Sluit ik mij bij aan.quote:
Nou, dat werkt primaquote:
Mijn bijzonder slechte voorgevoel wordt hier niet beter van... Ik vrees echt een hele slechte middag voor Ajax.quote:
Oh man, was laatst zo'n klusprogramma aan het kijken, was een echtpaar met 3 kinderen die 1.5 jaar over planning en zo'n 200.000 EUR over budget een huis aan het bouwen waren, en dan bijna 3 jaar in een vervallen bouwkeet gewoond en elke dag pasta met tomatensaus etenquote:Op zondag 18 september 2011 13:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lekker!
Nog een maandje dan kan ik dat ook
Oja, daar kijk ik ook graag naar.quote:Op zondag 18 september 2011 13:07 schreef Stereotomy het volgende:
Oh man, was laatst zo'n klusprogramma aan het kijken, was een echtpaar met 3 kinderen die 1.5 jaar over planning en zo'n 200.000 EUR over budget een huis aan het bouwen waren, en dan bijna 3 jaar in een vervallen bouwkeet gewoond en elke dag pasta met tomatensaus eten![]()
Mááár, wel hun droomhuisquote:Op zondag 18 september 2011 13:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oja, daar kijk ik ook graag naar.Van die mensen met nauwelijks klus of verbouwervaring een gigantisch project beginnen en halfweg door de centen heen zijn en dan de boel zelf moeten gaan doen.
Dan heb je een droomhuis en eet je door de hypotheek die er boven hangt alleen nog droog broodquote:Op zondag 18 september 2011 13:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mááár, wel hun droomhuis![]()
![]()
Ja idd.![]()
Ze haalden trapleuningen uit Parijs enzo, halverwege konden ze de bouwvakkers niet meer betalen. En dan fulltime job erbij en 3 kinderen.Je zag die gast ook gaandeweg het programma meer grijze haren krijgen en die vrouw zo'n 20 kg aankomen
Maar wel je droomhuisquote:Op zondag 18 september 2011 13:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dan heb je een droomhuis en eet je door de hypotheek die er boven hangt alleen nog droog brood
Ja, toch wel dapper maar je hebt wel zoiets van: Waar begin je aan zeg.quote:Op zondag 18 september 2011 13:13 schreef Stereotomy het volgende:
Mááár, wel hun droomhuis![]()
![]()
Ja idd.![]()
Ze haalden trapleuningen uit Parijs enzo, halverwege konden ze de bouwvakkers niet meer betalen. En dan fulltime job erbij en 3 kinderen.Je zag die gast ook gaandeweg het programma meer grijze haren krijgen en die vrouw zo'n 20 kg aankomen
quote:Op zondag 18 september 2011 13:11 schreef Stereotomy het volgende:
Oeh, Tyton ziet er niet helemaal fris uit
Laatste keer dat zoiets gebeurde was in 2008 toen Suarez in de ufo Didulica een rotschop gafquote:Op zondag 18 september 2011 13:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vraag me af wat er allemaal mis is
Dit zag er qua behandeling e.d. wel ernstiger uit.quote:Op zondag 18 september 2011 13:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Laatste keer dat zoiets gebeurde was in 2008 toen Suarez in de ufo Didulica een rotschop gaf
Ik denk dat ze vooral uit voorzorg een nekbrace hebben aangebracht.quote:
nee, die andere voetbalsupporter zijn niet zoquote:Op zondag 18 september 2011 13:23 schreef Memento-Mori het volgende:
heb foto's gezien maar not looking good
en ik hoor dat die ajaxstumpers stonden te zingen; laat maar liggen hij is dood? en dat komt ook op twitter voor ?
een deel van de ajaxsupporters bewijst zich weer
Dat dusquote:Op zondag 18 september 2011 13:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
nee, die andere voetbalsupporter zijn niet zoHet zijn idd debielen, maar die zie je helaas overal.
1-1
mwah no offence maar er zijn clubs die wel respect hebben ajacieden zijn imho de minst respectvolle supoorters van NL (die denken alleen ajax ajax ajax maar zo zijn ze ook mbt amsterdam, amsterdam is alles en daarbuiten is t niks) Haat die houdingquote:Op zondag 18 september 2011 13:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
nee, die andere voetbalsupporter zijn niet zoHet zijn idd debielen, maar die zie je helaas overal.
1-1
quote:Op zondag 18 september 2011 13:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mwah no offence maar er zijn clubs die wel respect hebben ajacieden zijn imho de minst respectvolle supoorters van NL (die denken alleen ajax ajax ajax maar zo zijn ze ook mbt amsterdam, amsterdam is alles en daarbuiten is t niks) Haat die houding
Staat hier wel los van imo, dit was gewoon grof en dat hoor ik in veel meer stadion, zeker bij de grote clubs. Vuurwerkgeluiden een dag na een ramp bijvoorbeeld.quote:Op zondag 18 september 2011 13:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mwah no offence maar er zijn clubs die wel respect hebben ajacieden zijn imho de minst respectvolle supoorters van NL (die denken alleen ajax ajax ajax maar zo zijn ze ook mbt amsterdam, amsterdam is alles en daarbuiten is t niks) Haat die houding
Niet gevlogen want de piloot werd niet toegelaten op de basisquote:Op zondag 18 september 2011 12:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond die foto bellend op die brug ook al zo prachtig
En P, hoelang heb je gevlogen dan en wat was precies het probleem en gaat het nu nog een andere keer door?
nee, Didulica moest ook 20 minuten behandeld worden en op een brancard weggereden worden.quote:Op zondag 18 september 2011 13:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dit zag er qua behandeling e.d. wel ernstiger uit.
ben ik het niet mee eens en velen met mij, maarja als ajaxsupporter of vriendin van voelen jullie je de behoefte je te verdedigen, geeft niet hoor, het is imho een feit en dat weten vele anderen met mij en zoals ik al zeg het geldt heus niet voor alle ajaxsupportersquote:Op zondag 18 september 2011 13:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
volgens mij zie je dat bij alle grote clubs.. stelletje randdebielen zijn het, allemaal
![]()
Ah ok, komt doordat ik die niet live gezien heb denk ik.quote:Op zondag 18 september 2011 13:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
nee, Didulica moest ook 20 minuten behandeld worden en op een brancard weggereden worden.
quote:Op zondag 18 september 2011 13:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ben ik het niet mee eens en velen met mij, maarja als ajaxsupporter of vriendin van voelen jullie je de behoefte je te verdedigen, geeft niet hoor, het is imho een feit en dat weten vele anderen met mij en zoals ik al zeg het geldt heus niet voor alle ajaxsupporters
quote:Op zondag 18 september 2011 13:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ben ik het niet mee eens en velen met mij, maarja als ajaxsupporter of vriendin van voelen jullie je de behoefte je te verdedigen, geeft niet hoor, het is imho een feit en dat weten vele anderen met mij en zoals ik al zeg het geldt heus niet voor alle ajaxsupporters
een overtreding maken, niet fluiten en daarvan uit scoren wel?quote:Op zondag 18 september 2011 13:28 schreef golfer het volgende:
De moeder van de scheidsrechter voor hoer uitschelden door de psv-supporters is wel respectvol, natuurlijk.![]()
/pot-ketel
Dat niet fluiten is de schuld van Ajax?quote:Op zondag 18 september 2011 13:33 schreef Memento-Mori het volgende:
een overtreding maken, niet fluiten en daarvan uit scoren wel?ik snap die frustratie wel maar roepen laat maar liggen hij is dood? om te kotsen
Dat was wel duidelijkquote:Op zondag 18 september 2011 13:34 schreef Memento-Mori het volgende:
maar goed het boeit niet, ik geef toe dat ik een schijthekel heb aan ajax en aan een groot deel van de supporters en hun mentaliteit, bite me
*hap*quote:Op zondag 18 september 2011 13:34 schreef Memento-Mori het volgende:
maar goed het boeit niet, ik geef toe dat ik een schijthekel heb aan ajax en aan een groot deel van de supporters en hun mentaliteit, bite me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |