quote:
Nou als PSV wint zou dat gunstiger zijn voor de stand. Tevens voor AZ, want als AZ even wint van RKC dan is AZ de nieuwe koploper. En dat kan nooit geen kwaad.quote:
Niet echt grappigquote:
Mij niet vergeten in de tekeningquote:
Ohjaquote:
Jep, puntje gepakt en thuis lekker winnenquote:Op zondag 18 september 2011 14:39 schreef TWP het volgende:
Toch nog een punt gepakt. Gelukkig maar. Volgende week thuis tegen Twente de volle winst pakken.
Niks aan het handje.quote:Op zondag 18 september 2011 14:41 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Jep, puntje gepakt en thuis lekker winnen
Jij snapt hetquote:
gaan we weerquote:Op zondag 18 september 2011 14:46 schreef Flippiee het volgende:
Sopcast speelt een spelletje met mij
GLOEIENDE GLOEIENDE. Kan ik AZ kijken, zijn er alleen streams met Twentequote:
Ik heb er wel een voor je maar de kwaliteit daarvan is echt helemaal kut.quote:Op zondag 18 september 2011 14:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
GLOEIENDE GLOEIENDE. Kan ik AZ kijken, zijn er alleen streams met TwenteNu kijken hoe goed mijn grote vriend google is.
Beter iets dan niets tochquote:Op zondag 18 september 2011 14:53 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik heb er wel een voor je maar de kwaliteit daarvan is echt helemaal kut.
AZquote:
DM.quote:Op zondag 18 september 2011 14:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beter iets dan niets toch
[..]
AZ
Het wordt nu echt tijd dat je mod wordt, LH!quote:Op zondag 18 september 2011 14:58 schreef LompeHork het volgende:
De bazen van de nacht in ONZ! #2
Wat is dit dan voor forumaids?
quote:Op zondag 18 september 2011 15:00 schreef TWP het volgende:
[..]
Het wordt nu echt tijd dat je mod wordt, LH!
Waar zijn Myr en Smegmanus heen?
En dan gaat er een mooi slot op. Nu al een banner gemaakt en 6 UI's in de OPquote:Op zondag 18 september 2011 15:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
![]()
Geen idee, Smeg komt er vanzelf wel aan vermoed ik. Dat topic is gewoon verkapte overdag-nachtbagger, laat die users maar hier posten ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |