Ik blijf vergetenquote:Op zondag 18 september 2011 13:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja best veel zijn er bijgepaint. Mja, coban heeft dr best gedaan. Dat was al versie 3 namelijk
Honger een beetje en weet niet of ik zin heb in zometeen of niet. En met jou ?quote:
foreveralone.jpgquote:Op zondag 18 september 2011 13:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik blijf vergeten![]()
[..]
Honger een beetje en weet niet of ik zin heb in zometeen of niet. En met jou ?
Wat is er zometeen enzo je kunt ook wat eten?quote:Op zondag 18 september 2011 13:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik blijf vergeten![]()
[..]
Honger een beetje en weet niet of ik zin heb in zometeen of niet. En met jou ?
Niks beters dan in je trainingsbroek, met een kop warme koffie, supergaar tv kijken terwijl het buiten regentquote:
I'm jellyquote:Op zondag 18 september 2011 13:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Niks beters dan in je trainingsbroek, met een kop warme koffie, supergaar tv kijken terwijl het buiten regent
Lekker, heb ze wel eens gegeten. Aziatisch delicatesse.quote:Op zondag 18 september 2011 13:54 schreef Plastic_zak het volgende:
GADVERDAMME![]()
![]()
![]()
kakkerlak op het plafond
wattan brah?quote:
Ik word gewoon minder uitgekotstquote:
'Vriendin' erop aanspreken dat ze achter mn rug om lullig over me heeft zitten doen. Aan de ene kant blij dat ik het haar vertel en aan de andere kant vind ik het moeilijk om mensen met dat soort dingen te confronteren.quote:Op zondag 18 september 2011 13:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat is er zometeen enzo je kunt ook wat eten?
Met mij opzich wel goed alleen over 9 minuten werken enzo
Tevens hier, Zon en regen
Serieus? Wat vreemd.quote:Op zondag 18 september 2011 13:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het regent hier echt pijpenstelen gewoon.
Was het eng?quote:Op zondag 18 september 2011 14:08 schreef coban het volgende:
Heey ben buiten geweest en ben weer terug. Hele spannende dag achter mijn rug.
Mocht je weer een halfuurtje luchten?quote:Op zondag 18 september 2011 14:08 schreef coban het volgende:
quote:Op zondag 18 september 2011 14:08 schreef coban het volgende:
graag gedaan!quote:Op zondag 18 september 2011 14:22 schreef coban het volgende:
Ja ik zie het. Thanks voor de lyrics erbij
quote:
Nou als PSV wint zou dat gunstiger zijn voor de stand. Tevens voor AZ, want als AZ even wint van RKC dan is AZ de nieuwe koploper. En dat kan nooit geen kwaad.quote:
Niet echt grappigquote:
Mij niet vergeten in de tekeningquote:
Ohjaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |