Moet je doen ja!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:15 schreef TC03 het volgende:
Misschien moeten we een protestmars lopen tegen idioten die de club kapot maken.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:36 schreef Siyara het volgende:
Misschien is hij zelf wel opgepakt of heeft hij een SV gekregen...
Eens.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:31 schreef GGMM het volgende:
Triest dat dat zo uit de hand moet lopen.
Happel kennende zal het wel aan de ME liggenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:36 schreef Merkie het volgende:
Ik ben benieuwd naar Happel's cynische one-liner waarmee hij deze hele situatie afdoet. Waarschijnlijk zullen we er wel weer niks van snappen.
SV voor het leven. Ze maken moedwillig de club kapot.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:38 schreef Muto het volgende:
Wat een ongelofelijke tyfusmongolen. Ik hoop dat ze allemaal op beeld staan en een SV krijgen. Klootzakken.
Happel is nu gewoon op het politiebureau hoorquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:52 schreef eight het volgende:
[..]
Happel kennende zal het wel aan de ME liggen
[..]
SV voor het leven. Ze maken moedwillig de club kapot.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:36 schreef Siyara het volgende:
Misschien is hij zelf wel opgepakt of heeft hij een SV gekregen...
Wij ajacieden, Amsterdammers(geen 020'ersquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:53 schreef Mwanatabu het volgende:
Niet te geloven wat een Neanderthalers. Dit heeft niks meer te maken met voetbal of de club, maar met ordinair het hardste willen schreeuwen koste wat het kost. En nu kost het je dus een paar sponsors. Vorige keer was het deelname aan de EL. Of nee, 5 jaar geen uitpubliek, dat hebben we ook aan deze heren te danken (met medewerking van hetzelfde slag tokkies uit 020 plus de hysterische reactie vanuit de driehoek, maar kun je ze dat kwalijk nemen denk ik dan als je elke keer dit soort beelden ziet...). Kortom: bedankt jongens!
Sta je goddomme toch eens bovenaan, kruipt er weer wat onder een steen vandaan om andermans lol te verpesten
quote:Gevraagd naar zijn eerste reactie op de incidenten zaterdagavond sprak de Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb duidelijke taal.
''Walging. Walgelijk gewoon. Ik heb er geen andere woorden voor. Dat er een groep mensen bestaat die de club wil slopen, net nu het weer zo goed gaat met Feyenoord.''
Aboutaleb had de rellen met boze fans van dichtbij meegemaakt. Hij was in het Maasgebouw op het moment dat tientallen heethoofden de hoofdingang wilden bestormen.
''Hulde voor de politie'', gaf Aboutaleb te kennen. ''Doordat we redelijk goed op de hoogte waren wat er misschien zou kunnen gebeuren, hadden we onze voorbereidingen getroffen. We waren daarom ook binnen in het Maasgebouw aanwezig. Daardoor konden we ook snel optreden en waren er binnen en buiten voldoende agenten op de been.''
Er werd gedoeld op de rellen in 2005.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wij ajacieden, Amsterdammers(geen 020'ers) , vielen de Arena niet binnen om van den boog eruit te donderen
Nee joh, zeg ik dat? Ik doelde op het wangedrag bij een hoop edities van ons feestje. En ik krijg "Amsterdammer" best mijn strot uit hoor, het typt alleen sneller en je begrijpt toch ook wat ik bedoelquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wij ajacieden, Amsterdammers(geen 020'ers) , vielen de Arena niet binnen om van den boog eruit te donderen
2005 was idd ongelofelijk.quote:Op zondag 18 september 2011 00:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Er werd gedoeld op de rellen in 2005.
Sorryquote:Op zondag 18 september 2011 00:00 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee joh, zeg ik dat? Ik doelde op het wangedrag bij een hoop edities van ons feestje. En ik krijg "Amsterdammer" best mijn strot uit hoor, het typt alleen sneller en je begrijpt toch ook wat ik bedoel
Geeft nietquote:
Niet geheel onbegrijpelijk kreeg deze tweet wat kritiek.twitter:sannadahlstrom twitterde op zaterdag 17-09-2011 om 23:50:33Love the arena and the fans! Awsome game! @superguidetti is the man reageer retweet
twitter:sannadahlstrom twitterde op zaterdag 17-09-2011 om 23:59:55De Kuip!!!!! Be nice I have only been here 10 days reageer retweet
Schaken snapt alleen het druk zetten niet. Vergat dat diverse keren te doen, waardoor Guidetti en co dat voor niks deden. Maar zijn acties waren goed. En het doelpunt van hem viel uit goed druk zetten.quote:Op zondag 18 september 2011 00:05 schreef TheFastOne het volgende:
Overigens goede wedstrijd van Schaken, goed meeverdedigen, aanvallend constant dreiging. Top
quote:Op zondag 18 september 2011 00:05 schreef TC03 het volgende:
Niet geheel onbegrijpelijk kreeg deze tweet wat kritiek.twitter:sannadahlstrom twitterde op zaterdag 17-09-2011 om 23:50:33Love the arena and the fans! Awsome game! @superguidetti is the man reageer retweet
twitter:sannadahlstrom twitterde op zaterdag 17-09-2011 om 23:59:55De Kuip!!!!! Be nice I have only been here 10 days reageer retweet
Oh god weer iemand die het allemaal denkt te weten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:42 schreef Santello het volgende:
Dit is het gros dat meegaat naar uitwedstrijden, de ''echte'' supporters dus. Ben ik van overtuigd.
Die is flink aan het bellen om een borg bijeen te sprokkelen om zodoende op borgtocht vrij te komen.quote:
Idd, niets is mooier dan een avondwedstrijd van de mooiste club in het mooiste stadion.quote:Op zondag 18 september 2011 00:15 schreef Muto het volgende:
Zo'n bijna volle Kuip bij een avondwedstrijd is echt
Zaterdagavondwedstrijden zijn sowieso top! Mooie parkeerplek ook binnen 10 minuten op de ring!quote:Op zondag 18 september 2011 00:15 schreef Muto het volgende:
Zo'n bijna volle Kuip bij een avondwedstrijd is echt
Ik heb op dit moment een grotere hekel aan PSV en Twente dan aan Ajax.quote:Op zondag 18 september 2011 00:16 schreef TC03 het volgende:
Voor wie zijn jullie morgen? Ik vind het nog best lastig. Ik gun PSV vrij weinig met hun staatssteun en inspiratieloze aankopen gebaseerd op een EL-abo i.p.v. goede scouting. Ik vind het echter ook niet erg om boven Ajax te staan na 6 wedstrijden...
Best lastig nog. Hoe dan ook, één van beide verliest punten en met de 3 punten van vanavond in gedachten zal ik heerlijk ontspannen gaan kijken.
quote:Gudde: Medewerkers zaten huilend op de trappen
UPDATE Dapper en standvastig stond algemeen directeur Eric Gudde van Feyenoord zaterdagavond na de thuiszege tegen De Graafschap (4-0) in de perskamer de verzamelde media te woord.
Uiteraard was niet de hernieuwde koppositie of de klinkende zege het gespreksonderwerp, maar de mensonterende rellen vlak voor het begin van het duel bij de hoofdingang van De Kuip.
Gewelddadige actie
'Het was een korte, geïsoleerde en gewelddadige actie', gaf Gudde te kennen. 'Getrokken pistolen in het stadion, het is verschrikkelijk. Zo ver mag het natuurlijk nooit komen.'
Gudde, die al maandenlang zwaar onder vuur ligt bij de fanatiekste fans, wilde niet zeggen wat de zeer bedreigende situatie persoonlijk voor hem betekende.
Huilend
'Het gaat niet om mij, het gaat om de club. Ik heb medewerkers van Feyenoord huilend op de trappen van het Maasgebouw zien zitten. Ik heb verschrikte supporters gezien. Ik was met een investeerder op stap, die er helemaal niets van begreep. De echte Feyenoorders begrijpen hier ook niks van.'
Beleid
Gudde: 'Supporters bij deze grote club mogen het oneens zijn met het beleid. Maar ze hebben niet het recht om het op deze manier te uiten. Wie doet nu zoiets, wie wil dat nou? We zijn zowel sportief als financieel op de goede weg. Ik snap daarom niet wat we precies fout doen. Ik hoop ook dat de officiële supportersvereniging van Feyenoord deze incidenten ten strengste afkeurt. Wij doen dat in elk geval wel en zullen met politie, justitie en gemeentebestuur gaan bekijken hoe we hiermee verder gaan.' (ANP/Redactie)
Ik vind Ajax (voor Amsterdamse begrippen) nog best een sympathiek elftal hebben dit jaarquote:Op zondag 18 september 2011 00:19 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment een grotere hekel aan PSV en Twente dan aan Ajax.
Vindt Ajax eigenlijk de minst arrogante van de drie.
Aaaah.quote:Op zondag 18 september 2011 00:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind Ajax (voor Amsterdamse begrippen) nog best een sympathiek elftal hebben dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |