Zo kan je van iedereen wel een screenshot maken waarin ze gekke bekken trekkenquote:Op zondag 18 september 2011 07:12 schreef TwyLight het volgende:
Interessant, best een leuk programma. Alleen Wendy
[ afbeelding ]
Dom? Nah, getuigt juist van zelfkennis en verantwoordelijkheid nemen, ik vind het een van de betere besluiten die ze genomen heeft.quote:Op zondag 18 september 2011 07:26 schreef utrecht1970 het volgende:
Ook dom om alleen zichzelf te nomineren.
Die lui die de locatie hadden uitgezocht hebben ook steken laten vallen, die had ze ook kunnen nomineren. Wel dom om jezelf meteen zo te dekwalificeren.
Heb wat twitter reacties gelezen die het een slap aftreksel van The Apprentice vonden. Ik wil daarvan eerst wat seizoenen afkijken en vergelijkingsmateriaal hebben voordat ik (onterecht) al te enthousiast raak over Topmanagerquote:
Denk dat de publiciteit, naamsbekendheid en goodwill die ze bij duizenden mensen opbouwen de grootste winst is (naast het gebruik v/d backoffice van Aad). Sommige van die kandidaten hebben nu al goodwill bij me gescoord en daarvan zou ik bijvoorbeeld best naar hun salespitch/presentatie willen luisteren, dus tijd en aandacht aan ze spenderen.quote:Op zondag 18 september 2011 08:17 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Wel aardig dat het nu niet om een baan gaat, ik kan me namelijk niet voorstellen dat dit soort programma's succesvolle carrières heeft voortgebracht.
Nou, zij kijkt constant heel erg engquote:Op zondag 18 september 2011 07:27 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Zo kan je van iedereen wel een screenshot maken waarin ze gekke bekken trekken
Uitzending Gemistquote:Op zondag 18 september 2011 19:26 schreef Karina het volgende:
Oh, gemist dus duidelijk. Terwijl ik wel de leader een paar keer voorbij zag komen. Stom.
beetje overdreven.. het is maar een tv programmaquote:Op zondag 18 september 2011 19:56 schreef Tinkepink het volgende:
Het lijkt me killing voor je carriere eerlijk gezegd. Ik zou een deelnemer niet meer serieus kunnen nemen.
Ook zonder TV-programma zou ik die deelnemers niet serieus nemen.quote:Op zondag 18 september 2011 19:56 schreef Tinkepink het volgende:
Het lijkt me killing voor je carriere eerlijk gezegd. Ik zou een deelnemer niet meer serieus kunnen nemen.
De prijs is de backing en het netwerk van een succesvol zakenman. Het geld doet er idd niet toe.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:03 schreef Spanky78 het volgende:
De prijs is dan ook een startkapitaal van 25.000 euro, een beetje prfessional heeft dat binnen een paar jaar werken op de bak staan.
Ja tuurlijk, die zal enorm 'backen' als het programma over is...quote:Op donderdag 22 september 2011 22:06 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
De prijs is de backing en het netwerk van een succesvol zakenman. Het geld doet er idd niet toe.
Sssst. Laat die managers nu even in die waanquote:Op donderdag 22 september 2011 22:11 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, die zal enorm 'backen' als het programma over is...
hehe, geef maar gewoon toe dat het een kutprogramma is voor mislukte autoverkopertjes. Ik zie er weinig talentjes bij.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:12 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Sssst. Laat die managers nu even in die waan
Zoals iemand al zei: het is redelijk vooroordeel bevestigend.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:14 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
hehe, geef maar gewoon toe dat het een kutprogramma is voor mislukte autoverkopertjes. Ik zie er weinig talentjes bij.
ben zelf ook manager, ik krijg echt plaatsvervangende schaamte als ik zie hoe dom ze dingen aanpakken. Ze laten zich echt helemaal gek maken. Te weinig niveau en heel onervaren. Gaan echt als kippen zonder kop rondjes rennen en in het wilde weg dingen doen. Het ergste is het feit dat ze hun onvermogen om dingen te analyseren en goed te verwoorden verbloemen met allerlei turbotaal.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:15 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Zoals iemand al zei: het is redelijk vooroordeel bevestigend.
Zo moeilijk is het nu ook weer niet, zo snel lopen dingen niet in de soep. Heel goed managen is wel lastig. Er zit nogal wat verschil in ook. Een CEO managet op een heel ander niveau dan een afdelingsmanager bij AH...quote:Op donderdag 22 september 2011 22:31 schreef Marky_Mark01 het volgende:
Het woord manager wordt tegenwoordig ook maar te pas en te onpas gebruikt. Een goede manager, het woord zegt het al, moet sturing geven aan processen en personen, medewerkers weten te motiveren, out of the box weten te denken etc.
Geen gemakkelijke taak en maar voor weinig mensen weggelegd volgens mij (ik ben overigens zelf geen manager, maar de beste stuurlui staan aan wal toch)
Wat het er vanavond te zien was, was gewoon tenenkrommend.
Verschrikkelijk die turbotaal. Wees gewoon duidelijk. Dat staat ook wat professioneler, aangezien je dan kan aantonen dat je weet waar je het over hebt.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:20 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
ben zelf ook manager, ik krijg echt plaatsvervangende schaamte als ik zie hoe dom ze dingen aanpakken. Ze laten zich echt helemaal gek maken. Te weinig niveau en heel onervaren. Gaan echt als kippen zonder kop rondjes rennen en in het wilde weg dingen doen. Het ergste is het feit dat ze hun onvermogen om dingen te analyseren en goed te verwoorden verbloemen met allerlei turbotaal.
Eigenlijk wel ja, alleen moeten ze dan in 2 dagen uitvoeren, waar je op het hbo misschien een aantal weken mee bezig zou zijn als project. Maar dat dit 'ervaren' managers waren die de top willen bereiken? No wai joséquote:Op donderdag 22 september 2011 22:34 schreef vuvuzela het volgende:
Ja, opdrachtjes voor het eerste jaar van een hbo opleiding.
Dit.quote:Op zondag 18 september 2011 07:12 schreef TwyLight het volgende:
Interessant, best een leuk programma. Alleen Wendy
[ afbeelding ]
De echte goede mensen hoeven niet mee te doen aan dit programma. Klinkt lullig, maar die hebben het al gemaakt of die zijn druk bezig om carrière op te bouwen en hebben al deze flauwekul niet nodig. Hier zie ik meer een paar flippo's bezig die zichzelf alleen maar aan het ophemelen zijn en met leuke inhoudsloze verkooppraatjes.quote:Op vrijdag 23 september 2011 01:50 schreef slashdotter3 het volgende:
We hebben dus makkelijk praten als 'beste stuurlui aan wal' die vanuit de luie leunstoel kritiek geven en mensen afkraken maar hadden het absoluut niet beter kunnen doen (al denken we allemaal van wel, hoezo delusional)
Ik vind dat ze al bergen kudo's en respect behoren te krijgen voor hun lef om mee te doen aan dit programma![]()
De gekozen teamnamen zeggen inderdaad al genoeg.quote:Op vrijdag 23 september 2011 07:46 schreef themole het volgende:
De echte goede mensen hoeven niet mee te doen aan dit programma. Klinkt lullig, maar die hebben het al gemaakt of die zijn druk bezig om carrière op te bouwen en hebben al deze flauwekul niet nodig. Hier zie ik meer een paar flippo's bezig die zichzelf alleen maar aan het ophemelen zijn en met leuke inhoudsloze verkooppraatjes.
Dat is ook een groot verschil met the Apprentice. Daar ging het afgelopen jaren om een baan bij Lord Sugar met een salaris van een ton. In ponden. Daar wil je je nog wel voor in de kijker spelen, als talentje. Bij het meest recente seizoen van the Apprentice ging het ook om het samen opzetten van een onderneming, maar daarbij was de investering van Sugar £250,000. Is ook een iets ander bedrag dan de ¤ 25.000 hier.quote:Op vrijdag 23 september 2011 07:46 schreef themole het volgende:
Persoonlijk vind ik het echt absolute low budget rommel, het mag geen cent kosten en dat zie je er aan af. Verder vind ik persoonlijk de kandidaten niet heel erg goede managers.
De echte goede mensen hoeven niet mee te doen aan dit programma. Klinkt lullig, maar die hebben het al gemaakt of die zijn druk bezig om carrière op te bouwen en hebben al deze flauwekul niet nodig. Hier zie ik meer een paar flippo's bezig die zichzelf alleen maar aan het ophemelen zijn en met leuke inhoudsloze verkooppraatjes.
En let op: de opdracht was een origineel concept.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:42 schreef W00fer het volgende:
Wat een ongelofelijke fail zeg die rondvaartboten. Cum laude afgestudeerd en dan niet een hele avond een concept kunnen bedenken.
Ach, vergeleken met Stuart 'the brand' Baggs zijn dit volledig normale mensen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:24 schreef RaymanNL het volgende:
Fantastisch programmaWat een figuren doen er aan mee zeg, allemaal van die zelf ingenomen mannetjes
Jammer dat er geen hond naar het programma kijkt, het had ook eigenlijk veel beter op Nederland 3 gepast.
Ik ook ja..quote:Op donderdag 29 september 2011 22:05 schreef Tinkepink het volgende:
Kut. Ik had het andere team de winst gegund.
Valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:05 schreef Omnifacer het volgende:
Meeste van die gasten hebben CV's waar een paard de hik van krijgt
Naja laati k het zo zeggen: er zitten volgens mij succesvolle studenten bij (cum laude etc) en mensen die al aardig carriere aan het maken zijn. Dat je dan sommige dingen zo laat liggen snap ik echt niet.quote:
Eens, ik vraag me af wat die mensen nu bij hun carriere doen of uberhaupt bij hun studie hebben geleerd. Verder geloof ik toch wel dat ik dit soort dingen beter kan dan zij, mis misschien alleen een beetje de vlotte babbel. Maar al met al toch vermakelijk om naar te kijken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:00 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Naja laati k het zo zeggen: er zitten volgens mij succesvolle studenten bij (cum laude etc) en mensen die al aardig carriere aan het maken zijn. Dat je dan sommige dingen zo laat liggen snap ik echt niet.
Vond ik ook heel raar. "Ik ben moe, dus ik wil slapen, maar ik wil niet een groepsleider zijn die gaat slapen terwijl zijn collega's doorwerken dus jij moet ook slapen". What the fuckquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:29 schreef DrDentz het volgende:
Rogier was irritant, ga zelf slapen als je niet wakker kunt blijven maar ga Niek niet dwingen om z'n werk te staken.
Ja ik hoorde Rogier hem dat weer verwijten, maar ik ben het daar niet mee eens. In dit geval zat Niek met zijn rug naar Rogier en die meid, en zag hij vrij laat dat er nog helemaal niks was ingepakt. Op dat moment zei hij het wel meteen. Ik vind dat dus een beetje goedkoop van Rogier, en als Ouborg moet kiezen tussen die twee kiest hij voor Niek denk ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:50 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk ook steeds dat Niek het gaat worden maar hij kan ook zomaar weer in het verliezende team komen en eruit vliegen, volgens mij zag je in de vooruitblik dat hij weer gekoppeld wordt aan Rogier, en die weer boos wordt omdat Niek alleen fouten benoemt. Hij benoemt wel maar doet het dan zelf niet beter, pas in de 'boardroom' geeft 'ie aan hoe het had moeten gaan.
Eens. Maar iedereen heeft zo z'n slechte punten. Hij is wel de oude knar van de groep.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:29 schreef DrDentz het volgende:
Rogier was irritant, ga zelf slapen als je niet wakker kunt blijven maar ga Niek niet dwingen om z'n werk te staken.
Geef die fles maar alvast aan mij, want Niek wint niet. Te bleu, te snel overruled.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:03 schreef DrDentz het volgende:
Maar ik denk ook dat Niek wint dus als hij het niet wordt geef ik die fles weer door aan degene die onder mij post.
WTF iddquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:34 schreef Omnifacer het volgende:
Vond ik ook heel raar. "Ik ben moe, dus ik wil slapen, maar ik wil niet een groepsleider zijn die gaat slapen terwijl zijn collega's doorwerken dus jij moet ook slapen". What the fuck
Dat was juist positief, hij wrijft de plooien in hun 'ruzie' glad zodat de samenwerking, sfeer en resultaten voor de komende dag niet verpest wordt. Als hij dan onterecht z'n excuses moet aanbieden, so be it.quote:En wat me opviel: Niek ging na het opstaan zijn excuses aanbieden. Daaraan kun je toch zien dat hij niet heel veel ruggengraat heeft, want het was primair Rogier zijn fout dat het misliep. Sowieso het idee om te gaan slapen was raar, en zijn opstelling in de discussie was ook benedenmaats.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:46 schreef Omnifacer het volgende:
Gidion is dus ambtenaar. Ineens snap ik al dat holle, slappe gelul van hem een stuk beter
Lolquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:11 schreef Jammie het volgende:
[..]
Geef die fles maar alvast aan mij, want Niek wint niet. Te bleu, te snel overruled.
Tamara wint.
Gidion kan alleen goed onzin lullen. "Tamara is goed in de inkoop en Francisco is een rasverkoper, Ik ben het verbindende element." Gelooft hij dat nou zelf ook? Zo kan ik ook wel alle eer op mezelf afschuiven.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:00 schreef Eenskijken het volgende:
Niek wint wel, maar gideon is ook wel goed. ik denk dat het tussen die twee gaat. volgende week gaat francisco eruit, daarna tamara en dan rogier.
Die quote staat mij ook nog bij, ja. Wat een slap gelul, niet te geloven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:09 schreef Zechs het volgende:
[..]
Gidion kan alleen goed onzin lullen. "Tamara is goed in de inkoop en Francisco is een rasverkoper, Ik ben het verbindende element." Gelooft hij dat nou zelf ook? Zo kan ik ook wel alle eer op mezelf afschuiven.
Dat hoofd dat hij bij dat soort uitspraken trekt is geniaal. Verder verkoopt hij echt een heleboel bagger.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:49 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Die quote staat mij ook nog bij, ja. Wat een slap gelul, niet te geloven.
Kun je nagaan wie zich nog meer hadden opgegeven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Bij de intro zegt die BNN presentator "uit de duizenden inzendingen hebben we de 10 beste gekozen", nou zoveel indruk hebben ze nog niet op me gemaakt.
Of aan wat Satudarahleden zeggen dat hij eigenaar is van die tent.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:31 schreef DrDentz het volgende:
Je zou al de bikers ook moeten adviseren om vooral veel lawaai te maken zodat Gidion geen klanten krijgt.
Idd te overdreven voor woorden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:36 schreef Yonjuuni het volgende:
Wat is dit nou weer voor een idiote verkooptactiek?
Gideon is erger.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:39 schreef marcodej het volgende:
Ik kijk dit voor het eerst. Die Rogier
Idd, echt kansloos.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:45 schreef fratsman het volgende:
75 begroot, slechts 11 verkocht. Mijn baas had me allang op straat gegooid.
Idd echt belangrijk dat je in de horeca kan werken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die opdrachten zijn toch ook allemaal gerommel in de marge.
Ja, ik vraag me af wat dit nu met een topmanager zijn te maken heeft. Proberen ze nu mensen te vinden die bedreven zijn in allerlei dingen die voornamelijk operationeel zijn. Dat heeft toch niets met managen te maken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die opdrachten zijn toch ook allemaal gerommel in de marge.
Idd voor een manager bij de mac is dit belangrijk, niet voor een manager van Shell ofzo.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:48 schreef Zechs het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me af wat dit nu met een topmanager zijn te maken heeft. Proberen ze nu mensen te vinden die bedreven zijn in allerlei dingen die voornamelijk operationeel zijn. Dat heeft toch niets met managen te maken.
Precies, degene die dit wint mag dan als prijs zijn eigen onderneming starten naar zijn of haar idee. Maarja als je zo'n goed idee hebt dan lijkt het me niet dat je dat op de markt moet staan verkopenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:49 schreef themole het volgende:
[..]
Idd voor een manager bij de mac is dit belangrijk, niet voor een manager van Shell ofzo.
Hoewl ze dat nooit gaan worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet altijd serieus
Misschien is zijn plan wel om zijn uitspraken te verkopen aan mensen die het nodig hebben ofzoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:02 schreef DrDentz het volgende:
Gidion met z'n pompeuze businessplan vol loze marketingkreten en Latijnse spreekwoorden.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:36 schreef DrDentz het volgende:
Dit kan wel eens de ondergang van Niek zijn, daar gaat Omnifacer's flesje bier.
Dat laatste heb je gelijk in, ja. Toch weer schoonheidsfoutje van BNN. Denk wel dat het verplicht was een special te maken, want is expliciet gezegd. Maar ja... 140 euro omzet (zijn wel inkopen voor die sorbet van af) voor een half terras, op een vrije dag, in het centrum van Breda, van een hippe toko, dat is trouwens wel armetierig weinig zeg.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:05 schreef Zechs het volgende:
Was het trouwens verplicht voor de kandidaten om dat eigen product op de kaart te zetten? In de uitleg leek het erop dat het een extra optie was om de verkoop te stimuleren. Waarom zou je zelf een product verzinnen en extra kosten aan besteden als een bedrijf dat dit al jaren dit gewoon dingen op de kaart heeft staan die wel zouden werken. Dus dan hoef je verder alleen nog maar goed dat terras te draaien toch.
Trouwens het ging om omzet, naar mijn weten is omzet altijd: Prijs x Hoeveelheid. Waarom werd er dan toch nog afgerekend op het inkoopgedeelte? Wat zij als uitgangspunt namen is Bruto winstmarge
Daar heeft hij vooralsnog geen blijk van gegeven vind ik, hij is vooral zo ver gekomen doordat hij in het juiste wiel zit (bij Tamara en Gidion) en het andere team steeds zo opzichtig faalt (nu Niek, vorige week dat blonde mokkel).quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:15 schreef AJ187 het volgende:
Het ergste is nog dat die Francisco (die amper naar school is geweest) meer kennis van zaken heeft dan die mensen die relevante opleidingen op hbo/universiteit hebben gedaan
Ik denk ook dat hij volgende week, als ze kennelijk mensen gaan doorzagen in een gesprek, vrij snel door de mand zal vallen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:17 schreef DrDentz het volgende:
Ze doen ook niet echt opdrachten op Niek's 'niveau'. Waarbij hij z'n theoriekennis echt nodig heeft. Dan kan Francisco het nooit meer bijbenen lijkt me.
Misschien dat volgende week dan ook nog wel in het voordeel van Gidion zal zijn, hij kan in ieder geval leuke praatjes houden. Nu nog zien hoeveel inhoud hij daarin kan stoppenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:19 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij volgende week, als ze kennelijk mensen gaan doorzagen in een gesprek, vrij snel door de mand zal vallen.
Ik denk dat ze vrij snel door zijn gelul heen prikken eigenlijk. Rogier vind ik een stuk oprechter al. Zag in het voorstukje al wel dat Tamara op haar nummer gezet wordt ("ik zeg liever U"), maar verwacht dat zij haar mannetje wel staat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:31 schreef Zechs het volgende:
[..]
Misschien dat volgende week dan ook nog wel in het voordeel van Gidion zal zijn, hij kan in ieder geval leuke praatjes houden. Nu nog zien hoeveel inhoud hij daarin kan stoppen
Haha, dat op mijn studie was dan ook niet van een heel erg hoog niveauquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:34 schreef DrDentz het volgende:
Ik ook wel, maar ben toch blij dat die niet allemaal op televisie werden uitgezonden.
Ik heb net even de LinkedIn pagina van Gidion bekeken. Die gast heeft een universitaire studie met hoge cijfers afgerond, weliswaar politiek. Verder nog 2 masters gedaan, waarvan 1 cum laude. Vind ik dan nog best wel knap, vooral als je nu bekijkt wat voor onzin hij uitkraamt op tv. Misschien zitten dingen als ondernemen en bedrijfsvoering wel gewoon niet in zijn bloed.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:34 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vrij snel door zijn gelul heen prikken eigenlijk. Rogier vind ik een stuk oprechter al. Zag in het voorstukje al wel dat Tamara op haar nummer gezet wordt ("ik zeg liever U"), maar verwacht dat zij haar mannetje wel staat.
Gidion heeft Internationale Betrekkingen gedaan en werkt nu voor de (gemeentelijke) overheid geloof ik. Hij is helemaal geen commerciele gozer eigenlijk. En laten we wel wezen: in de ambtenarij en het openbaar bestuur kom je nog eens weg met een hoop holle praat, in het bedrijfsleven wordt je doorgaans direct afgekapt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:43 schreef Zechs het volgende:
[..]
Ik heb net even de LinkedIn pagina van Gidion bekeken. Die gast heeft een universitaire studie met hoge cijfers afgerond, weliswaar politiek. Verder nog 2 masters gedaan, waarvan 1 cum laude. Vind ik dan nog best wel knap, vooral als je nu bekijkt wat voor onzin hij uitkraamt op tv. Misschien zitten dingen als ondernemen en bedrijfsvoering wel gewoon niet in zijn bloed.
Ja, ik schat ook in dat Rogier wel goed heeft nagedacht over zijn idee.
Dat klopt, de studies die hij heeft gedaan lijken naar mijn mening ook gewoon een hoop theorie en een beetje essays kunnen schrijven. Als je geen inzicht of aanleg hebt voor commerciële en bedrijfskundige dingen ga je het ook niet redden in het bedrijfsleven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:44 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Gidion heeft Internationale Betrekkingen gedaan en werkt nu voor de (gemeentelijke) overheid geloof ik. Hij is helemaal geen commerciele gozer eigenlijk. En laten we wel wezen: in de ambtenarij en het openbaar bestuur kom je nog eens weg met een hoop holle praat, in het bedrijfsleven wordt je doorgaans direct afgekapt.
Ik ook. Ik vind het eigenlijk niet voor je spreken wanneer je als jonge, net afgestudeerde gozer of meid bij de overheid wil werken (specifiek als loyaal ambtenaar). Dat vereist toch een aantal eigenschappen waarvan ik blij ben dat ik ze niet heb.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:48 schreef Zechs het volgende:
Ergens ben ik wel blij dat ik liever in het bedrijfsleven werk dan bij de overheid
Van zijn CV.... Tsjahquote:Gidion Peters's Summary
Born in Amsterdam, having lived in Vancouver, Gidion Peters has developed a can-do mentality and hands-on approach. As of this moment, Gidion Peters is putting his knowledge into practice, capitalising on the international qualities of his resumé.
quote:
Qua persoon misschien wel geschikt, maar dat plan van haar was echt niet levensvatbaar. Hoe kom je ooit aan 1,2 miljoen investeringskosten?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik had Tamara wel in de finale verwacht.
Als Niek het die vorige opdracht niet had verpest dan was hij deze ronde makkelijk doorgekomenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:57 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik verwacht dat Gidion nu gaat winnen,aangezien zijn bedrijf het meeste aansluit bij de ondernemingenvan Ouborg.
Panty;s zie ik niet als markt voor OUburg.
Eigenlijk maakt het mij geen reet uit, ik gun het ze eigenlijk allebei niet, bloedirritante arrogante jongens.
Niet dat ik weet, alleen die gesprekken al lijkt het mij dat Niek daar wel beter doorheen zou komen (als die van enige waarde waren). Ik vind het trouwens ergens maar bizar dat die Ouborg zo sales-gericht is. Ik vind sales echt niet allesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:01 schreef utrecht1970 het volgende:
Is van de afvallers bekend wat hun bedrijfsplan was?
Een vrouw? Neej joh, moet je sowieso nooit doen. Emoties enzo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:39 schreef DUK het volgende:
Had verder verwacht dat Tamara door zou gaan ipv Rogier.
Televisie zit in een andere werkelijkheid.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:30 schreef BasEnAad het volgende:
Als ik op school met zulke ideeën aankwam, werd ik hard uitgelachen. Ze hadden nauwelijks onderbouwing. Echt genant.
Een echte doener. Maar geen denkertje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:39 schreef DUK het volgende:
Dat van Fransisco ging echt helemaal nergens over. Hij werd verre van concreet en kwam met een plan wat al door meerdere mensen is gedaan.
En dan dat '..en dit was mijn presentatie...dus...' maakte het helemaal af.
Hij is nu toch wel flink door de mand gevallen.
Had verder verwacht dat Tamara door zou gaan ipv Rogier.
Dat zag je ook aan alles. Op zich al bizar dat hij zo ver is gekomen. Heeft echt geluk gehad met de opdrachten, hij zat steeds in het goede wiel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Een echte doener. Maar geen denkertje.
Maar je weet niet of ze volgende week beoordeeld worden op dat plan. Ze moeten een evenement organiseren. Dat ligt Rogier veel beter.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:36 schreef Eenskijken het volgende:
Dit was idd de perfecte opdracht voor Niek.. hij had makkelijk door deze ronde kunnen komen. Jammer dat ie vorige ronde niet haalde.
Gideon wint nu wel, sowieso vond ik het al een strijd tussen Niek en Gideon waar ik Niek iets slimmer vond, maar Gideon is slimmer dan Rogier.. dat sowieso. En zijn idee is beter.
Ja, de oude deelnemers zijn terug.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:48 schreef DUK het volgende:
Inderdaad. Ik ben er nog niet zo zeker van dat Gideon wint. Hij lijkt nu op voorhand de betere papieren te hebben maar de opdracht past meer in het straatje van Rogier.
Daarnaast kan Gideon ook zomaar weer eens voor frictie in de groep kunnen zorgen (ze krijgen toch hulp?).
tuurlijk wel, maar de bedoeling van het programma was dat ze 'extra streng' deden. na het gesprek deden ze gewoon een biertje met elkaar joh.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:34 schreef AJ187 het volgende:
Volgens mij vond geen enkele van die business-experts de kandidaten goedOok jammer dat ze bijna niks van die gesprekken lieten zien.
Maargoed, ik denk dat Gidion gaat winnen. Vraag me wel af hoe iemand het zolang met hem kan uithoudenAls ik die stem de hele dag zou horen..ik spring uit het raam
Het is inderdaad geen Lord Sugar.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:15 schreef themole het volgende:
Ouborg is ook geen goede tv-presentator.
Die lullo zou er vast ook in de 2e ronde uitgaanquote:Op donderdag 3 november 2011 22:21 schreef themole het volgende:
Tim schopt weer eens een open deur in.
Inderdaad, ik had iets verwacht dat er een soort van super-opdracht zou komen waarin alles zou samenkomen. Maar een feest opzetten kan een willekeurige groep studenten ook wel.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:36 schreef Oidipous het volgende:
Was dat het al? Nou, nou. Ik had wel wat meer verwacht. Dit is geen "zinderende" finale.
Haha, geweldig.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:39 schreef DrDentzz het volgende:
Wendy verneukt de grote carrièrekans van onze intellectueel
Da's gewoon de tijd die hij nodig heeft om zijn masterplan uit te werken.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:42 schreef Zechs het volgende:
Lekker bezig hoor die GidionEen beetje auteursrechten schenden
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:43 schreef Starfish het volgende:
En die gezichtsuitdrukkingen ooguitdrukkingen van Wendy op de achtergrond als Gidion aan het woord is
Dat was wel het beste geweest jaquote:Op donderdag 3 november 2011 22:50 schreef DrDentzz het volgende:
'Ik ga met jullie beide NIET ondernemen!'
Ik wil wel zo'n panty.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:51 schreef Cee het volgende:
Nou, hup, kom maar op met die kokospanty's.
Ja, tot volgend jaar!quote:Op donderdag 3 november 2011 22:58 schreef DrDentzz het volgende:
Mooi dat de hele serie precies in één topic past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |