Er is i.e.g. een goede ajax-supporterquote:Op zondag 18 september 2011 13:23 schreef muzas het volgende:
Ja dan ben je blij als ajacied, maar toch voel ik minder vreugde door tyton. Schrok er echt van.
Damn, dat ziet er echt hard uit.quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 13:24 schreef Zorro het volgende:
Ajax scoort weer eens in blessuretijd hoor
Weet je hoeveel geld EL/KNVB misloopt dan? gaan ze echt niet doen.quote:Op zondag 18 september 2011 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Weet je, Het zou me niets verbazen als ze in de rust staken.
PSV vooral speelt niet meer gemotiveerd zo.
Ja, lijkt mij ook wel overdreven, hoewel het ook best ernstig kan zijn zo.quote:Op zondag 18 september 2011 13:27 schreef Breekfast het volgende:
Mensen die Tyton al zon beetje dood verklaren hier
Dat zou ieder normaal denkend mens doen, jij, ik, misschien nog meerdere mensen hier. Maar helaas gaat het hier om geld, er kan een bom ontploffen op het veld en nog laten ze doorspelen, alles voor het geld.quote:Op zondag 18 september 2011 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Datquote:Op zondag 18 september 2011 13:27 schreef Breekfast het volgende:
Mensen die Tyton al zon beetje dood verklaren hier
Zou best kunnen.quote:Op zondag 18 september 2011 13:26 schreef TheGreatHooD het volgende:
Jullie hoeven me natuurlijk niet te geloven. Maar een gevalletje Nesu, daar zou ik niet van opschrikken.
Jij snapt het echt nietquote:Op zondag 18 september 2011 13:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
En Ajax er op aankijken dat ze winnen is echt achterlijk. Ajax had uberhaupt niks met die actie met de keeper te maken...Een verdediger knalde op hem
Dat zie ik echt niet gebeurenquote:Op zondag 18 september 2011 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Precies, wat ik al zei: alsof het de Ajax spelers helemaal niets doet om die keeper zo te zien.quote:Op zondag 18 september 2011 13:28 schreef Bolter het volgende:
[..]
Dat.
Plus mensen die nu doen alsof het voor PSV voorbij is en dat Ajax er wat aan kan doen of zo. Alle spelers hebben 15 min stil gestaan, iedereen schrikt er van.
dit idd. Ookal vond ik dat de knvb in moet grijpen.we willen graag van psv winnen maar wel op een eerlijke manier!quote:Op zondag 18 september 2011 13:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
En Ajax er op aankijken dat ze winnen is echt achterlijk. Ajax had uberhaupt niks met die actie met de keeper te maken...Een verdediger knalde op hem
Sinistere woordspelingquote:Op zondag 18 september 2011 13:25 schreef TheArt het volgende:
En nu hersenloze PSV-supporters met hun spreekkoren
Inderdaad. Het kan een gevalletje Nesu zijn, maar hij kan ook morgen weer op het trainingsveld staan.quote:Op zondag 18 september 2011 13:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het is gewoon niet waar. Dit is voorzorg. Je kan iemand met nekletsel niet zomaar vervoeren omdat je intern niet kan kijken.
Wat is hier niet eerlijk aan dan? Risico van het vak lijkt mij dit.quote:Op zondag 18 september 2011 13:28 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
dit idd. Ookal vond ik dat de knvb in moet grijpen.we willen graag van psv winnen maar wel op een eerlijke manier!
Zou competitievervalsing zijn. Bij de ene blessure wel stoppen en bij de andere nietquote:Op zondag 18 september 2011 13:29 schreef ArnoKlaassen het volgende:
Deze wedstrijd moet gewoon beeindigd worden. Na zoiets kun je niet verder spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |