hebt het bij het juiste eind.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:16 schreef methodmich het volgende:
Palo Santo voor mij met afstand de beste Shearwater. Zo zie je maar hoe persoonlijk het is!
ik ben het ook eens hoor, maar de rest is gewoon net zo goedquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee hoor, jij hebt het bij het juiste eind.
Geluisterd, positief verrast.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:18 schreef Norrage het volgende:
Yori Swart (ja die grote prijs winnares) haar album staat op de luisterpaal.
Ja hup, luisteren naar dat Shearwaterquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Geluisterd, positief verrast.
Nu de nieuwe Shearwater aan het luisteren, de oude ook maar eens beter gaan luisteren. Ik ken alleen Rook.
Ja inderdaad, heb net wat van het meer country werk zitten luisteren. En dat vind ik dan weer erg saai. Maar die slepende albums, waar vooral Carla zingt is echt veel mooierquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik raad Norrage het wat latere, slepender werk aan, zoals Devil's Road, Nighttown of de laatste, Travels in the Dustland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |