een soort crimineel op een motor... en er staat een mevrouw met niet zulke warme kleren aanquote:Op zondag 27 november 2011 21:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
de Plaatjesmakersronde was echt geweldig
Daar ging het dus fout bij jullie... het waren 10 foto'squote:Op maandag 28 november 2011 15:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
benaderingsvraag () : 15 foto's van in 2011 overleden artiesten. Tel de bereikte leeftijden bij elkaar op.
Klinkt weer als leuk.quote:Op maandag 28 november 2011 15:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De siteupdate zal wel weer een aantal weken op zich laten wachten, dus voor de thuisblijvers een kleine impressie:
...
Ja, wie van het verst weg moet komen is er altijd het eerstquote:Op maandag 28 november 2011 15:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die indruk had ik al, ja. bukgeit kwam toch vrij dicht tegen het begin van de quiz naar me toe om te vragen of ik zijn teamgenoten ergens gezien had.
Gaaf hoe platen als Get her yayas van de Stones en Bitter to Worse van Anouk omschreven werdenquote:Op maandag 28 november 2011 15:40 schreef MadMaster het volgende:
Klinkt weer als leuk.
Plaatjesmakers klinkt als heel leuk.
Het waren audiofragmenten, dus ik neem aan dat die er ook gewoon bijkomen.quote:Op maandag 28 november 2011 15:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoop dat ze de filmpjes online zetten, wil die omschrijvingen wel eens horen...
Ow, ik dacht dat het a la Praatjemakers van die filmpjes waren met 2 van die iets te bijdehandte kids, waarvan er 1 het nog net even beter weet dan de ander...quote:Op maandag 28 november 2011 15:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het waren audiofragmenten, dus ik neem aan dat die er ook gewoon bijkomen.
Klopt, maar je hoorde het alleen.quote:Op maandag 28 november 2011 15:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat het a la Praatjemakers van die filmpjes waren met 2 van die iets te bijdehandte kids, waarvan er 1 het nog net even beter weet dan de ander...
Waarom niet?quote:Op maandag 28 november 2011 15:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af, of ze dit jaar ook de benaderingsvraag voor het eerst online zetten, aangezien 'ie zo doorslaggevend was.
En 'm dan gewoon niet invullen..., hoe cool is dat...quote:Op maandag 28 november 2011 22:21 schreef WeezerButler het volgende:
Zie ik net pas .... die Status Quo hoes stond een paar dagen eerder op de Conxies site. Hoe toevallig is dat.
Ja, dat had ik ook. Liever 29e dan in de top 3.quote:Op maandag 28 november 2011 23:26 schreef WeezerButler het volgende:
Bizar slot idd. Zou er zelf knap van balen iig. Dan toch maar liever 6e met ruime afstand
Bij Sebadoh hadden wij die prullenbakkenhoes van Therapy? ingevuld.quote:Op maandag 28 november 2011 22:35 schreef WeezerButler het volgende:
die Frusciantie hoes ; arghhh. Wat een ballenbreker was dat. Sebadoh staat ook gewoon bij me in de kast en niet opgekomen.
Ja, maar dat was Hot Burrito#1, toch, van Belly?quote:Op maandag 28 november 2011 17:27 schreef ranja het volgende:
Flying Burrito Brothers had ik kunnen herkennen van een cover van Belly, maar deed ik dus niet.
Ik geloof geen enkele keerquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ben eigenlijk nog wel benieuwd hoe vaak John Fok!erty bij iets onbekends uit waarschijnlijk de 70s, Little Feat hebben opgeschreven.
Ik ben aan het luisteren, er zit weer lekker veel jaren '80 meuk in die ik paraat heb. Volgend jaar hoop ik er weer bij te zijn.quote:Op maandag 19 december 2011 17:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Voor de thuisblijvers
http://www.denationalepopquiz.nl/
Ja, da's dan inderdaad net even jammer qua timing.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:40 schreef WeezerButler het volgende:
Helaas niet. Goed initiatief, hier in Utrecht ook eental cafe's en Tivoli die meedoen. Maar ja, ben vanaf morgen op vakantie.
het is denk lastiger om er bewust voor te gaan. Zo een pech als vorig zal toch vast geen 2e keer gebeuren...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik las het al, ja.
Kunnen we weer voor die felbegeerde bokaal gaan!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |