Moet je doen ja!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:15 schreef TC03 het volgende:
Misschien moeten we een protestmars lopen tegen idioten die de club kapot maken.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:36 schreef Siyara het volgende:
Misschien is hij zelf wel opgepakt of heeft hij een SV gekregen...
Eens.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:31 schreef GGMM het volgende:
Triest dat dat zo uit de hand moet lopen.
Happel kennende zal het wel aan de ME liggenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:36 schreef Merkie het volgende:
Ik ben benieuwd naar Happel's cynische one-liner waarmee hij deze hele situatie afdoet. Waarschijnlijk zullen we er wel weer niks van snappen.
SV voor het leven. Ze maken moedwillig de club kapot.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:38 schreef Muto het volgende:
Wat een ongelofelijke tyfusmongolen. Ik hoop dat ze allemaal op beeld staan en een SV krijgen. Klootzakken.
Happel is nu gewoon op het politiebureau hoorquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:52 schreef eight het volgende:
[..]
Happel kennende zal het wel aan de ME liggen
[..]
SV voor het leven. Ze maken moedwillig de club kapot.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:36 schreef Siyara het volgende:
Misschien is hij zelf wel opgepakt of heeft hij een SV gekregen...
Wij ajacieden, Amsterdammers(geen 020'ersquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:53 schreef Mwanatabu het volgende:
Niet te geloven wat een Neanderthalers. Dit heeft niks meer te maken met voetbal of de club, maar met ordinair het hardste willen schreeuwen koste wat het kost. En nu kost het je dus een paar sponsors. Vorige keer was het deelname aan de EL. Of nee, 5 jaar geen uitpubliek, dat hebben we ook aan deze heren te danken (met medewerking van hetzelfde slag tokkies uit 020 plus de hysterische reactie vanuit de driehoek, maar kun je ze dat kwalijk nemen denk ik dan als je elke keer dit soort beelden ziet...). Kortom: bedankt jongens!
Sta je goddomme toch eens bovenaan, kruipt er weer wat onder een steen vandaan om andermans lol te verpesten
quote:Gevraagd naar zijn eerste reactie op de incidenten zaterdagavond sprak de Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb duidelijke taal.
''Walging. Walgelijk gewoon. Ik heb er geen andere woorden voor. Dat er een groep mensen bestaat die de club wil slopen, net nu het weer zo goed gaat met Feyenoord.''
Aboutaleb had de rellen met boze fans van dichtbij meegemaakt. Hij was in het Maasgebouw op het moment dat tientallen heethoofden de hoofdingang wilden bestormen.
''Hulde voor de politie'', gaf Aboutaleb te kennen. ''Doordat we redelijk goed op de hoogte waren wat er misschien zou kunnen gebeuren, hadden we onze voorbereidingen getroffen. We waren daarom ook binnen in het Maasgebouw aanwezig. Daardoor konden we ook snel optreden en waren er binnen en buiten voldoende agenten op de been.''
Er werd gedoeld op de rellen in 2005.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wij ajacieden, Amsterdammers(geen 020'ers) , vielen de Arena niet binnen om van den boog eruit te donderen
Nee joh, zeg ik dat? Ik doelde op het wangedrag bij een hoop edities van ons feestje. En ik krijg "Amsterdammer" best mijn strot uit hoor, het typt alleen sneller en je begrijpt toch ook wat ik bedoelquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wij ajacieden, Amsterdammers(geen 020'ers) , vielen de Arena niet binnen om van den boog eruit te donderen
2005 was idd ongelofelijk.quote:Op zondag 18 september 2011 00:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Er werd gedoeld op de rellen in 2005.
Sorryquote:Op zondag 18 september 2011 00:00 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee joh, zeg ik dat? Ik doelde op het wangedrag bij een hoop edities van ons feestje. En ik krijg "Amsterdammer" best mijn strot uit hoor, het typt alleen sneller en je begrijpt toch ook wat ik bedoel
Geeft nietquote:
Niet geheel onbegrijpelijk kreeg deze tweet wat kritiek.twitter:sannadahlstrom twitterde op zaterdag 17-09-2011 om 23:50:33Love the arena and the fans! Awsome game! @superguidetti is the man reageer retweet
twitter:sannadahlstrom twitterde op zaterdag 17-09-2011 om 23:59:55De Kuip!!!!! Be nice I have only been here 10 days reageer retweet
Schaken snapt alleen het druk zetten niet. Vergat dat diverse keren te doen, waardoor Guidetti en co dat voor niks deden. Maar zijn acties waren goed. En het doelpunt van hem viel uit goed druk zetten.quote:Op zondag 18 september 2011 00:05 schreef TheFastOne het volgende:
Overigens goede wedstrijd van Schaken, goed meeverdedigen, aanvallend constant dreiging. Top
quote:Op zondag 18 september 2011 00:05 schreef TC03 het volgende:
Niet geheel onbegrijpelijk kreeg deze tweet wat kritiek.twitter:sannadahlstrom twitterde op zaterdag 17-09-2011 om 23:50:33Love the arena and the fans! Awsome game! @superguidetti is the man reageer retweet
twitter:sannadahlstrom twitterde op zaterdag 17-09-2011 om 23:59:55De Kuip!!!!! Be nice I have only been here 10 days reageer retweet
Oh god weer iemand die het allemaal denkt te weten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:42 schreef Santello het volgende:
Dit is het gros dat meegaat naar uitwedstrijden, de ''echte'' supporters dus. Ben ik van overtuigd.
Die is flink aan het bellen om een borg bijeen te sprokkelen om zodoende op borgtocht vrij te komen.quote:
Idd, niets is mooier dan een avondwedstrijd van de mooiste club in het mooiste stadion.quote:Op zondag 18 september 2011 00:15 schreef Muto het volgende:
Zo'n bijna volle Kuip bij een avondwedstrijd is echt
Zaterdagavondwedstrijden zijn sowieso top! Mooie parkeerplek ook binnen 10 minuten op de ring!quote:Op zondag 18 september 2011 00:15 schreef Muto het volgende:
Zo'n bijna volle Kuip bij een avondwedstrijd is echt
Ik heb op dit moment een grotere hekel aan PSV en Twente dan aan Ajax.quote:Op zondag 18 september 2011 00:16 schreef TC03 het volgende:
Voor wie zijn jullie morgen? Ik vind het nog best lastig. Ik gun PSV vrij weinig met hun staatssteun en inspiratieloze aankopen gebaseerd op een EL-abo i.p.v. goede scouting. Ik vind het echter ook niet erg om boven Ajax te staan na 6 wedstrijden...
Best lastig nog. Hoe dan ook, één van beide verliest punten en met de 3 punten van vanavond in gedachten zal ik heerlijk ontspannen gaan kijken.
quote:Gudde: Medewerkers zaten huilend op de trappen
UPDATE Dapper en standvastig stond algemeen directeur Eric Gudde van Feyenoord zaterdagavond na de thuiszege tegen De Graafschap (4-0) in de perskamer de verzamelde media te woord.
Uiteraard was niet de hernieuwde koppositie of de klinkende zege het gespreksonderwerp, maar de mensonterende rellen vlak voor het begin van het duel bij de hoofdingang van De Kuip.
Gewelddadige actie
'Het was een korte, geïsoleerde en gewelddadige actie', gaf Gudde te kennen. 'Getrokken pistolen in het stadion, het is verschrikkelijk. Zo ver mag het natuurlijk nooit komen.'
Gudde, die al maandenlang zwaar onder vuur ligt bij de fanatiekste fans, wilde niet zeggen wat de zeer bedreigende situatie persoonlijk voor hem betekende.
Huilend
'Het gaat niet om mij, het gaat om de club. Ik heb medewerkers van Feyenoord huilend op de trappen van het Maasgebouw zien zitten. Ik heb verschrikte supporters gezien. Ik was met een investeerder op stap, die er helemaal niets van begreep. De echte Feyenoorders begrijpen hier ook niks van.'
Beleid
Gudde: 'Supporters bij deze grote club mogen het oneens zijn met het beleid. Maar ze hebben niet het recht om het op deze manier te uiten. Wie doet nu zoiets, wie wil dat nou? We zijn zowel sportief als financieel op de goede weg. Ik snap daarom niet wat we precies fout doen. Ik hoop ook dat de officiële supportersvereniging van Feyenoord deze incidenten ten strengste afkeurt. Wij doen dat in elk geval wel en zullen met politie, justitie en gemeentebestuur gaan bekijken hoe we hiermee verder gaan.' (ANP/Redactie)
Ik vind Ajax (voor Amsterdamse begrippen) nog best een sympathiek elftal hebben dit jaarquote:Op zondag 18 september 2011 00:19 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment een grotere hekel aan PSV en Twente dan aan Ajax.
Vindt Ajax eigenlijk de minst arrogante van de drie.
Aaaah.quote:Op zondag 18 september 2011 00:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind Ajax (voor Amsterdamse begrippen) nog best een sympathiek elftal hebben dit jaar.
Ik heb opzich wel zin om Wijnaldum weer te zien schutteren.quote:
Morgen mag hij schitteren wat mij betreft.quote:Op zondag 18 september 2011 00:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb opzich wel zin om Wijnaldum weer te zien schutteren.
Goede reactie van Gudde trouwens.
Vertongen doet alles teniet, wat een grafmongool vind ik dat. DIe kut kop met dat kut karakter. Wat ik wel mooi vind is dat de snaveltjes hem de beste verdediger in NL vinden maar toch maakt hij elke week wel een grove fout of meerdere. Hij speelt nu op de toppen van zijn kunnen en is een smerige kwal.quote:Op zondag 18 september 2011 00:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind Ajax (voor Amsterdamse begrippen) nog best een sympathiek elftal hebben dit jaar.
quote:Op zondag 18 september 2011 00:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vertongen doet alles teniet, wat een grafmongool vind ik dat. DIe kut kop met dat kut karakter. Wat ik wel mooi vind is dat de snaveltjes hem de beste verdediger in NL vinden maar toch maakt hij elke week wel een grove fout of meerdere. Hij speelt nu op de toppen van zijn kunnen en is een smerige kwal.
Vind ik reuze meevallen, vind Van der Wiel erger. Maar laten we niet de Ajax-selectie gaan analyseren alhier.quote:Op zondag 18 september 2011 00:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vertongen doet alles teniet, wat een grafmongool vind ik dat. DIe kut kop met dat kut karakter. Wat ik wel mooi vind is dat de snaveltjes hem de beste verdediger in NL vinden maar toch maakt hij elke week wel een grove fout of meerdere. Hij speelt nu op de toppen van zijn kunnen en is een smerige kwal.
Hij zei ook nog dat hij met een sponsor in het stadion zat. Lekker dan. Goede indruk maak je dan op zo'n man die zal dan echt sneller met geld over de brug komen. Onbegrijpelijk dat die Gudde zo wordt afgeserveerd. Ik vind echt dat hij het goed doet en ook zijn interview na de rellen vond ik hem sterk en standvastig overkomen.quote:
Die was inderdaad echt waardeloos. Sowieso heb je meer aan Cabral als invaller denk ik. Met zijn snelheid heeft hij juist voordeel als hij er in komt tegen een speler die al een uur heeft gespeeld.quote:Op zondag 18 september 2011 00:24 schreef Paul-89 het volgende:
Wat speelde Cabral trouwens een afschuwelijke 1e helft en na de rode kaart ging hij ineens vlammen. Maar die gast die erin kwam kon er dan ook helemaal niks van.
Het maakt me eigenlijk niet uit ookquote:Op zondag 18 september 2011 00:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Morgen mag hij schitteren wat mij betreft.
Was erg slecht ja, maar hij kan het wel. Hij heeft de juiste drive om een back helemaal gek te spelen. Hij moet gewoon leren soms ook een bal af te geven i.p.v. alles zelf te doen. Maar verder een prima speler om erbij te hebben.quote:Op zondag 18 september 2011 00:24 schreef Paul-89 het volgende:
Wat speelde Cabral trouwens een afschuwelijke 1e helft en na de rode kaart ging hij ineens vlammen. Maar die gast die erin kwam kon er dan ook helemaal niks van.
Hij is een goed aanspeelpunt ja.quote:Op zondag 18 september 2011 00:30 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vond de werklust en het willen hebben van elke bal bij Guidetti erg mooi. Hij verstopt zich niet en smijt zichzelf voor elke bal.
Leerdam speelt gewoon erg sterk. Leuk om te zien.quote:Op zondag 18 september 2011 00:33 schreef Paul-89 het volgende:
En Leerdam ook weer erg sterk, blijft toch knap hoeveel keer hij als rechtsback voor de goal opduikt. Had trouwens in de 1e helft ook een pingel moeten krijgen.
Contract z.s.m. verlengen, hij is één van de stille krachten van dit Feyenoord. Hij speelt sober maar foutloos. Zelden balverlies, pakt veel ballen af, bijna nooit een mislukte pass...quote:Op zondag 18 september 2011 00:33 schreef Paul-89 het volgende:
En Leerdam ook weer erg sterk, blijft toch knap hoeveel keer hij als rechtsback voor de goal opduikt. Had trouwens in de 1e helft ook een pingel moeten krijgen.
Als ik hem was zou ik gewoon vol voor die rechtsback positie gaan. Zeker omdat de beide backposities in het NL elftal nogal dun bezaaid zijn. De potentie heeft hij iig.quote:Op zondag 18 september 2011 00:38 schreef Paul-89 het volgende:
Maar hij wil eigenlijk helemaal geen rechtsback staan.
Clasie bijvoorbeeld. Die is elke week zo sterk!quote:Op zondag 18 september 2011 00:43 schreef Muto het volgende:
Ik vind dat Leerdam meer respect verdient van het Legioen. Zo zijn er wel meer, trouwens.
Is heel belangrijk in dit team, zorgt eigenlijk voor de hele opbouw/spelverdeling. Erg knap, en dat er dan af en toe een pass niet aankomt o.i.d. vind ik niet erg.quote:Op zondag 18 september 2011 00:44 schreef jakees het volgende:
[..]
Clasie bijvoorbeeld. Die is elke week zo sterk!
Zijn passes zijn nog niet altijd precies genoeg, maar ik geniet ervan hoe snel hij de vrije ruimte vanaf grote afstand weet te vinden. Als je binnen een seconde vanaf de linkerzijlijn op de middenlijn een bal precies in de vrije ruimte richting de cornervlag aan de overkant van het veld weet te vinden, dan is dat gewoon heel knap.quote:Op zondag 18 september 2011 00:44 schreef jakees het volgende:
[..]
Clasie is wel populair bij het publiek.quote:Op zondag 18 september 2011 00:44 schreef jakees het volgende:
[..]
Dit ja, helaas, na het zien van de beelden bij het Maasgebouw.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:44 schreef Muto het volgende:
Het blije gevoel is ook best wel verdwenen.
Het gaat helaas allebei over Feyenoord.quote:Op zondag 18 september 2011 00:48 schreef Paul-89 het volgende:
Kan er geen apart topic komen waar mensen kunnen lullen over die 'rellen' en we het hier gewoon lekker over voetbal kunnen hebben ?
Klopt, maar in het PSV topic kwamen ze ook met het idee om een apart topic te openen waar mensen konden lullen over het gemeente geld gebeuren, zodat het wat gezelliger in het topic zelf bleef.quote:Op zondag 18 september 2011 00:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het gaat helaas allebei over Feyenoord.
Leerdam is zeer ondergewaardeerd, zelfde geldt voor Mulder trouwens terwijl hij gewoon erg goed keept en ook nog maar net 22 jaar is. BIj Clasie druipt de klasse ervan af, 1 keer raken doet hij het liefste en ziet denk ik elke voetballiefhebber. Xavi was op zijn 19e ook nog niet zo goed en bij Clasie zit nog ongelofelijk veel rek. Hij kan het zeker tot europese subtop, misschien zelfs Arsenal oid schoppen.quote:Op zondag 18 september 2011 00:43 schreef Muto het volgende:
Ik vind dat Leerdam meer respect verdient van het Legioen. Zo zijn er wel meer, trouwens.
Al het "gevaar" van De Graafschap kwam via hem geloof ik.quote:Op zondag 18 september 2011 00:55 schreef Muto het volgende:
Alleen Ramsteijn heeft het echt nog niet...
Het gaat hier over de club Feyenoord.quote:Op zondag 18 september 2011 00:48 schreef Paul-89 het volgende:
Kan er geen apart topic komen waar mensen kunnen lullen over die 'rellen' en we het hier gewoon lekker over voetbal kunnen hebben ?
Het gemeentegeld gelul gaat toch ook over PSV ?quote:Op zondag 18 september 2011 00:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gaat hier over de club Feyenoord.
Het is geen back, hij geeft het zelf ook aan. Qua centrale verdediger lijkt hij op de Vrij, rustig aan de bal en doet geen gekke dingen.quote:Op zondag 18 september 2011 00:55 schreef Muto het volgende:
Alleen Ramsteijn heeft het echt nog niet...
Dat zou toch wel weer eens een keer lekker zijn, winnen van de aartsrivaalquote:Op zondag 18 september 2011 00:56 schreef Euribob het volgende:
Jongens, ik heb het gevoel dat dit een jaar wordt waarin 020 in een volle Kuip vernedert zal worden.
Daar heb ik ook het meeste zin in, thuis tegen 020 en ze even flink aanpakken.quote:Op zondag 18 september 2011 01:00 schreef Hilgo het volgende:
[..]
Dat zou toch wel weer eens een keer lekker zijn, winnen van de aartsrivaal
Inderdaad. Werkt ook extra motiverend voor de medespelers.quote:Op zondag 18 september 2011 00:30 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vond de werklust en het willen hebben van elke bal bij Guidetti erg mooi. Hij verstopt zich niet en smijt zichzelf voor elke bal.
Kritiek op het beleid van Feijenoord wordt hier ook continu geuit en dan heb je er ook geen problemen mee, terwijl dat ook niet over voetbal gaat.quote:Op zondag 18 september 2011 00:48 schreef Paul-89 het volgende:
Wel daar heb ik wel problemen mee, en juist nu zal dat wel weer allemaal gaan escaleren.quote:Op zondag 18 september 2011 01:03 schreef eight het volgende:
[..]
Inderdaad. Werkt ook extra motiverend voor de medespelers.
[..]
Kritiek op het beleid van Feijenoord wordt hier ook continu geuit en dan heb je er ook geen problemen mee, terwijl dat ook niet over voetbal gaat.
Haha, dat zullen de objectievelingen wel aan gaan dragen jaquote:Op zondag 18 september 2011 00:48 schreef Muto het volgende:
Morgen zal op LN ook wel een bericht verschijnen dat de politie excessief geweld heeft gebruikt etc.
Ben je erbij geweest?quote:
Dat is kut, maar het is wel de realiteit.quote:Op zondag 18 september 2011 01:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wel daar heb ik wel problemen mee, en juist nu zal dat wel weer allemaal gaan escaleren.
Net als toen die hele periode met voice-over hier.
Ik was in ieder geval wel meegelopen met de protestmars. Toen we bij de Kuip aankwamen hing het al in de lucht dat het fout zou gaan. Doodzonde maar ik denk onvermijdelijk dat de bom een keer ging barsten.quote:
Waarom Ramsteijn dan opstellen hè... ik snap het niet!quote:Op zondag 18 september 2011 01:22 schreef Cara het volgende:
Dankzij Ramsteijn kunnen we dat verlies tegen AZ eigenlijk al incalculeren
Je zou maar eens een keer een positieve wedstrijdinstelling hebbenquote:Op zondag 18 september 2011 01:22 schreef Cara het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe we daar presteren. Het wordt de eerste serieuze testcase en voor mijn gevoel kunnen we misschien best mee met AZ.quote:Op zondag 18 september 2011 01:22 schreef Cara het volgende:
Als je daar wat wilt bereiken zal het op karakter moeten. AZ is veel beter.quote:Op zondag 18 september 2011 01:28 schreef eight het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd hoe we daar presteren. Het wordt de eerste serieuze testcase en voor mijn gevoel kunnen we misschien best mee met AZ.
Man. Ik geef je zonder twijfel een krat bier als Feyenoord van AZ wint.quote:Op zondag 18 september 2011 01:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je zou maar eens een keer een positieve wedstrijdinstelling hebben
Ik liep ook mee met die protestmars, maar ik blijf het maar stom vinden dat er weer ruiten moeten sneuvelenquote:Op zondag 18 september 2011 01:23 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik was in ieder geval wel meegelopen met de protestmars. Toen we bij de Kuip aankwamen hing het al in de lucht dat het fout zou gaan. Doodzonde maar ik denk onvermijdelijk dat de bom een keer ging barsten.
Wat is realisme in het voetbal?quote:Op zondag 18 september 2011 01:44 schreef Cara het volgende:
[..]
Man. Ik geef je zonder twijfel een krat bier als Feyenoord van AZ wint.
Gaat sportief uitstekend, beter dan ik had durven dromen, maar ik ben wel realistisch ingesteld.
Ja dat is het hem nou juist he.quote:Op zondag 18 september 2011 01:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat is realisme in het voetbal?
En daar houd ik je aan
Zeker ja. En de kit die gelijk met getrokken pistool staat.quote:Op zondag 18 september 2011 01:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik liep ook mee met die protestmars, maar ik blijf het maar stom vinden dat er weer ruiten moeten sneuvelen
quote:
Dit jaar al bijna 2000 euro binnen geharkt met de totoquote:Op zondag 18 september 2011 03:20 schreef vandermar het volgende:
Yes, ik had unibet goed. Ship it die 2,21 hehe.
Nu alles ingezet op winst Twente.
Ik begon met 1,67 hihi en ik ga net zo lang door totdat ik een macbook pro heb. Ik probeer alleen op zo zeker mogelijke in te zetten.quote:Op zondag 18 september 2011 03:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit jaar al bijna 2000 euro binnen geharkt met de toto
Volgende keer gewoon doodschieten, die randdebielen maken de club kapot.quote:Op zondag 18 september 2011 01:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is kut, maar het is wel de realiteit.
Het zou m.i. raar zijn om heftige randverschijnselen te negeren. Dit is het Feyenoord-topic, met alles wat daar mee samenhangt. Wat mij betreft (ik ben geen VBL mod).
Het AD zet dit op de frontpage website. Dan kun je wel alleen over de leuke akties van Cabral willen lullen, maar er zijn meer dingen aan de hand.
[ afbeelding ]
Zet je alleen op winst/verlies? Niet op de uitslagen?quote:Op zondag 18 september 2011 03:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik begon met 1,67 hihi en ik ga net zo lang door totdat ik een macbook pro heb. Ik probeer alleen op zo zeker mogelijke in te zetten.
Alleen op winst, gelijk of verlies.quote:Op zondag 18 september 2011 03:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zet je alleen op winst/verlies? Niet op de uitslagen?
Als je de uitslag precies goed wee te raden heb je meestal 7x je inlegquote:Op zondag 18 september 2011 03:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alleen op winst, gelijk of verlies.
Ik denk dat ik beter die kan doen dat gelijkspel inleg terug is. Maar ik begin klein en gewoon steeds alles inzetten. TOt een bepaald punt natuurlijkdan gaan we wel normaal inzetten.
True, dat geduld moet ik maar even hebben als ik een doel hebquote:Op zondag 18 september 2011 03:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je de uitslag precies goed wee te raden heb je meestal 7x je inlegSnel verdiend, maar hoe jij het doet heb je meer kans. Duurt alleen wel langer
ja tegen de Graafschap ging het ook wer fout bijna, wisselen die gast.quote:Op zondag 18 september 2011 01:22 schreef Cara het volgende:
Wat een fucking onzin. Je bent gewoon een achterlijke debiel als je gaat rellen en ik zal er niet om treuren als er 1 te hard met een knuppel geslagen wordt. Veel hersencellen zijn er niet meer aanwezig.quote:Op zondag 18 september 2011 03:13 schreef Maastoren het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat Gudde & co verantwoordelijk zijn voor de ongeregeldheden. Als Gudde & co al waren opgestapt hadden de ongeregeldheden van vanavond nooit plaatsgevonden. Geen speld tussen te krijgen. Gudde & co bedankt! Welterusten
Einde van een tijdperk hoor.quote:Op zondag 18 september 2011 05:38 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat een fucking onzin. Je bent gewoon een achterlijke debiel als je gaat rellen en ik zal er niet om treuren als er 1 te hard met een knuppel geslagen wordt. Veel hersencellen zijn er niet meer aanwezig.
Hier past maar een reactie op:quote:Op zondag 18 september 2011 03:13 schreef Maastoren het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat Gudde & co verantwoordelijk zijn voor de ongeregeldheden. Als Gudde & co al waren opgestapt hadden de ongeregeldheden van vanavond nooit plaatsgevonden. Geen speld tussen te krijgen. Gudde & co bedankt! Welterusten
Gelijk hebben ze. Maar traangas had ook een optie geweest.quote:Op zondag 18 september 2011 01:51 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Zeker ja. En de kit die gelijk met getrokken pistool staat.
Beide.quote:Op zondag 18 september 2011 09:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een volslagen idioten die rellers. Dat zijn geen supporters! Stadionverboden graag! Of meldplicht tijdens Feyenoord wedstrijden.
Idd zeg, alles lijkt gewoon helemaal de goede kant op te qua, zowel op veld als op financieel gebied. Gewoon levenslange stadionverboden. Met dit gedrag krijg je je club wel naar de kloten. Wie gaat er nou zijn geld in een club steken waarvan je weet dat supporters dit soort gedrag gaan vertonen als je het niet met ze eens bent........quote:Op zondag 18 september 2011 09:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een volslagen idioten die rellers. Dat zijn geen supporters! Stadionverboden graag! Of meldplicht tijdens Feyenoord wedstrijden.
Ik wist al, dat zodra ik dit topic zou gaan lezen, dat er weer zo een debiel zou zijn die mij er bij moest gaan betrekken. Hulde.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:36 schreef Merkie het volgende:
Ik ben benieuwd naar Happel's cynische one-liner waarmee hij deze hele situatie afdoet. Waarschijnlijk zullen we er wel weer niks van snappen.
Klein groepje? De beelden spreken ander taal.quote:Op zondag 18 september 2011 10:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik wist al, dat zodra ik dit topic zou gaan lezen, dat er weer zo een debiel zou zijn die mij er bij moest gaan betrekken. Hulde.
Ik ben gisteren sowieso niet meegelopen met die mars. Nou ja, 100 meter. Totdat ze hamas hamas begonnen te roepen en dergelijke. De tyfus dan maar voor ze, had eight toch nog een beetje gelijk gisteren.
Heb ook niks meegekregen van het gebeuren bij het Maasgebouw. Hoorde er pas van toen ik op het vak was. Zwaar kut dat een kleine groep het zo moet verpesten. Al was het wel te verwachten dat dit een keer ging gebeuren.
50 tot 100 op 40.000 is nog niet eens 1% dus gewoon een klein groepjequote:Op zondag 18 september 2011 10:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Klein groepje? De beelden spreken ander taal.
De protestmars was groter, ja. De relschoppers waren een veel kleiner groepje.quote:Op zondag 18 september 2011 10:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Klein groepje? De beelden spreken ander taal.
Ok. Ik vind het wel slechte timing om te gaan protesteren. Feyenoord draait eindelijk bovenin mee, en dan zijn de supporters nóg niet tevreden.quote:Op zondag 18 september 2011 10:23 schreef Happel het volgende:
[..]
De protestmars was groter, ja. De relschoppers waren een veel kleiner groepje.
Staat natuurlijk los van elkaar. Maar het zegt genoeg dat er toch relatief weinig supporters eens zijn met de acties tegen het bestuur. Of iig de manier waarop.quote:Op zondag 18 september 2011 10:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ok. Ik vind het wel slechte timing om te gaan protesteren. Feyenoord draait eindelijk bovenin mee, en dan zijn de supporters nóg niet tevreden.
wat denk je van het voeren van wanbeleid, wat nog steeds voortduurt ?quote:Op zondag 18 september 2011 10:35 schreef Booder het volgende:
Waarom willen ze Gudde eigenlijk weg hebben?
Supporters zijn niet tevreden, omdat het financieel niet voor de wind gaat. Signalen duiden er op dat we ook over het vorig boekjaar (2010/2011) een verlies van om en de nabij 3 miljoen hebben. Dit seizoen moeten we zwarte cijfers schrijven, anders verliest de club haar licentie. Volgens Schelvis draaien ze de eerste paar maanden al verlies.quote:Op zondag 18 september 2011 10:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ok. Ik vind het wel slechte timing om te gaan protesteren. Feyenoord draait eindelijk bovenin mee, en dan zijn de supporters nóg niet tevreden.
http://www.lunaticnews.nl(...)porters-tot-waanzin/quote:Op zondag 18 september 2011 10:35 schreef Booder het volgende:
Waarom willen ze Gudde eigenlijk weg hebben?
Ik zal niet zeggen dat de supporters geen ongelijk hebben. Maar er zijn andere manieren op dit op te lossen.quote:Op zondag 18 september 2011 10:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Supporters zijn niet tevreden, omdat het financieel niet voor de wind gaat. Signalen duiden er op dat we ook over het vorig boekjaar (2010/2011) een verlies van om en de nabij 3 miljoen hebben. Dit seizoen moeten we zwarte cijfers schrijven, anders verliest de club haar licentie. Volgens Schelvis draaien ze de eerste paar maanden al verlies.
Gelukkig dat er op het veld weinig van te merken valt. Eerste helft was slecht gisteren, tweede helft maakten ze het goed.
[..]
http://www.lunaticnews.nl(...)porters-tot-waanzin/
Hij speelt inderdaad gedoseerd, gemotiveerd en slim. Is één van mijn favorieten hoor!quote:Op zondag 18 september 2011 00:36 schreef Merkie het volgende:
Leerdam speelde inderdaad weer enorm sterk. Het valt me op dat hij gewoon heel slim speelt. Hij is fysiek niet enorm sterk, maar hij maakt zelden een overtreding en pakt heel veel ballen af. Hij staat heel vaak op de juiste plaats en zijn timing is gewoon goed. Een belangrijke kwaliteit.
Goh.quote:Op zondag 18 september 2011 10:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen dat de supporters geen ongelijk hebben. Maar er zijn andere manieren op dit op te lossen.
Die zijn er geweest. Is meermaals gesproken met het bestuur, die willen niet meewerken. Zitten natuurlijk best daar. Kans is nu verkeken, al begreep ik dat de protesten gewoon door zullen gaan. Gisteren heeft hoe dan ook wat losgemaakt bij mensen en ook in het Maasgebouw zal er over nagesproken worden.quote:Op zondag 18 september 2011 10:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen dat de supporters geen ongelijk hebben. Maar er zijn andere manieren op dit op te lossen.
Denk je nou echt dat dit zin heeft? Het bestuur denkt na dit soort avonden heus niet: "Hm, misschien moeten we maar weer eens met die gasten gaan praten!", hou toch op, dit soort halve zolen moet je links laten liggen en horen niet in de club thuis.quote:Op zondag 18 september 2011 10:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Die zijn er geweest. Is meermaals gesproken met het bestuur, die willen niet meewerken. Zitten natuurlijk best daar. Kans is nu verkeken, al begreep ik dat de protesten gewoon door zullen gaan. Gisteren heeft hoe dan ook wat losgemaakt bij mensen en ook in het Maasgebouw zal er over nagesproken worden.
Dan is het voor jullie maar te hopen dat het geen invloed heeft op de huidige prestaties van het team.quote:Op zondag 18 september 2011 10:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Die zijn er geweest. Is meermaals gesproken met het bestuur, die willen niet meewerken. Zitten natuurlijk best daar. Kans is nu verkeken, al begreep ik dat de protesten gewoon door zullen gaan. Gisteren heeft hoe dan ook wat losgemaakt bij mensen en ook in het Maasgebouw zal er over nagesproken worden.
Haha die stand zegt echt niks gewoon.quote:
Dat wat zin heeft?quote:Op zondag 18 september 2011 10:50 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat dit zin heeft? Het bestuur denkt na dit soort avonden heus niet: "Hm, misschien moeten we maar weer eens met die gasten gaan praten!", hou toch op, dit soort halve zolen moet je links laten liggen en horen niet in de club thuis.
Vooralsnog is Gudde de grote winnaar van dit gerel. En dat was juist wat die kneusjes niet wilden toch?quote:Op zondag 18 september 2011 10:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat wat zin heeft?
En waar zeg ik dat het bestuur zal denken dat ze met die relschoppers gaan praten?
Ook lekker slim dat Aboutaleb óók aanwezig was. Dat is de machtigste man van Rotterdam.quote:Op zondag 18 september 2011 10:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vooralsnog is Gudde de grote winnaar van dit gerel. En dat was juist wat die kneusjes niet wilden toch?
Dit soort 'protestmarsen' die gewoon uitmonden in een hoop teringzooi.quote:Op zondag 18 september 2011 10:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat wat zin heeft?
En waar zeg ik dat het bestuur zal denken dat ze met die relschoppers gaan praten?
Wat bedoel je hier dan mee? Want ik maak er uit op dat dit een positief effect heeft op het overleg tussen 'supporters' en bestuur?quote:Gisteren heeft hoe dan ook wat losgemaakt bij mensen en ook in het Maasgebouw zal er over nagesproken worden.
Hooliganisme is een speerpunt van hem. Rol van die gasten is sowieso uitgespeeld sinds de rellen in Hoek v Holland.quote:Op zondag 18 september 2011 10:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ook lekker slim dat Aboutaleb óók aanwezig was. Dat is de machtigste man van Rotterdam.
quote:Op zondag 18 september 2011 03:13 schreef Maastoren het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op mijn vorige post omtrent dit onderwerp reageerde je ook niet Happel, vandaar nogmaals :quote:Op zondag 18 september 2011 10:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Supporters zijn niet tevreden, omdat het financieel niet voor de wind gaat. Signalen duiden er op dat we ook over het vorig boekjaar (2010/2011) een verlies van om en de nabij 3 miljoen hebben. Dit seizoen moeten we zwarte cijfers schrijven, anders verliest de club haar licentie. Volgens Schelvis draaien ze de eerste paar maanden al verlies.
Gelukkig dat er op het veld weinig van te merken valt. Eerste helft was slecht gisteren, tweede helft maakten ze het goed.
[..]
En "volgens Schelvis" vind ik ook zo'n mooie. Schelvis is dan weliswaar redelijk geïnformeerd omtrent Feyenoord zaken, maar zou hij ook daadwerkelijk inzicht hebben in de boekhouding zoals die er op dit moment voor staat?quote:Het is slechts een grove schatting maar onze verwachting is dat dit dicht bij de waarheid ligt.
Die heeft gewoon een kater.quote:Op zondag 18 september 2011 11:18 schreef onlogisch het volgende:
En waarom heeft Caland zich nog niet gemeld?
wat n bord voor je kop. Het kan aan t eind van dit seizoen afgelopen zijn, en daar hebben de suporters niets mee te maken.quote:Op zondag 18 september 2011 11:28 schreef Merkie het volgende:
Ik snap niet waarom de discussie over het functioneren van Gudde & co. gaat. Dat is toch helemaal niet relevant. Het gaat over de idiote hooligans die door middel van terrorisme de club kapot pogen te maken.
Andere discussie. Ik proef gewoon aan jouw posts dat je het wel terecht vindt wat er gebeurd is. Zo ja, dan vind ik je een losgeslagen crimineel die een gevaar is voor de samenleving. Zo nee, dan niet.quote:Op zondag 18 september 2011 11:29 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
wat n bord voor je kop. Het kan aan t eind van dit seizoen afgelopen zijn, en daar hebben de suporters niets mee te maken.
Als ze iedere week het maasgebouw blijven slopen is er straks idd geen geld meer om dat steeds te moeten repareren.quote:Op zondag 18 september 2011 11:29 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
wat n bord voor je kop. Het kan aan t eind van dit seizoen afgelopen zijn, en daar hebben de suporters niets mee te maken.
nee Gudde maakt de club niet kapot.quote:Op zondag 18 september 2011 11:28 schreef Merkie het volgende:
Ik snap niet waarom de discussie over het functioneren van Gudde & co. gaat. Dat is toch helemaal niet relevant. Het gaat over de idiote hooligans die door middel van terrorisme de club kapot pogen te maken.
mafkees.quote:
Boeiend, dat is beleid. Dat staat helemaal niet in verhouding tot met geweld het Maasgebouw proberen te bestormen. Al heeft Gudde de club nog voor ¤20 miljoen verder de schulden in gestoken, er is geen enkel excuus om gisteravond recht te praten. Geen enkel. Iedereen die dit niet met mij eens kan ik nooit meer serieus nemen als discussiepartner in dit topic.quote:Op zondag 18 september 2011 11:30 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee Gudde maakt de club niet kapot.
denk alleen maar weer dat gezeur met Been, waar volgens Gudde een schappelijke regeling mee getroffen was, ja 80% salaris mee is schappelijk hoor, scheelt weer 6 ton
Ga jij het gedrag van die gasten ff goedpraten. Mafkees.quote:Op zondag 18 september 2011 11:19 schreef mister_popcorn het volgende:
echt heel begrijpelijk dit. Hoogste tijd voor gudde koevermans en van wel. Het is mooi geweest.
Kijk eens wie hij quote?quote:Op zondag 18 september 2011 11:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo? Ben ik nou een mafkees omdat ik geweld 100% afkeur?
Dat is de hele aanleiding hiervan. Echt, ik keur alles met geweld af, en wat mij betreft had de politie gewoon raak geschoten gisteravond. Maar dat dit zou gebeuren, viel toch wel behoorlijk te verwachten, getuige het feit dat de directie (geen Van Geel dus) op bijna ieder vlak faalt en zich vooral bezig houdt met supporters (oa de FSV en de Sportclub) frustreren.quote:Op zondag 18 september 2011 11:28 schreef Merkie het volgende:
Als dit zonder pogingen tot discussie vooraf was gebeurd was t n compleet ander verhaal. Maar mijnheer gudde en die andere pluche tijgers hebben deze kansen gehad en niet benut. Tijd voor andere maatregelen.quote:Op zondag 18 september 2011 11:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Boeiend, dat is beleid. Dat staat helemaal niet in verhouding tot met geweld het Maasgebouw proberen te bestormen. Al heeft Gudde de club nog voor ¤20 miljoen verder de schulden in gestoken, er is geen enkel excuus om gisteravond recht te praten. Geen enkel. Iedereen die dit niet met mij eens kan ik nooit meer serieus nemen als discussiepartner in dit topic.
Dat valt wel te verwachten ja, als je achterban voor een groot deel bestaat uit doorgesnoven eencellige hooligans. Ik had even hoop dat dit niet zo was.quote:Op zondag 18 september 2011 11:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat is de hele aanleiding hiervan. Echt, ik keur alles met geweld af, en wat mij betreft had de politie gewoon raak geschoten gisteravond. Maar dat dit zou gebeuren, viel toch wel behoorlijk te verwachten, getuige het feit dat de directie (geen Van Geel dus) op bijna ieder vlak faalt en zich vooral bezig houdt met supporters (oa de FSV en de Sportclub) frustreren.
De directie doet er ook niets aan om het tij te keren, of om de situatie te verbeteren. Ondanks tal van handreikingen.quote:Op zondag 18 september 2011 11:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat valt wel te verwachten ja, als je achterban voor een groot deel bestaat uit doorgesnoven eencellige hooligans. Ik had even hoop dat dit niet zo was.
Ik heb nieuws voor je: je hebt gewoon pech gehad. De enige die recht hebben op transparantie zijn aandeelhouders, schuldeisers en directieleden. Jij valt in geen van de drie categorieën.quote:Op zondag 18 september 2011 11:34 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Als dit zonder pogingen tot discussie vooraf was gebeurd was t n compleet ander verhaal. Maar mijnheer gudde en die andere pluche tijgers hebben deze kansen gehad en niet benut. Tijd voor andere maatregelen.
Of ik het ermee eens weet ik niet, maar ik kan goed begrijpen dat er mensen zijn die zo reageren wanneer mensen hen niet eerlijk behandelen. Daarnaast hebben zij geen middelen (media holmaatjes, dure advocaten) tot hun beschikking. Dan maar op de manier die iedereen wel begrijpt.
200 man van de miljoen fans die we landelijk hebben.quote:Op zondag 18 september 2011 11:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat valt wel te verwachten ja, als je achterban voor een groot deel bestaat uit doorgesnoven eencellige hooligans. Ik had even hoop dat dit niet zo was.
Vind je het gek dat ze niet om de tafel gaan zitten met deze debielen?quote:Op zondag 18 september 2011 11:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De directie doet er ook niets aan om het tij te keren, of om de situatie te verbeteren. Ondanks tal van handreikingen.
Op het moment dat hij geld heeft overgemaakt voor Supporters steunen Feyenoord, is hij gewoon aandeelhouder.quote:Op zondag 18 september 2011 11:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je: je hebt gewoon pech gehad. De enige die recht hebben op transparantie zijn aandeelhouders, schuldeisers en directieleden. Jij valt in geen van de drie categorieën.
Dat tientje maakt hem idd een belangrijke gesprekspartner die niet genegeerd mag worden.quote:Op zondag 18 september 2011 11:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Op het moment dat hij geld heeft overgemaakt voor Supporters steunen Feyenoord, is hij gewoon aandeelhouder.
nee, niet.quote:Op zondag 18 september 2011 11:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Op het moment dat hij geld heeft overgemaakt voor Supporters steunen Feyenoord, is hij gewoon aandeelhouder.
Ben je nou echt zo simpel, of wat? Er liepen 2000 man mee in de mars, wellicht 50-100 dwazen die het verpesten. Blijven er 1900-1950 man over. Die negeer je zomaar even.quote:Op zondag 18 september 2011 11:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ze niet om de tafel gaan zitten met deze debielen?
Dat er over het boekjaar 2010/2011 een verlies gedraaid zou worden is nooit ontkend door feyenoord en met de transferinkomsten van dit seizoen ben je gewoon bijna schuldenvrij, snap echt niet waarom men zich zo extreem laat ophitsen op basis van geruchten en aannames.quote:Op zondag 18 september 2011 10:37 schreef Happel het volgende:
[..]
[..]
oh oh lekker bijdehand in de ochtend.quote:Op zondag 18 september 2011 11:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je: je hebt gewoon pech gehad. De enige die recht hebben op transparantie zijn aandeelhouders, schuldeisers en directieleden. Jij valt in geen van de drie categorieën.
waarom zegt Feyenoord dan een transparant beleid te voeren ook ten aanzien van supporters ??quote:Op zondag 18 september 2011 11:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jawel, net zoals de Vrienden van Feyenoord aandeelhouder zijn. SsF hoort onder dezelfde noemer.quote:
Dat ene miljoen geeft een bepaalde mate van inspraak ja.quote:Op zondag 18 september 2011 11:37 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
oh oh lekker bijdehand in de ochtend.
Hoe zit het met dat ene miljoen dan?
Lekker denigrerend doe je, vooral zo doorgaan, wellicht dat je zo een aanbieding krijgt van Gudde.quote:Op zondag 18 september 2011 11:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat tientje maakt hem idd een belangrijke gesprekspartner die niet genegeerd mag worden.
Klopt, deelaandeelhouder. Alle fans hebben een stem als geheel.quote:Op zondag 18 september 2011 11:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jawel, net zoals de Vrienden van Feyenoord aandeelhouder zijn. SsF hoort onder dezelfde noemer.
wanneer alle andere opties zijn geprobeerd en niet aangenomen door bestuur, dan houdt het eens op heh?!quote:Op zondag 18 september 2011 11:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat ene miljoen geeft een bepaalde mate van inspraak ja.
Het Maasgebouw bestormen en ruiten ingooien maakt je echter niet serieuzer als gesprekspartner
Geen idee, interesseert me ook niet. Het gaat nog steeds om het excessieve geweld wat gisteren is gebruikt, niet om het beleid. Die twee dingen staan namelijk los van elkaar. Elke poging die jij doet om aan te tonen dat Gudde slecht beleid voert insinueert dat er een bepaalde grens is waarbij geweld wél toelaatbaar is. Nou, die grens is er niet dus elke discussie over het beleid van Gudde ga ik niet aan omdat dat m.i. volkomen irrelevant is.quote:Op zondag 18 september 2011 11:37 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
oh oh lekker bijdehand in de ochtend.
Hoe zit het met dat ene miljoen dan?
Mij ging het erom dat Merkie opmerkte dat alleen aandeelhouders recht hebben op transparantie, wat dus wilt zeggen dat een ieder die mee heeft geparticipeerd aan SsF ook echt hebben op deze transparantie.quote:Op zondag 18 september 2011 11:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat ene miljoen geeft een bepaalde mate van inspraak ja.
Het Maasgebouw bestormen en ruiten ingooien maakt je echter niet serieuzer als gesprekspartner
Iemand die geweld goedpraat is het laagste van het laagste.quote:Op zondag 18 september 2011 11:39 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Lekker denigrerend doe je, vooral zo doorgaan, wellicht dat je zo een aanbieding krijgt van Gudde.
Dat zijn supporters ja.quote:Op zondag 18 september 2011 11:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jawel, net zoals de Vrienden van Feyenoord aandeelhouder zijn. SsF hoort onder dezelfde noemer.
Alle supporters die meedoen aan SsF zijn tuig? Dat is iets nieuws voor me.quote:Op zondag 18 september 2011 11:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Iemand die geweld goedpraat is het laagste van het laagste.
Dit staat los van het punt dat ik wilde maken.quote:Op zondag 18 september 2011 11:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat zijn supporters ja.
Ik heb ook gegeven. Maar sta niet achter het idiote gedrag van die paar 100 mongolen die denken voor eigen eigen rechter te mogen spelen.
Oftewel ze vertegenwoordigen niet de supporters die 1 miljoen hebben ingezamweld. Dan nog eerder de reguliere SV.
Als ze wat gisteravond gebeurd is wel lekker vinden dan wel ja.quote:Op zondag 18 september 2011 11:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Alle supporters die meedoen aan SsF zijn tuig? Dat is iets nieuws voor me.
"Ze" vertegenwoordigen gewoon niemand. Dat miljoen is ingezameld voor en door supporters, waarvan het gros gewoon rustig bij de wedstrijd zat met een biertje en niet eens op de hoogte was van deze krankzinnige actie.quote:Op zondag 18 september 2011 11:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dit staat los van het punt dat ik wilde maken.
Die twee staan dus niet los van elkaar. Er zijn mensen die middelen hebben gebruikt en daardoor minder nadenken. Dat is verre van juist, maar die mensen zijn er nou eenmaal ook. Daar moet tegen opgetreden worden, absoluut, maar dit is volgens hun de juiste manier om te reageren op, jawel, het wanbeleid.quote:Op zondag 18 september 2011 11:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Geen idee, interesseert me ook niet. Het gaat nog steeds om het excessieve geweld wat gisteren is gebruikt, niet om het beleid. Die twee dingen staan namelijk los van elkaar. Elke poging die jij doet om aan te tonen dat Gudde slecht beleid voert insinueert dat er een bepaalde grens is waarbij geweld wél toelaatbaar is. Nou, die grens is er niet dus elke discussie over het beleid van Gudde ga ik niet aan omdat dat m.i. volkomen irrelevant is.
oh als je feiten om je oren krijgt interesseert het je opeens niet meer? Ben jij er zo één.quote:Op zondag 18 september 2011 11:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Geen idee, interesseert me ook niet. Het gaat nog steeds om het excessieve geweld wat gisteren is gebruikt, niet om het beleid. Die twee dingen staan namelijk los van elkaar. Elke poging die jij doet om aan te tonen dat Gudde slecht beleid voert insinueert dat er een bepaalde grens is waarbij geweld wél toelaatbaar is. Nou, die grens is er niet dus elke discussie over het beleid van Gudde ga ik niet aan omdat dat m.i. volkomen irrelevant is.
Dan heb ik graag een bron waarin staat dat iedereen die heeft gegeven aan SsF achter het geweld staat.quote:Op zondag 18 september 2011 11:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als ze wat gisteravond gebeurd is wel lekker vinden dan wel ja.
Die mensen zijn niet goed bij hun hoofd en moet je een stadionverbod geven. En TBS.quote:Op zondag 18 september 2011 11:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Die twee staan dus niet los van elkaar. Er zijn mensen die middelen hebben gebruikt en daardoor minder nadenken. Dat is verre van juist, maar die mensen zijn er nou eenmaal ook. Daar moet tegen opgetreden worden, absoluut, maar dit is volgens hun de juiste manier om te reageren op, jawel, het wanbeleid.
En die mensen hebben dus, net zo goed als ieder ander aandeelhouder, ook recht op transparantie. Die dus lekker in De Kuip zitten met die kattenpis dat ze bier noemen.quote:Op zondag 18 september 2011 11:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
"Ze" vertegenwoordigen gewoon niemand. Dat miljoen is ingezameld voor en door supporters, waarvan het gros gewoon rustig bij de wedstrijd zat met een biertje en niet eens op de hoogte was van deze krankzinnige actie.
Als je denkt dat Feyenoord onrechtmatig handelt inzake dat miljoen stap je naar de rechter, dan ga je niet lopen rellen bij het maasgebouw waardoor je alleen maar potentiele investeerders afschrikt....quote:Op zondag 18 september 2011 11:39 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
wanneer alle andere opties zijn geprobeerd en niet aangenomen door bestuur, dan houdt het eens op heh?!
De feiten zijn niet relevant. Je moet gewoon geen geweld gebruiken. Als je discussie aangaat over het beleid van Gudde dan heb je het idee dat ik het niet eens ben met het gebruikte geweld omdat ik niet op de hoogte ben van de feiten. Dat ben ik wel. Maar het gaat niet om de feiten. Het gaat erom dat je als ontwikkeld mens met een geweten dit soort dingen niet doet.quote:Op zondag 18 september 2011 11:42 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
oh als je feiten om je oren krijgt interesseert het je opeens niet meer? Ben jij er zo één.
Daarnaast is het vrij logisch, als je gewoon systematisch wordt genegeerd en er spelletjes over je hoofd worden gespeeld, dan kan er een x iets knappen.
Sowieso, dat gejank van jou over geweld. Niemand is dood gegaan, geen invalide is kapot geschopt. De hele wereld is gemaakt door geweld. Probeer er maar mee te leven.
Dit is toch ook helemaal geen actie van SsF? Dit is een actie van 50-100 man die niet helemaal lekker zijn wat dat betreft.quote:Op zondag 18 september 2011 11:43 schreef Stokstaart het volgende:
Ik heb ook 300 euro gegeven. Niemand die mij ooit vertelt heeft van deze acties. Ik gaf voor de club, niet een stel malloten dat voor eigen rechter meent te kunnen spelen.
Ja, je lult er mooi omheen.quote:Op zondag 18 september 2011 11:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die mensen zijn niet goed bij hun hoofd en moet je een stadionverbod geven. En TBS.
Die 200 man hebben zich gewoon te conformeren aan de wet. Net als elke andere Nederlander.quote:Op zondag 18 september 2011 11:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En die mensen hebben dus, net zo goed als ieder ander aandeelhouder, ook recht op transparantie. Die dus lekker in De Kuip zitten met die kattenpis dat ze bier noemen.
En wat als ze terecht niet zijn aangenomen? Toch doordrammen en als een peuter collectieve driftbuien gaan organiseren totdat je toch je zinnetje krijgt?quote:Op zondag 18 september 2011 11:39 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
wanneer alle andere opties zijn geprobeerd en niet aangenomen door bestuur, dan houdt het eens op heh?!
Ja, dat zeg ik toch ook de hele tijd. Daarnaast worden het er nu steeds meer.quote:Op zondag 18 september 2011 11:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die 200 man hebben zich gewoon te conformeren aan de wet. Net als elke andere Nederlander.
Ik lul nergens omheen. Jullie lullen er juist omheen. Ik zie terroristen die door middel van geweld onze club belagen. Dat keur ik af. Jullie beginnen over een miljoen van de SsF, wie lult er nou omheen?quote:
Het is wel een uitkomst van de georganiseerde protestmars. En onze supporters kennende weet je dan wel wat je kan verwachten. Dat risico moet je incalculeren als je zoiets doet.quote:Op zondag 18 september 2011 11:44 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dit is toch ook helemaal geen actie van SsF? Dit is een actie van 50-100 man die niet helemaal lekker zijn wat dat betreft.
Nou dan! Wat zit je dan te zaniken en hun gedrag een beetje goed te praten??quote:Op zondag 18 september 2011 11:44 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dit is toch ook helemaal geen actie van SsF? Dit is een actie van 50-100 man die niet helemaal lekker zijn wat dat betreft.
Jammer dat jij, net als een paar idioten gisteravond, jezelf diskwalificeert als een gesprekspartner op deze manier.quote:Op zondag 18 september 2011 11:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik lul nergens omheen. Jullie lullen er juist omheen. Ik zie terroristen die door middel van geweld onze club belagen. Dat keur ik af. Jullie beginnen over een miljoen van de SsF, wie lult er nou omheen?
Geef eens aan waar ik dat gedrag goed praat?quote:Op zondag 18 september 2011 11:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou dan! Wat zit je dan te zaniken en hun gedrag een beetje goed te praten??
Ik zie die Gudde en anderen ook liever oprotten. Maar niet op deze manier.
Hoezo diskwalificeer ik mezelf? Omdat ik beargumenteerd de discussie aan ga? Ik snap gewoon niet wat het miljoen van de SsF met gisteravond te maken heeft.quote:Op zondag 18 september 2011 11:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jammer dat jij, net als een paar idioten gisteravond, jezelf diskwalificeert als een gesprekspartner op deze manier.
Precies, dat geld is om de club te helpen en kun je verder geen rechten aan ontlenen.quote:Op zondag 18 september 2011 11:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo diskwalificeer ik mezelf? Omdat ik beargumenteerd de discussie aan ga? Ik snap gewoon niet wat het miljoen van de SsF met gisteravond te maken heeft.
Bij deze zijn we het allemaal over dit punt eens.quote:Op zondag 18 september 2011 11:48 schreef Tomasso het volgende:
Blijkbaar is het voor Merkie en Stokstaart deze zondagmorgen te vroeg om 2 onderwerpen naast elkaar te houden. Ik begon over de SsF, vanwege de ene post van Merkie waarin hij melde dat alleen aandeelhouders recht hadden op transparantie. Dat is de enige reden waarom ik met SsF kwam, daar het ook aandeelhouders zijn. Ik meld nergens dat de participanten van SsF gister aan het rellen waren of andersom.
Daarnaast keur ik het rellen af, en had ik liever gezien dat de politie met scherp had geschoten.
En juist die stem krijg je dus niet van de directie. Maar dat ben je wel met me eens. Zoals op ieder punt volgens mij.quote:Op zondag 18 september 2011 11:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies, dat geld is om de club te helpen en kun je verder geen rechten aan ontlenen.
Als er al sprake is van een rechtmatige stem der supporters dan graag een serieuze stem. Een stem die 100% tegen geweld is.
Ik heb dus gedoneerd om de club een beetje te helpen, niet om een stem te kopen hoor.quote:Op zondag 18 september 2011 11:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En juist die stem krijg je dus niet van de directie. Maar dat ben je wel met me eens.
Waar je als aandeelhouder recht op zou hebben. Ik reageerde puur op Merkie z'n zin dat een supporter geen recht zou hebben op enige transparantie, wat dus feitelijk onjuist is op het moment dat ze geld hebben overgemaakt voor SsF. Ik heb het hier over supporter in het algemeen. Geen relhomo's.quote:Op zondag 18 september 2011 11:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb dus gedoneerd om de club een beetje te helpen, niet om een stem te kopen hoor.
Sinds wanneer is het een groot deel? Waarom gaat Feyenoord verder niet in op de feiten dat Van Beek nog maar de enige bestuurder is?quote:Feyenoord: 'Alles over het miljoen was al duidelijk'
Geschreven op 2011-09-18 om 10:12:19 | Bekeken: 2866 | Reacties: 15 | Foto: OrangePictures | Bron: Rijnmond.nl
Feyenoord heeft tegenover RTV Rijnmond benadrukt dat er volgens hun geen onduidelijkheid – die bij een groot deel van de supporters wel leeft – hoeft te bestaan over de één miljoen euro die is binnengehaald met de actie Supporters steunen Feyenoord: ‘Alles was van tevoren afgesproken.’
‘Er is inderdaad door de actie Supporters steunen Feyenoord één miljoen euro opgehaald. 700.000 euro door supporters en 300.000 euro door bedrijven,’ vertelt een woordvoerder van de Rotterdamse club. ‘Van tevoren was afgesproken dat dit geld zou worden gegeven aan de Vrienden van Feyenoord, de groepering van Pim Blokland. Die heeft dat miljoen, net als de andere miljoenen, gebruikt om de schulden van Feyenoord te saneren.’
Ook is het volgens Feyenoord klip en klaar dat de supporters ook daadwerkelijk inspraak hebben. ‘Mark van Beek heeft namens de actie Supporters steunen Feyenoord, al een of meerdere vergaderingen bijgewoond met de Vrienden van Feyenoord.’
Nee maar de meeste mensen die gedoneerd hebben zijn tegen dit geweld. Dat zijn gewoon goede maar naïeve trutjes die denken dat als ze storten dat ze de club vooruit helpen weet je.quote:Op zondag 18 september 2011 11:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waar je als aandeelhouder recht op zou hebben.
[..]
Sinds wanneer is het een groot deel?
Wat wil je dat ik zeg? Ja, het is een schatting op basis van bekende cijfers (jaarverslag van vorig jaar). En nee, dat hoeft niet te kloppen met wat er daadwerkelijk voor cijfers naar buiten komen.quote:Op zondag 18 september 2011 11:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op mijn vorige post omtrent dit onderwerp reageerde je ook niet Happel, vandaar nogmaals :
Signalen als :
[..]
En "volgens Schelvis" vind ik ook zo'n mooie. Schelvis is dan weliswaar redelijk geïnformeerd omtrent Feyenoord zaken, maar zou hij ook daadwerkelijk inzicht hebben in de boekhouding zoals die er op dit moment voor staat?
Denk niet dat we daar veel te zeggen zullen hebben.quote:Verder inderdaad een goede 2e helft gezien, eerste kon zoveel beter. Ik kijk uit naar de krachtmeting met AZ. Dat wordt de echte eerste test denk ik
Fout, er is juist informatie van binnenuit in overvloed. Vandaar juist de onvrede.quote:Op zondag 18 september 2011 11:54 schreef Steven184 het volgende:
Enige probleem wat ik nog wel heb is dat men een bepaald beleid van buiten probeert op te dringen aan club. Ik kan absoluut niet beoordelen of deze voorstellen beter zijn dan het huidige beleid van de club, daarvoor is er te weinig inside information. De manier waarop ze deze eisen tot op heden hebben gedaan, draagt niet bij aan het vertrouwen in deze groep mensen. Ik denk niet dat zij het beter zouden doen dan de directie die er nu zit. En dat is imo wel het punt waar het omgaat.
Het moet beter worden, niet slechter.
Az kan ook niet blijven winnen.quote:Op zondag 18 september 2011 11:55 schreef Happel het volgende:
Denk niet dat we daar veel te zeggen zullen hebben.
Ja? Er is veel onbetrouwbare informatie waarvan we totaal geen idee hebben of die klopt. Ik kan juist nauwelijks betrouwbare informatie vinden.quote:Op zondag 18 september 2011 11:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Fout, er is juist informatie van binnenuit in overvloed. Vandaar juist de onvrede.
quote:Op zondag 18 september 2011 11:57 schreef Tito_Makani het volgende:
Die lunatic supporters moeten echt een leven buiten de sociale werkplaats zoeken. Zo'n obsessie is niet gezond
quote:Organisatie neemt afstand van geweld
De samenwerkende supportersorganisaties betreuren dat een afsplitsing van de supporters die deelnamen zaterdagavond vernielingen heeft aangericht aan de voorgevel van het Maasgebouw. Het is nooit het doel geweest om de mars, die verder probleemloos en succesvol verliep, zo te laten eindigen. Het slopen van een deel van het Maasgebouw is geen effectieve manier om de strijd tegen de directie te voeren. Dit is het dieptepunt in de supportersprotesten maar we willen vooral benadrukken dat het eeuwig zonde is dat het überhaupt tot dit heeft moeten leiden.
Een enkel incident neemt niet weg dat er ook de komende weken doorgegaan zal worden met protesteren tegen het wanbeleid dat gevoerd wordt bij Feyenoord. We staan er financieel helemaal niet goed voor, zoals Eric Gudde zaterdagavond op Radio Rijnmond stelde. Over het seizoen 2010/2011 is naar verluidt drie miljoen euro verlies gedraaid! Ook reden tot zorg en protest is het feit dat supporters amper inspraak hebben in de vereniging Supporters Steunen Feyenoord, terwijl dit door Feyenoord wel beloofd is. En waar is ons miljoen nu eigenlijk? Wettelijk gezien kan het met één bestuurder nooit overgemaakt zijn namelijk. Grote geheimzinnigheid door de club omtrent financiën en supporterszaken doen ons het allerergste vrezen. Opgeven is geen optie, niemand is groter dan Feyenoord.
De organisatie van de ‘wij-maken-ons-zorgen’-mars en de samenwerkende supportersorganisaties
Vanmiddag legt Sno ze over de kniequote:
Ik heb liever dat ze volgende week over de knie gaan, als ze nu al over de knie gaan zullen ze nog gemotiveerder zijn volgende week.quote:Op zondag 18 september 2011 11:59 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Vanmiddag legt Sno ze over de knie
Officiële documenten van Feyenoord noem jij onbetrouwbaar? Bedrijfsstukken via de Kamer van Koophandel, die zijn volgens jou niet te vertrouwen?quote:Op zondag 18 september 2011 11:58 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ja? Er is veel onbetrouwbare informatie waarvan we totaal geen idee hebben of die klopt. Ik kan juist nauwelijks betrouwbare informatie vinden.
Een risico die je bij onze supporters moet incalculeren, helaas.quote:
Welke stukken? Link?quote:Op zondag 18 september 2011 12:02 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Officiële documenten van Feyenoord noem jij onbetrouwbaar? Bedrijfsstukken via de Kamer van Koophandel, die zijn volgens jou niet te vertrouwen?
Zie post boven mij + Dat is toch geen vraag, want die horen betrouwbaar te zijn. Daarnaast is echter een shitload aan informatie die niet te controleren is.quote:Op zondag 18 september 2011 12:02 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Officiële documenten van Feyenoord noem jij onbetrouwbaar? Bedrijfsstukken via de Kamer van Koophandel, die zijn volgens jou niet te vertrouwen?
Links heb ik niet zo 1, 2, 3 paraat, maar ze zijn genoeg voorbij gekomen.quote:
Als je het hebt gevolgd, had je ze gewoon gezien. Niet achteraf zeuren nu, dan moet je maar eerst goed inlezen.quote:Op zondag 18 september 2011 12:04 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zie post boven mij + Dat is toch geen vraag, want die horen betrouwbaar te zijn. Daarnaast is echter een shitload aan informatie die niet te controleren is.
Ik lees echt elk artikel wat over dergelijke onderwerpen naar buiten komt. Was gewoon benieuwd of jij het over specifieke gegevens had.quote:Op zondag 18 september 2011 12:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Als je het hebt gevolgd, had je ze gewoon gezien. Niet achteraf zeuren nu, dan moet je maar eerst goed inlezen.
quote:Dit is het dieptepunt in de supportersprotesten maar we willen vooral benadrukken dat het eeuwig zonde is dat het überhaupt tot dit heeft moeten leiden.
quote:Over het seizoen 2010/2011 is naar verluidt drie miljoen euro verlies gedraaid
Net zo'n goede indruk die Gudde maakte met de manier waarop ze Mandemakers te woord hebben gestaan, op het moment dat hij kwam praten over investeringen?quote:Op zondag 18 september 2011 12:07 schreef Stokstaart het volgende:
Gudde schijnt trouwens met een potentiële sponsor in het Maasgebouw te hebben gezeten.
Lekkere indruk maak je dan
Inderdaad, dat laat je Van Geel toch gewoon doen.quote:Op zondag 18 september 2011 12:07 schreef Stokstaart het volgende:
Gudde schijnt trouwens met een potentiële sponsor in het Maasgebouw te hebben gezeten.
Lekkere indruk maak je dan
Achja ze moesten een kwartier wachten toch? Bron: Fr1908 nieuwsquote:Op zondag 18 september 2011 12:18 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Net zo'n goede indruk die Gudde maakt met de manier waarop ze Mandemakers te woord hebben gestaan, op het moment dat hij kwam praten over investeringen?
Nee, hij gaat even in de media vertellen dat hij niet te woord is gestaan. Dat is toch non-nieuws, welk medium zou dat überhaupt publiceren?quote:Op zondag 18 september 2011 12:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Achja ze moesten een kwartier wachten toch? Bron: Fr1908 nieuws![]()
die opruiende stukjes zijn al helemaal lachwekkend. Ben Mandemakers heeft namelijk nooit een verklaring gegeven.
Die lieten ze gewoon wáchten toch, naar verluidt. De schande. Geen wonder dat de zeer serieus geïnteresserde Mijneer Mandemakers toen onmiddelijk afhaakte.quote:Op zondag 18 september 2011 12:18 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Net zo'n goede indruk die Gudde maakt met de manier waarop ze Mandemakers te woord hebben gestaan, op het moment dat hij kwam praten over investeringen?
Er is door bepaalde figuren de laatste maanden zoveel gelul verspreidt dat ik dit ook niet serieus neem. Komt kennelijk uit dezelfde koker als de ongeloofwaardige items die hier in het topic regelmatig voorbij komen.quote:Op zondag 18 september 2011 12:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, hij gaat even in de media vertellen dat hij niet te woord is gestaan. Dat is toch non-nieuws, welk medium zou dat überhaupt publiceren?
Nou vertel eens Paultjuh?quote:Op zondag 18 september 2011 12:27 schreef Paul-89 het volgende:
Beide kanten verzinnen nogal veel, Gudde heeft ook vreselijk veel gelogen en helaas hebben allerlei fansites ook allerlei onwaarheden naar buiten gebracht.
Is het dan bewezen dat die mensen, wie zijn die, de salarisstroken hebben vervalst?quote:Op zondag 18 september 2011 12:25 schreef Mwanatabu het volgende:
Kan iemand me trouwens uitleggen waarom "het bestuur" überhaupt zou moeten luisteren naar mensen die zelfs papieren vervalsen om ze maar in een kwaad daglicht te kunnen stellen?
- Waar is dat mooie gebaar van Mario ?quote:
wat een onzin zeg, hij werkt al 4 jaar bij Feyenoord en Been is net weg.quote:Op zondag 18 september 2011 12:32 schreef Stokstaart het volgende:
Die lul van de gemeente moest natuurlijk even wennen aan de keiharde realiteit binnen de voetballerij.
Maar als dat alles is dan is het wel terecht om hem (desnoods) met geweld te verwijderen
Gaat toch over de periode Verbeek of niet?quote:Op zondag 18 september 2011 12:34 schreef macca728 het volgende:
[..]
wat een onzin zeg, hij werkt al 4 jaar bij Feyenoord en Been is net weg.
Doen ze toch ook?quote:Op zondag 18 september 2011 12:34 schreef Caland het volgende:
Feyenoord zou er goed aan doen, zoals ik gisteren ook al zei, om gewoon eens een keer openheid van zaken te geven over de huidige schuld en dergelijke. Zou een hoop druk wegnemen.
Want dat doet iedereen namelijkquote:Op zondag 18 september 2011 12:25 schreef Mwanatabu het volgende:
Kan iemand me trouwens uitleggen waarom "het bestuur" überhaupt zou moeten luisteren naar mensen die zelfs papieren vervalsen om ze maar in een kwaad daglicht te kunnen stellen?
Had ik goed gegokt.quote:
Waar doen ze dat dan?quote:Op zondag 18 september 2011 12:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doen ze toch ook?
Alleen niet op maandelijkse basis (zoals bepaalde lieden graag zouden willen)
Wat?quote:
Een beetje bij kunnen komen in het ME-busje?quote:
Men vroeg zich hier af waar je was. Ze hadden een vermoeden dat je op het politiebureau zat, maar ik zei dat je een kater had.quote:
Niks van het alles meegekregen. De kroeg was toch iets gezelligerquote:Op zondag 18 september 2011 12:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Een beetje bij kunnen komen in het ME-busje?
oh je leest de posts van degene waar je mee discussier niet eens ?quote:Op zondag 18 september 2011 12:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gaat toch over de periode Verbeek of niet?
Dat klopt wel maar vorig jaar in dezelfde wedstrijden maar 3 punten gehaald nu 14. Die 11 pakken ze ons niet meer af! Vorig seizoen vs dit jaar.quote:Op zondag 18 september 2011 12:15 schreef Stokstaart het volgende:
..
Sportief gezien zijn we ook nog niet echt getest trouwens.
11 punten meer al dan onder Been tegen dezelfde tegenstanders.quote:Op zondag 18 september 2011 12:40 schreef jakees het volgende:
[..]
Dat klopt wel maar vorig jaar in dezelfde wedstrijden maar 4 punten gehaald nu 14. Die 10 pakken ze ons niet meer af! Vorig seizoen vs dit jaar.
Excelsior Feyenoord
Vorig jaar 3-2 vs 0-2 dit jaar
Feyenoord Roda
Vorig jaar 1-1 vs 3-0 dit jaar
Heracles Feyenoord
Vorig jaar 1-1 vs 1-1 dit jaar
Feyenoord Heerenveen
Vorig jaar 2-2 vs 2-2 dit jaar
NAC Feyenoord
Vorig jaar 2-0 vs 1-3 dit jaar
Feyenoord Graafschap
Vorig jaar 0-1 vs 4-0 dit jaar
2010-'11 6 voor 10 tegen
2011-'12 15 voor 4 tegen
Maar het zou niet onhandig zijn om alvast wat openheid te geven imo. Wat is de strategie mbt de meetmomenten en hoe staan we daar nu voor, hoeveel hebben de VVF inmiddels opgehaald, hoeveel bedraagt de huidige schuld nog, wat staat er in het 5-jarenplan. Allemaal dingen die makkelijk te beantwoorden zijn en die de spanningen weg zouden kunnen nemen.quote:Op zondag 18 september 2011 12:38 schreef Stokstaart het volgende:
Ze geven openheid in de jaarcijfers.
Wat vrij gebruikelijk is voor bedrijven met aandeelhouders.
Ja Been heeft alles uit de selectie gehaald vorig jaar! Maar ja van mij hoefde hij niet weg maar ben toch blij dat hij weg is. Zeker met al dat natrappen van hem en die 8 ton ontslagpremie.quote:Op zondag 18 september 2011 12:42 schreef macca728 het volgende:
[..]
11 punten meer al dan onder Been tegen dezelfde tegenstanders.
Heeft geen zin. Alles wat de directie zegt wordt in twijfel getrokken.quote:Op zondag 18 september 2011 12:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar het zou niet onhandig zijn om alvast wat openheid te geven imo. Wat is de strategie mbt de meetmomenten en hoe staan we daar nu voor, hoeveel hebben de VVF inmiddels opgehaald, hoeveel bedraagt de huidige schuld nog, wat staat er in het 5-jarenplan. Allemaal dingen die makkelijk te beantwoorden zijn en die de spanningen weg zouden kunnen nemen.
Precies is gewoon een hetze!quote:Op zondag 18 september 2011 12:44 schreef eight het volgende:
[..]
Heeft geen zin. Alles wat de directie zegt wordt in twijfel getrokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |