Jep, puntje gepakt en thuis lekker winnenquote:Op zondag 18 september 2011 14:39 schreef TWP het volgende:
Toch nog een punt gepakt. Gelukkig maar. Volgende week thuis tegen Twente de volle winst pakken.
Niks aan het handje.quote:Op zondag 18 september 2011 14:41 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Jep, puntje gepakt en thuis lekker winnen
Jij snapt hetquote:
gaan we weerquote:Op zondag 18 september 2011 14:46 schreef Flippiee het volgende:
Sopcast speelt een spelletje met mij
GLOEIENDE GLOEIENDE. Kan ik AZ kijken, zijn er alleen streams met Twentequote:
Ik heb er wel een voor je maar de kwaliteit daarvan is echt helemaal kut.quote:Op zondag 18 september 2011 14:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
GLOEIENDE GLOEIENDE. Kan ik AZ kijken, zijn er alleen streams met TwenteNu kijken hoe goed mijn grote vriend google is.
Beter iets dan niets tochquote:Op zondag 18 september 2011 14:53 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik heb er wel een voor je maar de kwaliteit daarvan is echt helemaal kut.
AZquote:
DM.quote:Op zondag 18 september 2011 14:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beter iets dan niets toch
[..]
AZ
Het wordt nu echt tijd dat je mod wordt, LH!quote:Op zondag 18 september 2011 14:58 schreef LompeHork het volgende:
De bazen van de nacht in ONZ! #2
Wat is dit dan voor forumaids?
quote:Op zondag 18 september 2011 15:00 schreef TWP het volgende:
[..]
Het wordt nu echt tijd dat je mod wordt, LH!
Waar zijn Myr en Smegmanus heen?
En dan gaat er een mooi slot op. Nu al een banner gemaakt en 6 UI's in de OPquote:Op zondag 18 september 2011 15:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
![]()
Geen idee, Smeg komt er vanzelf wel aan vermoed ik. Dat topic is gewoon verkapte overdag-nachtbagger, laat die users maar hier posten ofzo.
Gaarne, komt vanzelf, die gasten posten ook echt alleen maar voor het posten. Baggeren dus, dit dat. En inderdaad die UI's en bannersquote:Op zondag 18 september 2011 15:02 schreef TWP het volgende:
[..]
En dan gaat er een mooi slot op. Nu al een banner gemaakt en 6 UI's in de OP
Dit dus ook ja.quote:Op zondag 18 september 2011 15:03 schreef Flippiee het volgende:
Sowieso users die denken dat ze zomaar een SC kunnen starten
En dit!quote:
BALLONquote:
LHquote:Op zondag 18 september 2011 15:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gaarne, komt vanzelf, die gasten posten ook echt alleen maar voor het posten. Baggeren dus, dit dat. En inderdaad die UI's en banners
[..]
Dit dus ook ja.
[..]
En dit!
[..]
BALLON![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |