Nu al zin in...quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:32 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Klopt, 2e keer in deze bezetting. Volgend jaar weer een andere a.g.v. roulatiesysteem.
Waarschijnlijk spelen de 3 imaginaryboys met Paul samen in Den Bosch
Ik ben trots!quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:34 schreef Gambolputty het volgende:
Voor Fok! Steady Crew de beste klassering ooit
23e..maar gezien de tegenstanders geen slechte plek.
Yep, vvk start ergens november/decemberquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:09 schreef cafca het volgende:
Die quiz in Den Bosch is toch in januari?
6?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch nog 6 losse fokkers boven het hoogste fok-team geëindigd, terwijl ze het zo goed deden dit jaar.
Beetje jammer wel van die opmerking over de Songpop XL... alle weggewerkte colaatjes... het was verdorie de eerste ronde! Journalistieke vrijheid?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zelfs een artikel in het Parool gisteren
[ afbeelding ]
Wij hadden wel Nick, die ken ik ook ook wel uit elkaar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hehe, idd.
Dat gedoe over Nick of Simon heb ik nu wel erg veel gehoord. Zo lastig is dat toch niet meer?
Ik had de titel zelfs goed.
Het Parool..., Amsterdamse krant..., het referentiekader is dan wel bekend toch?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:37 schreef WeezerButler het volgende:
Grappig artikel alleen ; We!!! Imaginary Boys ...... het Ajax van de popquizteams
Weest blij dat ze niet voor Het Limburgs Dagblad werkt...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:58 schreef WeezerButler het volgende:
Godenzonen, i get it. Thanx Burnett voor de ConXie
Dat dus. Denk dat de "oorwassing" tijdens de quiz van vorig jaar ook wel heeft geholpen met de beide benen op de grond te blijven staan.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:05 schreef cafca het volgende:
Ik dacht al: dat valt toch best mee met die arrogantie van de Imaginary Boys?
Vanuit Noord Holland helemaal niet te doenquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:04 schreef pipster het volgende:
Nou ik wens ze veel succes met de waarschijlijk overweldigende aanloop. De drank is inclusief neem ik aan.
Is dat niet ergens at the hundredth meridian?quote:
of een EPT met deze erbij http://www.humo.be/popquiz/181381/humos-popquiz-schrijf-je-nu-inquote:Misschien een idee voor een Grand Slam circuit.
P60, Willem II, Metropool en ..............
Was er ook door verrast, de Bossche moet toch een bijzonder spektakel zijn als ik alle verhalen mag geloven.quote:
Al iets vernomen of dit nog doorgaat/ingeloot is?quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:32 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Waarschijnlijk spelen de 3 imaginaryboys met Paul samen in Den Bosch
Nee, geen Imaginary Boys. Richard was vorig jaar minder te spreken dan St.Paul. Zal checken of hij wel gaat...quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Al iets vernomen of dit nog doorgaat/ingeloot is?
Topteam! Veel succes zondag!quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:03 schreef Case_Kissed het volgende:
Ha, bij googlen kwam ik mijn naam en website tegen in deze draad. En nog een paar bekenden. Dus heb ik me maar eens geregistreerd. Naar het schijnt doe ik komende zondag mee aan de Bossche popquiz mee met mensen genaamd n00biedoobiedoo, Burnett en WeezerButler. Cheers, allemaal.
Welkom in het muziek forum... *wijst naar het trivia en raad de plaat topicquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:03 schreef Case_Kissed het volgende:
Ha, bij googlen kwam ik mijn naam en website tegen in deze draad. En nog een paar bekenden. Dus heb ik me maar eens geregistreerd. Naar het schijnt doe ik komende zondag mee aan de Bossche popquiz mee met mensen genaamd n00biedoobiedoo, Burnett en WeezerButler. Cheers, allemaal.
Sssst....niet meteen verklappen! Nog zo'n veelweter die alle triviapunten voor mijn neus komt wegkapen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Welkom in het muziek forum... *wijst naar het trivia en raad de plaat topic--> MUZ / Fok! Muziek Trivia deel MCCLI MUZ / Raad de plaat #26 (tim.)
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:29 schreef cafca het volgende:
Sssst....niet meteen verklappen! Nog zo'n veelweter die alle triviapunten voor mijn neus komt wegkapen.
Zo begon het ook met mij..bukgeit was toen de schuldige..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Sssst....niet meteen verklappen! Nog zo'n veelweter die alle triviapunten voor mijn neus komt wegkapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |