Weet ik, maar daarvoor zijn de lootjes ook al getrokken!quote:Op zondag 18 september 2011 18:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
Sinterklaas moet nog komen man
Ha, ongetwijfeld!quote:Op zondag 18 september 2011 19:07 schreef Bleie het volgende:
Eerst maar eens uitvechten bij wie we het allemaal vieren dit jaar. De ouders van manlief zijn gescheiden, dus er zijn drie ouderparen, redelijk verspreid over het land, dus allemaal doen we niet. Het feit dat ik dan 8 maanden zwanger ben zal denk ik wel een geaccepteerd excuus zijn om redelijk ons eigen plan te trekken, gelukkig
Je kunt altijd nog een deel zelf doen bij je ouders!quote:Op zondag 18 september 2011 19:24 schreef PdeHoog het volgende:
Het lijkt erop dat ik dit jaar vrij hebEen avond bij mijn ouders en normaal de andere avond bij mijn beste vriendin
Geloof me...mijn ouders waarderen het wel maar ik vind het alle stress niet waardquote:Op zondag 18 september 2011 19:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog een deel zelf doen bij je ouders!![]()
Ik heb eigenlijk nog nooit thuis gekookt voor kerst - we zijn altijd bij de ouders. Ik wilde dit jaar eigenlijk mijn ouders voor het eerst bij ons thuis uitnodigen, maar net nu gaan ze plots met kerst op vakantie! Volgens jaar maar eens hier thuis iets organiseren, want dat steeds gesleep met spullen (blender, grillpan, elektrisch steenoventje..) en half voorbereide gerechten naar mijn schoonouders is niet echt heel handig.
Da's niet lastig........chocomel, gevulde speculaas, kruidnoten en taaitaaiquote:Op zondag 18 september 2011 21:21 schreef Zo-is-dat het volgende:
Jeetje nu al! Eerst t sinterklaas diner maar eens
En erwtensoep. Bij Sinterklaas hoort erwtensoepquote:Op zondag 18 september 2011 21:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's niet lastig........chocomel, gevulde speculaas, kruidnoten en taaitaai
en marsepeinen aardappeltjesquote:Op zondag 18 september 2011 21:38 schreef Bleie het volgende:
[..]
En erwtensoep. Bij Sinterklaas hoort erwtensoep
Daar zat ik zelf nou ook aan te denken. En dan zelf brioche erbij bakken..quote:Op zondag 18 september 2011 22:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Binnenkort maar weer eens een Pate au Foie Gras maken
Dierenmishandeling?quote:Op zondag 18 september 2011 22:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Binnenkort maar weer eens een Pate au Foie Gras maken
Glaasje/bordje consommé? Niet teveel, maar net leuk in een glaasje.quote:Op zondag 18 september 2011 18:42 schreef minilot het volgende:
De rest wil ik een beetje in dezelfde sfeer: oubollige klassiekers (stoofperen, meloen met ham), in een iets nieuwere vorm. Nog vier gerechten(/tjes) te verzinnen!
dit!quote:Op zondag 18 september 2011 19:07 schreef Bleie het volgende:
Eerst maar eens uitvechten bij wie we het allemaal vieren dit jaar. De ouders van manlief zijn gescheiden, dus er zijn drie ouderparen, redelijk verspreid over het land, dus allemaal doen we niet. Het feit dat ik dan 8 maanden zwanger ben zal denk ik wel een geaccepteerd excuus zijn om redelijk ons eigen plan te trekken, gelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |