Sluit ik mij bij aan.quote:
Nou, dat werkt primaquote:
Mijn bijzonder slechte voorgevoel wordt hier niet beter van... Ik vrees echt een hele slechte middag voor Ajax.quote:
Oh man, was laatst zo'n klusprogramma aan het kijken, was een echtpaar met 3 kinderen die 1.5 jaar over planning en zo'n 200.000 EUR over budget een huis aan het bouwen waren, en dan bijna 3 jaar in een vervallen bouwkeet gewoond en elke dag pasta met tomatensaus etenquote:Op zondag 18 september 2011 13:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lekker!
Nog een maandje dan kan ik dat ook
Oja, daar kijk ik ook graag naar.quote:Op zondag 18 september 2011 13:07 schreef Stereotomy het volgende:
Oh man, was laatst zo'n klusprogramma aan het kijken, was een echtpaar met 3 kinderen die 1.5 jaar over planning en zo'n 200.000 EUR over budget een huis aan het bouwen waren, en dan bijna 3 jaar in een vervallen bouwkeet gewoond en elke dag pasta met tomatensaus eten![]()
Mááár, wel hun droomhuisquote:Op zondag 18 september 2011 13:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oja, daar kijk ik ook graag naar.Van die mensen met nauwelijks klus of verbouwervaring een gigantisch project beginnen en halfweg door de centen heen zijn en dan de boel zelf moeten gaan doen.
Dan heb je een droomhuis en eet je door de hypotheek die er boven hangt alleen nog droog broodquote:Op zondag 18 september 2011 13:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mááár, wel hun droomhuis![]()
![]()
Ja idd.![]()
Ze haalden trapleuningen uit Parijs enzo, halverwege konden ze de bouwvakkers niet meer betalen. En dan fulltime job erbij en 3 kinderen.Je zag die gast ook gaandeweg het programma meer grijze haren krijgen en die vrouw zo'n 20 kg aankomen
Maar wel je droomhuisquote:Op zondag 18 september 2011 13:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dan heb je een droomhuis en eet je door de hypotheek die er boven hangt alleen nog droog brood
Ja, toch wel dapper maar je hebt wel zoiets van: Waar begin je aan zeg.quote:Op zondag 18 september 2011 13:13 schreef Stereotomy het volgende:
Mááár, wel hun droomhuis![]()
![]()
Ja idd.![]()
Ze haalden trapleuningen uit Parijs enzo, halverwege konden ze de bouwvakkers niet meer betalen. En dan fulltime job erbij en 3 kinderen.Je zag die gast ook gaandeweg het programma meer grijze haren krijgen en die vrouw zo'n 20 kg aankomen
quote:Op zondag 18 september 2011 13:11 schreef Stereotomy het volgende:
Oeh, Tyton ziet er niet helemaal fris uit
Laatste keer dat zoiets gebeurde was in 2008 toen Suarez in de ufo Didulica een rotschop gafquote:Op zondag 18 september 2011 13:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vraag me af wat er allemaal mis is
Dit zag er qua behandeling e.d. wel ernstiger uit.quote:Op zondag 18 september 2011 13:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Laatste keer dat zoiets gebeurde was in 2008 toen Suarez in de ufo Didulica een rotschop gaf
Ik denk dat ze vooral uit voorzorg een nekbrace hebben aangebracht.quote:
nee, die andere voetbalsupporter zijn niet zoquote:Op zondag 18 september 2011 13:23 schreef Memento-Mori het volgende:
heb foto's gezien maar not looking good
en ik hoor dat die ajaxstumpers stonden te zingen; laat maar liggen hij is dood? en dat komt ook op twitter voor ?
een deel van de ajaxsupporters bewijst zich weer
Dat dusquote:Op zondag 18 september 2011 13:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
nee, die andere voetbalsupporter zijn niet zoHet zijn idd debielen, maar die zie je helaas overal.
1-1
mwah no offence maar er zijn clubs die wel respect hebben ajacieden zijn imho de minst respectvolle supoorters van NL (die denken alleen ajax ajax ajax maar zo zijn ze ook mbt amsterdam, amsterdam is alles en daarbuiten is t niks) Haat die houdingquote:Op zondag 18 september 2011 13:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
nee, die andere voetbalsupporter zijn niet zoHet zijn idd debielen, maar die zie je helaas overal.
1-1
quote:Op zondag 18 september 2011 13:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mwah no offence maar er zijn clubs die wel respect hebben ajacieden zijn imho de minst respectvolle supoorters van NL (die denken alleen ajax ajax ajax maar zo zijn ze ook mbt amsterdam, amsterdam is alles en daarbuiten is t niks) Haat die houding
Staat hier wel los van imo, dit was gewoon grof en dat hoor ik in veel meer stadion, zeker bij de grote clubs. Vuurwerkgeluiden een dag na een ramp bijvoorbeeld.quote:Op zondag 18 september 2011 13:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mwah no offence maar er zijn clubs die wel respect hebben ajacieden zijn imho de minst respectvolle supoorters van NL (die denken alleen ajax ajax ajax maar zo zijn ze ook mbt amsterdam, amsterdam is alles en daarbuiten is t niks) Haat die houding
Niet gevlogen want de piloot werd niet toegelaten op de basisquote:Op zondag 18 september 2011 12:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond die foto bellend op die brug ook al zo prachtig
En P, hoelang heb je gevlogen dan en wat was precies het probleem en gaat het nu nog een andere keer door?
nee, Didulica moest ook 20 minuten behandeld worden en op een brancard weggereden worden.quote:Op zondag 18 september 2011 13:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dit zag er qua behandeling e.d. wel ernstiger uit.
ben ik het niet mee eens en velen met mij, maarja als ajaxsupporter of vriendin van voelen jullie je de behoefte je te verdedigen, geeft niet hoor, het is imho een feit en dat weten vele anderen met mij en zoals ik al zeg het geldt heus niet voor alle ajaxsupportersquote:Op zondag 18 september 2011 13:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
volgens mij zie je dat bij alle grote clubs.. stelletje randdebielen zijn het, allemaal
![]()
Ah ok, komt doordat ik die niet live gezien heb denk ik.quote:Op zondag 18 september 2011 13:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
nee, Didulica moest ook 20 minuten behandeld worden en op een brancard weggereden worden.
quote:Op zondag 18 september 2011 13:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ben ik het niet mee eens en velen met mij, maarja als ajaxsupporter of vriendin van voelen jullie je de behoefte je te verdedigen, geeft niet hoor, het is imho een feit en dat weten vele anderen met mij en zoals ik al zeg het geldt heus niet voor alle ajaxsupporters
quote:Op zondag 18 september 2011 13:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ben ik het niet mee eens en velen met mij, maarja als ajaxsupporter of vriendin van voelen jullie je de behoefte je te verdedigen, geeft niet hoor, het is imho een feit en dat weten vele anderen met mij en zoals ik al zeg het geldt heus niet voor alle ajaxsupporters
een overtreding maken, niet fluiten en daarvan uit scoren wel?quote:Op zondag 18 september 2011 13:28 schreef golfer het volgende:
De moeder van de scheidsrechter voor hoer uitschelden door de psv-supporters is wel respectvol, natuurlijk.![]()
/pot-ketel
Dat niet fluiten is de schuld van Ajax?quote:Op zondag 18 september 2011 13:33 schreef Memento-Mori het volgende:
een overtreding maken, niet fluiten en daarvan uit scoren wel?ik snap die frustratie wel maar roepen laat maar liggen hij is dood? om te kotsen
Dat was wel duidelijkquote:Op zondag 18 september 2011 13:34 schreef Memento-Mori het volgende:
maar goed het boeit niet, ik geef toe dat ik een schijthekel heb aan ajax en aan een groot deel van de supporters en hun mentaliteit, bite me
*hap*quote:Op zondag 18 september 2011 13:34 schreef Memento-Mori het volgende:
maar goed het boeit niet, ik geef toe dat ik een schijthekel heb aan ajax en aan een groot deel van de supporters en hun mentaliteit, bite me
Ze schelden de scheidsrechter toch ook uit?quote:Op zondag 18 september 2011 13:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat niet fluiten is de schuld van Ajax?
Ik heb sterk de indruk dat jij er daardoor een stuk gekleurder naar kijkt dan ik. Ik ben voor Ajax, maar een haat of overdreven aversie tegen andere clubs doe ik niet aan.quote:Op zondag 18 september 2011 13:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Piep,piep.quote:Op zondag 18 september 2011 13:34 schreef Memento-Mori het volgende:
^^quote:Op zondag 18 september 2011 13:35 schreef Anthraxx het volgende:
Dit is wel een mooie reden waarom ik niet graag in Voetbaltopics kom. Dat gezeik over en weer.
Als Ajax werd teruggefloten en het verspeelde zou er gezeik zijn geweest.
Als PSV dezelfde situatie zou hebben, en werd teruggefloten zou er gezeik zijn geweest.
Nu Ajax er uit scoort is het hosanna.
Als PSV dezelfde situatie zou hebben en zou scoren is het ook hosanna.
quote:Op zondag 18 september 2011 13:40 schreef Aure het volgende:
Ik vind het ook bizar dat die teksten zijn gezegd. Maar dit had ik ook gezegd als het het Feyenoordpubliek was geweest. Die blessure zag er ernstig uit en als publiek moet je dan niet dit soort dingen zeggen. Maakt niet uit van welke club je bent. Het is gewoon respectloos.
En dat!quote:Op zondag 18 september 2011 13:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij zag er mooi uit op de bruiloft van Annie en Anna
hoe weet jij dat?quote:Op zondag 18 september 2011 13:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij zag er mooi uit op de bruiloft van Annie en Anna
Wat jammer, jullie hebben er ook geen geluk mee hequote:Op zondag 18 september 2011 13:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet gevlogen want de piloot werd niet toegelaten op de basisIets met pasjes
Daarom oefen ik m'n pasjes altijd thuis eerst.quote:Op zondag 18 september 2011 13:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet gevlogen want de piloot werd niet toegelaten op de basisIets met pasjes
quote:Op zondag 18 september 2011 13:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daarom oefen ik m'n pasjes altijd thuis eerst.
zolang ze geen ajaxkleding aan hebbenquote:Op zondag 18 september 2011 13:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zie DM. Maar kijk uit. De helft is Amsterdams.
quote:Op zondag 18 september 2011 13:44 schreef Anthraxx het volgende:
Zie DM. Maar kijk uit. De helft is Amsterdams.
Ja dat vond ik ook al zo grappig, die moderne brillen onder die kapjes vandaanquote:Op zondag 18 september 2011 13:45 schreef golfer het volgende:
Ik zit ze nu te bekijken.
Wel leuke contrasten soms met moderne zaken en o.a. die moderne brillen.
Ja, die vind ik ook de beste.quote:
Annie ookquote:
178quote:Op zondag 18 september 2011 13:57 schreef Memento-Mori het volgende:
vork gevonden, isa nog niet (maar ik vind het zoveel foto's dus help me out op welk nrtje is isa?)
quote:Op zondag 18 september 2011 13:58 schreef TAV74 het volgende:
Lekker vd Wiel
Vermeer zit al tijdens de aanloop![]()
Zat er al wel aan te komen, vind Ajax echt heel erg matig spelen.quote:
Die spelen elke week tegen elkaar toch?quote:Op zondag 18 september 2011 14:17 schreef borisz het volgende:
Ondertussen is ook editie #38239802 van the old Firm aan de gang. 1-2 voor Celtic bij rust.
Minimaal 4x per seizoen. Daarnaast nog evt in de bekercompetitiesquote:Op zondag 18 september 2011 14:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die spelen elke week tegen elkaar toch?
Het ziet er niet uit, maar het is wel een beul die gozerquote:
Dat sowieso.quote:Op zondag 18 september 2011 14:25 schreef TAV74 het volgende:
Blijft een matige pot voetbal trouwens.
Zeker naast die lompe Rus ziet het er niet uitquote:Op zondag 18 september 2011 14:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Mertens is trouwens echt klein, zag er donderdag niet uit van bovenaf
maar hij maakte donderdag een mooi doelpuntquote:Op zondag 18 september 2011 14:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zeker naast die lompe Rus ziet het er niet uit
quote:Op zondag 18 september 2011 13:05 schreef Sunnythesun het volgende:
logeerkamer opgeruimd! We hadden er kasten ingezet 2 jaar terug of zo, maar nooit echt serieus ingericht. En de planken met administratie waren ook een troep. Dus eindelijk eens de moed gehad er door te werken en dingen logisch op te bergen. Ziet er een stuk netter uit, behalve de vloer want alles wat weg mag ligt daar nu nog
Heb ff geen zin het in een vuilniszak te stoppen
![]()
Nu alleen de zolder en de kasten in de garage nog, dan is het hele huis weer eens een keer op de kop geweest
Wil je met me trouwenquote:Op zondag 18 september 2011 13:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
*hap*![]()
Zo denk ik over de gemiddelde fanatieke voetbalsupporter![]()
Wat mij betreft schaffen ze dat hele profgedoe gewoon lekker af, scheelt een boel maatschappelijke kosten
![]()
/lekkerongenuanceerd
Ohquote:Op zondag 18 september 2011 14:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Ehm? Waarom? Dat bed is primaen aardig nieuw nog..
quote:
Lijkt me helemaal tof, 2 vrouwen in 1850 klederdracht, kon ook echt in die tijdquote:Op zondag 18 september 2011 14:37 schreef Memento-Mori het volgende:
dan ook in oud grunningse stijl?
Ons logeerbed vinden mensen vaak te hard of te kort. Tis nooit goe als je niet in je eigen bedstee ligtquote:Op zondag 18 september 2011 14:41 schreef TAV74 het volgende:
De rest van de mensen onder de 70 sliepen er prima op
Zélfs mijn moeder, die eigenlijk altijd wel iets te 'zeuren' vind, slaapt heerlijk in dat bedquote:Op zondag 18 september 2011 14:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De rest van de mensen onder de 70 sliepen er prima op
quote:Op zondag 18 september 2011 14:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lijkt me helemaal tof, 2 vrouwen in 1850 klederdracht, kon ook echt in die tijd
Die geef ik dan aan Maartenquote:Op zondag 18 september 2011 14:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
lijkt me helemaal te gek ja
Alleen wordt dan wel ruzie maken wie de pijp moet roken vrees ik..
![]()
op de foto's van anth kon ook gebeld worden met een mobieltjequote:Op zondag 18 september 2011 14:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lijkt me helemaal tof, 2 vrouwen in 1850 klederdracht, kon ook echt in die tijd
Is wel heel knap van AZ/Verbeekquote:
Duidelijk de druk van de Grolsch Veste voor Fer. Zo'n Kuip is leuk en aardig, maar dit blijft toch lastigquote:Op zondag 18 september 2011 14:46 schreef borisz het volgende:
Fer mag blij zijn dat hij nog op het veld staan. 0-1 Ado.
In de kuip hoefde hij niet te voetballen. Nu wordt wat verwacht van hemquote:Op zondag 18 september 2011 14:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Duidelijk de druk van de Grolsch Veste voor Fer. Zo'n Kuip is leuk en aardig, maar dit blijft toch lastig
Zeker, maar ze hadden ook een redelijk eenvoudig programma tot nu toe. Ben benieuwd hoe ze het tegen de top gaan doen.quote:Op zondag 18 september 2011 14:50 schreef Aure het volgende:
Feyenoord doet het nu anders best aardig
Gelukkig zijn ze in de tegendoelpunten ook met een top 10 reeks bezigquote:Op zondag 18 september 2011 14:53 schreef borisz het volgende:
Ajax heeft trouwens 15 competitieduels op rij minimaal 2x gescoord. Nieuw nationaal record.
Zou ik het ook mogen zien?quote:Op zondag 18 september 2011 14:44 schreef Jagärtrut het volgende:
Mag ik ook een linkje, Anthraxx? Ben heel benieuwd hoe jullie eruit zagen!
Dat is nog best een lastig klusje!quote:Op zondag 18 september 2011 16:13 schreef LieLie het volgende:
Ik ben weer met een tekening bezig. Heb van kleuter B twee tekeningen gemaakt, toen hij net was geboren en na een jaar en van Babi S tot nu toe eentje en die is net 1 geworden dus daarvoor nu een tweede.
Wel lastig hoor, het lijkt wel, maar het duurt een tijdje voordat je denkt: ja, dat is 'r
Zienquote:Op zondag 18 september 2011 16:13 schreef LieLie het volgende:
Ik ben weer met een tekening bezig. Heb van kleuter B twee tekeningen gemaakt, toen hij net was geboren en na een jaar en van Babi S tot nu toe eentje en die is net 1 geworden dus daarvoor nu een tweede.
Wel lastig hoor, het lijkt wel, maar het duurt een tijdje voordat je denkt: ja, dat is 'r
Nog niet klaar he!quote:Op zondag 18 september 2011 16:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zien![]()
Als ik teken duurt het ook even voor je denkt: hmm, nu lijkt het helemaal nergens meer op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarabi, nou dat ik teken is wat overdreven, ik heb in de afgelopen vier jaar vier tekeningen gemaakt, die ik dus net heb genoemd![]()
Hij is Whiskas zat.quote:Op zondag 18 september 2011 17:09 schreef PdeHoog het volgende:
Wtf..... Muffin heeft net een van mijn kookboeken half gesloopt. En ik snap niet waarom
Welk boek en hoe? Foto's?quote:Op zondag 18 september 2011 17:09 schreef PdeHoog het volgende:
Wtf..... Muffin heeft net een van mijn kookboeken half gesloopt. En ik snap niet waarom
Hij had honger?quote:Op zondag 18 september 2011 17:09 schreef PdeHoog het volgende:
Ainsley Harriot Feel Good kookboek. Geen zin om foto's te makenquote:
Karma, bitch.quote:Op zondag 18 september 2011 17:09 schreef PdeHoog het volgende:
Welk? En wat een onzin. Het is nooit te vroeg voor een kerstdinertopicquote:Op zondag 18 september 2011 18:53 schreef minilot het volgende:
Meh, men vindt mijn kerstdinertopic aan de vroege kant..
Hoi allen!
quote:Op zondag 18 september 2011 19:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Damn, wat is het toch fijn om lekker te kunnen koken
quote:Op zondag 18 september 2011 19:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Damn, wat is het toch fijn om lekker te kunnen koken
Heb je gevulde kalkoen gemaaktquote:Op zondag 18 september 2011 18:53 schreef minilot het volgende:
Hoi allen!
Goed gedaan zeg!quote:Op zondag 18 september 2011 17:10 schreef FutureFairytale het volgende:
straks teruglezen maar de finale van Woerden hebben we gewonnen! aaaah..nu lekker op terras, later de prijsuitreiking en vnv een potje vrij tennissen in Alphen. Zo blij dat ik heb gewonnen
Nu denk ik dat jouw standaard wel wat hoger ligt dan dat van mij en TAV, maar ik vind het zo fijn om met lekker koken bezig te zijnquote:
Autsj..quote:Op zondag 18 september 2011 19:38 schreef borisz het volgende:
Robert Gesink breekt zijn bovenbeen bij een training![]()
![]()
Nog wel goed wielernieuws. Lars Boom wint de ronde van over de plas (GB dus)
Het klinkt wel erg bijzonderquote:Op zondag 18 september 2011 20:23 schreef Bluezz het volgende:
Het was écht leuk vanmiddag, indrukwekkende verhalen gehoord in een prachtpandje.
Zal straks even blogje maken en spammen
Jupquote:Op zondag 18 september 2011 20:48 schreef z80 het volgende:
mooie foto's Anthraxx.
en werd er ook echt koffie gedronken uit de tinnen kraantjes kannen?
En met boterschapenquote:Op zondag 18 september 2011 20:48 schreef z80 het volgende:
mooie foto's Anthraxx.
en werd er ook echt koffie gedronken uit de tinnen kraantjes kannen?
quote:Op zondag 18 september 2011 21:40 schreef Anthraxx het volgende:
En toen kwamen we boven en lag ons bed vol met ballonnen.
quote:Op zondag 18 september 2011 13:23 schreef Memento-Mori het volgende:
en ik hoor dat die ajaxstumpers stonden te zingen; laat maar liggen hij is dood? en dat komt ook op twitter voor ?
ik vind sinterklaassnoep al aan de vroege kant...quote:Op zondag 18 september 2011 18:53 schreef minilot het volgende:
Hoi allen!
Dat is heel wat anders dan een diner voorbereiden, daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnenquote:Op zondag 18 september 2011 21:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vind sinterklaassnoep al aan de vroege kant...
wees blij dat het alleen jullie bed is. bij mijn nicht en haar man was het hele huis vol met ballonnen. ze deden de deur open en die reactie toen..quote:Op zondag 18 september 2011 21:40 schreef Anthraxx het volgende:
ja dat wel ik vind een kerstdiner voorbereiden ook wel errug vroeg hoor, nog een heel kwartaal krijgen we nog. ik moet eerst alle vrijdagen doorkomen met wat ik ga koken hahaquote:Op zondag 18 september 2011 21:52 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan een diner voorbereiden, daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen
Volgens mij alle dagen, toch?quote:Op zondag 18 september 2011 21:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja dat wel ik vind een kerstdiner voorbereiden ook wel errug vroeg hoor, nog een heel kwartaal krijgen we nog. ik moet eerst alle vrijdagen doorkomen met wat ik ga koken haha
Dat is wel slim ja, dan kan je de recepten goed uitproberen. Maar toch is het wel erg vroeg om aan kerst te denken.quote:Op zondag 18 september 2011 21:52 schreef LieLie het volgende:
Dat is heel wat anders dan een diner voorbereiden, daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen
daar heb ik geen moeite mee.. ik ben heel makkelijk voor mezelf. hou er nog niet van om uitgebreid te koken voor mezelf dus meestal makkelijk AGVquote:
helemaal mee eensquote:Op zondag 18 september 2011 22:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat is wel slim ja, dan kan je de recepten goed uitproberen. Maar toch is het wel erg vroeg om aan kerst te denken.![]()
Hij belde me net ja, maar ik heb 't te druk met de verbouwingquote:Op zondag 18 september 2011 22:07 schreef borisz het volgende:
Tssk Kaas ben je weer gepasserd. Valt Gesink af en roept van Vliet Kruiswijk op voor het WK.
http://www.paulentrudie.nl/dagelijkse-kost---blog-/de-motquote:Op zondag 18 september 2011 20:23 schreef Bluezz het volgende:
Het was écht leuk vanmiddag, indrukwekkende verhalen gehoord in een prachtpandje.
Zal straks even blogje maken en spammen
je kan tquote:Op zondag 18 september 2011 22:34 schreef Stereotomy het volgende:
Hoi
Leuke dag met L. en Memo gehad, voor de rest vrij matig
Bedtijd, morgen scriptie schrijven.
en..... waren jullie nog geschokt?quote:Op zondag 18 september 2011 22:09 schreef golfer het volgende:
[..]
http://www.paulentrudie.nl/dagelijkse-kost---blog-/de-mot
Nou er was een verhaal van een mevr over de oorlog en we waren erg geroerd door haar.quote:Op zondag 18 september 2011 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
en..... waren jullie nog geschokt?
ja net als de maandagmorgenkring op de basisschool maar dan de volwassen versiequote:Op zondag 18 september 2011 22:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou er was een verhaal van een mevr over de oorlog en we waren erg geroerd door haar.
Rest was ook indrukwekkend.
Ik zit erover na te denken of ik 30 okt (thema is dan de worsteling) mijn verhaal ga vertellen.
Het mooie is dat iedereen wel een mooi of bijzonder verhaal te vertellen heeft, toch?
Precies, maar dan mét bubbelsquote:Op zondag 18 september 2011 22:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja net als de maandagmorgenkring op de basisschool maar dan de volwassen versie
Goeie link : (zat te klooien met de naam vd blogquote:Op zondag 18 september 2011 22:09 schreef golfer het volgende:
http://www.paulentrudie.nl/dagelijkse-kost---blog-/de-mot
Ja, maar dát eet ik altijd pas na De Intocht. Daar ben ik erg strikt in. Ceremonieel dingetje.quote:Op zondag 18 september 2011 21:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vind sinterklaassnoep al aan de vroege kant...
SOGquote:Op zondag 18 september 2011 23:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Angry Birds is een stom spelen niet handig te ontdekken als je net met een studie gaat beginnen vrees ik
![]()
![]()
Nu slapen
Hey joequote:Op zondag 18 september 2011 23:25 schreef Isabeau het volgende:
vanaf m'n werk.
Ik vroeg me in de trein nog af hoe het geweest was golfer & Bluezz, klinkt boeiend
Een goede verhalenverteller lijkt mij bijzonder fijn om naar te luisteren.
Shipsquote:Op zondag 18 september 2011 23:38 schreef Isabeau het volgende:
Nee, maar ik had geruild ivm die MRI-scan (die vervolgens niet door ging op die dag) en dus heb ik 1 nachtdienstje
Oei, vervelend!quote:Op maandag 19 september 2011 08:21 schreef Sunnythesun het volgende:
mogge![]()
Ok ik moet er dus wel aan denken mijn pilletjes trouw te slikken.. Was het gister vergeten en lag meteen tot half 2 wakker
quote:Op maandag 19 september 2011 09:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nu lekker sporten afwassen om wakker te worden
veel plezier vakantiegangerquote:
Goed gedaan! Hier schijnt de zon, maar ik ga toch maar stofzuigen ipv fietsen.quote:
Ja. Ik was er ook niet ontevreden over. In de vakantie mijn fiets beter afgesteld en nu een fietstas ipv een schoudertas. Werkt wel prettigquote:Op maandag 19 september 2011 09:19 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Goed gedaan! Hier schijnt de zon, maar ik ga toch maar stofzuigen ipv fietsen.
Ik heb natuurlijk geen auto, maar ik zou niet zonder fietstassen kunnen.quote:Op maandag 19 september 2011 09:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Ik was er ook niet ontevreden over. In de vakantie mijn fiets beter afgesteld en nu een fietstas ipv een schoudertas. Werkt wel prettig
* Den_Haag Steer ook nog een paar schoppen geeftquote:Op maandag 19 september 2011 10:05 schreef Stereotomy het volgende:
TJAKKA!!!
Schrijven, vanavond eten bij ex-salsapartner, eerste Zouk les en aansluitend een toneelvoorstelling van m'n oude vereniging.
Verder meh![]()
[me=Stereotomy]zichzelf heel hard schopt
[/me]
/dagboek
Dan heb je niet hard genoeg gelopenquote:Op maandag 19 september 2011 10:48 schreef FutureFairytale het volgende:
leuke dag Steer(na het schrijven). Ik heb gewoon geen spierpijn van afgelopen toernooi
van cardio wordt je moequote:Op maandag 19 september 2011 11:20 schreef Stereotomy het volgende:
Zou altijd eerst gewichten doen, dan cardio. Voor spierontwikkeling is het van belang dat je zo zwaar je kunt gaat tillen. Cardio is minder explosief en kan gedaan worden nadat je je snelste energie hebt verbruikt (ATP, glycogeen).
Ahaquote:Op maandag 19 september 2011 11:20 schreef Stereotomy het volgende:
Zou altijd eerst gewichten doen, dan cardio. Voor spierontwikkeling is het van belang dat je zo zwaar je kunt gaat tillen. Cardio is minder explosief en kan gedaan worden nadat je je snelste energie hebt verbruikt (ATP, glycogeen).
Ik doe het precies andersom.. geen idee waarom, maar vind het lekker om rustig die apparaten te doen nadat ik moe ben geworden van de cardio..quote:Op maandag 19 september 2011 11:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ik was altijd moe van de apparaten en dan vond ik het heerlijk om helemaal los te gaan op de crosstrainer ofzo.quote:Op maandag 19 september 2011 11:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik doe het precies andersom.. geen idee waarom, maar vind het lekker om rustig die apparaten te doen nadat ik moe ben geworden van de cardio..
Tof! We zijn goed bezigquote:Op maandag 19 september 2011 11:45 schreef TAV74 het volgende:
Nou, als er geen gekke dingen gebeuren gaat mijn zwaar gepimpte functie per volgend jaar door
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 19 september 2011 11:45 schreef TAV74 het volgende:
Nou, als er geen gekke dingen gebeuren gaat mijn zwaar gepimpte functie per volgend jaar door
Spreek voor jezelf.quote:
haha ja dat dacht ik ook net.. 'we'?quote:Op maandag 19 september 2011 11:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.Of weet je nog een leuke promotie voor me?
Ik neem altijd een blocnote'je mee de fitnessruimte in, schrijf ik op welk gewicht, hoeveel herhalingen, hoeveel sets. Probeer elke keer zwaarder te doen dan de vorige keer. Zie wel vaker mensen schrijfspul meenemen.quote:Op maandag 19 september 2011 11:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Aha
Dan doe ik het toch goed.
Moet nu alleen beter bij gaan houden welke gewichten ik gebruik zodat ik ook vooruitgang kan zien
Ja, dan ga ik andere leidinggevenden aansturen, hoe vet is datquote:
quote:Op maandag 19 september 2011 10:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan heb je niet hard genoeg gelopen
INFJs rule part of the worldquote:Op maandag 19 september 2011 11:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, dan ga ik andere leidinggevenden aansturen, hoe vet is dat
Luisteren naar je lichaam. Niet naar een schriftje.quote:Op maandag 19 september 2011 11:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik neem altijd een blocnote'je mee de fitnessruimte in, schrijf ik op welk gewicht, hoeveel herhalingen, hoeveel sets. Probeer elke keer zwaarder te doen dan de vorige keer. Zie wel vaker mensen schrijfspul meenemen.
Onzin, da's hetzelfde - als je echt serieus bezig wil zijn - als te zeggen voor een marathon te trainen zonder loopschema en maar wat aan te klooien.quote:Op maandag 19 september 2011 11:59 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Luisteren naar je lichaam. Niet naar een schriftje.
Je topkracht varieert enorm. Het is zinloos om je kapot te staren op een bepaald gewicht en reps. Je moet wel een schema hebben met wat je moet trainen maar het heeft geen zin om gewichten te gaan drukken die je op die dag niet aan kan. Of te licht te trainen omdat je die dag net veel sterker bent.quote:Op maandag 19 september 2011 12:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Onzin, da's hetzelfde - als je echt serieus bezig wil zijn - als te zeggen voor een marathon te trainen zonder loopschema en maar wat aan te klooien.
Slimquote:Op maandag 19 september 2011 11:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik neem altijd een blocnote'je mee de fitnessruimte in, schrijf ik op welk gewicht, hoeveel herhalingen, hoeveel sets. Probeer elke keer zwaarder te doen dan de vorige keer. Zie wel vaker mensen schrijfspul meenemen.
Dan snap je me niet. Als je merkt dat je veel beter kan dan wat je voor die dag in de planning hebt, dan doe je dat toch? Als je merkt dat je echt niet verder kan dan ga je jezelf toch geen hernia drukken omdat het niet lukt?quote:Op maandag 19 september 2011 12:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je topkracht varieert enorm. Het is zinloos om je kapot te staren op een bepaald gewicht en reps. Je moet wel een schema hebben met wat je moet trainen maar het heeft geen zin om gewichten te gaan drukken die je op die dag niet aan kan. Of te licht te trainen omdat je die dag net veel sterker bent.
Kom je op je werk ook met 'de meeste experts...' argumenten aan?quote:Je mag het onzin vinden maar de meeste toptrainers vinden hetzelfde.
Je progressie ja, maar je noemde het zelf net ook al. Als je het die dag niet red moet je niet forceren, daar heb je alleen jezelf mee en boek je echt geen extra progressie (je gaat zelfs achteruit door blessures en oververmoeiing).quote:Op maandag 19 september 2011 12:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan snap je me niet. Als je merkt dat je veel beter kan dan wat je voor die dag in de planning hebt, dan doe je dat toch? Als je merkt dat je echt niet verder kan dan ga je jezelf toch geen hernia drukken omdat het niet lukt?
Je schema hou je bij zodat je je progressie kunt bijhouden en ziet dat je vooruitgang boekt.
[..]
Kom je op je werk ook met 'de meeste experts...' argumenten aan?Er zijn genoeg mensen die serieus bezig zijn en hun progressie op deze manier bijhouden.
Dan snap ik je eerdere opmerkingen niet als je het toch met me eens bent.quote:Op maandag 19 september 2011 12:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je progressie ja, maar je noemde het zelf net ook al. Als je het die dag niet red moet je niet forceren, daar heb je alleen jezelf mee en boek je echt geen extra progressie (je gaat zelfs achteruit door blessures en oververmoeiing).
En nu powerlunch halen
Dat klinkt goed.quote:Op maandag 19 september 2011 11:45 schreef TAV74 het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2011 11:52 schreef Stereotomy het volgende:
Vet cool bro!quote:Op maandag 19 september 2011 11:53 schreef TAV74 het volgende:
Ja, dan ga ik andere leidinggevenden aansturen, hoe vet is dat
Ik had het dan ook over TAV en mijzelfquote:Op maandag 19 september 2011 11:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.Of weet je nog een leuke promotie voor me?
ISTJ hierquote:
ESTP en INFJ communicatie gaat soms een beetje stroef.quote:Op maandag 19 september 2011 12:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan snap ik je eerdere opmerkingen niet als je het toch met me eens bent.
Geen zorgen, hier is het ook overgedreven!quote:Op maandag 19 september 2011 13:17 schreef Sunnythesun het volgende:
nou moe.. geluncht en spontaan zijn er allemaal wolken gekomen
net was het nog zo heerlijk zonnig
Ja, een beetje afwisseling vinden ze meestal wel lekker.quote:Op maandag 19 september 2011 15:05 schreef Sarabi het volgende:
Hmm volgens mij zijn de katten hier toe aan een nieuw smaakje voer
Eerst was het etensbakje altijd binnen een paar minuten leeg en nu laten ze een groot deel liggen om vervolgens af en toe een hapje te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |