Moet je doen ja!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:15 schreef TC03 het volgende:
Misschien moeten we een protestmars lopen tegen idioten die de club kapot maken.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:36 schreef Siyara het volgende:
Misschien is hij zelf wel opgepakt of heeft hij een SV gekregen...
Eens.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:31 schreef GGMM het volgende:
Triest dat dat zo uit de hand moet lopen.
Happel kennende zal het wel aan de ME liggenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:36 schreef Merkie het volgende:
Ik ben benieuwd naar Happel's cynische one-liner waarmee hij deze hele situatie afdoet. Waarschijnlijk zullen we er wel weer niks van snappen.
SV voor het leven. Ze maken moedwillig de club kapot.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:38 schreef Muto het volgende:
Wat een ongelofelijke tyfusmongolen. Ik hoop dat ze allemaal op beeld staan en een SV krijgen. Klootzakken.
Happel is nu gewoon op het politiebureau hoorquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:52 schreef eight het volgende:
[..]
Happel kennende zal het wel aan de ME liggen
[..]
SV voor het leven. Ze maken moedwillig de club kapot.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:36 schreef Siyara het volgende:
Misschien is hij zelf wel opgepakt of heeft hij een SV gekregen...
Wij ajacieden, Amsterdammers(geen 020'ersquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:53 schreef Mwanatabu het volgende:
Niet te geloven wat een Neanderthalers. Dit heeft niks meer te maken met voetbal of de club, maar met ordinair het hardste willen schreeuwen koste wat het kost. En nu kost het je dus een paar sponsors. Vorige keer was het deelname aan de EL. Of nee, 5 jaar geen uitpubliek, dat hebben we ook aan deze heren te danken (met medewerking van hetzelfde slag tokkies uit 020 plus de hysterische reactie vanuit de driehoek, maar kun je ze dat kwalijk nemen denk ik dan als je elke keer dit soort beelden ziet...). Kortom: bedankt jongens!
Sta je goddomme toch eens bovenaan, kruipt er weer wat onder een steen vandaan om andermans lol te verpesten
quote:Gevraagd naar zijn eerste reactie op de incidenten zaterdagavond sprak de Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb duidelijke taal.
''Walging. Walgelijk gewoon. Ik heb er geen andere woorden voor. Dat er een groep mensen bestaat die de club wil slopen, net nu het weer zo goed gaat met Feyenoord.''
Aboutaleb had de rellen met boze fans van dichtbij meegemaakt. Hij was in het Maasgebouw op het moment dat tientallen heethoofden de hoofdingang wilden bestormen.
''Hulde voor de politie'', gaf Aboutaleb te kennen. ''Doordat we redelijk goed op de hoogte waren wat er misschien zou kunnen gebeuren, hadden we onze voorbereidingen getroffen. We waren daarom ook binnen in het Maasgebouw aanwezig. Daardoor konden we ook snel optreden en waren er binnen en buiten voldoende agenten op de been.''
Er werd gedoeld op de rellen in 2005.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wij ajacieden, Amsterdammers(geen 020'ers) , vielen de Arena niet binnen om van den boog eruit te donderen
Nee joh, zeg ik dat? Ik doelde op het wangedrag bij een hoop edities van ons feestje. En ik krijg "Amsterdammer" best mijn strot uit hoor, het typt alleen sneller en je begrijpt toch ook wat ik bedoelquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wij ajacieden, Amsterdammers(geen 020'ers) , vielen de Arena niet binnen om van den boog eruit te donderen
2005 was idd ongelofelijk.quote:Op zondag 18 september 2011 00:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Er werd gedoeld op de rellen in 2005.
Sorryquote:Op zondag 18 september 2011 00:00 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee joh, zeg ik dat? Ik doelde op het wangedrag bij een hoop edities van ons feestje. En ik krijg "Amsterdammer" best mijn strot uit hoor, het typt alleen sneller en je begrijpt toch ook wat ik bedoel
Geeft nietquote:
Niet geheel onbegrijpelijk kreeg deze tweet wat kritiek.twitter:sannadahlstrom twitterde op zaterdag 17-09-2011 om 23:50:33Love the arena and the fans! Awsome game! @superguidetti is the man reageer retweet
twitter:sannadahlstrom twitterde op zaterdag 17-09-2011 om 23:59:55De Kuip!!!!! Be nice I have only been here 10 days reageer retweet
Schaken snapt alleen het druk zetten niet. Vergat dat diverse keren te doen, waardoor Guidetti en co dat voor niks deden. Maar zijn acties waren goed. En het doelpunt van hem viel uit goed druk zetten.quote:Op zondag 18 september 2011 00:05 schreef TheFastOne het volgende:
Overigens goede wedstrijd van Schaken, goed meeverdedigen, aanvallend constant dreiging. Top
quote:Op zondag 18 september 2011 00:05 schreef TC03 het volgende:
Niet geheel onbegrijpelijk kreeg deze tweet wat kritiek.twitter:sannadahlstrom twitterde op zaterdag 17-09-2011 om 23:50:33Love the arena and the fans! Awsome game! @superguidetti is the man reageer retweet
twitter:sannadahlstrom twitterde op zaterdag 17-09-2011 om 23:59:55De Kuip!!!!! Be nice I have only been here 10 days reageer retweet
Oh god weer iemand die het allemaal denkt te weten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:42 schreef Santello het volgende:
Dit is het gros dat meegaat naar uitwedstrijden, de ''echte'' supporters dus. Ben ik van overtuigd.
Die is flink aan het bellen om een borg bijeen te sprokkelen om zodoende op borgtocht vrij te komen.quote:
Idd, niets is mooier dan een avondwedstrijd van de mooiste club in het mooiste stadion.quote:Op zondag 18 september 2011 00:15 schreef Muto het volgende:
Zo'n bijna volle Kuip bij een avondwedstrijd is echt
Zaterdagavondwedstrijden zijn sowieso top! Mooie parkeerplek ook binnen 10 minuten op de ring!quote:Op zondag 18 september 2011 00:15 schreef Muto het volgende:
Zo'n bijna volle Kuip bij een avondwedstrijd is echt
Ik heb op dit moment een grotere hekel aan PSV en Twente dan aan Ajax.quote:Op zondag 18 september 2011 00:16 schreef TC03 het volgende:
Voor wie zijn jullie morgen? Ik vind het nog best lastig. Ik gun PSV vrij weinig met hun staatssteun en inspiratieloze aankopen gebaseerd op een EL-abo i.p.v. goede scouting. Ik vind het echter ook niet erg om boven Ajax te staan na 6 wedstrijden...
Best lastig nog. Hoe dan ook, één van beide verliest punten en met de 3 punten van vanavond in gedachten zal ik heerlijk ontspannen gaan kijken.
quote:Gudde: Medewerkers zaten huilend op de trappen
UPDATE Dapper en standvastig stond algemeen directeur Eric Gudde van Feyenoord zaterdagavond na de thuiszege tegen De Graafschap (4-0) in de perskamer de verzamelde media te woord.
Uiteraard was niet de hernieuwde koppositie of de klinkende zege het gespreksonderwerp, maar de mensonterende rellen vlak voor het begin van het duel bij de hoofdingang van De Kuip.
Gewelddadige actie
'Het was een korte, geïsoleerde en gewelddadige actie', gaf Gudde te kennen. 'Getrokken pistolen in het stadion, het is verschrikkelijk. Zo ver mag het natuurlijk nooit komen.'
Gudde, die al maandenlang zwaar onder vuur ligt bij de fanatiekste fans, wilde niet zeggen wat de zeer bedreigende situatie persoonlijk voor hem betekende.
Huilend
'Het gaat niet om mij, het gaat om de club. Ik heb medewerkers van Feyenoord huilend op de trappen van het Maasgebouw zien zitten. Ik heb verschrikte supporters gezien. Ik was met een investeerder op stap, die er helemaal niets van begreep. De echte Feyenoorders begrijpen hier ook niks van.'
Beleid
Gudde: 'Supporters bij deze grote club mogen het oneens zijn met het beleid. Maar ze hebben niet het recht om het op deze manier te uiten. Wie doet nu zoiets, wie wil dat nou? We zijn zowel sportief als financieel op de goede weg. Ik snap daarom niet wat we precies fout doen. Ik hoop ook dat de officiële supportersvereniging van Feyenoord deze incidenten ten strengste afkeurt. Wij doen dat in elk geval wel en zullen met politie, justitie en gemeentebestuur gaan bekijken hoe we hiermee verder gaan.' (ANP/Redactie)
Ik vind Ajax (voor Amsterdamse begrippen) nog best een sympathiek elftal hebben dit jaarquote:Op zondag 18 september 2011 00:19 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment een grotere hekel aan PSV en Twente dan aan Ajax.
Vindt Ajax eigenlijk de minst arrogante van de drie.
Aaaah.quote:Op zondag 18 september 2011 00:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind Ajax (voor Amsterdamse begrippen) nog best een sympathiek elftal hebben dit jaar.
Ik heb opzich wel zin om Wijnaldum weer te zien schutteren.quote:
Morgen mag hij schitteren wat mij betreft.quote:Op zondag 18 september 2011 00:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb opzich wel zin om Wijnaldum weer te zien schutteren.
Goede reactie van Gudde trouwens.
Vertongen doet alles teniet, wat een grafmongool vind ik dat. DIe kut kop met dat kut karakter. Wat ik wel mooi vind is dat de snaveltjes hem de beste verdediger in NL vinden maar toch maakt hij elke week wel een grove fout of meerdere. Hij speelt nu op de toppen van zijn kunnen en is een smerige kwal.quote:Op zondag 18 september 2011 00:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind Ajax (voor Amsterdamse begrippen) nog best een sympathiek elftal hebben dit jaar.
quote:Op zondag 18 september 2011 00:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vertongen doet alles teniet, wat een grafmongool vind ik dat. DIe kut kop met dat kut karakter. Wat ik wel mooi vind is dat de snaveltjes hem de beste verdediger in NL vinden maar toch maakt hij elke week wel een grove fout of meerdere. Hij speelt nu op de toppen van zijn kunnen en is een smerige kwal.
Vind ik reuze meevallen, vind Van der Wiel erger. Maar laten we niet de Ajax-selectie gaan analyseren alhier.quote:Op zondag 18 september 2011 00:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vertongen doet alles teniet, wat een grafmongool vind ik dat. DIe kut kop met dat kut karakter. Wat ik wel mooi vind is dat de snaveltjes hem de beste verdediger in NL vinden maar toch maakt hij elke week wel een grove fout of meerdere. Hij speelt nu op de toppen van zijn kunnen en is een smerige kwal.
Hij zei ook nog dat hij met een sponsor in het stadion zat. Lekker dan. Goede indruk maak je dan op zo'n man die zal dan echt sneller met geld over de brug komen. Onbegrijpelijk dat die Gudde zo wordt afgeserveerd. Ik vind echt dat hij het goed doet en ook zijn interview na de rellen vond ik hem sterk en standvastig overkomen.quote:
Die was inderdaad echt waardeloos. Sowieso heb je meer aan Cabral als invaller denk ik. Met zijn snelheid heeft hij juist voordeel als hij er in komt tegen een speler die al een uur heeft gespeeld.quote:Op zondag 18 september 2011 00:24 schreef Paul-89 het volgende:
Wat speelde Cabral trouwens een afschuwelijke 1e helft en na de rode kaart ging hij ineens vlammen. Maar die gast die erin kwam kon er dan ook helemaal niks van.
Het maakt me eigenlijk niet uit ookquote:Op zondag 18 september 2011 00:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Morgen mag hij schitteren wat mij betreft.
Was erg slecht ja, maar hij kan het wel. Hij heeft de juiste drive om een back helemaal gek te spelen. Hij moet gewoon leren soms ook een bal af te geven i.p.v. alles zelf te doen. Maar verder een prima speler om erbij te hebben.quote:Op zondag 18 september 2011 00:24 schreef Paul-89 het volgende:
Wat speelde Cabral trouwens een afschuwelijke 1e helft en na de rode kaart ging hij ineens vlammen. Maar die gast die erin kwam kon er dan ook helemaal niks van.
Hij is een goed aanspeelpunt ja.quote:Op zondag 18 september 2011 00:30 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vond de werklust en het willen hebben van elke bal bij Guidetti erg mooi. Hij verstopt zich niet en smijt zichzelf voor elke bal.
Leerdam speelt gewoon erg sterk. Leuk om te zien.quote:Op zondag 18 september 2011 00:33 schreef Paul-89 het volgende:
En Leerdam ook weer erg sterk, blijft toch knap hoeveel keer hij als rechtsback voor de goal opduikt. Had trouwens in de 1e helft ook een pingel moeten krijgen.
Contract z.s.m. verlengen, hij is één van de stille krachten van dit Feyenoord. Hij speelt sober maar foutloos. Zelden balverlies, pakt veel ballen af, bijna nooit een mislukte pass...quote:Op zondag 18 september 2011 00:33 schreef Paul-89 het volgende:
En Leerdam ook weer erg sterk, blijft toch knap hoeveel keer hij als rechtsback voor de goal opduikt. Had trouwens in de 1e helft ook een pingel moeten krijgen.
Als ik hem was zou ik gewoon vol voor die rechtsback positie gaan. Zeker omdat de beide backposities in het NL elftal nogal dun bezaaid zijn. De potentie heeft hij iig.quote:Op zondag 18 september 2011 00:38 schreef Paul-89 het volgende:
Maar hij wil eigenlijk helemaal geen rechtsback staan.
Clasie bijvoorbeeld. Die is elke week zo sterk!quote:Op zondag 18 september 2011 00:43 schreef Muto het volgende:
Ik vind dat Leerdam meer respect verdient van het Legioen. Zo zijn er wel meer, trouwens.
Is heel belangrijk in dit team, zorgt eigenlijk voor de hele opbouw/spelverdeling. Erg knap, en dat er dan af en toe een pass niet aankomt o.i.d. vind ik niet erg.quote:Op zondag 18 september 2011 00:44 schreef jakees het volgende:
[..]
Clasie bijvoorbeeld. Die is elke week zo sterk!
Zijn passes zijn nog niet altijd precies genoeg, maar ik geniet ervan hoe snel hij de vrije ruimte vanaf grote afstand weet te vinden. Als je binnen een seconde vanaf de linkerzijlijn op de middenlijn een bal precies in de vrije ruimte richting de cornervlag aan de overkant van het veld weet te vinden, dan is dat gewoon heel knap.quote:Op zondag 18 september 2011 00:44 schreef jakees het volgende:
[..]
Clasie is wel populair bij het publiek.quote:Op zondag 18 september 2011 00:44 schreef jakees het volgende:
[..]
Dit ja, helaas, na het zien van de beelden bij het Maasgebouw.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:44 schreef Muto het volgende:
Het blije gevoel is ook best wel verdwenen.
Het gaat helaas allebei over Feyenoord.quote:Op zondag 18 september 2011 00:48 schreef Paul-89 het volgende:
Kan er geen apart topic komen waar mensen kunnen lullen over die 'rellen' en we het hier gewoon lekker over voetbal kunnen hebben ?
Klopt, maar in het PSV topic kwamen ze ook met het idee om een apart topic te openen waar mensen konden lullen over het gemeente geld gebeuren, zodat het wat gezelliger in het topic zelf bleef.quote:Op zondag 18 september 2011 00:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het gaat helaas allebei over Feyenoord.
Leerdam is zeer ondergewaardeerd, zelfde geldt voor Mulder trouwens terwijl hij gewoon erg goed keept en ook nog maar net 22 jaar is. BIj Clasie druipt de klasse ervan af, 1 keer raken doet hij het liefste en ziet denk ik elke voetballiefhebber. Xavi was op zijn 19e ook nog niet zo goed en bij Clasie zit nog ongelofelijk veel rek. Hij kan het zeker tot europese subtop, misschien zelfs Arsenal oid schoppen.quote:Op zondag 18 september 2011 00:43 schreef Muto het volgende:
Ik vind dat Leerdam meer respect verdient van het Legioen. Zo zijn er wel meer, trouwens.
Al het "gevaar" van De Graafschap kwam via hem geloof ik.quote:Op zondag 18 september 2011 00:55 schreef Muto het volgende:
Alleen Ramsteijn heeft het echt nog niet...
Het gaat hier over de club Feyenoord.quote:Op zondag 18 september 2011 00:48 schreef Paul-89 het volgende:
Kan er geen apart topic komen waar mensen kunnen lullen over die 'rellen' en we het hier gewoon lekker over voetbal kunnen hebben ?
Het gemeentegeld gelul gaat toch ook over PSV ?quote:Op zondag 18 september 2011 00:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gaat hier over de club Feyenoord.
Het is geen back, hij geeft het zelf ook aan. Qua centrale verdediger lijkt hij op de Vrij, rustig aan de bal en doet geen gekke dingen.quote:Op zondag 18 september 2011 00:55 schreef Muto het volgende:
Alleen Ramsteijn heeft het echt nog niet...
Dat zou toch wel weer eens een keer lekker zijn, winnen van de aartsrivaalquote:Op zondag 18 september 2011 00:56 schreef Euribob het volgende:
Jongens, ik heb het gevoel dat dit een jaar wordt waarin 020 in een volle Kuip vernedert zal worden.
Daar heb ik ook het meeste zin in, thuis tegen 020 en ze even flink aanpakken.quote:Op zondag 18 september 2011 01:00 schreef Hilgo het volgende:
[..]
Dat zou toch wel weer eens een keer lekker zijn, winnen van de aartsrivaal
Inderdaad. Werkt ook extra motiverend voor de medespelers.quote:Op zondag 18 september 2011 00:30 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vond de werklust en het willen hebben van elke bal bij Guidetti erg mooi. Hij verstopt zich niet en smijt zichzelf voor elke bal.
Kritiek op het beleid van Feijenoord wordt hier ook continu geuit en dan heb je er ook geen problemen mee, terwijl dat ook niet over voetbal gaat.quote:Op zondag 18 september 2011 00:48 schreef Paul-89 het volgende:
Wel daar heb ik wel problemen mee, en juist nu zal dat wel weer allemaal gaan escaleren.quote:Op zondag 18 september 2011 01:03 schreef eight het volgende:
[..]
Inderdaad. Werkt ook extra motiverend voor de medespelers.
[..]
Kritiek op het beleid van Feijenoord wordt hier ook continu geuit en dan heb je er ook geen problemen mee, terwijl dat ook niet over voetbal gaat.
Haha, dat zullen de objectievelingen wel aan gaan dragen jaquote:Op zondag 18 september 2011 00:48 schreef Muto het volgende:
Morgen zal op LN ook wel een bericht verschijnen dat de politie excessief geweld heeft gebruikt etc.
Ben je erbij geweest?quote:
Dat is kut, maar het is wel de realiteit.quote:Op zondag 18 september 2011 01:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wel daar heb ik wel problemen mee, en juist nu zal dat wel weer allemaal gaan escaleren.
Net als toen die hele periode met voice-over hier.
Ik was in ieder geval wel meegelopen met de protestmars. Toen we bij de Kuip aankwamen hing het al in de lucht dat het fout zou gaan. Doodzonde maar ik denk onvermijdelijk dat de bom een keer ging barsten.quote:
Waarom Ramsteijn dan opstellen hè... ik snap het niet!quote:Op zondag 18 september 2011 01:22 schreef Cara het volgende:
Dankzij Ramsteijn kunnen we dat verlies tegen AZ eigenlijk al incalculeren
Je zou maar eens een keer een positieve wedstrijdinstelling hebbenquote:Op zondag 18 september 2011 01:22 schreef Cara het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe we daar presteren. Het wordt de eerste serieuze testcase en voor mijn gevoel kunnen we misschien best mee met AZ.quote:Op zondag 18 september 2011 01:22 schreef Cara het volgende:
Als je daar wat wilt bereiken zal het op karakter moeten. AZ is veel beter.quote:Op zondag 18 september 2011 01:28 schreef eight het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd hoe we daar presteren. Het wordt de eerste serieuze testcase en voor mijn gevoel kunnen we misschien best mee met AZ.
Man. Ik geef je zonder twijfel een krat bier als Feyenoord van AZ wint.quote:Op zondag 18 september 2011 01:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je zou maar eens een keer een positieve wedstrijdinstelling hebben
Ik liep ook mee met die protestmars, maar ik blijf het maar stom vinden dat er weer ruiten moeten sneuvelenquote:Op zondag 18 september 2011 01:23 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik was in ieder geval wel meegelopen met de protestmars. Toen we bij de Kuip aankwamen hing het al in de lucht dat het fout zou gaan. Doodzonde maar ik denk onvermijdelijk dat de bom een keer ging barsten.
Wat is realisme in het voetbal?quote:Op zondag 18 september 2011 01:44 schreef Cara het volgende:
[..]
Man. Ik geef je zonder twijfel een krat bier als Feyenoord van AZ wint.
Gaat sportief uitstekend, beter dan ik had durven dromen, maar ik ben wel realistisch ingesteld.
Ja dat is het hem nou juist he.quote:Op zondag 18 september 2011 01:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat is realisme in het voetbal?
En daar houd ik je aan
Zeker ja. En de kit die gelijk met getrokken pistool staat.quote:Op zondag 18 september 2011 01:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik liep ook mee met die protestmars, maar ik blijf het maar stom vinden dat er weer ruiten moeten sneuvelen
quote:
Dit jaar al bijna 2000 euro binnen geharkt met de totoquote:Op zondag 18 september 2011 03:20 schreef vandermar het volgende:
Yes, ik had unibet goed. Ship it die 2,21 hehe.
Nu alles ingezet op winst Twente.
Ik begon met 1,67 hihi en ik ga net zo lang door totdat ik een macbook pro heb. Ik probeer alleen op zo zeker mogelijke in te zetten.quote:Op zondag 18 september 2011 03:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit jaar al bijna 2000 euro binnen geharkt met de toto
Volgende keer gewoon doodschieten, die randdebielen maken de club kapot.quote:Op zondag 18 september 2011 01:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is kut, maar het is wel de realiteit.
Het zou m.i. raar zijn om heftige randverschijnselen te negeren. Dit is het Feyenoord-topic, met alles wat daar mee samenhangt. Wat mij betreft (ik ben geen VBL mod).
Het AD zet dit op de frontpage website. Dan kun je wel alleen over de leuke akties van Cabral willen lullen, maar er zijn meer dingen aan de hand.
[ afbeelding ]
Zet je alleen op winst/verlies? Niet op de uitslagen?quote:Op zondag 18 september 2011 03:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik begon met 1,67 hihi en ik ga net zo lang door totdat ik een macbook pro heb. Ik probeer alleen op zo zeker mogelijke in te zetten.
Alleen op winst, gelijk of verlies.quote:Op zondag 18 september 2011 03:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zet je alleen op winst/verlies? Niet op de uitslagen?
Als je de uitslag precies goed wee te raden heb je meestal 7x je inlegquote:Op zondag 18 september 2011 03:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alleen op winst, gelijk of verlies.
Ik denk dat ik beter die kan doen dat gelijkspel inleg terug is. Maar ik begin klein en gewoon steeds alles inzetten. TOt een bepaald punt natuurlijkdan gaan we wel normaal inzetten.
True, dat geduld moet ik maar even hebben als ik een doel hebquote:Op zondag 18 september 2011 03:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je de uitslag precies goed wee te raden heb je meestal 7x je inlegSnel verdiend, maar hoe jij het doet heb je meer kans. Duurt alleen wel langer
ja tegen de Graafschap ging het ook wer fout bijna, wisselen die gast.quote:Op zondag 18 september 2011 01:22 schreef Cara het volgende:
Wat een fucking onzin. Je bent gewoon een achterlijke debiel als je gaat rellen en ik zal er niet om treuren als er 1 te hard met een knuppel geslagen wordt. Veel hersencellen zijn er niet meer aanwezig.quote:Op zondag 18 september 2011 03:13 schreef Maastoren het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat Gudde & co verantwoordelijk zijn voor de ongeregeldheden. Als Gudde & co al waren opgestapt hadden de ongeregeldheden van vanavond nooit plaatsgevonden. Geen speld tussen te krijgen. Gudde & co bedankt! Welterusten
Einde van een tijdperk hoor.quote:Op zondag 18 september 2011 05:38 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat een fucking onzin. Je bent gewoon een achterlijke debiel als je gaat rellen en ik zal er niet om treuren als er 1 te hard met een knuppel geslagen wordt. Veel hersencellen zijn er niet meer aanwezig.
Hier past maar een reactie op:quote:Op zondag 18 september 2011 03:13 schreef Maastoren het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat Gudde & co verantwoordelijk zijn voor de ongeregeldheden. Als Gudde & co al waren opgestapt hadden de ongeregeldheden van vanavond nooit plaatsgevonden. Geen speld tussen te krijgen. Gudde & co bedankt! Welterusten
Gelijk hebben ze. Maar traangas had ook een optie geweest.quote:Op zondag 18 september 2011 01:51 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Zeker ja. En de kit die gelijk met getrokken pistool staat.
Beide.quote:Op zondag 18 september 2011 09:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een volslagen idioten die rellers. Dat zijn geen supporters! Stadionverboden graag! Of meldplicht tijdens Feyenoord wedstrijden.
Idd zeg, alles lijkt gewoon helemaal de goede kant op te qua, zowel op veld als op financieel gebied. Gewoon levenslange stadionverboden. Met dit gedrag krijg je je club wel naar de kloten. Wie gaat er nou zijn geld in een club steken waarvan je weet dat supporters dit soort gedrag gaan vertonen als je het niet met ze eens bent........quote:Op zondag 18 september 2011 09:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een volslagen idioten die rellers. Dat zijn geen supporters! Stadionverboden graag! Of meldplicht tijdens Feyenoord wedstrijden.
Ik wist al, dat zodra ik dit topic zou gaan lezen, dat er weer zo een debiel zou zijn die mij er bij moest gaan betrekken. Hulde.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:36 schreef Merkie het volgende:
Ik ben benieuwd naar Happel's cynische one-liner waarmee hij deze hele situatie afdoet. Waarschijnlijk zullen we er wel weer niks van snappen.
Klein groepje? De beelden spreken ander taal.quote:Op zondag 18 september 2011 10:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik wist al, dat zodra ik dit topic zou gaan lezen, dat er weer zo een debiel zou zijn die mij er bij moest gaan betrekken. Hulde.
Ik ben gisteren sowieso niet meegelopen met die mars. Nou ja, 100 meter. Totdat ze hamas hamas begonnen te roepen en dergelijke. De tyfus dan maar voor ze, had eight toch nog een beetje gelijk gisteren.
Heb ook niks meegekregen van het gebeuren bij het Maasgebouw. Hoorde er pas van toen ik op het vak was. Zwaar kut dat een kleine groep het zo moet verpesten. Al was het wel te verwachten dat dit een keer ging gebeuren.
50 tot 100 op 40.000 is nog niet eens 1% dus gewoon een klein groepjequote:Op zondag 18 september 2011 10:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Klein groepje? De beelden spreken ander taal.
De protestmars was groter, ja. De relschoppers waren een veel kleiner groepje.quote:Op zondag 18 september 2011 10:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Klein groepje? De beelden spreken ander taal.
Ok. Ik vind het wel slechte timing om te gaan protesteren. Feyenoord draait eindelijk bovenin mee, en dan zijn de supporters nóg niet tevreden.quote:Op zondag 18 september 2011 10:23 schreef Happel het volgende:
[..]
De protestmars was groter, ja. De relschoppers waren een veel kleiner groepje.
Staat natuurlijk los van elkaar. Maar het zegt genoeg dat er toch relatief weinig supporters eens zijn met de acties tegen het bestuur. Of iig de manier waarop.quote:Op zondag 18 september 2011 10:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ok. Ik vind het wel slechte timing om te gaan protesteren. Feyenoord draait eindelijk bovenin mee, en dan zijn de supporters nóg niet tevreden.
wat denk je van het voeren van wanbeleid, wat nog steeds voortduurt ?quote:Op zondag 18 september 2011 10:35 schreef Booder het volgende:
Waarom willen ze Gudde eigenlijk weg hebben?
Supporters zijn niet tevreden, omdat het financieel niet voor de wind gaat. Signalen duiden er op dat we ook over het vorig boekjaar (2010/2011) een verlies van om en de nabij 3 miljoen hebben. Dit seizoen moeten we zwarte cijfers schrijven, anders verliest de club haar licentie. Volgens Schelvis draaien ze de eerste paar maanden al verlies.quote:Op zondag 18 september 2011 10:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ok. Ik vind het wel slechte timing om te gaan protesteren. Feyenoord draait eindelijk bovenin mee, en dan zijn de supporters nóg niet tevreden.
http://www.lunaticnews.nl(...)porters-tot-waanzin/quote:Op zondag 18 september 2011 10:35 schreef Booder het volgende:
Waarom willen ze Gudde eigenlijk weg hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |