Oke, dat is een van de weinige kleurtjes die ik niet hebquote:
Mintgroen of donkergroen?quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Kerel, flikker gewoon op met je kutbagger.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Kerel, flikker gewoon op met je kutbagger.
Maakt niet uit. Donkergroen is ook primaquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oke, dat is een van de weinige kleurtjes die ik niet heb![]()
[..]
Mintgroen of donkergroen?
Nee ik weet het, ik neem donkergroen.
Welke Pouwerranger ben jijquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Donkergroen is ook prima
Ik was je al voorquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:57 schreef BBQSausage het volgende:
Allemaal even TR doen voor TT-change.
Daagquote:
Daarom besloot ik dat ookquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Donkergroen is ook prima
Ik ga alvast smeken in FB.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:57 schreef BBQSausage het volgende:
Mijn foto is mijn UIquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Welke Pouwerranger ben jij
WAAAATquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:57 schreef LompeHork het volgende:
Wat een schijt-TT, wie heeft dit op zijn geweten? Zelfs ik open minder grote poep en ik heb een SwJ-adoratietopic gemaakt.
Waarom? Jullie lullen dit topic toch zo volquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:57 schreef BBQSausage het volgende:
Echt waar!quote:
Nou, maak er dan maar een remlof-adoratie topic vanquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom? Jullie lullen dit topic toch zo vol
Omdat het kan!quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar de reekslijst wordt dan zo lelijkquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
aaightttquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk hoe baas wij zijn
Ik snapte wel wat je bedoelde hoorquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
OMG IK ZIE NU PAS DAT IK POUWERRANGER HEB GETYPT IPV POWER RANGER
weetniettttttttttttquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:59 schreef Kakpizza het volgende:
Waarom staat mijn plaatje niet meer in de OP?
ohquote:
Niks daarvan. HEB IK DAARVOOR TOESTEMMING GEGEVEN? NOUUUU?quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Echt waar!
[..]
Nou, maak er dan maar een remlof-adoratie topic van
Succes.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:00 schreef 92Merel het volgende:
TT is beter![]()
En nu ga ik kleertjes zoeken![]()
Lekker strak in de latex, jwzquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
aaighttt
ik heb een sexy pakje aan
Waarom haten?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:00 schreef 92Merel het volgende:
TT is beter![]()
En nu ga ik kleertjes zoeken![]()
Ja, ik zag het net op het journaal. Was een flinke klap.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:01 schreef Dalando het volgende:
Oei Doden en tientallen gewonden bij crash vliegshow VS
Neequote:Op zaterdag 17 september 2011 21:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
remlof, komt dat van witlof?
Het is waar, ik ben ook verliefd op remlof. Ik wil zijn kinderenquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:01 schreef coban het volgende:
IK EIS EEN TT VERANDERING. Wat is deze. Remlof doe je werk goed, en niet zo. Allemaal leugens in de TT
WAAROM MAKEN JULLIE MIJ BOOOS
Oke, coban gaat even in de chillhoekquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:01 schreef coban het volgende:
IK EIS EEN TT VERANDERING. Wat is deze. Remlof doe je werk goed, en niet zo. Allemaal leugens in de TT
WAAROM MAKEN JULLIE MIJ BOOOS
Ik ook!quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is waar, ik ben ook verliefd op remlof. Ik wil zijn kinderen
Hebben we dat dan? Hoe gaat dat in zijn werking?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, coban gaat even in de chillhoek
Nou, voor iemand van 48 ziet ze er nog niet verkeerd uitquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Kantinejuf heeft seks met scholier
48-jarige met 17-jarige.
Kort en pittig kapsel wel.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nou, voor iemand van 48 ziet ze er nog niet verkeerd uit
http://m.spitsnieuws.nl/a(...)ft-seks-met-leerling
Wat een niveau weer.quote:Laurie J. Matthews uit het Amerikaanse Meridian kan voor de rest van haar leven achter de tralies belanden. De voormalige kantinemedewerkster van Meridian High School heeft namelijk een seksrelatie gehad met een 17-jarige leerling op die school.
De 48-jarige Matthews ging in september vorig jaar voor het eerst met de knul naar bed. Dit beviel blijkbaar zo goed, dat zij het vijf maanden wisten vol te houden samen. De geile gehaktballendraaister, die twee jaar werkzaam was op de school, besloot echter in november ontslag te nemen.
De vrouw heeft zich maandag zelf gemeld bij de politie. Dinsdag zal zij zich voor de rechter moeten verantwoorden voor deze gruwelijke misdaad. De maximumstraf voor vrijwillige seks met een minderjarige is dan ook levenslang.
dat hoofdquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, die hebben we. Moet ik nog wel even afstoffen hoor. Is gewoon kruk waar je een onbepaalde tijd op moet zittenquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:02 schreef coban het volgende:
[..]
Hebben we dat dan? Hoe gaat dat in zijn werking?
Kort pittig kapsel.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja oke, dat is wel minder. Maar ze heeft een betere kop dan de gemiddelde 48-jarige imoquote:
Ja, dat wel. Wellicht kan ze iets doen met een pruik, dan zou ik haar ook wel geven. Als ik 49 zou zijn dan.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja oke, dat is wel minder. Maar ze heeft een betere kop dan de gemiddelde 48-jarige imo
Hehehe. Geef het een jaar de tijd en het is weer lang. Ze gaat toch de bak in, dus tijd zatquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Wellicht kan ze iets doen met een pruik, dan zou ik haar ook wel geven. Als ik 49 zou zijn dan.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hehehe. Geef het een jaar de tijd en het is weer lang. Ze gaat toch de bak in, dus tijd zat![]()
Nieteens een chille bank, of zo'n zachte grote stoel?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, die hebben we. Moet ik nog wel even afstoffen hoor. Is gewoon kruk waar je een onbepaalde tijd op moet zitten
Een fauteuil? Nee, een houten kruk, er zat niet meer in het budgetquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:07 schreef coban het volgende:
[..]
Nieteens een chille bank, of zo'n zachte grote stoel?
Nou ik eis iets zachts.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Een fauteuil? Nee, een houten kruk, er zat niet meer in het budget
Heeft met machtspositie te makenquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Eigenlijk vind ik het nergens op slaan dat oudere mensen de bak indraaien wegens seks met minderjarigen. Ze verkrachten niet ofzo? En die minderjarige wilde het zelf ook.
The fuck, dalando?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:08 schreef Dalando het volgende:
Inmiddels een paar uur geleden begon ik aan een lijst voor de OP om te laten zien wie er geregeld in dit topic zat. Dit is de lijst inmiddels:
[ afbeelding ]
Link naar plaatje: http://dalando.nl/fok/udowu.php?image
En als je zelf iemand hebt om toe te voegen; http://dalando.nl/fok/udowu.php
quote:
Dus ik mag mijn lekkere lerares nooit geven ?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heeft met machtspositie te maken
Plastic_zak staat er twee keer in.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:08 schreef Dalando het volgende:
Inmiddels een paar uur geleden begon ik aan een lijst voor de OP om te laten zien wie er geregeld in dit topic zat. Dit is de lijst inmiddels:
[ afbeelding ]
Link naar plaatje: http://dalando.nl/fok/udowu.php?image
En als je zelf iemand hebt om toe te voegen; http://dalando.nl/fok/udowu.php
Dat zie ik nu pasquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Plastic_zak staat er twee keer in.
quote:
Dat heb ik toch ook nooit gezegdquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:10 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar, we hadden een mattierelatie geen liefdesrelatie!
Neequote:Op zaterdag 17 september 2011 21:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dus ik mag mijn lekkere lerares nooit geven ?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:11 schreef coban het volgende:
[..]
Dat heb ik toch ook nooit gezegd
Wij gewoon matties, bro-sisfist!
Zit logica inquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
NeePas als je geen leerling van haar meer bent
ohjaaa klopt vergetenquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heeft met machtspositie te maken
HAH ik tikte hem aanquote:
In de VS mag een minderjarige geloof ik sowieso geen seks hebben met een meerderjarige.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
WIL JE SOMS ZEGGEN DAT IK UITGEKOTST BEN?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ben net uitgekotst. Is dit the place to be?
JA, DAT WIL ZIJ ZEGGEN JA!quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:12 schreef coban het volgende:
[..]
WIL JE SOMS ZEGGEN DAT IK UITGEKOTST BEN?
ja hier zitten gangstersquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Dan ga ik zo snel mogenlijk een andere opleiding doen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Soms zijn vrouwen best wel logischquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ohjaaa klopt vergetenleerling-leraar etc
Ja, maar daar wel tot het extreme, zelfs 17-18 is een probleem..quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
In de VS mag een minderjarige geloof ik sowieso geen seks hebben met een meerderjarige.
Je zit wel onder restjes McChicken..quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:12 schreef coban het volgende:
[..]
WIL JE SOMS ZEGGEN DAT IK UITGEKOTST BEN?
Ja hoorquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
welken kleur nagelsquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:14 schreef 92Merel het volgende:
Mijn nageltjes zijn mooi
Wat voor kleding moet ik nou aan?
Welke kleur hebben ze nu gekregen?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:14 schreef 92Merel het volgende:
Mijn nageltjes zijn mooi
Wat voor kleding moet ik nou aan?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je zit wel onder restjes McChicken..
DAT IS KUT VOOR JE!quote:
Ik zeg dan toch ook 'sowieso'.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, maar daar wel tot het extreme, zelfs 17-18 is een probleem..
*giechel*quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja hoor. coban, je mist nog iemand in je lijstje
hahah
quote:
Donkergroenquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Welke kleur hebben ze nu gekregen?
Seizoen 3 van Communtiy!quote:
Ik doe nooit gemeen tegen jouquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:15 schreef coban het volgende:
Spouwerrr doe niet zo gemeen tegen mij
Nicequote:
quote:
Kun je al weer vuurwerk gaan bestellenquote:
ik bijna 200 nagellaksquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik vind die wel mooi. Ik heb geen nagellak :/
Die zijn nu weg hoorquote:
Ze zijn best netjes gelukt vind ikquote:
Dankuquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik vind die wel mooi. Ik heb geen nagellak :/
Veel te vroegquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
Kun je al weer vuurwerk gaan bestellen2011 ging snel
Zoveel?quote:
Wel. Alleen doe je van niet. Ik heb je wel doorquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik doe nooit gemeen tegen jou
[..]
Nice
En dan nog een foto nemen?quote:
Beetje raar he?quote:Veel te vroeg
eigenlijk zijn ze van mijn zusjequote:Op zaterdag 17 september 2011 21:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zoveel?Ik dacht dat ik een tic had met mijn ruim 30
Ik doe altijd lief gemeenquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:18 schreef coban het volgende:
[..]
Wel. Alleen doe je van niet. Ik heb je wel door
Ik neem er nog wel een hoorquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:19 schreef Dalando het volgende:
[..]
En dan nog een foto nemen?
[..]
Beetje raar he?
Hahahquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
eigenlijk zijn ze van mijn zusjemaar ik jat ze gewoon.
ze heeft echt een nagellakverslaving
hozzzelingquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik doe een x per maand nagellak op
coban weet wel waarom
Tadaaquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:19 schreef Dalando het volgende:
[..]
En dan nog een foto nemen?
[..]
Beetje raar he?
ik moest lachen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
coban weet wel waarom
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
coban weet wel waarom
Studio line indestructable gel met extreme fixation en speed fixquote:
Waarom niet murray'squote:Op zaterdag 17 september 2011 21:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
Studio line indestructable gel met extreme fixation en speed fix
quote:
mensen die zoiets uit hun hoofd weten...weet alleen de merkquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
Studio line indestructable gel met extreme fixation en speed fix
Ik heb de pot hier naast me staanquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:23 schreef speedking het volgende:
[..]
mensen die zoiets uit hun hoofd weten...weet alleen de merk
oh sorry manquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:23 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik heb de pot hier naast me staan
Waarom niet?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:23 schreef 92Merel het volgende:
Oh wat![]()
Ik bedenk me net dat het weinig uitmaakt wat ik aantrek, want ga toch geen jongens versieren
Je weet toch al hoe ik eruit zie?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:22 schreef Dalando het volgende:
[..]En nu eentje met je gezicht er op zonder dat er iets voor zit?
Daagquote:
Jij denkt dat jongens iets geven om kleding?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:23 schreef 92Merel het volgende:
Oh wat![]()
Ik bedenk me net dat het weinig uitmaakt wat ik aantrek, want ga toch geen jongens versieren
bij mij zit t in de badkamerquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:23 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik heb de pot hier naast me staan
Ja jij was die leuke maar heb geen zin om het op te zoeken en ik recentere pics zouden leuker zijn.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je weet toch al hoe ik eruit zie?
Blijf nu liever iets anoniemer op fok
[..]
Daag
Nou, omdat ik maar met 1 vriendin ga, maar bedenk me net dat nr 2 ook mee gaat, dus nu kan het weer welquote:
Als jij kan kiezen tussen een meisje in een strak jurkje of eentje in een los, hooggesneden tshirt, welke kies je dan?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij denkt dat jongens iets geven om kleding?
Gaat het om de nagellak?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij denkt dat jongens iets geven om kleding?
Er is een verschil tussen JB-kapsel en een Beatleskapselquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:24 schreef coban het volgende:
Mensen zonder justin bieber kapsel zijn niet cool voor 15 jarige fans.
Dan wil ik eerst een foto van jouquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:24 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja jij was die leuke maar heb geen zin om het op te zoeken en ik recentere pics zouden leuker zijn.Kan toch ook via DM of PM ofzo?
Hangt er vanaf of er een goeie kop op zit.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nou, omdat ik maar met 1 vriendin ga, maar bedenk me net dat nr 2 ook mee gaat, dus nu kan het weer wel![]()
[..]
Als jij kan kiezen tussen een meisje in een strak jurkje of eentje in een los, hooggesneden tshirt, welke kies je dan?
watquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:25 schreef speedking het volgende:
ragboer wilt me een ban aansmeren wat een fat2 man
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:25 schreef speedking het volgende:
ragboer wilt me een ban aansmeren wat een fat2 man
Beide zelfde meisje.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of er een goeie kop op zit.
picsquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:26 schreef coban het volgende:
Mensen zonder kort rood kroeshaar.____!
Ja, dan geeft kleding inderdaad de doorslag, maar dat komt omdat er geen andere verschillen zijnquote:
Ik zou als jongen zijnde vallen op het bedekte meisje.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, dan geeft kleding inderdaad de doorslag, maar dat komt omdat er geen andere verschillen zijn
Ik stuur pas pics van me rond op FOK! als ik 75000 posts heb, dat heb ik al tijden geleden beslotenquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan wil ik eerst een foto van jou
wtf enge manquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:27 schreef 92Merel het volgende:
Er was vandaag zo'n vreemde man in de winkel, zou zomaar fokker kunnen zijn
Ik goeiemiddag zeggen, hij handschudden en zeggen dat ik een mooie halsband om heb.
Vervolgens vragen wat ik aan mn pols heb, ik zeg, geopereerd, hij zegt, die van mij doet geen pijn.
Toen ging hij de winkel weer uit, zei hij 'welterusten met je pols' en begon vervolgens een verhaal op te hangen over dat lang lopen verdovend werkt en of ik dat al wist + zijn eigen ervaringen ermee. Bizar.
Tja, iedereen zijn voorkeur.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zou als jongen zijnde vallen op het bedekte meisje.
En voor welk meisje ga je ?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, dan geeft kleding inderdaad de doorslag, maar dat komt omdat er geen andere verschillen zijn
Dan moet je nog maar even wachtenquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:27 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik stuur pas pics van me rond op FOK! als ik 75000 posts heb, dat heb ik al tijden geleden besloten
Behoorlijk. En hij had enorme bossen neushaar met snotjes erinquote:
Volgende week dus.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:28 schreef coban het volgende:
Ik stuur pics als ik meer posts dan iedereen bij elkaar heb.
trollsciencequote:Op zaterdag 17 september 2011 21:29 schreef speedking het volgende:
trollsciense doet ook dapper nu op dm!
e-fittie manquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:29 schreef speedking het volgende:
Niet haten en niet vertellen. Zo lok je meer dingen uit.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:29 schreef speedking het volgende:
Ik ook lesbies op jou dus komt goed uitquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik heb pic van coban gezien
ben nu beetje lesbies
Is ze mooi ?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik heb pic van coban gezien
ben nu beetje lesbies
Zonder andere verschillen, degene die de meeste moeite in z'n kleding heeft gestopt.quote:
Terechte klacht. Daarom heb ik hem ook geblokkeerdquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:29 schreef speedking het volgende:
Ik had ten tijden van de ONZ radioreeks ook foto's in mn fobo, ik weet alleen niet of je dat nog weet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:31 schreef 92Merel het volgende:
Ik weet alleen van Ragboer, Beach en Flips hoe ze eruit zien.
Nee weet ik niet meer.. Die had ik ook trouwensquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik had ten tijden van de ONZ radioreeks ook foto's in mn fobo, ik weet alleen niet of je dat nog weet.
Ben jij echt een meisje?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik lig nog in werkkleding
Ja.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:33 schreef 92Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ik dit aantrekken, maar dan met zwarte panty/legging en laarzen eronder?
Eng hoofd trouwens
Ik ken je !quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:33 schreef 92Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Eng hoofd trouwens
En dat weet ik nog welquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee weet ik niet meer.. Die had ik ook trouwens
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:33 schreef 92Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Eng hoofd trouwens
Ohja? DM maar meer informatie over me dan.quote:
Ziet er wel nice uitquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:33 schreef 92Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Eng hoofd trouwens
Ja vaker gehoord. Maar mijn UI is nu van een meisjequote:
Ja echt he.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:35 schreef LompeHork het volgende:
UDOWU zit vol vrouwen, wat is dit dan?
Zal ik dan maar man worden?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:35 schreef LompeHork het volgende:
dat is een nee?quote:
Misvormd en alles, lijkt niet eensquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:35 schreef coban het volgende:
[..]
Ziet er wel nice uit
Geen eng hoofd, alleen door het licht
Zijn allemaal mannen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:35 schreef LompeHork het volgende:
En ONZ dusquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja echt he.Sowieso, topics waar vrouwen de overhand hebben. Dat is alleen in OUD en CRE
![]()
Doen!quote:
Ja inderdaad, ik dacht dat UDOWU voornamelijk voor mannen was.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:35 schreef LompeHork het volgende:
Komt door je naam hehe, ik ook wel jongen genoemdquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja vaker gehoord. Maar mijn UI is nu van een meisje
het is Trollscience.quote:
Nee?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:35 schreef LompeHork het volgende:
Dacht het eerst ook van jou! Nu niet meerquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:36 schreef coban het volgende:
[..]
Komt door je naam hehe, ik ook wel jongen genoemd"je typt als een man"
Geslachtsveranderingoperatie bijna voltooid. Is wel lastig om het zelf te doen.quote:
Dit dus. Je sowieso iets aantrekken over wat iemand over je zegt op internetquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Boos worden via internet
Nu niet meer nee, Dimens busted my bubble.quote:
dat niet gelovenquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:37 schreef Kaskade het volgende:
Alsof alle vrouwen hier op FOK! mannen zijn.
NOG EENquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:37 schreef Kaskade het volgende:
Ik ben een manquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:37 schreef Kaskade het volgende:
Negeren, man. Gewoon negerenquote:
Oei, wel alles geperfectioneerd hoop ik?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:38 schreef coban het volgende:
[..]
Geslachtsveranderingoperatie bijna voltooid. Is wel lastig om het zelf te doen.
Ik zou dat ook zeggen, maar Ragboer's moeder zei dat gisteren al tegen mequote:
Hahaha brofist!quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dacht het eerst ook van jou! Nu niet meer![]()
Ik typ ook als een vent, lekker direct. Maar IRL ..
Alleen maar piemels hier.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:37 schreef Kaskade het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |