Was inderdaad al gemeld. Die zijn we dus effe kwijt.quote:
Was gewoon een goeie goal van Bulykin inderdaad.quote:Op zondag 18 september 2011 15:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan aan de verkeerde kant dekken.
Lekker boeiend dat record trouwens, Wijnaldum is gewoon eerste penaltynemer.
Jezus wat denk je zelf?quote:Op zondag 18 september 2011 15:16 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat duimpje is, het valt mee.. 'maar' een zware hersenschudding?
Of lekker voor jullie kut keeper geblesseerd, goed die hersenschudding?
Komt gewoon om dat die Bulykin ongelofelijk sterk is. Klasse afronding. Niets meer, niets minder.quote:Op zondag 18 september 2011 15:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind dat ie eerder had moeten anticiperen op een eventuele voorzet. Hij staat nu 3 tellen tegen Bulikyn z'n rug aan te kijken.
Je weet nooit..quote:Op zondag 18 september 2011 15:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jezus wat denk je zelf?
En oh, nu doe ik dat duimpje omlaag, omdat ik je dom vind.
quote:Op zondag 18 september 2011 15:20 schreef Doublepain het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)-maakt-het-goed.html
Marcelo timed volledig mis daar.quote:Op zondag 18 september 2011 15:22 schreef Doublepain het volgende:
thijsslegers thijsslegers
#Rutten verwijt #Derijck eerste goal van #Ajax. 'was geen overtreding, apathisch ingrijpen', aldus rutten #psvaja
Logische redenatie hoor.quote:Op zondag 18 september 2011 15:23 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Je weet nooit..jullie uit supporters waren ook zo kil dus.
Tjah, alles om zijn maatje te beschermen. Nieuwe Alex is gewoon een slappe gozer, had verwacht dat hij fysiek sterk is. Maar verliest vaak simpele duels.quote:Op zondag 18 september 2011 15:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Marcelo timed volledig mis daar.
Ja, die Rus is een flinke kerel, dat staat buiten kijf. Ik vind het er alleen nog slap uitzien, ik had het idee dat Derijck eerder had kunnen/moeten komen. Het ziet er wat knulliger uit dan dat het had kunnen zijn, denk ik.quote:Op zondag 18 september 2011 15:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Komt gewoon om dat die Bulykin ongelofelijk sterk is. Klasse afronding. Niets meer, niets minder.
Zie hem nu pasquote:Op zondag 18 september 2011 15:25 schreef Whiteguy het volgende:
Die gif van Manolev in de TT... moet toch elke keer weer lachen
Dat daar de fout begint is inderdaad logisch.quote:Op zondag 18 september 2011 15:29 schreef Geo3kant het volgende:
Zonder fouten worden er ook geen goals gemaakt.. ik vond dat dit ook gewoon de kracht van Bulykin was, als je iemand wil aanrekenen voor de fout is het Pieters wel.
Die was inderdaad mooier, Jojoortje!quote:Op zondag 18 september 2011 15:31 schreef StijnDa het volgende:
Wat was er mis met TT; Sterkte Przemysław?
Gewoon terugveranderenquote:Op zondag 18 september 2011 15:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die was inderdaad mooier, Jojoortje! [ afbeelding ]
Sorry, heb een persoonlijke ruzie met Ludo.quote:Op zondag 18 september 2011 15:31 schreef StijnDa het volgende:
Wat was er mis met TT; Sterkte Przemysław?
Keiveel moeite gedaan om die voornaam correct te spellen, maak jij je er gemakkelijk vanaf met een TT welke enkel gericht is op een snelle terugkeer. Daar denken 'wij' nog helemaal niet aan, wij hopen enkel dat er geen blijvend letsel is. Voetbal is op dat moment helemaal niet belangrijk.quote:Op zondag 18 september 2011 15:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sorry, heb een persoonlijke ruzie met Ludo.
Dan moet je oppassen, want die mensen verdwijnen of gaan dood.quote:Op zondag 18 september 2011 15:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Snap ik als je zijn TT's verandertquote:Op zondag 18 september 2011 15:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is idd triest.quote:Op zondag 18 september 2011 15:45 schreef Morrigun99 het volgende:
Het aanwezige Ajax publiek heeft m.i. wel een historisch dieptepunt bereikt hoor....
quote:Op zondag 18 september 2011 15:45 schreef Morrigun99 het volgende:
Het aanwezige Ajax publiek heeft m.i. wel een historisch dieptepunt bereikt hoor....
Ach, we moeten niet doen alsof wij zo geweldig zijn. Ik heb op Oost ook wel eens mensen horen roepen over een vent dat ze die 'frikandel' moesten laten afvoeren terwijl hij daar lag te vechten voor zijn leven tegen een hartaanval, waar zijn zoontje ook nog eens bij stond. Uiteindelijk overleden overigens. En dat was gewoon een medesupporter. Apengeluiden, zelfs tegen Addo (eigen speler dus) eveneens voorgekomen. Laten we a.u.b. niet doen alsof wij zo heilig zijn.quote:
Zeker.quote:Op zondag 18 september 2011 15:54 schreef Morrigun99 het volgende:
Ik vind het er niet toedoen of er vergelijkbare situaties van PSV op te sommen zijn: door iemand anders van hetzelfde het kunnen beschuldigen, komt je eigen schuld niet te vervallen (vanuit Ajax perspectief). Als PSV'ers zich zo gedragen vind ik dat nét zo achterlijk.
Maakt me niet uit wie het zijn; dit gedrag dient per definite afgekeurd te worden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 september 2011 15:55 schreef Geo3kant het volgende:
[..]Die jongen heette Carlo Picornie, niet Piet CorniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dit, dus.
quote:Op zondag 18 september 2011 15:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die jongen heette Carlo Picornie, niet Piet Corni.
quote:Op zondag 18 september 2011 15:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die jongen heette Carlo Picornie, niet Piet Corni.
Jammer dat hij die 3-1 niet maakte na die voorzet van Wijnaldum, maar Wijnaldum moest hem beter gevenquote:Op zondag 18 september 2011 15:58 schreef LudoSanders het volgende:
Aan Matavz gaan we een hoop plezier beleven, vond hem sterk spelen.
Inderdaad, daar kon hij niet zoveel meer mee. Die kans van Mertens was wellicht groter, hij nam hem net niet goed mee. Erg jammer, anders heb je gewoon drie punten.quote:Op zondag 18 september 2011 16:00 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Jammer dat hij die 3-1 niet maakte na die voorzet van Wijnaldum, maar Wijnaldum moest hem beter geventot nu toe, wat hij doet doet hij goed.. prima in druk.
Dan zijn we het toch eens?quote:Op zondag 18 september 2011 15:54 schreef Morrigun99 het volgende:
Ik vind het er niet toedoen of er vergelijkbare situaties van PSV op te sommen zijn: door iemand anders van hetzelfde het kunnen beschuldigen, komt je eigen schuld niet te vervallen (vanuit Ajax perspectief). Als PSV'ers zich zo gedragen vind ik dat nét zo achterlijk.
Maakt me niet uit wie het zijn; dit gedrag dient per definite afgekeurd te worden.
Ik vind dit een prima interview van 'm. Hij spreekt z'n ergernissen uit en probeert uit te leggen waar het volgens hem scherper en professioneler moet in het elftal. Was het eigenlijk wel met 'm eens, zelfs.quote:Op zondag 18 september 2011 16:01 schreef ajacied4lf het volgende:
http://eredivisielive.nl/video/24769-rutten-na-psv-ajax.html
Het team moet leren lezen!
Dat is ook wel iets anders. Ik keur het niet goed, maar het is minder persoonlijk dan iets over een specifieke speler oid of gewoon iets dat je voor je ziet gebeuren. Zolang de Ajacieden zich Joden noemen, zul je dit soort reacties krijgen. Het is gericht op de Ajaxsupporters en niet op mensen met het Joodse geloof.quote:Op zondag 18 september 2011 16:07 schreef Geo3kant het volgende:
Daar ben ik het mee eens, maar dan moet PSV ook ingrijpen met die gasgeluiden e.d.
Helaas, dat durft niemand, ik zei het vorig jaar al.. thuis clubs moeten zelf de wedstrijden staken elkaar keer..
Het is alleen wel zo dat dergelijke zwaktes niet van de laatste tijd zijn, maar van de afgelopen twee jaar. Hij heeft wel gelijk hoor, maar hij heeft meer dan 2 jaar gehad om deze staat te verbeteren. Die rust waar hij het over heeft is er al meer dan 2 jaar niet. Misschien dat hij het ook wel eens bij zichzelf moet zoeken waarom het zo is ipv zijn team te verwijten dat het geen kerels zijn?quote:Op zondag 18 september 2011 16:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind dit een prima interview van 'm. Hij spreekt z'n ergernissen uit en probeert uit te leggen waar het volgens hem scherper en professioneler moet in het elftal. Was het eigenlijk wel met 'm eens, zelfs.
Ik ook maar..quote:Op zondag 18 september 2011 16:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind dit een prima interview van 'm. Hij spreekt z'n ergernissen uit en probeert uit te leggen waar het volgens hem scherper en professioneler moet in het elftal. Was het eigenlijk wel met 'm eens, zelfs.
Dit.quote:Op zondag 18 september 2011 16:21 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Het is alleen wel zo dat dergelijke zwaktes niet van de laatste tijd zijn, maar van de afgelopen twee jaar. Hij heeft wel gelijk hoor, maar hij heeft meer dan 2 jaar gehad om deze staat te verbeteren. Die rust waar hij het over heeft is er al meer dan 2 jaar niet. Misschien dat hij het ook wel eens bij zichzelf moet zoeken waarom het zo is ipv zijn team te verwijten dat het geen kerels zijn?
Niks aan toe te voegen.quote:Op zondag 18 september 2011 15:52 schreef Buitendam het volgende:
Vergeet niet dat flink wat PSV'ers een aantal seizoenen terug ongegeneerd door de minuut stilte van Bobby Haarms hebben lopen blèren, hè. Je kon er vanaf dat moment op wachten dat ze het een keer terug zouden doen.
Maar het blijft een trieste zaak dat supporters zich zo kunnen misdragen, ongeacht de club.
Ik zie ook een vuistjequote:Op zondag 18 september 2011 16:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat een kwaliteit! Greggie ook aan het juichen
't is net Braamhaar.quote:Op zondag 18 september 2011 16:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat een kwaliteit! Greggie ook aan het juichen
Zijn het ook eens. Alleen het continu naar elkaar wijzen is natuurlijk geen stap vooruit. "Oog om oog, maakt de hele wereld blind".quote:Op zondag 18 september 2011 16:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan zijn we het toch eens?
Ik heb vandaag gasgeluiden gehoord, een groepje van 5 volwassen mannen een Hitlersnor en de daarbij behorende Hitlergroet zien maken en de de moeder van de scheidsrechter op een niet al te positieve manier door het stadion horen galmen en tel daarbij de schandalige vertoning in het uitvak op toen men een minuutje stilte voor Bobby Haarms vroeg in de ArenA en je krijgt een paar honderd van die dolle Ajacieden zo gek dat ze gaan lachen en zingen als Tyton daar levenloos op de grond ligt.
Als je er als club echt zo van baalt moet je zelf eens sancties op leggen. "Ajax heeft zich gedistantieerd van de spreekkoren." Nou, da's potverdomme actie! Ze zullen er vanavond bij Studio Voetbal nog wel even op terugkomen
Daley was vandaag ál helemaal onschuldigquote:Op zondag 18 september 2011 16:32 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Zijn het ook eens. Alleen het continu naar elkaar wijzen is natuurlijk geen stap vooruit. "Oog om oog, maakt de hele wereld blind".
Dit gedrag is simpelweg verwerpelijk.
Dat hoop ik dan maar, want sinds het begin van de competitie hebben we nu niet echt alles op alles gezet voor de resultaten. Sterker nog; we hebben meer laten liggen dan nodig was, dus nu moet de machine wel gaan draaien.quote:
En het gros van Ajax kansen kwamen vanuit een fout van PSV zijnde, niet eens zelf opgezet door Ajax. Als PSV toch eens over alle linies zorgvuldiger zou worden, zowel defensief als offensief, dan staat daar echt wel het beste team van de Eredivisie.quote:Op zondag 18 september 2011 17:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vandaag hebben we wel een kampioenskandidaat in de vorm van PSV gezien. Met vlagen was het écht goed voetbal. Ajax kwam in de tweede helft zeer genadig weg door slecht afgeronde kansen van PSV.
Denk dat je mijn post niet goed begrepen hebtquote:Op zondag 18 september 2011 17:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En het gros van Ajax kansen kwamen vanuit een fout van PSV zijnde, niet eens zelf opgezet door Ajax. Als PSV toch eens over alle linies zorgvuldiger zou worden, zowel defensief als offensief, dan staat daar echt wel het beste team van de Eredivisie.
Tuurlijk.quote:Op zondag 18 september 2011 16:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze zullen er vanavond bij Studio Voetbal nog wel even op terugkomen
Wat een gekken inderdaad. Ik zit onder het uitvak en mijn bloed begon echt te koken, wát een ratten.quote:Op zondag 18 september 2011 15:45 schreef Morrigun99 het volgende:
Allemaal zeker trollface?quote:Op zondag 18 september 2011 18:32 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Wat een gekken inderdaad. Ik zit onder het uitvak en mijn bloed begon echt te koken, wát een ratten.
Dat dus.quote:Op zondag 18 september 2011 16:32 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Zijn het ook eens. Alleen het continu naar elkaar wijzen is natuurlijk geen stap vooruit. "Oog om oog, maakt de hele wereld blind".
Dit gedrag is simpelweg verwerpelijk.
Dit dus. Jammer dat de clubs vaak veel te soft zijn, terwijl ze het wel altijd over 'respect' hebben.quote:Op zondag 18 september 2011 18:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat dus.
PSV had ook gestraft moeten worden vanwege die mongolen in het vak tijdens Bobby Haarms moment.
Geen discussie. Clubs moeten dit keihard afstraffen... ook eigen supporters.
Helaas is de werkelijkheid anders.
Puur omdat dat goed overkomt naar de buitenwereld, in werkelijkheid boeit het ze niet zo heel veel allemaal.quote:Op zondag 18 september 2011 18:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dit dus. Jammer dat de clubs vaak veel te soft zijn, terwijl ze het wel altijd over 'respect' hebben.
Maar... het komt niet goed over naar de buitenwereld. Iedereen zal de clubs prijzen als ze iets drastisch zouden doen.quote:Op zondag 18 september 2011 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Puur omdat dat goed overkomt naar de buitenwereld, in werkelijkheid boeit het ze niet zo heel veel allemaal.
Ja ik zag gisteren bij Leverkusen - Koln gewoon supporters van Koln juichen tussen mensen met Leverkusen shirtjes aan. Gewoon prachtig..quote:Op zondag 18 september 2011 18:36 schreef de_boswachter het volgende:
PSV was voor de botsing van Tyton echt geweldig. Daarna merkte je aan alles dat Ajax beter werd omdat de PSV'ers ontdaan waren door het voorval.
Gelukkig 2e helft goed uit de startblokken, slordig dat we dan niet uitlopen naar 3-1.
Ajax publiek... tsja moeten er woorden vuil aan worden gemaakt? Misselijke pubertjes die door kuddegedrag worden opgezweept zich als mongolen te gedragen. Misselijkmakend.
Nog nooit ergens gezien zoiets. Gebeurd dit in de Bundesliga, dan is het muis en muisstil en hebben ook rivalen respect voor spelers van de tegenstander. Bah.
(heb ik er nog te veel woorden aan vuil gemaakt).
Klopt wel, maar zoals het nu gaat is het vanuit het clubbestuur een stuk makkelijker en momenteel veroorzaakt het geen directe problemen voor de clubs, mensen blijven toch wel komen/kijken..quote:Op zondag 18 september 2011 18:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar... het komt niet goed over naar de buitenwereld. Iedereen zal de clubs prijzen als ze iets drastisch zouden doen.
Softiesquote:Op zondag 18 september 2011 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt wel, maar zoals het nu gaat is het vanuit het clubbestuur een stuk makkelijker en momenteel veroorzaakt het geen directe problemen voor de clubs, mensen blijven toch wel komen/kijken..
Jaquote:Op zondag 18 september 2011 19:08 schreef de_boswachter het volgende:
Wat zei die commentator nu net?
Ook applaus van Ajax supporters ??
Wat boswachter zegt... Commentator zegt dat Tyton onder een daverend applaus van de PSVsupporters EN Ajaxsupporters werd afgevoerd...quote:
/carequote:Op zondag 18 september 2011 19:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat boswachter zegt... Commentator zegt dat Tyton onder een daverend applaus van de PSVsupporters EN Ajaxsupporters werd afgevoerd...
Tja er werd zoveel ophef over gemaakt. (Ik heb ook niks gezien) Toch vreemd dat ze het niet laten zien en juist het tegenovergestelde zeggen.quote:
Kijk, een realistquote:Op zondag 18 september 2011 19:45 schreef Jojoortje het volgende:
Samenvatting gezien en we zijn door het oog van de naald gekropen, wat een kansen heeft PSV gehad
Naar beeld om Tyton zo te zien liggen.
Klopt, wel vaak in counters en dan moeten we de tegenstander laten voetballen. Meestal zijn we zelf de bovenliggende partij...quote:Op zondag 18 september 2011 19:56 schreef Xaobotnik het volgende:
Wat me trouwens wel opviel, is dat we voor de verandering ook gewoon uitgespeelde kansen kregen. Zou Rutten het nu wel eindelijk doorkrijgen dat deze selectie beter vaart bij het spelen van snel en aanvallend voetbal?
Klopt, dat lijkt inderdaad een trigger te zijn, maar ook een voorwaarde, vreemd genoeg.quote:Op zondag 18 september 2011 19:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Klopt, wel vaak in counters en dan moeten we de tegenstander laten voetballen. Meestal zijn we zelf de bovenliggende partij...
Niet te vroeg juichen.quote:Op zondag 18 september 2011 19:59 schreef rubbereend het volgende:
Rutten is er een geweldig team aan aan het maken
Da's een keurige instelling! Na wat ik vandaag gezien heb lijkt me dat heel erg aannemelijk.quote:Op zondag 18 september 2011 20:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen.
Volgende week tegen roda verpest hij het weer.
Volgens mij is dat inderdaad het laatste wat je mag doen, het hoofd bewegen. Ik dacht eerst dat hij zijn hoofd eraf aan het draaien wasquote:Op zondag 18 september 2011 20:47 schreef Doublepain het volgende:
ik zie nu dat manolev zijn tong probeerde tegen te houden. Misschien niet op de goeie manier, maar hij deed het. Ik dacht eerst wtf doet hij!
Je kunt nooit boven je kunnen spelen. De kwaliteit is er of is er niet, maar tot meer in staat zijn is onzin. Dan ben je het altijd in staat, alleen tegen een directe concurrent in een beladen wedstrijd komt het eruit. Het is de bedoeling om je als team voor iedere wedstrijd zo op te laden.quote:Op zondag 18 september 2011 20:39 schreef Geo3kant het volgende:
Ik blijf lekker nuchter, tegen Ajax is altijd speciaal en ben je wellicht tot meer in staat vanwege de spanning, sfeer en alles.
Volgende week kunnen we weer goed 5 kansen missen, slordig spelen en verliezen met 1-2 tegen Roda.
Was het geen blunder dat die er niet in ging?quote:Op zondag 18 september 2011 21:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
Speelde Marcelo verschrikkelijk goed weer. Bijna gescoord nog. Wordt een topper!
Nee. Topper.quote:Op zondag 18 september 2011 21:27 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Was het geen blunder dat die er niet in ging?
Het is niet zo dat ik hem heel slecht vind spelen, maar bijvoorbeeld afgelopen wedstrijd tegen Legia dan zie ik toch een compleet andere voetballer. Hangerig en trekkerig in plaats van een Mendez-achtige aanjager.quote:Op zondag 18 september 2011 21:24 schreef Xaobotnik het volgende:
Vind je Wijnaldum dan altijd zo slecht spelen dan? Ik niet. Het is alleen zo dat hij amper afspeelmogelijkheden heeft. Maar hij is in principe altijd de baas over zijn directe tegenstander. Het is alleen zo onwijs vol in het centrum, waardoor het met de spelers van de tegenstanders erbij, erg druk wordt.
Hij liet zich bij de eerste goal als een demente 92-jarige aan de kant duwen en een kans voor open goal overgeknald.quote:Op zondag 18 september 2011 21:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
Speelde Marcelo verschrikkelijk goed weer. Bijna gescoord nog. Wordt een topper!
Mendez? Dat is een compleet andere speler. Wijnaldum is geen aanjager. Het is een technische dribbelaar die tussen de linies kan fungeren en de ruimte achter de spitsen bespeeld. Geen balveroveraar.quote:Op zondag 18 september 2011 21:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik hem heel slecht vind spelen, maar bijvoorbeeld afgelopen wedstrijd tegen Legia dan zie ik toch een compleet andere voetballer. Hangerig en trekkerig in plaats van een Mendez-achtige aanjager.
En de lieveling van Rutten.quote:Op zondag 18 september 2011 21:59 schreef Tallie1982 het volgende:
Marcelo is echt de slechtste verdediger die psv ooit heeft gehad..
Met aanjagen bedoel ik zijn manier van aanjagen van publiek en medespelers, zoals Mendez dat deed. Kaarten pakken voor je team met venijn in je spel.quote:Op zondag 18 september 2011 21:58 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Mendez? Dat is een compleet andere speler. Wijnaldum is geen aanjager. Het is een technische dribbelaar die tussen de linies kan fungeren en de ruimte achter de spitsen bespeeld. Geen balveroveraar.
Dat PSV durfde te klagen bij die goal van Sigthorson... Ze hadden Marcelo de huid vol moeten kafferen. Wat een mistiming.quote:Op zondag 18 september 2011 21:59 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik ben geen fan van Marcelo en hij timede geheel mis, maar er gaat wel makkelijk voorbijgegaan aan het feit dat Derijck maar gewoon stopt met voetballen.quote:Op zondag 18 september 2011 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat PSV durfde te klagen bij die goal van Sigthorson... Ze hadden Marcelo de huid vol moeten kafferen. Wat een mistiming.
Wat heb jij een bazen-usernamequote:Op zondag 18 september 2011 23:24 schreef TweeGrolsch het volgende:
Zonde dat we door twee domme fouten in de verdediging twee tegengoals krijgen.
Die Pieters moet die bal gewoon fatsoenlijk wegtrappen en Derijck en Marcelo moeten door voetballen als de scheids niet fluit.
Verder een vermakelijke pot voetbal (op het incident met Tyton na). De aanval en het middenveld lopen heel redelijk. Nog wat beter op elkaar inspelen en Matavz nog wat scherper en we hebben de beste doelpuntenmachine van Nederland.
Dank u. Uw eigen naam mag er ook wezen. En daarom voor u een plaatje van mijn gitaar:quote:Op zondag 18 september 2011 23:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat heb jij een bazen-username
Grolsch
Ik ben geen Gibson manquote:Op zondag 18 september 2011 23:40 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dank u. Uw eigen naam mag er ook wezen. En daarom voor u een plaatje van mijn gitaar:
[ afbeelding ]
Bier en gitaren. De twee beste dingen in het leven![]()
Hij heeft net een paar slechte wedstrijden achter de rug, helemaal aan het begin was het beter, vandaag was hij weer goedquote:Op zondag 18 september 2011 21:24 schreef Xaobotnik het volgende:
Vind je Wijnaldum dan altijd zo slecht spelen dan? Ik niet. Het is alleen zo dat hij amper afspeelmogelijkheden heeft. Maar hij is in principe altijd de baas over zijn directe tegenstander. Het is alleen zo onwijs vol in het centrum, waardoor het met de spelers van de tegenstanders erbij, erg druk wordt.
Hij is geen super-slechte verdediger, maar hij kan verder ook nog eens helemaal niets en dat maakt het wel irritant om naar te kijken mi... De bal afpakken gaat nog wel, maar een beetje dribbelen, passen, de bal op goal weten te krijgen als je op 5 meter staat, dat soort dingen.quote:Op zondag 18 september 2011 21:59 schreef Tallie1982 het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2011 00:28 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Als je marcelo en Manolev kan vervangen heb je gewoon een topteam. Matavz gaat kan een hele grote worden.
Klopt. Maar het is van alle spelers bij PSV wèl de enige die ik daadwerkelijk naar de absolute top zie groeien. Daarom vind ik het ook jammer dat hij maar een 4 jarig contract heeft, en een percentage van een doorverkoopsom naar Feyenoord gaat. Hij is pas 20 immers.quote:Op zondag 18 september 2011 23:56 schreef Caland het volgende:
Wijnaldum is sowieso niet een man van het directe overzicht of snel passwerk. Nooit geweest ook.
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 19 september 2011 02:33 schreef Kenju het volgende:
Ik weet het niet met die Strootman. Goede speler. Maar ik heb het idee dat hij zichzelf iets te belangrijk maakt. Probeert soms rare passes en loopt m.i. teveel naar voren om een prominente rol voor zichzelf op te eisen. Dit terwijl je juist een sobere spelverdeler wil hebben.
Los van het feit dat we 2x voorstonden.. Na die 2-1 stond Ajax een tijdje "met de rug tegen de muur" en hebben we kansen op meer gehad.. Zonde dat die niet afmaakt worden, want als die afgemaakt werden had ik Ajax niet meer terug zien komen..quote:Op maandag 19 september 2011 09:14 schreef tja77 het volgende:
Vantevoren had ik getekend voor een 2-2 uitslag vanuit PSV oogpunt. Achteraf heb ik toch een nare smaak in de mond, wellicht door de blessure van Tyton, en het feit dat PSV 2 keer op voorsprong is gekomen.
Aan de andere kant, als PSV nu al tegen Ajax gelijk kan spelen, en er is nog veel groei mogelijk met dit team, dan zit er toch nog een leuke competitie in het verschiet.
van het Hek haalde gisteren hetzelfde aan in Studio Voetbal. Het is alsof DeRijck en die andere verdediger anticiperen op een fluitsignaal van de scheidsrechter.quote:Op zondag 18 september 2011 23:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Marcelo en hij timede geheel mis, maar er gaat wel makkelijk voorbijgegaan aan het feit dat Derijck maar gewoon stopt met voetballen.
Mits ze dit volhouden natuurlijk. Vorig jaar begon PSV ook erg goed, en na de winterstop ( ook met het vertrek van Ibi, en het wegvallen van Reis ) ging het daarna "Berg" afwaarts ( hihihi een woordgarpquote:Op maandag 19 september 2011 10:14 schreef tja77 het volgende:
Vond het trouwens wel komisch dat er in dit topic door een aantal niet PSV supporters wekenlang werd geroepen dat Matavz niet in het PSV systeem zou passen, en dat PSV tegen uitsluitend zwakke tegenstanders hun kunsten kon tonen. En dat dat tegen Ajax wel anders zou zijn. 3-1 zou idd de genadeklap zijn geweest, maar het spel heeft me laten zien dat PSV een eind kan komen dit jaar.
Ja.. dat is de reden waarom hij de slechte Braziliaanse voetballer ter wereld is.quote:Op maandag 19 september 2011 10:53 schreef Buitendam het volgende:
Marcelo speelt met 0,0 zelfvertrouwen. Links van 'm staat Bouma en rechts van 'm heeft ie Manolev, ik begrijp wel dat hij de afgelopen wedstrijden wat zenuwen daardoor opbouwt.
Nou dan bouwt hij tenminste nog iets opquote:Op maandag 19 september 2011 10:53 schreef Buitendam het volgende:
Marcelo speelt met 0,0 zelfvertrouwen. Links van 'm staat Bouma en rechts van 'm heeft ie Manolev, ik begrijp wel dat hij de afgelopen wedstrijden wat zenuwen daardoor opbouwt.
Garpige Garp!!! XD XDquote:Op maandag 19 september 2011 14:31 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nou dan bouwt hij tenminste nog iets op
Wat een ongelofelijk domme aanname weer. Wat ik wil zeggen is dat hij op een nulpunt is beland en dat er om hem heen ook geen Waterreus, Alex of Nikiforov staat om hem een trap onder z'n hol te geven en op scherp te zetten. Bouma is over z'n top, Derijck is piepjong, Manolev een hele dure en slechte grap en de beste man zelf zit op de bodem. Wat hij nu laat zien is bar- en barslecht, maar ik geloof best dat die jongen heel aardig kan voetballen.quote:Op maandag 19 september 2011 14:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja.. dat is de reden waarom hij de slechte Braziliaanse voetballer ter wereld is.
Jonguh, mark my words. Die Marcello gaat vet doorbreken dit jaar. Wereldverdediger. Binnen twee jaar smeekt van Marwijk hem om Nederlander te worden. Douglas is a pussy als Marcelo echt gaat knallen!quote:Op maandag 19 september 2011 14:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja.. dat is de reden waarom hij de slechte Braziliaanse voetballer ter wereld is.
quote:Op maandag 19 september 2011 18:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
verder geen blessure.
Tussenstand inmiddels 2-0 voor heracles.
Derijck piepjong? Hij is 24....quote:Op maandag 19 september 2011 17:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk domme aanname weer. Wat ik wil zeggen is dat hij op een nulpunt is beland en dat er om hem heen ook geen Waterreus, Alex of Nikiforov staat om hem een trap onder z'n hol te geven en op scherp te zetten. Bouma is over z'n top, Derijck is piepjong, Manolev een hele dure en slechte grap en de beste man zelf zit op de bodem. Wat hij nu laat zien is bar- en barslecht, maar ik geloof best dat die jongen heel aardig kan voetballen.
En in hoeverre al verantwoordelijkheid moeten dragen? Bij ADO viel hij op door z'n keiharde trainmentaliteit, maar was de dragende functie ook niet toebedeeld. En bij PSV of de Rode Duivels ook niet. Dus buiten z'n leeftijd, maar op professioneel gebied komt ie net kijken en kan ie geen verdediging dragen, zoals een Alex.quote:Op maandag 19 september 2011 19:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Derijck piepjong? Hij is 24....
Netjes voor 'mquote:
Toen hij met PSV uit bij Ado speelde, speelde hij een heel degelijke partij. Coachen, opbouwend sterk en ook vol zelfvertrouwen.quote:Op maandag 19 september 2011 23:09 schreef DeNummer10 het volgende:
Mwoa, ik vond Derijck juist wel bij de "leiders" van Ado horen de laatste jaren...
Ben het anders wel eens met hem. Laten we a.u.b. niet doen alsof er een goede wedstrijd is gespeeld. Een leuke wedstrijd is iets anders dan een goede wedstrijd. Tactisch leek het helemaal nergens op. En aangezien Strootman een van de spelers is die juist gehaald is om het team in dit opzicht goed te laten functioneren, is dit een manco aan zijn functioneren. Hij neemt te weinig deel in de opbouw. Laat staan dat hij iets opzet.quote:Op maandag 19 september 2011 08:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Je hebt de achterlijkste post van de maand September gemaakt.
Ben ik het wel mee eens. Maar ja, je moet ook reëel zijn. Momenteel zit het er niet in dat PSV een dergelijke speler kan aantrekken. Bouma was ooit een prima verdediger, maar behalve zijn leeftijd, moeten we ook niet vergeten dat hij ook maar gelegenheidsverdediger was (van de spits, naar het middenveld en toen de verdediging), en dus niet de gelouterde routinier die anderen het nodige even bijbrengt.quote:Op maandag 19 september 2011 21:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En in hoeverre al verantwoordelijkheid moeten dragen? Bij ADO viel hij op door z'n keiharde trainmentaliteit, maar was de dragende functie ook niet toebedeeld. En bij PSV of de Rode Duivels ook niet. Dus buiten z'n leeftijd, maar op professioneel gebied komt ie net kijken en kan ie geen verdediging dragen, zoals een Alex.
???? ik dacht de keeper van jong Groningen. Of beide?quote:Op maandag 19 september 2011 18:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
de keeper van jong psv overkwam bijna hetzelfde als tyton, bijna precies dezelfde situatie
quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:35 schreef tja77 het volgende:
En trouwens Toivonen strippen van zijn aanvoerdersband, en hem aan Strootman geven.
Ik was gister bij de wedstrijd Jong Heracles - Jong PSV en de keeper van Jong PSV (kan zo niet op de naam komen) had ook dringende verzorging nodig nadat een speler van Heracles of PSV hem had geraakt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
???? ik dacht de keeper van jong Groningen. Of beide?
Arrogant, teveel noten op zijn zang. rare streken binnen de lijnen. Belangrijk misschien wel ja, maar wil je nou echt zo'n kwast als aanvoerder van je team? Ik niet. Het is tenenkrommend als hij weer eens zo'n rare streek uithaalt. Je schaamt je ogen uit je kop, dus m.i. alles behalve een goede aanvoerder.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:39 schreef StijnDa het volgende:
Zullen we Strootman eerst eens een jaartje laten voetballen hier?
Toivonen is een belangrijke man op het veld, prima aanvoerder imo.
Aldus Toivonen.quote:Ik heb er na het seizoen nog over gesproken met trainer Fred Rutten. Ik heb geleerd van mijn fouten. Als voetballer is het zaak om progressie te boeken, ook op dit vlak.
Wat heeft hij gedaan dan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:08 schreef tja77 het volgende:
Heb je Toivonen gezien vlak voor de wedstrijd tegen Ajax met Verthongen? Progressie? Laat me niet lachen
http://psvreport.nl/2011/(...)ever-kwijt-dan-rijk/
Hoe kun je zo iemand aanvoerder laten zijn? Ik snap het niet.
Goed opgelet bij VI . en de link is al oud nieuws hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 11:08 schreef tja77 het volgende:
Heb je Toivonen gezien vlak voor de wedstrijd tegen Ajax met Verthongen? Progressie? Laat me niet lachen
Nee.quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:08 schreef tja77 het volgende:
Ik had VI daar niet voor nodig, ik heb de wedstrijd voor de tv gekeken. Het viel me toen al op.quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Goed opgelet bij VI . en de link is al oud nieuws hoor
Omdat de artikelschrijver geen coach is.quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik had VI daar niet voor nodig, ik heb de wedstrijd voor de tv gekeken. Het viel me toen al op.
De link is oud nieuws, maar als je iemand liever kwijt dan rijk bent, waarom is hij dan aanvoerder?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:03 schreef Zorro het volgende:
Ik vond het wel lachen.
Hij had het alleen iets anders moeten aanpakken: De scheids gewoon normaal een hand geven en dan weglopen, nu "vergat" hij de scheids ook, dat is net wat minder persoonlijk naar Vertongen toe en dat is jammer.
Wat een onzinredenatie. Ik vind het knap dat iedereen opeens weet wat hij precies dacht. En nu is het zelfs iets uit puur eigenbelang tegenover die van de club. Kenju noemt ook de vuistslag van Vertonghen. Directer dan dat kun je het niet hebben. Maar daar werd geen aandacht aan geschonken. En Van Bommel meer een type leider? Dat dacht hij graag van zichzelf ja. Ik denk dat het gros van de medespelers zich alleen maar irriteerde aan zijn 'leidersgedrag'. Ik denk dat je dan veel liever met een Toivonen als aanvoerder speelt. Even afgezien van de kwaliteiten die Van Bommel puur als speler had.quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:30 schreef tja77 het volgende:
Ik blijf erbij, een speler die zijn eigen belang boven dat van de club zet, en zijn wil belangrijker dan die van de coach, (wel of niet in de spits voetballen) mag je geen aanvoerdersband geven.
Klotestreken uithalen binnen de lijnen deed en doet van Bommel ook, maar dat was veel meer een type leider dan Toivonen. Dat hij zich te groot voelt om Verthongen een hand te geven, terwijl je op dat moment gewoon je trots en arrogantie opzij moet zetten, voor de ogen van miljoenen kijkers.
Wat denkt hij met die actie te bereiken? Voor de zoveelste keer aantonen dat het een vervelende puber is?
Ik vind dit gewoon een kwestie van goed fatsoen, maar schijnbaar is het teveel gevraagd.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:35 schreef Kenju het volgende:
Je kan ook zeggen dat er te veel achter gezocht wordt. Moet je dan iemand perse een beetje verliefd in de ogen kijken, een schouderklopje geven, etc. of zo'n 'coole' bovenhandse schud?? En was het Vertonghen niet die vorig seizoen een vuistslag uitdeelde (zo goed als volledig genegeerd door de media uiteraard)?
Als je voor de aftrap van een wedstrijd staat, sta je daar als aanvoerder van je team en vertegenwoordig je je club. Het gaat niet om een duel om de bal, of om een kans af te dwingen. Wat is er op tegen om zijn hand te schudden? Schijnbaar had hij persoonlijke redenen om niet zijn hand te schudden. In andere wedstrijden deed hij dit steeds wel. Dus dan zal het wel iets persoonlijks zijn....toch? van Bommel meer een type leider ja, toen, en nu nog steeds. Niet dat recalcitrante puber gedrag als bij Toivonen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:41 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Wat een onzinredenatie. Ik vind het knap dat iedereen opeens weet wat hij precies dacht. En nu is het zelfs iets uit puur eigenbelang tegenover die van de club. Kenju noemt ook de vuistslag van Vertonghen. Directer dan dat kun je het niet hebben. Maar daar werd geen aandacht aan geschonken. En Van Bommel meer een type leider? Dat dacht hij graag van zichzelf ja. Ik denk dat het gros van de medespelers zich alleen maar irriteerde aan zijn 'leidersgedrag'. Ik denk dat je dan veel liever met een Toivonen als aanvoerder speelt. Even afgezien van de kwaliteiten die Van Bommel puur als speler had.
Je gokt maar weer even wat de PSV spelers denken en wat de redenatie daarachter is?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:54 schreef tja77 het volgende:
Jij denkt dat de spelers van PSV het leuk vonden dat hij Vertonghen geen hand gaf? Ze zullen zich er waarschijnlijk niet druk om maken, omdat het het zoveelste irritante gedrag van die zweed is.
En dat betekent dat iedereen het er mee eens moet zijn?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je gokt maar weer even wat de PSV spelers denken en wat de redenatie daarachter is?
Jij vindt hem geen goede aanvoerder omdat je hem niet mag, maar je weet helemaal niet hoe hij in de groep ligtEr is geen random speler tot aanvoerder benoemd, daar is over nagedacht door iemand die er meer verstand van heeft.
En aan wie geven dan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
En dat betekent dat iedereen het er mee eens moet zijn?
Hoeveel discussies zijn er geweest en nog gaande over het feit dat Marcello een basisplaats heeft? Dat is ook door iemand bedacht die er "meer verstand van heeft" Dus dan zou je het daar maar mee eens moeten zijn?
Waarom zou ik hem niet mogen? Ik veroordeel alleen de dingen die hij doet. Hij gedraagt zich puberaal en dat past niet bij een aanvoerder, vandaar dat ik hem geen geschikte aanvoerder vind. Maar als jij hem graag met aanvoerdersband ziet, prima. Van mij mogen ze hem er vandaag nog van strippen.
Toivonen laat zich ook niet echt provoceren, die provoceert zelf meer.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:53 schreef tja77 het volgende:
Iemand die zich niet zo makkelijk laat provoceren.
Pieters, Strootman, Mertens. PSV heeft een historie met vrijwel alleen nederlandse en belgische aanvoerders. Niet dat nationaliteit doorslaggevend is, maar je kunt je als supporter makkelijker identificeren met iemand van dezelfde nationaliteit. Toivonen spreekt wel Nederlands, maar het houdt niet over. Ben sowieso een voorstander van een aanvoerder die nederlands spreekt. Is makkelijker communiceren met scheidsrechters.
Je kunt zeggen dat het voor Mertens of Strootman te snel is, maar Engelaar heeft aangetoond dat wedstrijden of meerdere seizoenen actief zijn bij de club, geen garantie is tot succesvol aanvoerdersschap.
quote:Rutten had positief nieuws over Przemyslaw Tyton, die hij thuis opzocht. “Ik belde aan en hij deed zelf open. Ik was heel erg verrast.”
Mooiquote:Rutten vond dat Tyton zeer helder overkwam. “Als het aan hem ligt, staat hij vrijdag weer op het veld. Het ging hartstikke goed met hem.”
geef hem maar ff goed rust, sla vrijdag maar over. Hersenletsel is heel gevaarlijk en voldoende rust is heel belangrijk. Liever iets te lang rust dan te snel aan de gang.quote:
Ik denk idd dat ze naar jou zullen luisteren en niet naar de specialisten. Bedankt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geef hem maar ff goed rust, sla vrijdag maar over. Hersenletsel is heel gevaarlijk en voldoende rust is heel belangrijk. Liever iets te lang rust dan te snel aan de gang.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik denk idd dat ze naar jou zullen luisteren en niet naar de specialisten. Bedankt.
Rust, prima, maar je bent vergeten te vertellen dat ze hem geregeld wakker moeten maken. Anders loopt hij de kans in coma te raken. Verder een prima advies.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geef hem maar ff goed rust, sla vrijdag maar over. Hersenletsel is heel gevaarlijk en voldoende rust is heel belangrijk. Liever iets te lang rust dan te snel aan de gang.
Bijna elke speler die bij Ajax terechtkomt raakt zichzelf een beetje kwijt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:21 schreef Doublepain het volgende:
Janssen is Janssen van vorig jaar niet meer, tegen Ajax zag je ook dat Bert terecht voor Strootman heeft gekozen ipv Theo.
rust is niet automatisch slapen hè......quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:39 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Rust, prima, maar je bent vergeten te vertellen dat ze hem geregeld wakker moeten maken. Anders loopt hij de kans in coma te raken. Verder een prima advies.
Heel scherp doc.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
rust is niet automatisch slapen hè......
Zijn hele leven of een tijdje?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:39 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Rust, prima, maar je bent vergeten te vertellen dat ze hem geregeld wakker moeten maken. Anders loopt hij de kans in coma te raken. Verder een prima advies.
Een beetje zoals Real Madrid dus, sowieso is de verhouding hier in NL, Ajax/RM : PSV/FCB. (met wat niveau's verschil natuurlijk, maar toch)quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Bijna elke speler die bij Ajax terechtkomt raakt zichzelf een beetje kwijt.
Theo: geen Tukker meer.
Vertonghen: geen Belg meer.
El Ham: geen selectielid meer.
Sulejmani: geen 16 miljoen meer.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:48 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Een beetje zoals Real Madrid dus, sowieso is de verhouding hier in NL, Ajax/RM : PSV/FCB. (met wat niveau's verschil natuurlijk, maar toch)
quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn hele leven of een tijdje?(dat wakker maken)
Nah, nooit gehad.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]je weet toch wel hoe een hersenschudding werkt?
Als je een hersenschudding hebt moet je de eerste nacht(en) elke twee uur worden gewekt.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn hele leven of een tijdje?(dat wakker maken)
Ja, bij PSV spelen ze het fenominale spel (verrre van).... Hebben ze bij Ajax de extreem rechtse 'Ultra's' (die zitten bij ons), en is Frank de Boer de bevlogen, flamboyante, gekke coach (dat is Rutten natuurlijk).quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:48 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Een beetje zoals Real Madrid dus, sowieso is de verhouding hier in NL, Ajax/RM : PSV/FCB. (met wat niveau's verschil natuurlijk, maar toch)
quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:48 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Precies. Ik benijd PSV wat dat betreft dan ook heel erg. Dat typische tikkietakkie combinatievoetbal. Constant druk zetten op de tegenstander en niet te vergeten hun uitgebalanceerde selectie. Ontstaan uit de succesvolle jeugdopleiding en slechts aangevuld met enkele duidelijk gerichte aankopen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:48 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Manolev/Dani Alvesquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Domme vergelijking natuurlijk, en al helemaal omdat je het omdraait.
Ajax = Barça (beide 7/8 jeugdspelers)
Net als bij RM gaat het bij Ajax alleen maar om arrogantie en de roemrijke geschiedenis. De liefde voor het spel en de bal staat op de tweede plaats. Het feit dat Cruijff in Barcelona zit en de geschiedenis zeggen natuurlijk helemaal niets, het gaat om de vergelijking binnen NL en Spanje.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Domme vergelijking natuurlijk, en al helemaal omdat je het omdraait.
Ajax = Barça (beide 7/8 jeugdspelers)
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:21 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Net als bij RM gaat het bij Ajax alleen maar om arrogantie en de roemrijke geschiedenis. De liefde voor het spel en de bal staat op de tweede plaats. Het feit dat Cruijff in Barcelona zit en de geschiedenis zeggen natuurlijk helemaal niets, het gaat om de vergelijking binnen NL en Spanje.
Ook Barça heeft mindere tijden gehad, maar in Eindhoven staan de liefde voor de bal en het spel op de eerste plek. Daarom zal ook deze ploeg erin gaan groeien en minimaal net zulk goed voetbal neer gaan zetten als begin vorig seizoen.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:21 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Net als bij RM gaat het bij Ajax alleen maar om arrogantie en de roemrijke geschiedenis. De liefde voor het spel en de bal staat op de tweede plaats. Het feit dat Cruijff in Barcelona zit en de geschiedenis zeggen natuurlijk helemaal niets, het gaat om de vergelijking binnen NL en Spanje.
Ook Barça heeft mindere tijden gehad, maar in Eindhoven staan de liefde voor de bal en het spel gewoon op de eerste plek. Daarom zal ook deze ploeg erin gaan groeien en minimaal net zulk goed voetbal neer gaan zetten als begin vorig seizoen.
PSV net zo goedquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:23 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Niet dan?
Heeft Ajax ook niet de schaal van de bus af laten flikkeren? Toeval bestaat niet.
Kun je nagaan hoe beroerd die competitie is.quote:Op woensdag 21 september 2011 08:25 schreef StijnDa het volgende:
Koevermans weer beslissend voor Toronto.
Gaat snel.
Ik zat me ook al te bedenken of hij nu zo in vorm is, of dat het meer met de tegenstand te maken heeft..quote:Op woensdag 21 september 2011 09:20 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe beroerd die competitie is.
Ze hebben daar nog niet door dat koef zich niet kan omdraaien met de bal aan de voet.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:02 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik zat me ook al te bedenken of hij nu zo in vorm is, of dat het meer met de tegenstand te maken heeft..
In Nederland hebben ze er 6 jaar over gedaan om daar achter te komen.. Dus ben benieuwd hoelang ze daar erover doen..quote:Op woensdag 21 september 2011 10:43 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ze hebben daar nog niet door dat koef zich niet kan omdraaien met de bal aan de voet.
Dus laten ze hem de bal nog aannemen als hij met zijn neus naar de goal staat. Dan scoort hij wel eens. Zodra ze hem doorhebben is het over.
Voor het ritme met al die nieuwe spelers lijkt het me niet gek om een goede mix te maken. Laat Matavz maar spelen met zijn belangrijkste aangevers.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:48 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk speelt Rutten vandaag met de wissels. En niet zoals afgelopen jaar met het eerste elftal.!!
Om vervolgens doormidden geschopt te worden door de magazijnmedewerker.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:15 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Voor het ritme met al die nieuwe spelers lijkt het me niet gek om een goede mix te maken. Laat Matavz maar spelen met zijn belangrijkste aangevers.
Wordt ie hard van. Kan ie ons volgend jaar kampioen maken!!quote:Op woensdag 21 september 2011 11:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Om vervolgens doormidden geschopt te worden door de magazijnmedewerker.
quote:Op woensdag 21 september 2011 12:49 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wordt ie hard van. Kan ie ons dit jaar kampioen maken!!
Zie het deze baas nog wel doen ookquote:Op woensdag 21 september 2011 11:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Om vervolgens doormidden geschopt te worden door de magazijnmedewerker.
Het ging mij zijn instelling. Ik zie het Andreasje niet op deze manier aanpakken. Eindelijk weer eens iemand die écht wil in het doel!quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Veronica zal wel opnames makenquote:Op woensdag 21 september 2011 16:07 schreef Doublepain het volgende:
Is de wedstrijd nog ergens te zien?
Ja en dan zeker morgen pas? Kan je net zo goed op PSV.tv wachten..quote:Op woensdag 21 september 2011 16:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Veronica zal wel opnames maken
Met een pizza thuis op de bank?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja en dan zeker morgen pas? Kan je net zo goed op PSV.tv wachten..
Waar is Mertens trouwens?
Depay, ben benieuwdquote:Op woensdag 21 september 2011 16:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Isaksson
Manolev - Marcelo - Engelaar - Tamata
Wijnaldum - Toivonen - Ojo
Labyad - Matavz - Depay
Wisselspelers: Sinouh, Pieters, Strootman, Lens, Rabiu, Verkoelen en Locadia.
Die heeft eindelijk rust na alle wedstrijden 90+ gespeeld te hebben.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja en dan zeker morgen pas? Kan je net zo goed op PSV.tv wachten..
Waar is Mertens trouwens?
In principe wel een leuk idee. Echter leert de ervaring dat onze jeugd in dit soort wedstrijden verre van top presteert. Zeker in een samenstelling die niet veel voor komt. Maar ik hoop inderdaad wel dat Rutten eindelijk eens wat jonge spelers een kans geeft. Aan de andere kant denk ik ook dat PSV het meest gebaat is bij meer speelminuten samen. Rutten heeft het erover dat hij in opbouw is, neem dan ook de tijd om het cement effe te laten harden....quote:Op woensdag 21 september 2011 16:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lekker knallen met jeugd Labyad, Ojo, Tamata en Depay
Gooi die Rabiu, Verkoelen en Locadia er later ook maar in...
In dit soort wedstrijden maak je toch geen samenhang omdat er nauwelijks weerstand is.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:42 schreef Kenju het volgende:
[..]
In principe wel een leuk idee. Echter leert de ervaring dat onze jeugd in dit soort wedstrijden verre van top presteert. Zeker in een samenstelling die niet veel voor komt. Maar ik hoop inderdaad wel dat Rutten eindelijk eens wat jonge spelers een kans geeft. Aan de andere kant denk ik ook dat PSV het meest gebaat is bij meer speelminuten samen. Rutten heeft het erover dat hij in opbouw is, neem dan ook de tijd om het cement effe te laten harden....
Ziet er uit als reklame, mouseover geeft ook "adverserverblablabla" maarja heb me dan ook niet aangemeld. Zal wel nep zijn, maar probeer het uit zou ik zeggen.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat is dit? Echt?
http://www.nieuws.be/nieu(...)Stream_d7cd000f.aspx
linkt door naar bwin, lijkt me niet al te betrouwbaar in ieder gevalquote:Op woensdag 21 september 2011 16:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat is dit? Echt?
http://www.nieuws.be/nieu(...)Stream_d7cd000f.aspx
Je moet ook inloggen, maar dat ga ik iig niet doenquote:Op woensdag 21 september 2011 16:55 schreef byah het volgende:
[..]
linkt door naar bwin, lijkt me niet al te betrouwbaar in ieder geval
Bij die algemene voorwaarden staat wel iets over betaling, maar geen idee of dat hier ook het geval is.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je moet ook inloggen, maar dat ga ik iig niet doen
Het zijn ook een stel stakkers ook he, ik betaal dus 190,- contributie per jaar, moet je als lid voor deze wedstrijd ook nog 10,- betalen om ergens 3e rangs te staan, en zie ik nu dat ze bepaalde sponsoren afgeplakt hebben, die zullen wel geen extra betaling hebben gedaanquote:
Ja gaat toch niet moeilijk doen voor 10 euro om een PSV wedstrijd te zien?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:58 schreef byah het volgende:
[..]
Het zijn ook een stel stakkers ook he, ik betaal dus 190,- contributie per jaar, moet je als lid voor deze wedstrijd ook nog 10,- betalen om ergens 3e rangs te staan, en zie ik nu dat ze bepaalde sponsoren afgeplakt hebben, die zullen wel geen extra betaling hebben gedaan
Waar blinkt hij zoal in uit?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:03 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben echt blij Depay de kans krijgt, ik vind hem echt een grote talent.
Man tegen man. Opvolger van Mertens. En ook een goede voorzet. Wordt een topperquote:Op woensdag 21 september 2011 18:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waar blinkt hij zoal in uit?
quote:21 september 2011 om 18:34
2 talentjes uit de eigen opleiding..pff triest dat Psv. Uit bij Vvsb niet eens meer talentjes uit eigen jeugd speeltijd gunnen, tja koopclub he.
Depay wordt echt goed.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:01 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wat vind ik Depay toch een heerlijk spelertje.
Volgend jaar als Mertens verkocht is kunnen we mooi met Depay en Labyad op de flanken spelen.
Ik.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:30 schreef LudoSanders het volgende:
Ja en hoeveel van de mensen die hier roepen dat Depay en Locadia zó goed zijn hebben ze ook daadwerkelijk ooit zien spelen?
Klopt.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:34 schreef RijstNatie het volgende:
dus als ik de samenvattingen heb gezien van de otten cup telt dat niet mee?
Daar maakte Locadia twee mooie goals. Depay heeft ook in het eerste al laten zien dat hij goed mee kan, in de voorbereiding. Locadia is geen PSV1 materiaal en wordt dat ook niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:34 schreef RijstNatie het volgende:
dus als ik de samenvattingen heb gezien van de otten cup telt dat niet mee?
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:04 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Depay wordt echt goed.
Maar niet zo goed als Marcello. Dat wordt echt wereldklasse.
Ja, zelfs nog gevolgd bij Jong jong jong NLquote:Op woensdag 21 september 2011 19:30 schreef LudoSanders het volgende:
Ja en hoeveel van de mensen die hier roepen dat Depay en Locadia zó goed zijn hebben ze ook daadwerkelijk ooit zien spelen?
Topverdediger. Wordt beter dan Alex en Douglas samen. Wereldtalent!!quote:
Heb Depay onlangs zien spelen op de Otten Cup en zie geregeld wedstrijden Jong PSV. Daarnaast onlangs in de voorbereiding op EL tegen Forest. Daarnaast Oranje onder 17 op Eurosport. Locadia heb ik alleen op de Otten Cup zien spelen. Maakte toen een aardige indruk. Echte afmaker. Type Nistelrooy. Veel op kracht. Depay maakt echter een erg goede indruk. Snel, wendbaar, doelgericht, aardige trap, goede techniek, kan goed rappen. Mist alleen nog wat overzicht en voor mijn gevoel wat discipline. Degene die mij daar het meeste opviel was Ritzmaier. Die was goed zeg. Ik durf zelfs te stellen dat hij moeiteloos bij een subtopper mee kan draaien.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:30 schreef LudoSanders het volgende:
PSV shirt 2:34 jeweetzellufquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |