Ja, net alsof je iemand nog gaat beuken als je in de fik staat.quote:
Is, volgens mij, ook nog eens uit dezelfde filmquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Is dat diezelfde man in je UI
Hij welquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, net alsof je iemand nog gaat beuken als je in de fik staat.![]()
Yup, dezelfde meneer.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Is dat diezelfde man in je UI
Met jou ook alles goed?quote:
Hooiquote:
Popje, jou heb ik al lang niet meer gezien zegquote:
Hooooiquote:
Vrouwenprobleem.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:51 schreef 92Merel het volgende:
Ik heb echt een enorm dilemma.
Welke nagellak doe ik op ?
Mja, gaat mij er meer om dat ze aandacht zoekt, en het dus op deze manier maar probeert. Kan niet zo zijn dat je op zo'n leeftijd opeens denkt, goh, hey, laat ik ditdat even doen, en laat ik er een a4tje met usernames bij leggen, gewoon omdat het vet cool is.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nouja, ik ging in op het stukje van gezond verstand. Dat ze toevallig minderjarig is, is voor mij bijzaak eigenlijk.
Die vraag stelde ik paar dagen geleden ookquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:51 schreef 92Merel het volgende:
Ik heb echt een enorm dilemma.
Welke nagellak doe ik op ?
Het was niet geheel serieus.quote:
Dat is probleem nr 2.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Die vraag stelde ik paar dagen geleden ook
Wat ga je aandoen
Wat dan?quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:51 schreef coban het volgende:
SHIT IK BEN MEREL VERGETEN EN DIE POPJE OFZO.
Fml. Just fml.
Er zijn gewoon teveel users ja.
hequote:Op zaterdag 17 september 2011 20:52 schreef BBQSausage het volgende:
Maar ok, verder met de orde van de dag.
Ja, inderdaad, maar is wel gezellig.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:51 schreef coban het volgende:
SHIT IK BEN MEREL VERGETEN EN DIE POPJE OFZO.
Fml. Just fml.
Er zijn gewoon teveel users ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |